Deze score is berekend op basis van 2980 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

aflinterman 02-01-2015 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten had ik de juiste vaatwasser voor weinig geld. Ook toen ik later nog een belde over een garantie had ik de juiste persoon letterlijk binnen 2 seconden aan de lijn.

De service was goed afgestemd op mijn wensen, was keurig en voorkomend.

Absoluut. De service was echt goed. Dit geeft vertrouwen!

De vaatwasser die ik graag had gekocht, was uitverkocht bij verschillende winkels en werd niet meer geproduceerd. Bemmel en Kroon had een goed alternatief en bood vanwege de jaarwisseling een aanzienlijke korting op het product en vervolgens ook op een 5 jaarlijkse garantie. Het te betalen bedrag was aan aanzienlijk lager dan kieskeurig als ondergrens aangaf. Ik was meer dan tevreden. Ik heb de vaatwasser zojuist geïnstalleerd. Hij voldoet ruim aan alle wensen. Zo is het programma zeer intuïtief en zijn de serviesmanden sterk verbeterd en zelfs aan te passen.

moessienina 02-01-2015 Via de website gekocht

Snel duidelijke taal en komen de afspraken na. Daarnaast ook tegen zeer scherpe prijzen.

Ik ben goed voorzien van advies en de gemaakte afspraken zijn ook nagekomen.

duke010 02-01-2015 Via de website gekocht

i.v.m. een samsung cashback actie, geldig tot 31 december 2014 heb ik verschillende aanbieders gebeld. Alleen Bemmel en Kroon was in staat om binnen 2 dagen (op 31 december) te leveren. Toen ik belde (geen wachttijd) werd alles gelijk in orde gemaakt en kreeg ik de bevestiging per mail. betaling via Idial-link was ook gemakkelijk. Dit is nou klant en service gericht. De volgende keer bel ik gelijk met Bemmel en Kroon. Klasse

Ietje60 02-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Een hele duidelijke website. Heb de producten, een vaatwasser en gasfornuis, makkelijk kunnen vinden en vergelijken. Wilden het toch zelf even zien en zijn naar de winkel gegaan.

Werd goed geholpen in de winkel. Werd goed uitleg over de gelijksoortige apparaten gegeven en hebben zo onze keuze kunnen maken.

Goede keuze. De prijzen komen overeen met de internetprijs. Hebben ook nog 6 jaar extra garantie gekregen op 1 vd aankopen.

Zijn gewoon goed geholpen

Zijn goed geholpen goede uitleg in de winkel. Goede vergelijking tussen de gelijksoortige producten. Maar ook de service bij het afleveren was goed. Had de aansluiting van het gas-elektrofornuis tegen vergoeding laten doen door de bezorgers. De vaatwasser zou ik zelf aansluiten. Deze werd meteen zonder te vragen en te betalen aangesloten door de andere bezorger. TOP!

dirkydirk 02-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet bestellen

Ze bellen van te voren dat ze eraan komen dus niet de hele dag thuis hoeven te zitten

goede en snelle service

Mijn ordernummer BKI441186 kwam zoals afgesproken binnen. Ik had gevraagd of het voor 2 uur 's-middags kon en dat was geen probleem! Je wordt netjes van te voren gebeld dat ze eraan komen! Goede service!

bramnaardin 02-01-2015 Via de website gekocht

Het gehele bestelproces verloopt erg prettig en snel.

Goede service en zeer snelle levering. De wasdroger geplaatst en aangesloten zodat deze direct te gebruiken is.

Groot assortiment. De modellen die ik via vergelijking sites heb opgezocht, waren tevens beschikbaar bij Bemmel en Kroon voor de laagste prijs.

Eindconclusie: aanrader!

Bestelnummer: 293500

drcajansen 02-01-2015 Via de website gekocht

prima website en snelle afhandeling

ondanks drukke kerst-oudjaar periode snelle bezorging

is het echt waard

Ik kan niets anders dan tevreden zijn. Mijn ordernummer: BKI441457

Picolientje 01-01-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk via internet of de telefoon de producten te bestellen!zeer goede site!

Via internet mijn apparaten gevonden op deze site, maar wilde nog wat extra informatie, via telefonisch contact extra informatie en nog een beter advies gekregen! Super!

goede assortiment met veel keuze mogelijkheden!

Wij hadden onze apparaten gevonden en kregen zelfs via telefonisch contact meer info en er werd een nog beter product aangeboden! Wij hebben inmiddels ons apparaat in gebruik en zijn er super tevreden mee!

Wij hebben geen negatieve ervaring met deze web winkel. Wou dat ik eerder de stap had gezet om via deze webwinkel mijn apparaten aan te schaffen! Wij hebben ordernummer CRQ441910 Met veel plezier in gebruik!

mariarita 01-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Makkelijk te vinden en goed parkeren

Prima service. goed meedenken.

Groot assortiment. keuze genoeg.

Prima winkel met personeel dat meedenkt. Snelle levering.

Prima winkel met personeel dat meedenkt. Snelle levering.Grote keuze en makkelijk parkeren.

Prom0 01-01-2015 Via de website gekocht

Website is duidelijk, via zoekmachine kom je overal.
Via Ideal betaald en moest de gebruikelijke gegevens invullen.
verder liep het allemaal probleem loos. Besteld op dinsdag 30 december om 10:00 en volgende dag stond de koelkast er om 09:30

Service was top, 30 minuutjes van te voren werd ik gebeld door de chauffeur dat deze onderweg was. geen contact hoeven op te nemen met klantenservice

Prima webshop, eenvoudig en snel komen hun afspraken na en bezorgen op tijd, zelf in de drukke dagen.

Heb 1 kritiek puntje op de website van de webshop, dat is het logo.... en dan voornamelijk de &, hier krijg je spontaan oog bloedingen van zo lelijk en groot. Verderest niks te klagen.

carolasibma 01-01-2015 Via de website gekocht

Bezorging ging snel en makkelijk, je kunt je bestelling helemaal volgen en je krijgt netjes een sms met verwachte bezorgtijd. De site is ook makkelijk en overzichtelijk. Kwa service verder nog geen contact gehad en hopelijk hoeft dat ook niet.

mrten 01-01-2015 Via de website gekocht

heel snel alles geregeld

Afspaken goed nagekomen.

klantgericht. Keurige aflevering. Echt niets op aan te merken.

Du Prie 01-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Snelle service binnen 2 dagen in huis!

Gebracht op zijn plek en netjes geinstalleerd

Vriendelijk geholpen door iemand die ons echt goed en eerlijk advies gaf.

Astrid344 01-01-2015 Via de website gekocht

5,5

Duidelijke website.

Ik heb een oven gekocht, inclusief installatie. Nadat deze geleverd was en de monteurs weer vertrokken waren, bleek de oven helaas niet te werken. Het is (nog) niet bekend of dit aan de wijze van installeren ligt of aan de oven zelf. In ieder geval geen goede service dat de juiste werking van de oven niet is getest voordat de monteurs weer vertrokken

Zolang mijn oven niet in gebruik genomen kan worden zal ik deze winkel niet aanbevelen. (Zie toelichting bij 'service')

RvdK2014 31-12-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige website, scherpe prijzen en geleverd volgens afspraak

Volgens afspraak geleverd, goede informatie over de levering en aflevertijd wordt erg goed aangegeven

de Frans 31-12-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Het hele verloop van advies bij de aankoop tot afhandeling hiervan verloopt allemaal heel netjes en zorgvuldig.

Het leveren van de aankopen ging perfect en op tijd.
Richttijd per mail en de chauffeur belt als hij in de buurt is. Uitstekend.

Groot assortiment op de website (dus ook via de winkel leverbaar)

We werden uitstekend en netjes geholpen.
Maak je ook wel anders mee in deze tijd.

Een van deze koelkaste komt in een nis te staan. We werden er op ge-attendeert, dat dat niet mogelijk was met een aantal merken i.v.m. vervallen van de garantie. Dit was ons nog nergens meegedeeld.

mduijn 31-12-2014 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Prettig geholpen in de winkel, vlotte aflevering, keurig op de afgesproken tijd. Vriendelijke mensen.
Zonder extra kosten de wasmachine en droger op 2e verdieping geplaatst.

Groot aanbod in merken, prijsklasse en variatie in mogelijkheden.
Prijzen zeker concurrerend met andere aanbieders.

Ben zeer tevreden over de klantgerichtheid, de service, keuze mogelijkheid en levering.

Veel keus, veel variatie, klantvriendelijke benadering, niet opdringerig of mooie verkooppraatjes, gewoon feitelijke informatie. Bij bedenktijd kan je je keus ook telefonisch doorgeven, hoef je er niet meer helemaal heen.

S4review 31-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Keuze uit een groot assortiment en veelal leverbaar uit voorraad.
Overzichtelijke website met veel aanvullende informatie.
En altijd de beste prijs!

Je wordt uitgebreid en persoonlijk te woord gestaan en men neemt de tijd voor je.

Jvliet70 31-12-2014 In de winkel gekocht

Irissteeghs 31-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website

Met 10 minuten was de oude wasmachine weg en stond denieuwe er, klaar voor gebruik. En dat twee verdiepingen de trap op!

Precies wat ik nodig had, en met ruim voldoende informatie erbij.

Hier bezorgen ze tenminste nog, en installeren, en tegen een goede prijs. Andere "goedkope" winkels zetten 'm alleen over de eerste drempel, daar zou ik dus helemaal niets aan hebben :-)

Motivatie staat bij de verschillende punten. BKI441559

Dhr Jonker 31-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark - Neckar straat

gelijk bij binnenkomst aangesproken en kort daarna verkoper die mij prima heeft geïnformeerd

netjes en correct. alles vlot afgewikkeld. zoals het hoort!

kwam met specifieke wensen. in het voorbijgaan gezien dat er een zeer kompleet en divers assortiment werd aangeboden. Mocht ik andere witgoedspullen nodig hebben op korte termijn, dan zal ik zeker deze winkel op het lijstje zetje.

zeker aanrader.

zoals beschreven in voorgaande vragen. Prima winkel, niks mis mee. Ben vlot geholpen, afspraak kunnen maken voor snelle levering. Product werd op tijd geleverd.

Jokge 31-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prettige winkel waar veel apparaten aanwezig waren.

Typenummers door Siemens/Bosch niet goed doorgegeven; apparaten konden zonder problemen ingewisseld worden naar apparaten met de goede maten.

Zeer uitgebreide keuze, apparaten in voorraad aanwezig.

Niet te duur en goede service.

Prettige winkel, je wordt goed ontvangen en goed geholpen, ook als je service vraagt. De verkopers weten waarover zij praten; goede vakkennis. Lekkere cappuchino!

Salsa John 31-12-2014 Via de website gekocht

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Magnetron is netjes conform de afgesproken tijd afgeleverd en de oude is weer meegenomen. BKI441644

ejbjb 31-12-2014 Via de website gekocht

1 telefoontje en 19 uur later de wasdroger al in huis, TOP !

Zeer snelle en correcte levering.

Genoeg keus en duidelijke omschrijving.

Onze 1e aankoop en niets dan positief, dus zal dit zeker aanbevelen.

Alleen maar pluspunten,gaan er vast en zeker nog meer aankopen doen.

JohnVermeulen 31-12-2014 Via de website gekocht

De bezorging van een bestelling wordt ruim van tevoren Pé mail + sms aangekondigd > perfect !!

Tot nu zijn alle gemaakte afspraken netjes nagekomen.

Een ruime keuze artikelen.

Klanten houden van een eerlijke behandeling > die vindt je hier!!

Men komt gemaakte afspraken na > daar houden klanten van !!

pietmol1 31-12-2014 Via de website gekocht

Prima contact. Alles afgehandeld zoals overeengekomen

Extra afspraken prima nagekomen

Zie boven als argument

Zie overige opmerkingen. Eindelijk een adres zonderafleveringsproblemen

ouden252 31-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk vanuit je stoel een vaatwasser kopen

Snel,accuraat en goedkoop

Zie bovengenoemde argumenten

Arremanhoeve1969 31-12-2014 Via de website gekocht

telefonisch goed berijkbaar,,duidelijke uitleg,,met handige link om te betalen..via mail

kregen direct bevestigingsmail .mde volgende ochtend,zoals afgesproken een mail met daarin het globale bezorgtijdstip..en een half uur voordat ze kwamen,een telefoontje dat ze onderweg waren,en er over half uur zouden zijn. top

komen de gemaakte afspraken super na..een zaak om zaken mee te doen

top service,,zie hierboven.

duijtsm 30-12-2014 In de winkel gekocht
Bij Forepark

Veel keuze. duidelijk beschreven

Goede service. Uitgebreide product kennis. Luisterend naar de wensen van de klant en daar goed op inspelend.
Snelle levertijd.

Goede snelle levering en service.

Goede snelle levering. Service goed. Goede product kennis. Goed geluisterd en ingespeeld op de wensen van de klant.

Rosalynn5772 30-12-2014 Via de website gekocht

Maandag om 16 uur een nieuwe wasmachine (WF70F5E0Q4W/EN) online besteld (ordernummer BKI441863) en de volgende ochtend om 11 uur werd hij afgeleverd. Via de email netjes op de hoogte gesteld van de verwachte levertijd. Alles keurig op zolder gezet en de defecte weer meegenomen.

pjb9st46 30-12-2014 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Leidschendam

De vrieskast die ik had uitgezocht moest worden besteld en was er 2 dagen later.

Ik kon de dag bepalen dat ik hem wou ontvangen en er werd gebeld hoe laat ze hem kwamen brengen,wat op tijd gebeurde en binnen 10 minuten was het voor elkaar.

Er was een uitgebreide soortering voor handen,dus keus genoeg.

De keuze is zo groot dat je er altijd datgene vindt wat je zoekt en daarom zeg ik ga maar eens kijken in de winkel

De winkel is voldoende gesorteerd voor witgoed en keukens

jet schaeken 30-12-2014 Via de website gekocht

Prima

Goede afwikkelen.snelle bezorging, nette chauffeurs

J.vd Berg 30-12-2014 Via de website gekocht

Zowel online als telefonisch goed bereikbaar en pas achteraf betalen

Goed op de hoogte dmv e mail over levering en wanneer er contact wordt opgenomen ivm plaatsing door installatie bedrijf

Goed en goede concurrerende prijs

Een goede ervaring snel en gemakkelijk voor een scherpe prijs

Ondanks onlineshop, toch makkelijk telefonisch bereikbaar, contact gehad en advies gekregen, artikel niet meer leverbaar goed alternatief aangeboden gekregen. Daarna contact opgenomen door installatie bedrijf . Snelle levering en plaatsing. En pas betalen na aflevering. IK ben zeer tevreden.

rcamijn 30-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

even langs gegaan en werd prima geholpen

Goede uitleg en motivatie, waarom ik deze koelkast moest nemen

Ruime keuze

Ik heb hier ook mijn keukens gekocht

Duidelijke uitleg, mensen die kennis van zeken hebben en je geen rotzooi willen aansmeren.

WSprokholt 30-12-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke webwinkel met duidelijke velden en informatieverstrekking

Zeer behulpzame en goede bezorgservice. Precies op tijd en tilde een wasmachine naar 3 hoog zonder lift.

BKI441675

wimdans 30-12-2014 Via de website gekocht

Alles is zeer overzichtelijk en gemakkelijk op te zoeken en te bestellen.

Ik kreeg keurig direct een bevestiging en de dag van levering.
Het contact met de koerier was erg goed, er werd duidelijk verteld wat er bezorgd zou worden en wanneer, er kwam nog een mail en sms voor de verwachtte tijd en de chauffeur belde keurig een uurtje van tevoren.

Ze hadden alles waar ik naar op zoek was en voor de goede prijs.

Zie boven.

Mooie en duidelijke website Redelijke prijzen Goed en duidelijk contact met de klant Uitstekende bezorgdienst

Djim1975 30-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via website, goede helpdesk per telefoon, snel geholpen, geen wachttijden.

In de ochtend besteld, de volgende dag in de middag in huis.

Goede service, vriendelijk, snel, goede prijs.

Beloo 30-12-2014 Via de website gekocht

Altijd makkelijk om op internet te kijken en telefonisch te bestellen. Verkoper moest nog even navraag doen bij externe leverancier. Werd binnen een paar uur terguggebeld

Ondanks een klein foutje in de administratie is de zendig perfect opgelost en alle meerkosten zijn voor rekening van Bemmel en Kroon gekomen. Top geregeld.

Prima zaak, goede service en vriendelijk personeel

Mnielen 30-12-2014 Via de website gekocht

ook verrast door de extra kassakorting

een eerdere bestelling van een inductie plaat zonder problemen kunnen annuleren. Levering gasplaat daarna conform afspraak.

uitgebreid atag assortiment, was voor mij relevant

bestelling, annulering, nieuwe bestelling en levering met goede track en tracé via dynalogic. alles top.

levering van order BKI441543 na eerdere goed afgewikkelde annulering inductie plaat is top verlopen. ook het prijsniveau, met zelfs kassakorting, kan ik waarderen

Aad Sprinkhuizen 30-12-2014 In de winkel gekocht

Alles stond vlak bijelkaar en dat is erg handig

Een goede verkoper die direct bereep wat wij nodig hadden

Genoeg keus om uit te zoeken wat wij nodig hadden en een goede uitleg van de verkoper

Omdat wij erg goed zijn geholpen en een goede uitleg hebben gekregen van de verkoper en dan het gemak van het bezorgen en het naar boven plaatsen van de 4 artikelen,geen probleem voor de transport medewerkers

Wij kunne alleen maar vollof preken over deze filiaal van Bemmel en Kroon in Zoeterwoude

Nana66 30-12-2014 In de winkel gekocht
Forepark

Snel , aardig en goedkoop. Ik heb nog nooit zon klant vriendelijke bestelprocedure meegemaakt, ze maken ook tijd voor je en helpen je goed.

Hele aardige mensen , goede service alleen is het jammer dat er niet heel veel Bemmel en kroon winkels zijn zoals de gamma en praxis.

Heel mooi , groot en goedkoop assortiment. Ik had een fornuis gekocht die energie A heeft voor 499,- met een wok pan en een aantal andere pannen. De volgende keer koop ik de wasmachine ;)

Ik heb het al tegen al mijn collega's verteld en mijn vrienden en ze zijn al enthousiast.

Dit is een hele goede , klantvriendelijke geduldige en ook nog goedkope winkel. Ze zijn heel snel en goed. Als er een probleem is dan lossen ze het klantvriendelijk , zorgzaam en gewoon goed op. Het is echt een aanrader , mijn collega's en vrienden zijn er ook al geweest en ze vonden het ook super , zulke mooie dingen mooi en groot assortiment gewoon super !! Ordrnmmr :DH441551

ilja74 30-12-2014 In de winkel gekocht

Altijd goed.

Ik ben altijd tevreden over de service. Hebben tot nu toe alle apparaten hier gekocht.

Genoeg keuze

Altijd vriendelijk personeel en voldoende keuze in de showroom

lessor 30-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

in de showroom in Zoeterwoude Rijndijk staat alles netjes bij soort bij elkaar.
In ons geval drogers van hetzelfde merk

de meneer in de winkel wilde ons echt helpen, ook al stond de machine waar wij interesse in hadden niet in de winkel.

Er staat niet ontzettend veel, maar de heren zijn bereid om ook op internet verder voor je kijken

De service, het enthousiasme waarmee je geholpen wordt. Er is duidelijk te merken dat men weet waar hij het over heeft.

De meneer in de winkel wist ons van alles over de droger te vertellen dat ze bij bcc niet hebben gedaan. Gaaf nog andere opties aan. De droger op zaterdag gekocht en de maandag erna geleverd.

Ronnieder 30-12-2014 Via de website gekocht

Gemak, duidelijk en goede informatie BKI441456

Jneter 30-12-2014 Via de website gekocht

Een aantal weken geleden een wasdroger gekocht (ordernummer DH440038). Ze zijn behulpzaam en denken met je mee. Verder wist ik precies wat ik wilde hebben maar dit product was niet voorraad. Ze boden ons voor hetzelfde geld een nieuwer typenummer aan. Ook nog eens gratis bezorgd en gemonteerd. Dat is nog eens een winkel met service!

hete thee 30-12-2014 Via de website gekocht

voor 16.oo online bestellen is de andere dag in huis. en bij ons was dat 23-12. dag voor kerst. was geen probleem.

snelle service, voor 16.oo online bestellen is de andere dag in huis.

via kieskeurig de vaatwasser uitgezocht en bij bemmel en kroon besteld.

voor de snelle en nette service is bemmel en kroon echt een aanrader.

top winkel online besteld en de andere dag in huis. dit was een dag voor kerst.

Usher01 30-12-2014 Via de website gekocht

Goed leesbare website

Zeer snellelevering
en (ongevraagd) 6 jaar extra en gratis garantie

Ruim voldoende en voor ieder wat wils

Zie alle boven staande recencies
en zeer snelle en correcte afhandeling

Zie alle boven staande punten. Dus spreekt voor zich, gewoon een topwinkel!

Pep123 30-12-2014 Via de website gekocht

Om half 4 besteld en de volgende dag was de koelkast al voor 10 uur 's ochtends geleverd! Alles zeer duidelijk gecommuniceerd en duidelijk te volgen.

Goedkoopste prijs voor het gewenste model

Wij vonden het door ons gewenste model koelkast hier voor de laagste prijs en goede voorwaarden. Daarnaast was de levering supersnel. Niks te klagen dus.

gebruiker1971 30-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website , duidelijke checkout en duidelijke emails en updates naderhand

Het geheel klopt gewoon . Goede voorraad controle op de website, dus iets wat op voorraad is hebben ze ook daadwerkelijk en wordt dan ook zoals beloofd binnen 24 uur geleverd. In mijn geval een koelkast die ik bestelde 2 dagen voor nieuwjaar en dus een dag voor nieuwjaar in mijn keuken stond ! Top

Erg volledig en met voldoende informatie.

Zeer zeker het aanbevelen waard !
Prima prijzen , de website klopt mbt de voorraad en ze doen wat ze beloven met de aflevering.
Beter kan niet.

B en K doet wat ze beloven. Ook tijdens de feestdagen en iets wat dus op voorraad lijkt op de website is ook daadwerkelijk op voorraad en wordt dan ook gewoon binnen 24 uur thuis bezorgt. Ondertussen prima email verkeerd mbt de bestelling en een sms met de bezorging info. Voorbeeldig !! Waren alle webshops maar zo. Oh en de prijs was ook de beste van alle aanbieders (inclusief bezorging) dus alle reden om hier te bestellen. Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord maar vanaf zal ik zeker weer de webshops bekijken als ik weer wat nodig heb.

Friederichs 30-12-2014 Via de website gekocht

Zodra je de bestelling geplaatst hebt, wordt alles voor je geregeld. Zelfs de afleverdatum kun je kiezen!

Zie gemak

Genoeg keuze, voor ieder wat wils.

Goede ervaring door goede communicatie en afhandeling.