Deze score is berekend op basis van 2968 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ank1962 14-10-2014 Via de website gekocht

Het duurde lang voordat ik iets hoorde over mijn bestelling.Toen ik erover belde kreeg ik te horen dat er inderdaad een probleem was met de levering en toen werd mij een aanbod gedaan van een duurdere koelkast maar voor dezelfde prijs!

Prima!!

Goed en snel opgelost!

johan-cisca 14-10-2014 Via de website gekocht

Werd na het plaatsen van de order telefonisch benaderd over de bestelling en levering. Heel klantgericht

Werd gebeld dat ze 10 minuten later kwamen. Plaatsen apparatuur heel professioneel met nog een aantal goede tips

Mooie website

Goede prijs kwaliteit en service

Klantgericht . Snelle levering en vriendelijk deskundig personeel die de levering en plaatsing verzorgen

gsimonis 13-10-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24, Den Haag

In de winkel uitstekend geholpen. Zij verzorgden een monteur voor demontage oude koelkast voordat nieuwe koelkast kon worden geïnstalleerd. Perfecte coördinatie.

Tijdens installatie van nieuwe koelkast bleek dat er nog een probleem was. Monteurs stonden binnen 15 minuten voor de deur om probleem te verhelpen.
Winkel leverde gratis een icemaker.

Goede prijs, goede service.

P. Nas 13-10-2014 Via de website gekocht

Levering van een wasmachine: vriendelijke bezorgers. Kon niet worden aangesloten in verband met een verkalkte kraan. Men gaf aan dat de oude wasmachine later wel kon worden opgehaald. Dit is ook gebeurd, zonder enige wrijving, lastigdoen of wat dan ook. Klant is hier echt nog koning. Aan te raden bedrijf.

Zoals hierboven gesteld: men komt na wat men belooft.
Verder is het benoemenswaardig te melden dat ik zelf per ongeluk niet een kortingscode van 25 Euro had verwerkt. Met een mailtje is dit alsnog verwerkt: binnen een dag, zonder enige vorm van tegenwerking of zure reacties, stond de 25 Euro op mijn rekening; waarvoor hulde.

Ruime keuze. Meer dan voldoende aanbod.

Een en al vriendelijkheid en Bemmel en Kroon hanteert duidelijk de standaard: volledig ontzorgen van de klant. Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen.

100 % service en men komt na wat men belooft. Een en al klantvriendelijkheid.

R. Jonkerrr 13-10-2014 Via de website gekocht

Een Miele Vaatwasser bestelt, een scherpe prijs. Helaas model niet meer leverbaar bij leverancier. Netjes een email gekregen dat model niet meer leverbaar was.Oplossing: nieuwste model geleverd, gekregen zonder bijbetaling. Super opgelost.

wavera 13-10-2014 Via de website gekocht

Ik ben prima geholpen, compliment.

mobieltje486 12-10-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

ik heb deze aankoop in de winkel gedaan!

Wij werden met rust gelaten totdat wij aangaven dat wij wilden bestellen en dat was heel goed!

Er was genoeg keuze binnen het assortiment en ook voldoende verschillende prijsklassen

We hebben al meerdere keren een aankoop gedaan bij Bemmel & Kroon en blijven tevreden

Kopen er al een paar jaar en zijn nog steeds tevreden. Als je aangeeft dat je eerst zelf wilt rondkijken, wordt je ook met rust gelaten, totdat je aangeeft dat je iemand nodig hebt en dan komt er meteen iemand.

jvmaantje 11-10-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Professioneel advies in de winkel! We zijn weer zeer goed geholpen! En door een afzegging werd onze nieuwe vaatwasser de volgende dag al gebracht en geïnstalleerd!

Assortiment online en in de winkel zijn vrijwel gelijk, dat is prettig aankopen doen!

Kwaliteit, goede prijs en service!

Professioneel advies, groot assortiment en goede service.

Tineke Koolmees 11-10-2014 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Karen van Boxtel 11-10-2014 Via de website gekocht

anniekok007 11-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en overzicht

Netjes half uur van te voren gebeld, geinstalleerd en alle rommel mee

Goede prijs en service

Echt een aanrader. Beste prijs en super service

mimpen2014 10-10-2014 In de winkel gekocht
leidscheveen, den haag

Door onze aankoop van de keuken in het verleden , onze aankoop een week geleden met wederom met een tevreden gevoel is de beste reclame die je maar uitdragen.

adentrucke 10-10-2014 In de winkel gekocht
Forepark

We hebben op de website gekeken, maar in de winkel gekocht

We werden zeer professioneel geholpen. Op iedere vraag had de verkoper een duidelijk antwoord.

We gingen voor een aanbieding van Miele die volgens de website in de winkel voorradig was. Inderdaad was deze voorradig, dus verder hebben we niet gekeken.

Prachtige zaak, grote sortering, goede service.

Marcelvw65 10-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website; goede prijs en snelle afhandeling

Prima service

frervan 10-10-2014 In de winkel gekocht
den haag

shop direct in de buurt

perfecte informatie

ruime keus

Correcte informatie voor keuze , correcte installatie na levering

diederika 10-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden op het internet.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel via de telefoon.

Wat ik wilde was er.

Zie hierboven.

Goed te vinden op het internet. Vriendelijk en hulpvaardig personeel via de telefoon. Redelijk snelle levering en betaling per pin. De artikelen die ik wilde hebben waren bij Bemmel en Kroon het goedkoopst.

Bosch1955 10-10-2014 Via de website gekocht

Al veel ervaring met internet aankopen. Betaling liep niet soepel, maar uiteindelijk correct. Keurig op tijd geleverd.

Alois van Leusden 10-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

's-Middags om 16.00 een koelkast besteld. We hadden de keuze tussen afleveren met hun eigen koeriersdienst of aflevering de volgende ochtend met een externe koerier. Gekozen voor de externe koerier. De levering zou plaatsvinden tussen 08.00u en 12.00u. Om 8.41u was de koelkast geïnstalleerd, de oude koelkast meegenomen en het verpakkingsafval ook. Erg klantvriendelijk door de leverancier en de koeriers. Chapeau!

Voldoende keuzes van diverse merken en, erg prettig, alle koelkasten zijn per merk en op prijs opgesteld.

M<et veel plezier zou ik deze winkel willen aanbevelen. Het personeel is erg klantvriendelijk en geeft, desgevraagd, nuttige aanvullende informatie op een prettige manier.

Zoals reeds eerder vermeld, vooral de klantvriendelijkheid en de deskundigheid van het personeel. De keuzes die zij aanreikten waren helder. Ook in het begin van de weeks toen onze oude vriezer het niet meer deed. Zij gaven het telefoonnummer van hun monteur maar vertelden ook dat het eigenlijk niet meet te repareren zou zijn. Vriezer sloeg wel aan maar niet alleen de motor werd erg warm en vriezen lukte niet.

Dirk-Jan Lust 10-10-2014 Via de website gekocht

Onze nieuwe wasmachine blijkt geen 30 graden wasprogramma te hebben. Wel 20 of 40 graden. Dit stond echter niet vermeld in de specificaties op de site.

Weinig op aan te merken. Machine werd geleverd in het, via de mail aangegeven tijdvak. Het zou wel prettig zijn als de mail met de leveringstijd de avond er voor verzonden zou kunnen worden.

Bestelling en levering zijn prima verlopen. Nieuwe wasmachine is volledig geïnstalleerd en de oude is keurig meegenomen.

EALageweg 09-10-2014 Via de website gekocht

Ik ben de zeventig gepasseerd maar had geen moeite met de juiste machine vinden.

Helaas was ik er zelf niet bij toen de wasmachine bezorgd werd maar mijn buren waren er bij en zij zijn heel erg te spreken over de service van de bezorgers.

Ik zocht een bovenlader en die waren er in verschillende uitvoeringen.
Meer dan ik hier in de winkels had gezien.

Omdat ik de wasmachine nog maar net veertien dagen heb kan ik hier nog niet zo veel over zeggen.

Mede omdat mijn schoonzoon al eerder iets bij Bemmel en Kroon gekocht had en tevreden was en nog is met de service ben ik op zijn advies af gegaan.

edbakvis 09-10-2014 Via de website gekocht

Wasmachine was met het filter op de website snel te vinden.

Wasmachine werd binnen 2 dagen geleverd. Afspraak werd via email bevestigd. Er werd op de afleverdag een richttijd gegeven wanneer de wasmachine gebracht zou worden Een half uur van te voren belde de chauffeur dat ze eraan kwamen. Verder werden er geen bezorgkosten gerekend er werd de oude machine gratis afgevoerd. De nieuwe machine werd geplaatst en aangesloten zonder verdere kosten! Klasse!!

je hebt een enorme keuze, van goedkoop tot duur; voor ieder wat wilsss.

Zeker gezien de transparante prijs en service.

Duidelijke prijs: wat er staat betaal je. Zonder bijkomende kosten voor bezorging, aansluiten of afvoeren van je oude wasautomaat. Grote keuze.

miek_a 09-10-2014 Via de website gekocht

Binnen 2minuten een offerte in mijn mail. Bestellen ging super snel. Helaas niet op voorraad maar nog steeds in 4werkdagen geleverd.

Alles aangesloten en uitgelegd. Oude wasmachine meegenomen. Makkelijk met pin kunnen betalen.

Alle afspraken perfect nagekomen. Net als 5 jaar geleden. Wij komen hier weer terug!

o.M.a 09-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke webshop, handige en correcte tijdsaanduiding bij aflevering

Accuraat en snel beantwoorden van mijn mail.

willina 09-10-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed bereikbaar,prettige ontvangst en goed advies .

Zeer uitgebreid.

Gewoon goed een minpunt is dat je de aankoop niet gratis kreeg.

Ontvangst,informatie en advies over het te kopen artikel zijn prettig en duidelijk.

aadels 09-10-2014 Via de website gekocht

alles werd gedaan plus aangesloten

lift was kapot en toch nog naar boven brengen dat is voor mij een 10 waard.

goede service en makkelijk op de site te vinden

niet om te slijmen maar alles is goed

fahima 08-10-2014 In de winkel gekocht
leidscheveen

Zowel online als fysiek shoppen

De service was uitstekend.ik werd ook meteen opgemerkt door de medewerker en naar wens geholpen.

Het assortiment was uitstekend en van goede kwaliteit en prijs verhouding.

Ik zou bemmel&kroon uitermate aanbevelen aan iedereen.

Zeer goede winkel met kwaliteit spullen.de service was uitstekend.zeer vriendelijk geholpen met mijn aankoop,wel jammer dat mij geen extra garatie op mijn aankoop is aangeboden.maar verder erg tevreden met mijn aankoop,de sevice en levering.

bennywieske 08-10-2014 Via de website gekocht

zeer goed en vlot

goed

goed

zeer goed en de prijs valt ook goed mee

enkel zou ik nog willen vragen hoe met de garantie is en is dat ook 2 jaar zo als in belgie

45994car 08-10-2014 Via de website gekocht

Super, bestelling super duidelijk online !
Als tweede stap : je wordt op de hoogte gebracht van je levering, je mag ZELF je datum kiezen !
Derde stap : wordt op de hoogte gebracht van het uur van de levering.
EEN WOORD : super
Levering : PERFECT

elvince 08-10-2014 Via de website gekocht

Helemaal prima die website, alles goed te volgen. Enige minpuntje is dat ik bij bestellen na herhaaldelijk zoeken geen optie kon vinden om aan te vinken dat men het oude apparaat mee moest nemen. Een stap verder in de bestelling staat dan wel aangegeven dat je niet wil dat ze de oude meenemen. Maar die keuze heb ik dus vooraf niet gezien. Even terug gemaild daarover en toen was het alsnog snel geregeld.

Helemaal top! 's-morgens krijg je een email met de verwachte bezorgtijd en de chauffeur belt ook nog een half uur van tevoren dat hij er aan komt. Uitzonderlijk goede service vind ik dat!

Goede prijs en service

Lage prijs en hoge service!

eleonora66 08-10-2014 Via de website gekocht

eerst rustig allles vergeleken via internet en dan via een goed leesbare site bestellen

Na bestelling, keurige bevestiging, tijd van levering (de bestelling was te volgen via track en trace, daardoor vrij nauwkeurig wanneer er geleverd werd. Hele fijne mensen bij aflevering, netjes, beleefd en heel hulpvaardig. Betaling per pin is ook ideaal, want je krijgt eerst geleverd en dan betaal je.

sommige merken niet leverbaar

Door de zeer goede ervaring.

De zeer snelle afhandeling. 's Middags om 15.45 uur besteld en de volgende dag om 10.30 uur in huis. Dat is geweldig als je de dag daarop jarig bent.

mbannink 08-10-2014 Via de website gekocht

Alleen positief commentaar: Zie hierboven.

Olive Oilski 08-10-2014 Via de website gekocht

Webshop makkelijk en overzichtelijk. Wat ook fijn is dat je de gewenste afleverdstum kan doorgeven (tot een aantal weken vooruit!)

Ruim assortiment met goede prijskwaliteit verhouding. Net iets duurder als bcc, maar zeker goedkoper als bol.com en mediamarkt.

Snel en gemakkelijk. Levering aan het begin van de dag zodat je niet heel de middag hoeft te wachten, of je midden op de dag verplicht ben een paar uur je werk te onderbreken.

Smitjevanvier 08-10-2014 Via de website gekocht

Orderverwerking werd snel bevestigd en levering was op tijd. Ze werken met een nauwkeurig track en trace systeem. Je kan precies online volgen waar ze zijn, heel handig. Hoef je tenminste niet een paar uur voor niets thuis te blijven.

turi 08-10-2014 Via de website gekocht

Maandagmiddag besteld en dinsdagmorgen geleverd

het kan bijna niet overzichtelijker en sneller als dit. Prima zo verder doen

S. Yildirim 08-10-2014 Via de website gekocht

Goede duidelijke site met antwoord op al je vragen.

Bestelling zou volgens de website niet op voorraad zijn en de verwachte levertijd zou 2-5 wd zijn. Ook keurig een bericht na de bestelling dat deze direct is besteld. Op dag 4 een mail gestuurd met de vraag wanneer deze geleverd zou worden. Zeer snel een bericht terug gekregen dat ze deze de volgende dag verwachtten. Helaas hebben ze de 2-5 wd niet gehaald. De 7e werkdag kwam deze binnen, maar het eerste bericht (direct na bestelling) en de reactie n.a.v. mijn mail (inclusief excuses) vindt ik dat ze toch wel keurig geopereerd hebben.
De bezorgdienst was trouwens keurig. Ook heel vriendelijk personeel. Wel makkelijk dat je zelf je leverdag kan kiezen en van te voren nog berichtjes krijgt wanneer deze exact geleverd zal worden (half uur van te voren een sms'je!)

Even rondgekeken en volgens mij is er genoeg keus.

Ik ben tot nu toe tevreden over deze zaak. Ik hoop het niet te hoeven gebruiken, maar mocht het toch noodzakelijk zijn hoop ik dat ook de aftersales in orde is.

partaxian 08-10-2014 Via de website gekocht

Tja wat kan ik zeggen, gewoon via de webshop in je luie stoel bestellen.

Ook niet onbelangrijk is dat de dag van bezorging ook gekozen kan worden. Dat heb ik wel een anders meegemaakt.

Via Google direct naar het product op de site gegaan dus ik kan niet zoveel over het assortiment zeggen maar dat zall wel goed zitten.

Goed service voor een lage prijs.

Goed service, wasmachine werd netjes boven gebracht op z'n plaats gezet en aangesloten zonder meerkosten. Prijs was al lager dan de concurrent op de website en daarnaast nog eens 100,- korting via een knop op de website. Top dus.

jannyklei 07-10-2014 Via de website gekocht

Zondag bestellen, dinsdag in huis. Prima geregeld.

Goed op de hoogte gehouden van levering via mail en sms. Je weet wat je kunt verwachten.

Goed.

Ik zou zeker de site doorgeven.

Geen aanmerkingen

yo-eddy 07-10-2014 Via de website gekocht

simpel en snel besteld

Prima, snel geleverd zoals van te voren vermeld.

Vaatwasser die we zochten was op voorraad, verder niet gezocht.

Snel en eenvoudig, levering volgens afspraak (snel dus : ) )

linders5 07-10-2014 Via de website gekocht

Prima e-mailkontakt en zeer goede aflevering

goed geprijsd en toch zeer goed afgeleverd.

Mark Inja 07-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met een gemakkelijke zoekfunctie en diverse betalingsmogelijkheden. Top.

Goede service. Duidelijk over wanneer de bezorging plaats vind. Gelijk na levering een mail met hierop de mogelijkheden in beeld wat en wanneer wat te doen als er iets mocht blijken te zijn met de aankoop.

Ruim assortiment. Voldoende voor mij met tevens keuzes uit meerdere prijzen. Dus voor een ieder wat wils.

Volledig. Goede service, levering etc. en alles ook nog eens snel.

Zie hierboven.

Bailey1234 07-10-2014 Via de website gekocht

Hele goede service! Er werd van te voren gebeld dat ze er aan kwamen. Keurige bezorgers, apparaat netjes aangesloten. Alles mee terug genomen inclusief oude apparaat. Top service!

fokkomuller 07-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk website. Goede zoekmogelijkheden.

Duidelijke communicatie over levering. Transport online te volgen. 1/2 uur van te voren gebeld wanneer ze zouden arriveren.
Erg vriendelijke kerels die de wasmachine 2 hoog sjouwden en de oude wasmachine weer meenamen. Top geregeld!

Tot nu toe alles erg goed geregeld. De wasmachine draait inmiddels ;-)

Petra_L 07-10-2014 Via de website gekocht

Supersnel. Voordat ik het wist was de machine uitgepakt en aangesloten. Perfect gewoon.

Ik was op zoek naar een LG wasdroogcombi en kwam zodoende bij Bemmel en Kroon uit. Naar hun verdere assortiment heb ik niet gekeken. De afhandeling van de bestelling ging snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken mbt de levering. De levering en installatie van de machine was snel en werd gedaan door 2 vriendelijke heren. Super gewoon.

April1 07-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer dorpstraat

Vriendelijk personeel en overzichtelijk in de winkel.

Het melden per mail van de aflevertijd en telefonisch de vervroegde levertijd.

Grote keus aan diverse merken.

Dit ook vanwege de klantvriendelijkheid en service.

Gewoon een prettige winkel met personeel die verstand van zaken heeft.

Renee5985 06-10-2014 In de winkel gekocht
Neckar, Den Haag

Goede kennis en duidelijke uitleg over de apparatuur. Binnen 1week zowel een was- als een vaatwasmachine gekocht.

Terwijl ik de deur uit liep al een bevestigingsmail binnen. Super snelle levertijd. Verkoper Johan heeft gelijk een monteur van AJTec geregeld om naar kapotte vaatwasser te kijken. Die bleek niet te repareren en is ook vervangen. En wederom met veel kennis van zaken geholpen.

Vele merken, dus ruime keus. Goede kennis van apparatuur.

Absolute aanrader!

Zoals gezegd, goede kennis van apparatuur, dus goed voorgelicht, zeer snelle service! Goede kontakten met een zeer goed installatiebedrijf AJTec, die ook supersnel reageert.

GJ vd Windt 06-10-2014 Via de website gekocht

Bestelling via de site van Bemmel en Kroon was zeer duidelijk en gemakkelijk.

Levertijd kon ik zelf aangeven. De dag ervoor kreeg ik per mail het tijdsblok waarbinnen de bestelling zou worden geleverd. De volgende dag werd dit waargemaakt. De installatie en aansluiting was perfect en bij de prijs inbegrepen.

Ik ben zeer tevreden over het gebruiksgemak van de site, de keuze van het aflevermoment en de installatie/aansluiting van het apparaat.

yvonne 609 06-10-2014 Via de website gekocht

de prijs is in verhouding goedkoper. andere vragen voor het plaatsen van een artikel extra geld. bij Bemmel en Kroon was het incl

service goed. levering goed. een prima zaak

de klantvriendelijkheid. duidelijke uitleg. snelle levering, betalen bij afleveren.gewoon een uitstekende winkel

Rudi Van den Bosch 06-10-2014 Via de website gekocht

Het was niet enkel eenvoudig om te bestellen maar bij een telefonisch vraag heb ik ook via mail een snel antwoord gekregen.

Netjes en onberispelijk op tijd werd het artikel thuis afgeleverd.

Vele artikels hebben de laagste prijs van de hele Benelux.

staneke 06-10-2014 Via de website gekocht

De siste is dusdanig ingedeeld dat je ook per merk kunt zoeken naar de voor jou geschikte machine.
Daarnaast kun je dan ook "op prijs" zoeken.

Na telefonische bestelling krijg je praktisch per omgaande mail over levering, bezorging en betaling. Bovendien krijg je een half uur voor bezorging een telefoontje van de koerier over het juiste tijdstip

Uiterst concurrerende prijzen en een geweldig assortiment.

Door de vriendelijkheid van de leverancier en de bezorgers, alsmede het feit dat gratis bezorgd wordt en geplaatst, waarbij de oude machine mee wordt genomen is leverancier een absolute aanrader. Toppie!!

Ik denk dat ik bij aanbevelingen aan anderen duidelijk genoeg ben geweest, minpunten zijn er niet. Alles klopt. Het woord "toppie" is misschien nog wel te zwak uitgedrukt. Hulde aan deze leverancier, daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

astrid07 05-10-2014 Via de website gekocht

omdat online invullen niet lukte, telefonisch gedaan en dat was geen probleem. Betalen kan bij afleveren.

prima service, snelle levering

ruim assortiment

hebben echt moeite gedaan om de spullen op tijd te kunnen leveren. TOP

De moeite die gedaan is om te kijken of de spullen nog de volgende dag geleverd konden worden vond ik SUPER. Vond het 'persoonlijk'.