Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

madeleine 03-01-2020

het is een goede shop je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd word

Christiaan 03-01-2020

Er is een snelle reactie na de bestelling.
We kregen een nieuwer model voor de zelfde prijs.
De bestelling was netjes afgestemd op het geen we hadden afgesproken.

NR2020 03-01-2020

Bestelnummer: xxxxx
Bemmel & Kroon hanteert een scherpe prijs, heeft overzichtelijke website en levert snelle service. Ik heb gebruik gemaakt van een eindejaarskorting, die zonder problemen zichtbaar werd op de factuur. Ook de levering en aansluiting van witgoed (wasmachine) via trappenhuis ging gepaard met ruime vriendelijkheid en behulpzaamheid van de technici. Aanrader!

NR2020 03-01-2020

Snelle levering, goeie service, goeie communicatie 03-01-2020

Goeie ervaring met vorige aankoop, een koelkast. Wist daardoor ook van goeie communicatie en snelle levering en aansluiten van wasmachine. Kortom, volgende keer weer Bemmel & Kroon! Snelle levering, goeie service, goeie communicatie!

Adriaan Nagel 03-01-2020

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ik goede reviews las op verschillende sites. En ja, ze maken het helemaal 100% waar! Ik heb een vaatwasser besteld van een type dat niet meer leverbaar was, kreeg een upgrade: een nog completer apparaat voor dezelfde prijs. Alles werd na twee dagen bezorgd, gemonteerd en getest: alles perfect. De oude vaatwasser werd afgevoerd en de monteur was zeer vriendelijk en service gericht.
Ik zou er onmiddellijk weer komen als klant!

Mol 03-01-2020

Mooie webwinkel waarbij je snel en makkelijk kan bestellen. Alles is netjes en snel geregeld en afgeleverd!

Ben 03-01-2020

In korte tijd een koelkast en vaatwasser gekocht bij Bemmel en Kroon ( Forepark ) koelkast geleverd en geplaatst keurig netjes 👍👍. Mede daardoor ook voor de vaatwasser naar Bemmel en Kroon gegaan .vaatwasser binnen 3 dagen geleverd met netjes een telefoontje vooraf ( Helemaal top )

fornuis 02-01-2020

Na een zoektocht op internet kwam ik bij van Bemmel en Kroon uit.
Prijstechnisch zeker een aanrader !! Maar.... ik had gekozen voor de extra service (9,95), echter de bezorgdienst vond het vreemd dat ze moesten uitpakken en de verpakkingsmaterialen moesten meenemen. Ook ontbreekt de elektrische bedrading en stekker. Vreemd, zonder stroom wordt het moeilijk koken en er is hierover ook geen melding te vinden, ik dacht dat extra service toch minstens een aansluiting betekent.

kees 02-01-2020

snelle levering, zelfs op oudejaarsdag.
aardige jongens bij het afleveren.
je word goed op de hoogte gehouden van de levertijd.

kees 02-01-2020

goede beschrijving en ruime keuze.
snelle levering. en de extra nieuw jaars korting is mooi meegenomen.
aardige jongens bij afleveren,

Theo Selhorst 02-01-2020

Vriendelijk klant gericht personeel, vakkundige adviezen en niet opdringerig.

L.W. Sjollema 02-01-2020

De winkel is goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving. De artikelen staan logisch en goed zichtbaar opgesteld. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel. De service is uitstekend. (30 december 2019 besteld en 31 december 2019 geleverd). In de winkel is een ruim assortiment in diverse prijsklassen van de artikelen aanwezig.

Marco 02-01-2020

Hele vriendelijke verkoper. Verder laagste prijs voor onze wasmachine betaald en daarnaast werd machine snel en zeer klantvriendelijk geleverd en geïnstalleerd. Perfect!

Jose 02-01-2020

Was het goedkoopste en een duidelijke site. Keurig afgehandeld. Regelmatig e-mails ontvangen over de gang van zaken. Zelf de afhaling kunnen plannen en weer een e-mail ontvangen over de verdere gang van zaken. Een kwartier voor de bezorging een sms ontvangen waarna precies op tijd mijn vrieskast, op mijn verzoek keurig in mijn keuken werd afgeleverd.

B. Czirjak Minnee 01-01-2020

Ik heb dit keer een mooie grote amerikaanse koelkast gekocht nadat ik bij diverse zaken hiervoor had gekeken waaronder BCC maar die hadden beduidend minder keuze dan Bemmel & Kroon. Ik heb al eerder hier een wasmachine gekocht en daar ben ik nog steeds heel tevreden mee. De zaak bied goed service, grote klantvriendelijkheid en een duidelijke manier van communiceren en afspraken wat betreft de levering. de medewerkers in de winkel weten waar ze over praten en hadden duidelijke antwoorden op al onze vragen en op basis daarvan hebben wij een keuze kunnen maken. Ik beveel Bemmel & Kroon dan ook van harte aan. mvg B.

Teun 01-01-2020

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, groot assortiment, duidelijke informatie, snelle levering, waarbij je ook geïnformeerd prima wordt.

abrahams 31-12-2019

goede service, verkoper weet waar hij over praat. diverse keuzes aangegeven, duidelijkheid en komt zijn afspraak na
perfect

Will 31-12-2019

Duidelijke site, gemakkelijke bestelprocedure en heldere communicatie via e-mail.
Betrouwbaar en komt afspraken goed na.
Super bezorging door Dynalogic!!

Sybilla Sciaroni 31-12-2019

Wij kochten een wasdroger was beduidend goedkoper als de grote winkels ,alles keurig op tijd geleverd.Top

Rob 31-12-2019

Ik heb een wasdroger gekocht bij Bemmel & Kroon. Bleek wederom de scherpste prijs te zijn. Daarnaast kon de machine per direct worden geleverd, en is deze keurig afgeleverd en geinstalleerd. Oude apparaat meegenomen.

Scherpe prijzen, snelle levering en prima service. Wederom erg tevreden met onze aankoop bij Bemmel & Kroon.

joost andriessen 31-12-2019

prima prijs/kwaliteit verhouding; goede service; deskundig advies. en op tijd geleverd en geinstalleerd.

Elisabeth 31-12-2019

Ik ben uiterst tevreden! Kan ook niet anders ik koop hier al vele jaren de inbouwapparatuur indien die aan vervanging toe is voor mijn Bemmel en Kroon keuken. Ideaal om in de showroom te kijken en eventueel via internet te bestellen met de juiste afmetingen.

Toine 31-12-2019

Super snel, Ze hebben zelfs gewacht omdat ik te laat was. Echt TOP.

Liebherr 1486-20 31-12-2019

Wij bestelden een vriezer van Liebherr 1486-20 Ordernummer BKI815606
De vriezer ziet er mooi uit, is heel goed afgewerkt en werkt goed.
Bij het veranderen van het scharnierpunt konden we één klein vijsje niet indraaien
We hebben dit op 29 december gemeld aan Bemmel & Kroon en onmiddellijk kregen we bericht dat de technische dienst van Liebherr op de hoogte was gebracht
De volgende dag contacteerde Liebherr ons en maakten een afspraak om op 2 januari te komen
wat een goeie service van Liebherr !
Maar ook alle lof voor Bemmel & Kroon
Ze boden de beste prijs en gratis vervoer naar België met afhaling van onze oude vriezer
De communicatie met Bemmel & Kroon verliep erg vlot en het toestel werd, zoals afgesproken, op tijd geleverd.
Bij het melden van een klein euvel ivm het vijsje aan het handvat zorgden zij ervoor dat de technische service van Liebherr op de hoogte werd gebracht
Bemmel & Kroon is uitmuntend. Wat een service !
We geven hen het hoogste cijfer 10 en willen deze firma
aan iedereen aanbevelen

Lidy 31-12-2019

Een goede en snelle levering. Via track en tracé was perfect te volgen hoe laat product geleverd zou worden.
Heel fijn dat oude apparatuur gelijk wordt meegenomen.
Betrouwbare zaak waar je terecht kan.

Josee van Beek 30-12-2019

Wij kwamen nadat we bij BCC, Mediamarkt en Coolblue waren geweest bij Bemmel en Kroon terecht omdat hier een korting werd gegeven vanwege Kerst van 69,85. De uiterst vriendelijke medewerker wees ons erop, wat nergens elders is gedaan, dat onze gewenste no frost vriezer niet geschikt was om in de garage te plaatsen vanwege de eventuele te lage temperatuur aldaar. Gelukkig dat hij ons daarop wees! Bovendien was de vriezer aanwezig zodat we deze konden zien. Uiteindelijk besloten we een ander type te kopen en deze werd ook gelijk de volgende morgen geleverd! Wij zijn heel blij met deze zaak en zullen vaker hier terugkomen.

Annemarie 30-12-2019

Kreeg goede telefonische uitleg over de vaatwasser die ik online wilde bestellen en daarna besteld heb. Het model dat ik besteld had, was niet meer leverbaar, ik kreeg zonder meerkosten een duurder alternatief aangeboden. Het apparaat is netjes geleverd, en de kapotte vaatwasser idem afgevoerd. Ben zeer tevreden!

Eric 30-12-2019

Duidelijk uitleg in de shop betreffende een koelkast. Na rondgekeken op internet was het advies van de verkoper zeer goed. Teruggegaan besteld en laten leveren de eerste werkdag na de bestelling. Helemaal top. Oude koelkast weer meegenomen. Komzeker terug bij deze zaak

Ahman 30-12-2019

Overzichtelijke website, makkelijk en vlot te bestellen via de website. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Uitgebreide keuze witgoed-/keukenapparatuur!

Helaas 1 punt aftrek door wat mindere service via bezorger Dynalogic. Ten eerste bijna bij de verkeerde bezorgd, op de verpakking staat duidelijk 10B, terwijl zij naar nummer 6 zijn gegaan. Als ik ze niet achterna ren, wordt de koelkast gewoon bij de buren bezorgd!? Verder heb ik extra service bijgekocht voor uitpakken, plaatsing, installatie van de koelkast en meenemen van de verpakking. Niet erg bereid om ze uit te voeren, de bezorgers willen eigenlijk al heel snel weg nadat je je handtekening hebt gegeven, maar uiteindelijk alles uitgevoerd, toen ik ze het vraag. Beetje Jammer. Levering is wel ruim op tijd, dat moet wel er bij gezegd worden!

Martijn 30-12-2019

Scherpe prijzen en een goed assortiment om uit te kiezen. Waarom dan maar een 7, toen ik mij wasdroger bestelde stond deze op voorradig, echter bij de bevestigingsmail na bestellen stond dat ineen dat deze niet voorradig was en besteld moest worden bij de leverancier. Totdat het artikel weer leverbaar (2 weken) was er geen communicatie vanuit Bemmel en Kroon. Dit is wel een verbeterpunt. De mail die ik richting hun had gestuurd was ook geen reactie opgekomen. Toen ik telefonisch contact had gezocht werd mij verteld dat de mail niet in het systeem stond.
Voor de levering had ik het uitgebreide pakket gekozen met installeren en het verpakkingsmateriaal meenemen voor 9 euro. De wasdroger werd geleverd door Dynalogic en dat ging perfect daar kan een TNT nog wat van leren. Op de gekozen dag van levering krijg je een window van 3 uur en een track & trace van de chauffeur zodat je hem kan volgen + 30minuten van te voren een sms.

van Wijlen 30-12-2019

Geweldige inductieplaat van Inventum. Geen problemen met het aansluiten, koken geweldig. Even wennen wat betreft lager zetten van de kookstand maar dat is nu ook onder de knie. Enkele nieuw pan aangeschaft, anders pannen werkte gewoon, wel goed de bodem schoongemaakt met een staalsponsje. Ene dag besteld de volgende dag werd het al bezorgd en dat in de drukke december maand, bedankt.

Grande 29-12-2019

Op tweede kerstdag nog een wasmachine besteld, mooie prijs gevonden bij deze webshop en goede recensies over de webshop gezien, dus benieuwd of de levering binnen 1 dag zou gaan lukken. Volgende ochtend netjes een mail op welke dagdeel de verwachte aflevering zou plaatsvinden. Later op de de dag een sms wanneer de wasmachine afgeleverd zou worden. Stipt op tijd netjes binnenshuis afgeleverd en nog de aanbieding om de oude machine mee te nemen ook al had ik op de site aangegeven dit zelf te verzorgen.Aan te bevelen bedrijf.

N van de Pas 29-12-2019

een prima site en jullie waren het goedkoopste. de levering was perfect, precies hoe het was afgesproken.

Johan 29-12-2019

Al meerdere keren wat besteld al tijd correct ook wat reparaties betreft top service gewoon zoals het hoort.

Katrien 29-12-2019

Een zeer vlotte bestelling en levering van onze nieuwe diepvrieskast in Leuven (België). Dag van levering konden we zelf kiezen, wat handig was. De ochtend zelf kreeg ik een mailtje met de vermoedelijke tijdspanne van twee uur waarbinnen de levering zou plaatsvinden. Een half uur op voorhand kreeg ik nog een sms. Twee vriendelijke heren namen de oude diepvrieskast mee en leverden de nieuwe mooi af. Een aanrader.

Edwin 29-12-2019

site was duidelijk. De door mij gewenste vaatwasser was niet meet voorradig. Ik krijg daardoor een duurder vergelijkbare machine tegen dezelfde prijs. Goede service.

Jan Karremans 29-12-2019

Tweede kerstdag gaf onze koelkast de geest😬.Online direct een nieuwe besteld en de volgende dag al door Bemmel& Kroon geplaatst en de kapotte koelkast meegenomen.In week 8 gaat Bemmel & Kroon onze nieuwe keuken plaatsen.Wij hebben er het volste vertrouwen in dat dit net zo voortvarend gaat als de levering en plaatsing van de koelkast😀.

Fam. B.J. de Wit 28-12-2019

prima site indien er iets gezocht mocht worden voor in de keuken en snel geleverd ook! alles is keurig afgehandeld door de firma Bemmel en Kroon met dank ook aan jullie medewerkers die onze bestelling tot in de keuken gebracht hebben , Chappo

familie de Wit
Oegstgeest

Masu 28-12-2019

Snel een nieuwe wasmachine, vrijdag besteld en zaterdag in huis, vriendelijke bezorgers.

Herman 28-12-2019

Snel en voordelig in huis ! Zaterdagochtend op de afgesproken tijd geleverd.

michel 28-12-2019

deze winkel is top en een snelle levering zelfs op zaterdag je hoeft de deur er niet voor uit

Theo 28-12-2019

De aanloop naar de aflevering werd meer dan keurig verzorgd. Afleveringstijd werd uitstekend in beeld gebracht en kwam goed uit. Beide medewerkers waren zeer correct en plaatsten de beide apparaten zonder probleem op hun plaats en stelden ze goed af. Ook hun advies was goed.

Een zeer ontevreden klant 28-12-2019

Wat een drama service. Eerst krijgen we niet de vaatwasser die we hadden besteld. Toen ik er over belde, werd er doodleuk gezegd ach mevrouw waar maak je je druk om, je zit met de zelfde machine alleen zit er geen extra drogen knopje op. Hij droogt toch wel. Voor de service kregen we dan wel 2 zakken vaatwasblokjes. We hadden voor ruim 2000 euro besteld aan apparaten, waarschijnlijk niet dure apparaten, want dat werd ons steeds gezegd. Voor ons is 2000 euro enorm veel geld en meer dan een maandsalaris waar we lang voor hebben moeten sparen. Toen kregen we de tweede levering waaronder een inductiekookplaat. Die bleef ingepakt achter. Toen wij hem 2 dagen later lieten plaatsen was er een barst van links naar rechts over de glasplaat. Ik meteen bellen. Moest s’avonds nog foto’s plaatsen. Dit gedaan. Krijg ik een telefoontje dat er een enorme pit in de plaat zit en dus onze schuld. Nou er is op de plaat niets te zien, je kan het alleen voelen. Na veel gesteggel en volhoudendheid van dit bedrijf dat het onze schuld is zonder te komen kijken. Hebben wij Siemens ingeschakeld. Siemens nam ons meteen serieus. Mijn klacht werd doorgestuurd naar hoofdkantoor. Werd volgende ochtend meteen gebeld en afgesproken dat Siemens komt kijken. Siemens kwam een paar dagen later, we hadden afgesproken dat wanneer het onze schuld was wij zouden betalen en bij fabrieksfout zouden we niets hoeven betalen. Siemens kwam, zag meteen dat het een fabrieksfout was en we hebben een nieuwe glasplaat gekregen zonder betalen. Nou Bemmel en Kroon, hier zouden jullie nog eens van kunnen leren hoe je service moet verlenen. Je snapt dat je meteen ook een klant kwijt bent en zal het duidelijk aan iedereen vertellen die het wil horen dat jullie zo slecht zijn. En Verkoper wat een drama.... nooit maar dan ook nooit meer bij jullie!!!! Jullie kunnen een koude douche krijgen van ons.

Hamid 28-12-2019

De gekozen wasdroger was veel goedkoper dan andere webshops. Bestelling prima op tijd afgeleverd. Zeer tevreden met prijs/kwaliteit verhouding en levering. Echter, de bezorgers mogen best wat meer rustiger aan doen bij de aflevering, bijvoorbeeld wat meer tijd nemen om wat uitleg te geven over het apparaat. Het ging erg gehaast, afleveren, tekenen en z.s.m. weg. Dat was het enige minpunt.

Anne Marie 28-12-2019

Prima shop. Heldere communicatie, vriendelijke toonzetting. Website vind ik wat schreeuwerig / onrustig ogen, maar wel overzichtelijk ingedeeld en compleet assortiment. Levering stipt op tijd door zeer behulpzame, vriendelijke en beleefde chauffeur. Het real-time kunnen volgen van je pakket vind ik erg prettig: je zit nooit onnodig lang te wachten.

Pascall 27-12-2019

De aanschaf van mijn wasmachine scheelde een paar tientjes op de concurrent CoolBlue (goedkoper dus), het bestellen ging snel, levering keurig volgens afspraak. En de monteurs hebben zoals vooraf afgesproken de machine naar boven getild en netjes aangesloten. Top dus!

Ralph 27-12-2019

Prima service! Ik bestelde een koffieautomaat gedurende de kerstdagen met doorgaans langere levertijden. Op tweede kerstdag kwam er keurig via de mail een offerte van Bemmel&Kroon binnen. De telefonische klantenservice was ook perfect. Ik werd vriendelijk geholpen en de bestelling werd keurig verwerkt. De koffieautomaat kwam de volgende dag (27 december) precies volgens afspraak binnen. Ik heb ook al eerder tot volle tevredenheid bij Bemmel en Kroon witgoed besteld en zou dit zo weer doen. Ik heb nog geen ervaring met de after sales service maar ik heb wel het idee dat dat wel goed zit. De prijzen zijn ook zeer concurrerend. Ik ben erg tevreden. Het enige puntje van kritiek dat ik heb zou zijn dat je voor sommige scherpe aanbiedingen moet bellen of mailen aangezien de prijs dan niet op de website staat. Maar dit is maar een klein puntje.

Joop 27-12-2019

Goede prijs voor de Samsung koel/vries combi (eindejaarskorting..)
Goede service ( omzetten van de deuren van rechts naar links )
en keurige bezorging op tijd en netjes afgeleverd en neergezet

Leendert 27-12-2019

Personeel is zeker ter zaken kundig, apparaten staan werkend opgesteld.
We zijn goed voorgelicht, en de levering van het apparaat liep ook volgens afspraak.