Deze score is berekend op basis van 3336 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

.? Wat is dit 04-05-2018 Via de website gekocht

Prima service. Tijdig gebeld

vanwege bezorging binnen 2 dagen en duidelijke info over het product hebben wij U gekozen.
Vriendelijke bezorgers, prima alles.

Martijn 03-05-2018 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon hebben waar gemaakt wat ze beweren.

Goede prijs , goede en nette levering.
Gekozen om de vaatwasser te laten plaatsen .
Echt vakwerk , complimenten .

Clara 03-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijft

Gezocht op internet en telefonisch advies gevraagd en wat een fijn gesprek was het vooral de behulpzaamheid voor aanschaf diverse apparaten en nog spontaan korting gekregen👏En vandaag geleverd en goede service

Leonie 03-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en uitstekende service

Ik heb gisteren middag een grillplaat besteld en vandaag om 14:09 is hij al geleverd. Direct na de bestelling ontving ik een email waarin stond dat ik vandaag mijn pakketje zou ontvangen. Ik werd meerdere keren op de hoogte gesteld van het tijdstip. Wat ik helemaal fantastisch vond was het smsje waarin de exacte tijd stond en kort daarop het telefoontje van de bezorger. Dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt en was aangenaam verrast. Ik kan iedereen aanraden om bij 'van Bemmel & Kroon' te bestellen!

Carel Eltingh 03-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte dienstverlening

Het plaatsen van de bestelling van een nieuwe wasmachine was een fluitje van een cent. Goede website met heldere uitleg. De door ons bestelde wasmachine was echter niet meer leverbaar maar voor hetzelfde geld kregen wij een nieuwere verbeterde versie. Topservice noem ik dat
De levering was volledig volgens afspraak. Stipt op tijd en door twee zeer vriendelijke en behulpzame mannen. Wij zijn erg tevreden over de service en het product.

Midas 03-05-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen

Product wat ik besteld had was uitverkocht. Nieuwere versie die een stuk duurder is zonder meerprijs in huis gekregen.

Bezorging verliep iets minder soepel, bezorgers waren verkeerd gereden en wouden in eerste instantie niet meer leveren. Na contact met dynalogic zijn ze alsnog gekomen. Had ook te maken met een hoop wegwerkzaamheden en afsluitingen. Echter zijn dat redelijk langdurige en een beetje plannen had dat kunnen voorkomen.

N. Breidel 03-05-2018 Via de website gekocht

Topservice! Wasmachine snel geleverd en keurig aangesloten

De levering was in orde. Ben zeer tevreden over koeriersdienst. Vriendelijk personeel. Zelfs de wasdroger terug geplaatst op de wasmachine. Kreeg een sms over leveringstijd. De koeriers waten iets vroeger maar was gelukkig geen punt. Ik ben happy!

Jandirk 02-05-2018 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Fantastische prijs en service

Mooie aeg wasmachine voor een super scherpe prijs...nergens goedkoper. Snel en gratis geleverd en ook nog aangesloten. Gekocht in de winkel. De eerlijke verkoper rade mij een duurdere Samsung af omdat deze aeg beter was. Daar hou ik van geen geld klopperij

Gerrit 02-05-2018 In de winkel gekocht
van Bemmel & Kroon webshop

Goede service snel geleverd

Goede service snel geleverd Voor een hele mooie prijs. Advies en assistentie erg snel ontvangen. Ik ben dan ook erg blij dat wij een goede stofzuiger hebben gekregen. Gaf gevoel dat je op korte afstand van elkaar was als sta je in de winkel

cvandermeer 02-05-2018 Via de website gekocht

Wasmachine werdt snel en goed geleverd ,al de volgende dag binnen de gestelde tijd
Stond echter niet waterpas maar wel stevig , deze zelf alsnog waterpas gezet
Wasmachine is erg stil en wast heel goed

Pien 02-05-2018 In de winkel gekocht
Zpeterwoude

Keukenapparatuur uitgezocht bij een concurrent, gevraagd of Bemmel en kroon nog wat aan de prijs kon doen. Ze gingen er meteen mee aan de slag. Vriendelijk geholpen en alles liep vlekkeloos. Het oproepen van de apparatuur was met 1 telefoontje ook geregeld, de volgende dag in huis.

Ernst 01-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Duidelijke site, met foto’s en specificaties van het product (in mijn geval inbouwoven). Goedkoper dan bij andere winkels door een leuke actie. Zeer snelle bezorging.

Jan.Kui 30-04-2018 In de winkel gekocht

Geweldige winkel.

Bij deze winkel een nieuwe wasmachine gekocht. De verkoper wist waar die over praat en heeft veel verschillende wasmachine’s laten zien en de programma’s die er op mogelijk waren.

Peter 29-04-2018 Via de website gekocht

Koel diepvries combinatie

Goede aanbieding, goed product, snelle levering, alles zoals afgesproken en ook bij het zieken can contact is duidelijk waar je moet zijn. Je wordt prettig te woord gestaan rn goed geholpen

D. Vaesen 28-04-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Koelkast besteld, model was uitverkocht, kreeg duurder, vernieuwd model voor zelfde prijs.
Keurig bezorgd! Top!

Hennie 26-04-2018 Via de website gekocht

Super geregeld

Tijdens het zoeken op internet per toeval zo’n twee jaar geleden Bemmel&Kroon gevonden en een combimagnetron gekocht. Dat is toen zo geweldig bevallen en geregeld dat ik zonder na te denken direct na dat mijn koelkast kapot ging een nieuwe bij Bemmel@Kroon heb gekocht. En wat bleek!!! de goedkoopste van Nederland gratis bezorgen, oude koelkast gratis meegenomen en 5 jaar garantie. Super. Als ik er met collega,s over praat dan kennen ze Bemmel&Kroon niet. Ze verdienen veel meer naamsbekendheid.

Jeroen VW 26-04-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Goed advies en snel geleverd

In de showroom in Leidschendam werden wij zeer goed geïnformeerd en geadviseerd over de diverse Miele vaatwassers. Alle voor- en nadelen werden helder besproken zodat we de juiste keuze konden maken. De levering kon uit voorraad en twee dagen later is de machine goed en vakkundig geplaatst door het installatiebedrijf.

Wij zijn (al jaren) zeer tevreden over de service !

Maria Hoogenboom 26-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Hoge Rijndijk.

Prettige winkel,voldoende keuze en goede uitleg en service.

Mooie winkel met voldoende keuze,prettig om op je gemak te gaan schoppen. Lekker dicht bij huis.

De 3 moet zijn 9.

Ferry 26-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, snel en duidelijk

Vaatwasser besteld op woensdagavond, meteen een bericht dat het model niet op voorraad is en een alternatief (duurder) model aangeboden gekregen voor dezelfde prijs.
Leveringsafspraak (inclusief montage) op donderdag gemaakt en op maandagochtend door een zeer vriendelijke en deskundige monteur geïnstalleerd.
Ik kom zeker terug wanneer ik andere apparatuur ga vervangen/aanschaffen!

Jose 25-04-2018 Via de website gekocht

Van bestellen tot en met installeren top geregeld.

Voor deze shop gekozen vanwege de goede recensies. Inmiddels levering ontvangen en ook van ons een goede score ontvangen.

José 25-04-2018 Via de website gekocht

al jaren goede service én advies bij Bemmel&Kroon!!

Wij kopen onze wasmachine en droger al járen ( meer dan 30 jaar :-) bij van Bemmel & Kroon. eerst in Leidschendam en later toen er een Bemmel& Kroon in Zoeterwoude Rijndijk kwam altijd daar. Onze ervaring is dat je erg goed en eerlijk advies krijgt over een al dan niet te repareren defect aan de apparaten ofwel dat het verstandiger is om te besluiten tot de aankoop van een nieuw apparaat. Ik zweer bij Bemmel &Kroon!! Altijd vriendelijke verkopers en monteurs. En de prijzen zijn ook niet verkeerd !

Van Lonkhuijsen 25-04-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Super snelle levering

Al onze witgoed spullen kopen wij bij van Bemmel en Kroon.
Goed assortiment, goed advies, prijs garantie , en Super snelle levering.
Het plaatsen door zeer deskundige vakmensen!
Zeer goede ervaringen in de loop der jaren.
Er is dus maar één adres : VAN BEMMEL EN KROON

Rinnie 24-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service??

Aflevering perfect geregeld tijdige melding van tijd en vriendelijk personeel
Wij zijn uiterst tevreden.

Rinske 24-04-2018 Via de website gekocht

Deze mensen begrijpen wat service is

Na een eerdere zeer goede ervaring bij de aanschaf van een wasdroger, ervoor gekozen om ook hier de wasmachine te bestellen. Vrijdagavond 21:00 uur besteld, de volgende dag bezorgd. Ik kwam erachter dat zaterdag toch niet goed uitkwam, maar gelukkig was de klantenservice ook op dit tijdstip nog gewoon telefonisch bereikbaar. Direct een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. Over de bezorging werd ik prima op de hoogte gehouden per track&trace en sms. De bezorgjongens boden uit zichzelf aan om de wasdroger weer bovenop de wasmachine te zetten. Wat een goede service! Daarnaast heb ik de wasmachine zelf nergens anders voor een betere prijs gezien. Ik ben, dat mag duidelijk zijn, erg te spreken over Bemmel & Kroon.

Herman Binnendijk Ter Aaar 23-04-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Wij hebben gekozen om een afzonderlijke vriezer te kopen bij Bemmel en Kroon. Juist omdat we een super ervaring hebben gehad met de aanschaf ven een keuken.
De vriezer besteld en wat bleek, model niet meer op voorraad en werd niet meer geleverd. Direct een voorstel gekregen voor een duurdere uitvoering voor de prijs van de oude. Daar hoefde wij zelf niet om te vragen. Dat is dus klangericht bezig zijn. Dat is wezenlijk iets anders dan klantvriendelijk. Top! En ga zo door.

Lies 22-04-2018 Via de website gekocht

Eerste keer internetbestelling . Steampro aeg oven

Voor de eerste keer moest ik zelf online een bestelling plaatsen daar ik mujn man wilde verrassen met een nieuwe oven. Dat gaf me veel stress ... Ik had nog een vraag en heb gebeld naar de dienst en deze mijnheer was zo vriendelijk om mij te helpen bij mijn bestelling. Levering was dag nadien, we werden op tijd bericht over aankomst artikel. Vlotte aflevering en betaling. Ik ben zeer tevreden over het verloop n, de professionaliteit en klantvriendelijkheid van deze shop en zal hem zeker aan al mijn vrienden en kennissen aanbevelen. !

Hans 22-04-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

De winkel in Den Haag ziet er goed uit. Een uitgebreide collectie aan keukens en keukenapparatuur kan daar worden bekeken. En met de hulp van deskundig personeel kan gemakkelijk de juiste keuze worden gemaakt. De verkoper nam nog wel even de moeite om de beschikbaarheid en de specificaties van het apparaat aan mij te mailen voordat ik een definitieve keuze kon maken. De vaatwasser kon de volgende dag al worden ingebouwd. Geweldig! Deze uitstekende service was voor mij de reden om naar Bemmel en Kroon te gaan. Het kostte mij wel wat meer tijd maar dat had ik er graag voor over.

Evelien van Rhijn 21-04-2018 Via de website gekocht

Slechte bezorgservice

Zojuist is mijn droger afgeleverd. De jonge mannen konden hem niet op de afvoer aansluiten want de slang was te kort. Toen de bezorgers weg waren heeft mijn man het zelf gedaan. De slang was ruim voldoende van lengte..... Ik ga dus wel mijn geld ( €9,95 extra) terugvragen!

De oude droger werd niet meegenomen omdat “er geen handgrepen aan de achterkant” zitten. Dit was ons niet bekend anders hadden wij gezorgd dat hij beneden stond en wél meegenomen had kunnen worden.

Al met al een slechte ervaring dus met de bezorgdienst van Van Bemmel en Kroon: Dynalogic.
Nooit meer!
Hopelijk gaat de wasdroger zelf ons wél bevallen.....

Evelien 27-04-2018

Inmiddels is deze klacht naar tevredenheid opgelost
Snelle reactie en actie, waarvoor dank.
De droger is inmiddels opgehaald door de eigen bezorgdienst, die het ook onzin vonden dat de anderen de droger niet meegenomen hadden.
Ons geld hebben we terug gekregen, mét daarbij nog een compensatie.
Keurig, Bemmel en Kroon, dit is de service die ik van jullie ken en verwacht had!

Sneller kan niet 21-04-2018 Via de website gekocht

met kieskeurig kwam de koop snel tot stand!

Nog nooit van gehoord maar met kieskeurig vergelijken kwam de koop snel tot stand. En inderdaad een goede koop.

Bottertje 21-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, scherp geprijsd!

Handige website waarbij makkelijk aan te geven is wanneer het product geleverd kan worden. Bemmel & Kroon maakt ook gebruik van een zeer goed bezorgingsbedrijf (dynalogic).
A met al zeer tevreden!

Eric 21-04-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon zoeterwoude

Uitstekende service

Veel voorbeelden van wasmachines. Alles aangesloten en uit te proberen met een uitstekende prijs/korting.

Gert-Jan Jansen 21-04-2018 Via de website gekocht

Super service snelle reactie in een woord super bedrijf

Kookplaat en Quooker gekocht super snelle levering en keurig bezorgd door Dynalogic.
Mensen zijn vakbekwaam weten waar ze het over hebben.

Marcel 20-04-2018 Via de website gekocht

Het apparaat dat ik gekocht heb was er niet meer, kreeg een nieuwere model zonder bijbetaling.
Het verkoopteam heeft op een correcte en vriendelijke wijze geholpen.

Jacqeus Voorham 20-04-2018 In de winkel gekocht

goed advies

Er is door de verkoper goed verteld over de verschillen tussen de diverse wasdrogers in de voordelen en nadelen van gebruiksgemak, zoals het energielabel het geluid inhoud van de trommel Wij hopen er nog jaren plezier van te hebben.

petra 20-04-2018 In de winkel gekocht
cruquius

geweldige service

alles was perfect. keurige bediening. aardig personeel.
de levering ook perfect
jonge mannen die met de wasmachine naar boven rennen....

E10 20-04-2018 In de winkel gekocht

Top service

Al eerder spullen besteld ook super geregeld
Komen de afspraken na en een goede uitleg over de bestelde goederen gekregen

Carla 19-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering op tijd!!

Wat een snelle levering van onze warmtepompdroger, een flinke korting, en ook nog eens keurig op tijd!!
We zijn dik tevreden.

M v w 19-04-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Top service

Snel geleverd, kosteloze levering, goed en vooral eerlijk advies en grote keuze zeker voor herhaling vatbaar

bert 19-04-2018 Via de website gekocht

duidelijke communicatie

Product was niet meer leverbaar, we werden hier direct van op de hoogte gesteld. Er werd ons een duurder toestel voor dezelfde prijs aangeboden.

Brammes 19-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en betrouwbaar bedrijf

Betrouwbaar bedrijf . Zeer snelle levering. Goed pruduct. Ik kan ze aanbevelen. Volgende aankoop zal ook weer bij hun zijn.

Martine 18-04-2018 Via de website gekocht

Erg prettige contacten en snelle service

De wasmachine welke ik uitgezocht heb werd voor de beste prijs en de snelste levertermijn aangeboden door Bemmel&Kroon. Het telefonisch contact voordat ik de bestelling online deed was erg prettig (geen wachttijd) en gaf de gewenste antwoorden. De heren die de wasmachine kwamen afleveren (en de oude meenemen) waren erg vriendelijk en hebben de wasmachine prima geïnstalleerd.

Mikelind 18-04-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service voor een mooieprijs????

Goede prijzen, snelle en stipte levertijd en vele producten uit voorraad leverbaar.
Een aanrader voor iedereen om hier te kopen.

Michael 18-04-2018 Via de website gekocht

Goede aervice , snelle en duidelijke zaak

Wij hebben hier een vaatwasser besteld de prijswinnaar van de consumentenbond maart. Meteen gewezen door bemmel en kroon dat het hier om het oude model ging en voor dezelfde prijs het nieuwe model ontvangen.

Nancy 17-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Gunstig geprijsd en toen het bestelde model uitverkocht bleek, kreeg ik een duurdere voor dezelfde prijs.
De mannen die hem kwamen leveren (en de oude meenamen), waren ontzettend vlug en de installatie ging ook uitstekend.

Saskia 17-04-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd geweldig!

Geweldige service en snelle levering met aardige heren die dit artikel hebben gebracht.
De koelkast ,uitgepakt en wel, op de plek in de keuken waar hij komt te staan gezet.

C 17-04-2018 Via de website gekocht

Luxere vw-er omdat uitgekozen model niet meer leverbaar was

Keurig dat de vw-er van onze keuze en niet meer leverbaar, werd vervangen door een opvolger met meer mogelijkheden, voor dezelfde prijs, compliment! Van moment van bestelling tot de levering was er snel en duidelijk e-mail contact. Wisten telefonisch zeer vriendelijk, snel en goed onze vragen te beantwoorden. Snelle levering (werd op 2e werkdag bezorgd) door zeer vriendelijke bezorgers. De vw-er maakt goed schoon. Fijne indeling. Veel extra acc. waaronder een glazenwasser voor 4 glazen met hoge voet, op zich goed idee, de korf zit dan wel meteen bijna vol. Veel programma's (12). Met 48 Decibel is het een stille machine. Minpunt vonden wij de zeer onduidelijke werktekening voor de installatie. Vooral waar de bevestiging van de paneeldeur moest komen was o.i. zeer onduidelijk aangegeven. De werktekening gaat ook uit van een deur met los front, zodat het eruit ziet als een lade met deur eronder. Wij hebben echter een deurpaneel met scharnierend los deel aan de onderzijde van de deur. Ondanks dat wij al een Bosch hadden en nu weer kochten, zaten de bevestigingspunten (net) niet op dezelfde plaats. Onze tip: maak een duidelijke werktekening, waarop je ook goed kunt zien wat je bij welk nummer moet doen.

Tevreden klant 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Bosch stofzuiger gekocht. In de winkels lag de verkoopprijs stukken hoger, vandaar besloten deze via Bemmel en Kroon aan te schaffen. Besteld, volgende dag prima afgeleverd.

Tiro 17-04-2018 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar, goede service

Duidelijke site en gunstig que prijs. Ook voor informatie achteraf goed bereikbaar, en duidelijke informatie.

J.C. van der Kruk 16-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndorp

Aflevering

De levering was niet optimaal. Stickers en plastic moesten we zelf verwijderen. Bovendien werkte het kalibratieprogramma niet. Na bezoek op dezelfde dag van servicemonteurs werd het probleem opgelost.
Datis goede service.

Ron 16-04-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

TOP service , TOP levering.

Bemmel en Kroon in Zoeterwoude is een erg mooie zaak met veel keuze !

Je kan daar bijna alles aanraken en bekijken zo zijn wij ook tot onze keuze gekomen , en daarbij de laagste prijs en een prima levering tot in de woning/ keuken , Amerikaanse koelkast en oven 3 hoog met lift.