Deze score is berekend op basis van 3181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WRdam 19-08-2019

Wij werden door vrienden op de prima service van Bemmel@Kroon gewezen en besloten dan ook daar op zoek te gaan naar nieuwe kookplaat. We werden vriendelijk ontvangen door deskundige medewerker. Er werd goed meegedacht met mogelijke oplossingen, Het product was niet op voorraad maar bestellen ging snel en binnen twee weken werd het ook thuis bezorgd en vakkundig geplaatst.

Missyjolanda 19-08-2019

Laagste prijs. Goede service en goede communicatie. Vriendelijk personeel. Wasmachine boven gebracht zonder te beschadigen.

Rob 18-08-2019

Ze zijn scherp geprijsd, en snelle en nette levering. De order is makkelijk te volgen tot hij geleverd wordt.

Fam. van den Berg 18-08-2019

We hebben deze shop uitgekozen vanwege de scherpe prijs van de afwasmachine die wij op het oog hadden. Het toestel dat we eigenlijk wilden was niet meer leverbaar, geheel kosteloos is er een duurder apparaat geleverd. De leveringsvoorwaarden waren heel duidelijk, je kon zelf een bezorgmoment kiezen. Duidelijke communicatie per e-mail. Levering was prima! We konden via track & trace bijhouden wanneer de levering bij ons zou zijn en een half uur voor het arriveren van de bezorger kregen we bericht. Top service en zeer tevreden over dit bedrijf en leverancier. absoluut een aanrader.

Roy Hendrikse 18-08-2019

Zeer tevreden. De bestelling ging heel soepel en de gebruiksvriendelijkheid van de site is oké.
Levering is prima, wat ze beloven doen ze, zal zeker weer gebruik maken van Bemmel & Kroon.

Janssen 18-08-2019

Zeer fijne "web" winkel. Telefonisch goed/snel bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan en duidelijke antwoorden op mijn vragen gekregen. Zeer goede prijs- artikelen aanbod, vlotte en nette afhandeling.
Ik ga zeker voor volgende aanschaf keukenapperatuur naar Bemmel&Kroon.

Brouwer 18-08-2019

Goede winkel. Service is meer dan goed. Goeie uitleg met betrekking op het apparaat wat je van plan bent om te kopen. Leggen goed de verschillen uit en de mogelijkheden.
Wij hebben hier een vaatwasser gekocht en zijn tot nu toe meer als tevreden over het product.
Installatie service erbij genomen en ook dit was provisioneel en vakkundig gedaan. Ook wat betreft met het maken van Een afspraak verliep allemaal goed.

WvT 18-08-2019

Snelle afhandeling van de bestelling en scherpe prijs. De samenwerkingsparntner die de montage van inbouwapparatuur verzorgt (AJ tec) levert uitstekend werk. In de communicatie per e-mail kreeg ik aanvankelijk geen duidelijk antwoord op bepaalde vragen, maar al met al een goede ervaring.

Joost 18-08-2019

Goede vaatwasmachine, snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd!! Toppertje hoor!

L van Tilburg 18-08-2019

Na heel lang zoeken uiteindelijk bij Bemmel en Kroon terecht gekomen voor onze nieuwe kookplaat (DH777886).

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen omdat er tussen vele andere bedrijven zoveel prijs verschil zat en Bemmel en Kroon was het voordeligst van allemaal.

Omdat de kookplaat niet op internet was te bestellen zijn wij naar den Haag gereden voor ons 1 uur rijden. En echt waar dit was zeker de moeite waard! Alle punten op een rij:

- we werden heel hartelijk ontvangen door de receptioniste
- de medewerker van de kookplaten hielp ons gelijk en was zeer klantvriendelijk.
- de kookplaat was binnen een week bij ons afgeleverd. En het bedrijf waar het door wordt afgeleverd werkt stipt op tijd en erg netjes.
- de prijzen zijn aangenaam.

We moeten nog wat apparatuur en ook dat gaan we zeker bij Bemmel en Kroon halen. Dat uurtje rijden hebben we er zeker voor over! Vandaar ook die welverdiende 10!!

Bedankt!

J vd Berg 17-08-2019

Goedkoop, snel, volgens afspraak, en werken met een goed installatiebedrijf

Kristel M. 17-08-2019

Mogelijkheid om op zaterdag te leveren, levering was precies op tijd en we hebben voor Bemmel en Kroon gekozen voor zowel de lagere prijs dan de concurrent als omwille van een eerdere positieve ervaring in het verleden.

J. Reedijk 17-08-2019

Via Kieskeurig kwamen we al snel uit bij Bemmel&Kroon voor onze nieuwe vaatwasser. Snel en gemakkelijk via de website besteld. Nog geen minuut later werden we gebeld door een medewerker van Bemmel&Kroon die aan de hand van een paar vragen wilde checken of wij de goede vaatwasser hadden gekocht. Heel fijn! Ook de bezorging en plaatsing van de vaatwasser verliep perfect. Kortom, de service van Bemmel&Kroon is super en zeker een aanrader.

Martijn van Dongen 17-08-2019

Alles liep volgens plan. We hebben bij deze webshop een nieuwe vaatwasser gekocht. Op de dag van levering netjes om 8:00 een email met een tijdschema. Ze zouden tussen 16:00 en 22:00 komen en stonden netjes om 17:00 voor de deur. De vaatwasser in de keuken gezet en oude meegenomen.

Marcel 17-08-2019

Wij hebben voor Bemmel&Kroon gekozen aangezien zij de beste combinatie voor ons boden prijs/levertijd. Wij hebben een wasmachine gekocht en deze besteld op vrijdag rond 17.00 uur. De volgende dag werd de wasmachine keurig op tijd geleverd. Levering uitermate keurig verlopen, mail van te voren, sms en later nog een sms met exact tijdstip. Mannen waren netjes op tijd en e.e.a werd netjes aangesloten en de oude machine afgevoerd.
Super te spreken over deze bestelling, aankoop en wijze waarop er geleverd is.
Niets op aan te merken alles keurig (als vanouds) voor elkaar hetgeen helaas niet altijd meer vanzelfsprekend is!!!

R. van Driesr 17-08-2019

Een mooie winkel met veel keuze in de apparatuur. Heel goede en duidelijke uitleg omtrent de mogelijkheden

Henry 17-08-2019

shop is duidelijk en overzichtelijk. Prijzen netjes. Komen afspraken na.
Levering volgens afspraak

Marielle Yousif 17-08-2019

We hebben voor deze winkel gekozen omdat de wasmachine hier 65 euro goedkoper was. En de bezorging was een dag na de bestelling, super fijn als je als gezin zonder wasmachine zit.
Er was iets niet goed gegaan met de betaling en na 1 belletje meteen netjes geholpen en opgelost.

René van Tiggelen 17-08-2019

Het hele bestelproces verliep heel snel en soepel. Prima prijs, prima vloeiend proces. En wat wat mij betreft onderscheidend is:
* naast de nieuwe stofzuiger top geleverd te hebben, namen ze de oude ook mee. Scheelt mij weer afvoeren.
* de track en trace is zeer gedetailleerd waardoor je bijna realtime ziet waar de bezorger is. Daardoor super strakke levering in beperkt tijdsvak.

Bezorger aan de deur was ook nog eens heel vriendelijk.

Kortom, heel enthousiast.

Arjo Kluiter 17-08-2019

en snelle communicatie, scherpe prijs en levering binnen 24 uur.onze machine was uitverkocht en we kregen een duurdere vaatwasser uit dezelfde serie van Bosch aangeboden voor dezelfde prijs .Inbouwen was in een uurtje gepiept. SMA68IX02N vaatwasser bosch

Els Thomas 17-08-2019

Bemmel & Kroon, hebben een geweldige toon!
Dat verdient een Kroon.
Servies en advies was er 100% wel!
Ik weet dat ik bij Bemmel tel.
Voor mij een top wasmachine!
Bemmel & Kroon van mij een 10!

Fred 17-08-2019

Bij Bemmel een wasdroger besteld voor de laagste prijs, de volgende dag perfect op de afgesproken tijd geleverd, kortom niks op aan te merken!

Ans 17-08-2019

Online een vaatwasser besteld en de volgende dag per e-mail netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling en de levering. De dag erna, werden we ‘s ochtends nog even gebeld dat ze er binnen 20 minuten zijn. Vriendelijke bezorger en nette afhandeling van de bestelling. Een aanrader!!!

Peter Leek 17-08-2019

Onze inductiekookplaat was overleden, bij het het zoeken naar een vervangende kookplaat, vonden wij een aanbieding van Bemmel en Kroon. Nieuwsgierig als we zijn togen we naar deze winkel in Cruquius. Daar zagen we een uitgebreide presentatie van keukenapparatuur. De verkoper gaf ons een bijzonder nuttig advies, omdat wij thuis een drie fase aansluiting hebben, waardoor we nog goedkoper uit waren.

Mark 16-08-2019

Goede prijzen en nog 50 euro extra korting op de warmtepompdroger en nog snel verzonden ook.

Remko 16-08-2019

De winkel die alles heeft! Ik heb niets eens gekeken in de winkel. Online had ik een wensenlijst ingestuurd, telefonisch besproken en de scherpste deal waar niemand nog mee kon concurreren. Telefonisch werd ik goed en vriendelijk geholpen. Ook het inplannen en bezorgen is prima volgens afgesproken tijd verlopen.... dik tevreden.

David 16-08-2019

Goede ervaringen met Bemmel & Kroon. Deskundige en vriendelijke uitleg bij aankoop van apparatuur. Inmiddels onze 10e apparaat bij deze shop gekocht. Service en levering is perfect.

Marjolein 16-08-2019

Ik ben erg tevreden!!! Nadat de oude wasmachine stuk was gegaan wilde ik snel een nieuwe. Bij Bemmel&Kroon vonden we er een die aan alle eisen voldeed en voor een goede prijs. Kort na het bestellen kregen we een email dat deze helaas niet leverbaar was maar dat we voor dezelfde prijs een nieuwer, duurder model kregen. Omdat de wasmachine niet te diep mocht zijn, omdat hij dan niet zou passen, hebben we contact opgenomen met de klantenservice en zijn we in de winkel langs geweest. Door beide medewerkers zeer vriendelijk geholpen. Levering kon al de volgende dag! Deze was prima, je kunt via een app volgen waar ze zijn en krijgt een half uur van tevoren nog een bericht. Wasmachine staat netjes op zijn plek, klaar voor gebruik en de oude is meegenomen.
Topservice dus!

A.kLIJN 16-08-2019

We zijn netjes geholpen en er werd goed naar onze wens geluisterd .
Ook netjes en snel bezorgd en Geïnstalleerde en de kapotte vaatwasser retour meegenomen..
Wij zijn zeer tevreden.

Gera dB 16-08-2019

Ik wilde graag snel een nieuwe wasmachine en na de keus voor het apparaat gemaakt te hebben, bleek Bemmel & Kroon het snelst te kunnen leveren. Niet alleen een belofte, maar ook daadwerkelijk een snelle levering inclusief installatie. Bovendien werd ik per mail goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en het aflevermoment. Bemmel & Kroon weet de verwachting dus ook waar te maken!

Nel de Vries-Vink 16-08-2019

deskundige informatie en heel goed uitleg over de aangeschafte wasmachine.plus en mindere punten uitgelegd ivm ons,tussen verschillende wasmachines.Werd goed op de hoogte gehouden van levering. levering perfect en aardige nette mensen die hem plaatste.

Nel de Vries-Vink 16-08-2019

ordenummer vergeten door te geven:xxxx Goede deskundige uitleg en informatie over verschillende wasmachines ivm onze situatie . De plus/min punten besproken. uiteindelijk samsung type ww8bm642ob gekocht.Levering is perfect werden op de hoogte gehouden hoe laat de levering was.nette en aardige en correcte mensen die de machine leverde.Dus een en al lof.

Jeroen 16-08-2019

Nu voor de tweede keer een huishoudelijk apparaat aangeschaft bij Bemmel & Kroon. Wederom een heldere en correcte communicatie, scherpe prijs en uitstekende service. Wasdroger werd vanmiddag afgeleverd door Dynalogic. Twee nette jongemannen die vooraf uitleggen en bespreken hoe zij de machine naar de juiste verdieping brengen en deze ook aansluiten. Geen gedoe, verpakkingsmaterialen gaan mee retour en alles weer netjes werkend opgeleverd.

Henk 16-08-2019

Overzichtelijke site, snel contact met klantenservice, duidelijke info, goed advies, concurrerende prijs.

Ria van leeuwen 16-08-2019

Prima shop, had een paar jaar eerder al een vaatwasser gekocht en dat was goed bevallen,
ook de snelle levering en de prijs spraken mij wel aan.

har 16-08-2019

Correct, snel en adequaat, daarnaast scherpe prijs, gisteren besteld vandaag geplaatst.

P. Geerts 16-08-2019

Snelle levering van een Whirlpool vaatwasser. Keurig geleverd tot over de drempel en het oude apparaat mee retour genomen. Goede prijs / kwaliteit verhouding!

Cin 16-08-2019

Snelle levering en zeer goede service. De droger van internet was niet meer leverbaar maar kreeg dire t een duurdere zonder bij te betalen

Pieter Ouwerkerk 16-08-2019

De nieuw vaatwasser is netjes afgeleverd, in de winkel werd ik heel nettjes geholpen met een goed advies. De bezorgers belde mij 15 minuten voor aankomst. Het aansluiten door de bezorgers was een fluitje van een cent. Ik raad deze winkel beslist aan omdat het een goed assortiment heeft en prima prijzen.

Anaid 16-08-2019

Snelle en correcte levering, mede dank zij de sms’jes van het transportbedrijf Dynalogic dat op bijna de minuut nauwkeurig voor de deur stond.

Bert Koster 16-08-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe Koel / Vrieskast , puur bij toeval kwam ik terecht bij Bemmel & Kroon .
Aan het eind van de middag gebeld , de volgende dag om ongeveer 13.00 had ik hem in huis ...Dit had ik uiteraard nooit verwacht , sneller kan het niet ...fantastisch 👍👍
Groeten van Bert uit Zwartsluis .

Marjon 15-08-2019

Bestelling geplaatst voor een AEG warmtepomp droger. Vrijwel direct reactie van een verkoper dat de door ons bestelde droger niet op voorraad was en ook niet meer op voorraad zou komen. Ons werd een gelijkwaardig apparaat aangeboden die ook wat duurder was in prijs, voor hetzelfde bedrag als wij de eerste droger hadden besteld.
Zeer snelle en nette service! Een volgende keer bestellen wij graag weer bij Bemmel en Kroon!

Hoekster 15-08-2019

Binnen 24 uur besteld en geleverd. Zeer goed geholpen door verkoper

Armin 15-08-2019

Besteld, heel snel retourmail: volgende dag bezorging. Prima, allemaal heel netjes en betrouwbaar overkomend. Op de dag van bezorging ook keurig netjes bericht met track and trace. Ook keurig netjes binnen die tijd bezorgd. Maar dan: 2 Marokkanen die weigeren de levering over de drempel heen te tillen. (Met Marokkaans accent :” we mogen niet verder brengen. Hier levering”).
De keuken is 3 meter verder, maar dat vertikte meneer de bezorger. “ mogen niet over voordeur”. Dus moest deze oude man zijn dochter optrommelen om de levering over de drempel je sjouwen. Dat lukt gelukkig. In de prijs inbegrepen zat het afvoeren van het oude apparaat. Maar dat vertikten de heren! “ Staat hier om de hoek, 2 meter”. Maar nee: ( met Marokkaans accent : Nee nee, mogen niet over drempel komen”. Dus maar weer dochterlief opgeroepen om oude apparaat te tillen.
Absurd hoe deze 2 de levering deden. Echt ontzettend klantonvriendelijkheid. Vreselijk. Wilden geen centimeter extra zetten. Heb nog nooit zo iets klantonvriendelijks qua levering meegemaakt. Schande.

Lara 15-08-2019

Bemmel & Kroon bood de scherpste prijs voor de wasdroogcombinatie die wij zochten. Nog telefonisch wat vragen gesteld. Ik werd duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Bestelling geplaatst, ontving spoedig bevestiging en factuur. De dag daarna werd de wasmachine bezorgd door 2 zeer vriendelijke mannen die er voor hebben gezorgd dat de wasmachine goed op de toch wat gekke plek werd geplaatst. Oude wasmachine werd kosteloos meegenomen. Samengevat: Aanschaf verliep zeer voorspoedig. Top!

Hr. C.L. Duville 15-08-2019

Wij zijn niet anders dan dik tevreden. We zijn zeer vriendelijk geholpen in de winkel en na het kopen van een koelkast en vaatwasser hadden wij aangegeven dat wij graag de levering de volgende dag na 11.00 uur geleverd wilden hebben. En ook daar hadden zij zich aangehouden.
Ook de chauffeurs waren zeer vriendelijk. Dus voor ons een dikke 10.

AM Brouwer 15-08-2019

Goed advies en duidelijke uitleg. Gratis aansluiten en retour nemen oude machine en petje af voor de mannen die de wasmachine de trap op tilden en de oude mee naar beneden, top service

Daum 15-08-2019

Prima service. Ook het telefonisch contact was prima. Deden hun best het juiste antwoord te kunnen geven

Anouk 15-08-2019

Ik heb via Bemmel&Kroon mijn AEG warmtepompdroger gekocht. Ik heb voor hen gekozen, omdat de droger met een specifiek typenummer via hen het goedkoopst was. Na bestelling op de website kreeg ik meteen een email dat het bestelde typenummer helaas niet leverbaar was, maar dat ik voor hetzelfde bedrag een duurder model kreeg met minstens dezelfde productspecificaties. In eerste instantie was ik hier niet blij mee. Na vergelijking van de verschillende typenummers toch maar de levering laten doorgaan, want de minimale eisen die ik stelde, had het nieuwe typenummer ook. Ik blijf het wel gek vinden dat het typenummer -ondanks dat deze niet meer geleverd kan worden- nog steeds op de website te koop is.
Verder is de website overzichtelijk en duidelijk. Ook wat betreft leveringsvoorwaarden e.d. staat dit helder op de website omschreven.
De levering zelf ging erg snel; de volgende dag werd de wasdroger bezorgd. De levering werd op de aangegeven tijd bezorgd en de plaatsing ging snel. Wel kwamen de bezorgers gehaast over en had ik zo mijn vraagtekens bij de juiste aansluiting (achteraf bleek het grotendeels wel goed te zijn en moest ik alleen de slang zelf inkorten).

martina 15-08-2019

Er werd deskundig meegedacht over de vervanging van een aantal apparaten in ons nieuwe huis. Levering ging snel en volgens de gemaakte afspraken en een onverwacht probleem dat zich voordeed werd snel en efficient opgelost