Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hubert 02-08-2017 Via de website gekocht

goede service

zeer goede service en tijdige levering. product goed verpakt uitgeleverd. Aardige bezorgers zeker zal ik opnieuw aankopen doen via deze site.

Sander 02-08-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

In de webshop een Miele stofzuiger besteld voor onze dochter als cadeau. De eerste keer was de stofzuiger kapot gegaan tijdens het transport. Na 3 dagen een afspraak gemaakt voor een 2e poging maar helaas niet geleverd. Als reden is opgegeven dat er niemand thuis was. Onze dochter was wel degelijk thuis maar er is geen lift en bel in het portiek dus de trap op en naar de voordeur waar wel een bel is. Waarschijnlijk is dit te veel voor de bezorger. Na klagen bij Bemmel en Kroon kunnen wij ons geld terug krijgen maar dat duurt ook nog eens 3 tot 5 werkdagen. Wat een service, wij willen een nieuwe keuken aanschaffen en dachten eens te gaan kijken bij Bemmel en Kroon maar dat gaat dus niet door.

Jan 02-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende informatieverstrekking

Geweldig bedrijf met goede info omtrent tijdstip van levering. Mooie en overzichtelijke webshop met veel productinformatie. Ook de prijs is zeer aantrekkelijk ten opzichte van de concurrentie. Bij aflevering werden door de bezorgrrs nog tips gegeven met betrekking tot de installatie.

Cornelis. 02-08-2017 Via de website gekocht

Bijzonder&Klantvriendelijk.

Bijzonder&Klantvriendelijk is de Website, verzorging en stipte levering/bezorging. van het product, duidelijke prijsafspraken en leveringsvoorwaarden.

G Kempe 02-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Voor de eerste keer via deze onlineshop besteld. Overzichtelijke en duidelijke site. Met weinig klikken de juiste informatie gevonden.

Bert 02-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekende levering vaatwasser

Ik ben buitengewoon tevreden over de sortering in de winkel, de benadering, de productinformatie en de vakkundige installatie.

Ellie 01-08-2017 Via de website gekocht

Top bezorging

Product zondag besteld en dinsdag zoals bevestigd bezorgd. Rondom de bezorging veel informatie ontvangen (op een goede manier!), tijdslot klopte en het sms'je dat het pakket binnen een uurtje werd verwacht, was top!

oerkoendoe 01-08-2017 Via de website gekocht

Prima service en correcte aflevering

Product staat uitgebreid beschreven. Voorlichting in winkel was prima. Ondanks dat het product niet aanwezig was wist de verkoop adviseur wel veel te vertellen hierover.

BartyTime 01-08-2017 Via de website gekocht

Een winkel die zich commiteert

Bemmel & Kroon heeft zich compleet aan de belofte gehouden. Zowel qua goedkoopste (althans voor het type stofzuiger wat ik zocht namelijk Miele Blizzard CX 1 Powerline Cat&Dogs en daranaast de belofte waar gemaakt van voor 16:00 uur besteld, de volgende dag bezorgd. In mijn geval de order om 15:58 rond gemaakt en toch de volgende dag door Dynalogic ook nog op het afgesproken tijdstip bezorgd. Wow!

Pieter 01-08-2017 Via de website gekocht

100% in orde, in 1 woord geweldig !

Ik wist voordat ik ging googelen voor een nieuwe wasmachine niet van het bestaan van Bemmel en Kroon, maar zal in het vervolg wanneer ik iets op het gebied van elektronica wil kopen eerst bij deze firma gaan kijken.
Van de wieg tot het graf met andere woorden van bestellen tot afleveren alles tot in de puntjes geregeld.

J.A.M. van Hulst 01-08-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Hhag

Service die verder gaat dan louter verkopen.

Op zoek naar een inbouwkoelkast en een inbouwvriezer kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht. Hoe vaak in je leven koop je nou zoiets! Dus er zijn 1000 dingen die je niet weet of zaken waarop je zou moeten letten maar door onwetendheid niet doet. Nou, de verkoper deed dat voor ons! Hij stelde de goede vragen en attendeerde ons op de eigenschappen van het éne type tegenover het andere. Hij wist ook precies waar ieder merk in uitblinkt zodat we daardoor ook een goede merkkeuze konden maken.
Eénmaal gekocht werd, door een misverstandje tijdens het verkoopgesprek het aankoopbedrag naar beneden, in ons voordeel, bijgesteld. En toen de koelkast en de vriezer werden afgeleverd attendeerde de monteur ons op een paar verouderde en gevaarlijke situaties m.b.t. beluchting en electriciteit die ter plaatse door hem werden opgelost. Heerlijk zo'n service!

Ha mulder 01-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude / rijndijk

Inbouwkoelkast

15 jaar geleden bij van Bemmel de keuken gekocht tot alle tevredenheid, vandaar nu na 15 jaar daar weer onze tweede koelkast gekocht

Maurice 01-08-2017 Via de website gekocht

Afspraken nakomen

Zeer duidelijke website met na de bestelling een heldere opvolging. Het bedrijf en de bezorger maken hun beloftes waar.

van Kampen 01-08-2017 Via de website gekocht

goed geholpen en een goede levering

We werden eerst goed geholpen in de winkel in de Cruquius,
Bij overleg met het thuisfrond heb ik de wasmachine besteld op internet,
Na bestelling van de wasmachine kregen we een mail dat deze was uitverkocht en kregen
een andere nieuwere machine geleverd

Anton 01-08-2017 Via de website gekocht

Samsung RB29FERNCSA

Koelkast besteld waarna ik na de orderbevestiging een mailtje kreeg dat het model dat ik had besteld niet meer leverbaar was, kreeg daarvoor een ander model (duurder en opvolger van) voor dezelfde prijs. Dat was wel netjes. Wat ik wel vond tegenvallen is dat ik had aangegeven dat ze bij levering mijn oude koelkast mee zouden nemen. Op de dag van de levering zeiden de bezorgers dat ze hem niet mee wilde nemen omdat de vriezer ontdooit had moeten zijn waar ik nergens iets over heb gelezen. Dat was het enige minpunt verder prima winkel!

Willy B. 01-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Dit is de 2e maal dat ik een stofzuiger bij Bemmel & Kroon heb aangeschaft. Stofzuiger was het voordeligst, prima website. Makkelijk, snel, duidelijk en prima service. Zeer stipte levering. Kan niet beter!

Esther 01-08-2017 In de winkel gekocht
De. Haag

Geweldige service !!

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam goede uitleg en ze smeren je niet de duurste producten aan!!

Esther 01-08-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Zeer tevreden klant

De manier waar op je te woord gestaan wordt is zeer prettig. De uitleg is ook eeg prettig en de verkoper smeert je niet de duurste aan maar denkt echt met je mee !!!

Robin 01-08-2017 Via de website gekocht

Afspraak = afspraak

Voor deze winkel gekozen voor de lage prijs en het artikel was op voorraad. Dit artikel om 15:57 besteld en de volgende dag geleverd. Dus precies zoals is aangeven: voor 16:00u besteld de volgende dag in huis. De levering werd verzorgt door Dynalogic. De track & trace is gedetailleerd, zo kon ik op elk moment zien waar mijn bestelling was en hoeveel adressen de bezorger nog langs moest voordat deze bij mij zou aanbellen.

Eelko 01-08-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en duidelijke emails

Op de site is makkelijk te vinden waar je naar op zoek bent en na de bestelling zijn de mails zeer duidelijk. Heel erg fijn dat je op voorhand een aflevermoment kan kiezen. De link die je krijgt om te zien waar je bestelling zich bevindt (op de kaart) is ook super handig.

R Albracht 31-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Super service bij Bemmel en Kroon

Super service bij Bemmel en Kroon Zoeterwoude. Miele wasmachine en Miele droger gekocht. Na uitleg in de winkel gelijk samen de prijzen van deze apparaten met de verkoper op internet vergeleken. Ze werden niet onderboden. Bij Bemmel en Kroon krijgen we nog eens 5 jaar garantie gratis. Levering was de volgende werkdag, half uur voor de levering werd ik nog even gebeld, oude apparaten werden meegenomen, alles netjes aangesloten met een korte uitleg. Het koste wat zweetdruppeltjes om de beide machines naar de eerste etage te brengen... mijn dank is groot! Blij met mijn machines: de eerste was is inmiddels al weer opgevouwen in de kast.

Ilona 31-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

Omdat mijn broer hier werkt ging mijn voorkeur uit naar Bemmel & kroon.
Fijne website met duidelijke omschrijvingen en foto s.

Rich 31-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Makkelijk. snel. en goed. naar vergelijken ook nog de goedkoopste! Wat wil je nog meer o ja schone was

Rob de Klerk 31-07-2017 Via de website gekocht

Gratis bezorgd en gratis 3 jaar garantie extra.

Bemmel en Kroon levert binnen 24 uur via het vervoerder Dynalogic. Bezorgen is gratis, idem afvoeren oude apparaat en als bonus 5 jaar garantie ipv 2 . Zeer tevreden.

Ivens 31-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare leverancier.

Maanden geleden koelkast besteld zonder vooruit betaling. Vandaag precies geleverd zoals afgesproken!!

D van Lith 31-07-2017 Via de website gekocht

Model niet meer leverbaar

Helaas bleek ons product niet meer leverbaar. Ondanks we een vervangend product hebben ontvangen, zijn wij teleurgesteld dat men niet de stofzuigerslang/buis van het andere product kon leveren aangezien we hierom het andere product hebben aangeschaft.

Peter 31-07-2017 Via de website gekocht

Koop en levering afwasmachine

Prijs zeer goed, goede site en snelle correcte aflevering. Overzichtelijke site. Duidelijke en goede bezorgdienst. Gemakkelijk is dat je ruim van te voren een seintje krijg wanneer de bezorging plaatsvind, heel handig.

WInnink 31-07-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon op het Forepark in Leidschendam

Goed geholpen.

Gedreven verkoper die de tijd nam om verschillende opties door te nemen bij aanschaf vaatwasser en een koelvriescombinatie. Kwamen uiteindelijk met een flinke korting op beide apparaten tot onze keuze. Na aankoop via mail op de hoogte gehouden van afspraak met installatie service. Installatie is goed verlopen en na kleine aanpassing kon de koelkast toch geplaatst worden. Tussen neus en lippen door werd ook nog even een scheef hangend keukendeurtje recht gehangen.

R. Menneken 31-07-2017 Via de website gekocht

lees de kleine lettertjes!

Bemmel en Kroon en Veiligkopen.nu is hetzelfde bedrijf ondanks dat ze verschillende prijzen hanteren voor dezelfde producten. Ze beloven levering binnen 24 uur, maar wil je het apparaat geïnstalleerd hebben, hetgeen ze ook aanbieden, dan duurt het tien dagen. en daar kunnen ze natuurlijk niets aan doen. Ze maken een passende afspraak alleen vergeten ze er bij te vermelden dat passend in deze betekent, wanneer het hen past en niet wanneer het de klant past. en ze bieden ook nog aan om de vaatwasser na twee dagen te brengen, maar de installatie duurt minimaal 10 dagen. Ik heb de vaatwasser afbesteld.

Ivens 31-07-2017 Via de website gekocht

Levering Samsung Magnetron

Goede service. Wordt goed op de hoogte gehouden over het leveringstijdstip. Betrouwbaar adres waar je op kan rekenen!!

Nathalie 31-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Fijne webshop. Goed en snel geleverd. Ik had een vaatwasser besteld, helaas was deze niet meer leverbaar, ik kreeg een andere, die een stuk duurder was voor dezelfde prijs.

jan 30-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service, apparaat niet geleverd

wasmachine besteld. tussen 8:00 en 20:00 zou het afgeleverd worden. niets ontvangen. 8:45 mail ontvangen dat het iets later werd en als het niet werd bezorgt zou ik telefoontje krijgen. gewacht tot 20:00 uur......niets ontvangen / geen telefoontje gehad. waardeloos. zit nu nog steeds te wachten (inmiddels 2 dagen later......)

moest maar met vervoeder dynalogic contact opnemen. hoe? heeft een noreply mail adres.....handig!

Ruth 30-07-2017 Via de website gekocht

Geduldige service

Bemmel&Kroon is onze leverancier van de hele keuken, maar op zoek gegaan naar een (nog betere) aanbieding voor de koelkast. Die bleek niet te bestaan...

Anneke van der Hoeven 30-07-2017 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude

fantastisch geholpen

Na een breuk van mijn inductie kookplaat moest ik snel op zoek naar een nieuwe. Eerst op internet gekeken en daar zag ik Bemmel & Kroon kwam goed bij mij over en ook nog redelijk in de buurt.
Ik ben er heel netjes en vriendelijk ontvangen, na mijn verhaal heeft de meneer mij naar de persoon gebracht die mijn bestelling ging noteren en afhandelen. Ook dit ging allemaal vriendelijk, rustig en netjes. De andere dag kon hij geplaatst worden en alles werd duidelijk verteld hoe dat in zijn werk ging.
Ook het plaatsen door de firma Atjec ging heel netjes en op tijd. Werd keurig opgebeld dat hij onderweg was en stelde zich netjes voor. En de nieuwe inductie kookplaat werd geplaatst en de kapotte werd meegenomen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik keurig ben geholpen een aanrader.

Th Lek 30-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Uitstekende service. Prima communicatie over de levering

We werden prima geholpen in de shop.De verkoper gaf goede voorlichting en liet ons meerdere keuzes zien.
Ook over levering en eventuele aansluiting door de bezorgers

Carlos 30-07-2017 Via de website gekocht

super winkel van Bemmel & Kroon B.V.

Super service en afwikkeling .
je krijgt een mail te bevestiging en een mail met de track &trace code wanneer je product geleverd word.
Het bestelde product ontvangen er er super blij 😄 Mee.

LS 30-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super levering en montage

De levering van zowel Candy Duo - kookplaat en afzuigkap ging gesmeerd. Tegelijkertijd kwamen de apparaten en de monteur aan. Het oude apparaat werd geluidloos afgevoerd.
Ik had me heel wat kopzorgen gemaakt over afvoer van apparatuur en montage nieuw in een huis van 1910 met de nodige gebreken. Alle hulde voor de aardige, opgewekte, vindingrijke monteur van Ajtec. Prima werk geleverd

Liebeton 30-07-2017 Via de website gekocht

Alles naar wens

Ik koos voor deze shop omdat hij dicht in de buurt is en ik vond het fijn dat ik via de site kon bestellen. Ook de offerte opvragen over de prijs omdat ik het fornuis elders goedkoper had gezien is na tevereden heid behandeld.

Yvon 30-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snelle service

Woensdag kwart voor 10 stonden er 2 sterke kerels voor de deur met onze nieuwe koel/ vriescombinatie
Alles werd keurig afgehandeld en ze namen onze zware Amerikaanse koelkast mee retour

Dat was prima werk 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

p van de polder 30-07-2017 Via de website gekocht

aankoop diepvriezer dit bedrijf hoort bij de top 10

geweldig ben heel goed geholpen dit bedrijf hoort zeker bij de top 10 er is niet te veel er wordt echt moeite voor je gedaan

Walda Van De Mierop 29-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag - Telefonisch

Alles verloopt zeer professioneel. Onmiddellijk een bevestiging na het plaatsen van een order, alsook een bevestiging van de transportfirma wanneer het toestel wordt geleverd. En daarnaast nog een sms een half uur voor de transportfirma er is.
Super.

Rob 29-07-2017 Via de website gekocht

Ik had een nieuwe vaatwasser nodig en heb Bemmel en Kroon gevraagd om de oude vaatwasser af te sluiten en de nieuwe aan te sluiten. Bemmel en Kroon bood mij aan een nieuwer type te leveren met dezelfde specificaties. De vaatwasser is vervolgens gratis aangesloten. Perfecte service.

Linda Boxem-Hartog 28-07-2017 Via de website gekocht

super service

de door ons uitgezochte koelvriescombinatie was het voordeligst in deze webshop en het bestellen ging super makkelijk. Binnen 24uur netjes bezorgd en alleen maar lof over de track en trace waardoor we al snel wisten wanneer de koerier kwam. koeriers waren vriendelijk en hebben het apparaat netjes geplaatst. Een echte aanrader dus!!!!

Fam Korpel 28-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en goede service

Na enig online onderzoek bleek deze shop de beste prijs-kwaliteitsverhouding te hebben. Website is duidelijk en overzichtelijk. Goede snelle levering. We zijn uiterst tevreden over het product.

gorse 28-07-2017 Via de website gekocht

supper snelle leverring

supper snelle levering product goed verpakt. kookplaat is op gas als je hem zo ziet lijkt het op een indicatie kookplaat. zijn er supper blij mee. dat wordt heel veel kookplezier

Mb83 28-07-2017 Via de website gekocht

Lange levertijd

Bij bestellen stond er twee werkdagen het werden twee weken . Als ik dit van te voren geweten had had ik het ergens anders besteld met een kortere levertijd

B 28-07-2017 Via de website gekocht

Het was op dat moment de goedkoopste optie voor mij.ik kon mijn bestelling op de voet volgen wat ik ook wel heel plezierig vond .Ik kon middels een foto zien wie de bezorger was. Nam keurig mijn oud toestel mee terug.

Eline 28-07-2017 Via de website gekocht

Gratis upgrade gehad en hele goede installatie

Magnetron, combi-oven gekocht.
Prijs veel voordeliger dan in België en dan nog gratis een upgrade gehad.
Installatie zeer goed verlopen.

M.Thiels 28-07-2017 Via de website gekocht

zeer nette en goede service

Men heeft zich netjes gehouden aan alle gemaakte afspraken en de zaak is netjes en keurig geïnstalleerd door de monteur. Een aanrader. Mijn volgende aankoop zal ik ook op deze wijze doen.

Fenny 28-07-2017 Via de website gekocht

Super klantenservice

Toen de wasmachine die ik besteld had er niet meer was een andere duurdere gestuurd terwijl de prijs hetzelfde bleef. Super service.