Deze score is berekend op basis van 3181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Caroline 25-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Super snel ! Meteen duidelijke mail en leveringsafspraak . Keurig verpakt en aardige bezorger.
Ik vind het zonde van m'n geld een nieuwe stofzuiger , maar na goed vergelijken hier geslaagd.
En nu bijna zingend het huis stom gezogen .

Aanrader 24-07-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam-Voorburg

Zeer deskundig advies voor een inductie kookplaat

Wij zochten vervanging voor onze inductie kookplaat. Wij werden zeer geduldig te woord gestaan, de verkoper zocht de juiste maten op en adviseerde ons een AEG kookplaat. In overleg kregen wij er een wokpan bij. Geweldig! De verdere afhandeling klopte als een bus. Fantastisch!

Anita 24-07-2017 Via de website gekocht

vlotte en snelle levering

Heel vlotte en erg snelle levering. Je wordt ook tijdens de levering ingelicht welk tijdstip de goederen geleverd zullen worden, je hoeft dus niet de ganse dag thuis zitten wachten. Vriendelijke leverancier.

A.M.Dijt 24-07-2017 In de winkel gekocht
Cruwuius

Goede voorlichting!

Ik doe een grote aankoop wel zorgvuldig, eerst kijken op internet, bij kieskeurig o.a., praten met familie of vrienden. Maar daarna wil ik het apparaat zien en de ervaring van een winkelier met dit produkt horen. Ik heb goede ervaring met B&K op dit gebied. En zij zitten redelijk in de buurt. Bovendien hadden zij een actie voor dit produkt, 50€ korting, niet onbelangrijk.

Petra van Tongeren 24-07-2017 Via de website gekocht

goede service

Ik kies voor Bemmel en Kroon voor de goede service en dat je de bezorging kan volgen en weet wie het bezorgd.

Theo van Aalst 24-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, snel en goedkoop!

We hebben een wasmachine gekocht bij Bemmel&Kroon. Direct leverbaar en de goedkoopste van Nederland.
Meteen een mail ontvangen met de leertijd en tracenummer. Volgens opgegeven tijd keurig bezorgd en oude machine weer mee genomen, zonder extra koste.
Wij zijn zeer tevreden.

Kim 24-07-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Nooit meer

In de winkel werden we fijn behandeld onze koelkast stopten uit het niets met werken en wij moesten met spoed op zoek naar een nieuwe met een iets geruster gevoel de winkel uit gegaan.
We moesten ten slotte het weekend al zonder doen.

Maandag tussen 12:30 en 15:30 zou die geleverd worden tot onze volle verbazing krijgen wij een mail om 12:00 uur dat levering toch niet plaats kan vinden wij gelijk bellen tot grote verbazing van bemmel en kroon zoude we terug gebeld worden dat gebeurde niet 3 uur lang heen en weer gebeld om tot slot te horen dat onze koelkast beschadigd is vertrokken uit het magazijn en niet geleverd kon worden excuus en wij kunnen morgen leveren voor 11:00 en 30 euro terug.
Nou bemmel en kroon ik noem dit geen service hoe zouden jullie het vinden zonder koelkast en al je boodschappen naar de maan hartelijk bedankt voor ons nooit meer !

Joop 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede duidelijke service en bezorging

Als Nederlander kies ik ten eerste op de prijs. Maar ook belangrijk zijn de retenties. Alles klopte + dat er een mogelijkheid werd geboden om het bedrag thuis te pinnen dit was het uitdrukkelijke verzoek van mijn oudere over buurvrouw waarvoor de bestelling bestemd was. Wel jammer dat daar een bedrag van € 4,95 extra in rekening wordt gebracht anders was de service perfect.

Trudi Kerkhoven 24-07-2017 Via de website gekocht

De wasmachine die wij kochten was overal 100 euro duurder dan hier. Het enige vervelende was dat de wasmachine zou worden aangesloten en dat hebben de bezorgers niet gedaan. Zij zeiden dat ze dat niet mochten.

D. Koetsier en J. Heres 24-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Onlangs een Siemens inbouw vaatwasser besteld.
Dit type was niet meer leverbaar maar we kregen hiervoor de allernieuwste Siemens, de opvolger van de oude.
Goede communicatie hierover.
Levering op afspraak, je weet ook precies wanneer ze komen omdat je ze kan volgen op de dag van levering.
Van te voren krijg je een bericht over de verwachte aankomsttijd, helemaal top!
De vaatwasser werd netjes in de gang afgeleverd, zoals het in de leveringsvoorwaarde staat. Nog even advies van de bezorger om bepaalde spullen twee weken te bewaren indien het toch retour moet.
Kortom TOP!!!

Yvonne van Dongen 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring voor de eerste keer kopen online

Ik heb hier voor gekozen omdat ik al bij 2 grote winkelketens was geweest voor gasfornuis maar beide konden ze dat wat ik wilde niet leveren zou een paar weken duren.
Toen dacht ik ga online kijken maar was ook bang dat het nep zou zijn. Had zoveel verhalen gehoord en Had nog nooit online gekocht . Maar mijn verbazing was groot , zou de volgende dag al geleverd worden , hoefde pas aan de deur te betalen. En niks geen gezeur. EN ZELFS NOG GOEDKOPER ALS IN DE WINKEL. .ik weet volgende keer als ik iets nodig heb ga ik eerst online kijken en niet naar de winkel. Dank u wel u heeft me geholpen een nieuwe wereld in te stappen . TOP TOP Zeer tevreden klant

jmkoning 24-07-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Top winkel prettig personeel en prima service

Een prachtig winkel met heel veel verschillende merken een ruime keuze.
En een goede voorlichting door het personeel topie

Kees 23-07-2017 Via de website gekocht

super geweldig afgehandeld.

de keuze is bij deze firma goed te vinden en zeer duidelijke website.
een nieuwere versie gekregen welke duurder bleek te zijn, maar oude prijs afgerekend. klasse.
Levering was ook precies op tijd. ook de email correspondentie is goed verzorgd.

Lidija Brands 23-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik ben super tevreden met de service van dit bedrijf. Het product was heel snel en goed afgeleverd! Top!!!

Dave Baars 23-07-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bosch wasmacine.

Na prijsvergelijking en bezorgmogelijkheden bij Bemmel & Kroon een nieuwe Bosch wasmachine gekocht.
De prijs was het laagst en de bezorgmogelijkheden het best,
Zeer tevreden over de afwikkeling van de aankoop.

emaurer 23-07-2017 In de winkel gekocht

Kennis van Zaken

Op internet gezocht naar een volledig inbouw vaatwasser.. uitgekomen bij Bemmel & Kroon met 3 types qua prijs....Toch even langs gegaan in Zoeterwoude om deze 3 te zien....
Verkoper / adviseur gaven duidelijke uitleg van de verschillen...werd er gevraagd welke vaatvasser (die stuk was) ik nu had..Gaf het type nummer aan de verkoper en zei "mijnheer u heeft een extra hoge vaatwasser uit 2001".....viel zowat om.... had ik haast een vaatwasser gekocht die ik met veel aanpas / meetwerk zou moeten installeren... nu een XXL vaatwasser die eenvoudig te installeren was...
Hele mooie showroom waar praktisch alles te vinden en te zien is... Internet is ok maar als het mogelijk is ga langs en laat je kundig adviseren want echt kennis heb je niet als je eens 16 jaar een vaatwasser koopt...

BoonsM 23-07-2017 Via de website gekocht

Correcte en efficiënte service

Wij hebben gekozen voor deze webshop voor de beste prijs en de duidelijke en goed functionerende website. Gratis levering naar België is een absolute meerwaarde. Een correcte , snelle en duidelijke afhandeling en een vriendelijke aflevering van de aangekochte koelkast maken van ons een tevreden klant.

Johan Dofferhoff 23-07-2017 In de winkel gekocht

Super

Ach mijn kinderen waren mij al voor geweest daar en derhalve kon ik heel wat controles achterwege laten en op mijn gemak eens rondkijken en kopen daar.

Ontevreden 23-07-2017 Via de website gekocht

Misleidende website

Website belooft dingen die niet worden waargemaakt, zoals extra service die vervolgens niet wordt geleverd

Marja 23-07-2017 In de winkel gekocht

Prachtige showroom

Fijn personeel mooie showroom ook hebben ze een prachtigcassortiment keukens goede parkeergelegenheid

Dieter 23-07-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en prachtige prijzen !

Heb voor deze shop gekozen omdat ze heel veel keuze hebben aan ongelofelijke prijzen.
De service is ook geweldig en zeer snelle levering.
Donderdag 23u besteld en zaterdag is de koelkast al geleverd.
Ook de levering kan niet beter zijn incl het verwijderen van je oude toestel.
Graag opnieuw!
(Belgische klant)

Boon 23-07-2017 In de winkel gekocht
Fore park

Correcte verkoop

De verkoper was correct en gaf goede info. Hij probeerde zeker niet het duurste product te verkopen.

Ries 22-07-2017 Via de website gekocht

Defect apparaat ontvangen

We hebben een Whirlpool droger besteld. Deze werd 'over de drempel' bezorgd. Dus niet uitgepakt en aangesloten. Bij het uitpakken bleek de deurstift gebroken. Het apparaat is hierdoor niet te gebruiken. We weten dus nog niet of het apparaat gaat bevallen, maar djt is een slechte start.

riwimari 22-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering van een uitstekend apparaat!

Prima online winkel, met veel keuze. Ons geadviseerd door onze zoon. Prima wasmachine van Whirpool gekocht voor een aangename prijs. Het staat nu lekker te wassen, je hoort hem niet en de eerste was was prachtig schoon en goed droog. Uitstekende service, vlot geleverd op de juiste datum en tijd. Perfect.

Rick 22-07-2017 Via de website gekocht

Goeie service met aankoop stofzuiger

Miele stofzuiger besteld via de webshop, ging allemaal prima en zou woensdags geleverd worden. Woensdag geen bericht van de bezorgdienst dus gebeld met de klantenservice. De gekochte stofzuiger was helaas niet meer op voorraad en was besteld bij Miele. B&K heeft tijdens het gesprek met Miele contact opgenomen. Toen bleek het model helemaal niet meer leverbaar. Netjes opgelost door een vervangend iets duurder model te leveren zonder extra kosten en op de gesproken dag geleverd. Zo hoort het! Prima gedaan door B&K

Rene Endhoven 22-07-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

afspraak is afspraak

hadden we al goede ervaringen met Bemmel en Kroon sinds afgelopen week zijn deze nogmaals bevestigd.
Scherpe prijs , aflevertijd en verder geen 'poespas' en doen wat er wordt afgesproken....hulde !

Sinan Yavuz 22-07-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden met de service

Na wat zoekwerk kwam ik uit op de wasdroogcombinatie van LG. Ik typte het modelnummer in in Google en om er meer over te weten. Toen zag ik Veiligkopen.nu voorbij komen bovenaan de zoekresultaten met een prijs dat €100 lager lag dan andere winkels.
Omdat ik deze winkel niet kende en twijfelde of de prijs wel klopte heb ik met ze gebeld. Zonder wachten kreeg ik meteen iemand aan de lijn. Die vertelde dat de prijs echt klopt en heeft hij heeft ook nog mijn andere vragen beantwoord. Paar minuten later heb ik de bestelling geplaatst op de website van Veiligkopen.nu.
Zojuist is mijn wasdroogcombinatie bezorgd. Het busje was online live te volgen dus ik wist precies wanneer zij zouden aanbellen. Al met al een zeer fijne ervaring met Veiligkopen.nu, dat waarschijnlijk een dochterbedrijf is van Bemmel&Kroon. Ik heb het apparaat nog niet getest, maar ben nu al heel blij dat ik dit apparaat heb kunnen scoren voor €499 em daarnaast ook goede service heb gekregen.

Als tip wil ik Veiligkopen.nu meegeven dat zij niet bij kieskeurig verschijnen als ik zoek naar mijn wasdroogcombinatie. Als ik ze per toeval niet had gezien bij Google was ik nooit bij hun terecht gekomen.

Lance 22-07-2017 Via de website gekocht

Alles gewoon perfect!

Alles is perfect gelopen, het contact via telefoon met de medewerker, zijn informatie over het product, geleverd op de gewenst dag en gebeld 10 minuten voor het aankomst. Gewoon perfect.

Ger van Meeteren 22-07-2017 In de winkel gekocht

Zoals gebruikelijk bij Bemmel & Kroon wederom prima service

Reeds een aantal malen een goede ervaring met dit bedrijf. Snelheid en service zijn top. Deskundig en vriendelijk personeel.

Matthijs 21-07-2017 Via de website gekocht

Prima waar voor geld

Prima geleverd door Bemmel&Kroon. Omgezet naar 2x230V vanwege de aansluiting hier thuis en werkt uitstekend. Goede communicatie per mail over de levering. Vooral voor Bemmel&Kroon gekozen omdat ze de goedkoopste waren, maar achteraf erg tevreden over deze keuze.

Marianne 21-07-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, deskundig en goede service!

Een helder overzicht van vaatwassers en hun specs dus makkelijk kiezen. De serviecmonteur kwam precies in het aangegeven tijdslot, was erg vriendelijk en had kennis van zaken. Topservice! Ik koop een volgende keer zeker weer via Bemmel & Kroon.

Carl en Marja Tentua 21-07-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

vlotte service

Grote winkel met zeer veel keus. Goed en begrijpend geholpen door het aanwezige personeel. Hadden verstand van de artikelen die wij zochten. Inbouw en ophaal van het oude apparaat is prima geregeld.

Michel88 21-07-2017 Via de website gekocht

Zelfs aangesloten!

Maand eerder besteld, kon zonder problemen op de gewenste datum afgeleverd worden.
Bezorging belde netjes 15 minuten van te voren dat ze er aan kwamen.
Ze hebben de wasmachine geplaatst aangesloten en uitgelegd.

Kortom erg tevreden met deze transactie!

caroline 21-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

goed geholpen en top geleverd en geplaatst!

We hebben een Siemens combi magnetron en combi stoomoven gekocht, goed geholpen in de showroom, goed advies gekregen en snelle levering en plaatsing dus voor herhaling vatbaar!

Hoop 21-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!!

De monteur heeft de koelkast keurig en geduldig gemonteerd. Mijn oven en magnetron moesten losgeschroefd worden om bij het stopcontact van de koelkast te komen. Netjes gedaan en ook weer de tijd van de apparaten terug gezet! Duidelijke uitleg over de koelkast. Ik ben in ieder geval tevreden over de service!

Bonne Talsma 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service,prima kwaliteit prijsverhouding.

Ik heb deze shop gekozen omdat kwaliteit prijsverhouding prima zijn en kon de vaatwasser niet ergens goedkoper vinden.

Eric 21-07-2017 In de winkel gekocht
Bij bemmel en kroon op het forepark

Ik vindt deze shop zo geweldig omdat als er onderdelen zijn die je alsnog niet nodig heb nemen ze die terug. En een hele vriendelijke en goede service.

S. Ak 21-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Snelle levering! Goed product! Duidelijke site..ruime keuze..Zou weer zonder te twijfelen hier kopen..

Van dijk 21-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Super fijne service....altijd balen als een trouw huishoudelijk apparaat t begeeft. Maar met niet al teveel moeite staat er in no time een nieuw apparaat en kan het huishouden weer gedraaid worden.

A. Hoek 21-07-2017 In de winkel gekocht
Forenpark Den Haag

Uitstekend voorgelicht, met héél veel geduld!

Vorige week een Siemens inductie kookplaat gekocht bij van Bemmel en Kroon. Erg tevreden over de uitgebreide voorlichting. Aanrader!

karin 21-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Wat een verademing! Ons fornuis werd bezorgd door twee ongelooflijk aardige en professionele mannen, die het fornuis gratis voor ons aansluiten op gas en elektriciteit, de tijd namen om uitleg te geven over de ingebruikname, tips gaven voor de veiligheid, en ons op het hart drukten dat we altijd kunnen bellen als we vragen of problemen hebben. Echte service en klantgerichtheid. Ook de telefonische service bij de bestelling was persoonlijk en behulpzaam. Na twee weken verbouwen en dus verschillende leveranciers en transportbedrijven over de vloer weet ik hoe uitzonderlijk dat is. En dat alles voor de laagste prijs... Top Bemmel en Kroon!

C 21-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede levering. Half uur van te voren gebeld, dat de bestelling er aan kwam. Beleefd en behulpzaam personeel.

Wim de O. 21-07-2017 Via de website gekocht

Perfect, niks op aan te merken en goedkoper dan alle anderen

Een Miele C3 stofzuiger besteld, scheelde alsnog € 5,- met andere aanbieders.
Duidelijke website met zeer snelle bevestiging van de aankoop en de voortgang van de levering.
Gewoon goed - punt.

Veronique 21-07-2017 Via de website gekocht

Niks op aan te merken!

Goeie site, snelle en duidelijke communicatie, snelle en goeie levering. Gewoon niks op aan te merken.

A. Berveling 20-07-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Geweldige service !

Fijne showroom met vriendelijke, deskundige adviseurs. Nemen de tijd. Luisteren goed naar de wensen en denken mee. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Goede service en goede monteurs die ook meedenken met de mogelijkheden in de ruimte van de keuken.

Willems 20-07-2017 Via de website gekocht

Super service en vooral vriendelijke mensen.

Goede prijs tov andere aanbieders. Daarbij een goede service en je wordt prima op de hoogte gehouden qua levering en tijden 👍

Anja 20-07-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en service klant vriendelijk

De aanschaf van de stoomoven is doormiddel van mail verkeer goedgekomen. De prijs was prima en de 5 jaar garantie in totaal voer wat extra vond ik wel fijn. Mail verkeer verliep beter dan telefonisch. Dat vond ik matig en soms leek het of ik werd afgescheept. Doormiddel van het advies centrum ben ik tot mijn keus gekomen. Wat betreft de afspraak voor levering dik te vreden. Alles werkt goed tot het telefoontje er voor.

Ik zou Bemmel aanraden, heb met anderen aparaten en hun garantie goede ervaring.

Marja 20-07-2017 In de winkel gekocht

Prachtige showroom

mrs.spam 20-07-2017 Via de website gekocht

Snel en probleemloos geleverd

Bemmel & Kroon was aanmerkelijk goedkoper dan anderen. Ondanks geen voorraad, toch snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden van leveringsstatus.

Marc kupers 20-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service

Prima shop duidelijk en overzichtelijk.
Snelle levering, wij kregen zelf een duurderen machine omdat de gene die wij uit hadden gezocht niet meer leverbaar was voor de zelfde prijs.
Goed en vakkundig personeel, zowel technisch als met transport.
Oude machine afgekoppeld en vanaf zolder naar beneden gebracht en afgevoerd.
Nieuwe machine omhoog gebracht een aangesloten helemaal top 👍🏻!!!!