Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eriontec 11-06-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

In een mooie showroom, apparatuur met advies kopen voor een internet prijs! De toegevoegde waarde van een showroom werkt nog steeds.

Zeer prettige winkel met vriendelijk personeel en goede communicatie. Chauffeur belt ook netjes 15 minuten voor aankomst.

Alle bekende merken aanwezig en meest gebruikte modellen in de showroom. Wat niet in de winkel staat is via de webshop te krijgen.

Hele aankoop niks op aan te merken. Top winkel!

Fijne showroom veel keus en goed advies. Prijzen zijn vergelijkbaar met de webwinkels. Eigen fijne bezorgservice.

RickyH 11-06-2015 Via de website gekocht

Informatie over tijdstip van aflevering is heel goed. Top-service geleverd door de koerier!

Goed en voordelig - Wat wil je nog meer?

ariaens 11-06-2015 Via de website gekocht

Aankoop vlekkeloos verlopen!

Na de bestelling begon ik wat te twijfelen over de combimagnetron. Dat krijg je van al die recensies. Maar goed, het verkoopteam van Bemmel en Kroon was begripvol en heeft meteen een goed alternatief geboden voor een scherpe prijs. Prima.

Service = flexibiliteit + klantgerichtheid + duidelijkheid.
Prima.

Na de bestelling begon ik wat te twijfelen over de combimagnetron. Dat krijg je van al die recensies. Maar goed, het verkoopteam van Bemmel en Kroon was snel bereikbaar, begripvol en heeft meteen een goed alternatief aangeboden voor een scherpe prijs. De afspraken zijn nagekomen. Prima.

mmkoning 11-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk besteld via internet

Netjes in de keuken op z'n plek gezet. Lastig in een smal trappen huis in amsterdam. Maar heel voorzichtig naar boven gebracht.

ze hadden het model dat ik zocht, en ook meer.

Mijn bestelling, ordernummer BKI467895, is binnen een paar dagen. netjes thuis gebracht. Heel netjes over een smalle trap en krap huis in Amsterdam naar boven getild. Bemmel en Kroon was de goedkoopste en had goede reviews. Aanrader dus.

Richardgubbels 11-06-2015 Via de website gekocht

Alles zoals het hoort: makkelijk bestellen, direct informatie over de verzendprocedure. Met track and trace binnen 2 werkdagen geleverd en aangesloten, zoals aangegeven. Kortom: Top!

GerardEliette 10-06-2015 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel op internet, met een winkel als achtervang.

Plaatsen vlot en deskundig de apparatuur.

Wat ik nodig had,kon ik gemakkelijk vinden. Heb daardoor niet het gehele assortiment bekeken.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, maar er valt op internet wel veel te kiezen.

Deur van koelkast linksdraaiend maken had ik graag laten doen, leek even een zaak van service. Had ik moeten doorgeven net als het aansluiten van het gaskooktoestel. Heb geen moeite met extra werk wat moet worden vergoed.Prima website met kwaliteit voor een goede prijs.

Knoop230 10-06-2015 Via de website gekocht

Goede informatie op de website

De volgende dag al in huis

Kon kiezen op de breedte van de koelkast, en kreeg meteen het type dat voor mij geschikt was

Alles prima verlopen, doorslaggevend dat service aan huis bij prijs was inbegrepen, alleen het waterpas zetten van de koelkast werd niet gedaan

Geen problemen gehad, vlotte bezorging, weinig draairuimte om koelkast te plaatsen, koerier haalde daarom toch de koelkast uit de verpakking voor het naar binnengaan, anders had het niet gepast. Hij zei dat ze dat officieel eigenlijk niet mochten doen vanwege kans op beschadiging.

annearthur 10-06-2015 Via de website gekocht

duidelijk behulpzaam

bellen gelijk antwoord

breedt goed en goedkoop

formule 1 mate

beoordeling is goed je moet niet alteid tienen geven er moet spanning en verbetering blijven. ga zo door.

LoesvH123 10-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met de gebruikelijke betalingsmethode.

Zaterdag de wasmachine besteld en maandag werd deze al keurig bezorgt. Voor de levering werd gebeld of we thuis waren. Iets meer uitleg over het apparaat had gemogen. De wasmachine was bijvoorbeeld vochtig van binnen, waar ik in eerste instantie van schrok. Later bleek dat dit gebruikelijk is.

Veel verschillende merken die goed op voorraad zijn.

Snelle levering en de wasmachine werd keurig naar de 2de etage gebracht.

service-onderhoud 10-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, producten goed te vinden. Uiteindelijk telefonisch besteld i.v.m. behoefte aan advies.

Vriendelijk te woord gestaan. Deskundig advies, snelle service (vrijdag besteld, maandag geleverd).

Leveren goede, deskundige en snelle service.

Hamaja 10-06-2015 Via de website gekocht

Goede site

Prima service,ook toen de betaling mis ging werd er contact met mij opgenomen om me dit te melden

Goede service. Goede en snelle afhandeling. Prima geregeld. Goedkoop

roboskoop 09-06-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Bij installatie boorde men door een leiding, maar alles werd perfect afgehandeld. leiding gerepareerd en kast vervangen.

mooie winkel, breed assortiment en je krijgt een geode prijs, niet eerst de helft er vanaf hoeven onderhandelen. We hebben ook een erg mooi keramiek blad uit konden kiezen.

mooie winkel, vriendelijke verkopers. Niet pusherig, wel duidelijk. Assortiment is erg breed en mooie spullen.

blound 09-06-2015 Via de website gekocht

duidelijk website, ook telefonisch top geholpen, zeer vriendelijke medewerkers

alles wat de medewerker verteld heeft tijdens ons telefoongesprek klopt

2x besteld bij Bemmel en kroon was op voorraad

zeer ruim assortiment,primapris vriendelijke medewerkers, wat men beloofd wordt ook meteen gedaan. Kortom een prima zaak

duidelijke webshop, ruim assortiment, zeer vriendelijke en bekwame medewerkers, komen hun beloftes na. zeker een webshop/bedrijf om zaken mee te doen.Zeer redelijke prijzen.

Habo55 09-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke instructie en invulvelden op de webshop.

Prima Service, informatie per mail na aankoop en keurig op tijd geleverd.
Fijne heren die kwamen afleveren, zij herinnerden zich zelfs dat ze 2,5 jaar geleden ook iets bij ons hadden geleverd.

Ik kon van het merk dat ik wilde hebben meerdere typen vergelijken.

Prima service en mooie prijs/kwaliteit verhoudeing.

Alles is vlekkenloos verlopen, en dat was de voorgaande keren ook na bestelling online of in de winkel. Daar houd ik van, betrouwbaar en nette afhandeling van de zaken.

jelleirma 09-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk uitzoeken tegen de juiste prijs.

Helemaal van A tot Z duidelijk en goed geregeld.

Hier vind je gewoon wat je zoekt.

ralphlange 09-06-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

Ook een winkel die je gewoon kan bellen. Geen 0900 nr met zogenaamde klantenservice maar een vriendelijke medewerkster die je meteen adequaat helpt.

Goede telefonische hulp en ze bellen netjes terug, gewoon prima!

Snel, gemakkelijk, goede prijs en klantgericht. Zeker na een slechte ervaring bij een concurrent een verademing.

Vriendelijke service. Direct contact met het lokale filiaal, geen service nummer met mensen die niet kunnen helpen. Dank aan Mandy!

vaneerten 09-06-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken

Veel en nog meer online

Altijd eerst naar van Bemmel en Kroon!

Helemaal tevreden

wh de jong 08-06-2015 In de winkel gekocht

Goede uitleg

Zaterdag besteld maandag in huis

Perfect geholpen

Bram-01 08-06-2015 In de winkel gekocht
Cruquis

Alles in een winkel en goed personeel dat je vriendelijk te woord staat.

Service is goed ook bereidwillig met zoeken naar een alternatief.

Alles wat je wil zoniet dan zoeken ze het voor je op.

Een zeer goede service ze doen goed hun best om je zo goed mogelijk te helpen.

Toppy ga zo door

deseli 08-06-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website, makkelijk te bestellen, men wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling

vriendelijke, professionele medewerkers die dadelijk contact namen nadat ik een mail had gedaan dat de wasmachine beschadigd was, zeer vlotte verdere afhandeling, snelle levering

zeker voldoende keus

zeer betrouwbaar en professioneel - topservice

woensdagavond wasmachine en diepvries besteld bij Bemmel en Kroon. Zaterdagmorgen keurig afgeleverd in België. Kleine beschadiging geconstateerd aan wasmachine bij uitpakken. Diezelfde zaterdagmiddag even gebeld naar B&K. Geen probleem. Maandagavond werd er een nieuwe wasmachine geleverd en het beschadigde apparaat werd terug meegenomen. Is dit te overtreffen? Misschien maar ik denk het niet. Dit is service met een grote S en een voorbeeld voor alle onlinewinkels. Ik weet waar ik mijn volgende bestelling doe. Bedankt Bemmel en Kroon. ordernummer BKI469254

o.limburg 08-06-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

Vlotte bediening en goede voorlichting van de verkoper.

De service was vlot en de levering was binnen een week.

Uitstekend en ruim aanbod.

In de winkel is de service goed en duidelijk.

Wij zijn zelf gaan kijken omdat we een bepaald artikel zochten. Hierbij werd we klantvriendelijk te woord gestaan. Er lag geen druk op ons en we konden op ons gemak artikelen bekijken. Naderhand werden we ook nog gewezen op de aanschaf van een ander artikel, omdat het apparaat dat we wilden hebben niet geleverd werd.

c.g. put 07-06-2015 In de winkel gekocht
forrepark

makkelijk parkeren en veel keuze. van dv merken

in de winkel zijn we voortreffelijk voor gelicht

keurig en ruim op gezet voldoende keuze in div merken

wij zijn er heel goed geholpen zowel in de zaak als bij aflevering

wij en onze dochter hadden al eens meer daar iets gekocht de rustige uitleg en vriendelijke behandeling deed ons wederom besluiten tot deze aankopen

daantje66 07-06-2015 Via de website gekocht

Super service en een snelle levering tegen een zeer scherpe prijs. Top!

dorienbuys 07-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke website en goed contact per e-mail.

alles netjes en snel geleverd, mogelijkheid om zelf een bezorgdag uit te kiezen.

ik heb gevonden wat ik zocht.

ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

zie bovengenoemde punten

john13163 07-06-2015 In de winkel gekocht

website zit makkelijk in elkaar,makkelijk zoeken

werd snel geholpen en snel afgehandeld,was na 10 min weer uit de winkel

je slaagt altijd

is best de moeite waard om eens langs deze winkel te gaan als je naar huishoudelijke apparaten op zoek bent

duidelijke winkel waar je goed geholpen wordt

mweel 07-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en gebruiks vriendelijke website, voordelig.

Voordelig, duidelijk, snelle respons. Betrouwbaar.

rockchild 07-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Inductie kookplaat van Bosch in Zoeterwoude aangeschaft, nadat ik wel eerst de website heb bezocht. Website vind ik erg duidelijk en overzichtelijk. Afrekenen kan gewoon bij de installateur.

Medewerker adviseert en kijkt zelfs naar een voordelig alternatief. Vraagt door v.w.b. de extra functies van het apparaat en of ik die wel ga gebruiken.
Ik begrijp dat er kosten worden berekend voor de inbouw van (keuken)apparatuur (gaat via extern bedrijf) maar ik vind 95 euro inbouwkosten (1ste apparaat) (tarief extern bedrijf) toch wel iets aan de hoge kant.
Levering en datum inbouw is erg vlot.

Ik ben al jaren klant bij Bemmel & Kroon. Wanneer ik witgoed of keukenapparatuur nodig heb ga ik standaard naar deze winkel. Prijzen zijn nagenoeg gelijk aan die van de concurrent. Maar gezien mijn ervaringen met Bemmel & Kroon kies ik toch altijd weer voor deze winkel. Alle keuken inbouw apparaten (Bosch, afuigkap, vaatwasser, koel/vrieskast, Oven en kookplaat) komen bij Bemmel & Kroon vandaan.

Elke keer is de service erg goed. Alles wordt netjes (weliswaar met bijbetaling) door extern bedrijf ingebouwd en afgevoerd. Geen oude (defecte) apparatuur en verpakkingsmateriaal die ik zelf moet afvoeren.

Winkel in Zoeterwoude is erg mooi en overzichtelijk ingedeeld. Ook al kijk ik altijd eerst op de website dan nog ga ik naar de winkel in Zoeterwoude om het product "live" te bekijken en plaats dan daar mijn bestelling. Veel keus en wat mij opvalt is veel online producten voor de categorie die ik zocht zijn ook in de winkel aanwezig. Medewerkers zijn altijd behulpzaam en vriendelijk.

tjepstui 06-06-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk via de mail te bestellen en bij vragen ook prima telefonisch te bereiken. Betalen via de pin bij levering is ook perfect.

Via beslist.nl bij dit bedrijf terecht gekomen. Zij boden een Miele inbouwkoffieapparaat het goedkoopst aan. De prijs op hun site was opeens hoger. Er werd direct een lagere prijs vastgesteld. Toen enige dagen later de aanvankelijke beslist.nl prijs op de site stond vermeld was 1 mail genoeg voor om het apparaat alsnog voor deze lagere prijs geleverd te krijgen.

Gezien de ervaring zeer positief, prima service, betaalgemak, goede bezorgdienst, je weet hoe laat men ongeveer komt en krijgt 20 minuten voordat men werkelijk arriveert nog een sms

Toen de oorspronkelijke prijs die op de site van Beslist.nl alsnog op de site van Bemmel & Kroon kwam te staan was 1 mail genoeg om het apparaat voor de lagere prijs geleverd te krijgen. Hierdoor krijg je vertrouwen in een bedrijf.

Hans Noordermeer 06-06-2015 Via de website gekocht

De bestelling is eenvoudig te plaatsen. Het personeel aan de telefoon is zeer behulpzaam en reageren direct op vragen.Super snelle afwikkeling.

Bij navraag van de leveringstijd werd er zeer snel gereageerd en geacteerd. Zo werd onze bestelling nog op zaterdag uitgeleverd.

Zeer uitgebreid aanbod. Voor elk wat wils!!!

Ik kan van Bemmel en Kroon aan iedereen van harte aanbevelen.Men kan iedere vergelijking op zowel service, prijs en assortiment doorstaan.

Er viel op niets iets aan te merken. Vlot, accuraat en service gericht is deze organisatie. Als klant sta je hier werkelijk centraal. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mar10os 06-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk bestellen via de website

snelle en nette service

ruime keuze

Erg snelle en nette service, mijn wasmachine was kapot, ik heb een nieuwe besteld en de volgende dag werd hij bezorgd en aangesloten en de oude machine meegenomen. Vlak van te voren belde de chauffeur dat hij eraan kwam. Erg netjes. Grote keuze ook in de webshop. (ordernummer BKI468824)

Ka67 06-06-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden wat ik zocht

prima. snelle levering en op de dag als aangegeven

ruime keuze

goede overzichtelijke pagina

goeie overzichtelijke pagina. je kunt snel vinden wat je zoekt. helemaal makkelijk als je doorlinkt via kieskeurig. hele goede afhandeling van de levering. en goed op de hoogte gehouden over de aflevertijd op de dag zelf.

Greetjetieks 06-06-2015 Via de website gekocht

bestelling ging snel en gemakkelijk

Via mail duidelijk op de hoogte gesteld van de voortgang. Levering op juiste tijdstip afgeleverd.

Hebben speciaal op Product gezocht en dit was hier leverbaar. Niet verder gekeken.

snel en gemakkelijk. Afspraken zijn nagekomen.

Laura123456789 06-06-2015 Via de website gekocht

Prima prijs, vriendelijk personeel (via de telefoon besteld), snelle service en perfect betaalgemak! Een topper!

Caitlinvdb 06-06-2015 Via de website gekocht

Fijne site, goed dat je aangeven wanneer je je bestelling geleverd wilt hebben. Er wordt ook 20min van te voren gebeld, zodat je ook gewoon normaal een boodschap kan doen, zonder dat ze voor een dichte deur staan. Apparaten worden netjes afgeleverd en aangesloten (wonen 2hoog). Al met al een goeie service en zeker een aanrader!

Goallie 05-06-2015 Via de website gekocht

Besteld, binnen dag geleverd en geïnstalleerd

Keurig vooraf gebeld voor bezorg en installatieafspraak.
Model van keuze was niet op voorraad, alternatief tegen zelfde prijs aangeboden.

Ruime keuze

Goede en snelle service

Goallie 05-06-2015 Via de website gekocht

Besteld, binnen dag geleverd en geïnstalleerd

Keurig vooraf gebeld voor bezorg en installatieafspraak.

Ruime keuze

Goede en snelle service

roestniet 05-06-2015 Via de website gekocht

De website is duidelijk en de bestelprocedure makkelijk. Er wordt goede informatie gegeven over de mogelijkheden van extra service.

Voor de inbouw-service werden extra kosten berekend, maar dit werd overal op de site duidelijk aangegeven. Per email werden we duidelijk ingelicht over de vervolgprocedure. Er is heel snel met ons gebeld voor een afspraak voor het plaatsen en alles is netjes afgewikkeld.

Er is ruim voldoende keus. Op een andere website vond ik wel een product dat iets meer aan mijn verwachtingen voldeed, maar die gaf geen mogelijkheden voor service. Dat vond ik juist erg belangrijk, dus heb ik uiteindelijk toch voor een model bij Bemmel en Kroon gekozen.

Zeker weten!

Beertje1976 05-06-2015 Via de website gekocht

De service was top! Ze namen onze oude vaatwasser weer mee terug.

De vaatwasser doet het perfect. En hij is ook nog eens erg stil.

Verooev 05-06-2015 Via de website gekocht

Bezorgt en geinstalleerd

Vriendelijke jongens

Was qua prijs de voordeligste incl. Instaleren

Zeker, en als ik weer wat nodig heb zal ik zeker weer bij ze kijken

Met ordernummer BKI467483 afgeleverd en geinstalleerd. Qua prijs en kwaliteit van service een van de betere

hotelboat 05-06-2015 Via de website gekocht

Bij online aankoop moest er eerst betaald worden alvorens bezorgdatum geregeld kon worden. Echter na 1 telefoontje werd direct bezorgdatum geregeld waarna ik ook de betaling via IDEAL kon doen. alles direct bevestigd via de email

Zie commentaar bij gemak

Zeer snel direct en open communicerend en bevestigend via de email.

rleeman 04-06-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

en goede over zicht van de apparatuur waar ik naar op zoek was. duidelijke uitleg van wat er voor service aan de door mij gekozen wasmachine behoorden.

de service uitstekend zeker bij het afleveren van de machine eerst en mail van ongeveer de verwachtte tijd van levering en voor dat ze komen leveren nog telefonisch met het echte tijd van levering zodat je toch nog andere dingen kon doen

voor mij ging het om en wasmachine ze hebben ruime keus uit verschillende merken maar ook voor ander witgoed en apparatuur ruime keus

ik had deze winkel al veel eerder aan en tante en mijn schoonzus door gegeven alle twee ook voor en wasmachine met te vrede heit

ik kan alleen maar iets goeds zegen want uit mijn belevenis was van het begin tot het afleveren alles goed gegaan goede uitleg in de winkel het afhandelen pinnen bij aflevering de mannen die het kwamen afleveren netjes geplaats aangesloten uitleg gegeven maar deze ervaring hebben eerst mijn schoonzus gehad en daarna mijn tante dus ben ik zelf ook hier heen gegaan voor mijn was het top

Kees Dijkhuizen 04-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Product gezien op internet en in de winkel bekeken. Kregen goede voorlichting over de producten.

Leuke korting gekregen en een foutje van een verkeerde kleur op de bon werd zeer snel gecorrigeerd.

Voldoende keuzen in keukens, maar ook in apparaten zoals kookplaten, vaatwassers etcetera.

Ruime keuze en ruimte om te onderhandelen over de prijs.

Ze jagen je niet gelijk op en laten je rustig rondneuzen en mocht je vragen hebben dan is er iemand in de nabije omgeving

jp4all 04-06-2015 Via de website gekocht

eenvoudige bestelling en ondanks dat ik via het internet bestelde en voor de zekerheid telefonisch contact opnam zeer correct behandeld en eenvoudig besteld

naar 2 hoog op zolder de wasmachine zonder zeuren en beschadigen en extra kosten.

Ik bestel vaker via internet, maar niet alle winkels doen wat ze beloven. Daarom zoek ik ook vaak telefonisch contact. Belde netjes van tevoren dat ze 10 minuten vroeger kwamen.

Online shop is duidelijk en voor mijn artikel de goedkoopste samen met Med-dia-Markt. Echter heb ik negatieve ervaringen bij M. Bemmel en Kroon deden wat ze beloofde en iets meer.

miss bambela ki 04-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

alles duidelijk en snel te vinden

werd heel vriendelijk geholpen en kreeg ook een fikse korting op de prijs!

Heel veel keuze en een prachtige winkel!
Aan alles is gedacht, tot aan de wc's toe is het met zorg ingericht!

Een bijzonder mooie winkel met een groot assortiment en heel klantvriendelijk personeel. En het voornaamste natuurlijk,DE PRIJS! Die is al heel scherp, maar je krijgt ook er nog eens een hele leuke korting er boven op!En ook nog eens een snelle levering.Wat wilt een klant nog meer... Al met al een topzaak!

Ordernummer ztw 466784 Heb geen facebook, graag een mailtje bij ...

Johannes Spittel 04-06-2015 Via de website gekocht

Bestelling erg snel binnen

Goed kan alles vinden wat ik nodig heb

Goed en snelle levering en service

Goede online winkel snelle levering en service

LiseloreO 04-06-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Zeer ruim

Goede service, snelle levering, goed bereikbaar (zowel de winkel als telefonisch)

We zijn enorm tevreden over Bemmel & Kroon. Na wat internet research hadden we een prachtig fornuis op het oog. We wilden deze nog wel ‘in het echt’ kunnen bekijken voordat we een definitieve keuze zouden maken. In de winkel op het Forepark werden we vriendelijk te woord gestaan door bekwame mensen. Gezien Bemmel & Kroon het desbetreffende fornuis voor de laagste prijs kon aanbieden wilden we het direct bestellen. Het fornuis was niet op voorraad, desondanks stond het Smeg fornuis enkele dagen later (binnen een week!) thuis. De bezorgers waren vriendelijk en we waren bijzonder te spreken over de website waar op we konden zien waar de bezorger was en hoe lang het nog zou duren voordat hij bij ons was. Erg handig als je niet een halve dag thuis wilt wachten!

barryvdh 04-06-2015 Via de website gekocht

Onze wasmachine BKI468553 netjes geleverd, geïnstalleerd en de oude meegenomen van de Zolder, superservice!! de heren kwamen net toen ik mijn kids van school moest gaan halen.... Ik heb ze alleen gelaten en toen ik terugkwam draaide de wasmachine al en was de oude al ingeladen, geweldig.

wies kerbusch 04-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Je krijgt telkens een update tussendoor hoe het staat met je bestelling (die overigens zeer snel arriveert).

Wat ik zocht was op voorraad.

Coert0711 03-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en snelle ondersteuning

Snelle reactie en antwoord bij vragen. Vlotte bezorging t.o.v. andere winkelketen. Daar was 1, 5 week wacht tijd, nu stond de machine er 1 dag later.

Veelzijdige keus

Bemmel en Kroon is mijzelf ook aanbevolen

Snelle levering, oplettendheid op gemaakte

Cmiddelveen 03-06-2015 Via de website gekocht

Gister besteld, vandaag ontvangen.

De site is erg duidelijk. Bestelling was zo geplaatst.
Levering was ook erg prettig. Binnen 15 minuten de wasmachine boven, op zolder, aangesloten en wel. De oude wasmachine hebben ze mee terug genomen incl verpakkingsmateriaal. Super.

Zeker. Erg tevreden over de snelle en nette afhandeling.

Geen verbeteringen. Alles is erg netjes en snel gedaan. Ordernr.468841-1