Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

omahanneke 28-02-2014 In de winkel gekocht
hazerswoude-rijndijk

Zeer goed voorgelicht, geen bezorgkosten en duidelijke afspraken

Volop keus

Ben nog nooit eerder zo goed geholpen

Geen minpunten tot nu toe, bezorging was fantastisch, als service de droger ook teruggeplaatst op de wasmachine, echt super

Dianel 28-02-2014 Via de website gekocht

Alles is gewoon perfect gegaan. Kon niet beter, ook de bezorging.. Kleine marge wanneer het bezorgd zou worden, dan daarna een bericht van een marge van slechts een half uur en 20 minuten van te voren werden we nog door de chauffeur gebeld.

Francine Dom 27-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Gemakkelijk om te betalen. Onmiddellijke reactie bij iedere stap door telkens een mail te sturen.

Duidelijke afspraken ivm de levering. Levertijden boven mijn verwachting: product kwam vroeger aan. Geen extra kosten voor de levering naar België.

Groot assortiment. Laagste prijs voor dit product.

De zeer aantrekkelijke prijs. De correcte manier van handelen en de contactmails gaven me een gerust en deugddoend gevoel.

Ik heb weinig ervaring met het kopen op internet, maar door Bemmel & Kroon heb ik de smaak te pakken. Voor de aankoop van andere huishoudelijke toestellen in de toekomst zal ik zeker hun site raadplegen.

GJW 27-02-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle levering. Krijg op de ochtend van levering netjes een mailtje met de tijd wanneer ze langskomen. Makkelijk bij de chauffeur pinnen. Kortom, vlotte en snelle service

Groot overzichtelijk assortiment in de toonzaal. Je kan op deze manier alles goed met elkaar vergelijken.

Remcobrandenburg 27-02-2014 Via de website gekocht

Webshop gemakkelijk te gebruiken, betaling verloopt soepel.

Gratis extra service. Gebeld van te voren.

Groot assortiment

Het feit dat de extra service gratis is, maakt deze website zeer aantrekkelijk.

Prima service. Van te voren gebeld over wanneer de precieze levering plaats vindt. Gratis extra service. Installeren en uitleg inbegrepen!

truusenhans 27-02-2014 Via de website gekocht

lhcarsten 27-02-2014 Via de website gekocht

Gewoon bestelling plaatsen zonder een account te hoeven maken.
Geen onduidelijkheden bij het plaatsen van de bestelling, en afleverdag al meteen bij de bestelling te kiezen.

Kreeg een 'vervangende' product (FQ115T002 i.p.v. FQ315S002)
die de opvolger zou zijn maar voorzover ik heb kunnen nagaan, een hoogwaardiger en duurder product is. En dit zonder de prijs aan te passen.

Ziet er goed uit maar ik was op zoek naar één bepaald product. Die vond ik hier voor de laagste prijs met een hele snelle levering (op voorraad).

Mijn eerste bestelling hier maar niets dan lof.

Prima, snel, de juiste informatie op het juiste moment.

steramjo 27-02-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

heel netje en overzichtelijke winkel

Mir73 26-02-2014 In de winkel gekocht

NanMarian 26-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede informatie en makkelijk bestellen.

Goede snelle service. In het weekend bestellen en dinsdag om 10.00 uur de apparatuur ingebouwd en alles weer opgeruimd. Zelf de plinten werden op maat gezaagd zodat alles er weer perfect uitzag.

De bestelde apparatuur had inmiddels al een opvolger. Via de mail werd ik hier van op de hoogte gebracht. Zonder meerprijs werd het nieuwere model geleverd.

Makkelijk bestellen, goede, vriendelijke service met net dat beetje extra.

Makkelijk bestellen, goede, vriendelijke service met net dat beetje extra.

brummengelderland 25-02-2014 Via de website gekocht

Prima website

Bezorging volgens afspraak. Via link te volgen hoe laat ze ongeveer komen. Handig. Onderdeel teruggenomen die niet nodig bleek te zijn, fijne service. Wasmachine en droger op de plek gezet en gebruiksklaar.Keurig gewerkt.

Voldoende keuze

Door aanbeveling van anderen ook op deze site uitgekomen.

Geleverd volgens afspraak, snel en in goede staat. Goed geïnformeerd tot levering. Wel kreeg ik soms dezelfde mailtjes in meervoud. (3 tegelijk)

robhart1 25-02-2014 In de winkel gekocht
Rijndijk

Binnen 24 uur telefonisch besteld en afgeleverd. Chapeau😃

De wasmachine werd zelfs iets voor de afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd.

Ik koop al sinds jaar en dag bij Bemmel & Kroon. Tot dusverre tot volle tevredenheid.

1. Goed verkoopgesprek 2. Afspraken door Verkoop uitstekend nagekomem 3. Correcte en tijdige levering. 4. Prettige bezorgers

Moppie2 25-02-2014 Via de website gekocht

Snelle reactie op email,duidelijke uitleg.

Je weet meteen wanneer het bestelde apparaat geleverd wordt. Een verademing in vergelijking met onze ervaring bij een ander online bedrijf die dezelfde magnetron goedkoper aanbood, suggereerde dat het apparaat onderweg en geleverd was terwijl in werkelijkheid het product een levertijd van 2 weken bleek te hebben.

De avond voor aflevering een email met de mededeling dat de volgende morgen om 08.00 uur bekend zou zijn hoe laat exact de aflevering zou plaatsvinden hetwelk ook nog eens per telefoon werd bevestigd. Controle ter plaatse of alles goed was over gekomen. Echt hulde over hoe e.e.a. vanaf bestelling tot aflevering begeleid word!

Uitmuntende aftersales. Uitmuntende zorg en begeleiding tot aan aflevering.
Kunnen velen een voorbeeld aan nemen!

Heb dacht ik alles al helemaal omschreven bij bovenstaande vragen.....

canieuwenburg 25-02-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prima bediening in de winkel, duidelijke uitleg.

Veel keuze in de winkel.

Prima winkel, prettig geholpen.

Ik vind het een prima winkel, fatsoenlijk en vakkundig personeel, goede uitleg van verschillende machines. Komt vertrouwd over. Ik kijk wel eens ergens anders, maar kom toch steeds weer in deze winkel terug.

Inge van Engelshoven 24-02-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Keurig geholpen in de winkel!
Toen mijn wasmachine geleverd werd, werd ik keurig gebeld dat de bezorgers er met 15 minuten zouden zijn!

Heel goed, oude wasmachine werd meegenomen. Mijn nieuwe wasmachine werd werkend achtergelaten. Geen bezorgkosten en geen kosten voor de installatie van de wasmachine. Een zeer tevreden klant!!!

Kon in de winkel zien dat ze een groot assortiment hadden!! Bemmel en Kroon was veruit de voordeligste.

Hele goede service!!(

Keurige behandeling in de winkel!!

P_C 24-02-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed bereikbaar. Vooraf keuze gemaakt via internet daardoor snel geholpen.

Goed advies ondanks onze voorkeur. Geen duurder apparaat voorstellen maar alle mogelijkheden goed toegelicht. Niet opdringerig.

Ruim voldoende keuze, ook met behulp van internet. Wat niet op voorraad is wordt snel geregeld.

Fijn geholpen. Redelijke, en actuele prijzen.

Inbouw zelf uitgevoerd in bestaande, niet juist ingerichte kastromp. Goede technische ondersteuning en aankoopadvies. Blijft een persoonlijke ervaring en gevoel, maar wel een goed gevoel.

maartje2102 24-02-2014 In de winkel gekocht
Winkelcentrum Cruquius

zodra je de winkel binnenstapt ben je op je gemak. Er straalt rust uit van de winkel en personeel

Ondersteuning als zeer prettig en deskundig ervaren bij de toch dure beslissing (miele wasmachine)

goede keuze kunnen maken uit het uitgebreide assortiment.

Deze winkel zou ik zeker aan anderen aanbevelen.

Overzichtelijke winkel waarbij het gehele assortiment goed bij elkaar past. Als je dan ook nog zo,n ploeg zeer prettige en deskundige medewerkers bij elkaar zet die de instelling hebben "niks moet alles mag" dan zal het succes niet uitblijven! Als wij aan de keuken toe zijn staan wij er weer!! met vriendelijke groet Marius de Boer

poppetje65 24-02-2014 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Als je geen tijd hebt om naar de winkel te gaan is de website perfect. De wasmachine via de site besteld, vaatwasser in de winkel.

Prima geholpen op zaterdag, kopje koffie en zelfs een broodje ! levering direct de maandagmiddag.
Telefoontje van te voren dus je hoeft niet thuis te zitten wachten.

Genoeg keuze, sommige dingen die op de site staan zijn niet in de winkel maar dan wordt het voor je opgezocht door de verkoper.

In november een wasmachine gekocht en februari een vaatwasser.. Beide keurig afgeleverd met perfecte service.

Ziet er erg mooi en verzorgt uit. Je ziet dat er aandacht aan besteed wordt.

Z Wolfs 24-02-2014 Via de website gekocht

Alles gemakkelijk en snel geregeld

Heel snelle reactie

Ik heb gevonden wat ik zocht

Gewoon heel goed en ook de prijs

De bestelling,zowel als de hele afwkkeling t/m de levering is goed gegaan.

aadlance 24-02-2014 Via de website gekocht

Geen 24 uur had ik mijn nieuwe was machine in huis. geen bezorg kosten. oude machine meegenomen. nieuwe was geïnstalleerd en gebruiken klaar. 200 € goedkoper dan de advies prijs.

J Wormgoor 24-02-2014 Via de website gekocht

Afspraak goed verlopen

Goede informatie en zeer tevreden

slif58 23-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site

Aanvullend telefonisch contact verliep soepel

hannymail 22-02-2014 In de winkel gekocht
Rijneke boulevaar in Zoeterwoude

heerlijk in de winkel uitzoeken ,en met een paar dagen al in huis

Geweldig geholpen,het was met een halfuur al beslist

Kom naar Bemmel en Kroon en neem de tijd er voor je kijkt je ogen uit

Omdat de service daar uitstekend is .Je heel voorkomend geholpen wordt.En ook nog voorzien wordt van een heerlijke Cappesino

Je wordt geweldig goed te woord gestaan met een prima uitleg over je aankoop en omdat wij al eerder diverse apperaten bij de firma Bemmel en Kroon hebben aan geschaft en daar heel te vrede over zijn .

w.h.lustig 22-02-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Dicht bij het woonadres

Klantvriendelijke behandeling, snelle levering en plaatsing

Groot assortiment voor elke beurs en prachtige uitstalling van de apparaten

Goed en fijn gevoel van het personeel en goede aandacht bij de aanschaf van het product. Ook een heel goede service bij de plaatsing van de vaatwasser.

gmjkd 22-02-2014 In de winkel gekocht
Cruquius.

Winkel dichtbij woning, goede parkeermogelijkheid

Klantvriendelijk, hulpvaardig en correct. Correcte en goede nazorg van koop en aflevering.

Grote sortering en scherpe prijzen.

Door de goede begeleiding is deze winkel een echte aanrader, je voelt je nog echt klant.

Rubigo 21-02-2014 Via de website gekocht

Het bestelde fornuis kon makkelijk via de mail besteld worden.

Er werd netjes van tevoren aangegeven welk dagdeel het artikel bezorgt zou worden hetgeen ook binnen de tijd gerealiseerd werd

Het te leveren assortiment is enorm

Aangezien ik al jaren met tevredenheid geholpen wordt met mijn aankopen.

Ruime keus, prijstechnisch voordelig, bezorging verliep erg professioneel.

elphabatizing 21-02-2014 Via de website gekocht

Snel, makkelijk en goede service. Aflevering was ook fijn.

HAEW 21-02-2014 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Goede informatie in de winkel

Over de bezorging van de wasmachine werden goede afspraken gemaakt en de wasmachine werd tot op de zolderetage 2e)gebracht en aangesloten. Hij moest over een wastafel meubel getild worden en dit deden de jongens zonder kommentaar. De oude wasmachine werd ook weer naar beneden gebracht en meegenomen. Ook al het verpakkingsmateriaal is meegenomen

We werden heel goed geinformeerd en keurig geholpen dooe een aardige verkoper. De werking van de machine werd goed uitgelegd.

BetsWillemsen 21-02-2014 Via de website gekocht

Op zaterdagavond, laat, liet mijn vaatwasser me na een etentje met 9 personen, in de steek.
Mijn dochter zocht via internet contact en woensdagmiddag was de nieuwe vaatwasser geïnstalleerd. Fantastisch!

Goeie service, prettige medewerkers, ik ben heel tevreden.

Snelle service, prettige medewerking, ik ben tevreden.

Tjebbe1978 21-02-2014 Via de website gekocht

Gewoon een goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle vakkundige service

alexh 21-02-2014 Via de website gekocht

to the point, duidelijk en simpel

goed geinformeerd over bestelling en aflevering. ook goede voortgangsmeldingen

prijsniveau is goed en overige zaken ook, dus waarom niet

JimmyRoy 21-02-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijke Bediening terzake deskundig. (helaas geen koffie of thee in de winkel aangeboden)Wel een bloknoot en een balpen gekreegen.(aardig) Bezorging was prima,vriendelijk en deskundig.

ToppieTop 20-02-2014 Via de website gekocht

Heel snel en eenvoudig te bestellen via de site waar goede en duidelijke informatie wordt gegeven.

Snel geleverd op de afgesproken dag. De bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam terwijl ze met de zware wasmachine 1 normale trap op moesten en in huis ook nog eens een hele lastige trap. Ze deden het toch, bleven uiterst vriendelijk en namen ook de oude wasmachine met het verpakkingsmateriaal mee. Complimenten. Wij zijn heel blij.

Grote keuze en wat we wilden hebben was op voorraad. Ook de prijs is scherp.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen en zodra we weer iets nodig hebben dan gaan we eerst bij Bemmel&Kroon kijken.

Alleen maar positief.

geert631 20-02-2014 In de winkel gekocht

Prachtig mooie en vooral grote winkel. Veruit de meeste apparatuur om te bezichtigen en goede uitleg over te krijgen. Erg vriendelijk personeel die oprecht zonder enige druk op te leggen meedenken en de tijd nemen om alle opties te bespreken. Zonder toezegging van aankoop meer dan bereid om 3D tekeningen te maken/mailen die thuis rustig kunnen worden bekeken en overdacht. Wij zijn erg veel zaken afgegaan maar hadden hier niet alleen het "beste gevoel" maar ook écht de beste prijs. Wij troffen adviseur Arjan Kuiten, een erg enthousiaste verkoper/adviseur. De keuken moet nog ingemeten en geplaatst worden en zijn er nu al blij mee... Dat wil wat zeggen toch?

DMRVM77 20-02-2014 In de winkel gekocht
Den haag

Zeer tevreden over B en K; direct een redelijke prijs die ze daarna scherp maken, dit itt andere keukenboeren waar je idioot moet afdingen wil je het gevoel hebben een redelijke prijs te betalen. Heel veel apparaten in showroom om te bekijken en de laagste prijzen voor de producten. Daarnaast uitstekende service. Ook de montage via B en K was subliem, zeer vakkundig en de tijd ervoor genomen. Bijna ouderwetse service, zo klantvriendelijk. Kan B en K iedereen aambevelen!!

tanja1968 20-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site. Veel keuze. De leveringsdag kun je zelf bepalen. in de namiddag voor de levering keurig een mailtje met een te verwachte bezorgtijd. De levering was keurig op tijd.

Oude koelkast netjes meegenomen.

Ruime keuze. Goed gesorteerd

Ik zou zeker deze winkel aanbevelen

Deze winkel was voor het product dat wij zochten nagenoeg de goedkoopste. De doorslag was dat wij de naam kenden en dus betrouwbaar vonden, en we kregen er ook nog gratis extra service bij. al met al de moeite om voor deze winkel te kiezen.

Riasi 19-02-2014 In de winkel gekocht
2491BD Den Haag

Zeer goede service, eerlijk verhaal door de verkoper en alle afspraken snel nagekomen.

Veel keuze

Prettige winkel en ruim te parkeren voor de deur.

zeer prettige zaak en ghoede service.

ellenwezel 19-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via de site.
Duidelijke informatie.

Goede berichtgeving over het leveren van de wasmachine en aan het begin van de dag van levering hoor je hoe laat de machine precies geleverd wordt. En dat klopt ook.

Goede keuze. Veel informatie over de machine.

Ze stalen betrouwbaarheid uit en maken het ook waar. Ik heb er zelf een heel goed gevoel bij en zou het ook zo aan iemand anders aanbevelen.

Jan Hellevoet 19-02-2014 In de winkel gekocht
Zoterwoude/Rijndijk

Groot assortiment in alle apparaten en keukens, waarbij je goed geholpen wordt al je vragen hebt. Prijzen zijn zeker concurerend !

Is een mooie ruime en moderne winkel, waar je zeker dat vindt wat je zoekt. Of het nu in de goedkopere klasse is of in een duurdere c.q. dure klasse. Daarnaast staan er ook een aantal keukens in diverse stijlen en prijsklassen. In de showroom zijn de apparaten overzichtelijk ingedeeld per soort apparaat. De meeste modellen staan ook in deze showroom.

jan733 19-02-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Bereikbaarheid, parkeergemak

Uitstekend ontvangen en geadviseerd door Bob

Ruime keus

Gespecialiseerd bedrijf, goed geholpen,
gewoon een fijne zaak met aardige vakbekwame mensen.

Na vlot besloten te hebben zou een kopje koffie aangenaam geweest zijn en een idee zijn omdat het bedrijf op een industrieterrein gevestigd is. Advies een koffie automaat!

fboogaard 19-02-2014 Via de website gekocht

Goede opzet van website. Bestelling per mail geplaatst en steeds binnen enkele minuten reactie door medewerker. Super!

Netjes een belletje een half uur voordat bezorger kwam, ondanks dat bezorgtijd ook dag eerder per mail al kenbaar werd gemaakt. Gratis wasmachine 2 etages getild, geplaatst, aangesloten en oude meegenomen. Totaalprijs wasmachine bij elkaar goedkoper dan goedkoopste prijs op Kieskeurig (door korting) dus helemaal tevreden!

Doelbewust op zoek geweest naar wasmachine en niet verder gekeken, maar Bemmel & Kroon kennende zit hun assortiment helemaal top in orde!

Zeer goede afhandeling van bestelling, niet vooraf betalen maar pinnen/contant bij aflevering, adequate en snelle reactie op e-mail, vriendelijk personeel, zeer snelle installatie, niks op aan te merken.

Zoals altijd super service van Bemmel & Kroon, al eerder apparatuur gekocht en altijd top geholpen en nette prijzen.

John Borst 19-02-2014 Via de website gekocht

De site was duidelijk en voor mij een snelle manier om aan het gewenste product te komen.

Bij een telefonische vraag werd ik snel en zakelijk geholpen. Ook na de levering had ik een vraag per mail en is snel en juist op gereageerd.

Zie mijn commentaar op GEMAK en SERVICE

No nonsens, goed, correct en zakelijk

Angell66 18-02-2014 Via de website gekocht

snel besteld en meteen een bevestiging, en ook een zeer snelle bezorging

een mail met tijdsindicatie van bezorging in gelukkig een kort tijdsblok en 10 minuten van te voren een telefoontje.

al mijn producten waren voorradig en worden snel en netjes afgeleverd op de plek die men wenst.

Dit is mijn vierde apparaat wat ik bij dit bedrijf besteld heb. eerst een wasdroger, toen een afzuigkap en een inbouwkookplaat. helaas begaf mijn wasmachine het vorige week. Er is keuze genoeg aan websites, maar toch maar weer dit bedrijf besteld. Goede en snelle service en als een van de weinigen wordt de wasmachine gratis op de zolder geplaatst.

Marjoww 18-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, echter hadden de specificaties wel wat uitgebreider beschreven kunnen worden. Deze echter op Kieskeurig.nl kunnen lezen. Bestellen gaat heel gemakkelijk en meerdere betaalopties, zoals per pin betalen bij levering Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering ervan.

Wij hadden een beperkte tijd waarin onze wasmachine geleverd kon worden, hen gebeld en hebben hier in de planning zoveel mogelijk rekening mee gehouden. we werden tevens een half uur voor de levering gebeld dat ze er binnen een half uur zouden zijn, wat ook zo was. wasmachine netjes naar boven gebracht en geïnstalleerd. daarnaast uitleg gekregen over de vragen die we nog hadden.

Niet echt naar gekeken omdat ik via Kieskeurig.nl heb gezocht en deze webwinkel als goedkoopste uit de hoek kwam.

Indien uitwijst dat het gekozen product bij deze winkel het goedkoopst is, zal ik zeker aanraden om bij deze winkel te kopen.

Winkel kwam als goedkoopste uit de hoek, voorwaarden zijn helder. Bestellen gaat gemakkelijk en meerdere betaalwijzen mogelijk. Snelle en goede levering met gratis extra service en advies.

jannesvisser 17-02-2014 Via de website gekocht

Goeie service, snelle levering en alles werkt goed digitaal: tijd van bezorgen, zelfs volgen van bezorgen voor tijdstip van bezorgen op half uur nauwkeurig!, aardige bezorgers, nette email achteraf van jouw ontvangstbevestiging.

Wbrenk 17-02-2014 Via de website gekocht

Website snel en overzichtelijk

Zeer duidelijke communicatie en ben vanaf het begin goed op de hoogte gehouden van de levering. Kreeg 's morgens een email dat de levering tussen 13.45 en 18.45 zou plaatsvinden en exact 13.45 werd mijn bestelling geleverd.
Donderdags besteld en vrijdags geleverd. Zeer tevreden.

Had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord, maar zij waren en de goedkoopste (op 2 euro na) en zij hadden het product op voorraad en konden de volgende dag leveren. Ben zeer tevreden zowel over de stofzuiger (cadeau voor mijn dochter, die er zeer tevreden over is) als over de service.

harrie.van.vught 17-02-2014 Via de website gekocht

Keuze ruim voldoende

Ik zie niet waarom je elders zou zoeken.

ideale partener, afspraken zijn goed geregeld en eerst een bevestiging met tijd indicatie en... een half uur voor levering belt de bezorger dat ze onderweg zijn: klasse!!! Voorbeeld voor vele andere bedrijven.

angelascholz 15-02-2014 Via de website gekocht

makkelijke website, snelle en duidelijke communicatie en vlotte afhandeling van de bestelling

uitstekende service met communicatie bij ieder stap van het proces

ruime keuze, prij-kwaliteit verhouding dik in orde

goede service, snelle levering, wat wil je meer

Goede keuze op de website, bestelling verloopt gemakkelijk. Uitstekende communicatie en snelle levering, zelfs op 2 hoog zonder lift

Riestijl 15-02-2014 Via de website gekocht

Super service! Oude apparaat meegenomen en twee aardige jongens met verstand van zaken die kwamen bezorgen.

builder 14-02-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Alles op voorraad en snel leverbaar.

Super service, bezorgen,aansluiten en
oude wasmachine mee.

100%,er is geen betere winkel.

Mooiste en goedkoopste witgoed-winkel van Nederland ! Verkoper Bob is top , geeft een eerlijk en goed advies !!