Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Raes 27-05-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service en informatie

Scherpe goede prijs, Goede snelle service
Goede en snelle bezorging...product was zelfs een stuk goedkoper bij deze winkel en je kreeg ook nog gratis extra service

HuSa 27-05-2017 Via de website gekocht

Goed mee te onderhandelen! Super snelle levering.

Op aanraden van een familie lid hier terecht gekomen. De machines (was- en droger) elders voordeliger gezien, na een mailtje voor dezelfde prijs bij Bemmel en Kroon kunnen bestellen.

Dik Mos 27-05-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Prima service

We werden uitstekend geadviseerd in het zoeken van een nieuwe magnetron. Ook is er een uitgebreid
assortiment maar daardoor was de keuze toch niet moeilijk.

angelo 27-05-2017 Via de website gekocht

super geweldige service

Alles perfect gegaan afspraken nagekomen monteur op tijd koelkast netjes en snel ingebouwd vriendelijke monteur . Gewoon in 1 woord perfect deden alle winkels het maar zo ,voorkomt veel trammelant.

John Smit 27-05-2017 Via de website gekocht

Ontzettend goed bedrijf

Het bedrijf heeft een goede en overzichtelijke website je wordt goed op de hoogte gehouden over het te leveren product nette afhandeling en goede service. Product wordt goed en netjes afgeleverd zonder schade .

germain 26-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede en vlotte service

Miele wasmachine en droger gekocht via bemmel en Kroon.
Na een aantal dagen surfen op het net toch gekozen voor bemmel en kroon.
-Een goede prijs.
-Goede en Snelle service
-Fijne bezorging tot de 2de etage bezorgd en de oude apparaten meegenomen.
-Zou bemmel en kroon aanbevelen bij vrienden en kennissen

Aatje 26-05-2017 Via de website gekocht

Fijn contact met de winkel gehad en keurig geholpen

Goed telefonische contact gehad en de vrieskast werd super snel en heel keurig bij ons thuis afgeleverd.

Corina 26-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

In de vestiging Zoeterwoude een combi oven/magnetron gezien en offerte meegekregen. Na een week de bestelling telefonisch geplaatst waarna de levering binnen 3 dagen plaatsvond. Keurig afgeleverd en oude apparatuur meegenomen; goede service!

S.W.M. van Leeuwen 26-05-2017 Via de website gekocht

Grandioze services

Na mijn bestelling bij Bemmel en Kroon op donderdag 25 mei werd ik direct op de hoogte gehouden van de levertijd. Op vrijdag 26 mei werd mijn aankoop op de geplande tijd daadwerkelijk geleverd. Zeer vriendelijke bezorgers. Ik kan dit bedrijf dan ook zeer aanbevelen.

Ger Smit 26-05-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Arrogant personeel, slechte voorlichting inductie koken.

Al vele jaren zijn wij klant. Bij de laatste aankopen, oktober jl.: wasmachine/droger en nu (mei) het inductie fornuis hebben we slechte ervaringen. Het personeel gaf ons niet de indruk dat ze blij waren met onze komst.
Moeite doen voor de klant was er niet bij. Bovendien werden wij volkomen verkeerd voorgelicht over de eisen van de elektrische installatie in onze woning om inductie koken mogelijk te maken. bij de bestelling vroegen we of het fornuis op voorraad was. Ja! Echter 12 uur voor het tijdstip van bezorging werd dit gewijzigd in: wachttijd nog 6 weken!

herman baartman 26-05-2017 Via de website gekocht

servis is geweldid /bij vragen binnen noodtijd bricht terug

offert gevraag binnen half uur een van de beste offerte prijs goed levertijd super
een keer per telefoon heelvriendelijk en vakkundig antwoord
vertrouwd over komen dus bestelling gelijk op de mail.

Paddy 26-05-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak!

Goede website en perfecte aflevering met vooraf een SMS bericht hoef je niet de hele dag op de aflevering te wachten.

Peter Buyens 26-05-2017 Via de website gekocht

Gemak zonder ruis

Snelle en correcte communicatie met een proactieve instelling. Een plezier om zo gemakkelijk te kunnen kiezen aan een aantrekkelijke prijs en overzichtelijke levermethode.

Koerts 26-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Wij kwamen jullie Leuke actie/korting tegen op Google..
onze wasmachine had het begeven en moesten zo snel mogelijke een nieuwe hebben.
Ondanks dat Hemelvaartsdag er tussen zat hadden we de nieuwe maschinen super snel in huis..
Super communicatie tussen de bezorgers en de klant!!
Heel blij mee..

Jan 26-05-2017 Via de website gekocht

Ondanks de grootte van het pakket, levering de volgende dag, waarbij je voortdurend op de hoogte wordt gehouden van de vordering van chauffeur. Aflevering vlot geregeld en verpakking mee terug genomen.

Iris 26-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en laagste in prijs.

Betrouwbare duidelijke webshop en goedkoopste in zijn soort. Vandaag bestellen is ECHT morgen in huis. Bezorging is ook goed geregeld en je krijgt een half uur voor de bezorging een sms dat de koerier eraan komt. Wasmachine die ik wilde was uitverkocht maar kreeg een nieuwere type voor de zelfde prijs. Top service!

Moa 25-05-2017 Via de website gekocht

Fast and excellent delivery!

I ordered from Bemmel en Kroon because they had the best price for my dryer and the service + delivery was also included in the price. Super! I received the dryer the following day and they called 30 minutes before they came so that was great. Nice guys who installed it very fast. Great service.

DenHaag03 25-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede voorlichting, goede keuze

Prima plek om je witgoed te kopen. Goede voorlichting in de winkel en veel keuze. Het maken van een afspraak voor de levering verliep erg stroef en de afspraak werd niet goed nagekomen (afspraak was leveren in de middag en het werd vanaf 11:30 en dit werd weer 11:00).

Martijn 25-05-2017 Via de website gekocht

snel, servicegericht en prima levering

We zochten een nieuwe inbouwkoelkast en stuurden o.a. een mailtje naar Bemmel&Kroon. Nog dezelfde dag hadden we een offerte per mail, en na wat kleine aanpassingen werd de koelkast (die niet op voorraad was) een week later geleverd en geïnstalleerd. En dat allemaal voor een lagere prijs dan elders.

Angelique 25-05-2017 Via de website gekocht

Correcte vriendelijke klantenservice. Scherpe prijzen. Snelle levering. Goede tijdsaanduiding van bezorgdatum en tijd.

Frank 25-05-2017 Via de website gekocht

Goede service snel geholpen

Nadat ik op internet had gezocht probeerde ik een bestelling te plaatsen omdat dit niet lukte belde ik de winkel en werd direct en goed geholpen. Het gevraagde artikel (koel/vrieskast) is ook volgens de afspraak geleverd.

Rudi 25-05-2017 Via de website gekocht

Gewoon super

Snelle service, alles makkelijk te volgen van aankoop tot levering thuis. Klasse. En gewoon thuis bij levering betalen en niet op voorhand dus je bent altijd zeker.

Douwe 25-05-2017 Via de website gekocht

Top service en goede prijs!!

We hebben bij Bemmel en Kroon een nieuwe wasmachine van Siemens en een nieuwe stofzuiger van Miele gekocht. Zeer goede prijzen voor beide producten.
Ook keurig geleverd en de wasmachine op zijn plek gezet. De mannen hebben zelfs de oude wasmachine naar beneden gebracht ondanks dat ze deze niet retour hoefde te nemen. Helaas bleek de wasmachine niet te voldoen aan onze wensen en de beschrijving van Siemens zelf. Maar zonder moeite heeft Bemmel en Kroon de wasmachine omgeruild voor eentje met wel de juiste specificaties. We hoefden zelfs niet het gehele verschil bij te betalen. Al met al zeer tevreden over de service en we komen hier zeker weer terug als we huishoudelijke apparatuur nodig hebben.

Gerda 24-05-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Maandag..wasdag.. Dus snel naar Cruqius

We hadden wel op internet een en ander bekeken en vergeleken, maar gewoon wat vragen stellen in de winkel is dan ook wel fijn. Het was maandagochtend en de verkoopster ontving ons met enthousiasme. Ze had duidelijk zin in haar werkdag. Prima geholpen!!

Martijn 24-05-2017 In de winkel gekocht
De CRUQUIUS

Goede service zoals het hoort !

In de winkel werden we netjes en goed geholpen .
De medewerker wist waar hij het over had en gaf eerlijk advies.

Jan Vught 24-05-2017 Via de website gekocht

Zoals je het hoopt en wenst.

Zeer professioneel ingegaan op onze bestelling. Het bedrijf Bemmel en Kroon gekozen vanwege de goede recensies en daarin niet teleurgesteld.
Niet alleen werd direct gereageerd op onze (gewilde) bestelling maar vervolgens ook qua levertijd en levering werd heel gericht gereageerd en gehandeld.
Het bedrijf dat vervolgens ook werd ingeschakeld om de aflevering en plaatsing te doen: In één woord "geweldig". Echt zoals je hoopt en wenst dat het zal verlopen.
We zijn zeer tevreden en hopen lang van onze NEFF gaskookplaat te kunnen genieten.

A.C. Slikker 24-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service

Shop is duidelijk en ben telefonisch prima geholpen, zijn meerdere keren de goedkoopste, heb telefonisch een order geplaatst van een wasmachine en droger via order/factuurnummer 604010, in 1 woord perfect

Michel 24-05-2017 Via de website gekocht

De goedkoopste

Na al te weten wat ik wilde kopen op zoek gegaan naar de goedkoopste en betrouwbare webshop. Kwamen er meerdere gelijk uit. Bemmel en kroon gaf daar en tegen nog een korting van ongeveer 30 euro. Hierbij was hij echt het goedkoopste.

Lisanne Roos 24-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle Service

Ik kende deze winkel al uit mijn tijd dat ik nog in Zoetermeer woonde. Me ouders kochten daar vaak hun witgoed apparatuur. Nu zelfs in Drenthe wordt het bezorgd. En omdat de vriezer die ik bestelde niet voorraadig was. Kreeg ik een duurdere vergelijkbare vriezer zonder extra kosten voor mij. Super service! Vriendelijke mannen die hem kwamen brengen. En haalden mijn oude vriezer uit huis.

Super 24-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Al jaren klant kan geen andere tegen op ,eerlijk betrouwbaar

Koop altijd in de winkel kan het nooit tegen vallen en tevens is het een beleving ,van een plaatje kopen is toch anders.

John Pardon 23-05-2017 Via de website gekocht

snel geleverd goede bezorgers.

Levering was in orde onbeschadigd ,op de site was het duidelijk te volgen met goede uitleg maar nu komt het op de prijs aan .nergens anders te koop voor dat bedrag alleen bij bemmel en kroon prima dus kan het iedereen aanbevelen groetjes John

Van der Aa 23-05-2017 Via de website gekocht

Echt een mega aanrader!!!

Onwijs snelle service. En duidelijke bevestiging via de mail. Ruim van te voren aangegeven wanneer ze kwamen en werd ook nog eens 25 min voor de levering gebelt. Keurige werklui. Gemotiveerf en vriendelijk.

Frits Kole. 23-05-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Winkelpersoneel dacht met ons mee om goede keus te maken.

We waren al enige tijd zoekend naar een nieuwe oven en kookplaat. In deze winkel zagen we de via internet te bestellen apparatuur, zoals we zelf thuis ook zelf al hadden ontdekt. Nu had je de spullen concreet voor je. Advies gekregen over het zelf door ons inbouwen, waar onder het uitzagen van het aanrechtblad. We zijn best wel lastige klanten, maar het winkelpersoneel bleef behulpzaam.

Vi la Mage 22-05-2017 Via de website gekocht

Super Miele apparaat, super service B&K

Net als bij de vorige aankoop een goed en concurrerend prijsaanbod via de offerte gekregen. Daarna een super snelle afhandeling en levering van mijn Miele Warmtepomp droger, TCE630WP ECO van de T1 serie.

Coby ten Brink 22-05-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon: Top

De prijs voor de koelkast en oven was bij Bemmel en Kroon het meest interessant en na Ik had besteld ging er nog eens een extra korting van af.
Direct betalen of bij aflevering, geen probleem. En omdat de keuken later binnen kwam was het ook mogelijk om later te leveren. Medewerkers altijd vriendelijk.

Dario Aresu 22-05-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak en verwachte kwaliteit

IK heb gekozen voor deze webshop vanwege de prijs, goedkoper dan anderen. Snelle levertijden die zijn nagekomen. Gebruiksvriendelijk bestellen en duidelijke beschrijvingen. Achteraf ook prima mails met voortgang en heldere gebruiksaanwijzing.

Robert 22-05-2017 Via de website gekocht

Werkelijk alles klopt!

Via de site van Kieskeurig werd ik doorgezet naar de site van B&K. Tot mijn verbazing werden er nog extra kortingen per apparaat toegekend bij het plaatsen van de bestelling, terwijl B&K bij alle apparaten bovenaan de lijst stond op kieskeurig. En uiteindelijk ook nog een totale setkorting. De korting voor 4 apparaten liep hierdoor uit naar wel 200 euro. Dat is nog eens leuk shoppen! De bestelling kon binnen één werkdag al bezorgd worden. Helemaal super dus. En last but not least, vriendelijk personeel die mij op een professionele manier hebben behandeld. Ga zo door B&K!!

GJH 21-05-2017 Via de website gekocht

Tevreden over bestelling/levering

Betreft ordernr. 602507-1. Magnetron via website besteld, prima prijs. Goedkoopste die ik kon vinden, met kassakorting. Afhandeling bestelling door Bemmel en Krook ook prima. Bezorging door Dynalogic op zich prima, mooi tracking systeem. Alleen wel erg laat. 22.00 uur op zaterdag avond, arme bezorgers....

Johnny 20-05-2017 Via de website gekocht

Super service en klantvriendelijk...een aanrader!!!!!

Via Google zocht ik een samsung wasmachine en terecht gekomen bij Bemmel en Kroon
Vandaag besteld en morgen in huis. Wat een geweldige service van de medewerker en klantvriendelijk een echte aanrader

V Pot 20-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging, scherpe prijs

Snelle bezorging, scherpe prijs, helder bezorgproces via de e-mails. Geen opmerkingen over de service e.d.

Martine 20-05-2017 Via de website gekocht

Scherpe offerte en snelle levering!

Dit adres werd door vrienden aanbevolen. Ik heb een goede aanbieding gekregen voor keukenapparatuur. Zeer snelle reacties en ook zeer snelle levering!

Willem 20-05-2017 Via de website gekocht

Goed gedaan!

Na een korte ommissie over de betaling van onze nieuwe vaatwasser werd het probleem snel uit de wereld geholpen. Prima tent!

Marijke 20-05-2017 Via de website gekocht

goed en goedkoop

Voor de tweede keer bij deze winkel besteld en voor de tweede keer naar volle tevredenheid. Snelle afhandeling en op de bezorgdag email en sms ontvangen over de bezorgtijd. Nette bezorgers, nemen de oude apparatuur terug als je dit van tevoren hebt aangegeven bij de bestelling.

Walda 20-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Had de Siemens te605209rw besteld, echter deze wordt niet meer verkocht. Direct een mail gekregen dat ik voor hetzelfde bedrag de opvolger kon krijgen. Dit is de te615209rw. Dit is nog eens top service.

Marjorie 20-05-2017 In de winkel gekocht
Crucqius

Flexibiliteit van de logistieke dienst

De verkoper L**** heeft een eerlijk verhaal gehouden m.b.t. de betere koelkasten binnen ons budget.
De beoogde koelkast was niet in voorraad op de zaak, we konden naar het magazijn in Uithoorn om het te bezichtigen. Echter was het verhaal van Leendert dermate aanstekelijk dat we ongezien de koelkast in Crucqius hebben aangeschaft. De levering zou na vijf dagen zijn; we kregen echter de dag daarna bericht dat het de dag daarop kan worden bezorgd. Superblij met èn koelkast èn verkoper Leendert èn bezorger A****

G J vd Gaag 20-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Servive

Altijd de goedkoopste,en snelle levering,met zeer goede tijd vermelding in mail hoe laat te leveren.

Zeer tevreden 20-05-2017 In de winkel gekocht
Cruquis

De beste van allemaal, echt!!

Wij hebben een grote verbouwing achter de rug van 5 maanden. Veel bedrijven hebben bij ons gewerkt maar Van Bemmel & Kroon is beslist de nummer 1. Dikke 10, het kan niet beter!!

Diana Hendriksen 20-05-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf! Doen wat ze beloven!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de prijs daar het best was en de verzending gratis en ze zonder gedoe mijn oude apparaat mee retour namen. Klasse!

Pim 20-05-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam / Den Haag

Aandacht & Service

Op zoek naar een kookplaat met specifieke maten. Op de site slechts twee gevonden, maar niet goed (genoeg) te zien. in de winkel Voortreffelijk geholpen. Alle tijd, meedenken, mooie aanbieding. Het liefst zou ik een 11 geven. Wij zijn niet merk- of leveranciervast, maar Bemmel & Kroon is de uitzondering daar op. Wát een Service!

Kqs 19-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Snel geleverd, maten komen overeen.
Duidelijk tijdsbestek van levering.
Verpakking hadden ze wel mee mogen nemen ...