Deze score is berekend op basis van 2983 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk Prins 23-02-2019

Snelle levering( binnen één dag), gevarieerd aanbod en een gunstige prijs vergeleken met andere aanbieders.

Goede winkel webshop 23-02-2019

Had een oven besteld maar verkeerde inhoud 42liter moest was vergeten de 60 liter aantevinken wat mijn fout was
gebeld en gelijk gecorrigeerd
En volgende dag binnen gekregen en 14€ goedkoper dan bij mediamarkt
Superoven lekker groot en spit voor rollade en kip te maken

W 23-02-2019

Dit is de tweede keer dat ik bij hun bestel en super , je kunt aangeven welke dag dat het bezorgt wordt.
Je krijgt mail op de dag hoe laat het bezorgt wordt en daar zit geen 5 minuten verschil in.

Annemie aarts 23-02-2019

Zeer goed afgehandeld pluimpje voor deze zaak volgende keer zal ik zeker hier weer bestellen fijndat ze oude meenemen

Marloes 23-02-2019

Nadat ik hier eerder al een nieuwe keuken heb besteld, kwam ik ook voor m'n nieuwe vrijstaande koelkast uit bij Bemmel en Kroon. Had mijzelf al tijdens het uitzoeken van de keuken een beetje georiënteerd in de winkel in Cruqius (groot assortiment witgoed), maar uiteindelijk heb ik online mijn keuze verder bepaald. Vond de site, in vergelijking met bijv. CoolBlue, wat minder prettig om te zoeken en te filteren, maar uiteindelijk was de koelkast bij B&K goedkoper en was de service net zo goed. Een aanrader!

Tevreden klant 23-02-2019

Vriendelijke verkoopmedewerker en goed advies t.b.v. de aankoop van een inbouw koel/vries combinatie

Irma 23-02-2019

Snelle service en netjes berichtjes wanneer ze komen. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend

Luc 23-02-2019

Scherpe prijs, levering op zeer korte termijn, elke communicatie is duidelijk en wat beloofd wordt gebeurt effectief !

RB 22-02-2019

Snelle service, ‘s avonds bestelling geplaatst en meteen alles binnen paar minuten geregeld. Goede service en je kan ze echt tot in de avond bellen. Geen robots aan de lijn.

Mattijs 22-02-2019

Online makkelijk en inzichtelijk te bestellen.
Levering is indien gewenst snel mogelijk.
Info nadien is duidelijk en inzichtelijk.
Levering door Dynalogic is helaas dramatisch slecht en uiterst klantonvriendelijk.

Sbog 22-02-2019

De bezorger (Ahmet) was erg vriendelijk en behulpzaam. Daarbij werden onze spullen netjes afgeleverd. Heel tevreden!

Henny 22-02-2019

Bij binnenkomst werden wij zeer correct ontvangen. Samen met de verkoper de showroom in en wij waren zeer verheugd om te zien hoeveel keuze er is en wat er allemaal aanwezig was. Enorm!. Na een gedegen uitleg hebben wij onze keuze kunnen maken voor een Samsung wasmachine en -droger. De volgende dag kon al geleverd worden en de avond er voor werden wij per mail op de hoogte gebracht welk dagdeel men zou komen. De aflevering was ronduit super! Nette jongens, correct aangesloten en de oude apparaten meegenomen. Top!!

Mieke 22-02-2019

Duidelijke communicatie van de voortgang van de levering en zeer vriendelijke en behulpzame helpdeskmedewerker.

Frans 22-02-2019

Ik was op zoek naar een vervanger voor mijn combimagnetron. Deze had het helaas al na 8 jaar begeven.
Bij diverse zaken informatie ingewonnen over kwaliteit en prijs.
Met die kennis in het achterhoofd ook op Internet gezocht en daar trof ik "Bemmel & Kroon"aan.
1 Mailtje leverde al een zeer gunstige prijs aan. Bij de bestelling werd nog een extra korting verleend zodat de aangeboden prijs ook bij betaling aan chauffeur gestand werd gedaan.
Positief verrast.
Levering daarna was snel en keurig verzorgd.

Uitermate tevredenen, aanrader. Zal bij toekomstige aankopen eerst bij Bemmel&Kroon kijken.

Fam van Vliet 22-02-2019

We hebben nu voor de 2e of 3e keer online besteld bij Bemmel en Kroon. De service is goed. Met elke vraag worden we geholpen. Ze houden zich aan de afspraken.

Tineke vdM 22-02-2019

Reeds verschillende (keuken) machines bij Bemmel&Kroon gekocht, zeer tevreden over de telefonische hulpdesk, snelle levering en natuurlijk het zeer goed prijsniveau. De laatste aankoop, een wasdroger is door Bemmel een nieuwer model geleverd zonder bijbetaling, prima service.

Stefan 22-02-2019

Ordernummer xxxxx

Deze week ging onze droger stuk. Dus op zoek naar een nieuwe, we kwamen uit op
een Samsung warmtepompdroger. Alleen van de prijs werd je niet vrolijk. Maar op internet kijken loont. Bemmel & kroon waren €300 goedkoper dan de concurentie vond ik een stuk leuker worden. En je kon zelf nog aangeven waneer hij geleverd zou worden. Hij draait geweldig wij zijn heel blij dat we deze beslissing genomen hebben en bedanken Bremmel & Kroon voor hun top service. Volgende keer ga ik eerst bij jullie kijken ;)

Dhr. en Mevr. van Tricht 22-02-2019

Zeer prettig geholpen. Samen gekeken naar de beste en voor ons de goedkoopste oplossingen. Na 2 apparaten toch nog op zoek gegaan naar meer mogelijkheden. Uiteindelijk met vier apparaten de winkel uit. Zijn op de afgesproken datum keurig thuis bezorgd. De verkoper had alle tijd voor ons.

Gea 22-02-2019

Heb voor Bemmel en Kroon gekozen v.w. goede naam en betrouwbaarheid en... scherpe prijs

R. Renes 21-02-2019

Via google op de site terechtgekomen. Gebeld met de verkoop en uitstekend te woord gestaan en volledig naar wens geholpen. Kortom Topfirma

Jeroen Cruquius 21-02-2019

Wat een waanzinnige goede service super super super goede monteur hadden wij. Was net als op tv zo makkelijk en netjes hoe deze man onze vaatwasser heeft erin gezet een dikke vette vette 10 mensen top top service dus. 👌🏻

René Kox 21-02-2019

Heel mooie kookplaat en een goede service.
Is een aanrader!!👍👍
De levering was zoals opgegeven.

Jaap van Duijn 20-02-2019

Ik heb gisteren een nieuwe vaatwasser besteld bij Bemmel & Kroon, de vaatwasser die ik bestelde was niet meer leverbaar maar kreeg netjes bericht van ze dat ze zonder dat ik bij hoef te betalen een nieuwer/duurder model op zouden sturen dus helemaal top! vanochtend is de vaatwasser perfect afgeleverd en de oude vaatwasser mee teruggenomen dus al met al topservice!

Johan 20-02-2019

Eenvoudige bestelling via internet. Vlotte levering diepvrieskast. keurig geplaatst en oude retour.
Zeker een aanrader voor uw witgoed bestellingen. Prijs verhouding met overige leveranciers perfect.
Alles zoals vermeld op de website.

BKI742865

m.v.g

Johan

Moonen 20-02-2019

erg snelle bezorging. bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad en er werd meteen een nieuwer type voor dezelfde prijs geleverd !!

Toon 19-02-2019

Goede duidelijke site waardoor gezocht product binnen een kort tijdsbestel is te vinden , betaalbare prijs en keurige aflevering

Jos 19-02-2019

vaatwasser besteld ,maar deze was niet meer leverbaar gelijk door hun zelf een duurdere vatwasser aangeboden voor de oude prijs waar ik er een voor had besteld TOP

Roland 19-02-2019

Ik heb in eerste instantie voor Bemmel&Kroon gekozen, omdat zij de beste prijs hadden voor de magnetron die ik zocht. Daarna merkte ik dat ook de levering erg snel en conform afspraak was. Over de kwaliteit van het product en de service bij vragen of klachten heb ik gelukkig nog geen oordeel, maar als dit net zo goed gaat als de levering heb ik hier wel vertrouwen in. Tip: een completere beschrijving van de (in mijn geval) magnetron zou wel handig zijn. B.v. bijgeleverde accesoires, diameter van de draaischaal, enz.

Marcel 19-02-2019

Dit was het toestel dat ik zocht en aan de beste prijs. Het bestellen en de levering ging zonder problemen, ook al was het afleveradres in Belgie.

Patrick Martinus 19-02-2019

Prima shop. Goed vergelijk. Via Kieskeurig kwam ik er vanwege de goede prijs. 's Avonds ca 21u de nieuwe vaatwasser besteld en de volgende ochtend was het nog maar net daglicht en stond deze eral!

Mario 19-02-2019

Combi magnetron besteld. Deze werd netjes binnen de beloofde lever termijn geleverd. Prijs was scherp en het apparaat voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen. Prima zaken doen zo.

Frits 19-02-2019

Via reclamefolder app de advertentie gezien voor een Samsung wasmachine. Gebeld naar vestiging D-H en binnen 5 minuten was de aankoop en bezorging geregeld inclusief een afspraak over de afvoer van het oude apparaat.

Pronk 19-02-2019

Heel goede kundige informatie bij het kopen van een wasautomaat ook service en kundige aflevering super net personeel

Jeffrey Mid. 19-02-2019

Uitstekende communicatie, snelle levering en vriendelijke installatie service!
Voor mij een reden om hier weer terug te keren zodra er een nieuw apparaat besteld moet worden.

Melchior 19-02-2019

Wat een top-service! Maandag middag besteld, dinsdag ochtend geleverd!
Heel tevreden dus.

Manon 18-02-2019

Snelle levering, ze houden je erg goed op de hoogte en zijn goed bereikbaar voor vragen

Gea 18-02-2019

Ik ben allereerst naar de winkel van Bemmel & Kroon geweest en heb daar van een zeer vriendelijke medewerker goed advies gekregen. Alles werd heel geduldig uitgelegd. Uiteindelijk heb ik een Liebherr (inbouw)koelkast gekocht. Deze is afgelopen week geleverd en geïnstalleerd. De installatie is ook zeer plezierig verlopen. De koelkast bevalt erg goed!

Johan 18-02-2019

Levering was erg goed, wasmachine boven gebracht, aangesloten en oude mee naar beneden voor maar€10 extra. Ik kreeg in de ochtend meteen bericht wanner ze zouden komen. Een half uur van te voren kreeg ik een bericht met het exacte tijdstip. Het model wat ik wilde hadden ze niet meer daarvoor kreeg een duurdere variant die er erg op lijkt zonder extra kosten (ik heb eerst wel even gecontroleerd bij de consumenten bond of deze minstens even goed was, en dat was zo)
Door de goede communicatie en correcte levering een 10!

Ineke 18-02-2019

Alles verliep goed bij deze voor mij onbekende shop. De shop is top! Ik werd goed en correct te woord gestaan en zeer klantvriendelijk behandeld.

Tom 18-02-2019

Zeer goede service. De gekozen wasmachine was helaas niet op voorraad maar zonder extra kosten een betere versie gekregen. Een mailtje over wanneer het bestelde product bezorgd werd, evenals een belletje op de dag zelf dat ze onderweg waren, erg prettig. Vriendelijke monteurs die zonder problemen de oude wasmachine voor de nieuwe omruilde en aansloten. Perfect, niks op aan te merken!

HK 18-02-2019

Zeer snelle levering en een zeer goede prijs.
Werking nog even afwachten Bezorging ook zeer snel .kortom geen aanmerking

Ben.J.M.Verbeek 18-02-2019

Beste Team van Bemmel en Kroon,

Afgelopen zaterdag (16 feb.) bij u langs geweest om een BEKO Wamtepompdroger Type DS 7333PXO te bekijken en om deze eventueel aan te schaffen .Wij werden door een kundige en vriendelijke medewerker geholpen met een goed advies ook over andere drogers, na dit advies zijn we over gegaan tot aankoop en 2 dagen later werden we verrast door 2 medewerkers die de droger kwamen bezorgen en na ongeveer 1 uur gingen de natte handdoeken erin om te drogen en na 3 uur liggen de handdoeken weer droog en netjes in de kast, hoe snel is van Bemmel en Kroon? Nou zeer snel!

w van vossen 18-02-2019

Goede site en snelle levering . Prijs is ook goed. Deze site zou ik aanbevelen.

Annemieke 18-02-2019

Mijn nieuwe buurvrouw tipte me over van Bemmel en Kroon. En ze had gelijk. Uitgebreide collectie, goedkoper dan andere webshop en bij persoonlijk contact ben ik vriendelijk en deskundig geholpen. Na mijn bestelling van de wasmachine en vrieskast kom ik tot 23.00 nog bellen met vragen. Levering en plaatsen liepen allemaal perfect..Een zaak/webshop om te onthouden

Cindy 17-02-2019

Ik kocht een wasdroger via internet en deed dat via Bemmel en Kroon omdat zij de goedkoopste waren, met toch de voorwaarden die ik graag had. (oude droger verwijderen en de nieuwe naar boven brengen) Ik vond de mevrouw aan de telefoon (toen ik een belde omdat ik een vraag had) chagrijnig en kortaf klinken en de bezorgers hadden vooral veel haast. (vergaten bijna hun steekkar mee te nemen) Wat wel goeie service was, is dat het model dat ik had besteld uitverkocht was en dat ik een duurder model aangeboden kreeg voor de goedkopere prijs.

Don Pablo 17-02-2019

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij deze firma, gevonden via Kieskeurig. Behalve een hele goede prijs ook een duidelijke site met goede selectie-criteria, iets wat niet alle sites hebben. Verder een heldere communicatie (via mail) en een accurate bezorging (via Dynalogic) met goede track&trace mogelijkheden.

Ronald 17-02-2019

vorige keer siemens wasdroger gekocht en was perfect. goede online winkel.

San 17-02-2019

Scherpe prijzen en dat is in deze tijd altijd erg fijn. Kennis van kraan mocht iets beter :)
Verder alles prima en snelle reactie op berichten.

Order
BKI740573

San 17-02-2019

Dennis 16-02-2019

Wasmachine besteld.Konden ze niet meer leveren dus een duurdere gekregen voor dezelfde prijs !!! Top service.....