Deze score is berekend op basis van 2983 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martijn 26-09-2018 Via de website gekocht

Sneller dan snel!!

Ik bedacht gisteren middag dat ik nog een koelkast en vriezer nodig had. Snel rondje internet leerde me dat Bemmel en kroon de voordeligste was. Meteen besteld en hop vanmorgen alles afgeleverd. ben zelfs vooraf nog gebeld! Echt te gek gewoon. Dit is echt Snel, Goedkoop en Goed!

Gerrie van den Nouland 26-09-2018 In de winkel gekocht
Qrucius

Super geholpen

Wij kwamen kijken voor een koelkast. We werden meteen super goed geholpen. Er werd goed uitgelegd wat het verschil tussen de verschillende modellen was. Het model die wij uiteindelijk kozen was niet op voorraad en moest besteld worden. Dit zou 2 weken duren. Omdat onze koelkast uitgevallen was en echt snel een nieuwe moesten hebben, bood de verkoper aan dat we de koelkast uit de winkel konden krijgen als we dat wilden. Helemaal super! Zaterdag gekocht en dinsdag werd hij al bezorgt. Dus van ons een dikke vette 10!!!

A.C. Hupje 26-09-2018 Via de website gekocht

Ga met dit bedrijf in zee!!

Een vriezer, op aanraden, bij Bemmel & Kroon besteld . Vlotte afwerking van afspraken. Het bedrijf (Ajtec B.V.) dat de installatie deed is betrouwbaar, kundig en vlot werkend.

Elif 26-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

De juiste dag, exacte tijdstip en dan nog tiptop in orde!
Ah ja, mijn oud toestel hebben ze voor niets gewoon meegenomen!
Geen twijfel, volgende keer opnieuw Bemmel & Kroon!

jpwd 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en vakkundige installatie.

Telefonisch contact gehad omtrent aanschaf en type vaatwasser. Netjes te woord gestaan en men nam de tijd om alles uit te zoeken en te bespreken. Uiteindelijk toch 1 van de goedkoopste vaatwasser in vergelijk met andere shops. Voor de inbouw werd een 3e partij ingeschakeld (Aj Tec uit Berkel en Rodenrijs). Goede service en vriendelijke en beleefde jongeman (Kevin). Geweldig. Iemand die ook meedenkt en advies geeft.

Leontien 25-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijkheid.

Vooral de prijsduidelijkheid viel mij op. Wat geoffreerd wordt is ook de prijs. Geen gesjoemel met dagprijzen en kortingen... nee gelijk goed en laagste prijs. Na overbodig internetten. Uiteindelijk hier uitgekomen, goede omschrijving gegeven en alles top.Leveringsafspraken ook helemaal duidelijkheid. Warme douche!

Else 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en vakkundige service

Ik kocht bij Bemmel & Kroon een Bosch wasmachine (type WIW24340EU) - een flinke investering. Bij Bemmel & Kroon vond ik de beste prijs. Bemmel en Kroon bood bovendien aan de wasmachine, die bij moest worden ingebouwd, voor EUR 95 te installeren. Ik heb getwijfeld, omdat het bij elkaar toch best veel geld was, maar ik ben zo blij dat ik het heb gedaan. Ik had de volgende dag meteen een afspraak en ze hebben mijn oude wasmachine meteen meegenomen. De installatie was een rotklus, dus ik was ontzettend blij dat ik dat niet zelf hoefde te doen! Het was het geld dubbel en dwars waard.

Amanda 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke levering

Goede prijs, duidelijke en snelle levering. Ideaal te regelen. We zouden hier zeker nog eens bestellen

Huub 25-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte website!

Deze shop is super, correct, snelle levering, kortom perfect! Goed overzichtige shop, groot assortiment en helder en duidelijk!

BdV 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service. Top

Positieve ervaringen bij eerdere bestellingen. Snelle levering na de bestelling. Zeker aan te bevelen. Assortiment is ook ruim.

Hans 25-09-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Dit is mijn eerste artikel wat ik bij hen gekocht heb. Eerst heb ik telefonisch contact gehad en werdt vakkundig, duidelijk en snel geholpen. Tevens waren zij met de prijs het scherpste mede door de extra kassakorting. Zeker aan te bevelen.

Martien 24-09-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar, keurig geregeld.

In de avond iets uit zoeken, iets gevonden voor een mooie prijs, en de volgende dag op de juiste tijd afgeleverd. Even pinnen en geregeld helemaal top.

Johanna H.H. 24-09-2018 Via de website gekocht

Echt tevreden

Ik heb nadat ik de test bij de Consumentenbond heb gelezen voor U gekozen want: U biedt de laagste prijs en de bezorging werd snel gedaan. Ook het bezorgpersoneel was aardig en correct. Ga zo door. Johanna H.H.

corine 24-09-2018 Via de website gekocht

ruime sortering - makkelijk besteld - snel geleverd

Duidelijk site met duidelijke filters om niet het hele assortiment te moeten doorworstelen, maar direct op de plek te belanden wat je nodig hebt. Goede service en snel geregeld.

J. Doets 24-09-2018 Via de website gekocht

aankoop afzuigkap

Ik had per ongeluk het verkeerde formaat afzuigkap besteld. Hier over heb ik contact gehad met een medewerker die me fantastisch heeft geholpen om een andere (uiteindelijk betere) afzuigkap te kiezen. Hoewel de nieuwe afzuigkap duurder was mocht ik hem toch voor de oude prijs hebben. Dat is nog eens een klantenservice.

Danielle van Dam 24-09-2018 Via de website gekocht

Droger gekocht

Ik heb via Bemmel en Kroon een droger en tussenstuk gekocht. Zondagavond om 22:00 de bestelling geplaatst en maandag om 13:15 stond hij netjes op zolder! Ik kreeg meerdere berichten waar de bezorger was en een half uur voor tijd dat hij er over een half uur zou zijn. Dat klopte tot op den minuut! Zeer aardige bezorgers ook. Helaas was het tussenstuk niet helemaal goed, maar na een kort telefoontje komen ze dat op een voor mij goed moment omruilen. Prima service vind ik! Daarbij was ik nu €47,- minder kwijt dan bij CoolBlue.

R.v.Elleswijk 24-09-2018 Via de website gekocht

Ouderwets goede service

Na een bezoek aan de site heb ik gebeld om meer informatie. Werd uitgebreid en heel betrokken te woord gestaan. Alle aandacht en goed advies. Na aankoop werd alles snel en duidelijk per email bevestigd. Levering en aansluiting gebeurde deskundig en heel serieus en precies volgens het afgesproken tijdstip. Ben blij verrast dat dit tegenwoordig nog mogelijk is, dus mijn volgende apparaat koop ik beslist bij Bemmel & Kroon.

FAM84 24-09-2018 Via de website gekocht

Hoewel de Bosch stofzuiger inmiddels moeilijk te verkrijgen was; kon Bemmel & Kroon hem nog uit voorraad leveren. Top. De volgende dag zoals beloofd in huis.

S.M.W 24-09-2018 Via de website gekocht

Is op, dan krijg je toch de luxere versie! Top service!!

De door ons bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad, ik kreeg meteen een mail dat ik dan 't zelfde type alleen de luxere versie kreeg. 's Avonds besteld volgende dag in huis, gratis bezorgd. Een goed voorbeeld van een uitstekende internetshop ervaring!

J van Kuijck 24-09-2018 Via de website gekocht

Conform afspraak

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser en deze was, samen met nog twee andere aanbieders, bij Bemmel en Kroon het goedkoopste. Op basis van de levertijden ( de volgende dag geleverd) voor de eerste keer gekozen voor Bemmel en Kroon. Na de bestelling kreeg ik conform verwachting steeds een update van mijn bestelling/levering. De levering was precies op tijd en de bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam. Kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben.

Nancees 23-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snel geleverd

Gisterenavond voor 22:00 besteld, vandaag jn huis.
Voor een gezin van 5 met een kapotte wasmachine een uitkomst.
Hiernaast werd een scherpe verkoopprijs voor het apart gevraagd.
Top dus!

Wilfred den Boer 23-09-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude Rijndijk

Snel en vakkundig geholpen

Kreeg goed advies om voor nieuwe vaatwasser te gaan en 13 jaar oude niet te laten repareren. Kreeg Eur 50 extra korting omdat vaatwasser bij andere aanbieder Eur 50 goedkoper was. Keuze in winkel was snel gemaakt. Levering al volgende dag, oude vaatwasser gratis mee terug. Tijdstip levering kun je monitoren. Half uur vantevoren een sms'je exacte levertijd.

Frits P. 23-09-2018 Via de website gekocht

Professionele en flexibele klantenservice

Wasmachine besteld en kreeg onmiddellijk per mail bevestiging, aar ook melding dat de machine er niet meer was. Er werd een direct een ander type aangeboden voor dezelfde prijs. Bij controleren of die prijs voor dat type correct was, bleek dat bij een andere webwinkel de maschine 45 euro goedkoper was. Gebeld en vrijwel direct werd geregeld dat er 45 euro zou worden teruggestort. Ook direct per mail bevestigd dat het geld onderweg is.
Klasse!

Theo v R. 23-09-2018 Via de website gekocht

perfect geregeld

In de webshop de juiste machine uitgezocht, besteld en betaald. Daarna verloopt alles vlekkeloos. Keurig op tijd bezorgt, uitgepakt, aangesloten en alle rommel inclusief de oude wasmachine meegenomen. Geweldig !

Donja 23-09-2018 Via de website gekocht

Fijne droger!

Goedkoopste prijs en goede levering, ook gratis in België. Droger bevalt goed en was gemakkelijk zelf aan te sluiten.

van spaendonk 22-09-2018 Via de website gekocht

een snelle levering

ik heb voor deze shop gekozen omdat ik mijn apparaat de volgende dag al in huis had. en bij de concurrent 15 dagen moest wachten. ook kreeg ik op mijn apparaat nog eens 100 euro korting. de mensen die het apparaat kwamen leveren waren erg keurig en namen alles qua verpakkingsmateriaal mee.

Alex uit Nieuwveen 22-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering, goede informatie over de bezorging en montage. Montage precies op het afgesproken tijdstip en alles keurig en gebruiksklaar achtergelaten.

Seline 22-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

snel een nieuwe droger

ordernummer ZTW710652 , ik heb een droger gekocht bij van Bemmel en Kroon op de Rijndijk, een winkel om makkelijk te komen en te parkeren voor de deur, goed advies en meedenkend, en je kan even voelen en zien wat je koopt heel fijn, en de volgende dag geleverd.

Roel 22-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Bij deze shop ook mijn keuken gekocht. Nu een droger van Bosch. Was niet op vooorraad maar toch binnen een week in huis! Via track en trace gemakkelijk bij houden hoe laat je bestelling er is.

Hans 22-09-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Dilek 21-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Er ging wat mis met de bestelling werd netjes door een jongedame gebeld en zij heeft het direct in orde gemaakt. Zodoende had ik mijn bestelling alsnog de volgende dag!

Albert De Veuster 21-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en correct service

De site was heel duidelijk en dus gemakkelijk om de bestelling met ordernummer BK1710319 te plaatsen.
De volgende dag reeds de bestelde goederen ontvangen met een correcte en
vriendelijke afhandeling.

Eric 21-09-2018 In de winkel gekocht
Ceuquius

Prima service en flexibele dienstverlening

Flexibel en meedenkend, zowel in de winkel als bij de aflevering van goederen.
Klantgericht en klantvriendelijk

Gina 21-09-2018 Via de website gekocht

Great service

Goede service ,dezelfde dag wasmachine ontvangen.wel niet binnen de door hun gegeven tijdstip.maar ht kwam perfect uit !!

Alessandra 21-09-2018 Via de website gekocht

Fantastische en snelle service!

Een goede vriendin heeft me geattendeerd op Bemmel&Kroon. En terecht!
Mijn zoektocht naar een wasmachine werd heel makkelijk. Eerst kon in gemakkelijk lezen wat de keuzes waren en waar ik op diende te letten op basis van mijn situatie. Daardoor kwam ik meteen uit bij voor mij geschikte machines.
Nadat ik de keuze had gemaakt en de bestelling had geplaatst (order BKI710130), bleek mijn gewenste machine niet meer leverbaar. Dit werd direct opgelost door een iets luxer exemplaar te leveren tegen dezelfde prijs. Dat noem ik nou nog eens service!
Binnen een dag geleverd door zeer sympathieke en vriendelijke heren.
Top!

Peter van Drunen 21-09-2018 Via de website gekocht

Prima service, ze doen wat ze zeggen

Via de shop een wasmachine besteld. Site is overzichtelijk en duidelijk. Makkelijk te bestellen. Goede informatie nadat de machine besteld was. Duidelijk wanneer wat geleverd zou worden en het klopte op de minuut.

eldert 21-09-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

uitstekende service

Kopen al 15 jaar witgoed bij bemmel en kroon. Nog nooit teleurgesteld. Inbouw is ook dik in orde. Prijzen zijn scherp en concurrerend.

TK 21-09-2018 Via de website gekocht

goede service en super apparaat

Goed en snel geholpen. Apparaat was niet voorradig maar maar communicatie hierover / antwoord op mails was super snel en accuraat. Apparaat uiteindelijk alsnog snel geleverd. Plaatsing ging supersnel

Jeu 20-09-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloos proces, van bestellen tot aflevering!

Bemmel & Kroon heeft alle beloftes ingelost en mijn verwachtingen waargemaakt.
Uitstekende dienstverlening, betrouwbare logistiek. Mijn order is naar volle tevredenheid uitgevoerd, compliment.

Ad van der lem 20-09-2018 Via de website gekocht

Vrieskast

Meer dan geweldige service keurig afgeleverd ook de Comunicatie was perfect kan een ieder aan bevelen de firma Bemmel en kroon b.v. Volgende koop weer bij jullie

Peter van Heesewijk 20-09-2018 Via de website gekocht

service zoals je mag vewachten

Als oud Hagenees is de naam Bemmel en Kroon natuurlijk bekend voor ons. Ook nu is snel gereageerd op onze offerte-aanvraag en net zo snel zijn de apparaten geleverd.
Een adres om niet te vergeten.

Rob Brouwer 20-09-2018 In de winkel gekocht
cruquius hoofddorp

kookplaats aankoop

goede informatie van verkoper en correcte tijdige levering. plaatsingsmogelijkheden wat aan de late kant.Aan te bevelen.

Frans 20-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service bij het plaatsen van onze nieuwe wasdroger

Na het uitzoeken en bestellen van een nieuwe Bosch wasdroger werd deze binnen 24 uur bij ons geplaatst en aangesloten door vriendelijke mannen.

Gerard van der Eem 20-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed en dat is prettig

Gewoon goed en dat is prettig. Goede site. Goed inzicht hetgeen je koopt. Alles bijelkaar een prima koop. Bezorging netjes. De oude apparatuur mee. Het staat als een huis in huis.
Ben niet kieskeurig. Het staat gewoon keurig.

Astrid 20-09-2018 In de winkel gekocht
Cruqiuis

Van de winkel tot geinstalleerd; probleemloos!

De verkoper was zeer behulpzaam en luisterde goed naar mijn wensen. Vervolgens de bestelling geplaatst en ook toen was hij zeer service gericht. Het afleveren werd wederom door hem georganiseerd en met duidelijke instructies verliep dit ook naar verwachting. De bezorgers waren uitermate vriendelijk en niets was hen teveel!

Absolute aanrader om hier iets aan te schaffen!

Marga 20-09-2018 Via de website gekocht

Zo vindt je er nog maar weinih

Wat een goede service. Binnen 10 minuten antwoord op mn mail. Meedenken voor n oplossing wanneer de droger bezorgd werd. Leuke en vriendelijke jongens die de droger kwamen bezorgen!.

Wilma Kamerman 20-09-2018 Via de website gekocht

Netjes afgeleverd

Overzichtelijke webshop, nette service bij telefonische vragen. Snelle levering door vriendelijke mensen

Informatie overleveringstijdstip niet gekregen 20-09-2018 Via de website gekocht

Informatie over levering niet gekregen

Bestelling liep goed. De beloofde e-mail met een aanduiding van de tijd van levering op de afgesproken dag heb ik niet gekregen. Het beloofde telefoontje met een aanduiding van het tijdstip van levering heb ik ook niet gekregen. Dus overvallen door een vlotte, relatief vroege levering door 2 beleefde jongelui. Oude koelkast overhaast moeten leegmaken. Correcte reactie op mijn telefoontje over deze slechte informatie.

Amsterdam 0ost 20-09-2018 Via de website gekocht

We zijn er over 10 minuten!

Waarom Bemmel & Kroon? Omdat de prijs om de koelkast 1 hoog te tillen de helft was van de concurrenten. Eenmaal gekozen was de afhandeling super: per mail werd je precies op de hoogte gehouden van het tijdsraam waarop ze zouden leveren (tijdsraam van 3 uur) en onverwacht belde ze ook nog dat ze er over 10 minuten zouden zijn. Voorbeeld voor andere winkels!

A. 20-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Goed advies, goede service en een voordelige prijs!

Na al in verschillende winkels te zijn geweest kwam ik bij Bemmel & Kroon, wat een goede service! Ten eerste kon ik rekenen op goed en eerlijk advies (ik werd niet direct verwezen naar het duurdere segment), vervolgens werd er goed meegedacht over de plaatsing van het product en of de levering daarop aan zou sluiten en als laatste waren de bezorgers keurig op tijd, vriendelijk en konden zij mij ook nog van advies voorzien! Oftewel ga naar Bemmel & Kroon!