Deze score is berekend op basis van 3336 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

karin 23-06-2020

Voor de eerste keer hier besteld kwam gelijk vertrouwd over levering was ook perfect kon via de mail zien welke tijd er werd bezorgd.

Hans 23-06-2020

Koelkast snel bezorgt. Klein misverstand met de koeriers, maar direct netjes opgelost. Op mijn mail is direct gereageerd, ondanks dat het in het weekend was. Tevens gebruikt gemaakt van de laagste prijsgarantie, waar ik per toeval achterkwam. Ook hier heeft Bemmel&Kroon dit sportief opgepakt, en het verschil terug gestort. Geeft vertrouwen voor een aankoop.

A Jacobs 23-06-2020

Netjes voor gelicht en goed de verschillen uit gelegd.
Half uur voor bezorging gebeld.

Freddy 23-06-2020

De klantenservice reageert snel en helpt je goed mee, prijzen zijn scherp en de levering is super snel. Top!

Anna 23-06-2020

Snelle reactie en levering. De door mij bestelde wasdroger bleek toch niet meer beschikbaar. Zonder overleg heb ik de opvolger gekregen voor dezelfde prijs, maar ik was hier liever van tevoren over geïnformeerd.

Wouter Nijhof 23-06-2020

Mijn ervaring met Bemmel en Kroon is zeer positief! Voor de bestaande afzuigkap in ons nieuwe huis bleken wij acht (!) koolstoffilters nodig te hebben. Bij Bemmel en Kroon waren deze het voordeligst. Alleen... het online bestelsysteem berekende wel hoge verzendkosten, omdat het acht individuele dozen waren. Hierop heb ik met B & K contact opgenomen, waarna ik per ommegaande een aanbieding op maar kreeg zonder de verzendkosten. Kortom, snelle, goede en klantgerichte service.

Linda van Dijk 23-06-2020

Komt afspraken goed na. Snelle levering, kon kiezen wanneer, helemaal perfect. De bezorging ging ook super. Netjes gedaan!!

Erica 23-06-2020

Door Bemmel&Kroon ben ik telefonisch bij de klantenservice (*) onwijs goed geholpen. Het bedrijf wat mijn afwasmachine heeft geleverd Dynalogic krijgt van mij een dikke 1. Ik heb mijn geld voor het plaatsen ook terug gekregen. Dus ik beveel,deze winkel aan!

Adema 22-06-2020

Goede service geen probleem, ondanks Corona, om de vrieskast op de 2e etage te brengen en oude vrieskast hebben ze weer mee meegenomen.

Shaam 22-06-2020

Medewerker aan de telefoon was vriendelijk, uiteindelijk afspraak gemaakt om te kijken op locatie.
Medewerken op locatie was klantvriendelijk en behulpzaam. Had kennis van zaken.
Uiteindelijk besloten om ATAGkookplaat aan te schaffen en werd vakkundig gemonteerd.

Tico Chirino 22-06-2020

In eerste instantie had ik mijn twijfels bij de webshop. Zouden ze wel (op tijd) leveren? Had ik mijn keukenapparaten wel bij de juiste webshop besteld? Ik moet echter nu zeggen dat de medewerkers van Bemmel & Kroon zeer professioneel en snel waren in het aannemen, bevestigen en uitvoeren van mijn bestelling. De gebruikersvriendelijkheid van de website en leveringstijd van de order waren uitstekend.

Ron 22-06-2020

(Order ZTW864668) Via Kieskeurig zochten we naar een gasfornuis. Zo zij we bij de website van Bemmel en Kroon terechtgekomen. Voor ons is dit geen onbekenden naam; we hebben er al vaker gekocht en altijd tot volle tevredenheid. Zo ook deze keer. De website van Bemmel en Kroon leidt je makkelijk naar het artikel en toont heldere produktinformatie en uitgebreide uitleg. Omdat we toch nog een vraag hadden, hebben we telefonisch contact gezocht met het filiaal bij ons in de buurt. We werden vriendelijk te woord gestaan en onze vraag werd vlot beantwoord. De medewerker heeft onze bestelling in het systeem gezet, dat hoefden we dus niet zelf meer te doen. Levering ging ook vlot en soepel. Via de mail kreeg ik de avond tevoren een tijdvenster waarin het gasfornuis afgeleverd zou worden en een kwartiertje van tevoren werd ik gebeld door de chauffeur. Het gasfornuis is door hem en zijn collega netjes geplaatst en het oude gasfornuis werd door hen meegenomen. Het oude gasfornuis had ik van tevoren afgekoppeld om de boel erachter eens goed schoon te maken. Nu staat het nieuwe gasfornuis te schitteren in onze keuken. Kortom, alweer een prettige deal bij Bemmel en Kroon die door hen netjes en naar volle tevredenheid is afgehandeld. Aanrader!

Joep E 22-06-2020

Erg vriendelijke medewerker. Goede prijs (laagste!) en een supersnelle levering., de volgende dag!

H.J.Pomper 22-06-2020

Zeer behulpzame verkoper aan die telefoon .
Ik had via internet fouten gemaakt werd keurig hersteld, en via een mail bevestigd.
Ook de levering verliep perfect. Zeer behulpzame en vriendelijke chauffeur.

Margaux Geeroms 22-06-2020

Heel professionele shop en vriendelijke bezorgers. Diepvriezer goed geleverd en werkt perfect. Ook competitieve prijs t.o.v. anderen! Aanrader.

Ordernummer BKI868626

Sarah 22-06-2020

Goeie prijs en snelle levering aan huis, tot in de keuken. Via track and trace was de levering goed te volgen. Met een code, via de mail, kon ik corona proof ondertekenen. Enige verbeterpunt is dat de verpakking wat mij betreft verwijderd en meegenomen had mogen worden.

Martijn 22-06-2020

Na lang uitpluizen eindelijk besloten welke inductie kookplaat ik wilde hebben. Gekozen voor een moderne AEG met allerlei handige functies. Online op zoek naar een betrouwbare winkel met een goede prijs. Bij verschillende winkels de 's avonds laat de prijs opgevraagd via een knop op de website. Bemmel & Kroon was de enige die binnen enkele minuten (geautomatiseerd?) een prijsopgave doorgaf.
De volgende dag van 2 andere aanbieder ook een prijsopgave ontvangen, echter een stuk duurder dan Bemmel & Kroon. Op vrijdag om 15:00 de kookplaat besteld. Duidelijke informatie ontvangen over het bezorgen plus een track & trace code. De volgende dag netjes geleverd.
Zeer tevreden! Snelle informatie, beste prijs, snel geleverd!

Peter K Almere 22-06-2020

Voor het eerst bij Bemmel en Kroon een bestelling geplaatst. De site is overzichtelijk en duidelijk. De afhandeling van mijn bestelling was uitstekend en ik ben dan ook dik tevreden over dit bedrijf. Mijn bestelling betrof een inductie fornuis, indien ik weer iets nodig heb zal ik zeker bij hun een bestelling plaatsen.

P. 22-06-2020

Snelle bezorging en super aardige bezorgers! Ik kreeg keurig van tevoren bericht wanneer er bezorgd zou worden en binnen het tijdsvak waren ze er ook!

Hans 22-06-2020

Ik kreeg een goede voorlichting en advies over de droger. De levering was de volgende dag waarvan ik goed op de hoogte ben gehouden. Al met al zeer tevreden.

J Janssen 22-06-2020

Als ik mag vergelijken met bekende grote firma van mijn ervaring.
Bemmel & Kroon is top
Vriendelijk medewerken,snel oplossen en snel levering.

Peter 21-06-2020

De winkel biedt een product op voorraad aan, maar als je het dan bestelt en betaalt dan krijg je direct een mail dat het product niet op voorraad is maar dat ze een ander vergelijkbaar product sturen.
Dan zouden ze eerst moeten vragen en niet nadat ik betaald hebt en ik voor een voldongen feit stellen. Producten die niet op voorraad zijn moeten niet te koop worden aangeboden als zijnde op voorraad.

Dik Beens 21-06-2020

Prima webshop voor alle apparatuur in en om de keuken. Duidelijk zoekmenu met overzichtelijke weergave van foto's en uitleg.

R.Willemsen 21-06-2020

Wij hebben nu voor de 4e maal een product besteld bij Bemmel en Kroon. Zeer betrouwbaar zaak en doen wat ze beloven. Ook aardige en kundige mensen bij de klantenservice. Voor vragen kan je altijd bij hen terecht en zij denken met je mee. Bezorging is zeer goed geregeld met een tijdvak van bezorging en een half uur voor dat de bezorgers aan de deur staan krijg je een telefoontje. Prima geregeld. Kortom en prima zaak waar je altijd kan vinden wat je zoekt. Zeer aan te bevelen.

natasja klasen 21-06-2020

super service echt kan niet anders zeggen. ik heb voor Bemmel en kroon gekozen omdat zij de goedkoopste waren in de wasdroger die ik graag wou.
ik heb besteld kreeg bevestigingen en 2 dagen later stond mijn nieuwe droger bij mij in huis(ik woon in drenthe)
jammer genoeg deed de droger het 1 keer en toen bleek er een mankement aan te zijn.
ik gebeld naar Bemmel en kroon nou was geen probleem ze kwamen de kapotte droger halen en een nieuwe brengen...
en 2 dagen later had ik mijn nieuwe droger die het perfect doet en de oude is weer netjes meegenomen.
dus ik kan niet anders zeggen dan dat bemmel en kroon perfecte service geeft

Linda van Dijk 20-06-2020

Ballorig Lelystad 20-06-2020

Prima bedrijf met kwalitatief goede goederen en snelle levering. Heb nu meerdere keren bij dit bedrijf besteld/gekocht en weer naar volle tevredenheid.

Bianca B 20-06-2020

Geweldig te woord gestaan door de medewerkers van de winkel! En super goede uitleg en dit allemaal even vriendelijk.
Ik wilde op het laatste moment een andere kleur koelkast en vriezer en dat was geen probleem, zonder mokken hebben ze alles omgezet naar de juiste keuze. Super winkel

Halil 20-06-2020

Ik heb een LG koelkast gebesteld met ordernummer BKI866253.
Ik ben tevreden over de service.
Ik beveel Bemmel & Kroon aan.

Richard 20-06-2020

Gisteravond koelkast besteld en vanmiddag binnen. Verkoper aangegeven dat model op site niet meer te leveren was maar een optie was de opvolger. Zodoende deze besteld.

Mooi is dat de levering te volgen is en ze waren op tijd. Over de kwaliteit van het toestel kan ik nog niks zeggen.

Wilma Tammerijn 20-06-2020

Door het volgen van de track en trace wordt er precies op tijd geleverd. Ook nog een sms een half uur voor levering.
De mannen nemen het oude apparaat mee en pakken het nieuwe desgewenst uit. Zeer keurig en beleefd!
We zijn uitermate blij met de snelle levering!

Van der Vleuten 20-06-2020

De beoogde wasmachine was makkelijk te vinden op de overzichtelijke site. Heldere informatie over het product. Het bestelproces verliep vlotjes volgens een duidelijk stappenplan op de site. Nog even per telefoon de klantenservice een vraag gesteld die vlot en beleefd werd beantwoord. De communicatie over het bezorgtijdstip verliep erg goed via email en sms. De bezorgers werkte netjes en efficiënt tijdens het afleveren en plaatsen van de wasmachine. Ze waren heel vriendelijk en beleefd.

G.C.P. Hacquebard 20-06-2020

Bij aankomst in Zoeterwoude Rijndijk geeft de entree al een positieve indruk en nodigt uit om naar binnen te gaan. De scheiding witgoed/keukens leidt direct naar de juiste afdeling.
De medewerker ontvangt je vriendelijk en laat hetgeen waarvoor je komt duidelijk zien en geeft daarbij de goede uitleg.
Zeker de moeite waard om terug te komen voor een andere aankoop. De afleveringsafspraak wordt daarna dan ook nagekomen. Bij check over het levertijdstip wordt vanuit de winkel teruggebeld.

Richard Z. 20-06-2020

BKI864914: Ik ben super tevreden over Bemmel&Kroon, gezamenlijk hebben we naar onze apparatuur wensen gekeken. Uiteraard hadden we ons er in verdiept maar dan toch is een advies van een specialist toch prettig. De prijs was gelijk goed en zeer scherp. De apparatuur is netjes op de afgesproken geleverd. Dus wat ons betreft top.

Gert van Olst 20-06-2020

Super snel geholpen door het antwoorden van mijn vraag. En wat helemaal fijn is , volgende dag al bezorgd . En constant op de hoogte gehouden qua tijd aankomst vervoerder . Super, dikke duim👍

Ben 20-06-2020

Snelle levering maar afleveren in de badkamer op een woonboot was toch een beetje teveel gevraagd.

H.j.van den Boomen 20-06-2020

Wij hebben een vries,-koel combinatie op 25-5-2020 gekocht. Op de bevestiging stond dat het binnen een paar dagen zal worden geleverd. Na diversen belletjes is hij na 31/2 week geleverd.

frans 20-06-2020

zeer goede prijs voor koelkast en op juiste datum geleverd
de communicatie over de bestelling en betaling waren uitstekend

S 20-06-2020

De bestelling is perfect op tijd bezorgd en de plaatsing van de bestelling super eenvoudig en duidelijk

Leonie 19-06-2020

Mooie winkel, met een mooi overzicht van de produkten. Ik kwam voor een kookplaat. Veel keuze, ook via internet. Ik werd goed en vlot geholpen en aan alles werd gedacht over verwijderen oude plaat en plaatsen nieuwe plaat. Ondanks drukte heb ik de kookplaat snel gekregen en kan ik gelukkig weer koken.

Dovianus 19-06-2020

Ben zeer tevreden
Snel kunnen vinden wat we zochten paar keer tele contact gehad goed geinformeerd en een bestelling door de telefoon was snel geregeld top kortom geen minpunten te bedenken

Barry 19-06-2020

Ik heb zoveel e-mail contact gehad en telefonisch en elke keer heeft de persoon mij uitmuntend te woord gestaan. Dikke pluim voor alle medewerkers van Bemmel & Kroon. Alle vragen zijn beantwoord en ik heb ook de juiste artikelen ontvangen. Afzuigkap en een inbouwkoelkast, prima apparaten met een prima service!!
Ordernummer BKI865841

HansQ 19-06-2020

Met Bemmel&Kroon valt te praten! De aanschafprijs was significant lager dan de andere "grote jongens". Heel goede en vlotte communicatie. Perfecte aflevering, waarbij ik de wagen op de route kon volgen, dus geen verrassingen. Heel netjes afgeleverd. Vriendelijke mensen. Hij draait nu zijn eerste was (zonder was ;-) ) Ik ben zéér tevreden en hoop met deze machine weer heel lang plezier te mogen beleven, nu met WiFi...

H. Prins 19-06-2020

Voor het eerst bij dit bedrijf iets gekocht. Afhandeling verliep prima. Duidelijke info over de service die wordt aangeboden op de website. Prettig dat ik zelf de bezorgdag kon kiezen. Al met al tevreden over deze leverancier.

M.Kekkevoet 19-06-2020

Goede duidelijke website.Vriendelijke mensen aan de telefoon.Op tijd gebracht,door aardige mensen.Wasmachine nog niet gebruikt.

Marion 19-06-2020

Goede service vrolijke en behulpzame bezorgers.Ook fijn dat ik een sms'je kreeg een half uur van tevoren zou dat ik wist hoe laat jullie er waren.
Ik raad iedereen aan om bij dit bedrijf te bestellen. 💪

Bedankt het bezorgen en plaatsen van de koelkast.

Frank 19-06-2020

Na lang zoeken kwamen we bij Bemmel en Kroon uit voor de aanschaf van onze nieuwe koel-vriescombinatie. Aangezien we er 1 nodig hadden die smaller is dan de standaard koel-vriescombinaties en dit model overal was uitverkocht, hebben we 2 keer gebeld of dit model wel leverbaar was. Ze konden hem bij de importeur bestellen en dan zou de levering binnen enkele werkdagen plaats vinden. Na 4 werkdagen heb ik een email gestuurd om te vragen naar de status van de bestelling. Vervolgens een mail terug gekregen dat het model niet meer leverbaar is. Onze zoektocht kan dus weer van voor af aan beginnen. We weten in elk geval waar we hem niet gaan kopen.

Danny 19-06-2020

Wat de mediamarkt in 5 dagen niet kon, deed bemmel en kroon binnen 24 uur ik ben super tevreden over mijn nieuwe koelkast en nog meer tevreden over de levering en service, er werd zelfs nog gebeld of het allemaal gelukt was wat een super service heel erg bedankt !

EJ Berentschot 19-06-2020

Voor mijn nieuwe AEG wasmachine heb ik gegoogled en kwam niet direct bij Bemmel en Kroon uit. Toch nog ff de prijs checken bij Bemmel en Kroon. Ennn..25 euro goedkoper dan op alle andere wasmachine-sites!!
Prima op tijd geleverd en aangesloten. Oude wasmachine meegenomen. KLAAR!

ossit 19-06-2020

Wasmachine ‘s avonds besteld en de volgende ochtend bezorgd. Voor klein bedrag op zolder afgeleverd en oude wasmachine afgevoerd. Nette prijs, iets goedkoper dan de andere “grote jongens”