Deze score is berekend op basis van 3209 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Caspar 19-10-2019

prima webshop met zeer snelle afhandeling van de order onder andere door goede communicatie.
Goed prijsniveau voor mijn aankoop, in dit geval een wasmachine, die al de volgende dat (zaterdag) werd bezorgd.
Mogelijkheid om te pinnen bij aflevering

Linda 19-10-2019

Quooker besteld bij Bemmel en Kroon. Een bedrijf dat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Alle mailtjes worden binnen 5 minuten beantwoord. Er wordt meegedacht over bezorgen. Je kan zelf aangeven wanneer je het pakket bezorgd wil hebben.
Bemmel en Kroon biedt daarnaast ook nog altijd laagste prijsgarantie. Erg fijn.

Joke K. te Vianen 18-10-2019

De service die Bemmel & Kroon levert verdient een 10 met een griffel! Ten eerste: ik bestelde een wasmachine van een bepaald type en bestelde daar de extra service bij (plaatsen en aansluiten). Ik kreeg daarop een mailtje dat de betreffende machine helaas niet meer leverbaar was, maar dat ik voor dezelfde prijs die ik al betaald had een opvolgend type kon krijgen. Die machine bleek echter in principe € 100,- duurder te zijn, dan welke ik besteld had. Dit genereuze aanbod verdiende al alle lof op zich.
Ten tweede:
Toen de machine werd gebracht door vervoerder Dynalogic, bleek de bezorger geen enkel verstand te hebben van het aansluiten van wasmachines. Zo vergat hij o.a. de transportbouten uit de machine te verwijderen, waardoor bij centrifugeren de machine door de hele wasruimte stuiterde. E.e.a. betekende dat de machine waarschijnlijk al flinke schade had opgelopen. De garantie zou niet meer gelden vanwege het 'ondeskundig aansluiten'. Na een mailtje hierover naar de klantenservice werd ik direct teruggebeld. Met excuses voor alle ongemak en het aanbod direct de andere dag een nieuwe machine te laten bezorgen. Dat noem ik - in beide gevallen - super-service! Met dank aan de medewerker (wiens naam ik niet mag noemen, maar hij weet vast dat ik hem bedoel als hij dit leest) voor de meer dan keurige afhandeling :-)

Jacco 18-10-2019

Zeer goede ervaring met deze webshop! Drie witgoed apparaten in een keer besteld; op
de overzichtelijke website kon ik makkelijk een keuze maken; Bij vragen kreeg ik meteen persoonlijk contact per telefoon en er was een goede vlotte afhandeling van de bestelling. De bezorgingafspraak was duidelijk en op tijd.

Ron J. 18-10-2019

Het was niet de eerste keer dat ik met veel genoegen bij van Bemmel en Kroon gewinkeld heb. Prijsstelling is altijd scherp en hulp bij de keuze van de kookplaat door de verkoper was bijzonder prettig. Plaatsing van de kookplaat en de door van Bemmel en Kroon ingeschakeld installatiebedrijf, ook voor de meterkast aanpassing, verdienen een dikke voldoende. Kom de volgende keer weer graag terug.

RIEKIE 18-10-2019

Ik kende de winkel niet, maar heb gewldige service ervaren, mooie vervangende wasmachine geleverd, daar de bestelde niet meer leverbaar ws, hartelijk dank.

gert jaap 18-10-2019

Snelle behandeling van de bestelling, snelle levering, vriendelijke bezorgers. Wat wil je nog meer?

Mevrouw van Rijswijk 18-10-2019

Dankzij mijn hulp in de huishouding op jullie site gekomen. Ben haar en Bemmel&Kroon erg dankbaar voor de geweldige ontvangst. Telefonisch contact super geweldig. Alle tijd werd er genomen (XXXX bedankt) en het feit dat mijn Siemens kookplaat EB0C2PY80N bij jullie mocht logeren tot het afgeleverd werd. 16 Oktober werd ik netjes gebeld door jullie bezorgers dat ze onderweg naar mij waren. Top. De plaatsing hebben de mannen geweldig gedaan en ook getest. Wat een enorme serves .Bij deze hartelijke dank. Een dikke 10 verdiend.

Henk 18-10-2019

Grote keuze en goed advies van kundige verkoper. Doormiddel van elektronische prijskaartjes wordt indien nodig de prijs bijgesteld, hierdoor ontstaat de laagste prijs.
Bezorging was net als de verkoop, top. De droger is netjes geplaatst en aangesloten.
Kortom, een tevreden klant!

Ruud Bakker 18-10-2019

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwam ik terecht in deze winkel gelegen in Cruquius plaza.
Vriendelijke en deskundige verkoper die ons tegen een gunstige prijs de gekozen wasmachine verkocht.
Ook de aflevering van de machine verliep uitermate correct met duidelijke mailtjes omtrent het levertijdstip.

John 18-10-2019

Website bekeken maar in de winkel gekocht al meerdere dingen gekocht je wordt goed geholpen en de prijs is heel scherp!

Karel 17-10-2019

Levering was snel en vakkundig, vaatwasser zonder morren de trap op gedragen - ook al hadden we daar niet voor betaald.

Website ziet er wat shabby uit, maar we zijn blij dat we toch voor B&K gekozen hebben. Dik tevreden!

JMR 17-10-2019

Dit is nu de tweede keer dat we een Siemens apparaat zoeken en via Google kwamen we weer bij Bemmel en Kroon terecht omdat daar het geselecteerde model het goedkoopste was en ook nog eens extra kassakorting werd gegeven. Ook stond er op hun website nog eens bij vermeld dat Siemens voor dit model een cash back actie had wat we niet op andere websites vermeld zagen. Financieel gezien was de keus dus snel gemaakt maar ook vanwege de snelle levering, de afhandeling van hun vervoerder met een track en trace systeem en vastomlijnde bezorgperiodes. Na even een misverstand over het model een kort belletje en men wist gelijk waar het omging en werd correcte informatie gegeven. Volgende apparaat waarschijnlijk dus weer bij Bemmel en Kroon bestellen.

h.van tessel 17-10-2019

ik was reeds bekend met Bemmel & kroon. ook deze bestelling goed en snel verwekt en geleverd.
prima zaak.

John 17-10-2019

Vriendelijk, fantastische service en een geweldige afterservice. Plaatsen van wasmachine en meenemen van de oude was als vanzelfspreken. De transportdienst die ze hebben is uitmuntend!

Ruud 17-10-2019

goede service, bestelde artikel was niet op voorraad en wij kregen een duurder model voor de prijs van het bestelde artikel.
zeer snelle levering.

Pim 17-10-2019

Goede prijs, product netjes geleverd. Goede interactie via e-mail. Levertijd zou iets genuanceerde gecommuniceerd kunnen worden.

J. Verbrugge 16-10-2019

Gelet op de eerdere goede ervaringen bij de aankoop van witgoed bij Bemmel & Kroon hebben wij wederom besloten de nieuwe wasmachine daar te kopen. Opnieuw super gegaan! Maandagmiddag besteld, de volgende dag om 12.30 uur bezorgd. De machine werd naar de badkamer op de eerste verdieping gebracht en de oude mee teruggenomen. Door de aanwezigheid van een traplift een zeer zware klus. De bezorgers waren zeer behulpzaam, klasse! En de Siemens wasmachine is een topper!

L. Huijzer 16-10-2019

Dinsdag bij het avond eten ontdekte we dat de koelkast niet meer koelde, al snel kwamen we erachter dat die niets meer deed en kapot was. Na het eten op internet gezocht naar een nieuwe betaalbare koelkast via kieskeurig kwamen bij deze winkel uit. Hier vonden we de betaalbare koelkast naar onze zin, de info erbij was duidelijk en zo hebben we die meteen besteld. De volgende dag zou deze geleverd worden, en dat hebben ze dan ook keurig gedaan de nieuwe koelkast werd al net na de middag afgeleverd en de oude hebben ze meteen meegenomen (volgens afspraak) en dat was helemaal top geregeld! Wij zijn heel tevreden met Bemmel en Kroon!!!

Jeannette 16-10-2019

Gisteren een nieuwe wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Allereerst omdat ze de goedkoopste aanbieder bleken te zijn, maar ook vanwege de positieve ervaring van bekenden. Via de website is het eenvoudig bestellen en je ontvangt vrijwel direct de bevestiging en factuur. Vanochtend werd de levering bevestigd per mail en sms. Vervolgens is de wasmachine binnen het aangegeven tijdsblok geleverd en geïnstalleerd (hiervoor wordt € 9,95 gerekend). Ook is de oude machine en het verpakkingsmateriaal meegenomen. Prima en snelle service. Dik tevreden dus.

Patreijs 16-10-2019

Snelle levering, goede prijs. Wilde zelfs nog de bestelde artikelen op 2 verschillende adressen leveren.
Hulde!!
Was eigenlijk niets nieuws. In het verleden heb ik hier ook al besteld. Toen was het ook al prima!
De volgende aankoop zal weer hier zijn.

marcel 16-10-2019

prima service alles werd netjes afgeleverd en vriendelijk te woord gestaan!!

fred 16-10-2019

heb deze koelvriescombinatie gekozen omdat deze de goedkoopste was na veel kijken bij andere
snelle levering dus gewoon top

Paulina 16-10-2019

Aan het eind van mijn zoektocht naar een nieuwe warmtepompdroger heb ik via kieskeurig gezocht naar de goedkoopste leverancier. Zodoende kwam ik bij Bemmel & Kroon uit. Aangezien ik het bedrijf helemaal niet kende heb ik uitgezocht of dit een betrouwbare zaak was. Dat bleek zo te zijn. Bij het bestellen was direct duidelijk wat de te verwachten bezorgdatum zou zijn. Op de dag van levering is de droger netjes binnen de afgesproken periode geleverd. De bezorger was vriendelijk en reed in een vrachtwagentje met laadklep en had een steekwagen mee, hierdoor kon het pakket netjes en voorzichtig uitgeladen en naar binnen gebracht worden. (hier heb ik bij een andere webwinkel een keer een mindere ervaring mee gehad, toen werd de vaatwasser zo uit de laadbak van de vrachtwagen op straat 'geploft').
Al met al: een prettige online winkelervaring, product scherp geprijsd en duidelijke en nette afhandeling.

Raimond & Yvette 16-10-2019

Familie had altijd goede ervaringen met deze winkel en dus hebben wij er ook voor gekozen om bij deze winkel een nieuwe wasmachine te bestellen, nadat de oude onlangs al na een paar jaar gebruik kapot is gegaan. Vriendelijke mensen, zowel in de winkel als bij de levering via Dynalogic. Alle afspraken zoals contant betalen en doorgeven tijdstip van levering zijn keurig nagekomen. Hele proces van levering was zelfs tot in detail bij te houden, top! Dat geeft meteen al een goed gevoel. Tegen kleine vergoeding is de wasmachine geplaatst en getest (eerste spoeling). Wasmachine is gratis mee retour genomen. Levering was ook snel en vlak voor het weekend, dus we kunnen nu lekker het hele weekend wasjes draaien ;-)

M van der Meulen 16-10-2019

Omdat onze keuze na betaling niet op voorraad bleek te zijn 2 weken moeten wachten. Verder alles volgens afspraak.

Jan Hendrik 15-10-2019

Duidelijke heldere webshop, goed en eenvoudig keuze kunnen maken, Levering volgens afspraak, behulpzame nette bezorgers, goed geregeld.

Carolus 15-10-2019

Prima levering, geheel volgens afspraak, op tijd en vlot alles aangesloten. Fijn dat ze belden toen ze onderweg waren.

Patnoor 15-10-2019

Goede prijs, snelle levering, pakket onbeschadigd en compleet, goede bezorg informatievoorziening.

Junus 15-10-2019

Ik moet mijn grote complimenten geven aan de bezorgers die mijn (grote) koelkast en wasmachine hebben geleverd. Mijn appartementen bevindt zich op de vierde verdieping wat dus absoluut geen makkelijke klus is. De bezorgers waren erg vriendelijk en hebben het keurig naar mijn appartement gebracht. Daarnaast verliep het bestellen op jullie website ook zeer voorspoedig. Het is een overzichtelijke website en je weet gelijk waar je aan toe bent. Nogmaals mijn grote complimenten.
Ik was nog volledig onbekend met dit bedrijf maar wanneer ik weer wat moet bestellen, zal ik dit wederom bij jullie doen. Dit omdat de service en kwaliteit van de producten TOP zijn!

JohnDuijs 14-10-2019

Wij hadden met spoed een koel-vriescombinatie nodig. Op zondagavond hadden we op de websites van Bol.com, mediamarkt en bcc al snel een keuze gemaakt: een vrieskast met vier lades, een ruime koelkast, energielabel A++, een Liebherr en in de kleur rvs. Prijs: 750 euro.

Bij alledrie was de bezorging gratis. Omdat wij hem graag de volgende dag, maar uiterlijk op dinsdag, geleverd wilden hebben had ik verwacht dat bol.com of de mediamarkt hier geen enkel probleem mee zou hebben. Dat viel erg tegen. Bol.com kon een week later leveren, Mediamarkt op vrijdag en Bcc op donderdag.

Alleen Bemmel en Kroon gaf de garantie om de volgende dag al te leveren. Ik heb zondagavond om 22.00 uur betaald via Ideal, ontving direct een orderbevestiging en een bericht van de bezorger dat ze de volgende dag zouden bezorgen. In de loop van de ochtend nogmaals een bericht van de bezorger ontvangen met de verwachte aankomsttijd.

Ik was niet in de mogelijkheid om de koelkast zelf in ontvangst te nemen maar mijn zoon van 15 jaar wel. Toen ik thuiskwam stond de koelkast op zijn plek en was alle verpakkingsmateriaal meegenomen door de bezorger.

Ik was bijzonder verrast door de snelle service en de professionaliteit van de bezorger.

ik ga Bemmel en Kroon en zijn bezorger Dynalogic aan iedereen aanbevelen.

peter 14-10-2019

Scherpe prijzen. Snelle en correcte afhandeling. Goede communicatie naar levering toe. Een aanrader.

Dré 14-10-2019

Via allerlei vergelijkingssites (oa. Kieskeurig.nl) gekozen voor een wasmachine van het merk Siemens en die gekocht bij BEMMEL & KROON. Wij kiezen vaker voor aankoop bij Bemmel & Kroon. Niet alleen omdat zij nogal eens één van van de goedkopere aanbieders is, maar vooral door de goede service en het nakomen van afspraken. Ook de aflevering van (via Internet) aangeschafte producten is zowel tijdig als prettig en netjes. Heel tevreden. Top!

Rene vd Hoeven 14-10-2019

mooie zaak goed geholpen service buiten gewoon goed.
alles via de email enorm uitgebreide informatie. daarbij op de bezorg dag werd er precies gedaan wat ze gezegd hadden en dat ben ik wel eens anders gewend. dus een aanrader voor vele mensen en dat draag ik ook uit naar fam. vrienden en kennissen en collega's. wij zijn er super blij mee en ook het thuis breng bedrag viel reuze mee en daarbij namen ze al het oude weer mee inclusief de nodige verpakking. m.a.w. hier komen we zeker nog eens terug al was het allen maar om te genieten van de mooie showroom

Ron de Vroome 14-10-2019

Bij het (online) kopen van een pelgrim inductiekookplaat en electrische oven (ordernummer BKI793449) door de medewerker van Bemmel & Kroon vriendelijk en duidelijk geholpen.
De prijs van de aangekochte goederen was beduidend minder vergeleken met andere winkels/websites. (scheelde 250 euro).
Na bestelling dezelfde week nog geleverd. Toppp!

Otto Berendregt 14-10-2019

Wasdroger gekocht bij de vestiging Bemmel&Kroon Qruquius, na eerst een lange zoektocht op internet. B&K kwam er, naar wat wij zochten, qua prijs/kwaliteit verhouding, goed uit. In de winkel zeer prettig en professioneel geholpen. Goed en eerlijk advies gekregen en zelfs is er ons bedenktijd aanbevolen. Was niet nodig, wij waren snel overtuigd. Zaterdag's gekocht en maandagochtend al keurig afgeleverd. Perfect!

Carolien van Dijk 14-10-2019

Ik ben uitstekend geholpen door deze winkel. Korte tijd nadat ik mijn bestelling van een koelkast geplaatst had, ging de telefoon over en belden ze al om een bezorgafspraak te maken. Ook het afleveren van de koelkast voorliep voorspoedig. In korte tijd werd de oude koelkast weggehaald en werd de nieuwe geplaatst. Petje af.

Jos Zuijderwijk 14-10-2019

Omdat ik al eerder een aankoop bij Bemmel&Kroon heb gedaan en daar zeer tevreden over was.
Mijn keuze is dus niet zomaar.
Makkelijk bestellen en scherpe prijs via internet en zeer snelle en goede bezorging door Dynalogic.
TOP!!!!!

Gerard 14-10-2019

Wasmachine voor een heel goede prijs, snelle levering en netjes geplaatst (waarbij ook de wasdroger ook weer bovenop de wasmachine geplaatst is).

Tom 13-10-2019

Bezorger had de droger verkeerd aangesloten, alles nat. Nu zelf aangepast maar heb voor niets extra betaald

spiekhout 13-10-2019

De webside is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.
Snelle en plezierige levering binnen 23 uur, in mijn geval.
Aantrekkelijk was de 5 jaar garantie die inclusief was.

Jolanda 13-10-2019

goede bezorger dat ze een bericht krijgt hoe laat ze komen en ook wat ze geplaatst hebben en ook aan sluiten van de droger ik vind dat super goede winkel is om iets te bestellen

Jan Nadolski 13-10-2019

Prijs en klantvriendelijkheid
Goede kwaliteit van het geleverde en maken waar wat ze beloofd hebben.
Bezorging in goede handen bij Dynologic.

Jan Nadolski 13-10-2019

Prijs en klantvriendelijkheid
Goede kwaliteit van het geleverde en maken waar wat ze beloofd hebben.
Bezorging in goede handen bij Dynologic.

Lex 12-10-2019

Ontzettend blij met de aankoop (BKI794243) bij Bemmel en Kroon. Een prijsmatch aangevraagd, binnen een uur een offerte gekregen, akkoord gegaan en binnen 5 minuten de bevestiging en afleverafspraak binnen.
Op de gewenste datum de wasmachine binnen 5 minuten op de 2e verdieping gebracht door de koerier en nu staat hij te shinen in het washok. Ontzettend blij mee! Bemmel en Kroon; echt een aanrader!

Marja Schoonderwoerd 12-10-2019

Uitstekende service en snelle levering en net iets betere voorwaarden dan de andere leveranciers

van der Meij 12-10-2019

Een goed bedrijf! En scherp geprijsd! Alles was snel en goed afgehandeld, kregen netjes een sms van te voren.
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van dit bedrijf gehoord maar de website is duidelijk en overzichtelijk met een ruime keuze. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Catty 12-10-2019

We hebben voor de 2 e keer besteld bij deze winkel. Heel gemakkelijk. Je kunt op de dag van bezorging de koerier volgen en je krijgt een sms en wordt een half uur van tevoren gebeld door de koerier hoe laat hij voor de deur staat. En dat klopt helemaal. Heel erg tevreden over deze winkel.

De heer J.Zweistra 12-10-2019

Voor de aanschaf van een nieuwe wasdroger ben ik via google terecht gekomen bij Bemmels en Kroon en hebben wij een nieuwe wasdroger gekocht. De berichtgeving omtrent aankoop en levering is perfect verlopen en we zijn zeer tevreden over serviceverlening en het produkt.

Hans Mackaay 12-10-2019

Na 17 jaar is onze Miele wasmachine ermee gestopt. Vorige week naar Bemmel en Kroon geweest waar we goede ervaringen mee hadden. Ook nu zijn we weer top geadviseerd! prima prijs/ kwaliteit verhouding . Heel erg vlot, aardig en behulpzaam personeel. Voor onze volgende aankopen gaan we zeker weer naar Bemmel en Kroon en we bevelen deze winkel van harte aan.