Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jasmijn38 04-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijke en snelle bestelling via Internet; producten duidelijk omschreven en betaling verliep ook zeer vlot.

Goede service, wasmachine en droger werden netjes geplaatst en tevens ook nog aangesloten; konden gelijk een was draaien.

Als een van de weinige leveranciers had Bemmel & Kroon zowel de merktypen wasmachine en droger beiden op voorraad; andere internetwinkels hadden dit type of niet op voorraad of moesten 4 dagen wachten!

Door het gemak, de uiterst nette service en het brede assortiment zou ik Bemmel & Kroon zeker bij anderen aanbevelen! Een top winkel!

schouten10 03-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Altijd goed, komen afspraken na!

Je kunt gelijk je eigen gewenste leverdatum en tijdstip aangeven. Ze bellen netjes van tevoren dat ze eraan komen. Machine wordt ontdaan van verpakkingen en alles wordt weer meegenomen. Geen rommel.Bezorgers waren zeer netjes en aardig.

jvmaantje 03-10-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

De service in de winkel was zeer goed. Goed advies en vriendelijk.
Bij de aflevering was de service deze keer helaas wat minder (onze ervaringen in het verleden zijn beter). De bezorgers hadden erg veel haast en hebben daardoor de afvoerslag van onze nieuwe wasdroger niet goed aangesloten. Gelukkig waren we zelf zo alert om dit voor het eerste gebruik nog even te checken.

Zeer ruime keuze.

Keuze uit goede producten en zeer prettig advies in de winkel. De bezorgservice is meestal goed, maar deze keer hadden de bezorgers erg veel haast, waardoor ze de afvoer van de wasdroger niet goed hadden aangesloten en de financiële afhandeling erg vluchtig verliep. CRQ491912

LeoHe 02-10-2015 Via de website gekocht

Online bestellen en op tijd geleverd en je kan pinnen bij aflevering.

Ik heb nog een verandering doorgeven en dat werd snel en professioneel opgepakt. Top service

Erg uitgebreid witgoed assortiment

Zonder twijfel beveel ik Bemmel en Kroon aan.

De beste online winkel die gebruikt heb grote keuze, goede prijs en goede service. Wat wil je nog meer.

soerinder56 02-10-2015 Via de website gekocht

goed uitleg

goed

redelijk

goede winkel

ik vindt het goed

neusjezalm 02-10-2015 Via de website gekocht

Vanuit huis bestellen en netjes op de gewenste dag geleverd.

Onderscheidend is dat er exact kan worden gezien, bij de Track en Trace, welke volgorde er is in de bestellijst van de bezorger.
Bijv nu bij nr 9, uw bestellig is 12 in de rij.
Heel erg prettig stukje verwachtingsmanagement, waar je goed weet waar je aan toe bent.

Ruime keuzen van actueel aanbod

Ja direct aan te bevelen. Goede aflevering en overzicht website.

Uitstekend snel en keurig geleverd met een onderscheidende track en trace aflevering. Heel prettig stukje verwachtingsmanagement (zie toelichting service)

Igie 01-10-2015 Via de website gekocht

Niets zelf hoeven doen, dan alleen via internet bestellen. alles werd perfect geregeld.

Zelfs het verpakkingsmateriaal werd weer keurig meegenomen!

Ruime keuze.

Perfecte service!

Makkelijk bestellen via internet. Keurige informatie via mail. Perfecte levering: bezorgen, aansluiten en oude afvoeren. BKI491828 super service!

roberto2015 01-10-2015 Via de website gekocht

1 simpel telefoontje aan Bemmel en Kroon was genoeg om:
- de bestelling te doen voor onze koelkast
- de verwachte beschikbaarheid van de koelkast door te krijgen.

Goede service; winkel goed bereikbaar. Goed advies van de verkoper en meteen duidelijkheid m.b.t. levertijd (product was niet op voorraad) en wijze van levering (info koeriersdienst). Later bij vervolgcontact goede technische uitleg mbt aansluiting van de koelkast.

Assortiment ruim voldoende om keus uit te maken. Verder goede deal qua prijs en de extra service (koelkast op de plek in de keuken plaatsen en uitpakken).

Als het zo makkelijk en toch degelijk is om via internet je koelkast aan te schaffen, dan is het zeer zeker de moeite waard om dit bij de aanschaf van een volgend artikel weer te doen. Zeker bij Bemmel en Kroon.

Goede bereikbaarheid van de winkel. Verder goed en helder advies van de verkoper betreffende het product en eventuele opties. Tot slot: alles wat afgesproken was (levertijd, bericht vooraf de bezorging etc.), werd ook nagekomen. Kortom een goed gevoel bij Bemmel en Kroon.

CWAIN 01-10-2015 Via de website gekocht

Ronels 01-10-2015 Via de website gekocht

Gewoon goed, en duidelijk

Werden goed op de hoogte gehouden, over de afwikkeling van onze bestelling !

Duidelijke webwinkel, met goede communicatie!
Zal jullie zeker aanbevelen!

Gewoon goed!!

astridenharry 01-10-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Wij waren opzoek naar een nieuw fornuis en kregen volop de gelegenheid om alle modellen te bekijken.

Er was een ruime sortering van diverse modellen. Zowel los staand als inbouw apparatuur.

Geen opdringerige verkoper, en wilden wij wat weten dan werden wij op een deskundige en vriendelijke manier te woord gestaan.

- overzichtelijke en mooie showroom - groot assortiment in witgoed - goed en deskundig advies - snelle levering Kortom wij zijn zeer tevreden klanten.

tony229 01-10-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk

Product wordt op de overeen gekomen dag geleverd,en zijn per telefoon goed bereikbaar.

Als bedrijf zijnde zou ik stoppen met Dynalogic. Tevens zou ik stoppen met populaire producten als zijnde op voorraad maar er niet zijn en dan in de nota een vervangend product aangeven dat verzonden zal worden (is duurder maar voor dezelfde prijs, dat is oke) ,maar er is niet om dit product gevraagd.Men zou minimaal een telefoontje kunnen plegen of dit product gewenst is of niet .Verder een prima webshop,maar past dit aan in de webshop. Mijns inziens is dit een verkooptruc.

greetvanderwiel 30-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Gratis ruime parkeergelegenheid voor de deur.

Deskundig geholpen.

Keuze uit verschillende types terwijl wij geen standaardtype konden aankopen.

Zeer aan te bevelen, door de service en de deskundige hulp in de winkel.

Goed omdat het artikel snel leverbaar was en heel netjes werd ingebouwd. Fijn was dat je de verschillende producten zelf kon bekijken en je deskundig geholpen werd. Via email werd je netjes op de hoogte gehouden. Ook de tijdsplanning voor de inbouw klopte helemaal.

Ksbs23 30-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met duidelijke prijzen en leveringsvoorwaarden. Je weet precies waar je aan toe bent

Klantenservice reageert snel en duidelijk. Aankoop van vier apparaten leverde snel extra voordeel op. Ook toen levering gesplitst leek te moeten worden doordat Siemens een apparaat niet kon leveren kregen we een evenredig deel van de korting. Toen afspraak levering al was gemaakt kwam apparaat toch binnen. Door snel schakelen van B&K en de installateur is alles toch goed geleverd en geïnstalleerd regen de afgesproken prijs.

Het was de enige webwinkel die alle vier de apparaten in het assortiment had die wij wilden hebben. Prijzen zijn concurrerend.

Ze doen wat ze beloven, reageren snel en correct en hebben goede prijzen.
Ook de installateur levert uitstekend werk af conform afspraak.
Dit is onze tweede (goede) ervaring met Bemmel & Kroon.

Zie bij de punten

jelmers 30-09-2015 Via de website gekocht

Online besteld en de volgende dag in huis!

Het bestelde type was niet meer leverbaar, maar tegen dezelfde prijs hebben wij de (duurdere) opvolger mogen ontvangen.

Het bestelde type was niet meer leverbaar, terwijl het nog wel op de webshop vermeld stond. Daar tegenover staat dat wij tegen dezelfde prijs de (duurdere) opvolger hebben mogen ontvangen.

Vandaag, geheel conform afspraak, onze droger geleverd. Hierover is vooraf keurig gecommuniceerd.

bertie8 30-09-2015 Via de website gekocht

reageerde zeer snel op de offerte die ik had gemaakt voor de bosch wasmachine

waren precies op tijd om hem te leveren na een mailtje met de planning

had een ander type in de offerte gezet ,maar we kregen een duurder type voor het zelfde geld met zelfs nog een tientje korting

goede service

snelle service en ze komen de afspraken na.bijv de extra service het uitpakken en aansluiten ter plaatsen.

moonaa 30-09-2015 Via de website gekocht

Online bestellen is overzichtelijk, makkelijk en daardoor simpel.

Service is prima, wordt netjes op de hoogte gehouden of artikelen op voorraad zijn, wanneer verwacht wordt dat ze op voorraad zijn en wanneer ze geleverd kunnen worden.

Ik zocht inbouw apparatuur en daar miste ik niets in. Dus prima assortiment.

Mijn ervaringen zijn positief, dus waarom niet aan iemand anders aanbevelen?

Communicatie is goed. Moet de spullen nog installeren en ga er van uit dat alles prima in orde is. Wanneer dat niet zo zou zijn, dan moet ik de service nog afwachten. Bestelnummer BKI490975

gauketx1 30-09-2015 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering, vriendelijk geholpen bij de klantenservice

Emma van Beek 30-09-2015 Via de website gekocht

Was eigenlijk zo besteld, de nieuwe AEG.
Heerlijk dat we er de deur niet voor uit hoefden, scheelt een hoop tijd!
De website is erg duidelijk en bestelling was in notime geplaatst!
Werden goed op hoogte gehouden van verloop van bestelling en werd op de afgesproken tijd afgeleverd.
Wij zijn wat ouder en altijd beetje terughoudend om via internet grotere aankopen te doen, maar is zeker voor herhaling vatbaar!!

Service, zover ik dat nu kan beoordelen goed, en ja, voor extra diensten moet extra betaald, maar als je gewoon in de winkel koopt, zit dat natuurlijk allang bij de prijs inbegrepen.

Assortiment, groot genoeg, in elk geval in wat wij zochten.

werkt super, en is betrouwbaar.

Zover ik dat nu kan beoordelen, zou ik bekenden durven aanraden om het gewoon online bij Bemmel en Kroon te bestellen.

leontinebeerkens 30-09-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

Auto voor de deur parkeren.Grote keus en personeel met kennis van zaken

Genoeg personeel voor vlotte bediening en geduldig en kennis van zaken

Alles wat je nodig hebt

Zoals al gemeld, alles maken zij waar.

Het prettige aan deze winkel is dat parkeren heel makkelijk is , zonder kosten en geen gehaast , want er wordt ruim tijd genomen. Het personeel is heel vriendelijk en weet waar ze over praten Zij leggen alle apparaten zeer zorgvuldig uit. Ook de betalingscondities zijn overzichtelijk en makkelijk. De prijzen heb ik op internet vergeleken met andere bedrijven en Bemmel en Kroon kwam als een van de voordeligste uit het onderzoek en zij maken het ook waar.Ik ben hier gekomen door een aantrekkelijke advertentie in de krant.

ambruin-vwestenbrugge 30-09-2015 In de winkel gekocht
Forepark/Den Haag

Sowieso was het bedrijf makkelijk te vinden voor ons aangezien het met de auto vlug te bereiken is.

Hele goede service,alles werd duidelijk uitgelegd,niet opdringend benaderd.

Wij kwamen voor een combimagnetron en die waren ruimschoots aanwezig,ook het andere witgoed was zeer ruim aanwezig.

Ik vond dat zeer prettig geholpen zijn,dit is voor mij genoeg om deze winkel aan andere aanteraden,wat ik al heb gedaan.

Makkelijk te bereiken. Goede en snelle service. Prettig geholpen. Ik kan geen negatieven punten melden.

Hanneke Loggen 30-09-2015 Via de website gekocht

goede telefonische hulp, snelle afhandeling

Via de firma AJtec is de vaatwasser geplaatst en ze dachten mee, bleek ik de verkeerde hoogte te hebben besteld. Bemmel en Kroon dacht weer mee in de oplossing

genoeg keuze in diverse prijsklasse

ik heb de vaatwasser nodig voor de instelling waar ik werk, maar ik zal zeker als ik thuis iets nodig heb bij Bemmel en kroon kijken. ze zijn scherp in prijs

snelheid en service zijn goed

matthijs_meltzer 29-09-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Bemmel & Kroon is gemakkelijk bereikbaar en helpt met kiezen en installeren

alle vragen en wensen worden goed behandeld

een ruime keuze kwaliteitsproducten is beschikbaar

goede kwaliteit voor niet te hoge prijs

alle voorgaande opmerkingen pleiten voor Bemmel&Kroon

edith1010 28-09-2015 Via de website gekocht

Prima assortiment. Bestelling ook goed geregeld aangaande wasmachine en droger. Alleen waren de types niet meer leverbaar. (Terwijl deze nog wel op de website te koop stonden?)We kregen een opvolgend model wasmachine en wasdroger aangeboden voor dezelfde prijs. Top geregeld.
Maar mensen.. mensen... wat een nare service/after sales...Ten eerste jullie Dynalogic bezorgservice de laan uit sturen. Hoe slecht!
Afspraak gemaakt. Tussen 10.00 en 13.00 uur zou de chauffeur langskomen. Om 14.00 uur maar eens gebeld met kantoor van Dynalogic waar deze bleef. Mevrouwtje ze komen eraan! S avonds om 20.00 uur nog maar eens gebeld... Ze komen toch maar niet vandaag.. Ik heb hiervoor de hele dag voor vrij moeten nemen.. en ook de dag erna. Want de bestelling werd pas om 13.00 uur geleverd.

Gemaild met Bemmel en Kroon over dit voorval. Een rectie moet ik n u nog krijgen!! Heel slecht. Dit kan echt niet.

Nav bovenstaande ervaring zal ik Bemmel en Kroon niet aanbevelen bij iemand anders. Op zijn minst had ik een reactie willen ontvangen aangaande mijn klacht. Helaas.

markerst1 28-09-2015 Via de website gekocht

Op de site een prachtige prijs gevonden voor onze Amerikaanse koelkast. Even gebeld en de prijs klopte en door de medewerker is direct de bestelling verder afgehandeld.

Koelkast had lange levertijd. Ondanks dat dit een telefonische bestelling betrof en ik de medewerker nog nooit gezien had. Werd een leen koelkasten aangeboden. Echt super.

Ons model is niet overal beschikbaar maar wel bij Bemmel en Kroon.

Vriendelijk personeel. Veel contact gehad omdat de koelkast echt een lange levertijd had. Ben prima door hen op de hoogte gehouden. 😃😀

Keurig geholpen en op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd. Ook de bezorging was keurig geregeld. Op tijd en netjes. Had nog nooit van deze winkel gehoord maar met Google gevonden. Prima prijs, de goedkoopste van het internet. Ik ga zeker in de toekomst hier weer winkelen

YvonneB3 28-09-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig alles te vinden en te sorteren op de website

Gebeld met een vraag en die werd meteen goed beantwoord.

Wat we wilden hebben, was er.

Besteld, bevestigd en geleverd op het afgesproken tijdstip.

Handige webwinkel met de goedkoopste prijs voor ons product (via Kieskeurig), goede service en op geleverd op afgesproken tijdstip.

Corma 27-09-2015 Via de website gekocht

het was erg makkelijk om hier te bestellen, nog even gebeld en heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, ook doen deze mensen er alles aan om het zo leuk mogelijk te maken voor ons als klant, er werd namelijk alles aan gedaan om snel te leveren, en toen er een product niet op vooraad was werd dat echt super afgehandeld en 2 dagen later los bezorgd! (andere producten werden al eerder bezorgd) al met al super dus!!

service is uitstekend, er was iets met ons product, wij gebeld en het werd echt gelijk heel vriedelijk opgelost! wij hebben dit echt als super ervaren en zullen daarom ook echt iedereen hierheen sturen!

assortiment is gewoon goed! alles wat je nodig heb zou je hier kunnen vinden!

ik beveel deze winkel zeker aan! wij zijn echt top geholpen!! en dat zie je tegenwoordig niet vaak meer dus echt alle lof voor Bemmel & Kroon!

de service is echt uitstekend, zowel tijdens de aankoop als erna tijdens een niet goed product! echt heel erg top aangezien je vaak bij bedrijven ziet dat ze tijdens de aankoop erg aardig zijn en dan als je belt voor een product dat niet goed is ze totaal niet meer aardig zijn en niks of weinig meer voor je willen doen! hier niet en echt daardoor steek Bemmel & Kroon met kop en schouders boven andere bedrijven uit!

Manakin 26-09-2015 Via de website gekocht

goed en duidelijk

goed antwoord bij vragen

oordeel zelf maar

zie vorige vragen en antwoorden

Kalpoe 26-09-2015 In de winkel gekocht
Leidschenveen, forenpark

Winkel goed bereikbaar, ruime keuze

Hele service gerichte meedewerkers. Adviceren goed en denken mee.

Genoeg keuze om te slagen voor elk budget.

Meerdere keren bij Bemmel en Kroom besteld, altijd keurig behandeld, ook nadat alles is gelevert even vriendelijk te woord gestaan.

Ben erg positief over Bemmel en Kroon. Medewerkers die daar werken zitten niet allen om snel te verkopen maar nemen de tijd om je van goede advies te voorzien

ingeborg20 26-09-2015 Via de website gekocht

super makkelijk te vinden op de site en te bestellen

snelle service, je kan zelf de dag uitzoeken wanneer jou het beste uitkomt om de bestelling te laten bezorgen.

uitgebreid assortiment

snelle en correcte service

overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en super netjes afgeleverd en aangesloten. op de dag die mij goed uit kwam. en s'morgens een mail over het tijdstip wanneer de wasmachine geleverd wordt. top!

kees-ford 26-09-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site en goede prijzen

snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden wanneer er word geleverd

alles voor de keuken en witgoed prima assortiment

ik zo het zeker aanbevelen bij anderen

zeer goed bedrijf heeft het gewoon voor elkaar. snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling. scherpe prijzen en als je meerdere artikelen besteld doen ze nog wat van de prijs af

vanderknaap 25-09-2015 Via de website gekocht

Het bestelproces is op zich vrij gemakkelijk en verschilt niet van andere webshops. Bemmel & Kroon sturen een bevestiging van de bestelling en vermelden vervolgens alleen op de later gestuurde factuur dat ze een ander model leveren!
Echt heel erg fout! Als ze niet kunnen leveren wat ik besteld heb, moeten ze met mij in dialoog, en niet verborgen op een factuur een mededeling doen. Dat geldt ook voor het leveren van 'nieuwere' modellen, want nieuw is niet altijd beter.

Omdat Bemmel en Kroon zeer onduidelijk zijn in hun communicatie over het leveren van andere producten dan besteld beveel ik deze winkel zeker niet aan anderen aan. Ikzelf bestel er ook niet meer.

huismuis007 25-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke webshop

telefonisch goed te bereiken voor de als je nog wat wilt vragen! Direct antwoord!
Snelle levering!

keus genoeg voor goede prijzen.

Prima bedrijf, snappen hoe je met een klant om moet gaan.

Top product voor laagste prijs. Snelle levering en goede service. ordernummer: BKI490588

w.bekker 25-09-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede voorlichting door verkoper

Vriendelijk en gemotiveerd personeel

hwjy 24-09-2015 Via de website gekocht

telefonisch een offerte gevraagd, en vrijwel direct per mail een bevestiging

Bezorgen op afspraak, kon ik ook na de aankoopdatum nog vastleggen.

Deze winkel kan vrijwel alles leveren. Ik vroeg een offerte voor een koelkast die ik ergens anders had gezien (in een afwijkende maat). Deze konden ze ook leveren,ook nog voor de laagste prijs!

De laagste prijsgarantie bij Bemmel en Kroon werkt echt goed! Zonder problemen wordt een offerte voor je op maat gemaakt. Levering ook op maat af te spreken. Wij kennen Bemmel en Kroon als een betrouwbaar bedrijf uit de regio Randstad en hebben al vele apparaten bij hen gekocht, ook in de fysieke winkel. Voordeel is dat het geen anoniem groot concern is, maar een winkel, waar je ook als je belt gewoon naar iemand kan vragen waarmee je eerder hebt gesproken!

vbronckhenry 23-09-2015 Via de website gekocht

Door een foute keuze mijnerzijds werd ik snel door de filiaalmanager geholpen.De juiste wasmachine ingevoerd en een paar dagen later netjes 2hoog afgeleverd en geinstalleerd.Geen verpakking achtergelaten en de oude meegenomen.Klasse.

Voorbeeldige service.

Ook het assortiment is veelzijdig.

Er is altijd en overal wat te verbeteren;Maar wat uitstekend is moet worden verdedigd,om de kwaliteit van service te behouden.Kortom,Bemmel&Kroon steekt letterlijk naar de kroon.

carolientje50 23-09-2015 Via de website gekocht

hele goede service

snelle levering, en goed geregeld

snelle levering, aardige jongens die de wasmachine bezorgde, dik tevreden met mijn wasmachine

woverkleeft 23-09-2015 Via de website gekocht

Website was duidelijk om je product te bestellen

levering precies zoals de website aangaf

product naar verwachting uitstekend

rschoffelen 23-09-2015 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Prettig geholpen door deskundig personeel, uitleg gehad. Nader uitleg gekregen nadat we daarom gevraagd hadden. Garantie prima!

Ruime keuze en kwalitatief goede producten.

Voor vriendelijk en deskundig advies en ruime keuze in keukens en apparatuur moet je bij Bemmel&Kroon zijn!!!

Deskundig en vriendelijk personeel in een schone aantrekkelijke showroom. Snelle levering na bestelling binnen 2 dagen al in huis. Afvoer van oude spullen inclusief karton en plastic (geen rommel in huis).mijn ordernummer DH490443 is netjes bezorgd en uitgepakt door de bezorgers.

bert2004 23-09-2015 Via de website gekocht

6,8

De wasmachine was niet in korte tijd leverbaar, wel een alternatief gehad die duurder was, maar heeft toch 4 dagen geduurd

Goed, maar kan beter.

Hij was niet voorradig, jammer.

Ik heb meerder machines gekocht, maar ga toch weer eens een ander proberen. Men bevredigd mij niet genoeg ondanks hoog door anderen.

Men heeft niet voorradig waar ze mee adverteren op Kieskeurig en een alternatief die duurder was zie ik alleen maar als compensatie voor de te lange levering. Mailverkeer kan beter.

marjolijn288 23-09-2015 Via de website gekocht

In de bevestigingsmail staat dat je een half uur voor levering gebeld wordt door de bezorger. Dat is echter niet het geval dus ze staan ineens binnen het tijdslot op de stoep. De bezorgers weten daar ook niets van.

Levering was op de gevraagde dag en binnen het aangegeven tijdslot. Echter in de bevestigingsmail staat dat je een half uur voor levering gebeld wordt door de bezorger. Dat is echter niet het geval dus ze staan ineens binnen het tijdslot op de stoep. De bezorgers weten daar ook niets van. Vervolgens is er dan discussie over het afsluiten van het oude apparaat e.d. omdat je denkt daar nog een half uur voor te hebben. Verder alles prima verlopen en bezorgers waren erg behulpzaam om alles goed geplaatst te krijgen.

jeroen4200 23-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website

Bestelde artikel was niet meer voorradig heb toen zonder verdere bijbetaling een ander artikel gekregen, top.

Bijna alles op witgoedbye krijgen tegen scherpe prijzen.

Zou geen moment bij vrienden en kennissen twijfelen om ze te verwijzen naar B en K.

Zoals hierboven beschreven kan geen minpunten bedenken.

jurgenberendes 23-09-2015 Via de website gekocht

Website overzichtelijk en bestellen gaat in een handomdraai. Product wordt de volgende dag geleverd en de vervoerder maakt gebruik van een zeer nauwkeurig track and trace systeem waardoor je heel precies weet wanneer de bezorger op de stoep zal staan.

Service is heel goed. Ik heb een droger + adapter besteld. Met de droger waren ze de goedkoopste, maar met de adapter niet. Dit kun je aangeven op de website en binnen enkele minuten had ik een aanbod waardoor ze wel de goedkoopste waren. Super!

Ik kon alles wat ik nodig had bij 1 webshop bestellen. Vaak is het zo dat je verschillende shops moet bezoeken.

Als je snelle, goede service wil voor de beste prijs, moet je hier zijn!

Een nieuwe droger besteld (order BKI487832) inclusief adapter om deze op de wasmachine te zetten. Ze waren niet de goedkoopste met de adapter (wel met de droger), maar dit kon ik aangeven op de website en binnen enkele minuten kreeg ik een offerte gestuurd waarin ze wel de goedkoopste waren. Daarnaast ging de levering super snel en werkt de vervoerder met een zeer nauwkeurig track and trace systeem waardoor je heel precies weet wanneer je de bezorger kunt verwachten. Top!

Viggen99 23-09-2015 Via de website gekocht

uitzoeken, bestellen en betalen heel eenvoudig1 Makkelijke website, geen moeilijke zoekacties!1

Veel keus en mooi gesorteerd.

Doen wat er beloofd wordt, per mail op te hoogte gehouden en het product heel snel gekregen zoals vermeld staat.

Heb heel goede ervaringen, dit is mijn 2de online aankoop en weer perfect verlopen!!

arjenvanzon 23-09-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvouding bestellen en contact opnemen

Goede service en snelle reactie

Zeer uitgebreid qua gamma

Zeker, zeer tevreden

Zeer snelle reactietijden en nette afhandeling van vragen. Levering verliep ook zeer goed en snel.

Sabinerotterdam 22-09-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijk

Snel en goed

Wisten keuze vooraf

Goede snelle service, netjes qua bezorging

H.Dienske 22-09-2015 Via de website gekocht

Zoeken op Kieskeurig, Bemmel en Kroon de goedkoopste, gegevens invullen, klik en klaar

Meteen een mailtje met bevestiging, dag van levering vastgesteld (morgen). 's Avonds mailtje met tijd: 13.30-16.30. Om 14.15 telefoontje: over een half uurtje zijn wij bij u. Keurig afgeleverd, geplaatst, oude machine en verpakking meegenomen.

Lage prijs, snelle correcte levering. Top bedrijf dus!

user49 22-09-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

Snel geholpen in de winkel. Ze hebben me nog behoed voor de verkeerde keuze i.v.m. de bestaande keuken.

Geen specifieke opmerking. Ze doen gewoon wat ze beloven.

Heel veel!

Zie boven

Over het algemeen een prima service en een goed advies. Grote keuze. Prima prijs.

iaemel 22-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, concurrerende prijzen

Snelle levering, duidelijke voorwaarden

Grote keuze van op voorraad zijnde producten

Prima webwinkel

Ideale webwinkel: snel, veel keus, duidelijk over hetgeen te verwachten is bij levering

Thyrone 22-09-2015 Via de website gekocht

De bestelling via de website ging eenvoudig en soepel. De website is ook heel duidelijk.

De droger werd keurig op tijd geleverd. Eerst een mail ontvangen ter bevestiging, daarna een mail met de leveringstijd en drie kwartier van te voren keurig een belletje dat ze er aan kwamen.

Qua wasdrogers was er een ruime keuze.Eerdaags een vaatwasser nodig, dan ga ik zeker op de website kijken.

Het liep allemaal soepel en snel, gemakkelijke website, keurige service.
Komt heel betrouwbaar over.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe een hele goede indruk krijg van de winkel. Dit is de eerste keer dat ik via hun wat bestel maar zeker voor herhaling vatbaar.