Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marja 11-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke webshop

Goede berichtgeving na je bestelling

Groot assortiment en gunstige prijzen

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen

Forma 11-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en snel bestelproces met informatie over het verloop ervan.

Levertijd van vaatwasser was zeer snel.

Zeer ruime keus van vaatwassers en uitgebreide productinformatie.

Snel, goed en betrouwbaar.

M.P. van Dam (pedicure) 11-12-2015 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon hebben een duidelijke webshop, zeer veel details genoemd en uitleg is volledig. ook de extra service is ideaal. De klant kiest wat hij of zij wil. En betaald alleen datgene wat hij of zij kiest.

ideaal dat je meteen exact kan aangeven of er sprake is van een trap, of het apparaat aangesloten moet worden en of de oude apparatuur mee retour genomen moet worden.
Je krijgt keurig van te voren per email en ook nog per sms een bericht van bezorgtijd. Vervolgens nog eens korte tijd van te voren een goed ingeschatte bezorgtijd via sms. Zo nauwkeurig heb ik nog niet elders meegemaakt, en dat van een groot bedrijf.

groot assortiment tegen zeer scherpe prijzen

de service is top, we kregen zelfs automatisch een nog beter/grotere condensdroger, voor exact dezelfde prijs. De zogenaamde opvolger, hij voldeed aan alle eisen van onze keuze maar was ook nog eens groter!! We hebben nu een prachtige stille en koude warmtepompdroger waar zelfs 9 kg wasgoed inpast.

De bezorging is keurig verlopen, de twee mannen waren vriendelijk, terwijl wij nr. 16 van diezelfde dag waren. Petje af, hardwerkende mensen van de bezorging Dynalogic.

Anne 11-12-2015 Via de website gekocht

duidelijke website en echte winkels waarmee gemakkelijk per telefoon contact mee te maken is.DH506221

toen ik telefonisch advies vroeg bood men aan de bestelling telefonisch op te nemen

Ik heb niets gemist omdat ik op zoek was naar dit apparaat

betrokken, deskundig , betrouwbaar DH506221

een aanrader DH506221

Gerrit 11-12-2015 Via de website gekocht

artikel was erg gemakkelijk op de site te vinden

Onmiddelijk een mailtje dat artikel niet voorradig was, maar direkt werd besteld bij leverancier

in door ons gezocht artikel goede keuze

In alle bovenomschreven punten een goede afhandeling

T.K. 11-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site

Goede en duidelijke afspraken gemaakt.

Genoeg keuze.

Prima service en vriendelijke service, ook bij de aflevering van de (in dit geval) wasmachine.

Schonemann 11-12-2015 Via de website gekocht

In de webwinkel is het makkelijk zoeken naar de producten die mij interesseren.

Vragen worden snel en adequaat per mail beantwoord.

Ruime keuze

De afwerking en levering van de order is correct en soepel verlopen.

ikke 10-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, eerlijke prijzen geen onverwachte extra kosten.

Snelle levering, zelf afleverdatum gekozen, wasmachine geïnstalleerd, oude meegenomen en dat allemaal in 10 minuten.

Snel, accuraat, netjes. Voor herhaling vatbaar.

xdiedev 10-12-2015 Via de website gekocht

goede duidelijke webshop, overzichtlijk

telefoon na een keer overgaan opgenomen, duidelijk in uitleg, correct te woord gestaan

was op zoek naar Miele apparatuur, veel keuze

levering prima op tijd, met mail vooraf en een sms.
keurig oude apparaat meegenomen.

jdekok 10-12-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, binnen tijdsframe.

Keuze zat!

Goede en snelle afhandeling.

Gerard P.M. Vervaart 10-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijk website met duidelijke product omschrijvingen.

Ik had per ongeluk een verkeerde koelkast besteld, inbouw in plaats van een vrijstaande, nadat ik dat bemerkt had meteen een mail gestuurd met de gemaakte fout. Werd zeer snel op gereageerd, Na het zoeken van een alternatief werd de factuur aangepast en het verschil werd binnen 1 dag terug gestort op mijn rekening.

Er is een ruime keuze uit verschillende merken en type en niet geheel onbelangrijk, verschillende prijsklasse. Hierdoor kun je eigenlijk altijd wel slagen.

Ik heb een zeer positief gevoel over gehouden over het zaken doen met Bemmel & Kroon.

christellen 10-12-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te vinden, Bestelprocedure niet ingewikkeld.

Duidelijke follow-up na bestelling wat betreft leveringstraject, datum/uur van levering etc. Zeer snelle levering.

Cor 10-12-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Prima overzichtelijke indeling. Binnenkomst geeft al een gastvrij gevoel

Een uitleg van de verkoper, zonder zogenaamd verkooppraatje, zodat wij een goede keuze voor de appararuur konden maken. De snelle levering die wij wensten was mogelijk en ook de installatie thuis was direct geregeld. Alle afspraken werden stipt nagekomen.

Alle onze opties voor een nieuwe vaatwasser waren in de winkel aanwezig.

Naast alle voornoemde positieve bevindingen stippen wij ook graag de vriendelijke ontspannen benadering van de medewerkers van Bemmel en Kroon aan.

Joop 09-12-2015 Via de website gekocht

De website zit goed in elkaar, produkten zijn gemakkelijk te vinden met adequate informatie

De (voorbereiding van) aflevering was zeer punctueel.

Ik vond een breed aanbod van het product waar ik naar zocht. En nog belangrijker: precies de machine die ik op het oog had.

Goede inzichtelijke en toegankelijke website. Efficiënte en betrouwbare bestel en betaalprocedure.
Vlekkeloze en snelle uitvoering van het hele proces.

Rinus1957 09-12-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig zoeken en makkelijk bestellen

Werd prima geholpen bij vragen over een tussenstuk bij droger en wasmachine

Simpel bestellen en snelle levering

Olaf52 09-12-2015 Via de website gekocht

Het bestelde apparaat was niet meer leverbaar. Zonder dralen kregen we de nieuwe (duurdere) opvolger tegen dezelfde prijs. We vinden dat top!

Betrouwbare winkel met uitstekende service en ruime mogelijkheden voor extra's (inbouwen, oude apparaat retour, etc.)

Prijzen zijn ook concurrerend.

Geel 09-12-2015 Via de website gekocht

Prima kunnen zoeken wat ik zocht vanaf de bank

Supersnel geleverd en keurig

Ben super geholpen en snel

J.Heijmans 09-12-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude maar wel telef.

-goede website, duidelijk
-bestelprocedure was efficiënt en zeer snel; een verademing na een slechte ervaring bij grote concurrent waarbij ik de koop telef. probeerde af te werken.
-afspraken worden nagekomen! heerlijk!
zie ook: onder service

ik heb binnen 10 minuten telefonisch de bestelling geplaatst van vaatwasser + koelvriescombi. info had ik namelijk al uitgebreid bij grote keten verkregen maar toen ik daar na 1 dag bellen nog steeds de koop niet kon bevestigen heb ik via B. en Kroon gekocht. ik kreeg direct een levend persoon aan de lijn!! en t was zo geregeld!

-prima, veel keuze maar ik wist al precies wat ik wilde hebben dus niet uitgebreid winkel bekeken. prijs was concurrerend met de grote ketens en lag voor mijn aankoop zelfs 20 euro lager

na een zeer slechte ervaring bij de grote concurrent vanwege telefonische onbereikbaarheid was ik aangenaam verrast door de snelheid waarmee ik bij B&M werd geholpen.

Marco den Heijer 08-12-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima rustige benadering van klant.

Heldere toelichting van de verschillende producten.

Voldoende keuze.

Prima nette klantbehandeling.

Fijn dat de ook in de avonden open zijn.

berg 08-12-2015 Via de website gekocht

Je kunt online bestellen maar telefonisch vind ik nog gemakkelijker. Je wordt heel goed geholpen en geadviseerd en je hoeft op deze manier maar 1 keer je gegevens door te geven. Bij een volgende bestelling staat alles er al in.

Het product wordt afgeleverd op afgesproken tijd en netjes naar binnen gebracht. Verder heb ik nog niet veel service nodig gehad omdat het product nog in de garantie zit.

Voor mij genoeg anders zie je door de bomen het bos niet meer.

Ik beveel deze winkel aan: familie vrienden en anderen die aangeven witgoed nodig te hebben. Ik neem aan dat de service voor keukens net zo goed is.

Ik heb meerdere producten gekocht w.o. een vaatwasser, die keurig geinstalleerd werd en onlangs een droger voor mijn dochter, die hier heel blij mee is

Brenda 08-12-2015 Via de website gekocht

Perfecte zoekfunctie op de site, duidelijke productinformatie en goed bestelproces!

Netjes bevestiging van de bestelling, op de eerste werkdag een telefoontje, vervolgens een mail Hoe laat de chauffeur zou komen en ook nog een telefoontje een half uur voor aankomst. Ook bij plaatsing aansluiting en oude wasmachine en droger werden meegenomen, top service!

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, ben heel tevreden. Mocht het nodig zijn (hoop dat alles nu heel blijft) koop ik zelf ook zeker weer.

Jan Hellevoet 08-12-2015 In de winkel gekocht
Rijnburg

Zo ontzettend veel keus in merken en modellen, waarbij je ook gemakkelijk de juiste informatie hebt

Altijd snel en goed geholpen. Bij e.v.t. probleem werd dit snel en goed opgelost.

Zo ontzettend veel keus in merken en modellen.

Zie voorgaande items, die spreken voor zich !

Al diverse keren apparaten gekocht. Hierbij goed informatie gekregen om de uiteindelijke keus te bepalen, waarbij er niets door je strot wordt geduwd. Alle tijd om alles op een rijtje te zetten.

frankb 07-12-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

ruime overzichtelijke winkel, waarbij het personeel zichtbaar is, maar niet opdringerig.

duidelijke uitleg over de mogelijkheden, verwachte levering exact te volgen via track en trace, waarbij het aantal nog af te leveren adressen te volgen is + een melding nadat het adres voor je is afgerond, en de chauffeur onderweg is.

Veel merken en uitvoeringen werkend opgesteld in de showroom

gerda 07-12-2015 In de winkel gekocht
den Haag Forepark

Alles staat heel erg overzichtelijk opgesteld en zoniet dan wordt alles via de computer uitgelegd

De service is prima en laat niets te wensen over

breed assortiment

mooie winkel licht en erg schoon

goede prijs kwaliteit verhouding

Sylvie 07-12-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk om te bestellen en betalen.

Voldoende merken in verschillende prijsklassen

Goede prijs - correcte levering

H.A.van Willigenburg 07-12-2015 Via de website gekocht

Heb bijna al mijn keuken apparaten bij B&K gekocht
het bezorgen en aansluiten ging vlot en op tijd.

De afgesproken bezorg datum en tijd werd correct uitgevoerd.

Ruime keus aan merken en prijsklasse is aanwezig.

Goede service en correcte behandeling.

De wasmachine welke ik heb gekocht is van het zelfde merk als welke ik 13 jaar geleden heb gekocht, alleen door het geluid van de laatste tijd heb ik een nieuwer type aangeschaft.

Roos 07-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website waar de producten goed staan weergegeven. Hierdoor is het zoeken naar producten eenvoudig. In de winkel in Cruquius staan de producten goed gesorteerd waardoor je snel het juiste product gevonden hebt.

De winkel in Cruquius is goed bereikbaar en heeft voldoende parkeergelegenheid.
In de winkel is voldoende personeel aanwezig die je van de juiste informatie voorziet en meedenkt met de klant. Ze geven duidelijke en eerlijke informatie over de te leveren producten.

Bemmel&Kroon levert veel diverse producten tegen een scherpe prijs.

De winkel in Cruquius heeft veel en diverse producten. Ondanks dat deze winkel groot is, blijft het overzichtelijk de juiste producten te vinden.
Daar komt bij dat de informatiebalie goed in het zicht staat waardoor je makkelijk hulp in kunt roepen.

P.m. Doornhein 07-12-2015 Via de website gekocht

Ik kan thuis online bestellen en zelf bepalen wanneer mijn vaatwasser werd bezorgd, zelfs op zaterdag!

Keurig netjes werd ik op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.

Veel keuze en toevallig kwam mijn keuze als goedkoopste uit bij Bemmel en Kroon.

Joris 07-12-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijneke boulevard

Zeer fijne website waar alles op een rijtje te zetten is. daarnaast was de levering op tijd en hebben de bezorgers zorgvuldig de wasmachine een moeilijke trap op en de oude eentrap naar beneden gebracht.

Astrid 07-12-2015 Via de website gekocht

Ik wilde informatie inwinnen via de telefoon en werd direct ontzettend vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg alle informatie die ik vroeg. De bestelling kon ik direct via telefoon doorgeven.

Ik had mijn bestelling via de telefoon doorgegeven. Op het moment dat ik ophing ontving ik direct mijn orderbevestiging via de mail. Sneller kon het niet. De mail was heel duidelijk en voorzien van alle informatie die nodig was voor verzending en ontvangst.
Ook de levering ging precies zoals mij telefonisch was verteld en zoals omschreven in de mail. Ik vind zelfs dat ze voor de levering een 10 moeten krijgen omdat mijn koelkast, de andere dag, op zaterdagavond (pakjesavond) om 21:00 werd afgeleverd door twee hele vriendelijke jongens. Echt Top.

Hier kan ik weinig over vertellen omdat ik alleen op zoek was naar een bepaald type en merk koelkast.

Bemmel en Kroon doet wat ze beloofd. Afspraak is afspraak

Ik had dit product eerder via internet elders besteld. Maar omdat er problemen waren met de aflevering hiervan heb ik het besluit genomen om de koelkast elders aan te schaffen. Spijt als haren op mijn hoofd dit had ik eigenlijk gelijk moeten doen. Ik heb het artikel bij Bemmel en Kroon aan huis betaald via een pin transactie. Volgende keer eerst bij Bemmel en Kroon op de site kijken voordat ik iets ga aanschaffen.

Erik van Strien 06-12-2015 Via de website gekocht

eenvoudig om een keuze te maken door het kunnen vergelijken van verschillende merken en types.

Na bestelling goed geïnformeerd over het verdere verloop van de bestelling. Nog geen andere ervaringen gehad.

Voor mij voldoende. Was opzoek naar een vaatwasser.

Gezien de productvergelijking en korte levertijd en niet te vergeten de prijs.

piekkok 06-12-2015 Via de website gekocht

Heldere website!

Snelle levering, goede prijs, duidelijke uitleg over de levering.

Voldoende aanbod

Fijne webwinkel, zeer gebruikersvriendelijk, veel en duidelijke informatie

jfranssen1603 06-12-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke en overzichtelijke website...veel informatie..makkelijk dat je gelijk reviews over het product zijn.

Paar keer gebeld voor een advies en een offerte voor een vaatwasser...2 maanden geleden hier ook een inbouwoven gekocht ...service en advies vind ik bij bemmelenkroon erg goed

Van goedkoop tot duur...te kust en te keur

Overzichtelijke website.. zeer scherpe prijzen...en de service en adviezen zijn super...!

TTimmer 06-12-2015 Via de website gekocht

snel en eenvoudig!

Super service, vandaag besteld, morgen in huis. Via de track en race kun je zelfs zien hoeveelste pakketje voor jou is, en waar de bezorger op dat moment mee bezig is... Vlak van te voren een smsje met een precieze tijdsindicatie... Geweldig!

Helaas is 10 de hoogste score, anders had Bemmel en Kroon een 250 gescoord! Zelf komen wij uit Limburg en in eerste instantie waren wij om heel eerlijk te zijn, onbekend met Bemmel en Kroon. Wij hadden een keuken gekocht bij een winkel bij ons in de buurt, maar na een tijdje kregen we te horen dat onze gas-op-glas kookplaat (en dat was voor ons wel een vereiste) niet meer leverbaar was. Onze keukenman zei dat hij er echt niet meer aan kon komen omdat zelfs de fabrikant hem niet meer in zijn bezit had. Toen zelf via internet bij Bemmel en Kroon gekomen en de kookplaat hier besteld. Volle lof voor deze winkel dus! De fabrikant kan er niet meer aankomen, maar Bemmel en Kroon wel! Dit is toch top!

Frank 06-12-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk via internet.

Je kan ze bellen of mailen als je vragen hebt.

Keuze te over.

Makkelijk, vriendelijk en snel geregeld.

Dit is voor mij de 2de keer dat ik via internet iets gekocht heb. Als je weet wat je wilt hebben is het echt super makkelijk en snel om iets te kunnen bestellen.

DPelli 06-12-2015 Via de website gekocht

Ik had een vaatwasser besteld. En dacht dat dat de juiste maat zou zijn. Maar door oplettendheid van Bemmel&Kroon heb ik nu echt de juiste maat. Ik had een normalen maat besteld, terwijl ik een hoog model nodig had.

Ik had de verkeerde vaatwasser besteld. Maar door de ruime keuze makkelijk een andere uit kunnen kiezen.

Top service en dit is niet de eerste keer

Voor al mijn aankopen zal ik naar Bemmel &Kroon gaan. En zal het iedereen aanraden. Qua prijs en service. BKI501274

Menno de B 05-12-2015 Via de website gekocht

Ik bestelde een oud model, maar kreeg een gratis upgrade...

Gratis upgrade was onverwacht en niet eerder gezien bij een webshop...

BKI504734

Menno de B 05-12-2015 Via de website gekocht

Ruim assortiment

Ik had een model besteld die niet meer leverbaar was en kreeg kostenoos een upgrade. Het zelfde merk, zelfde eigenschappen en meer dan ik voor had betaald. Uitzonderlijke service

Ruime keuze

Tja, vanwege de upgrade, zonder vragen zonder moeilijkheden echt een volle 10 voor deze winkel. Ik heb dit nog nooit meegemaakt

Houwaart 05-12-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige website, dus makkelijk thuis winkelen.

Moest nog wat weten over de levering, snel en proffesioneel telefonisch antwoord.

Groot en uitgebreid.

Wij waren al klant bij Bemmel & Kroon van een perfecte keuken die nog steeds voldoet.

Wij zijn en blijven klant.

milena72 05-12-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark

alles is gemakkelijk te vinden, overzichtelijk opgesteld. Productgroep bij productgroep. Je kunt zelf de kwaliteit kiezen die bij jou budget past.

Deskundige service, de medewerkers zijn op de hoogte van alle producten die zij verkopen en van welke kwaliteit ze zijn.

het assortiment is groot en divers, voor ieder budget hebben zij apparatuur staan. Zowel voor vrijstaand als inbouw als onderbouw apparatuur.

Goed en klant vriendelijk personeel. Weten van alle apparaten veel af. Goede service en erg bereidwillig om je te woord te staan en te helpen en begeleiden naar een goede keuze.

ordernummer DH504124

C. Plugge 05-12-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

Informatie is goed te vinden

Volgende dag bezorgd, werd 20 minuten voor de bezorging gebeld dat men er aan kwam

Verschillende merken, goede prijs-kwaliteitverhouding en de prijs waarvoor het wordt aangeboden is correct, geen extra kosten.

Goede voorlichting en vriendelijk personeel.

Pieter 05-12-2015 In de winkel gekocht
Den haag Forepark

De winkel is goed bereikbaar in het Forepark met eigen parkeergelegenheid.

Levering aan huis was binnen drie dagen, de oude afwasmachine werd meteen afgevoerd. De tijd waarop de levering zou komen werd netjes de dag van te voren opgegeven.

De winkel heeft een groot assortiment. Ik kon dus snek in dit geval afwasmachines vergelijken. Een model dat met mijn grote borden om kan gaan was zo snel gevonden.

De prijs die ik betaalde voor de Miele afwasmachine was zeker 10% lager dan de laagste prijs die ik op internet had gevonden.

N 05-12-2015 Via de website gekocht

Je heb de site zo gevonden en de tijd wat je wil dat kan ook gereld worden. Erg vriendelijk ook aan de telefoon

De bezorgers waren heel relax plaatsen hem netjes.

Het was een drukke dag maar ik als klant had daar geen haar van gemerkt!

De volgende aankoop doe ik zeker daar

Correct en goed

Susanna 04-12-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed bereikbaar, genoeg parkeer mogelijkheden en personeel niet opdringerig.

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en de heer die ons hielp was zeer behulpzaam en gaf veel informatie. Hij wist veel te vertellen over de merken en producten incl de verschillen en had er ook echt verstand van. Op advies ook bij merk in showroom wezen kijken naar het type koelkast dat ons beviel.

Het type koelkast waar wij voor gingen hadden ze niet op voorraad maar wel meerdere types laten zien als voorbeeld en vergelijking.

Netjes en zeer overzichtelijk! Personeel met kennis en zeer behulpzaam met informatie geven.

Absoluut een winkel waar ik weer heen ga voor andere apparatuur. Het bezorgen en plaatsen was ook snel na aankoop en de aanpassingen in de keuken zijn ook zeer vakkundig gedaan.

tamster74 04-12-2015 Via de website gekocht

Toegankelijke website, duidelijk en helder in gebruik

Levertijd perfect, iets voor 16 uur besteld en keurig de volgende dag in huis

Voldoende keus

Super snel geleverd, alles duidelijk via de mail ontvangen

Duidelijke website, snelle service. Ben blij met de koelkast

AHouben 04-12-2015 Via de website gekocht

Toen de geleverde wasdroger bij levering beschadigd bleek, was 1 mailtje voldoende: 1 dag later werd de droger omgeruild. Fantastisch!

Jeske.blaauboer 04-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk.

Ik heb aangegeven wat ik zocht en kreeg meteen de juiste producten aangeboden.

Het assortiment sloot aan op wat ik zocht.

SmurFZR 04-12-2015 Via de website gekocht

Goed gedocumenteerde site

Werkelijk perfect, ik bestelde een Siemens droger. Toen deze niet leverbaar was kreeg ik de (veel) duurdere opvolger in hetzelfde segment voor dezelfde prijs.

Alles in je assortiment hebben is (bijna) onmogelijk.

Super goede service. Een telefoontje een kwartier voor levering, dat had ik echt nog nooit meegemaakt. Bezorgend personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam.

TFoks 03-12-2015 Via de website gekocht

Bestellen via de site ging prima.

Apparaat was niet op voorraad, klantenservice gebeld en verzekerd dat het snel geleverd zou worden. 2 dagen later al een mail dat het geleverd kon worden. Levering via Dynalogic was prima geregeld.

Prima assortiment. Doet niet onder voor prijsstunters op internet.

Prima ervaring! Enige opmerking is dat er op de site staat 'gratis bezorging'. Dat klopt toch niet helemaal, als je het apparaat afhaalt is het een tientje goedkoper. Dan is het toch geen gratis bezorging.

VanE-O 03-12-2015 Via de website gekocht

Super snelle reacties op vragen per email. Ook nog een leuke korting gekregen omdat we al eerder witgoed bij Bemmel & Kroon hebben aangeschaft.