Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frank 12-09-2018 Via de website gekocht

in 1 woord GEWELDIG !!!!!!

deze webshop is zeer zeker een aanrader !!!!!!!!!!
we hadden een wasmachine besteld, maar deze type was er niet meer.
we hebben een e mailtje gekregen dat we een andere zelfs een Duurdere type kregen,zonder bijbetaling !!!!!!!!!!!!! Dit noem ik nou service !!!

HIER IS DE KLANT NOG STEEDS KONING !!!

Joke 12-09-2018 Via de website gekocht

supersnelle service!

Als je wasmachine stuk is wil je snel een andere . Nou , dat lukt bij deze firma prima.. Zondagavond besteld en maandagmiddag geleverd. Kwam ook nog als goedkoopste uit de bus. Oude wasmachine gratis retour (maar dat doen de meeste winkels wel).

Bart 12-09-2018 Via de website gekocht

gewéldige service

Goede prijs, kwaliteit, gewéldige service, snelle en betrouwbare bezorging. De bestelde vaatwasser bleek niet meer leverbaar. Hoewel slecht nieuws, kwam de winkel zelf met het aanbod een vergelijkbare vaatwasser met minstens dezelfde kwaliteiten te leveren voor dezelfde prijs. Dit bleek een machine van een paarhonderd euro duurder. Verder heb ik er geen omkijken meer aan gehad. Uitmuntende service dus. Vervolgens werd de machine snel geleverd door vriendelijk personeel van Dynalogic. Ik raad deze winkel absoluut aan iedereen aan!

Mary 12-09-2018 Via de website gekocht

Door goede recensies hebben wij gelijk bij Bemmel en Kroon een Miele wasautomaat gekocht.
Wij kregen een email dat het type niet meer te leveren was en hebben ze ons gevraagd of zij voor het zelfde bedrag een duurdere type mochten leveren.
Deze is euro 250,- duurder.
Wij vinden dit een grandioze service.

Eric E 12-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekend en snelle service voor een concurrerende prijs

Wij hebben een nieuwe vaatwasser gekocht. De prijs was zeer concurrerend en het feit dat er direct een oplossing voor een deskundige installatie wordt geboden is top!
Snel, betrouwbaar, deskundig tegen een goede prijs.

ft 12-09-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Leidsenveen

Ben Correct goed geholpen snelle en service. SUPER GEWELDIG

Het zijn wordt tijd voor je genomen geen uitbuiters.
word goed te woord gestaan ze weten waar ze over praten.
Snelle service

Cindy 12-09-2018 In de winkel gekocht

Super goede service!!!

Bemmel kroon hebben zeer klantvriendelijke mensen in dienst. Ik was op de dag van de levering mijn sleutels in huis vergeten waardoor ik niet naar binnen kon. Zij hebben geheel kosteloos de koelkast de volgende dag weer opnieuw aangeboden bij mij thuis. Daarnaast bellen zij van te voren en zijn de mensen die de koelkast afleveren ook erg vriendelijk.

Frank 11-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag - Forepark

Goed advies, snelle service

Goede service, goed advies. Geen opdringerige verkopers, maar luisteren naar de klant. Voor- en nadelen en alternatieven worden goed uitgelegd, zodat je als klant een goed besluit kan nemen. Een volgende keer zou ik weer naar Bemmel@Kroon gaan!

Teo 11-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden over levering.

Gebruiksvriendelijke site, correct telefonisch contact, goede prijs. Levering via Dynalogic verliep niet helemaal soepel.

victor 11-09-2018 Via de website gekocht

Super

droogkast besteld van whirlpool, nergens anders kon ik deze droogkast zo goedkoop vinden. Supersnel en gratis aan huis geleverd, een aanrader.

Ben 11-09-2018 In de winkel gekocht
Naast het ADO stadion

Beleefd en snelle bezorging

Koelkast stuk. Eerst op internet gezocht naar een betaalbare goede. Zodoende had ik mijn keus al gemaakt, maar wilde de kast in het echt zien. Vriendin en ik wilden niet naar Media Markt. (onbeschofte verkopers etc) Ik herinnerde mij B & K nog van de Loevesteinlaan. We waren er net voor sluiting, maar toch goed en snel geholpen. Tot mijn blijde verrassing kon hij de volgende dag ook nog bezorgd worden. Ook de bezorging was klasse met track en trace systeem. Alleen jammer dat het mij niet lukte om de deur van de kast naar de andere kant te laten draaien, maar dat deden de vorige koelkasten ook niet, dus laat ik het maar zo.
Ook even rondgelopen in de winkel. Groot assortiment en prettig opgesteld

fons 11-09-2018 Via de website gekocht

goede communicatie

Aanvankelijk probleempje met levering omdat de koelkast was uitverkocht, terwijl hij op internet nog wel beschikbaar was.
Maar vis telefoon duidelijk aangegeven wanneer er wel geleverd kon worden en gratis bezorgd.
Goede service dus.
Eindelijk ook een bedrijf, dat goed aangaf op welk tijdstip men voor de deur stond via hun trac & Trace systeem.

Casper 11-09-2018 Via de website gekocht

Goeie service en goede communicatie

Bestelling online geplaatst voor een wasmachine. Reden dat ik voor Bemmel en Kroon heb gekozen omdat zij de beste prijs konden bieden voor witgoed. Levering werd gedaan door een extern bedrijf dat de wasmachine naar de derde verdieping heeft getild. Site was overzichtelijk en de communicatie na de bestelling was uitstekend.

thea 11-09-2018 In de winkel gekocht
denhaag

super service

zeer vriendelijke behandeling bij verkoop ,en ook de levering was perfect.15 minuten voor aankomst een telefoontje dat ze eraan kwamen.
zeer beleefde mannen .een dikke 10.

Ria Verwoerd 11-09-2018 Via de website gekocht

Topservice

T is dat ik jullie naam via via gehoord en ook over de goede service. Ik ben er zeer content mee dat alles zo snel aangeleverd is voor een hele mooie prijs

Maarten 11-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

Een Grohe Red gekocht via Bemmel en Kroon. Bestelproces was simpel.en.hoed te volgen. Verder waren ze de goedkoopste. Alleen stond er op de website als kleur Chrome, gelukkig was het wel de RVS kleur zoals we wilden. De levering was goed geregeld en tot op de minuut van te voren aangegeven.

R.Heijs 11-09-2018 Via de website gekocht

Prima service voor de juiste prijs!

Je krijgt wat je besteld voor een prijs die klopt(lees goedkoop).
De bezorging word keurig aangekondigd en uitgevoerd zoals beloofd.

Kortom, prima!!!

Arjan 11-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Gisteren aan het einde van de dag een nieuwe vriezer besteld en vanmorgen om 11 uur al geleverd. Geweldig! Snelle accurate afhandeling bij vragen per mail, wij zijn erg tevreden.

L. van Eck 10-09-2018 Via de website gekocht

alles prima geregeld

Vrijdagavond om 21.45 een vaatwasser besteld en de zaterdag 's morgens om 10.30 afgeleverd. Alles was prima geregeld. De informatie vooraf was goed. Ook de aangegeven tijd voor aflevering klopte precies.

famroes 10-09-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Kwam Bemmel & Kroon tegen via de website kieskeurig bij uitzoeken van een nieuwe Miele stofzuiger. Nooit van het bedrijf gehoord, maar heb nu ervaren dat ze de boel goed voor mekaar hebben. Heldere website, aantrekkelijke prijs, duidelijke emails en supersnelle levering.

Hebdriksen 10-09-2018 Via de website gekocht

Ik heb een beko vaatwasser gekocht zaterdag besteld en vandaag maandag 10 september geleverd top service van bemmel-kroon

John 10-09-2018 Via de website gekocht

supersnel, helder en overzichtelijk!

Gunstig geprijsde barbecue gekocht. 's Avonds om 21:50 besteld, de middag daarna werd het al bezorgd aan huis! Heldere communicatie via de internetsite van Bemmel & Kroon, duidelijke uitleg over het aankoop- en leveringsproces. Chapeau! Hier kom ik zeker terug met mijn volgende aankoop.

Htel Amstelveen 10-09-2018 Via de website gekocht

Service over het algemeen goed.

Wij doen aardig wat aankopen bij jullie en over het algemeen gaat het goed.
Laatste keer was het alleen wat minder heb ik zeker een aantal keer erachter aan moeten bellen om te weten wanneer we onze bestelling binnen kregen.

Voor de rest goede service erg vriendelijk en als jullie het op voorraad hebben is het zo binnen.

paulus 10-09-2018 Via de website gekocht

doen wat ze beloven, prima service, stipte levering!

overzichtelijk, informatief, goede vergelijkingsmogelijkheden, voordelige prijsaanbiedingen en interessante extra kortingen.

Martin 09-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag.

Uitstekende service

Daar wij in het verleden bij eerdere aankoop goede ervaringen hebben opgedaan qua service, deskundigheid en prijs hebben wij wederom besloten om bij deze winkel onze wasdroger te kopen. De klantvriendelijkheid, deskundigheid en de geleverde service aan huis was wederom uitstekend. Een volgende aankoop zal zeker weer bij Bemmel & Kroon plaats vinden.

lamfers 09-09-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

goed advies en uitleg, snelle levering.

Onze aandacht viel op een grote advertentie van een verbouwingsopruiming in de vestiging Cruquius. Bosch vaatwasser gekocht en de volgende dag in huis.
Enkel zat het wijnglazenrek, wat wel in het showroommodel zat, niet in de geleverde machine.

Rutger 09-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel voor heel veel apparatuur

Geen verborgen kosten, lekker transparant en goede prijzen. Snelle levering mogelijk. En zeer betrouwbaar.

Pascal 09-09-2018 In de winkel gekocht

Nieuwe koelkast

Goede service en goede kennis van van zaken. Netjes geholpen en prima tijdige levering. Ik zou zo weer hier iets kopen.

Marloes 09-09-2018 Via de website gekocht

Voordelig en goed

Goede service. Het gekozen model droger bleek uitverkocht. We kregen een goed alternatief aangeboden voor dezelfde prijs.
Met het inplannen van de bezorging was iets mis gegaan waardoor die 2 sagen was uitgesteld, maar op de afgesproken tijd stond de droger op zijn plek.

Henk Schoorl. 09-09-2018 In de winkel gekocht

Diep onder de indruk van de service.

Alles wat id toegezegd hebben zij aan voldaan.
Ik ben erg tevreden en zal bij mijn volgende aankoop eerst bij Bemmel & Kroon aan gaan.

Brouwer 08-09-2018 Via de website gekocht

Prima dienstverlening!

Prima dienstverlening. Bestelde vriezer bleek niet meer leverbaar maar we kregen daarover direct een mail en een vergelijkbaar (nieuwer) exemplaar voor dezellfd prijs binnen één dag geleverd.

Tineke Buhrs 08-09-2018 In de winkel gekocht
Cruqius

Prima service

Zaterdag besteld en, op mijn verzoek, donderdag in huis, mijn Amerikaanse koelkast. Lekker op tijd geleverd en op zijn plaats gezet. Goede instructies van de verkoper gekregen zodat ik hem makkelijk kon aansluiten. Het verpakkingsmateriaal werd door de bezorgers weer meegenomen. Geen omkijken naar. Order nummer CRQ706385

Rob Schinkel 08-09-2018 Via de website gekocht

extra garantie

wat bij BCC winkel niet lukte, lukte hier wel. Andere dag geleverd voor dezelfde prijs MAAR met 3 jaar langere garantie. Wat wil je nog meer

Kuiper 08-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service snel en correct!

Droger gisteren besteld en vandaag al geleverd. Precies op de voorspelde leveringstijd gebracht. De jongens die de droger brachten waren vriendelijk en behulpzaam 100 punten!

nancy 07-09-2018 Via de website gekocht

snelle en goede levering

Goede en duidelijke webshop . makkelijk te vinden wat je nodig hebt. goedkoop en een snelle levering.

JVC 07-09-2018 Via de website gekocht

Toppie service.

Alles klopte bij onze eerste aankoop, het "tevreden klant" gevoel was hier duidelijk aanwezig.
Bemmel & Kroon bedankt en gaat zo door.

Inge 07-09-2018 In de winkel gekocht

Fabelachtig

Ben erg goed geïnformeerd door de adviseur, vriendelijk,enthousiast en adequaat geholpen. Probleemoplossende houding, meedenkend zowel product- als prijstechnisch

Folkert 07-09-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Snel geregeld en goede telefonische service. Ook in de avond verrassend snel reactie. Overleg en advies waren ook naar wens.

Witgoed 07-09-2018 In de winkel gekocht
Hoofddorp

Wit goed

Wij raden Bemmel en kroon bij iedereen aan door de corecte levering op tijd en keurig en de aandacht voor onze wensen en advies op maat een dikke 10 wou dat meer bedrijven hier een voorbeeld aan namen

Rob 07-09-2018 Via de website gekocht

snel, sneller, snelst

om half vijf 's middags heb ik een wasmachine besteld, de volgende morgen om half tien was hij geïnstalleerd. Mijn telefonische vraag was snel en goed beantwoord.

eerst moet correcte plaatsing opgelost worden 07-09-2018 Via de website gekocht

terugtrekken van mijn review

het probleem van de plaatsing is na tevredenheid opgelost - Bemmel en Kroon heeft zich aan belofte gehouden en zelf twee monteurs gestuurd.

Patrick 07-09-2018 In de winkel gekocht
cruquius

top services

fijne winkel , personeel wat de tijd neemt.
kom hier zeker terug.
goede services en snelle levering.

Danielle 06-09-2018 Via de website gekocht

Fijne betrouwbare winkel met zeer goed inbouwbedrijf!

Dit was de derde keer dat ik voor deze winkel heb gekozen. De website zorgt ervoor dat je een goede keuze kan maken. Als je dan nog vragen hebt of je twijfelt, dan bel je ze op en helpen ze je bij het maken van een keuze. Ze kunnen direct aangeven hoe de voorraad is en wat de levertijd is. Ze werken samen met een erg goed montage-bedrijf, sluit naadloos aan bij je wensen en de communicatie tussen de winkel en dit bedrijf is super. Mijn volgende aankoop zit al in mijn hoofd wat ik wil en dan hoop ik dat ik weer terecht kan bij Bemmel en Kroon en Ajtec!

Peter Boswijk 06-09-2018 Via de website gekocht

Allemaal perfect

De wasmachine werd binnen een dag geleverd. En dat was nodig. Het was een lastige aansluiting op de tweede verdieping. Maar allemaal hardstikke goed uitgevoerd voor een extra tientje. Helemaal top.

Paul 06-09-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service,

Deskundig en vriendelijk personeel, levering was correct! De droger was bij Bemmel & Kroon ook nog het goedkoopst! De inrichting van de winkel ziet ook zeer verzorgt uit!

Wally Lenneberg 06-09-2018 Via de website gekocht

Super!!!

Omdat mijn oude vrieskast het niet meer deed, ging ik via internet op zoek naar een nieuwe. Het meest sprak mij de Liebherr GNP 2313-21 aan, vooral ivm temperatuurdisplay en no frost. Ik wilde hem bij de plaatselijke winkel bestellen toen ik hem voor de zelfde prijs bij Bemmel & Kroon zag staan. Maar hier kreeg ik als extra 5 jaar garantie bij en konden ze hem de volgende dag al leveren. Om 20.30 uur besteld en om 12.30 uur de volgende dag in huis. Geweldig!!!

san 06-09-2018 Via de website gekocht

fijne winkel

goed telefonisch advies over een vaatwasser die via een firma op keurige wijze werd geïnstalleerd en de oude werd meegenomen.

Rianne 06-09-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Super service!

Goede uitleg in de winkel, mbt tot mijn wensen. De wasmachine werd thuis bezorgd en aangesloten. Leuke bezorgers, die alles zorgvuldig hebben gedaan.

fijne aankoop bij Bemmel & Kroon 06-09-2018 Via de website gekocht

goede en juiste service

goede info op de site over het product, en bij vragen krijg je snel en correct antwoord en de afhandeling is prettig. de verzending van Dynalogic Benelux BV is goed te traceren en te volgen.

Walter 06-09-2018 Via de website gekocht

Koop Siemens Wasmachine

Prima communicatie. 2 emails verstuurd en snel een reactie ontvangen.
Duidelijke real-time tracking van de levering.