Deze score is berekend op basis van 3209 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anna 15-01-2019

Goedkoopste aanbieder, veel keus in stofzuigers, supersnelle levering.
Telefonisch goed te bereiken.

ELLEN 14-01-2019

De bestelling was vlot alleen de specificaties van de wasmachine sumier.Dinalogic daarin tegen hebben machine aangesloten beschermdoppen niet geplaatst niet waterpas gezet dus machine schut vreselijk moest ik hiervoor €9.95 voor betalen?

Kees 14-01-2019

Bij dit bedrijf een inbouwkoelkast gekocht, bekeken in de overzichtelijke winkel en goed geholpen door een medewerker die prima advies gaf en meedacht met de klant. Geen druk, gewoon de tiijd nemen voor je als klant.
Aflevering en meenemen oude apparaat ook top geregeld met telefoontje vooraf hoe laat ze zouden komen: TOP bedrijf met prima prijzen en klantgericht.

raf 14-01-2019

Zeer snelle en professionele reactie op mijn vraag. Goede prijs. Zeer correcte en goede afhandeling van de te leveren materialen.

Annelijn 14-01-2019

Erg tevreden met de aankoop! Gisteren besteld, vandaag in huis. Je wordt goed op de hoogte gebracht wanneer het product geleverd wordt. Goede service.
Het product wat we besteld hadden was er niet meer, hierdoor een ander gekregen. Erg netjes dat dit zo wordt opgelost. Aanrader!!

Bob 14-01-2019

Klantenservice gebeld. Meteen vriendelijk te woord gestaan. Vervolgens een Siemens vaatwasser besteld. EUR 90 goedkoper dan bij Coolblue. Inclusief gratis bezorging op de 3e etage via de trap. De oude vaatwasser is meegenomen.
Na de bestelling had ik de nieuwe vaatwasser meteen de volgende dag in huis en ook nog een beter model (opvolgend) dan dat ik had besteld. Ik ben er blij mee!

Leendert Spaans 14-01-2019

Op zoek naar een nieuwe koelvrieskast hebben we diverse winkels bezocht, omdat het niet echt eenvoudig was een vervangende inbouw koelkast van 20 jaar oud te vervangen. Bij Bemmel & Kroon is er een keuze uit veel koelvrieskasten maar de maat die we nodig hadden was daar aanwezig en eveneens een vakkundig advies. Onze keuze was dan ook gauw gemaakt, uiteraard hebben we ook de prijs in acht genomen. Niet goed koop maar goed.

Elieke 14-01-2019

Goede en vriendelijke service, duidelijke uitleg over de verschillen tussen koelkasten. Levering, ook op 3e etage zonder lift, goed, in eerste instantie moet je wel een hele dag vrijhouden, de ochtend van de bezorgdag krijg je om 8u dagdeel van de bezorging te horen, eerder zou handiger zijn.

Van Loon familie. 14-01-2019

Prima webshop, gemakkelijk en uitgebreid aanbod met goede prijs, informatie en foto's.
Wij hebben er onze nieuwe Bosh combi-oven aan een prima prijs besteld op vrijdagmorgen en direct de dag erna op zaterdag reeds geleverd gekregen en nog wel in Belgie zonder meerprijs voor de levering. Betaling met pin perfect in orde. Levering gebeurde op het afgesproken door de leverancier vermelde tijdstip.
Kortom prima zaak, zal hier nog bestellen in de toekomst, super tevreden.
Mvg familie. Van Loon

de Graaf 14-01-2019

Via de duidelijke online shop een combi magnatron en een vaatwasser besteld. Keurig een bevestiging ontvangen plus een extra schrijven waarin vermeld stond dat de uitgekozen en betaalde vaatwasser niet meer was te leveren. Het alternatief dat we kregen is een upgrade van het door ons uitgekozen model, een luxere uitvoerig met meer mogelijkheden en voor dezelfde prijs. Ook telefonisch contact gehad en ook hier zeer adequate en vriendelijk te woord gestaan.
Bemmel-Kroon is een betrouwbaar bedrijf en zeer klantvriendelijk zeker een aanrader.

Cruquius 14-01-2019

Zijn bij een filiaal , wat t dichtst bij ons in de buirt was geweest, keurig geholpen! Had een vaatwasser op internet gezien, maar was niet meer voorradig dus werd er een zelfde merk aangeboden voor dezelfde prijs. Echt netjes! Monteur kwam vervolgens aangekondigd en heeft de vaatwasser keurig en netjes geinstaleerd !

Cats 13-01-2019

Super goed advies met een zeer gunstige prijs en de volgende dag echt geleverd ;-)

minimagp 13-01-2019

Ofschoon ik in België woon, heb ik bij dit Nederlandse bedrijf een vaatwasser besteld omdat men deze machine zonder bijkomende kosten tegen de laagste prijs kon aanbieden. Ik heb de bestelling in de namiddag geplaatst en de volgende ochtend al werd de vaatwasser door 2 vriendelijke medewerkers in de keuken neergezet. De oude machine werd gratis meegenomen.

Ronald Martens 13-01-2019

De laagst gevonden prijs voor het artikel, telefonisch zeer behulpzaam en de levering correct volgens de afspraak vind ik toch 3 dikke troeven.

Erik M 12-01-2019

De goedkoopste webwinkel, perfect volgens afspraak geleverd op de vantevoren aangegeven tijdstip! Een aanrader!

Ruud 12-01-2019

Prima koelkast. Doet wat hij moet doen. Simpel schoon te maken en energie zuinig.Service uitstekend. 10 min voor aankomst e en bellen, keurig op tijd, netjes afgeleverd, verpakki g en oude apparaat meegenomen en extra garantie tot 5 jaar. En dit allemaal zonder bij te betalen bij bemmel en kroon.

Ineke 12-01-2019

Snelle levering, nette chauffeur, de bezorgtijd, die werd aangegeven op de mail Alles klopte. kon niet beter.

Lisa van Eerden-Hartmann 12-01-2019

Van Bemmel en Kroon is een zaak met vriendelijke en deskundige medewerkers. Je wordt altijd perfect geholpen. Wij komen en kopen er al jarenLevering volgt meestal de volgende dag. Niets dan lof.

Mieke 12-01-2019

Prima online site, zeer duidelijk! Het zelf inplannen op de site is super handig, voorbeeld voor andere bedrijven. Nog even nagebeld ivm met vragen, snel en klantvriendelijk geholpen. De levering was middels sms, keurig op tijd en netjes binnen gezet!👍

M 12-01-2019

B&K snelle levering. Ondanks dat mij vertelt werd door de tel. dat de Miele W695FPM wasmachine niet werd aangesloten omdat de stoom en waterafvoer ingebouwd was, deed de man die de wasmachine bracht hem toch voor mij aansluiten,instellen en aanzetten. Goede service v.d. monteurs !!
Ook fijn dat je n dag van te voren een mail krijgt en op de dag zelf gebeld wordt dat ze er aan komen.

Schacht Pedro 12-01-2019

Correct qua product en levering.
Is zeker een aanrader, zal er in de toekomst zeker nog kopen.

Kan iedereen aanbevelen om met deze firma zaken te doen.
TOP!!!

O.Janssen 12-01-2019

Bemmel en Kroon was in eerste instantie voor mij onbekend.
Bemmel en Kroon kan echter zeker concureren met de grote namen bol.com en cool blue.
Mijn besluit om het bij Bemmel en Kroon te bestellen lag aan de volgende feiten: Zeer veel keuze kwaliteits produkten, aantrekkelijke prijzen, het uitgebreide aantal reviews en contact mogelijkheden. Ook de site is overzichtelijk, geeft veel belangrijke informatie en verdient de kwalificatie zeer goed.
De aflever service was geheel naar tevredenheid evenals de afgeleverde wasmachine.

Staf van Dun 12-01-2019

vanaf de bestelling tot en met de levering is alles100% verlopen zoals het moet .
BEDANKT

Jan v Ruijven 12-01-2019

Na lang zoeken vonden we bij Bemmel&Kroon de gaskookplaat die we wilden hebben. Toen we telefonisch om meer informatie vroegen, hoorden we dat dit type niet meer te leveren was, maar dat we tegen dezelfde prijs de opvolger zouden krijgen. Die opvolger stond op de site van Bemmel&Kroon voor ruim 100 euro meer te koop. Hij was overigens vrijwel hetzelfde als het type dat we hadden uitgezocht. Na bestelling werd de kookplaat binnen enkele dagen geleverd. Hij is inmiddels geïnstalleerd, en bevalt uitstekend.

Marijke 12-01-2019

Goed en snel geholpen in de winkel, goede prijs, volgens mij was de wasmachine nergens goedkoper. De avond voor de dag van levering een e-mail ontvangen met tijdsblok van levering. 15 min van tevoren netjes gebeld dat ze onderweg waren. De ene bezorger was echt top, de ander had er duidelijk minder zin in, maar was niet onvriendelijk of zo. Als ik al een minpuntje kan vinden is het dat ze de bestelling niet goed hadden doorgenomen en zeiden u sluit de machine zelf aan hè terwijl op de bon duidelijk stond dat ik voor aansluiten had betaald. Maar dat is eerder een tip.

tevreden 11-01-2019

zowel de service in de winkel alswel bij het afleveren/installeren was meer dan n 10 waard

Armit den Drijver 11-01-2019

Zeer goed advies gehad van de verkoper Lex Helvensteijn over de keuze van een nieuw fornuis. Via B&K het natuurstenenblad via AJTec uit laten zagen. Top gedaan Paul.

Joke 11-01-2019

Ik heb een wasdroogcombinatie bij B&K gekocht met (BKI733622). Ik heb goed advies gekregen, dat wat mij is geadviseerd, kwamen ze na. Heel vriendelijk te woord gestaan met vragen en advies gegeven wat ik moest doen bij de installatie/montage. De bezorging was ook goed geregeld. Echt top!

Peter 11-01-2019

Online een Siemens wasdroger besteld bij Bemmel & Kroon (BKI733845). Meteen ook 5 jaar garantie afgesloten. Via de mail werd ik op de hoogte gesteld van het tijdsvenster van de levering en 5 min. van tevoren door de chauffeur gebeld. Binnen 10 minuten was de nieuwe droger geplaatst en de oude werd meegenomen. Prima service!

Diepen 11-01-2019

Heel fijn geholpen
goed uitgelegt
en heel snel bezorgt
en een vraag word direkt beantwoordt
Super goed

Marei Schins 11-01-2019

Ontvangst en advies door de heer xxxx was vriendelijk en duidelijk. Hij begreep direct wat ik zocht en heeft mij duidelijk uitgelegd hoe ik zowel de wasmachine als de droger moet instellen.
Helaas stond de machine na installatie door uw bedrijf niet waterpas.

Ik heb vandaag de eerste keer de wasmachine in gebruik.
Nu maar even afwachten of ik alles goed ingesteld heb.

Wilma 11-01-2019

Een transparante shop. Zeer makkelijk te bestellen en erg flexibel voor een afspraak maken tot bezorging.
De site was goed toegankelijk en gaf duidelijke informatie over de artikelen. En daarbij ook nog eens een goede prijs! Kortom erg tevreden.

Geoffrey 11-01-2019

Na de keuken bij B&K gekocht te hebben ook voor de droger langs gegaan.. de service bij de verkoop van de keuken is erg goed.. .en ditzelfde mochten we ervaren bij de verkoop van de droger.. nog nooit een droger gehad, dus advies gekregen en een goede droger besteld.

Huugo 11-01-2019

Na een eerste mislukte poging werd dit opgelost door Bemmel en Kroon. nu werkt alles naar behoren.

Simon 11-01-2019

Goede duidelijke site. En super snelle levering. Er wordt duidelijk per email gecommuniceerd overlevering en juiste tijden. Zeer tevreden

Maartje 11-01-2019

Hele snelle, vriendelijke en professionele manier van zaken doen. Toen mijn bestelde product niet voorradig bleek te doen, ben ik daarvan meteen op de hoogte gesteld en heb ik een upgrade gehad zonder bijbetaling.

Leon - Amsterdam 10-01-2019

Onze vriezer Liebherr GP 1486-20 was op voorraad en werd vlot bezorgd. De prijs was nergens goedkoper. Gratis kregen we een 5 jaarsgarantie . De communicatie over het bezorgtijdstip was goed.

Sassen. C.Th. 10-01-2019

Dit bedrijf kreeg ik via Bemmel & Kroon, om mijn gasstel te laten installeren. De be&afhandeling was zeer goed en zeer klantvriendelijk. Werd gelijk ook naar de betr. afdeling gestuurd en ook daar zeer vriendelijk en vakkundig geholpen👍👍👍👍

Marilyn 10-01-2019

Super service en vooral snelle service! Scherpe prijzen vergeleken met anderen. Ik ben erg tevreden. helemaal top 😁

Sandra 10-01-2019

Door de snelle levering heb ik voor dit bedrijf gekozen. Ook telefonisch kreeg ik ze snel aan de lijn....geen lange wachttijden.
Gewoon korte lijntjes, je geen nummer voelen en afspraken keurig nakomen.
Toppie!

R.kohl 10-01-2019

Vlotte levering na wijziging bestelling van LG koelvriezer.

Netjes geinstalleerd en de oude koelvriezer mee genomen.

Thea 10-01-2019

Makkelijk bereikbaar goed en veel personeel aanwezig.
Ziet er mooi uit de winkel in het Forepark Den Haag

Klaas 10-01-2019

Bestelproces, bereikbaarheid, aflevering en kwaliteit van spullen perfect op orde

L.A. Bouter 10-01-2019

Zeer goede informatieve ondersteuning bij aankoop en efficiënte dienstverlening bij de installatie van het apparaat.

Gert van Eck 10-01-2019

Magnetron besteld, echter dit type was uitverkocht,hiervoor een nieuwer type gekregen
voor dezelfde prijs .
Prima service en netjes op tijd geleverd zoals was afgesproken.
De firma Bemmel en Kroon is zeker een aanrader.

Groetjes

John Blokker 10-01-2019

Wij zijn goed ontvangen en zijn snel en deskundig geholpen met de keuze van onze wasmachine. De verkoper weet waarover hij praat en kan hierdoor een advies op maat geven.

siemens 10-01-2019

keurige behandeling . netjes op tijd . keurig neergezet en rommel meegenomen. tot de volgende keer

J.v.Alphen 10-01-2019

Bijna perfect. Zou fijn zijn om van te voren te weten welke aansluitingen worden bijgeleverd. (bestaande slangpilaar voor de afvoer gebruikt)

Huib 09-01-2019

Keurig geregeld netjes boven gezet half uur eerder gebeld dat ze er aan kwamen
Dag er voor een goede tijd indicatie

BKI729004 09-01-2019

Een aangename en vriendelijke bezorging, netjes op de geplande tijd geleverd.