Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

pcats 03-11-2014 Via de website gekocht

Bestellen gaat erg gemakkelijk en is duidelijk

Je wordt goed op de hoogte gehouden (tot een half uur van tevoren) omtrent de levering van je produkt

Was de goedkoopste voor m'n produkt. Er was nog een goedkopere maar had het artikel niet in voorraad.

koos 51 03-11-2014 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

deskundig personeel

het personeel is zeer deskundig ,

vtheunis 03-11-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld, gemak van betaling met bankkaart.

Prima levering en plaatsing ter plaatse, verpakking meegenomen door leveringsdienst.

Ruime keuze.

Zeker aan te bevelen! Prima afgehandeld.

Heel positieve ervaring, zeker niets negatief te melden.

truus luts 03-11-2014 Via de website gekocht

Goede en snelle verzending

Betrokkenheid en goede dienstverlening
Daarnaast goede prijs

Bemmel en Kroon werd mij door vrienden aangeraden. Zij hebben al jaren lang ervaring met Bemmel en Kroon als hele goede shop. Daarnaast heel gunstige prijzen en een perfecte service. Dit klopt helemaal!

h.a.kuiper 02-11-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

De winkel was goed te vinden, nadat we op internet zagen dat ze goedkoop waren. De site is goed ingericht en duidelijk

We zijn prettig geholpen in de winkel door een medewerker met verstand van zaken, die goed begreep wat we zochten.

Van wat we wilden is er voldoende keuze, ook van goede merken.

Ik heb de winkel al aan twee kennissen aangeraden, verstand van zaken, snelle service en goede monteur aan huis, niet duur.

Ik heb eigenlijk geen nadelen ontdekt. De aankoop was per ongeluk niet aan de monteur doorgegeven maar dit werd na een belletje direct gecorrigeerd.

chantallie87 02-11-2014 Via de website gekocht

Alles word zonder kosten voor je uitgevoerd

Altijd goed

Genoeg keuze en alles is te bestellen

Ik zoek niet eens verder ze hebben goede service en over elke prijs kan gesproken worden het thuis brengen en installeren word ook allemaal gratis gedaan.

phoog 01-11-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld, snelle respons.

Vooraf juiste hulp met keuze, daarna scherpe offerte.

Voor ons slechts 2 type koel-vriescombinaties mogelijk, assortiment over het geheel is wel ruim.

Scherpe prijs, snelle service, vakkundige installatie, snelle respons.

Bart van der Ven 01-11-2014 Via de website gekocht

Scherpe prijs, zelfs nog een korting boven op de prijs uit de advertenties. Zeer snelle levering, keurig verzorgd.

slinl0 01-11-2014 Via de website gekocht

Goede prijzen, goede service & snelle bezorging. Bezorgdienst werkt ook super. Om 8 uur 's ochtends ontvang je een tijdsindicatie van de bezorging en een half uur van te voren wordt je ook nog gebeld.

pdekleine 01-11-2014 Via de website gekocht

Goede en makkelijke website voor het opgeven van bestellingen

Prima en nette bezorging. De dag voor de bezorging een mailbericht met indicatie van de tijd. 20 minuten voor de bezorging een telefoontje dat ze er aankomen.

De meeste bekende merken tegen een scherpe prijs

cor.scholte 01-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius Heemstede

Naar een AEG warmtepompdroger gezocht.
Grote keuze en alles snel te leveren.
Interessante aanbiedingen met leuke extra's zoals extra garantie en praktisch kado-artikel erbij.

Bij bezoek aan de filiaal Cruquius gewezen op uitloop en nieuwe modellen. Prima advies,dus was de keuze snel gemaakt.Met 2 dagen bezorgd en op de plaats gezet. De oude droger meegenomen, alles prima geregeld.

Keuze te over, door eigen voorkeur op hun website was de koop snel gesloten.

Professioneel en kundig geholpen.
Men heeft kennis van zaken.

Alle positivieve zaken al vermeld.

H.Gorter 01-11-2014 Via de website gekocht

Wij hadden nog nooit van Bemmel&Kroon gehoord en kwamen bij toeval bij hun terecht maar uit het feit dat wij 's avonds na aflevering zowel door Bemmel&Kroon als door de expediteur benaderd werden met de vraag of alles naar wens verlopen was en of we klachten hadden moge blijken dat beide firma's zeer klantgericht te werk gaan .Dat gaf ons veel voldoening ! Wij waren erg tevreden over de manier waarop de Fa.Bemmel@Kroon ons voorlichtte en de manier van verkoop en over de prijs-kwaliteits verhouding. Wat ons betreft zouden we ze een 10 willen geven maar omdat we ( gelukkig) niet weten hoe ze met klachten omgaan moeten we enig voorbehoud maken en krijgen ze van ons een vette 9.7.

Mpr550 01-11-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld via de website en de volgende dag al in huis!

Uitgebreide keuze

Goede prijs, eenvoudig te bestellen en snel in huis

Goede prijs, eenvoudig te bestellen en snel in huis

Frans-1957 01-11-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle service.
Een goede prijs/kwaliteit verhouding.
En een correcte bezorging via Dynalogic.

Zie bovenstaande motivatie!

romabo 01-11-2014 Via de website gekocht

Prima en snelle levering geheel conform toezegging!

Zenzy 01-11-2014 Via de website gekocht

Zeer erg aan te bevelen order word met uiterste zorg uitgevoerd en doen wat ze beloven . Je word goed op de hoogte gehouden ivm levering. Ik was eerst beetje bang voor de levering via dynalogic maar dat is perfect verlopen houden je heel erg op de hoogte van de levering via track en trace kan je volgen hoe veel klanten er nog aan de beurt zijn voor jou . Je word ook nog eens half uur voor levering gebeld en de jongens waren heel erg beleefd! Ook bij aflevering hebben netjes oude apparaat meegenomen en verpakkingen .

Vandenbor 31-10-2014 Via de website gekocht

Gisteren besteld, vandaag in huis. Bij de bestelling via de website wordt duidelijk aangegeven wat je kunt verwachten, zoals afvoeren oude machine en aansluiten nieuwe machine. Ook is er ruimte voor extra opmerkingen, erg fijn voor mensen die geen standaard woning hebben. Dit miste ik bij andere websites , waar ik moest bijbetalen voor aansluiting van de machine en waar op de bevestiging stond dat het apparaat tot aan de voordeur werd geleverd. Teveel vraagtekens voor mij.... Deze site was duidelijk en overzichtelijk. Ook aflevering geschiedde keurig, dankzij track and trace kon ik de bezorger volgen en 10 minuten voor aankomst kreeg ik een telefoontje. Echt keurig ! En de wasmachine heeft er inmiddels 2 wasjes op zitten, die doet het , dus ben ik helemaal tevreden !

kaatjev 31-10-2014 Via de website gekocht

Snelle accurate service, keurig thuisbezorgd en aangesloten, gecheckt of de machine functioneert en de oude machine meegenomen. Verpakkingsmateriaal afgevoerd. De levering was te volgen via een online gps systeem, en een kwartier van te voren een telefoontje van de chauffeur dat ze er aan kwamen. Ik ben zeer tevreden!

helpdesk1 31-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk wanneer levering en je krijgt ook nog sms vlak voordat het geleverd word de medewerkers nemen verpakking gewoon mee! Nette medewerkers overigens!

Amunetje 31-10-2014 Via de website gekocht

Geen problemen met het vinden wat ik zocht en bestellen ging ook heel makkelijk via deze site.

Snelle levering en je werd goed op de hoogte gehouden mbt. het moment van afleveren.

Zocht alleen naar dit product, maar wat ik er verder van gezien heb lijkt het assortiment me ruim gesorteerd.

Het is de eerste keer dat ik hier koop en ik ben er tot nu toe helemaal tevreden over.

Ik ben erg tevreden over de aankoop van mijn koel-vries combinatie bij Bemmel en Kroon. Het bestellen verliep vlot via de website. De volgende dag werd ik keurig op de hoogte gehouden over het tijdstip van leveren en de aflevering verliep ook goed. Alles werd er aan gedaan om de koelkast netjes via mijn smalle gang op z'n plek te krijgen. Ik ben tot nu toe heel blij met deze koelkast (Bosch KGE36 MW40) die het prima doet!

gerritsenr 31-10-2014 Via de website gekocht

Op donderdag een nieuwe wasmachine gekocht via de website. Vrijdagochtend vroeg kreeg ik een mail met de verwachtte levertijd, die ik tevens via een link zelf in de gaten kon houden. Toen belde de koerier dat hij er over 10 minuten was. Ik vind het een super service! Omdat ik voor extra service had gekozen haalden de mannen mijn oude wasmachine naar beneden en brachten de nieuwe naar boven, waren zeer vriendelijk en sloten de wasmachine ook nog eens aan. Ik ben erg blij met mijn nieuwe wasmachine en de uitstekende service!

n.gugten 31-10-2014 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

Artikelen overzichtelijk gepresenteerd en duidelijke uitleg door medewerker.

Prima coulance bij het wijzigen van reeds besteld artikel.

Van alle markten thuis.

Goede prijsstelling en compleet assortiment/

Beetje zoeken om de vestiging te vinden, verder alleen positief commentaar.

Hardiwinangun 31-10-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Leidschenveen

Kan nog meer assortiment

Super good in alle opzicht

Eektimmerman 31-10-2014 Via de website gekocht

Wordt op de juiste plek gezet.

Vriendelijk personeel, ze sluiten het app zelf aan.

Ruim

Aan familie en vrienden zou ik Bemmel en kroon absoluut aanbevelen. Ivm prijs en service!

Geweldige service, gemakkelijk bestellen en betalen en voor de levering kreeg ik een mail en een sms met welke tijd ze ongeveer zouden komen en een half uur voor het afleveren werd ik gebeld. Heel netjes. Als klap op de vuurpijl werd hij uitgepakt en op de juiste plek gezet en aangesloten, wat een geweldige service de rommel werd zelfs nog meegenomen. Fantastisch bedankt.

judith verhoeve 30-10-2014 In de winkel gekocht
cruiquis

Vriendelijk en duidelijk personeel in de winkel

ruim assortiement

prima kwaliteit, service, prijs/kwaliteit verhouding

vindt het een prima winkel met vriendelijk personeel.

Korbeetje 30-10-2014 Via de website gekocht

Eenvoudiger en makkelijker kan niet....

Geweldig, via internet een bestelling willen plaatsen, bij de betaling online ging door mijn eigen onhandigheid wat fout, bijna direct werd er gereageerd en is er telefonisch contact geweest met een goed vervolg.
De levering was helemaal toppie, ruim voor geplande tijd stond de wasmachine op z'n plaats.

Een zeer tevreden online shopper, vandaar de goede score... Thnx, voor alle service...

c.hanny 30-10-2014 Via de website gekocht

Snelle levering en de datum is zelf te bepalen.Is te volgen via een link en je wordt gebeld vlak voor het afleveren. Wordt ook netjes op zijn plaats gezet. Prima service.

A3maljaars 30-10-2014 Via de website gekocht

Een negen omdat perfect niet bestaat

Hier toch een tien omdat de service beter bleek dan mag worden verwacht.

Zie gemak

Zie assortiment

Prima webshop met dito winkels en een boven verwachting goede service.

lein 11 30-10-2014 Via de website gekocht

snelle levering.
geen extra kosten voor bezorgen en naar boven brengen van wasmachine en de oude afvoeren.

gerardbarten 30-10-2014 Via de website gekocht

Gistermiddag besteld en vanmorgen om 9:00 uur al bezorgd en op zij plek geplaatst.

Perfect en volgens afspraak.

Na vergelijken op verschillende webshops was Bemmel & Kroon de goedkoopste. Dit is ons tweede apparaat dat wij via deze webshop hebben aangeschaft. Perfecte en snelle service. Een echte aanrader!

pilltassie 30-10-2014 Via de website gekocht

MM van Daalen 29-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Gezocht apparaat in voorraad. Uiterst snelle levering.

Gebracht op afgesproken tijd. Op de juiste plek afgeleverd en oude apparaat meegenomen. Vriendelijke bediening.

Uitgebreid assortiment

Ik zou geen betere zaak weten. Deskundige voorlichting

Geen negatieve punten.

carokwist 29-10-2014 Via de website gekocht

Gisteren besteld en vandaag in huis. Keurig in huis geplaatst en kan meteen aan de slag.

Top service! Ik werd volledig op de hoogte gehouden en mijn product kwam keurig op tijd.

Ruime keuze.

Goede prijs kwaliteitverhouding. Absoluut een aanrader.

Ik vind deze winkel goed omdat hij functioneerd naar behoren.

jan-renes 29-10-2014 Via de website gekocht

Via internet site duidelijke procedure en bij vragen direct antwoord via Telefoon.

Zeer goed en transparant.
Je wens wordt uitgevoerd zoals je besproken hebt en staat op je orde.

Ruime keuze en de prijs via een offerte zeer gunstig.

Dit zou ik zeer zeker doen gezien de goede concurrerende prijs en assortiment met het vervolg van een super goede service.

Wat je afspreekt krijg je ook. En in mijn geval was 1 product niet meer voorradig gezien oude type en werd na afspraak vervangen voor een nieuwe type zonder bij betaling. De service van levering was top.

Judithzenzen 28-10-2014 Via de website gekocht

Zeer goed, bij vragen kun je altijd bellen en ze houden je via email op de hoogte over je bestelling.

Ik zou deze winkel aan iedereen aanbevelen, heb al meerdere apparaten hier besteld, alles wordt netjes tot in je huis afgeleverd. Ook krijg je duidelijk van te voren te horen hoelaat het product wordt bezorgd.

Ruim assortiment, goede service en een zeer snelle levering.

Coby van Zegveld 28-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Grote winkel, veel keus, lekker in de buurt

Bemmel en Kroon is een plezierige winkel. Je wordt er goed en deskundig geholpen. Er is veel keus en ze hebben en eigen onderhoud service, je kunt er altijd terecht.

tiny49 28-10-2014 Via de website gekocht

via beslist.nl kwam ik direct bij Bemmel en Kroon

snel de reactie op de bestelling. op de afleverdag 's morgens een sms en een half uur voor afleveren een telefoontje..........KLASSE

het was een fijne en goedkope manier om witgoed te kopen

avlierop 27-10-2014 Via de website gekocht

Ik kon het product dat ik zocht gemakkelijk vinden en het hele bestelproces ging super.

Ik kon goed aangeven op welke dag ik de bestelling afgeleverd wilde hebben en het bedrijf heeft zich hier perfect aan gehouden.

Dit is de 2e keer dat ik een product heb besteld via Bemmel en Kroon en dit is ook 2 keer goed bevallen.

markvandenoosterkamp 27-10-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Zaterdag de wasmachine gekocht, maandag levering.

Product netjes thuis afgeleverd en op de desbetreffende plek gezet. Afval meegenomen.

Veel producten, waarvan een grote voorraad, waardoor levering snel kan.

Niks op aan te merken. Prima winkel met groot en goed assortiment en snelle levering.

Winkel met niks negatiefs op aan te merken. zoals al gezegd, snelle levering en goede services.

hol.craanen 27-10-2014 Via de website gekocht

gewoon goede web site. Werkt net zo als de meeste andere web winkels. gaat foutloos maar dat moet ook

ik kreeg alle bereicjten en een slot van 4 uur wel een beetje laat door omstandig heden. ik zou het beter vinden als je echt een tijd kan afspreken niet een slot van4 uur maar eentje van een uur

gewoon goed de rest van de familie koop hier ook.

dat heb ik hier boven al geschreven

swaaningen 26-10-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

goede overzichtelijke zaak, artikelen op soort bij elkaar

verkopers zeer goed op de hoogte van de producten en geven goede uitleg. zijn niet te beroerd om ook nog even de catalogus er bij te pakken voor goede vergelijkingen

ruimste assortiment in de showroom van de hele omgeving. Prima geëtaleerd

goede prijs kwaliteitverhouding

Ruime sortering, verkopers die weten waar ze over praten, beste prijs

58anoniem 26-10-2014 Via de website gekocht

Na aanschaf ontvang je een mail met de factuur en de vervolgstappen zoals betalen en leveren.

Een terugbel verzoek online aangevraagd op zondag en we werden netjes de volgende dag gebeld.

Na wat voorwerk gedaan te hebben,hebben wij het gekozen model op kieskeurig opgezocht. O.a. Bemmel en Kroon had de beste prijs. Door de hoge beoordeling ervoor gekozen om hier te bestellen en ook na aanraden van een collega.goede service en vriendelijk.

elsinghorst 26-10-2014 Via de website gekocht

1 telefoontje geregeld

Correct bedrijf is denk ik.

In eerste instantie niet op voorraad toch werden stappen onder nomen om ons de volgende dag de vriezer te leveren Dit is ook gebeurd.

Gosenschilders 25-10-2014 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon is een topper en kan ik iedereen aanraden. Afspraken perfect nagekomen en...prima op tijd

Helemaal perfect een echte aanrader...ga shoppen en ervaar!!!

Ik heb via de online shop contact opgenomen en ben op een voortreffelijke wijze zeer duidelijk, kort en krachtig geholpen. Niets liet te wensen over. Het product wat ik heb gekocht zal zichzelf wel bewijzen het is een Miele, waar wij zeer goede ervaringen mee hebben en...keuze te over bij Bemmel & Kroon.

KimvdN 25-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en alles snel geregeld

Alles duidelijk en netjes

Voor mij meer dan voldoende

Zeker.

Zeer tevreden over de service en gang van zaken. Alles vlekkeloos verlopen

d.p.schermer 25-10-2014 In de winkel gekocht
den haag

Mooie overzichtelijke opstelling van producten, makkelijk parkeren

geholpen door Rene van Bemmel, beter kan niet.

ruime keuze mogelijkheid

heb een goed advies gehad, snelle levering en de magnetron oven is vakkundig geinstallerd.
Verder is de verpakking en de oude magnetron meteen meegenomen.

We hebben net een niew huis gekocht. De magnetron in deze keuken viel ons zo tegen , dat we een snel en goed advies wilden hebben voor een nieuwe magnetron oven. We hebben vaker bij van Bemmel en Kroon wit goed gekocht. en ook deze keer weer alles snel en goed geregeld.

Victor53 25-10-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijk menu alles makkelijk te vinden. 15.50 besteld en zaterdag om 13.00 thuis bezorgd.

Het bestellen ging erg vlot vrijdag 15.50 besteld en zaterdag om 13.00 thuis bezorgd

Een zeer ruime keuze in div, prijzen.

Waarom moeilijk doen om in de auto te stappen, in twee minuten besteld op je luie stoel.

Geen opmerkingen

ivotoby 25-10-2014 Via de website gekocht

bestellen, betalen, ontvangen, in gebruik nemen.. that's it.. eenvoudiger en sneller gaat niet.

zonder extra kosten afgeleverd en op z'n plek gezet door 2 kundige vriendelijke heren.. en ze waren niet te beroerd om de oude droger mee te nemen vanaf de eerste verdieping (terwijl dat apparaat dus op de begane grond klaar had moeten staan).. super!

ik heb meerdere drogers via kieskeurig bekeken, ze stuk voor stuk bij Bemmel en Kroon verkrijgbaar en op voorraad.

goedkoop, snel en goede service...

wvandekerkhove 25-10-2014 Via de website gekocht

Na een klein telefoontje voor enkele bijkomende inlichtingen, werd onmiddellijk nota genomen van de bestelling en uitgevoerd

Super service, professionele installatie, ook in België.

Een aanrader zonder meer. De goedkoopste op de markt (Nederland & België)- Verdiend hoogste aanbeveling. Heb deze winkel al aangeraden.

Tot heden geen enkele negatieve opmerking

wilnalydia 24-10-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Je kunt de levering zelf bepalen en ze zijn op tijd en behulpvaardig.

Zeer ruime keus in elke prijsklasse.

Vriendelijk en deskundige verkoper.

Vriendelijk en deskundig personeel. Ruime sortering in elke prijsklasse. Correcte en snelle levering wanneer het de klant uitkomt dus de klant bepaald.