Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elsje 22-06-2016 Via de website gekocht

super gebruiksvriendelijke website

gratis bezorging en kon toch bezorgdag kiezen

Gewoon alles prima

HFrantzen 22-06-2016 Via de website gekocht

We hadden een vraag over de levering en werden meteen (op een koopavond) doorgeschakeld naar afdeling witgoed. Daarna hadden we binnen 4 minuten een volledige bestelling gedaan met de vriendelijke en zeer kundige medewerker.

De medewerker vormde onze kleine vraag direct om in een volledige bestelling, zonder ons eerst terug naar de website te sturen.

Zeer goede service met vriendelijk personeel. Dit was niet de eerste keer dat we bij Bemmel en Kroon bestelden en zeker niet de laatste keer.

robmagda 22-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site...

Er is, buiten de schuld van Bemmel & Kroon iets niet helemaal goed gegaan met de levering. Dit heb ik onmiddellijk gemeld. De service van een bedrijf is pas goed te meten als er iets fout gaat. Ik kan daarom zeggen dat de service van Bemmel & Kroon uitstekend is. Geen moeilijk doenerij maar,zoals het hoort: direct reageren en een zeer goede oplossing bieden!

Goede prijs, breed assortiment, snelle levering en zeer goede service.

Jan Willem 22-06-2016 Via de website gekocht

Uitstekend toegankelijke website.

Na bestelling contact gehad. Directe, persoonlijke service

Prijstechnisch en qua afwikkeling een prima bedrijf

Marije 22-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijk website, de goedkoopste en binnen een paar minuten via de mobiele site kunnen bestellen.

Duidelijke communicatie. Direct een mail, ook info over de aflevering. De ene dag voor 4 uur besteld, de volgende dag was de koelkast al binnen.

Ik zocht specifiek naar deze koel-vriescombinatie, ik heb me dus niet verdiept in de rest van het assortiment.

Snelle levering van een goed produkt wat makkelijk te bestellen was.

De bezorgers waren uitermate vrolijk en behulpzaam

Telly 21-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met eenvoudige, maar goed werkende filters. Ook interessante aanbiedingen zijn gemakkelijk te vinden.

Product besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Echter zou ik die dag 1,5 uur niet aanwezig zijn. Door dit in een email te vermelden werd ik netjes terug gebeld met het bericht dat ik aan het einde van de route geplaats was. Perfect opgelost.
De volgende dag inderdaad netjes bezorgd en de oude weer mee terug genomen.

Genoeg keuze en ook populaire modellen zijn op voorraad.

Prima winkel met goede prijzen en aanbod. Service ook goed op orde!

Ruud 21-06-2016 Via de website gekocht

Ze denken goed met je mee en zijn flexibel. Wij hadden een Samsung Amerikaanse koelkast besteld en die hebben zij binnen een paar dagen kunnen leveren, hoewel andere winkels een paar weken levertijd opgaven.

iVent 21-06-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Gratis parkeren voor de deur op een doordeweekse dag bij BVK in Cruquius bij Haarlem. Eerst de website bezocht welke de beste is die ik in lange tijd heb gezien, alles heel duidelijk uitgelegd en makkelijk te vinden en heel scherpe prijzen.

Een zeer deskundige verkoper heeft ons rustig en haarfijn de voor- en nadelen van onze keuze uitgelegd. Zelden meegemaakt! Vandaag gekocht en de volgende ochtend kon de wasmachine al afgeleverd worden. Dit gebeurde door twee goed gemutste mannen, die zonder problemen de machine naar zolder brachten en de oude mee terug. Met een goede uitleg en prima tips over het gebruik, hebben ze hun extraatje zeker verdiend.

Het assortiment is zeer uitgebreid, met vrijwel geen andere winkel te vergelijken. De verkoopprijzen worden heel actueel via elektronische prijskaartjes in de winkel (en op de website) aan het laagste prijspeil elders aangepast!

Alles bij elkaar genomen, de perfecte website in combinatie met een geweldige winkel, de snelle en keurige aflevering, geeft de hoogste beoordeling. Zeker aan te bevelen Bemmel en Kroon!

Ordernummer CRQ541866 20 juni 2016

Henk 21-06-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze, scherp geprijsd,snelle levering en uitstekende service.

Ruud 21-06-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

ruime en genoeg parkeerplaatsen voor de deur. winkel goed bereikbaar en mooi van binnen

vriendelijk personeel en kundig

ik zou bijna zeggen dat er te veel keuze is.

ik geloof niet zo in een 10 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. maar zelfs na aankoop van een wasmachine werd ons een kop koffie aangeboden.

ga zo door

j 21-06-2016 Via de website gekocht

even bellen en je krijgt gelijk een goed advies over product en prijs

maandag besteld dinsdag in huis perfect dus

het assortiment is erg uitgebreid

het complete beeld en telefonische behandeling is heel goed

Claudia en Nico 21-06-2016 In de winkel gekocht

Veel parkeerruimte op de Woonboulevard

Goed advies in de winkel gekregen en vriendelijk personeel

Groot assortiment en wat ze niet in de winkel hebben staan, kan welbesteed worden

Goede en snelle levering. Gunstige prijs tov concurrent en aardig en deskundig personeel

Petra 21-06-2016 Via de website gekocht

wasmachine gekocht via de webshop. Kreeg gelijk een mail met de benodigde informatie zoals dag en tijd van brengen.

Eigenlijk een 10 plus! Ik had verkeerd ingevuld dat de wasmachine op de begane grond stond, terwijl hij eigenlijk naar zolder moest. De chauffeur en zijn collega vonden het geen probleem en sjouwden de wasmachine 2 trappen op en namen de oude weer meer, 2 trappen naar beneden!

Ik heb alleen in de webshop gekeken en dan specifiek naar wasmachines.

Henk Trommel 21-06-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Neckar 24

ruime sortering goede uitleg

mensen met kennis

Goede behandeling en uitleg

op een goede manier iets kopen en goede
verkoop methode

alles is verder goed

G.A. 21-06-2016 Via de website gekocht

Alle artikelen in 1 winkel online uitzoeken heel gemakkelijk

Het telefonisch contact verliep prettig

Bijna alles wat we zochten was beschikbaar. Voor het andere werd een alternatief geboden.

Zeer tevreden.

Theo 20-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

overzichtelijk en mensen met kennis van zaken

Afspraken nakomen en een montage die klonk als een klok als afgesproken

Grote variatie van verschillende merken

Op alle gebied voorzien van apperatuur

Prettige afhandeling

A.Zwaan-Willemstein 20-06-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk aanbod

Al jaren lang onze leverancier voor huishoudelijke apparaten

ruim voldoende E en B merken

ervaar het zelf

Marloes 20-06-2016 In de winkel gekocht
Den haag. Neckar

Goede internet site. Daarnaast ook dichtbij een filiaal waar je kan kijken en vragen kan stellen. duidelijk advies

Snelle levering. Goed advies ,mooie prijs.

Veel aanbod. diverse merken in verschillende prijsklasse.

Heb 7 jaar geleden mijn keuken gekocht bij Bemmel en Kroon. Op de vaatwasser van Bosch na, zeer tevreden. En nu met mijn nieuwe Indesit helemaal blij. snelle levering en vakkundig geïnstalleerd en gemonteerd

Mo 20-06-2016 Via de website gekocht

via webshop besteld, bezorgdatum gekozen, en voor je het weet heb je product in huis

snelle levering, word ook goed op de hoogte gehouden via de mail

ruime keuze

ga hier 100% nog meer bestellen

Top, alles is vlekkeloos verlopen, Bezorging op zaterdag, werd ook netjes op de hoogte gehouden van de leveren, bezorgers waren ook met de minuut op tijd.

Hanno 20-06-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Leidschenveen

Makkelijk te bereiken en een duidelijke site.

Duidelijke uitleg verkoper en goed advies.

Ruime keuze.

Prima winkel voor prima prijs

DH539778

svw 19-06-2016 Via de website gekocht

bestelling makkelijk te plaatsen, helaas niet duidelijk van bij het begin hoe de levering geregeld is

had gebeld voor leverinfo, onmiddellijk antwoord, levering zelf vroeger dan voorzien

wat ik wou, was er ook

perfect !

Rivka 18-06-2016 Via de website gekocht

alles verliep simpel en soepel, heel gemakkelijk dus.

genoeg keus op de webshop

goed assortiment, leuke aanbiedingen.

alles is prima verlopen. Geen klachten 👍!

Lari 18-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk webshop, geen onnodige poespas!

Op de website stond een oud model condensdroger van Bosch welke niet meer leverbaar was. De opvolger (welke ongeveer € 100,00 duurder is) kreeg ik voor dezelfde al zeer goedkope prijs!

Er is ruim voldoende keuze

Zie 'Service'

Dv 18-06-2016 Via de website gekocht

Top en snel geleverd! Tevens de goedkoopste!!!!
BKI540942

Super Ali van dynasure, netjes naar boven gebracht aangesloten en de oude machine mee terug. Jongens letten goed op dat zij tijdens het tillen niks beschadigen.

Veel keuze

Prima winkel, geen reden te noemen waarom hier niet iets aan te schaffen, en waarom wel? Omdat ze de goedkoopste waren en super service leveren.

Em 18-06-2016 Via de website gekocht

Snelle levering aan huis!

Keurige bezorgers!

Pinnen bij aflevering is prima, jammer dat daar extra kosten voor gerekend worden.

ordernummer BKI541323 bij Bemmel en Kroon

allenamenwarenalop 17-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Gemakkelijk bestellen

Keurig telefoontje 5 minuten voor levering en alles netjes aangesloten. Meer gedaan dan afgesproken

Uitstekende service. Ik kreeg, zonder meerkosten, het nieuwste model geleverd, terwijl ik het model van vorig jaar had besteld. BKI539334

Robert 17-06-2016 Via de website gekocht

Geen account aanmaak gedoe bij het bestellen

Oude apparatuur gratis retour, zeer goede track and trace!

Precies zoals online winkelen hoort

Anja 17-06-2016 Via de website gekocht

Op ieder vrij moment heb je toegang tot alle informatie die je nodig hebt en je kunt bestellen wanneer je maar wilt

Mijn Ideal betaling was niet goed afgerond, daar kreeg ik de volgende ochtend een telefoontje en weer een nieuwe betaallink, zodat mijn stofzuiger toch op tijd geleverd zou kunnen worden

Keuze genoeg in allerlei stofzuigers. Voor ieder wat wils.

Zeer betrouwbaar, zeer snelle en correcte levering en concurrerende prijzen

E te Z 16-06-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Telefonisch zeer goed geholpen bij het maken van een keuze, de deal was snel gesloten voor een mooie prijs.De korting die op dat moment online werd gegeven berekende de verkoper meteen mee.

Levering waar je niet de hele dag voor thuis hoef te blijven, eerst krijg je een mailtje met het dagdeel waarop de levering plaats gaat vinden, een half uur voor aankomst krijg je ook nog een sms.Het pinnen bij levering vond ik ook erg prettig (tegen geringe meerprijs)

De wasmachine waarvoor ik belde was een oud model en inmiddels uitverkocht. In dezelfde prijsklasse was deze machine op voorraad en beter, bovendien de volgende dag al bij ons thuis. De machine die de verkoper me adviseerde had inderdaad veel goede reviews.

Tot nu toe helemaal tevreden, beter kan niet. Nog even afwachten of er bij eventuele gebreken goede service geboden wordt. Liever hoop ik daar geen aanspraak op te hoeven maken

Jelle 16-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website waar je snel je product kan vinden en bestellen

Extra service bij geboekt bij de bestelling o.a. verpakkings materiaal retour nemen .Dit had de koerier niet gedaan .Gelijk gemaild en direct werd mijn kosten van de extra service terug gestort . Dat is pas service !!! met een hoofdletter S.
De bestelling zou +\- 15 werkdagen duren maar binnen een week werd deze al geleverd.

Groot assortiment met een zeer concurrende/scherpe prijs t.o.v. de concurrenten

Alle pluspunten bij elkaar op geteld

bloesem75 16-06-2016 Via de website gekocht

Telefonisch besteld, prima geregeld, zeer vlot en vriendelijk.

Afspraken voor levering prima nagekomen, meteen een email met bevestiging etc..

Veel keuze voor goede prijzen.

Gewoon een hele goede service, alles loopt soepel en makkelijk, goede prijs en prima afleverservice.

bestelling met ordernummer ZTW540895

jeannetklaassen 16-06-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoetermeer

Goede uitleg gekregen door de telefoon, en rade aan om hem toch even te komen kijken in de winkel. Daar wederom goede uitleg gegeven

goede uitleg en snelle levering

Mac 15-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk gevonden, snel besteld en duidelijk over levering en voorwaarde.

Netjes op tijd geleverd. Heb het idee als klant te worden behandeld en dat is meer dan prettig.

De site nodigt uit om nog even verder te winkelen. Informatie over producten duidelijk, goed te vergelijken en volledig.

Erg positief over prijs en levertijd. Positief gevoel aan overgehouden. Zal zeker adviseren aan vrienden.

Levering door koerier moet beter afgestemd zijn op wat verwacht wordt. Droger niet uitgepakt, oude machine na vragen pas mee terug genomen. Machine niet op zijn plek gezet.

A. 15-06-2016 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke en mooie website, de door ons gewenste Miele vaatwasser was snel gevonden voor een zéér concurrerende prijs!
Bestellen was eenvoudig, voldoende betaalmogelijkheden en levering zelfs al op de eerstvolgende dag!
Keurig orderbevestiging gekregen, en na betaling direct de factuur.

De voortgang van de order en de levering kon uitstekend in de gaten gehouden worden middels een doorgestuurde link. Chauffeur belde keurig een half uur van te voren, machine werd uitgepakt en aangesloten (niet geïnstalleerd, dus dat is niet fijn als je niet een beetje handig c.q. technisch bent,voor mij geen probleem verder), oude machine en verpakkingsmateriaal retour.
Overall dus een prima service!

Prima assortiment, uitgebreider dan vele andere webshops.

Eenvoudig bestellen, ruim assortiment, scherpe prijzen en prima service. Tevens de voortgang van de order en de uiteindelijke levering is uitstekend online te volgen.

H.J. 15-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Als er sprake was van een klacht c.q. aanvullende vragen was de winkel goed bereikbaar en ging hiermee zorgvuldig om. Voor wat betreft het nakomen van de overeengekomen levertijden hebben wij nooit te klagen gehad.
Retour zenden van goederen is voor ons niet te beoordelen omdat wij dit soort goederen altijd fysiek kopen.

Het is voor ons altijd divers genoeg gebleken. Wij hebben altijd de goederen, waarin het bedrijf handelt, kunnen vinden. De prijs voor de goederen die wij in de loop der jaren hebben gekocht hebben wij nimmer het gevoel gehad te veel te hebben betaald.

Uit de gegeven toelichtingen op bovenstaande vragen moge duidelijk blijken dat wij het bedrijf zonder gene kunnen aanbevelen. Hierbij de opmerking dat wij uitsluitend kunnen oordelen over fysiek kopen.

Sinds vele jaren (1974) zijn wij naar volle tevredenheid klant. In die jaren hebben wij diverse artikelen (zonder volledig te zijn zonnebanken diverse keukenapparatuur stofzuigers wasautomaten drogers enz.) bij het bedrijf aangeschaft. Altijd hoffelijk en met een goede voorlichting behandelt.

PJ. Nieuwenhuize 15-06-2016 Via de website gekocht

Goede site makkelijk bereikbaar

Snelle levering netjes geinstalleerd

Gewoon goed

Geen poespas alles duidelijk

Philippe 15-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met duidelijke prijzen en afspraken voor verzending

Goede en vlotte service

zeer uitgebreid assortiment met duidelijke foto's

De meeste items vindt je hier terug

Correcte afhandeling van de bestelde goederen, vriendelijk personeel.

dewi_marlyse 14-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Mooie ruime winkel, overzichtelijk groot assortiment, de winkel is gemakkelijk te bereiken en er is genoeg parkeergelegenheid.

Wij zijn al vele jaren klant en ja waar gewerkt wordt worden soms ook fouten gemaakt. Bemmel en Kroon loste dit altijd tot onze grote tevredenheid op en daar gaat het uiteindelijk om, het eindresultaat.

Wat onze keuken betreft, alles wat er staat komt bij Bemmel en Kroon vandaan. Meestal hebben we elders iets gezien of op het oog en blijkt het produkt ook in het assortiment van Bemmel en Kroon te zitten voor alweer de scherpste prijs en daarom zitten we ongemerkt al jaren in klantenbestand van Bemmel en Kroon.

Als je hier niet slaagt waar dan wel? Uitgebreid assortiment met de laagste prijs en geweldige service.

Ik wilde geen tienen geven want er is altijd wel een punt om aan te werken voor verbetering alleen kan ik dat punt zo snel niet bedenken.

Julius Revalli 14-06-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig bediening en via de smartphone makkelijk toegankelijk.

Op onze voor avond van onze verhuizing de BOSCH Koelvriescombinatie besteld, volgende dag ontvangen.

Ik kreeg een telefoontje dat ze onder weg waren.

Top service zeer bekwaam.

Zeer ruime keuze en overzichtelijk

Zeer ruime keuze en overzichtelijk assortiment.

lisa 14-06-2016 Via de website gekocht

Ik deed het online, en wist al wat ik wou, heel makkelijk dus.

Ik vond het goed dat de levertijd zo keurig bekend gemaakt was. De personeel waren vriendelijk en professioneel. MAAR er was GEEN handleiding! Jammer

Alles ging perfect, behalve het feit dat er geen handleiding folder geleverd werd. Mijn ordernummer: BKI540466

Ik ga jullie morgen bellen, of het handleiding alsnog gestuurd kan worden. Zo ja, krijgen jullie een 9+!

daylight76 14-06-2016 Via de website gekocht

Via site een goede droger gevonden, site is duidelijk en overzichtelijk.

Wilde een bestelling plaatsen via de site maar kon pas na 3 dagen laten bezorgen. toen heb ik gebeld en is gelijk voor de volgende dag ingepland. super snelle levering en alles goed aangesloten. klantenservice goed bereikbaar!

had genoeg keuze.

Vaker bij deze winkel besteld en altijd goed geholpen

Marko147 14-06-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Oude wasmachine werd opgehaald en de nieuwe geplaatst.
3 trappen moesten ze op,maar geen probleem.

Gewoon zeer goede service.

Heel veel keuze.

Gewoon een superwinkel,koop al me apparatuur bij Bemmel en Kroon

larochs 13-06-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke website met alle info die nodig is.

Alle witgoed bij Bemmel en Kroon gekocht, ruim assortiment en scherpe prijzen

Bezorgers van Dynalogic verdienen zeker ook een pluim. Zeer vriendelijk en perfecte service.

Marianne 13-06-2016 Via de website gekocht

site is makkelijk te bekijken en het is simpel wat te bestellen.

je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling. Bij een andere bestelling (vaatwasser) hebben we een opvolger van de bestelde vaatwasser gekregen, voor dezelfde prijs.

dewi_marlyse 13-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Mooie winkel, overzichtelijk en makkelijk te bereiken

Wij zijn al vele jaren klant en ook al gaat niet altijd alles zonder problemen, het wordt wel altijd opgelost en dat maakt heel veel goed

Wat onze keuken betreft alles wat er staat komt bij Bemmel en Kroon vandaan en meestal hebben we van te voren iets gezien of op t oog en bij Bemmel en Kroon kunnen we het daarna tot nu toe altijd afnemen.

Mooie winkel, groot assortiment, uitstekende prijs/kwaliteit en prima service. Nooit een echte reden tot klagen gehad. Er werd altijd een goede oplossing geboden. Daar werd ook nooit moeilijk over gedaan en dat is altijd fijn.

Ga zo door!

Manon 13-06-2016 In de winkel gekocht
rijneke boulevard

makkelijk te bestellen, zowel online als in de winkel

bellen vlak voor zij komen afleveren om te bevestigen dat er iemand is

goede service, mooie producten voor een goede prijs

Eric24 13-06-2016 In de winkel gekocht
Qrucius

Overzichtelijk

Meedenken met de klant

voldoende keus

Vriendelijke en professionele service.

Rob Sonder 13-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk ingedeeld!

Goede follow-up naar aanleiding van de bestelling.

Van de kookplaat die ik zocht was voldoende keuze!

Goede winkel met eerlijke prijzen!

Karin 13-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De producten stonden op merk bij elkaar

Ze nemen de tijd voor je en krijg goede uitleg

Erg veel keuze, en op voorraad zodat het direct geleverd kon worden

Een mooie fijne winkel met een groot assortiment en goed geholpen.

Marian 12-06-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

ruime winkel open ruimte, prettige opstelling, ruime parkeergelegenheid.

niet te lang wachten, duidelijke info, houdt zich aan de gemaakte afspraken, belt 30 min. voor levering.prettige bezorgers.

ruim genoeg om een goede keuze te maken in diverse prijscriteria

dat kopje koffie aan het eind had net iets eerder gemogen :)