Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Milijana1 14-08-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Het oude witgoed wordt afgevoerd en het nieuwe op de plek gezet en aangesloten.

Een half uur voor aankomst wordt nog contact met de klant opgenomen. Aanbrengen van zelf geleverde bescherming onder de voetjes van een apparaat was geen probleem. Geen schade veroorzaakt bij verwijderen / installeren van de apparaten aan muren/deurposten etc.

Betreft alleen witgoed (wasmachines en koelkasten).

Puntok 14-08-2014 Via de website gekocht

rudy 16 14-08-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Op het net gevonden in de winkel gekocht, met nog iets extra combi korting.

Op het net gevonden in de winkel gekocht, met nog iets extra combi korting., vriendelijke medewerkers de bezorging was perfect.

Op het net gevonden in de winkel gekocht, met nog iets extra combi korting.

Ik heb eerder ook naar volle tevredenheid hier gekocht.

De winkel is goed het net is beter, en in de winkel kan nog onderhandelen over combi korting. Ik kreeg niet veel korting maar dat is begrijpelijk als prijzen al ruim het scherpste zijn op het internet. En dat ook met ouderwetse service, en ook nog een kopje koffie. Bedankt en ik zal dit niet vergeten, en altijd jullie site bezoeken voor ik wit goed, of een keuken koop. Mochten jullie in de toekomst iets duurder zijn als een ander koop ik nog bij jullie.

theomaes 14-08-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

voor de prijs hoef je nergens anders heen, de winkel is op 10 minuten lopen

heel vriendelijk geholpen, en bij het bezorgen niet alleen plaatsen maar ook de vloer schoon gemaakt, geweldig.

geweldige sortering, doet op dat gebied niet onder voor media markt ,alleen al voor de behandeling, die is prima

de prijs, sortering,service,en op je gemak voelen.

de ervaring is alleen maar prima.

Tineke Smid 14-08-2014 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk ingedeeld en je vindt makkelijk waar je naar op zoek bent.

Uitstekend.
Over het door mij aangekochte product ook via de mail contact gehad. Snelle antwoorden en prettige afhandeling. Ook na aankoop via de mail keurig op de hoogte gehouden van de status en levering.

Ruim assortiment

Prettig en direct contact.
Nette en snelle aflevering.
Monteur nam vantevoren ook telefonisch contact op dat hij bijna voor mijn deur stond.
Aan te schaffen producten zijn prima geprijsd.

Voordat ik mijn vaatwasser bij Bemmel en Kroon kocht had ik nog niet eerder zaken met ze gedaan. Ik kan iedereen aanbevelen om bij deze winkel/webshop te kopen. Vooral wat betreft gemak en de prettige afhandeling voor en na aankoop. Voor mij zijn dit zeker redenen om mijn volgende aankoop ook bij Bemmel en Kroon te doen.

testpanel100 14-08-2014 Via de website gekocht

De dag van te voren besteld in nu in huis

Netjes vriendelijk geleverd krijgen email en telefoontje om precies aan te geven hoelaat ze er zijn

Heel breed assortiment

De prijzen zijn heel heel scherp

De web schop is overzichtelijk en duidelijk

leonielooijen 14-08-2014 Via de website gekocht

Snelle service, duidelijke informatie, vriendelijke bezorgers

melvinmunster 14-08-2014 Via de website gekocht

Zeer vriendelijke koeriers, leuk om eens mee te maken dat ze ook spontaan en vriendelijk kunnen zijn.
Complimenten!!
Fijn om via track en trace te kunnen zien waar ze zijn.
En ook goed om een half uur voor aankomst nog een telefoontje te krijgen dat ze eraan komen.
De 24uur service is top!
Alles bij elkaar een goede internetwinkel met een uitstekende koeriersdienst.
Zou hier zeker nog eens bestellen.

SonjavanNoort 13-08-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwouded

Zowel telefonisch als ter plekke te beoordelen

Stipt en correcte service en medewerkers.

Meer dan voldoende

Wij zijn zeer tevreden met de afwikkeling

Wij zijn zeer tevreden over Uw assortiment en de service bij aflevering!

kokkie63 13-08-2014 Via de website gekocht

gewone winkel, zelf beslissen afhalen of afleveren
afhalen nog goedkoper dan gratis leveren!
ook nog gewoon een goed advies

alles klopt, levertijd, product, advies, afspraken over het afleveren, en netjes bellen een half uur voordat de aflevering plaatsvindt, wat wil je nog meer

they don't take no for an answer

als alles klopt, en de prijs is scherp, en er is ook nog een winkel waar je binnenloopt en vakkundige mensen vindt die je kunnen helpen bij je keuze, en je het product met korting direct mee kunt nemen, wat i er dan nog te wensen?

Roy 72 13-08-2014 Via de website gekocht

Zeer ruim assortiment en als je het even niet kan vinden even bellen of mailen en je hebt snel antwoord op je vragen.

Nu 2 keer kort achter elkaar bij Bemmel&Kroon besteld. 1 keer met inbouw service en 1 keer alleen bezorgen, beide tot zeer grote tevredenheid uitgevoerd. Helemaal top !!

Zeer ruime keuze en staat het niet op de site gewoon even bellen of mailen. In mijn geval hadden ze wat ik zocht gewoon op voorraad of hadden ze beter alternatief voor scherpe prijs.

Ondanks dat ik nog nooit fysiek in de winkel ben geweest zeer tevreden met zowel zoek- bestel- en afleveringswijze van Bemmel&Kroon.
Voor mij dus prima internetwinkel..!!!

Driesdeborch 13-08-2014 Via de website gekocht

Maandag alles online besteld, 1 telefoontje gedaan en woensdag alles geleverd. Zeer vriendelijke mensen en zeer hulpvaardig!

koopjesinformant 13-08-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Wij hebben verschillende merken in onze gedachten. Niets was teveel om de verschillen te laten zien en op eventuele vragen deskundig antwoord te geven.

Wij konden ruim kiezen tussen de vele merken van zowel vaatwasser als koel-vriescombinatie.

Wij houden niet van online kopen. Willen graag deskundig advies. Ook willen we graag het beoogde artikel "life" zien.

De vaatwasser hebben we iets langer ( 2 weken) in ons bezit. Hij voldoet zeer goed aan onze verwachtingen. (alles goed droog; schoon)Zelfs de koekenpan is van binnen zeer schoon en droog!Onze vorige vaatwasser (Bauknecht) gebeurde het nogal dat de vaat niet goed droog was en de koekenpan moest vaak toch met de hand afgewassen worden en gedroogd worden. Boven-dien is het geluidsniveau stil. Dit is in een open keuken voor ons van belang. De koel-vriescombinatie is nog maar een paar dagen in ons bezit.De inhoud ervan is overzichtbaar en het geheel is geluidsarm.

sibtsen 13-08-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Ik wist wat ik wilde kopen, en dus stond ik binnen 10 minuten weer buiten, alles was zo geregeld

Vanaf het moment van mijn aankoop tot en met de levering werd ik via e-mails constand op de hoogte gehouden.

Ik wilde ook naar een vrieskast kijken, men had er maar een te tonen,en die ging boven mijn budget

Vanuit Rotterdam prima te bezoeken winkel

Uitstekende ligging, prima service, niet opdringerig, soepele afhandeling.

amtea 13-08-2014 In de winkel gekocht
CRUQUIUS

Online gekeken wat er te koop was en vergeleken. Uiteindelijk heeft de verkoopster mij nog wat goede adviezen gegeven en nu ben ik heel tevreden met de machine die thuis staat. Overigens keurig afgeleverd op de 1e verdieping en de oude afgevoerd.

Martidi 12-08-2014 In de winkel gekocht
Leidscheveen, Forenpark

We zochten een warmtepompdroger. We zijn heel erg goed geholpen. De verkoper wist veel te vertellen en had verstand van zaken.

Er was genoeg keus voor ons in de winkel. Uiteraard hebben we op internet gekeken naar de prijzen, maar het was nergens goedkoper.

Tot nu toe goede service, voor een goede prijs.

Goed geholpen, veel informatie gegeven over het product, snelle levering, goede levering (tijdsindicatie voor de dag zelf, en een telefoontje vlak voordat ze kwamen)

hr. van Sluijs 12-08-2014 In de winkel gekocht
cruquius

Wij wilde z.s.m.een goede koeler. Omdat wij thuis ons "huiswerk" hadden gedaan, waren wij op Liebherr uitgekomen. Bij Bemmel en Kroon kon de koeler binnen 3 dagen geleverd worden terwijl bij "andere" zaken dit 1 a 2 weken zou duren.

Naast een ruim aantal merken, stond ook ons merk(Liebherr) ruimschoots erbij.Omdat de aanschaf "ongelegen" kwam,werd er wat aan de prijs gedaan.

Heb het idee gekregen dat men bij deze zaak "goed" zaken kan doen

Door de verscheidenheid van producten en merken kan men fysiek een weloverwogen keus maken.

Onno2408 12-08-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Een dikke pluim voor deze onderneming! Geen aanbetaling vereist voor de aanschaf van een koelkast van bijna € 1200,-. Eerlijk advies en geen opdringerige verkooppraktijken. Alle bekende grote merken met de nieuwste modellen zijn aanwezig in de grote overzichtelijke showroom. Het volgende apparaat zou ik zonder eerst ergens ander rond te kijken weer hier kopen.

familie buurman 12-08-2014 Via de website gekocht

Via internet

Goede installatie

Altijd de juiste geleverd

Altijd goed

Tot nu toe altijd positieve ervaringen met deze winkel

Namelad1941 12-08-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Zoetermeer

Vanaf thuis contact opgenomen en binnen een paar minuten was alles geregeld.

Avond tevoren mail ontvangen met de te verwachten aflevertijd.
Keurige levering en afvoer van oude machine.

Goed en vakkundig personeel dat de moeite neemt de klant naar behoren te informeren.

Na bovenstaande geen verdere motivatie nodig, alles is gewoon goed!!

marcovannoort 12-08-2014 Via de website gekocht

Koelkast telefonisch besteld, zeer hulpvaardige telefonist met kennis van zaken, oplossingsgericht en geduldig.

De koelkast werd keurig afgeleverd, er moest een omweg door de tuin gemaakt worden omdat de koelkast niet door de voordeur paste. Geen probleem voor de bezorg dienst. De oude koelkast werd keurig meegenomen, inclusief verpakkingsmateriaal.
Een mail vooraf met bezorg tijdstip.
Sympathiek personeel, kundig, snel, effectief.

Wij waren op zoek naar een specifiek model, die konden Bemmel & Kroon leveren in tegenstelling tot diverse andere online winkels.
Bemmel & Kroon was niet de aller goedkoopste maar vanwege direct leveren hebben we wel voor hen gekozen.

Overall een zeer goede service, kwaliteit en dienstverlening. De op een na goedkoopste, maar de goedkoopste kon niet leveren (levertijd meerdere weken) en Bemmel & Kroon kon direct leveren.

Het is onze eerste kennismaking met Bemmel & Kroon. De mensen die ons hielpen waren hulpvaardige, hadden duidelijk kennis van zaken, waren oplossingsgericht en geduldig. De koelkast werd keurig afgeleverd, er moest een omweg door de tuin gemaakt worden omdat de koelkast niet door de voordeur paste. Geen probleem voor de bezorg dienst. De oude koelkast werd keurig meegenomen. Sympathiek personeel, kundig, snel, effectief. Het apparaat dat we wilden was aanwezig in het assortiment, dus voor ons prima. Andere leveranciers gaven aan onze bestelling te willen opnemen, maar hadden een levertijd van weken omdat ze niet wisten wanneer LG het apparaat ging leveren, Bemmel & Kroon had een creatieve oplossing. Ze waren wel een paar tientjes duurder. Kortom, een goede overall service, oplossingsgericht, kwaliteit en dienstverlening. De op een na goedkoopste, maar de goedkoopste kon niet leveren.

robincop 10-08-2014 Via de website gekocht

Keurige website waarop het makkelijk zoeken en bestellen is.
Er wordt geen overbodige/nit ter zake doene informatie gevraagd. Het afrekenen kan ook zonder een account aan te hoeven maken.

Nette bevestigingen van de bestelling. Aankondiging van de afleverdag. Aankondiging van het aflevertijdstip op de avond ervoor en een telefoontje 20 minuten van te voren dat ze eraan komen.
Apparaat was installatieklaar en oude werd netjes meegenomen.

Voldoende keus zonder overdaad zodat keuze stress ontstaat. Hetgeen ik zocht was op voorraad.

Alles klopte ook deze keer weer. Ik heb al eens eerder bij deze winkel gekocht (paar jaar geleden).

Makkelijk te bestellen en betalen. Zeer goede informatie voorziening. Duidelijk gericht op de klant. Nette Nederlands sprekende bezorgers die perfect op tijd waren en de machine netjes hebben afgeleverd.

Carolina 38 09-08-2014 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar

Goede service en een goed advies.

Uitgebreid assortiment voor iedere portemonnee

vriendelijk en deskundig personeel. Scherp geprijsd assortiment.Goede service.Dag van levering bellen de monteurs een half uur van te voren als deze onderweg zijn.

Wij waren op zoek naar een inbouw koel/vriescombinatie. Eerst op de internetsite gekeken maar wilde graag advies. Het oude serienummer genoteerd. Deze aan de verkoper doorgegeven.De verkoper wist gelijk genoeg en wij hadden een keuze uit een aantal koel/vries combinaties. Wij werden vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Aanrader!!!

hjw1946 08-08-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Bij Bemmel & Kroon online winkelen is
veel gemak, ook voor de niet geroutineerde online koper

Ook op de service bij Bemmel & Kroon is
valt niets aan te merken.

Binnen de produktgroep is een perfecte
keuze te maken

De naam Bemmel & Kroon zou ik zeker
aanbevelen bij potentiële kopers.

Door veranderd koopgedrag van buurtwinkel naar webshop nu voor het eerst met Bemmel & Kroon contact gehad. Op internet geshopt en daarna in de showroom wezen kijken naar het product en gelijk administratief afgehandeld. De afgesproken levering heeft ook keurig binnen 24 uur plaatsgevonden door net personeel.

martin.vanleerdam 07-08-2014 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

In de winkel is een groot assortiment apparatuur waardoor ik een goede keuze kon maken.

In de winkel kreeg ik een zeer goede voorlichting over de producten.

In de winkel is een zeer groot assortiment producten.

Groot assortiment. Zeer goed advies en zeer goede service.

De Service is zeer goed. Als voorbeeld de installatie van de apparatuur. De monteur belde 20 minuten van te voren om zijn komst aan te kondigen. Alle inbouwapparatuur, vaatwasser, koelkast en magnetron zijn door de monteur keurig geïnstalleerd. Het front van de oude koelkast is zó mooi overgezet op de nieuwe dat je niet kunt zien dat daarachter een nieuwe koelkast zit. De nieuwe magnetron paste niet in de nis. De monteur heeft op een creatieve manier een plank weggezaagd en iets omhoog geplaatst waardoor de nieuwe magnetron keurig past.

bertvanrheeden 07-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en bestellen is simpel.

Dag voorafgaande aan de levering een mailtje ontvangen met indicatie wanneer het product wordt bezorgd. 20 minuten voor de bezorging telefoontje met mededeling dat ze eraan komen.

Veel keuze

Als me erom wordt gevraagd geef ik een positieve aanbeveling.

Veel keus, goede ervaring met aanschaf keuken en goede service! Komen de afspraken goed na.

narelle1990 06-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, soms nog wat zoeken

Geweldig vriendelijke medewerkers

Alles wat ik nodig had is er te vinden. Natuurlijk kan dit altijd uitgebreider.

Erg tevreden over de service en de levering. Mijn koelkast stond meteen netjes op z'n plek en werk helemaal naar behoren.

rshkmbks 06-08-2014 In de winkel gekocht
Leidseveen (Den Haag)

Geen online aankoop gedaan. Gewoon naar de winkel in Leidseveen.

Goede voorlichting, geen gel.l.
Levertijd uitstekend, binnen 24 of naar wens 48 uur.
Dag voor levering e-mail met tijdlimiet, in ons geval tussen 13.00 en 16.00 uur. Half uurtje voor levering telefoontje: we komen eraan! Perfect!
Beide heren professioneel, correct en terzake kundig.

Voor elk wat wils in diverse prijsklassen.

Gewoon goed.

Zie bovenvermelde beoordeling. Spreekt voor zich.

jolamar 06-08-2014 Via de website gekocht

Alles duidelijk aangegeven

Voldoende keuze

Nette service

Een goede prijs , snelle bezorging en netjes geïnstalleerd.

d v vriesland 06-08-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

Onze koelkast ging zaterdagochtend kapot. Naar de winkel geweest om nieuwe te bestellen. Was nog op voorraad en voor een redelijke prijs. Verkoper nog geprobeerd om nieuwe koelkast zelfde dag nog te laten bezorgen, helaas niemand meer beschikbaar. Maar prima service.

Grote keuze

Service is top

Snelle levering. Goede prijs.

GerSmit 06-08-2014 In de winkel gekocht
Foreparc Den Haag

goede duidelijke website

We waren ontevreden over de verkoper.
We voelden ons absoluut niet welkom.

In orde, aangepast aan onze vraag.

We werden zeer vriendelijk ontvangen.
De verkoper beviel ons niet. Gelukkig hadden we tevoren op de website al voor 80% kunnen vaststellen welke vaatwasser bij ons past.
Onze aanbeveling betreft vooral de duidelijkheid rond levering en plaatsing. De installaeur (Rick) was ronduit super. Hij was pas tevreden als het voor 100% naar onze zin was!

Ontvangst was prima. De verkoper was een stugge man die absoluut zijn dag niet had. Gelukkig hadden we ons goed voorbereid. We kregen de indruk dat de man niet veel zin had of dacht deze mensen komen kijken en gaan kopen via internet. Als we de volgende keer Bij Bemmel & Kroon iets kopen, en dat gaat zeker gebeuren, slaan we deze man over!

jlangeleaar 06-08-2014 In de winkel gekocht

Uitstekende service. Deskundig personeel, perfecte aflevering en over de hele linie klantvriendelijke afhandeling.

CareltjeV 05-08-2014 In de winkel gekocht
Den Haag (forepark)

Eerst thuis het product op de website uitgezocht en vergeleken met andere aanbieders. Daarna naar de winkel om het product (wasmachine) te kopen. Ik wil wel zien en voelen wat ik koop.

Duidelijke, makkelijk navigeerbare site. Nette bediening en keurige voorlichting in de winkel. Wasmachine werd keurig in het vooraf aangegeven tijdblok geleverd met keurig een telefoontje ca. 20 minuten voor levering. Wasmachine werd keurig geplaatst en aangesloten. Geen gemopper, ook niet toen de oude (zware) Miele-wasmachine naar beneden gedragen moest worden.

Assortiment beslaat alle gangbare merken en alle typen. Wat niet fysiek in de winkel staat is op de site te zien. In feite beslaat het assortiment alle prijsklassen.

Mijn dochter had al eerder een apparaat bij Bemmel & Kroon gekocht en was bijzonder tevreden over de service en het gemak. Ik geef deze aanbeveling graag door aan toekomstige klanten. Je wordt er nog als klant ontvangen en geholpen.

Goede website, goed assortiment, goede prijs, vriendelijke bediening en vooral keurige levering. Enige minpuntje is de ligging van de winkel (industrieterrein), maar dat ritje heb je er graag voor over.

Passiebloem57 05-08-2014 Via de website gekocht

Door de site alles makkelijk op te zoeken en alvast te bekijken

Duidelijke afspraak die ook na gekomen wordt en geen bezorgkosten.

Goede prijs kwaliteit verhouding en correcte behandeling van personeel

G.b

mszenit 05-08-2014 Via de website gekocht

aanvraag via pc en tel

vakkundige en nette medewerkers

ruim voldoende voor een interessante prijs

vanwege ervaringen

ruime keus met de nieuwste modellen

jody1985 05-08-2014 Via de website gekocht

Belde op met een vraag en bestelling kon gelijk telefonisch geregeld worden.

Zeer vriendelijke medewerker die erg behulpzaam was.
Ook met een vraag na de levering werd er snel en behulpzaam gereageerd.

Zeer tevreden, dus zou zeker aanbevelen aan vrienden of familie.

Behulpzaam, vriendelijk, gemakkelijk, service.

Arezoo 04-08-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Een Amerikaanse koelkast gekocht bij bemmel en kroon voor €1300, plus 5 jaar extra garantie. De garantie is een maand geleden verlopen en nu doet de koelkast gedeelte het niet. Ik heb ze vandaag gebeld, maar helaas willen ze mij niet verder helpen.

Jetzet 04-08-2014 Via de website gekocht

Snelle afhandeling aan de telefoon. Geen moeilijke toestanden, vriendelijk en ter zake kundig.

Keurig telefoontje dat ze er binnen 10 minuten zouden zijn. Koelkast netjes geplaatst en nog even advies gegeven.

De enige winkel die "mijn" koelkast op voorraad had en meteen kon leveren. Perfect!

Ouderwetse service, klantvriendelijkheid en bereid tot helpen. Een dikke plus!

Het goeds van deze firma heb ik nu mogen ervaren ... en ik kan niets niet-goeds bedenken.

Fvdt 04-08-2014 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard, Zoeterwoude

Uitstekende voorlichting over het product. Vlotte aflevering volgens afspraak

Zeer breed assortiment, uiterst overzichtelijk opgesteld en voortreffelijk toegelicht

Zeer overzichtelijke winkel. Goede kennis van zaken van adviseur.

Uiterst tevreden over aankoop

melkman 04-08-2014 In de winkel gekocht
Forepark

Er wordt gedaan,wat is afgesroken

novwnl 03-08-2014 In de winkel gekocht
cruquis

Heerlijk dat je een artikel ook zlef even kunt gaan bekijken. zonder dat je daar misbruik van een normale winkel voor hoeft te maken.

hier wordt duidelijk niet op commissie basis gewerkt.

de keuze is niet reusachtig, maar binnen produkt groepen is keuze van goedkoop tot duur.

goed, goedkoop en een fysiek adres. wat wil je nog meer.

De keuze is niet gigantisch zoals bij media dinges, maar daardoor is er meer rust in de winkel. Voor het geld maakt het geen verschil; een kookplaat kost X, en dat kost ie overal.. Voordeel is zeker dat je niet bij een "gewone" winkel naar het product op zoek hoeft; Bemmel en Kroon hebben gewoon winkels.

Petradh 02-08-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam

goede uitleg in de winkel, prima service tot aan afleveren toe.

sauerland 01-08-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer.

Goed berijkbaar in de gezelligste
straat van Zoetermeer.

Goede uitleg.

Ruim voldoende

Scherpe prijs,en goed geholpen.
De bezorging was ook correct door vriendelijke mensen.Bedankt

Wij zijn tevreden

Anoniem 01-08-2014 Via de website gekocht

Precies zoals je wilt dat internetbestellingen lopen: klik-klik-klik en de volgende dag in huis.

Heb alleen oordeel over leverservice, want klachten heb ik niet.

Sja, wist precies wat ik wilde hebben, dus rest assortiment niet bekeken, maar leek me meer dan genoeg.

Zou voor m'n plezier bijna nóg een droger kopen ...

1. Je belt een NORMAAL nummer en NIET zo'n 0900-nummer, wat al standaard 1 euro per gesprek kost, bovenop je gewone belkosten. 2. Je krijgt meteen iemand aan de lijn die ook inhoudelijk verstand van zaken heeft (niet alleen van verkopen). 3. Standaard wordt je oude apparaat + verpakkingstroep meegenomen. 4. Gratis (!) extra op BG: hij wordt geplaatst en aangesloten. Kostte bij navraag (bij Modern.nl) nog eens € 14,95 extra, voor waterpas zetten (pootje uitdraaien) en aansluiten (stekker in stopcontact duwen). 5. 's Morgens rond 08.00 uur e-mail ontvangen met 3-uursperiode waarbinnen apparaat zou worden geleverd. En ook nog een half uur vantevoren werd gebeld dat ze eraan kwamen. Twee uiterst vriendelijke en behulpzame bezorgers, die alles keurig hebben uitgevoerd. Echt een aanbeveling waard!

henk.hoeven 31-07-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Iets meer persoonlijkheid dan de grote zaken terwijl de prijs gelijk is.

MMB2000 31-07-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke webshop, kon mijn wasmachine direct vinden en zonder problemen bestellen.

Perfecte services, eindelijk eens een leverancier die doet wat die zegt. Keurig op tijd de aankondiging mail en van de chauffeur op tijd een telefoontje dat deze onderweg is. Prima gedaan

Voor mij voldoende, maar voor een ander misschien niet.

Voor gemak en service zeer zeker een aanbeveling voor het assortiment zijn er meerdere mogelijkheden elders maar in geval van toereikendheid zeer zeker een aanbeveling waard.

Ik heb alleen ervaring met de webshop en die was zeer naar wens, zal in de toekomst zeker meer artikelen bestellen. De winkel ga ik binnenkort bezoeken heb daar nu nog geen oordeel over.

rvons 31-07-2014 In de winkel gekocht

Prima advies

Goede plaatsing

Ruim aanbod

Goede prijs en service

Prima prijsvorming en uitgebreid assortiment.

peterdevlaming 30-07-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Zeer fraaie showroom in Zoeterwoude Rijndijk

Vriendelijke bediening en alle vragen werden zeer vakkundig beantwoord

Zeer uitgebreide collectie met diverse bekende merken

Een genot om op je gemak door de fraaie showroom te wandelen en al de aangeboden modellen te bekijken.

Op alle genoemde punten verdient dit filiaal een zeer ruime voldoende. Personeel is hier zeer ter zake kundig en zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de monteurs die het toestel thuis hebben afgeleverd en geinstalleerd waren zeer vriendelijk en vakkundig!

Rijswijk54 30-07-2014 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

al vele jaren klant en B&K is zeer klantvriendelijk, aan de telefoon en in de winkel.

Kunnen er altijd vinden waar we naar op zoek zijn, ook iets minder 'gangbare' dingen. Bestellen kan ook.

zie boven!

helemaal happy met B&K

katan 30-07-2014 Via de website gekocht

Van begin tot het eind klasse service ervaren !