Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rianne 12-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast!

We waren al een tijdje opzoek naar een koelkast. In de winkel hadden we ook al gekeken en daar vonden we de koelkast. Maar we wilde er wel nog even over na denken. Gisteren waren we er uit en hebben we de koelkast besteld via de website. Alles was super duidelijk en overzichtelijk. Na het plaatsen van de bestelling krijg je de informatie voor het bezorgen, ook allemaal duidelijk. Vanochtend kregen we te horen hoe laat de bezorger er zou zijn. Hij was er netjes op de afgesproken tijd. Hij zette de koelkast binnen, en vroeg nog of hij de oude koelkast mee moest nemen. Dat was bij ons niet nodig, maar netjes dat hij t nogmaals vraagt.
Nu aan het wachten tot we de koelkast aan mogen zetten!
, Rianne

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle service

corne50 12-01-2017 In de winkel gekocht
cruquius

koffiemachine

Duidelijke uitleg in showroom. Snel besteld en ook snel geleverd en geïnstalleerd. Zeer tevreden ook over de installateur. Bekwaam persoon.

Janwillem 12-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede winkel

In de winkel in Cruquius werd ik zeer gezet goed geholpen door goede adviseurs, hun raden mij ook aan om de wasmachine aan te laten sluiten door de bezorgers daar heb ik toen ook kosten voor betaald.
Alleen de bezorgers kwamen de wasmachine brengen en de ze sloten de wasmachine voor de helft aan en ze vertelde hoe ik de rest aan moest sluiten omdat ze haast hadden moest ik het maar ff zelf doen.

Pluspunten

• Hele goede service in de winkel
  • Ze laten weten hoelaat de goederen bezorgt worden

Minpunten

• De bezorgservice kan beter

Guus Anschutz 12-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

B&K gekozen op advies installateur. Contacten liepen voortreffelijk. Besteld apparaat, op voorraad, werd binnen twee dagen geleverd. Informatie over tijdstip aflevering was ruim op tijd aan mij als klant bekendgesteld.

Pluspunten

• Goede Service en afwikkeling. Communicatie goed.

Alexander L. 12-01-2017 Via de website gekocht

Mooie stofzuiger, scherpe prijs, snelle levering!

Via kieskeurig zocht ik naar een specifieke Philips stofzuiger. Wij hebben vakantiewoningen en overal dezelfde zuigers, vandaar. Kwam bij Bemmel en Kroon terecht als goedkoopste aanbieder. Ken ik nog van vroeger toen we in Den Haag woonden en daar gewoon in de winkel in Leidschendam kochten (pre internet....ja dat was ooit eens). Dus leek me prima. Even invullen, Ideal betalen en binnen 24 uur stond Dynalogic met mijn order voor de deur. Kortom, goede prijs, makkelijk kopen en snelle levering. Een 9 dus. Een 10 is voor suuuuuuperservice en moet je maar niet te vaak geven.

Pluspunten

• prima clicks en briks

Minpunten

• Kan ik niet verzinnen in dit geval

W.Brunings 12-01-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

W. Brunings

Zeer goede bediening met duidelijke en deskundige uitleg.
Verkoper nam voldoende de tijd om mijn vragen te beantwoorden
Ook de bezorging was keurig verzorgd met goede vooraankondiging v.w.b. het tijdstip en op tijd!

Vesseur 12-01-2017 Via de website gekocht

Miele wasautomaat WKE130WPS

Wasmachine stuk niet heel handig met 4 kids.
Binnen 1 dag afgeleverd en weer geïnstalleerd. Heel fijn!

Pluspunten

• Super snelle levering
  • mogelijk tegen betaling eventueel boven brengen

Minpunten

• persoonlijk niet gehad

Tom thomas 12-01-2017

Combi microgolfoven miele BKI580729

Zeer duidelijke actie opvolgingen,snelle en duidelijke mails,correcte afhandeling,goede prijzen,snelle en duidelijke levering met zeer accurate track&trace.

Pluspunten

• Duidelijke mails
  • Snelle service
  • Sterke prijzen
  • Nauwkeurige track&trace bij levering
  • Snelle levering

Rick van der Wal 12-01-2017 Via de website gekocht

Prima verlopen netjes ingebouwd

Prima verlopen. Netjes ingebouwd. Iets extra werk voor de inbouw meneer wasmachine geen probleem. Netjes gewerkt

Pluspunten

• Inbouwen

mike.bisschop 12-01-2017 Via de website gekocht

bemmel&kroon

goed overzichtelijk site goed uitleg product keuze uit meerdere producten met plezier op de site gewinkeld

Pluspunten

• kassa korting

Veerle 12-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb in eerste instantie voor hun gekozen omdat ze de goedkoopste waren, maar ze leveren ook een geweldige service, snel, aan huis geleverd gratis, makkelijk.

Pluspunten

• snelle levering
  • makkelijk

de Bruijn 12-01-2017 In de winkel gekocht

Vaatwasser aankoop bij Bemmel & Kroon Zoeterwoude

De winkel is goed bereikbaar en heeft een groot assortiment.
Wij kregen op onze vragen goed advies en de meedenkende verkoper hielp ons bij onze keuze waar we nog steeds blij mee zijn.
Er werd ons niets opgedrongen waardoor je achteraf ook geen spijt hebt met je keuze.

Pluspunten

• Ruime sortering
  • Scherpe prijzen
  • Nakomen afspraken

Wendy Plomp 12-01-2017 Via de website gekocht

Bosch vriezer BKI578141

Ideaal bestel gemak. Zelf de datum kiezen. Levertijd is gemakkelijk in de gaten te houden. De levering verliep perfect. Goede prijs voor het product. Vriendelijk personeel en nette service.

Pluspunten

• Ideale levering die goed op tijd is
  • Snel en vakkundig te werk
  • Vriendelijk personeel

Theo 12-01-2017 In de winkel gekocht
WC Cruqius

keurig

mooie ruime winkel met een flink assortiment producten waar wij naar op zoek waren. geen opdringerige verkopers maar wel opgemerkt en open staan voor vragen.
goed en deskundig geholpen ,met een tevreden gevoel een flinke investering gedaan,

Sjoukje 12-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine wirlpool

Ik was op zoek naar een wasmachine en deze shop was een van de goedkoopste voor de wirlpool. De beslissende factor was dat het bezorgd werd tot aan de plek waar ik hem wilde hebben zonder bijkomende kosten

Fred 12-01-2017 Via de website gekocht

Bosch inbouwkoelkast

Zeer snelle service, goede bezorging en je wordt prima op de hoogte gehouden over de bezorging. Prima prijs.

Mario 11-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk online besteld. Na een week stond de koelkast al in de keuken. Online makkelijk aan kunnen geven welke dag de bezorging plaats kon vinden. Ook waren de bezorgers erg vriendelijk! Kortom prima service!

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijke bezorging
  • Goede prijs-/kwaliteit verhouding

H van Waaijen 11-01-2017 Via de website gekocht

goede prijs en snel geleverd

ik heb het apparaat bij Bemmel & Kroon besteld omdat het een zeer duidelijke website heeft, en ook omdat de prijs net iets voordeliger was dan elders. De chauffeur kon ons huis in het donker niet vinden, maar belde keurig en ik heb hem telefonisch de goede richting aangegeven.

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Linda 11-01-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijke

Ordernummer ZTW577433

Ik ben super geholpen bij Bemmel en Kroon... met een duidelijke uitleg over de soorten en alle merken wasmachines en namen de tijd voor al mn vragen... en een super snelle levering door hele vriendelijke bezorgers

Pluspunten

• Snelle levering en snelle installatie
  • Duidelijke uitleg over wasmachines

Vincent en Carla Brouwer 11-01-2017 Via de website gekocht

een Kroon op de service en prijs

Wederom bood Bemmel & Kroon voor onze Miele stofzuiger de laagste prijs. Omdat wij al eerder een koelkast en later een compleet nieuwe keuken door B&K hebben gekocht, twijfelden wij niet aan de service. Snel en gemakkelijk bestel, en op de afgesproken datum en tijd aan huis geleverd en de oude stofzuiger werd netjes meegenomen.

Pluspunten

• Via Kieskeurig gezocht via B&K site besteld
  • Duidelijk, gemakkelijk
  • gedurende leveringsproces op de hoogte gehouden
  • Stipte en nette aflevering

Simone 11-01-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Aanschaf kookplaat en combi magnetron/oven

Omdat we plotseling zonder kookplaat zaten, moesten we snel iets anders. De keuken is in het verleden bij Bemmel en Kroon besteld en naar volle tevredenheid. Dus wij om koopavond naar winkel gereden en na volledig geinformeerd te zijn over de mogelijkheden, hebben we een nieuwe gekocht. Drie werkdagen later geleverd en gemonteerd. Helemaal blij mee.

Pluspunten

• Snelle afhandeling

WM16O5C2NL 11-01-2017 Via de website gekocht

BKI580964

Vaker besteld bij Bemmel & Kroon en nog steeds zeer tevreden. Snelle levering en vlot geholpen (als ik in de winkel ben). Ook bestellingen via internet geplaatst. Bij kieskeurig steeds als goedkoopste uit de bus. Niets dan LOF!

Pluspunten

• snelle levering

blij met mijn nieuwe stofzuiger 11-01-2017 Via de website gekocht

Super fijne zaak met deskundig personeel.

Fijne winkel en overzichtelijke site. Ik koop vrijwel al mijn witgoed en klein huishoudelijk apparatuur via Bemmel en Kroon. Net mijn nieuwe stofzuiger binnen. Dat wordt een stofvrij 2017.

Pluspunten

• punctuele levering
  • goede service

Bex 11-01-2017 Via de website gekocht

Levering is prima verlopen

Bemmel en Kroon is vaak de goedkoopste en levering is prima verlopen. Keurig op tijd. Geen problemen ondervonden.

Lien 11-01-2017 Via de website gekocht

Goeie service en snelle levering

Bestelling en betaling ging erg vlot.
De levering was heel snel en we werden goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Snelle levering en goede opvolging

Minpunten

• We zaten met veel afval bij het uitpakken.

Johannes 11-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Ypenburg

DH 579867 Combi Oven van Bosch

DH 579867 Uitgebreide voorlichting in de winkel. Ruim assortiment aanwezig om een keuze uit maken. De winkel is goed bereikbaar en heeft ruime parkeer gelegenheid

Pluspunten

• Ruime keus
  • Afspraken worden nagekomen

Marijn 11-01-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser aflevering

Bestelling liep voorspoedig. Aflevering keurig gedaan. De oude vaatwasser was erg moeilijk van zijn plek te krijgen maar de monteur bleef rustig en heeft alles vakkundig gedaan. Erg blij met het resultaat.

Pluspunten

• Snelle service
  • Netjes geïnstalleerd

jolanda snoek 11-01-2017 In de winkel gekocht
neckar 24 den haag

de koningin draagt een kroon maar bemmel verdient de kroon

Geweldig geholpen in de winkel in Den Haag, verkoper stond ons goed te woord en had verstand van de wasmachine die we wilden aanschaffen en ook hebben gekocht. Toch persoonlijker dan internet en je voelt je echt een gewaardeerde klant.

Pluspunten

• mooi interieur
  • verkoper

Bryan Verkade 11-01-2017 Via de website gekocht

Lage prijs elders, dan geeft Bemmel en Kroon deze ook gewoon

Site met een lagere prijs doorgegeven betreffende de wasdroger aangezien deze elders €60,- goedkoper was, en binnen een kwartier een nette offerte terug met de prijs van B&K -€60. Bezorging was super, netjes een half uur van te voren een belletje. Alles werd keurig uitgepakt, geplaatst en getest en het verpakkingsmateriaal nam men gelijk mee. Alleen jammer dat B&K geen wisselverdeeldozen voor was -en droogmachines verkoopt om overbelasting te voor komen.

Pluspunten

• Doet wat men belooft en is soepel qua leverdatum
  • Netjes geplaatst en gelijk getest en uitgelegd
  • neemt gelijk verpakking en oude machines mee

Minpunten

• Bezorgtijd is vrij 3 ruim met een marge van 3 uur

Roy 11-01-2017 Via de website gekocht

Siemens inbouwkoelkast KI34VX20

Inbouwkoelkast besteld met ref. Op zaterdag om kwart over 4 besteld, dinsdag in huis! Snelle service, levering uit voorraad en nette bezorgers!

Pluspunten

• Levering uit voorraad
  • Netjes verpakt
  • Scherpe prijs

Anka 10-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Met de Kerst uit de brand!

Onze kookplaat begaf het vlak voor de Kerstdagen. Bemmel en Kroon gebeld. Binnen 4 dagen was er een nieuwe inbouw kookplaat geplaatst. Helemaal volgens afspraak. Wij konden onze gasten met de Kerstdagen een fantastisch diner serveren dank zij de fantastische service van Bemmel en Kroon.Top!

Pluspunten

• Direct een deskundig persoon aan de lijn.
  • Werd teruggebeld op afgesproken tijdstip
  • Doen wat ze hebben beloofd.

Wouter 10-01-2017 In de winkel gekocht

Wasmachine geplaatst maar niet aangesloten

Wij vinden het onbegrijpelijk dat een bedrijf die de wasmachines plaatst geen afvoer verlengstuk met zich mee heeft. Nu zitten we met een wasmachine die we zelf moeten aansluiten. Vooraf geen enkele waarschuwing de nieuwe machine staat precies op zelfde plaats als oude dus wij dachten dat lukt makkelijk. Nu moeten wij achter alles aan terwijl we wel plaatsing kosten hebben voldaan. Zeer onproffesioneel

Duke 10-01-2017 Via de website gekocht

Nooit van gehoord

Ik had nog nooit van deze winkel gehoord, maar door het zoeken naar de laagste prijs voor een slowjuicer kwam ik bij ze terecht.
Overzichtelijke website, geen transportkosten en een echt goede koerier (Dynalogic) die je van minuut tot minuut op de kaart kan volgen.
Kortom gewoon top.

ROEL 10-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische levering van een nieuwe koel/vries combinatie

Goede en duidelijke site. Goeie prijs voor aangeboden producten en duidelijk wanneer ze leveren dmv email met track en trace en extra sms bericht van aankomst. En dit op de dag dat ik het wil.

Pluspunten

• Breng service
  • Mee terug nemen van oude apparaat
  • Zelf brengdag inplannen

Minpunten

• Weet ik zo niet

Lex 10-01-2017 Via de website gekocht

goede prijs en correcte levering

Bestellen ging eenvoudig en de prijs is netjes. Keurig op tijd afgeleverd en van te voren gebeld over tijdstip. Machine werd netjes aangesloten en proefprogramma werd gestart. Oude machine werd meegenomen.

Pluspunten

• prijs
  • aflevering
  • niet alleen webshop maar ook fysieke winkel

mirakel 10-01-2017 Via de website gekocht

nieuwe koelkast

de service is prima en erg snel , aardige bezorgers en ook op tijd volgens de afspraak
ik bestel nu wel vaker via{ bemmel en kroon} daar voel ik me veilig bij

Esther 10-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Coole kast die nieuwe koelkast!

Persoonlijk, kundig en adequaat advies in korte tijd door medewerker van Bemmel&Kroon. Hierop snel beslissing kunnen nemen. Binnen aantal dag koelkast geleverd door twee zeer toegewijde bezorgers.

Pluspunten

• overzichtelijke winkel
  • internetprijzen op de artikelen
  • vakkennis bij bezorgers en bij medew in winkel

Hans 10-01-2017 In de winkel gekocht

aanschaf Whirlpool wasmachine en droger

Eerst even internet afzoeken kwam uiteindelijk terecht bij Bemmel & Kroon , de goedkoopste alles op voorraad en de volgende dag geleverd tot op 10 minuten nauwkeurig afspraak, ik kon de koerier volgen via internet helemaal top.
vakkundig geholpen en een uitgebreide uitleg gehad van diverse apparatuur.

Pluspunten

• vakkundig en goed geholpen
  • duidelijke uitleg over diverse apparaten.

q 10-01-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Inductiekookplaat

Na zestien jaar begaf onze inductiekookplaat het. Op internet gezocht naar een nieuwe en de prijzen vergeleken. Zo ook de site van Bemmel en Kroon. In de showroom was er genoeg keuze. Ook prijs technisch.

Pluspunten

• Enthousiaste vriendelijke monteur en verkopers
  • Afspraak monteren werd goed nagekomen

Minpunten

• Niet alle artikelen staan op de site

W.linneweever 10-01-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Zo hoort het!

Uitermate correct en prettig geholpen.Voor de volgende aankopen gaan wij zeker naar bemmel en kroon.
Droogtrommel en was automaat worden na de verhuizing aangeschaft.de korting(flink)werd zonder te vragen aangeboden.Zag bij mediamarkt dezelfde koelkast voor500 zoveel duurder.(lol)

Pluspunten

• Goed parkeren voldoende plaats.
  • Gezellige koffie counter

B Balk 10-01-2017 Via de website gekocht

Top

Ik heb al vele aankopen gedaan bij Bemmel en Kroon, altijd zeer tevreden over het product en de service. Duidelijke site, overzichtelijk. Snelle levering en je kan een dag en tijdblok uitkiezen. De bezorgers belde 30 min voor aankomst. Zij hebben de wasmachine gratis geplaatst, aangesloten en even gekeken of de wachmachine het ook naar behoren deed. top weer.

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit

hillie van der Vegt 10-01-2017 Via de website gekocht

blij met Bemmel en Kroon

goede prijs/ kwaliteit verhouding, fijne telefonische service , correcte afhandeling van bestelling en op tijd geleverd

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • klanten contact

Toby Nieuwland 10-01-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Mijn nieuwe kookplaat

Wat een fijne winkel is dit alles lekker gemakkelijk bij elkaar zodat je goed kunt vergelijken welk product je wilt hebben, ook de medewerker die ons begeleidde was zeer deskundig en maakte de keuze makkelijker.
Zeker kom ik terug voor mijn volgende aankopen.
order nr. ZTW578658

Pluspunten

• groot assortiment
  • goede voorlichting

Rob Zand 09-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Gewoon goed. Duidelijk, aantrekkelijke prijs zonder gedoe.

Bij aankoop goede uitleg over de wasmachine. Levering op afspraak en netjes geïnstalleerd op de 1e verdieping zonder extra kosten. Verpakking netjes eegenomen. Dat is nou service.

Pluspunten

• Assortiment
  • Vriendelijkheid personeel
  • Bezorging en installatie zonder extra kosten
  • Service

Minpunten

• Zitten op maar 3 plaatsen

Koopmans 09-01-2017 Via de website gekocht

Klant weggekaapt bij Media Markt: Bemmel&Kroon super!

Afgelopen zaterdag stond ik voor een kleine vriezer bij de Media Markt. De vriezer was niet op voorraad. Ik kon het showmodel krijgen voor de reguliere prijs of een laten bezorgen voor dinsdag. Dat zat mij dwars en heb in de winkel op mobiel gezocht naar alternatieven. Ik vond de site van Bemmel&Kroon (voor mij op dat moment een onbekende winkel) en heb gebeld en in no-time was alles geregeld en had ik mijn vriezer besteld die maandagochtend geleverd zou worden. De contacten waren zeer vriendelijk tot en met de vervoerder toe. Ook heldere mailwisseling over betaling en Track&Trace van de levering. Een zeer tevreden nieuwe klant dus!

Pluspunten

• service gericht
  • prijs
  • helder berichtgeving
  • zeer goede vervoerder

Onvoldoende 09-01-2017 Via de website gekocht

Aflevering van bestelling (wasdroger)

Telefonish bij Bemmel&Kroon een bestelling geplaatst voor een wasdroger inclusief tussenstuk (voor plaatsen van wasdroger bovenop wasmachine). Bestelling was met gratis thuisbezorging en extra service (zoals aangegeven op de website. Over de telefoon verduidelijkt dat de wasdroger op de eerste verdieping (makkelijk berijkbaar) bovenop de wasmachine moest komen. Voor mij belangrijk als 57 jarige met een slechte rug. De zelfde machine was elders voordeliger, maar de "extra service" was ik bereid te betalen.
De droger werd afgeleverd en naar de 1e verdieping gebracht, maar de courier (Dynalogic) vertelde dat ze niet de droger op de wasmachine mochten plaatsen, en omdat ik de oude droger aan een kennis wou geven, zouden ze ook niet de oude droger naar beneden tillen. Dit ondanks dat ik bij de bestelling hiervoor gevraagd had, en ook het daarvoor bestemde tussenstuk had besteld. De couriers bleven vriendelijk maar resoluut en vertrokken direct met de opmerking dat ze hier ook geen tijd voor hadden. Duidelijk dat de afspraken tussen Klant, Bemmel & Kroon en Dynalogic niet kloppen en ik niet kreeg wat ik had afgesproken, en dat "deskundige installatie" en "extra service" in dit geval een volledig leeg begrip was. Zeer teleurgesteld.

Minpunten

• afspraak voor installatie geheel niet nagekomen.

Mark Schreurs 09-01-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Levering nieuwe koelkast

Vrijdagavond begaf onze koel/vries combinatie het waardoor we zaterdag op zoek moesten naar een nieuwe, we kwamen bij Bemmel en Kroon terecht om te kijken wat er zoal was. Na een goede uitleg over verschillende koelkasten en even zoveel merken konden we een voor ons juiste keuze maken. We konden als we wilden de koelkast nog dezelfde dag halen of anders op maandag al laten bezorgen. Top service ze geven in blokken van 3u aan wanneer ze leveren en bellen een half uur van te voren op dat ze onderweg zijn.

Pluspunten

• Snelle levering of direct zelf halen
  • Goede uitleg over wat er te koop is
  • goede uitleg wrm sommige koelkasten voor afvielen

Minpunten

• Niet zo snel kunnen vinden

Paul 09-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop van een Miele stofzuiger

Top die kanjers van Bemmel en Kroon. Stofzuiger uitgezocht, nog even gebeld of deze in voorrraad was (eigenlijk niet nodig want het staat op de website) en de volgende dag keurig op. Tijd bezorgd. Prima start 2017 !

Pluspunten

• Prima prijs

Andre 09-01-2017 Via de website gekocht

Helaas, bezorg- en aansluitservice was onbeschoft en slecht.

Prima winkel/webshop echter de bezorging/installatie door 2 jongens was ditmaal ronduit onbeschoft. Aansluiting van wasmachine niet goed uitgevoerd waardoor er op de 1e etage wateroverlast is ontstaan. Reden, slang was niet vastgedraaid en er was geen rubber afdichtring gebruikt. Jammer maar ik besef dat dit Bemmel&Kroon niet direct valt aan te rekenen.

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Minpunten

• Bezorging, aansluiting apparatuur

Rob Voskuyl 09-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Deskundig en Stipt

Met Kerst ging de wasmachine definitief stuk en op 30 december moest er aan het einde van de middag toch nog snel een nieuwe gekocht worden. De verkoper was vriendelijk, helder en duidelijk in de uitleg en drong niet aan op duurdere of overbodige alternatieven.
De bezorgservice was uitstekend. Ruime keuze om een bezorgdag en dagdeel te kiezen. Op de dag ervoor kreeg ik mail met de verwachte levertijd en op de dag zelf werd ik omstreeks die tijd gebeld dat ze er over een kwartier aankwamen. Plaatsing, aansluiting en afvoer van het defecte apparaat netjes uitgevoerd in 20 minuten, op de afgesproken tijd.
Daar kan menig TV/internet-provider niet tegen op, zal ik maar zeggen.

Pluspunten

• uitstekende service