Deze score is berekend op basis van 2944 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harry 05-11-2019

Supersnelle levering van onze nieuwe diepvries. Oude apparaat en verpakkingsmateriaal werden ook meegenomen. De gekozen diepvries had bij alle webshops dezelfde prijs maar Bemmel&Kroon levert ook gratis 5 jaar garantie bij.

monica 05-11-2019

Erg snelle levering, nette installatie en erg prettig dat er gelijk een testprogramma werd gedraaid.
Privé had ik al vaker gebruik gemaakt van de goede service van Bemmel en Kroon en nu heb ik dit op mijn werk ook aangeraden. Erg prettig!

Alessandra A 05-11-2019

Bemmel en Kroon offers a great assortment, impeccable service and very competitive prices. It is MY reference website to buy electric appliances.

Eugenio Habraken 05-11-2019

Bemmel en de Kroon goede webshop in prijs en levering.
perfecte levering mooi op tijd.

Bemmel & Kroon 05-11-2019

Via internet laat op de zaterdagavond na 21.30 uur een Bosch wasmachine besteld
Verbazingwekkend wordt deze bestelling nog voor de zondag tot in de perfectie geregeld

Isko 05-11-2019

Er zijn heel veel soorten drogers te koop, dus na een behoorlijke zoektocht uitgekomen op een bepaalde type van Beko (DH 8533 GAO) . Deze zeer betaalbare droger, zeer energiezuinig is bij de meeste 'bekende' zaken niet te krijgen. Maar Bemmel&Kroon heeft hem wel. En deze zaak heeft ongeveer elke type die je maar wil, van heel veel merken. Dus hier is de klant echt koning. Erg onder de indruk van de keuze mogelijkheden en ook van de snelheid van levering. Een prachtige droger, heel snel geleverd de volgende dag (zaterdag), aangesloten en wel en ik heb nog nooit zo'n goeie droger gehad. TOP

Wil Dekker 04-11-2019

Betreft ordernr. DH784403
Zeer goed geregeld! Ik belde om een afspraak te maken en het kon al de volgende dag bezorgt worden.
De avond ervoor een mail ontvangen in welk tijdblok de bezorging zou zijn en 20 minuten van te voren kreeg ik een telefoontje van de bezorger dat hij er binnen 20 minuten zou zijn.
Helemaal Top!

Intres 04-11-2019

waardeloos!!
fornuis zonder stekker geleverd.
kan dan een monteur laten komen voor 95euro.
dit was niet vermeld bij de aankoop ervan.
Raad het niet aan om bij deze firma een los fornuis te kopen.

Jan 03-11-2019

Goede voorlichting, prima prijs en tenslotte heel gemakkelijk bezorgproces, met zeer vriendelijke bezoergers.

Frits F. te Hoofddorp 03-11-2019

Overzichtelijke winkel met breed assortiment in de Cruquius, parkeren voor de deur. Geholpen door een heer met kennis van zaken, en om in de witgoed sfeer te blijven; in een poep en een scheet geleverd en geinstalleerd!

J.A. Bagijn 03-11-2019

De shop van Bemmel en Kroon was ons niet onbekend. De uitleg was voldoende om deze Droger te kopen. Alle hulp was geweldig van de verkoop naar de levering. Direct de volgende dag geleverd en aangesloten. De oude droger meegenomen.
Precies op tijd geleverd volgens de gemaakte afspraken. In 1 woord perfect.

J.Bommelijn 02-11-2019

de prijs kwaliteit verhouding van geleverd product tezamen met de klantvriendelijkheid is voor mij de reden van het cijfer 9

Ruth 02-11-2019

Heel tevreden over Bemmel & Kroon. De aankoop via de site ging probleemloos en de aflevering èn installatie
van de inductie kookplaat is supersnel (op zaterdag besteld en dinsdag geïnstalleerd) en vakkundig uitgevoerd.

den Haan 02-11-2019

Wij kozen voor deze shop vanwege de prijs. Gewoon de goedkoopste. De site was duidelijk en de afhandeling verder naar het afrekenen was ook goed en snel. Ook via e-mail werden we goed op de hoogte gehouden en de bezorging via Dynalogic was ook perfect. Ga zo door!!

Eddie P 01-11-2019

Van begin bestelling tot levering op de hoogte gehouden, en een correcte en snelle levering door Dynalogic Benelux BV.
Dank u wel voor de supper snelle levering.
Ik zou hier zo weer een bestelling doen!!!
Eddie P

HanksAngels 01-11-2019

Goede service en vlotte inbedrijfsname. Beste prijs kwaliteits-verhouding die ik kon vinden, ga zo door !

Fred Bosch 01-11-2019

Ben bij jullie terecht gekomen via internet en Bemmel & Kroon kwam als laagste prijs garantie uit de bus, heb mijn bestelling gedaan en werd direct op de hoogte gehouden over de levering en voorwaarden. De bestelling en levering was top en de juiste tijd zoals afgesproken.

Rob Bakker 01-11-2019

Na overleg en revieuws gelezen te hebben besloten wij bij deze leverancier een nieuwe Liebherr GP 1376-20 vriekast te bestellen. De doorslag voor deze bestelling was het feit dat deze vrieskast ( als enige ) geschikt is om in de schuur te plaatsen . De vrieskist blijft zelfs tot -15C buitentemperatuur functioneren. De overige vrieskasten schakelen reeds bij - 0C volledig uit en dat zonder alarm.
Voor ons is dit een topproduct.
Het leuke feit deed zich ook nog voor dat deze vrieskist maar liefst 90 euro goedkoper was als bij CoolBlue.
Omdat ik dit zeker wilde weten heb ik via klantenservice van Cool Blue dit enorme prijsverschil 20% duurder gecontroleerd en gevraagd hoe dit mogelijk was ?
Het antwoord van CoolBlue was dat zij hele soepele retourvoorwaarden hanteerden ?
Mijn vraag was of dit uit de 90€ meerprijs betaald moest worden maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Verder kreeg ik zonder meerprijs 49,50€ bij CB als meerprijs, 5 jaar extra garantie op de vrieskist.
Vervolgens werd de bestelde vrieskist afgeleverd door een hele aardige ( koerier ) xxxx
Op mijn aanwijzingen werd de vrieskist keurig achter het huis in de schuur geplaatst en de oude werd meegenomen incl de overtollige verpakking. De bezorger vertelde dat ik de vrieskist eerst na 4 a 5 uur aan mocht zetten i.v.b met terug komen van de koelvloeistof in de compressor ondanks dat de vrieskist verticaal op z,n pootjes was getransporteerd.
De levering was dus ook top !!
De volgende bestellingen zal ik indien van toepassing zeker opnieuw bij Bemmel en Kroon doen.

Jurgen 01-11-2019

Gekozen voor Bemmel en Kroon voor het kundige advies en de zeer lage prijzen.
Het apparaat is mooi van design heeft een eenvoudige bediening en is zeer zuinig.
De extra schoonmaak mogelijkheid is een voordeel.
Deze droger is een aanwinst

Ronny vagenende 31-10-2019

Geweldige shop,s avonds mijn wasmachine besteld en de dag nadien geleverd en aangesloten door twee zeer vriendelijke vakmensen,de machine ter plaatse getest of er geen fouten waren,kortom ben ik een fantastisch toestel rijker aan een prijs waar niemand anders aan kan,bedankt bemmel en kroon,mijn volgende aankoop is zeker weer bij jullie !!!

Rommy 31-10-2019

Ondanks dat het bedrijf in Rotterdam zit en ik in Groningen woon was de monteur exact om 8 uur s morgens bij me. De monteur was heel vriendelijk, netjes en snel. En de vaatwasser werkt uitstekend👍

patriek 31-10-2019

Ben bij de aanschaf van alle producten voor mn keuken fantastisch geholpen door Lex met adviezen. Spullen werden apart gezet en keurig op afroep afgeleverd. Bovendien tegen concurrerende prijzen.

Nijsco 31-10-2019

Koffieautomaat van Miele hier besteld, was de goedkoopste op het net. ook nog eens kassakorting en een mooie prijs gemaakt voor het monteren. de CVA 6041 werd de week erop geleverd en geiinstalleerd.
Monteur van AJ tec was mooi op tijd en heeft het apparaat perfect netjes ingebouwd.
Helaas bleek, toen de monteur weg was en ik alles ging uitproberen en nalezen in de handleiding, dat er enkele accessoires ontbraken. B&K hierover gebeld; ze zouden dit wel voor me regelen werd gezegd, verkoper belde me netjes terug. Wordt vervolgd

Johan 31-10-2019

Prima webshop. Meedenkende medewerkers. Snelle levering en goede communicatie tijdens het leverprocess. De aflevering van te voren aangekondigd en precies op de geschatte minuut afgeleverd.

ron 31-10-2019

mooi product voor een nette prijs en zeer netjes bezorgd.
zeker voor herhaling vatbaar.

MARJON Hanse 30-10-2019

Geweldige aflevering, vrij op tijd, en van tevoren opgebeld, precies zoals de medewerker mij had gezegd tijdens de bestelling de avond ervoor! Goede kontaktuele eigenschappen hadden de medewerkers die de aankoop kwamen leveren, ik ka niets verkeerds ontdekken, alleen maar lof over deze winkel!

Theo 30-10-2019

Hele ruime en overzichtelijke winkel met bekwaam en vriendelijk personeel.!

albert 30-10-2019

Snel gereageerd op mijn offerte verzoek. Hele ruime openingstijden tijden en goede service, vandaag voor 22:00 besteld is inderdaad ook volgende dag geleverd. Aardig personeel behulpzaam en alles is duidelijk uitgelegd.

w kantebeen 30-10-2019

maandagmiddag vaatwasmachine besteld (in de winkel) dinsdagsmorgens geleverd en aangesloten. Oude machine meegenomen. Klasse

Geert Nijhof 30-10-2019

Het kopen van een wasmachine via de internetwinkel van Bemmel&Kroon verliep eigenlijk identiek aan het kopen van een artikel in een fysieke winkel. Alle informatie en vergelijkingen van prestaties en prijzen verloopt uitstekend en je kan het op ieder gewenst moment in alle rust doen.
De prijzen en leveringsvoorwaarden zijn duidelijk en blijken ook te kloppen.
Levering van het bestelde artikel was snel en accuraat.

Sander 30-10-2019

Heel goed en snel geholpen.
Bemmel&Kroon levert gewoon wel de volgende dag en de 2 grote concurenten doen dit niet.

Ton & Jeanette 30-10-2019

Deze week nieuwe droger gekocht bij Bemmel & Kroon. Prima prijs en snelle aflever service met uitstekende communicatie over aflevertijden. Dat is bij andere bedrijven soms een probleem. Kan iedereen van harte aanraden bij hen te winkelen!

Tsong 29-10-2019

Zondag avond een mooie Miele wasmachine besteld en maandag middag werd hij al bezorgd! Keurig binnen het per e-mail 's ochtends vroeg aangegeven timeframe. Installeren lukte niet doordat een wastafel in de weg zat, die ik gelukkig zelf in de loop van de middag kon demonteren. De volgende dag kwamen ze terug en toen werd de machine keurig en vlot geïnstalleerd.

van der Ende 29-10-2019

Goede produkten en voorlichting. Wij hebben dit keer een wasmachine aangeschaft die vandaag geleverd is door 2 stoere binken en netjes op zijn plaats gezet en aangesloten, niks anders dan lof, dus zeker een aanrader

Robert 29-10-2019

een uitnodigende winkel om in rond te lopen en ideeën op te doen. de bediening was ter zake kundig en prettig, een hoog cijfer waardig!

Victor 29-10-2019

De levering was snel, precies op de aangekondigde tijd, vriendelijk, zorgvuldig en netjes. Niets op aan te merken. Vandaar tien punten!

marc 29-10-2019

goede service, duidelijke site en een nieuwer model voor de zelfde prijs gekregen.
de moeite waard

Han 28-10-2019

Prima en duidelijke website.
Ik heb ook nog tel contact gehad, en dat ging ook prima en netjes te woord gestaan.
Bezorging en plaatsing volgens planning verlopen.
Zeer goede bezorgers die alles perfect hebben gedaan.

Thomas van den Ende 28-10-2019

Super service! Binnen een dag geleverd en netjes van te voren gebeld zodat ik van kantoor naar huis kon om de bezorgers binnen te laten. Aardige bezorgers die alles netjes hebben aangesloten en het oude verpakkingsmateriaal weer mee hebben terug genomen.

Plugge/ order DH796706 28-10-2019

We kennen B&K heel lang.Hebben al vele jaren ervaring met de verkopers, prijsstelling, service/ levering en de garantie afwikkeling. Dit zowel voor witgoed als voor de keukens. Binnen onze familie is het al de 7e keuken van B&K.
Goed advies, ruime keuze, mogelijkheden en meedenken staan centraal bij dit bedrijf. Terecht een dikke 9!

Arie 28-10-2019

Goede informatie van de verkoper in de winkel. De levering is snel en goed uitgevoerd. Aangesloten op zolder en werkend achtergelaten!

PvR 28-10-2019

Duidelijke website, lage prijzen, goede bezorging, keurig op tijd. Kortom, een aanrader!

P van hooven 28-10-2019

Goed geholpen en goede uitleg. Winkel is als goed zien. Verkopers staan je goed te woord.

Mitchel Brouwer 28-10-2019

Snelle service. Vrijdag besteld, zaterdagochtend in huis. Bezorgers werkten snel en ruimden de verpakking van de nieuwe wasmachine op. Oude wasmachine namen ze mee. Eerder een wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon en dit is dan de tweede na elf jaar. Apparaat was echt nieuw en onbeschadigd. Tevens aangesloten en een half uur na bezorging zat de eerste was er weer in.

Ruud van Munster, Zoetermeer 27-10-2019

Wij hadden een kookplaat nodig die o.a. qua ruimte aan strenge randvoorwaarden moest voldoen. Wij werden bij Bemmel en Kroon zeer ter zake kundig geholpen. Tijdens oplevering en installatie ging de monteur zeer deskundig aan de gang. Hij had een oplossingsgerichte instelling, waardoor de lastige plaatsing succesvol werd uitgevoerd. Wij waren zeer onder de indruk van hoe de monteur te werk ging.

CWA 27-10-2019

(Tijdelijk) de goedkoopste webshop voor door ons gekozen wasmachine. Vlotte bezorging. makkelijk te volgen track en trace.

Rob V. 27-10-2019

Een perfecte 10. Goede website, goede communicatie en zeer snelle levering.
Vriendelijke en behulpzame mensen bij de aflevering en keurige installatie van onze nieuwe wasdroger.
Tevreden!!!

Fam. Den Breejen 27-10-2019

Zeer snelle levering, scherpe prijs MET extra lange garantietermijn (5 jaar). Allemaal top!

Birgit Verhoeven 27-10-2019

Wat een super service, vrijdag laat in de middag een bestelling geplaatst en zaterdagavond was de nieuwe droger al een was aan het drogen.

Bemmel en Kroon of bedoel je de bezorg dienst ? 27-10-2019

ik ben teleur gesteld de manier waarop het apparaat bezorgd is voor de deur en als je om iets extra vraag een meter verder dan gaan ze hun wel en iet werkzaamheden vertellen maar ik ben alleen en hoe moet ik het installeren de motor zit vast i.v.m. het vervoer en nu ........................