Deze score is berekend op basis van 3178 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lobsters 23-10-2014 Via de website gekocht

Correcte - snelle levering en plaatsing van de wasmachine. Keurige bezorging!

everaars 23-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

winkel in Zoetermeer is makkelijk bereikbaar; na telefonisch vooroverleg zijn we ter plekke gaan kijken

verkoper weet waar hij over praat en denkt mee met klant

ruim assortiment

zeker de moeite waard om even te googlen

geen klachten, gewoon goed werk geleverd

mertensjan 23-10-2014 Via de website gekocht

Ik ga de laatste tijd veel minder naar de plaatselijke winkeliers.
Ik kan heel slecht langs rijen van artikelen lopen daar wordt ik gek van.
Ik heb een spierziekte en daarom is
het zo fijn dat je thuis in alle rust kunt kijken en bestellen.

Dit hoef ik niet te motiveren omdat het
gewoon zo is

meer als voldoende

het is nergens goedkoper

frankie.i 23-10-2014 Via de website gekocht

zeer vlotte en overzichtelijke webside

alles tiptop in orde

goed assortiment

omdat alles dik in orde was vanaf de bestelling tot het afleveren aan huis

alles in orde

Brocolli 22-10-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam

Kregen goede uitleg over de diverse merken en mogelijkheden. Na telefonische bestelling werd het apparaat heel snel geleverd. Via de mail werd ook aangegeven wanneer het apparaat kwam en hoe laat we de bezorgers konden verwachten. Een half uur voor de bezorging word je dan ook nog gebeld. Na ontvangst was 1 onderdeel niet helemaal goed en zonder problemen konden we dit dezelfde dag nog omruilen. Bedankt voor de superservice van Bemmel en Kroon.

ouwelee 22-10-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

gemakkelijk dat er een winkel is

goede service in de winkel in Zoetermeer

de combinatie laagste internetprijs en een winkel is erg handig

geen klachten

Loef 22-10-2014 Via de website gekocht

Website was erg duidelijk, goede informatie en betalen ging gemakkelijk via iDeal.

We hadden een wasmachine besteld. Hiervoor konden we zelf de lever dag kiezen, en op verzoek werd deze ook voor een bepaalde tijd geleverd. Avond van tevoren krijg je een mailtje met een schatting van de levertijd en in ons geval waren de bezorgers netjes op tijd! Vriendelijke mannen, die gelijk onze oude wasmachine meenamen en de nieuwe intalleerden. Top service dus!

Goede service en laagste prijs garantie, dus voor mij zou er geen reden meer zijn om ergens anders te bestellen.

Wij hadden een zeer positieve ervaring bij de aankoop van onze wasmachine. Het model dat we besteld hadden was niet op voorraad, en toen kregen we een vergelijkbaar model dat normaal zelfs een stukje duurder is. Dat is nou eens een top service!

cootje 1 22-10-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk en overzichtelijk duidelijke afspraken

goede service omtrent aflevertijd , heel netjes een telefoontje qua exacte aflevertijd!

Veel keuze

Absoluut

Tot nu toe nog geen ervaringen qua service en hopelijk ook niet nodig. Maar de scherpe prijs en gratis 5 jaar garantie is super!

Zeehond12 22-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Snel en vriendelijk geholpen, ook snelle levering.

missy_nl 21-10-2014 Via de website gekocht

Online besteld, keurig de factuur en leveringsgegevens gekregen en op het afgesproken tijdstip bezorgd.

Het oude apparaat is meegenomen en de nieuwe keurig aangesloten.

Het grote gemak van Online bestellen en kwaliteit prijsverhouding in combinatie met de snelle levering.

Mr2014 21-10-2014 Via de website gekocht

duidelijke vermelding op de website van de kosten voor welke mogelijkheden

super service waardoor levering op de 2e verdieping + meenemen oude apparatuur, dit scheelde ons enorm veel werk

ze hadden de machine die ik zocht

ik ben heel tevreden

goede snelle duidelijke service , geen verassingen achteraf

Mutwaeki 21-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk

Doe al decennia naar tevredenheid zaken met van Bemmel & Kroon. Gisteren mijn 21 jaar oude vaatwasser ( Bosch ) ingewisseld voor een Siemens. Hij is netjes en vakkundig door de bezorgers aangesloten.

veerden 21-10-2014 In de winkel gekocht
cruquius

Vlakbij huis.

perfect. De monteur kwam keurig op tijd en deskundig geinstalleerd

ruime keuze

Perfecte service, deskundigheid en vriendelijkheid

Dichtbij huis. Deskundigheid, goede service, prijsverhouding goed.

leonchrist1970 20-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Binnen 5 werkdagen was onze vaatwasser vakkundig geïnstalleerd en getest

Binnen 15 minuten waren wij overtuigd welke vaatwasser het beste bij onze wensen aansloot

Helaas is er niet veel keus in een vaatwasser met paneel

Wij hebben binnen drie maanden een vaatwasser en wasmachine gekocht. Met name door het vakkundig advies samen met een goede prijsstelling raden wij Bemmel en Kroon aan

Zie de aanbeveling

heerlijkheidswater 20-10-2014 Via de website gekocht

ik vind het top zoals het tot nu toe is gegaan, hoopt dat het zo blijft

daepunt 19-10-2014 Via de website gekocht

Ik vond mijn was-/droogcombinatie in de webshop van Bemmel en Kroon maar liefst EUR 200 goedkoper dan elders! Het leek bijna te mooi om waar te zijn. Bestellen en betalen ging eenvoudig.

Twee bezorgers voerden mijn oude wasmachine af, brachten mijn nieuwe was-/droogcombi op zijn plaats en sloten hem keurig aan. Verpakking werd ook netjes afgevoerd.

Prima gegaan! Bezorging kon ik netjes volgen via Track & Trace. Het Track & Trace systeem van DynaLogic is een beetje omslachtig, maar verder ok.

Normaal fotografeer ik met mijn telefoon het model-/serienummer van de verpakking als ik een nieuw apparaat uitpak. Als ik later het apparaat wil registreren, dan haal ik dat nummer zo tevoorschijn. Omdat de bezorgers de verpakking hadden afgevoerd, moest ik het serienummer op het apparaat zoeken. Het was handig geweest als ze het serienummer in de handleiding hadden geschreven, of ergens op papier hadden achtergelaten. Zelf heb ik er niet aan gedacht, omdat ik zo blij was met mijn nieuwe apparaat!

ine morren 18-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Alles kan vanuit een punt/showroom geregeld worden.

Deskundig en onpartijdig oordeel door tijd hebbende verkoper.

Heerlijk zoveel apparaten te kunnen vergelijken. Toch anders dan op internet of uit een krantje.

Aan iedereen die witgoed zoekt.

Het zeer uitgebreide assortiment maakt kiezen een stuk makkelijker. Snelle levering na aankoop en correcte melding van tijdstip van aflevering. Heerlijke koffie in een gezellige sfeervolle ambiance waarbij je de aankoop goed kunt laten bezinken.

klaarpk 17-10-2014 Via de website gekocht

Simpel en makkelijk website

Supergoed, bereid om met je mee te denken

Wat er niet is halen ze voor je in huis

Prima Firma heb er meerdere dingen gekocht

Zie hier boven geen uitleg nodig

Losgravos 17-10-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Leidschendam

In de showroom staan alle modellen, zodat je ter plaatse alle voor- en nadelen van een bepaald merk/model kunt ervaren.

Duidelijke en professionele uitleg, waardoor ik snel tot een beslissing ben gekomen.
Het thusbezorgen verliep prima en 10 minuten van te voren werd ik voor de zekerheid nog even gebeld. Dat geeft vertrouwen!

Zeer compleet en met de deskundige uitleg is de keuze zo gemaakt

Maak het jezelf gemakkelijk en ga, net als ik, meteen naar Bemmel en Kroon. Scheelt veel gepuzzel en dus tijd

Gewoon top!

Koelkast1710 17-10-2014 Via de website gekocht

Na de iets lagere prijs van een ander bedrijf te hebben ingevoerd, kreeg ik onmiddellijk een reactie met een nog betere prijs. Gelijk besteld en een bezorgdag ingevuld. Alles verliep snel en zonder problemen.

Geen onverwachte extra kosten. Gewoon doen wat ze hadden afgesproken.

Mijn koelkast hadden ze in ieder geval en dat kan beslist niet van alle bedrijven gezegd worden.

Deze winkel beveel ik iedereen aan. Ik kende ze niet en voor mij was het een sprong in het diepe, maar wat ben ik blij dat ik die sprong gewaagd heb.

De bezorging was ook perfect. Je kunt online je bestelling volgen en je wordt vooraf gebeld wanneer ze komen. De vriendelijke mannen hebben m'n koelkast keurig geplaatst en het afval mee terug genomen. Al met al ben ik zeer tevreden over de service.

astrid.janssen 16-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Netjes geholpen in de winkel.
Keurig afgeleverd en geplaatst.
Extra kosten berekend voor het aansluiten op de trekschakelaar,
dat zou voor mij bij de service inbegrepen mogen zijn !!
Na-service was ook correct, servicemonteur is langs geweest om de trekschakelaar te vervangen....deze bleek helaas defect te zijn.

Ruime keuze.

Mond op mond reclame is de beste reclame die je kunt hebben !!

Ik ben dik tevreden en hoop met deze wasdroger ook weer 24 jaar ertegen aan te kunnen !!

M.Reeuwijk 16-10-2014 Via de website gekocht

Online gezien, gebeld naar het filiaal in Zoetermeer en ik kon alles direct telefonisch regelen. De aankoop, bezorging en plaatsing van de inbouwvaatwasser en inname van de oude vaatwasser. Hij was op voorraad, zaterdag besteld en woensdag geplaatst.

We hadden de nieuwe plintplaten zelf verwijderd, omdat een loodgieter een vorige keer de plintplaten had gesloopt. Na plaatsing van de vaatwasser heeft de monteur deze weer netjes terug geplaatst voor ons! Alles was netjes achtergelaten.

We hebben destijds ook onze keuken bij een ander filiaal van Bemmel en Kroon gekocht en er was genoeg keuze aan inbouw apparatuur.

Wij zijn tevreden over dit bedrijf.

Snelle service, direct bevestiging van de bestelling in de mail. Dag van te voren mail met verwachte bezorgtijd. Telefoontje op de dag zelf. Pinnen bij aflevering.

Suzanneke HN 16-10-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Cruquius/Vijfhuizen

Wij konden rustig kijken en vergelijken om de voor- en nadelen van de door ons aan te schaffen kookapparatuur. Daarna een medewerkster aangeschoten om onze keuze kenbaar te maken en te toetsen aan haar kennis van de apparatuur.

De keukenapparatuur zou met een week geleverd worden. Uit ervaringen elders weten wij dat dat meestal om een of andere reden niet kan worden nagekomen. Echter na bevestiging via email bleek de levering stipt op de dag die was aangegeven. Een dag er voor kregen wij van het installatiebedrijf een email met datum en tijd waarop wij de monteur konden verwachten. s'Morgens 9.00 u stond de man voor de deur. Het was een aangenaam persoon om tijdens de montage mee te praten. Hij werkte zeer netjes en na een uur was hij, maar wij zeker zeer tevreden. Koffie en een kleinigheid maakten het compleet een feest.

Showroom ziet er gelikt en overzichtelijk uit. Alles is geordend opgesteld met prijs en type van het aan te schaffen product. Medewerkers zijn niet opdringerig maar wel deskundig. Betaling van de geleverde goederen gebeurde achteraf zonder aanbetaling. Gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen. Keuze viel derhalve na elders ook geïnformeerd te hebben duidelijk in het voordeel van deze winkel.

Astrid-1960 16-10-2014 Via de website gekocht

TOP!! snel antwoord

Kolle288 16-10-2014 Via de website gekocht

Alles zeer duidelijk en overzichtelijk op de website. Mocht je vragen hebben, dan gewoon het contactformulier invullen of bellen en je wordt vriendelijk, klantgericht en bovenal deskundig geholpen

Wij hebben tot nu toe twee ervaringen met Bemmel en Kroon, allebei website/telefonisch en ze geven je echt het gevoel dat de klant koning is.

Ruime keuze, goede prijzen en mocht een artikel iets duurder, dan wordt dat door service en klantgerichtheid meer dan gecompenseerd. Daar kunnen BCC en Mediamarkt nog heel wat van leren

Klantgerichtheid, service, uitstekende samenwerking met Dynalogic (deze koerier weet ook wat service en klantgerichtheid betekent)

Geen minpunten, alleen maar pluspunten. Zie commentaren hierboven

bkauffmann 16-10-2014 Via de website gekocht

Het bestellen van het gewenste apparaat gaat uiterst eenvoudig via de overzichtelijke website en gebruiksvriendelijk procedure

Alle nodige gegevens en afspraken kwamen vrijwel onmiddelijk on line ter beschikking. Telefonisch contact was in het geheel niet nodig

Wat ik zocht was er. Verder heb ik geen ervaring

zeker

Bovengenoemde aspecten spreken voor zich.

Swami66 16-10-2014 Via de website gekocht

makkelijk zoeken/vinden

Bestellen en zelf plannen gewoon super (+gratis upgrade)

precies wat wee wilden + upgrade

snel, goed en makkelijk

Rowil 15-10-2014 Via de website gekocht

Het uitzoeken en bestellen ging makkelijk, ook de informatie over het product was makkelijk te vinden

Zonder kosten werd de wasautomaat boven gebracht, de oude mee terug genomen en op verzoek werd de droger erop gezet. Alles werd aangesloten zonder verdere kosten. Vooraf zijn wij geinformeerd over de leveringstijd en die klopte

Wat wij zochten was aanwezig en konden kiezen uit een ruim aanbod van wasmachines.

Zie onze reactie hierboven

jjpadmos 15-10-2014 Via de website gekocht

Zondag online een wasmachine besteld. Dinsdag keurig op tijd afgeleverd en aangesloten. Ook de oude wasmachine en verpakkingsmateriaal meegenomen. Helemaal goed.

nij 15-10-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Alles prima geregeld, we werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang en alle afspraken zijn nagekomen!

Groot assortiment en onze aankoop was hier het goedkoopst!

Zoals gezegd de goedkoopste en prima service!

buck0059 15-10-2014 Via de website gekocht

Bestelling eenvoudig. Aflevering volgens afspraak. Plaatsing op 2e etage prima uitgevoerd. Nette (vak)mensen!

janse107 14-10-2014 In de winkel gekocht
Hoofddorp /Cruqius

vriendelijke mensen leuk geholpen met de aankoop

keurig de afspraak nagekomen en alle rotzooi van de koelkast meegenomen en geen bezorg kosten helemaal Top

valklus 14-10-2014 Via de website gekocht

alles verliep gladjes

op maandag contact gehad en op dinsdag stonden de machines keurig op hun plek

goede prijs

prima service doen wat ze afspreken

telefonische contact is goed,afspreken en je hoeft nergens meer naar om te kijken,alles prima geregeld,dank een tot ziens

Hendrik244 14-10-2014 In de winkel gekocht
Hoofddorp

Bij toeval kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht omdat de Media Markt nog gesloten was. We werden direct goed geholpen en de prijzen waren vrijwel gelijk dus dachten we waarom niet.

Zoals afgesproken precies op tijd afgeleverd, op zijn plek gezet en aangesloten. het enigste wat ik mis is de steeksleutel waar je de wasmachine mee kunt na stellen, maar dit komt nog wel goed.

Prima Winkel, ze doen wat ze zeggen en je betaald pas bij aflevering,KLASSE.

Dit is gewoon nog een zaak met die ouderwetse service. Dit kan je van veel andere bedrijven op internet niet zeggen. Ze zeggen meestal, levertijd tussen de twee en vijf dagen maar vaak worden het er veertien.

jpversloot 14-10-2014 Via de website gekocht

Erg nette en vriendelijke bezorgers. Ook werd er netjes van te voren gemaild welk tijdstip de bezorging zou zijn en een half uur voor de bezorging werd ik gebeld door de bezorger.
De bezorger installeerde de wasmachine volledig en nam mijn oude mee.
Hij deed nog net de was niet...

Degelijke communicatie.

Zie motivatie bij Service.

Gerardblok 14-10-2014 Via de website gekocht

Uitgebreide , zeer transparante, controleerbare, duidelijke en snelle reacties. Werken samen met een koeriersdiensten die dezelfde standaard hanteert.

Goede service en lage prijzen. Informatieve internetsite

familieHull 14-10-2014 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar en deskundige advisering

Tot aan de levering wordt je uiterst professioneel op de hoogte gehouden van de status e.d.
Via mail, sms en telefonisch. Perfect!!

Ga naar de site en oordeel zelf. Super!

Absoluut een aanrader. Top!!

Het is niet de eerste keer dat ik iets bij Bemmel en Kroon online heb besteld en wederom van het begin tot het eind uiterst tevreden. En niet geheel onbelangrijk; laagste prijsgarantie!! Bij een volgende aankoop zal ik zeker weer Bemmel & Kroon gaan raadplegen.

zuppe006 14-10-2014 Via de website gekocht

fijne site

keurige jongens

ruim voldoende

aan iedereen aan te raden

HEEL DUIDELIJK EEN VOORBEELD VOOR VELE ONLINE WINKELS

ank1962 14-10-2014 Via de website gekocht

Het duurde lang voordat ik iets hoorde over mijn bestelling.Toen ik erover belde kreeg ik te horen dat er inderdaad een probleem was met de levering en toen werd mij een aanbod gedaan van een duurdere koelkast maar voor dezelfde prijs!

Prima!!

Goed en snel opgelost!

johan-cisca 14-10-2014 Via de website gekocht

Werd na het plaatsen van de order telefonisch benaderd over de bestelling en levering. Heel klantgericht

Werd gebeld dat ze 10 minuten later kwamen. Plaatsen apparatuur heel professioneel met nog een aantal goede tips

Mooie website

Goede prijs kwaliteit en service

Klantgericht . Snelle levering en vriendelijk deskundig personeel die de levering en plaatsing verzorgen

gsimonis 13-10-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24, Den Haag

In de winkel uitstekend geholpen. Zij verzorgden een monteur voor demontage oude koelkast voordat nieuwe koelkast kon worden geïnstalleerd. Perfecte coördinatie.

Tijdens installatie van nieuwe koelkast bleek dat er nog een probleem was. Monteurs stonden binnen 15 minuten voor de deur om probleem te verhelpen.
Winkel leverde gratis een icemaker.

Goede prijs, goede service.

P. Nas 13-10-2014 Via de website gekocht

Levering van een wasmachine: vriendelijke bezorgers. Kon niet worden aangesloten in verband met een verkalkte kraan. Men gaf aan dat de oude wasmachine later wel kon worden opgehaald. Dit is ook gebeurd, zonder enige wrijving, lastigdoen of wat dan ook. Klant is hier echt nog koning. Aan te raden bedrijf.

Zoals hierboven gesteld: men komt na wat men belooft.
Verder is het benoemenswaardig te melden dat ik zelf per ongeluk niet een kortingscode van 25 Euro had verwerkt. Met een mailtje is dit alsnog verwerkt: binnen een dag, zonder enige vorm van tegenwerking of zure reacties, stond de 25 Euro op mijn rekening; waarvoor hulde.

Ruime keuze. Meer dan voldoende aanbod.

Een en al vriendelijkheid en Bemmel en Kroon hanteert duidelijk de standaard: volledig ontzorgen van de klant. Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen.

100 % service en men komt na wat men belooft. Een en al klantvriendelijkheid.

R. Jonkerrr 13-10-2014 Via de website gekocht

Een Miele Vaatwasser bestelt, een scherpe prijs. Helaas model niet meer leverbaar bij leverancier. Netjes een email gekregen dat model niet meer leverbaar was.Oplossing: nieuwste model geleverd, gekregen zonder bijbetaling. Super opgelost.

wavera 13-10-2014 Via de website gekocht

Ik ben prima geholpen, compliment.

mobieltje486 12-10-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

ik heb deze aankoop in de winkel gedaan!

Wij werden met rust gelaten totdat wij aangaven dat wij wilden bestellen en dat was heel goed!

Er was genoeg keuze binnen het assortiment en ook voldoende verschillende prijsklassen

We hebben al meerdere keren een aankoop gedaan bij Bemmel & Kroon en blijven tevreden

Kopen er al een paar jaar en zijn nog steeds tevreden. Als je aangeeft dat je eerst zelf wilt rondkijken, wordt je ook met rust gelaten, totdat je aangeeft dat je iemand nodig hebt en dan komt er meteen iemand.

jvmaantje 11-10-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Professioneel advies in de winkel! We zijn weer zeer goed geholpen! En door een afzegging werd onze nieuwe vaatwasser de volgende dag al gebracht en geïnstalleerd!

Assortiment online en in de winkel zijn vrijwel gelijk, dat is prettig aankopen doen!

Kwaliteit, goede prijs en service!

Professioneel advies, groot assortiment en goede service.

Tineke Koolmees 11-10-2014 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Karen van Boxtel 11-10-2014 Via de website gekocht

anniekok007 11-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en overzicht

Netjes half uur van te voren gebeld, geinstalleerd en alle rommel mee

Goede prijs en service

Echt een aanrader. Beste prijs en super service

mimpen2014 10-10-2014 In de winkel gekocht
leidscheveen, den haag

Door onze aankoop van de keuken in het verleden , onze aankoop een week geleden met wederom met een tevreden gevoel is de beste reclame die je maar uitdragen.