Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Petra 16-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Een heldere klantenservice. Wachttijd heel kort. Je krijgt vriendelijke mensen aan de telefoon. Geen vraag is te gek. Zeer prettige ervaring voor ons!

mp 16-03-2018 Via de website gekocht

snelle service

snelle service voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis mits op voorraad
netjes door de bezorger binnen neer gezet

AHM de Bakker 16-03-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijke ontvangst en uitstekende voorlichting !

bij het bezoek aan de winkel van Bemmel en Kroon in winkelcentrum Cruquius werden wij heel vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Een heldere en duidelijke productinformatie waarbij volop ruimte werd genomen om diverse producten te zien en te vergelijken. Kortom een klantbehandeling zoals het hoort!!

Klasse behandeling verkoop en afleveren/monteren 16-03-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf...

Vanwege mijn ziekte kan ik geen winkels meer bezoeken, wij hadden een nieuwe afwasmachine nodig en ben diverse websites gaan bezoeken, ik kwam uit bij Bemmel & Kroon keukens. Hen via de telefoon gevraagd of deze nieuwe afwasmachine in de plaats van de oude kon orden gemonteerd, ja was hun antwoord na uitzoekwerk via het oude serienummer, nu is deze keurig werkend geplaatst! ondertussen nog iets mogen bestellen bij een ander bedrijf waar ik erachter kwam dat zij ook dezelfde machine goedkoper leverden, hierop heb ik een mail verstuurd aan Bemmel & Kroon met deze mededeling zonder hier iets mee te bedoelen, echter ik kreeg een mail retour dat zij het verschil aan mij gaan retourneren, 1-woord Klasse

Hans Hulst 16-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service van Bemmel&Kroon

Top service van Bemmel&Kroon, de bezorgers waren vriendelijk en geduldig omdat de betaling niet wilde vlotten en er met bank gebeld moest worden om dit als nog te kunnen doen en er werd niet gezuurt dat het te lang duurde.
De bezorgers hadden begrip voor de situatie en waren erg meegaand en probeerde ook hetprobleem op te lossen en dat is ook gelukt.

Lindsay 16-03-2018 In de winkel gekocht
Hogerijndijk

Top service!

Super service in de winkel en bezorgd en aangesloten in de keuken! Snel geregeld en aardig personeel!

Ed Gijsman 16-03-2018 In de winkel gekocht
Rijneke Blv Zoeterwoude Rd

Geweldige service.

Supersnelle levering. Gisteren gekocht, vanochtend bezorgd. Aangesloten en verpakking meegenomen. Toppie. :-)

JWvE 16-03-2018 Via de website gekocht

Onbekend maakt onbemind, maar NIET bij Bemmel & Kroon!

Zoekend naar de beste prijs kwaliteit verhouding voor een Bosch E-stofzuiger kwam ik terecht bij een regio leverancier, die ik nog niet eerder was tegengekomen! Even de achtergrond informatie en reviews gelezen en daarna de product-prijs-vergelijking opgezet! De doorslag gaf de duidelijke informatie over het product , de perfecte navigatie op de site en de extra kassa korting maakte mijn besluit definitief voor Bemmel & Kroon!
De aflevering met Dynalogic verliep perfect door de online tracking en voorafgaand smsje met verwachte aflevering op mijn adres! Top en zeer tevreden over het gehele aankoop en leveringsproces! Tot ziens, dat is zeker!

Willem 16-03-2018 Via de website gekocht

Goede website met scherpe aanbiedingen

Heb bij Bemmel & Kroon op de website de juiste koelkastcombinatie gevonden met de scherpste prijs van alle aanbieders !

TM67 16-03-2018 Via de website gekocht

Service zeer goed

Zeer correct, levering binnen 1 week, goede afspraken, Mochten zelf een datum uitzoeken voor levering

Bas 16-03-2018 Via de website gekocht

Top winkel.

Geweldig geholpen, s'avonds om 21:00 een wasmichine besteld en de volgende dag geleverd. Perfect op de hoogte gehouden mbt de levertijd. De wasmachine is geplaatst op 2 hoog, aangesloten en een kort programma gedraaid. Vriendelijk en kundig personeel.

Aalsmeer 15-03-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Top winkel met goede prijzen!

Prima advies op locatie Cruquius van XXX
Nette bezorging en scherp geprijsd! Fijn dat ze op locatie veel apparatuur hebben om te bekijken.

Angelique 15-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig advies voor de beste prijs

Super snelle email reactie en scherpe prijs. Correcte levering en aardige mensen aan de telefoon. Ik zou hier zo weer iets kopen.

BWBaar 15-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag (langs A4)

Prima service en snelle levering

Afgelopen zondag gaf de oude wasmachine, een Siemens, na 14 jaar de geest. Maandag naar Bemmel & Kroon Den Haag (langs A4) voor weer een Siemens wasmachine, de dag erna geleverd en geplaatst.
Ook onze ander 'witgoed' apparaten (vriezer, vaatwasser e.d.) steeds bij B&K gekocht.

John Benders 15-03-2018 Via de website gekocht

Snel en alles volgens afspraak!

Van begin tot eind is het volgens afspraak gegaan. Alle tiezeggingen waar gemaakt.
Keurig een belletje 20 min voor aankomst bij levering. Alles netjes uitgepakt.
En nog wat handige tips meegekregen van de chauffeurs.
Van bestelling tot levering Top
!!

Marcus 15-03-2018 Via de website gekocht

Aflevering en montage zeer professioneel.

Zowel via de site, per mail als telefonisch behulpzaam en deskundige begeleiding en informatie. Aflevering en montage zeer professioneel.

Jongeneel 15-03-2018 Via de website gekocht

snelle en zorgeloze levering en montage

Gekozen voor een vaatwasser bij Bemmel Kroon. Scherpe prijs. Vaatwasser op donderdagavond laat besteld. Vrijdag werd ik al gebeld of ze maandag de vaatwasser konden plaatsen! Super. We hoefde alleen de deur maar op te doen. Oude werd verwijderd en meegenomen en de nieuwe werd geplaatst en aangesloten.

J . Krafft 15-03-2018 Via de website gekocht

Aankoop/aansluiten vaatwasser

Vaatwasser besteld via Bemmel&Kroon .
Bestellen incl. Installatie van de vaatwasser ging supersnel.
Terwijl bij andere leveranciers je weken moest wachten.
Komen afspraken netjes na, vaatwasser netjes aangesloten, oude meegenomen.
Ik kan niet anders zeggen top!

M 15-03-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg en bezorging op afgesproken tijd

Dinsdagavond gebeld met mederwerkster over magnetron. Goede uitleg gekregen en apparaat werd ook netjes op tijd geleverd. Voor 22 uur besteld volgende dag geleverd werd dus ook waar gemaakt

Jaap 15-03-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Ik koop altijd mijn witgoed apparaten bij Bemmel & Kroon. Ze zijn meestal 1 van de scherpste aanbieders en ze werken goed volgens afspraak. Elke keer weer top geregeld.
Goed advies en zeer betrouwbaar en dat voor de scherpste prijs, top!!

Roberto 14-03-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Het bedrijf is super ze hebben een goede breng service en de prijzen van de goederen zijn ook zeer scherp

Westerholt 14-03-2018 Via de website gekocht

Concurrerende prijs en levering op tijd.

Op basis van presentatie en prestatie dit bedrijf gekozen.
De levering volgens afspraak en op tijd.
De prijs concurrerend met andere partijen.

ron 14-03-2018 Via de website gekocht

snelle nette levering

de website was overzichtelijk de keus was groots en prima prijs gratis bezorging .
levering volgens afspraak.
netjes de oude retour genomen en de nieuwe geplaatst.

Eveline 14-03-2018 Via de website gekocht

Meedenken met de klant. Top!

Pure ontzorging. Bellen naar de winkel, probleem schetsen, verkoper haalt oude info erbij, vertelt, legt uit, geeft tips en uiteindelijk een mooie aanbieding.
Onze keukenblad is hoog. Hierdoor hebben wij een grotere vaatwasser nodig. Ik was dit vergeten. De verkoper wist het nog en adviseert. 3 dagen later wordt alles netjes geplaatst, oude exemplaar gaat mee retour. Pure ontzorging en dat tegen een heel schappelijke prijs!

F.K.N. van Huissteden 14-03-2018 Via de website gekocht

Teleurstelling over de levering.

De info is goed en voldoende betreffende de aankoop van deze wasmachine.

Wat echt tegenvalt is de aflevering namelijk op mijn vraag of de machine waterpas staat is het antwoord van de bezorger ja dat klopt daar zijn de instelpootjes voor.Achteraf blijkt de machine graag een solo dans uit tevoeren niet waterpas dus. Opnieuw een afspraak gemaakt niet prettig allemaal de machine bevalt en voldoet aan de verwachting .

K. v. Eijndthoven 14-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik heb gekozen voor de site omdat een onderdeel van de keuken en wel de kraan stuk was ik had hem zo gevonden en besteld. Binnen 4 dagen was hij binnen en zit er nu op heerlijk als de keuken weer heel is.

Lierop 13-03-2018 Via de website gekocht

Goeie website, goeie service

Vaatwasser gekocht via de website incl. plaatsing door monteur. Gebruikersvriendelijke site en een dag na de geplaatste order werden we gebeld om een afspraak te maken voor de plaatsing van het product. eea is verzorgd door een vriendelijke, vakkundige monteur. Dus een dikke plus voor dit bedrijf!

de Boer 13-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering vaatwasser Siemens

Scherpe prijs en goede afhandeling bestelling. Snelle reacties, ook in weekend.
Zelfs bereid tot enige onderhandeling.

Tevreden klant 13-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Top service en laagste prijs en volgende dag in huis

Supper winkel.
Aeg wasmachine gekocht (ordenumer 669900)
Vriendelijk en goed advies en nergens anders goedkoper.
Maandagmiddag gekocht dinsdagochtend in huis

A.Lindeboom 13-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Niet servicegericht bij nalevering ivm fout bij bezorging

Een inbouwkoelkast en inbouw combi magnetron/oven gekocht. Bij levering kwam de mededeling dat de combi magnetron nageleverd zou worden omdat de bezorgers het apparaat hadden laten vallen waardoor de glazen deur gebroken was. Weliswaar een nieuwe afspraak op korte termijn kunnen inplannen voor de nalevering, maar voor een financiële compensatie stond de afdeling logistiek en service (tot aan de manager toe) geheel niet open, terwijl het mij een extra vrije dag kost om de levering in ontvangst te nemen. Zeer klantonvriendelijke houding, terwijl het probleem aan Bemmel & Kroon te wijten is en nu voor mijn rekening komt!

HPL 13-03-2018 Via de website gekocht

goede service en scherpe prijs

Ik had een offerte aangevraagd van een Siemens koelkast en de inbouwprijs daarvan. 5 Min later kreeg ik een superscherpe prijs en ben meteen akkoord gegaan. Hierna werd ik gebeld door een firma in een afspraak te maken voor het inbouwen en dat is ook supernetjes gedaan.

john 13-03-2018 Via de website gekocht

Een woord geweldig

zeer snelle service zaterdag besteld en dinsdag erop bezorgd en vakkundig gemonteerd en alle verpakkingen en de oude ijskast retour genomen zelfs de monteur vroeg om de stofzuiger prima

Jurgen 13-03-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering en de allerlaagste prijs. Top

Alles gaat heel soepel bij deze leverancier. Goede communicatie en zeer snelle levering. Ik ben heel tevreden met de wijze van afhandeling. Ook een goed overzichtelijke webwinkel.

Marieke van der Giessen 13-03-2018 In de winkel gekocht

Top winkel!!

Dit is een bedrijf die zowel online als in de winkel zelf klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan, ook dit keer weer keurig geholpen en meedenkend.

Claudia Trost 13-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Het gemak van online bestellen en snelle en levering vinden wij uitstekend.
Heel keurige jongens die de droger brachten .zaten de droger in de kelder en namen dd oude mee plus al he verpakkingsmateriaal.
Erg teveden dus.

Knijnenburg 13-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Voor de eerste keer daar iets gekocht maar niet het laatst

Koop hier dan heb kwaliteit en service ga niet verder zoeken bij andere shops of winkels want je vindt het niet goedkoper en beter

Hubregtse 13-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Via het Inspiratiehuis kwam ik terecht bij Bemmel & Kroon voor een offerte; de vragen die ik nog had werden direct beantwoord; goed aanbod ontvangen en besteld. Na het weekend werd ik gebeld door het installatiebedrijf AJTec, Tim, die nog wat vragen had ter voorbereiding. Een week later kwam T. met de oven, alles paste en binnen een half uur was de oven geïnstalleerd. Na nog wat uitleg heeft Tim de oven aangezet om te kalibreren; daarna moest dat ook nog met de stoomoven. Prima gelukt allemaal; alles werkt uitstekend. Dank je wel T!

Stefan 13-03-2018 Via de website gekocht

Snel, correct en zoals afgesproken

Keuze op basis van gewenste apparaat, beoordeling shop en prijs.
Na bestelling van het gewenste type bleek dit apparaat niet (meer) leverbaar te zijn. Zonder enig probleem kregen wij een duurder alternatief voor dezelfde prijs.

wilfried 13-03-2018 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser...Alles volgens afspraak

Vanaf het allereerste moment van bestelling tot en met aflevering is alles volgens afspraak verlopen

Carla Stilting 13-03-2018 In de winkel gekocht

Deskundig en vriendelijk personeel

Ik ben sinds een paar maanden klant van Bemmel en Kroon en ga zeker wanneer ik weer een huishoudelijk apparaat nodig heb het bij hen aanschaffen.

Joke 13-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Al jaren erg goede service

Wij komen al jaren bij van bemmel en kroon voor onze producten vroeger zaten ze bij ons in Rijswijk jammer genoeg nu niet meer maar wij zijn voor onze spullen met hun meegegaan .

Kenny 12-03-2018 In de winkel gekocht

Prijs kwaliteit erg goed, wordt met je meegedacht!

Prijs kwaliteit is aantoonbaar beter dan bij diverse andere keukenleveranciers. Wij hebben onze 2e keuken gekocht en gelijk niveau aan goede service ervaren. Was erg belangrijk voor ons en uiteraard altijd afwachten. Erg tevreden over totaalplaatje wat Bemmel en Kroon heeft te bieden.

Robbert 12-03-2018 In de winkel gekocht

Goede Service en snelle levering

We werden goed ontvangen, niet opdringerig, maar gewoon uitleg en advies waar wij zeer goed mee geholpen waren

Irma de Vos 12-03-2018 In de winkel gekocht

De beste service ooit gehad!!

We zijn hier terecht gekomen voor onze keuken apparatuur. We zijn absoluut nergens anders zo goed geholpen, alleen als we een nieuwe keuken zouden aanschaffen! Dat was bij Bemmel en Kroon niet het geval!
Ze hebben ons werkelijk prima geholpen en al onze vragen beantwoord. We kwamen voor 1 apparaat maar hebben toen gelijk de vaatwasser en het kookgedeelte vernieuwd! Zelfs de plaatsing was meer dan goed!
Perfect geïnstalleerd en uitleg gekregen. Kortom 100% service!

Mevr. Hoeben 12-03-2018 Via de website gekocht

Online besteld,duidelijke site.
Volgende dag door zeer vriendelijk en kundig personeel geinstalleerd.

EJ 12-03-2018 Via de website gekocht

Top!

Geen gedoe met leveren en betalen. alleen jammer dat de levertijd niet meteen werd aangegeven maar pas later bekend was.

Wouter 12-03-2018 In de winkel gekocht

Duidelijk en goed advies

Ik heb voor de Bemmel en Kroon shop gekozen omdat ik er vorig jaar erg goed geadviseerd was bij het aankopen van een vaatwasser. Bij het nu aanschaffen van een nieuwe wasmachine was dit zeker weer het geval.

Chiel/Een tevreden klant 11-03-2018 Via de website gekocht

Een goede zaak

Goede en snelle manier van zaken doen,goede bevestiging van aankoop en goed en duidelijke informatie omtrent de bezorging.
Een pluim voor de bezorgdienst V B K

Jeroen 11-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Super wasmachine ontvangen en mijn vragen zijn 2 x telefonisch duidelijk beantwoord.
Kan Bemmel en Kroon aanraden. De levering was op de aangegeven tijd en keurig.

Martin 11-03-2018 Via de website gekocht

Goede service klein smetje

Order afwerking is prima gegaan, zoals afgesproken werd de bestelde droger correct afgeleverd. Helaas wou de transporteur de oude droger niet retour, (dit was wel afgesproken) nemen want de vrachtwagen was vol ?