Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Huub 12-03-2017 Via de website gekocht

Van A tot Z geweldig

Zeer klantvriendelijke afhandeling van bestelling met goede informatie m.b.t. levering. Produkt niet in voorraad maar binnen 3 dagen afgeleverd

I.A. 11-03-2017 Via de website gekocht

I.A.

Ben zeer tevreden over de afspraak en het nakomen van de afleveringsafspraak.
Compliment voor de bezorgers, die het app. op de afgesproken tijd bij mij in huis brachten en de oude magnetron weer meenamen.
Kan deze fa. zeker aanraden!!
Super!!

nona 11-03-2017 Via de website gekocht

Heel goede service.

Mijn dochter was via een collega op het bedrijf Bemmel en Kroon gewezen en heeft bij hen een keuken gekocht. Zij was zeer tevreden over de behandeling en service. Voor de aankoop van een nieuwe afzuigkap was het dus niet moeilijk bij welke zaak wij moesten zijn. Op de site van Bemmel en Kroon vonden we het product wat wij zochten, met duidelijke omschrijving. Binnen enkele dagen kregen wij bericht wanneer de levering zou plaatsvinden. De monteur die de afzuigkap kwam plaatsen was precies op de afgesproken tijd aanwezig. Hij was zeer correct, werkte snel en vakkundig, en ruimde na de montage de rommel, die het werk met zich had meegebracht, keurig op. Klasse!

Karin 11-03-2017 Via de website gekocht

Vlekkenloze service!

Maandagavond besteld, woensdagmiddag in huis. Iedere stap in het bestel- en leerproces wordt netjes gehaald zodat je precies weet wat je nog op welk moment kunt verwachten. Bestelling ging eenvoudig en de levering was perfect.

Gerard Jonker & Denis Kleinhans 11-03-2017 In de winkel gekocht

Ouderwets goede service

Nadat wij zelf een keuze hadden gemaakt over welke wasmachine wij zouden willen kopen, wist de verkoper van Bemmel & Kroon met goede argumenten en vakkennis ons te informeren over een andere (Lees: meer bij onze interesses en gezinssamenstelling passende) aanschaf van een weliswaar een iets duurder wasmachine. De extra kassakorting maakten het verschil nihil en ook het advies over het aansluiten maakte de komst van een "dure" elektricien overbodig. Dus per saldo toch voordeliger !!
Na betaling en afspraak over de levering ( de volgende dag al...!!!) Werden wij via de mail nauwkeurig op de hoogte gehouden van het tijdstip wanneer er geleverd zou worden.
De wasmachine werd op de afgesproken tijd door 2 keurige en correcte mannen die de boel uitpakten, aansloten en alles dubbel checkte. Kortom perfect een een heerlijke ervaring om zou goed en correct geholpen te worden in een wereld waar alles snel en digitaal moet. Geef ons maar ouderwets en goed en gedegen advies voor vaak wat duurdere aankopen!!
Hartelijk dank Bemmel & Kroon tot de volgende keer als wij weer wat nodig hebben wij komen zeker weer terug!!

Gerard Jonker & Denis Kleinhans

Peet 11-03-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

In de winkel goed geholpen, de bezorging kon snel geregeld worden. Apparaat werd netjes op zijn plek gezet en het oude apparaat weer meegenomen. Prima geregeld!

Ruud 11-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Correcte bestelling, levering en montage

Zakelijke benadering bij bestelling, leuke aanbieding.
Bezorging en montage door een extern bedrijf prima afgehandeld.

harm schuring 10-03-2017 Via de website gekocht

prijs opvraag gedaan deze kwam zeer snel en concurerend

omdat ik al goede ervaring had met de aanschaf van de afzuigkap heb ik offerte gevraagd voor koelkast en oven met magnetron functie
zeer snel kwam een voorstel om een nieuwer en duurder type oven van het zelfde merk voor een nog lagere
prijs als het oude type te leveren
hier was ik zeer blij mee de nu geleverde oven is bij andere winkels op dat moment tenminste 200 euro duurder
de bestelling werd netjes door een koerier op de afgesproken tijd bezorgd
dit gebeurde door nette bezorgers met goede sociale vaardigheden die de bestelling keurig op de aangegeven plaats hebben neer gezet

Perri 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Het product was het goedkoopste via deze site en ook nog de volgende dag geleverd. Heel fijn wanneer je het snel nodig hebt. Levering was ook prima, je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd van levering, netjes!

Peeters 10-03-2017 Via de website gekocht

Webwinkel met lage prijzen

Bestelling verliep vlot. Levering in België heeft meer tijd nodig dan aangegeven. Ondanks het trage verloop geen verdere klachten over Bemmel, noch over bezorgfirma.

Ton 10-03-2017 Via de website gekocht

Heel goed gevoel vooraf en ook bewaarheid !!

Duidelijke site met voldoende productinformatie om tot een goede keuze te komen. Daarnaast geen goedkopere andere aanbieders kunnen vinden. Maandag laat in de middag besteld en product woensdag in huis. "Bemmel en Kroon" maakt gebruik van verzending via Dynalogic, die een voortreffelijk track&trace systeem heeft, zodat je nagenoeg precies weet hoe laat je de bezorger op de stoep kunt verwachten.

Koen VK 10-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en mooi op tijd geleverd

zeer mooie promotie en een perfecte afhandeling.
koerierdienst met een state of the art track en trace systeem, SMS service voro levering GPS tracking van de koerier met zicht op hoeveel adressen er nog voor u zijn. Top !!

Faying 10-03-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon (de naam Kroon zegt het eigenlijk al!)

Inderdaad de laagste prijsaanbieding. Voor wat betreft de snelheid van reageren en levering, klantvriendelijkheid, betalingsmogelijkheden en de samenwerking met de bezorgdienst Dynalogic is er maar 1 woord: geweldig.

P Verhagen 10-03-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude

Geweldig advies gekregen

Omdat je er een heel goed advies krijgt en de prijzen zijn ook heel schappelijk zijn
en daar bouw een zaak vertouwen mee op.

Ine van Dijck 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering volgens afspraak

Prima webshop, duidelijk, makkelijk om door bestelproces te gaan. Snelle reactie
dat artikel niet meer leverbaar was en werd vervangen door de opvolger hiervan.

rob middeldorp 09-03-2017 In de winkel gekocht
neckar 24 in den haag

ik ben zeer netjes en correct geholpen in de winkel

de shop is geweldig mooi en zeer schoon en de bezorgers waren ook zeer attent en hulpvaardig ze kwamen zelfs veel vroeger dan gepland ze belden uiteraard wel eerst en ik was zeer verheugd!!dat ze vroeger kwamen tevens netjes aangesloten en waterpas gesteld en proef gedraaid en werking uitgelegd!!

Dijk 09-03-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Nette winkel goede service geen afwijkende verkoop praatjes , levering zoals afgesproken chauffeur belde nog in de afgesproken tijd dat hij onderweg was!

Anna 09-03-2017 Via de website gekocht

De wasmachine die wij hadden besteld was niet meer voorradig wij kregen een duurder apparaat voor dezelfde prijs. Aflevering prima 1 dag vtv een tijdklok en op de dag zelf kregen we nog een telefoontje dat ze er na een half uur zouden zijn. Apparaat op de plaats gezet en aangesloten. Aardige jongens en wij tevreden.

marnik 09-03-2017 Via de website gekocht

Topservice

Duidelijke,overzichtelijke website, apparaat dat ik wilde hebben was niet voorradig, maar kreeg een voorstel voor een nieuwer type aan dezelfde prijs, je kon nog steeds de bestelling annuleren als je niet akkoord was, maar ik vond het prima zo

Ineke Ouwehand 09-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prima zaak: klantgericht en klantvriendelijk

Ik werd uitstekend geholpen door verkoper Kees (Zoeterwoude Rijndijk) en vanmiddag is de machine geplaatst door twee keurige heren; vooraf een belletje en vlak voor de aflevering. Dus: vanaf de aankoop tot het plaatsen, ben ik helemaal tevreden. Als de machine nu het werk goed gaat doen, dan is het helemaal top! En te bedenken dat ik onderweg was naar BCC, maar ik weet dat de toiletten van B&K mooi zijn, en daarvan wilde ik eerst gebruik maken. Zo werd ik toch 'verleid' door B&K.

mario 09-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site met snelle service

Via de Kieskeurig website kwamen ze al als goedkoopste aanbieder naar voren maar door de kassakorting nog eens 20 euro extra korting.

Vonnie 09-03-2017 In de winkel gekocht

Goede service en nette bezorging
Goede kwaliteit van afleveren en installeren
Hartelijk bedankt

Will.K 09-03-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht,de FH4U2TDN1 van LG.

Zeer leuk geholpen,advies op hun site van Bemmel en Kroon was voor mijn zelfs duidelijk als oudere van 65+Ja je moet met je tijd mee gaan.Had eerst een andere uit gezocht,maar ben blij dat ik deze heb ,de wasmachine is lekker stil en wast goed schoon,na dat hij klaar was met het program.kwam het er bijna droog uit ,het hoefde niet lang in de droogtrommel. Dat spaard weer energie,het boekje wat er bij zit is duidelijk,en de jongens van Bemmel en kroon hebben hem netjes boven in de badkamer gezet.en de oude en de troep van wat om de nieuwe zat ook mee genomen .Ben erg blij met deze machine.

anton 09-03-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24, 2491 BD Den Haag

Service Top.

De klantvriendelijkheid, de aandacht het meedenken en de snelheid zijn doorslaggevend geweest om de keukenapparaat hier te kopen. Daarnaast had Bemmel en Kroon een beter aanbod dan alle andere keukenapparatuur leveranciers.

Brigitte 09-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Zaterdag een nieuwe wasmachine besteld en maandag kon ik weer wassen. Er werden geen extra kosten berekend voor het naar boven brengen van de machine en ook niet voor het meenemen van de oude wasmachine. Ondanks dat op de site wel kosten vermeld stonden. van Bemmel en Kroon super bedankt!

Steef 09-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik had eerst de wasdroger van Miele bij Coolblue gekocht en zag op B&K de wasdroger veel goedkoper. Ik dacht dat Coolblue een goede service had maar B&K overtreft dit zeker weten, goed geholpen en afspraak = afspraak!!

toine 09-03-2017 Via de website gekocht

snelle en vlotte levering

. snelle en vlotte levering van een koelkast door deze firma. alles volgens afspraak geleverd. oud toestel meegenomen. zeer tevreden

Lisette 08-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en goed service

Bemmel & Kroon heeft een duidelijke site en een scherpe prijs. De betaling gaat erg makkelijk en de levering is super snel en ook erg duidelijk wanneer het geleverd wordt. Op de dag van levering kreeg ik ook nog een sms met de tijd wanneer. Dit is super fijn. Het Apparaat is netjes en zorgvuldig geleverd. Kortom een prima bedrijf om inbouwapparatuur te bestellen. Zelf heb ik een Atag inbouw combimagnetron gekocht.

Ernst Thiel 08-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en medewerking

Ondanks dat niet iedereen tevreden was in andere reviews, heb ik toch voor Bemmel en Kroon gekozen omdat het een bekende winkel was voor mijn moeder. De telefonische koop verliep prima, geen poging om mij een dure koelkast te laten kopen. Eerder andersom, installatie heb ik af moeten zeggen omdat de installateur vol zat, maar ook dat was geen probleem. Aflevering was ook in orde en op tijd.
Wat mij betreft zien ze ons nog wel een keer terug. Top.

fam. Wolfis 08-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

In 1 woord samentevatten TOP!

De site is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Bij de winkel zeer klantvriendelijk geholpen. De film werd direct gestart in een mini 3D bioscoop voor onze jongste. En voor al onze vragen werd ruim de tijd genomen, duidelijke uitleg van div. apparaten, goed tel.bereikbaar, zeer snelle service. Duidelijke mail met afleverdatum en tijdsblok. En super dat je een half uur voor afleveren gebeld word door de vriendelijke bezorgers. Alles netjes afgeleverd. Gewoon top!

ABrug 08-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare service!

Artikelen zijn makkelijk te vinden op de site via een toegankelijke zoekfunctie. De aankondigingen van levertijd via mail en SMS is erg prettig. Het voorkomt onnodig thuis wachten.

Lolke 08-03-2017 Via de website gekocht

Precies volgens afspraak

Precies volgens afspraak. Vervoerder ook precies op tijd en goede informatie steeds per email of per sms. Ook goede communicatie ivm ander product

Luc Remmers 08-03-2017 Via de website gekocht

Snel & Duidelijk

Duidelijke website + goede telefonische ondersteuning.
Een droger gekocht via de website met duidelijke vermelding van de levertijd.
in eerste instantie vergat de chauffeur de oude droger mee te nemen, na 1 telefoontje werd deze alsnog dezelfde dag opgehaald.

Top service!

A.J.Wijenberg 08-03-2017 Via de website gekocht

Een geweldige en goede snelle service

Gaan zoeken op internet naar Inbouwoven en zo kwamen wij bij van Bemmel&Kroon uit we hadden hiervoor er nooit van gehoord.
We gingen eerst reviews nazien en toen gebeld voor uitleg oven en deze toen besteld via de website.
Goede uitleg aan de telefoon en daarna een snelle levering en de bezorging was ook goed.
Aan bekenden ook al doorgegeven dat het hier alles goed verloopt en vriendelijk zijn en de prijzen zijn ook zeer gunstig dus helemaal tevreden.

Lwj.Linders 07-03-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Alles goed en overzichtig en scherpe prijzen en vakkundig personeel.Goed te bereiken met gratis parkeren.
Raad ik iedereen aan.

Danny 07-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Ik had nog niet eerder van dit bedrijf gehoord, maar na alle goede review gelezen te hebben, heb ik toch voor dit bedrijf gekozen om een wasmachine bij hun te bestellen.
En idd alles ging perfect, had na 1 dag al de wasmachine in huis.
Gratis leverling, gratis naar zolder tillen en gratis aangesloten en ook nog eens de goedkoopste via het internet.
Ik werd ook keurig op de hoogte gehouden van status van de levering en op de dag zelf kreeg ik een nauwkeurige tijdsindicatie van hoelaat de bezorging ging plaats vinden.
De volgende witgoed bestelling gaat zeker weer naar dit bedrijf.
Kortom fijn zaken doen met dit bedrijf en zeer snelle servive. Helemaal top!!!

C. Parlevliet 07-03-2017 In de winkel gekocht
Zouterwoude rijndijk

Geweldige service en professionaliteit

Heldere en duidelijke uitleg van de verkoper bij aanschaf van een vaatwasser en inductie kookplaat, ook de installatie door de monteur was perfect, netjes, secuur en zeer professioneel.

Annemiek 06-03-2017 In de winkel gekocht
LEIDSCHENDAM

Wat een geweldig bedrijf!!

Alles klopt, de voorlichting in de winkel, de afspraken over de levering, de installatie van de apparatuur en het afvoeren van de oude apparaten. Allemaal hele aardige en zeer service gerichte medewerkers. Dit kom je zelden meer tegen.

Willem Vessies 06-03-2017 In de winkel gekocht
DEN HAAG

aanschag magnetron en oude retour

In de winkel een magnetron besteld en afgerekend. Per abuis had de verkopen € 100,00 teveel ingetikt bij de pin transactie. Na betaling dit direct hersteld door mij € 100,00 cash terug te geven. Ook afspraak gemaakt dat de oude magnetron werd meegenomen. Geen probleem. Op vrijdag dag van de levering al s nachts een bericht ontvangen dat de magnetron tussen 13.15-16.15 zou worden geleverd. Uiteindelijk is de magnetron om 13.55 afgeleverd en de oude afgevoerd. Gehele proces van kopen t/m afleveren is prima gedaan.

erik 06-03-2017 In de winkel gekocht
den haag forepark

betrouwbaar en service gericht

Afgelopen zomer begaf de wasmachine, droger en de vaatwasser het.
deze hebben we toen ook bij Bemmel&kroon gekocht. deze zijn allemaal netjes volgens afspraak afgeleverd en geplaatst. Nu was het de beurt aan de koel vries combi die niet meer functioneerde.
Ook deze is weer vakkundig en volgens afspraak geleverd.

Jaap Kooijmans 06-03-2017 Via de website gekocht

een beetje verdrietig

eerst naar het forepark daar hangen misschien 8 afzuigkapen ,we werden verzocht naar zoeterwoude te gaan daar was het magazijn en de keus veel groter.Helaas ook hier was het aanbod zeer klein!!!!!.De verkoper was stug en niet vriendelijk.Waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt.Wij wilden toch iets kopen .
Over de ophanging moest hij het vragen aan een collega???

BrdeBr 06-03-2017 In de winkel gekocht

Heel tevreden klant

Na een zorgvuldige voorlichting bij Bemmel&Kroon in de Cruquius en het inspiratiehuis, werd de afzuigkap na 1 1/2 week geplaatst door een vakkundige, vriendelijke en keurige werkende installateur, die alles met de klant in overleg deed. Zeer tevreden

Geels 06-03-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Gewoon goed !!

Ik koop er al 20 jaar, bekende naam bij ons in de regio met goede service
Winkel goed bereikbaar, gezellige en kundige verkopers.
Bij aflevering altijd: 'even uitpakken meneertje, dan nemen wij de rommel mee' .
Kijk zo hoort het dus.
Oh ja, en de prijzen zijn gewoon goed !!

Ingrid 06-03-2017 Via de website gekocht

Goede winkel!

Wij hadden een Amerikaanse koelkast gekocht bij Bemmel en kroon, specifiek één met een waterreservoir.
Gelukkig was deze bij Bemmel en kroon te koop!

De levering kan je kiezen welke dag, en op de dag zelf kan je de bezorger precies volgen, mbv aantal stops en Google maps. Super handig!

Wel een aandachtspunten: Op de site stond dat Amerikaanse koelkasten nooit op etages bezorgt worden maar omdat wij een split-level huis hebben, is er een trap van 7 treden voor de deur. Hierdoor wordt dit type koelkast niet binnen bezorgt. Gelukkig had ik dit op de site gelezen maar ik vond dit onduidelijk: stond helemaal onderaan de pagina. Misschien kan dit iets duidelijker zichtbaar gemaakt worden.

van den ackerbroeck stef 06-03-2017 Via de website gekocht

levering was alles behalve

alles was geweldig goed . behalve de levering.
de bestuurder reed tegen de muur. zonder aangifte.
dan wilde ze de verpakking niet meenemen .
nu zie ik dat er een deuk staat onderaan de droogkast (was me niet opgevallen)

Louise Broers 05-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Grote showroom, ruime keus, relevante voorlichting

Deze showroom is voor ons (Zoetermeer) dichtbij en de enige zaak in de omgeving waar een keuze aan merken te zien is. Prachtige stimulerende showroom. Advies relevant, alleen zijn we niet gewezen op de mogelijkheid om extra garantie in te kopen (wat we waarschijnlijk toch niet gedaan zouden hebben). Installatie ook zeer naar tevredenheid, netjes op tijd en keurig uitgevoerd.

Arlette nbess 05-03-2017 Via de website gekocht

Absolute aanrader

De service was heel duidelijk en correct.
De prijs was prima naargelang de kwaliteit.
De opvolging gebeurde volgens aangegeven.

henk Loof 05-03-2017 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon DenHaag

Goede en Beste service

De verkoper dhr. van Grootbattave was zeer deskundig waardoor de aankoop keus snel gemaakt kon worden. Bij het plaatsen van een nieuwe inductieplaat was de monteur niet alleen deskundig maar gaf ook nog uitleg over de gebruiksaanwijzing.

Th. van den Bosch 05-03-2017 Via de website gekocht

Droger niet leverbaar: beter alternatief voor zelfde prijs!

Bij het zoeken naar een nieuwe wasdroger kwam ik uit op de website van Bemmel en Kroon. Eerlijk gezegd had ik van deze leverancier nog nooit gehoord. Na de bestelling van een Siemens wasdroger kreeg ik via de mail bericht dat de gekozen droger helaas niet meer leverbaar was, maar dat voor hetzelfde bedrag een nieuwer model zou worden geleverd!