Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

van der Meer 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle deskundige service

Ik vind de shop fijn om in te zoeken en de service is altijd goed bij Bemmel en Kroon. Er komen altijd goede monteurs die verstand van zaken hebben.

Jacques 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Allereerst bij de fysieke winkel gekeken en goed geïnformeerd. Daarna besteld en de volgende dag zonder problemen bezorgd.

Rob van den Dungen 19-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

We hebben een wasmachine en een wasdroger gekocht bij dit bedrijf via internet. Ze kwamen qua prijs/kwaliteit als beste uit onze zoektocht op internet. We kregen direct een email met de bevestiging en vervolgens een email met de factuur. De volgende dag de bevestiging van ons verzoek inzake de bezorgdag. De medewerkers hebben de wasmachine en wasdroger keurig geinstalleerd en als extra service hebben ze voor ons niet alleen de oude wasmachine en wasdroger maar ook een vaatwasser meegenomen die niet meer gebruikt werd. We zijn zeer tevreden over dit bedrijf en wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen. Uiteraard staat de site van dit bedrijf bij ons opgeslagen onder favorieten en gaan we zeker nog vele producten bij hun bestellen.

Leen 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Aankoop gedaan via de webshop, duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk navigeren. Levering conform afspraak.

H. Kleevens 19-07-2018 Via de website gekocht

De Bemmel en Kroon maken hun beloftes volledig waar.

Voorlichting en service is 100%. Dus geen valse voorlichting, ze doen wat ze beloven. Duidelijkheid, wat wil je nog meer.

Geert 19-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon erg goed.

Voor de vierde keer een bestelling geplaatst alles is steeds prima verlopen,geweldige feedback en transparant.

Farida postema 19-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Het model wasmachine wat jk wilde was niet direct te leveren kreeg een duurder type voor dezelfde prijs en super snelle levering

Dirk 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en op tijd geleverd

Enkel foutje op de factuur waar jullie uitgebreide service €9,95 aanrekenen terwijl dit bij de bestelling gratis was. Hopelijk zetten jullie dat nog recht.

Helen 19-07-2018 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Duidelijke uitleg en snelle levering

We waren jaren geleden al eens geweest bij Bemmel & Kroon. Nu was onze afwasmachine aan vervanging toe. Kregen hele duidelijke uitleg over de diverse merken. Prachtige winkel, je kunt er leuke nieuwe ideeën opdoen. Binnen 2 dagen was de afwasmachine geleverd en geplaatst. Geweldig!

Kees 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Mijn keuze gemaakt via de website. Prijzen vergeleken. Goede prijs. Snelle levering exact op de afgesproken tijd.

Els 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon. Goede prijs kwaliteit verhouding Prima contact en levering. Helemaal tevreden.

Leen 19-07-2018 In de winkel gekocht
hazerswoude

prima bedrijf

duidelijk overzichtelijk snelle levering. Veel product keus in diverse prijsklasses. Bezorger zeer vriendelijk en behulpzaam. Oude product en verpakkingsmateriaal netjes weer mee terug genomen.

Uiltje 19-07-2018 Via de website gekocht

Top levering door hele aardige medewerkers

Handig zoeken op de site, snelle leverIng, en heel handig om te zien hoever de bezorgers onderweg zijn.

F. Beumer 19-07-2018 Via de website gekocht

Goed, beter, best!

Mooie shop, makkelijk bestellen, veel keuze en voordelig geprijsd, wat wil een klant nog meer. Oh ja, en over goede service gesproken: een vraag/opmerking van ons over het schoonmaken van een inductiekookplaat werd direct doorgezet naar de fabrikant die vervolgens kort daarna telefonisch contact met ons opnam. Klasse!

Erna 19-07-2018 Via de website gekocht

Super service. Snelle levering keurig geinstalleerd. Top

via kieskeurig besteld, Snelle levering. En doordat de door ons gekozen wasmachine niet meer leverbaar was een duurder type voor hetzelfde geld gekregen. Keurig op de plek gezet en aangesloten. Top

Heukelom 18-07-2018 Via de website gekocht

Ook op zondag!!!

Geweldige service : op zondag een offerte aangevraagd en dezelfde middag offerte al binnen !!! Ook de prijs was verrassend laag!
We dachten dar ze een fout hadden gemaakt , dat bleek niet her geval .....👍
Na bestelling en betaling de volgende middag dag om 12.00 uur in huis 🎉

Herman v A 18-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige zaak, doen wat ze adverteren.

Tweemaal een apparaat besteld en geleverd en alles naar wens. Ze doen wat ze beloven en dat tegen concurerende prijzen.

Betty Brus 18-07-2018 Via de website gekocht

Goede snelle Bezorging uitstekend

Goede prijs en en snelle bezorging dikke tien zeer te prijzen Bemmel & Kroon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wim19a46 18-07-2018 Via de website gekocht

Ik heb bij BEMMEL&KROON al eerder een warmtepompdroger gekocht en was heel tevreden over deze winkel. Daarom opnieuw hier besteld. Ze waren ook nog eens de voordeligste en bovendien kreeg ik kassakorting. Dit scheelde in totaal €37,-; dus mooi meegenomen. De levering werd de volgende dag netjes bezorgd door een vriendelijke bezorger.

John 18-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

De laagste prijs , de snelle levering van het product en het plaatsen door de monteur snel en vakkundig. Zeer prettige ervaring.

Anthus Decorations 18-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Bemmel en Kroon heeft een heldere en overzichtelijke website.
Doordat je even meer tijd moet nemen om verder de scrollen op het internet, zodat je alle grote winkelierssites passeert, kom je meestal bij betere aanbiedingen en dat was bij Bemmel en Kroon ook zo.
Ook ben ik als kleine zelfstandige een voorstander om zo veel mogelijk andere zelfstandige winkels te supporten. Vooral die in de regio zitten.

H. Plag 18-07-2018 Via de website gekocht

Super services x goedkoopste prijs is Bemmel en Kroon

Super services. Goed bereikbaar en zeer meedenkend.
Kortom goedkoopste prijs × super services = Bemmel en Kroon.

Margot 18-07-2018 Via de website gekocht

Super prijs kwaliteits verhouding

We hebben bij Bemmel & Kroon de koelkast gevonden die we zochten en wel 50€ goedkoper dan de laagste prijs die we tot dan toe gevonden hadden. Bij de bestelling had ik nog enkele vragen, daar heb ik zeer snel en professioneel antwoord op gekregen. We hebben met gewone overschrijving kunnen betalen van België naar Nederland zonder extra kosten. Wij hoopten op een bestelling al 3 dagen later op zaterdag, en dat kon ook, volledig gratis. Geweldige service!!

Pm Wijhers 18-07-2018 Via de website gekocht

Goede service goede internet site en snelle service

Overzichtelijk site .snelle levering .vriendelijk bezorg personeel. goed bereikbaar voor eventuele vragen.

Karin Zoutenbier 18-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Bij Bemmel en Kroon mijn eerste online bestelling gedaan. Na grondig onderzoek, met hulp van de Consumentenbond en Kieskeurig een inbouw vaatwasser gekocht.

Het door mij bestelde product was niet meer leverbaar, daarvoor in de plaats kreeg ik een duurdere uitvoeren zonder extra bijbetaling.

In de bevestigings-email stond dat op de dag van de bezorging rond 7.00 uur een emailbericht verstuurt zou worden met daarin de tot/van bezorgtijd. Omdat de vaatwasser bij ons huis in Nederland afgeleverd moest worden en wij in een andere tijdzone van -5 uur wonen, heb ik gebeld naar Bemmel en Kroon, uitleg gegeven hoe en wat. Allemaal geen probleem want ik kreeg gelijk de bezorgtijd door en ook dat een half uur voor arriveren de bezorger een sms-bericht zouden sturen. Alles keurig netjes en volgens afspraak. Het oude apparaat is ook meegenomen, hoe fijn is dat!!

Liesbeth 18-07-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste goede keuze

Nadat mijn wasmachine het had begeven moest ik op zoek naar een nieuwe die de volgende dag geleverd zou worden. Na uitvoerig vergelijk bleek dat bij Bemmel en Kroon je wel 9.95 moest betalen voor plaatsing op zolder, het oude apparaat ging gratis retour. En bij andere winkels dit “ gratis” was. Maar aangezien de wasmachine hier 30 tot 40 euro goedkoper was. Was dit slimmer. Website was duidelijk en overzichtelijk. Op mijn order bevestiging zag ik dat ik iets vergeten was in te vullen. Na een mailtje kon dit zonder problemen worden aangepast. Levering was op tijd. Netjes vooraf gebeld. Zou hier zeker nog vaker iets bestellen.

C. Wijdeveld 17-07-2018 Via de website gekocht

Service die er zijn mag!

Afspraak werd per email gemaakt en later geverifieerd per telefoon.
De te verrichte werkzaamheden werden vakkundig afgehandeld. Er werd geen rommel achter gelaten.

Bas 17-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

We hebben een behoorlijk grote order gedaan. Alles naar volle tevredenheid verlopen. Uitgestelde levering en deellevering was ook geen probleem voor B&K.

Joke 17-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en door track en trace Goed volgbaar

Snelle levering en netjes op tijd geleverd. Goed product en snel alles afgehandeld.
‘S avonds besteld en op het afgesproken tijdstip geleverd

Jan 17-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, net en strak order proces en prima installatie

Tijd op internet gezocht naar goede partij om nieuwe inbouw apparatuur (koel/vries en oven/magnetron) aan te schaffen inclusief installatie (en meenemen van oude apparatuur). Bemmel en Kroon had nette prijs, goede/accurate afhandeling + erg prima installatie partner. Kortom: alles helemaal top!
(BKI688372)

Solcer 17-07-2018 Via de website gekocht

Bestellen bij Bemmel en Kroon is "Super"

Bemmel en Kroon, is inderdaad bestellen en de volgende dag in huis zelfs als je in een uithoek woont in Nederland!!

Maas 17-07-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Snel geleverd tegen hele nette prijs

Goed advies, goede prijs. Bij Bemmel & Kroon laten ze zien dat service geen geld hoeft te kosten. Wordt geluisterd naar de wensen en de prijs wordt direct online vergeleken en nog goedkoper aangeboden en snel geleverd!

Maas 17-07-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Verkopen wat je nodig hebt. Goede prijs en snel geleverd.

Wordt naar je geluisterd als klant. Wat zijn je wensen en welk product sluit daarbij aan. Totaalprijs gemaakt en wordt niet opgedrongen. Weekje later nog wat aanpassingen in de order gedaan en een superprijs gekregen. Snel geleverd. Ook na de deal belt de verkoper nog even netjes op om de levering te bevestigen ondanks dat je ook een mailtje krijgt. Levering door nette en vriendelijke jongens

W.Schuurman 16-07-2018 In de winkel gekocht

Prima Siemens Wasmachine en Droger

Ik ben heel fijn geholpen door de verkoper, maar de bezorging en installatie van de wasmachine en droger dat was een drama.
Helaas zijn deze monteurs echt prutsers en mogen zich ook dan geen monteur noemen.
Het geheel stond ruim 3 centimeter uit het lood, afvoercondensafvoer aangesloten maar de reservoir niet om gezet.Van tussenblad de schroeven dolgedraaid

M.A Uppelschoten 16-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius woonboulevard

Geheel volgens afspraak

Via kennis gewezen op jullie winkel en de uitstekende service ook met het meenemen van het oude apparaat,
Voorheen meestal naar Media markt voor dit soort apparaten maar in het vervolg naar Bemmel & Kroon!

RRRR 16-07-2018 Via de website gekocht

goede wasmachine en droger maar slechte bezorgers / monteurs

het fijne aan Bemmel & Kroon is dat het niet alleen een internet site is maar ook winkels heeft en een behulpzame klantservice

arie buijs 16-07-2018 In de winkel gekocht

slechte verkoop

ik had een nieuwe inbouwkoelkast besteld daar deze groter was dan de vorige moest de kast worden aangepast de inbouwkosten waren dan niet 95 euro maar 195 euro ,voor dit geld zou de koelkast perfect passen en hoefde ik er niets meer aan te doen de rekening van het plaatsen bleek echter 285 euro te zijn omdat er 2 roostertjes geplaats moesten worden dit was mij echter in de winkel niets van verteld dus op de nieuwe koelkast van 675 euro kwam een bedrag voor plaatsen van 285 euro nou bedankt dus

Jenny 16-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Artikel werd snel geleverd en zelfs naar boven getild, toppie! De verpakking is helaas niet meegenomen, daar had ik helaas niet aan gedacht en is me ook niet gevraagd. Als dat ook het geval zou zijn zou ik een 10 geven. Heel aardige bezorgers. Dik tevreden

Marja 16-07-2018 In de winkel gekocht

Alles volgens afspraak

Ik heb de bestelling in de winkel gedaan, omdat ik het product eerst wilde bekijken. Ben in de winkel deskundig geholpen.

Sandra de Man 16-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer tevreden over de korte levertijd. Nog even gebeld voor wat extra informatie vanwege inbouw. Gelijk alles in orde gemaakt en gelijk alles netjes via email bevestigt. Wat draait die wasmachine AEG L82470BI geluidloos, super blij. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Jade 16-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag geleverd. Zowel het klantencontact van de vrijdagavond als de levering de volgende dag was vriendelijk, duidelijk en vlot! Dikke pluim!

Charif 16-07-2018 Via de website gekocht

Super service luxe mooie wasmachine

Super goeie service afgesproken tijd bezorgt naar boven geteeld uitgepakt aangesloten en aangezet
Alles gecontroleerd en ben super tevreden over de wasmachine lg heel zuinig en super stil

Linda 16-07-2018 Via de website gekocht

De koelkast was uitverkocht kreeg duurdere voor zelfde geld

Zondagavond besteld maandagochtend bezorgd.
Oude koelkast gratis meegenomen.
Perfecte service...
Ik ga zeker vaker bestellen bij Bemmel en Kroon.

Mart Jansen 16-07-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf, aanrader.

Op zondagavond een stofzuiger besteld. De vermelding hierbij was dat de stifzuiger indien voor 22:00 uur besteld op maandag geleverd zou worden. In de winkelmand werd er aangegeven dat de stofzuiger vervolgens op dinsdag geleverd zou gaan worden. Toch maar even gebeld ( kan zelfs ook oo zondagavond). Er werd mij verzekerd dat levering op maandag mogelijk was. En ja hoor, mooi op maandag geleverd en de oude zuiger nemen ze ook nog mee. Echt, echt een top winkel!!!

Molly 15-07-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd.

Het was makkelijk om te bestellen nadat ik de voordeligste prijs had gevonden via xxxx.
Het was mogelijk om te later leveren op een later tijdstip.
Dit verliep soepel en stipt binnen het tijdslimiet.

Martin Weijmans 15-07-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Geweldig advies

Uitstekend advies gekregen. De verkoper heeft alle tijd genomen en veel van de negen apparaten uitgelegd. . En dat ook nog een hele scherpe prijs.

Mathoera S 15-07-2018 Via de website gekocht

Een lot uit de loterij

Een warme douche voor Bemmel&Kroon. Wekenlang was ik aan het oriënteren om een diepvrieskast aan te schaffen. De keus viel een model van Siemens. Nadat ik online alle leveranciers had bezocht, koos ik voor Bemmel & Kroon. Bestelling gedaan en betaald. Twee minuten later kreeg ik een mail dat het gekozen model uitverkochtend was. Teleurgesteld las ik het bericht. Maar onbeschrijfelijk was het tweede bericht.Ik kreeg de nieuwste versie , die een stuk duurder was, voor de oude prijs. Netjes bezorgd door heel aardige mannen. Ik vind dat B&K de beste service van Nederland heeft. Mijn hartelijke dank. Ik ben helemaal tevreden over jullie manier van zaken doen.

Lisette 15-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Een fijne ervaring met de aanschaf van mijn wasmachine. Via de website besteld en telefonisch extra informatie gevraagd. Levering ging prima, oude wasmachine meegenomen en nieuwe aangesloten.

Rob 15-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Nette winkel en goed geholpen

Er wordt goed geluisterd naar wat je zoekt. We werden zeer goed geholpen in de winkel en het juiste werd ons aangeboden. We werden daarbij niet opgedrongen, maar zeer fijn geholpen.

H.M.Weijers 15-07-2018 Via de website gekocht

goede webwinkel

Zoals langzamerhand gebruikelijk: vandaag besteld, morgen bezorgd, ook op zaterdag.
En: de goedkoopste.
De bezorgers waren behulpzaam en vakkundig. Ze zijn pas vertrokken (met oude machine en verpakkingsmateriaal) toen de nieuwe wasmachine draaide.