Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim 09-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Top bedrijf! Wat een service!

Kwamen van internet er niet uit qua keuken van afzuigkap. Dus maar richting Den Haag filiaal "forepark". Aangekomen werden we hartelijk ontvangen en kregen een geweldig uitleg. Binnen een half uur waren we eruit tegen een zeer scherpe prijs. Kleine week later is alles bezorgd.. prima afspraken qua levering en stipt op tijd..
Hier werden we blij van!
Bemmel-Kroon ga zo door!
Wij zullen naam niet meer vergeten.
Fotoservice!

Nelleke 09-11-2017 Via de website gekocht

Een mooie en duidelijke site.

Zoals ik al schreef, het is een mooie en duidelijke site. Je wordt prima ingelicht als het product even niet leverbaar is. En als het er is. Heb je het gauw in huis. Ze bellen zelfs een kwartier van te voren of je thuis bent!!! Het zat keurig, stevig verpakt in 2 dozen!!
Super! Bedankt!

Frank 09-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Mijn beoordeling gaat van het bestellen tot en met de levering.
Ik had deze winkel gekozen omdat mijn gewenst artikel het gunstigst aangeboden werd.
Het bestellen was zeer eenvoudig en handig via de website, meteen na de bestelling kwam de bevestiging en een toelichting voor het verdere verloop van de verzending.
Mijn artikel werd keurig op het afgesproken tijdstip afgeleverd en geplaatst.
Hier kunnen diverse webshops een voorbeeld aan nemen, van mij een 10.

W. Meeusen 09-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Heel goede prijs, goede keuze koeriers bedrijf, Ik zal zeker dit bedrijf nog raadplegen voor aankopen in de toekomst.

E.M. Gijsman 09-11-2017 In de winkel gekocht
RijnekeBoulevard Zoeterwoude Rijndijk.

Prima service

De winkel is netjes ingericht en het personeel heeft me prima op weg geholpen.
Jammer dat nou net dít product niet te bezichtigen was. Het personeel zou wél wat beter op de hoogte gesteld kunnen worden dat er 'n strook met de gebruiksaanwijzing in het Nederlands bijgevoegd zit die je erin kunt plakken. Dit zou ook op de website aangegeven moeten worden. Mét eventueel 'n afbeelding.

J. Pak 09-11-2017 Via de website gekocht

Prima monteur die vaatwasser kwam plaatsen, bedankt Bjorn.

Levering was in orde en op tijd, er werd keurig gebeld toen men nog een kwartier moest rijden, monteur Bjorn een vriendelijk persoon, die alles correct heeft uitgevoerd.

Fam Heemskerk 09-11-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Top bedrijf goede keuzes!Perfecte regeling met bezorgen.

Overzichtige winkel en duidelijke uitgebreidde omschrijving apparaten en overal de prijs erbij!Vriendelijk geholpen en top bezorgregeling.

Frans 09-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Super zeer tevreden

Goede service en uitleg van het product.
Kookplaat aangeboden met set pannen kado, 1 week later bleek dat de aktie al geruime tijd verlopen was.
Naar volle tevredenheid opgelost door toch de gratis pannenset te leveren

ANdreia ALves Cruz 09-11-2017 Via de website gekocht

excelent service

great service. I ordered a washing machine that was not in stock and it took only three days to get to my house. the track and trace works perfectly. I was informed via a message from the time I arrived home for delivery and arrived five minutes before the scheduled time. excellent!
I recommend it :)

Veneberg 09-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Gisteravond besteld. Vandaag geleverd. De bezorgers hebben top service geleverd. Product uitgepakt en op de juiste plek gezet en een test gedraaid. Super goeie service. Mijn dank is groot.

Gino Sijsens 09-11-2017 Via de website gekocht

keurig!

Telefonisch contact gehad over een eerdere bestelling, zelfde bestelling weer geplaatst. Dit keer met extra korting en zelfs het verschil met de eerste bestelling terug gehad!

Joop Vieveen 09-11-2017 In de winkel gekocht
Forepark

wij hebbeen drie producten gekocht bij Bemmel en Kroon

prima winkel service gericht personeel de magnetron welke wij besteld hadden was niet meer leverbaar hebben een duurdere gekregen voor de prijs welke we hadden afgesproken voor het 1e product top service!!!

MH 09-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare service!

Een paar jaar terug een gasfornuis bij Bemmel&Kroon besteld en vandaag is onze nieuwe koelkast binnengekomen! Super snel en geweldige service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en als er iets is kun je altijd bellen. Ook op de website is alles heel duidelijk en overzichtelijk!

Theodam 08-11-2017 Via de website gekocht

Prima club: snelle reactie op mails. Keurige levering

Toeval bracht me bij deze shop. Ik kom er zeker terug. Goede reacties, snel en tothepoint. Geen gezeur maar actie. En men komt het woord na. Levering is prima gedaan.

Inge 08-11-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima bedrijf

We hebben in 2011 een keuken bij Bemmel&Kroon gekocht, dat was al een plezierige en professionele ervaring met dit bedrijf vandaar dat we nu de wasmachine en wasdroger bij hen hebben gekocht en laten bezorgen. Zeer nette, vlotte jonge monteurs. Kortom wederom de service en professionele aanpak waar je als klant op hoopt. Onze verwachtingen zijn wederom waargemaakt.

Karin 08-11-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Tevreden klant

Ruime sortering was drogers en diverse prijsklassen. Heel overzichtelijk opgesteld, duidelijke uitleg en advisering.

Paul Schmidt 08-11-2017 Via de website gekocht

Lekker snelle levering. Allen ander type.

Inductiekookplaat was defect. Heb op vrijdag avond een nieuwe besteld. Zaterdag ochtend al geleverd. Prima.
Heb het afgelopen jaar een wasdroger, wasmachine en nu de inductiekookplaat besteld. Prima service en snelle levering. Wat wel vreemd is, is dat bij alle drie de apparaten op de site stond dat de apparatuur op voorraad was. Voor alle drie de toestellen is een vervangend model geleverd. Op zich geen probleem, daar de specs overeen komen. Zou beter zijn als de informatie op de site gewoon klopt.

Korf 08-11-2017 Via de website gekocht

Beste deal en geweldige levering!

Wij hebben een vrieskast (5 lades) en tafelmodel koelkast gekocht van Liebherr. Bemmel&Kroon had de beste voorwaarden, vooral de tijdelijke actie van 5 jaar garantie. De levering werd uitbesteed aan Dynalogic die perfecte service levert. Online is de status van de bezorging te volgen waarbij op elke moment het aantal adressen wordt aangegeven waar de bezorger eerst nog langs moet. Zo is heel goed in te schatten wanneer geleverd wordt. 10 minuten vooraf volgt er als laatste nog een sms-bericht. Ideaal!!!

M.Hoogenboom 08-11-2017 In de winkel gekocht
Rijneke boelevard

Keurige winkel en je wordt goed geholpen. Ben er laatst ook geweest voor een vaatwasser en dat is ook helemaal goed gegaan,nu voor het eerst van mijn leven een Miele apparaat gekocht en ik ben heel benieuwd naar de resultaten.

Ruud V. 08-11-2017 Via de website gekocht

Zo als het hoort, TOP!!

Via telefoon (de levertijd gecheckt, ALTIJD DOEN) zeer vrijblijvend te woord gestaan, bestelling geplaatst via website (zeer concurrerende prijs), de volgende dag geleverd. Helemaal TOP!!

joseph faes 08-11-2017 Via de website gekocht

perfecte service

Prijzen onklopbaar, uitvoering order en levering onnavolgbaar.
Driemaal vlugger dan een verwerking order in Belgie!

Tino 07-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en heldere communicatie en dito levering !

Op zoek naar een nieuwe afzuigkap kwam ik uit bij Bemmel & Kroon. De afzuigkap was helaas nergens meer voorradig, maar na een rondje Google-en, kreeg ik toch de laagste prijsgarantie en ging er toch nog €20 van de prijs af. Al met al loont het dus om even te zoeken naar de scherpste prijs !
Via email ben ik keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. 's Maandags kreeg ik een email met de mededeling dat de afzuigkap weer leverbaar was en de volgende dag is deze geleverd.
Dit was mijn eerste ervaring met Bemmel & Kroon en ben zeer tevreden over de snelle, heldere communicatie en de snelle levering door Dynalogic.

H.Westerlaken 07-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

goede service en bediening..

Adequate informatie gekregen over verschillende merken bovenladers,waarbij opviel dat zij ook de meeste bovenladers in voorraad hadden,waar het bij andere winkels nog wel eens aan schortte. en ze bovendien de volgende dag al konden bezorgen.

Aanbeveling vanwege uitstekende service! 07-11-2017 Via de website gekocht

Top servive!

Snel en goed antwoord gekregen op mijn vragen. Zeer snel geleverd en keurig naar binnen gebracht door twee nette mannen die het op de aangewezen plek neerzetten.

Alex 07-11-2017 Via de website gekocht

Super webshop en een uitstekende service!

Een Siemens vaatwasser besteld! Had eerst een andere vaatwasser besteld maar deze bleek niet meer geleverd te worden. Uiteindelijk een duurder alternatief gekregen om ons tegemoet te komen!

Kees K. 07-11-2017 Via de website gekocht

(B)oven verwachting

De door mij gekochte inbouwoven van Bosch was niet meer op voorraad. Voor dezelfde prijs werd mij een nieuwer en duurder type aangeboden. De installatie is binnen de opgegeven tijd werkelijk perfect uitgevoerd door een professionele monteur . Oude apparaat is uitgebouwd en meegenomen zoals beloofd.

vermolen 07-11-2017 Via de website gekocht

top service binnen 24 uur levering duidelijke communicatie

goedkoopste prijs, snelle levering van het artikel, genoeg informatie op de website.
Tevens wordt er gedurende de dag van levering genoeg gecommuniceerd over het tijdstip van levering.

P.A.Brieer 07-11-2017 In de winkel gekocht
DenHaag

heel goed geholpen en een geweldige service !!!!!

Fijne winkel waar je in alle rust en tijd uitleg krijgt en een eerlijke mening over het product wat je wil aan schaffen ,en ook de verkoper is goed op de hoogte van het product .

Christophe Vdh 06-11-2017 Via de website gekocht

Top service vóór en tijdens verkoop!

Niet alleen is de prijs super, maar de vriendelijkheid, snelheid en professionalisme bij deze firma is echt top. Ik ben een heel tevreden klant en dankzij Bemmel&Kroon heb ik de beste keuze kunnen maken voor mijn wasmachine.

C Ruisch 06-11-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark Den Haag

duidelijk verhaal

De verkoper stak meteen van wal toen ik vertelde dat ik voor een droger kwam. Had het fijner gevonden als hij eerst had gevraagd waar ik zelf aan dacht. Desalniettemin heeft hij me met zijn duidelijke verhaal overtuigd en koos ik uiteindelijk voor een andere droger dan ik oorspronkelijk van plan was. Bij het afrekenen kwam hij me ook nog eens een stukje tegemoet. Ik ben tevreden!

Yvonne 06-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering

Order BKI639033 is super snel geleverd. Ook het kunnen volgen van het pakket gedurende de dag vonden we geweldig. Wat een service!! De afzuigkap hangt inmiddels en hij is net zo stil als we hadden verwacht. De montage was goed te doen en alle benodigdheden zaten in de doos. Het is een mooie strakke kap. De LED verlichting is dimbaar en dat is prettig alleen start hij bij het opnieuw aandoen wel weer in de hoogste stand. Even wennen dus dat hij steeds opnieuw gedimd moet worden maar dat is een detail. Hier zit een super tevreden klant!!

Martin 06-11-2017 In de winkel gekocht
Forepark, Leidschendam

Slechte Service

Bemmel en Kroon leveren mooie keukens maar als ze drie moeten komen om een passend keukenblad te kunnen leveren is dat toch wel wat veel. Vooral als je het van te voren al aangeeft bij ze. Helaas moet je dan ook zelf nog eens bellen iedere keer om je spullen geleverd te krijgen. Uiteindelijk wel een passend blad gekregen maar heeft veel voeten in aarde gehad. Opmerking van de monteur was daarnaast ook nog eens : je moet je muur maar even wat dikker stucen. Belachelijk gewoon :( Na afloop ook geen enkele sorry of verontschuldiging vanuit Bemmel & Kroon. Op het moment dat je betaald heb lijk je wel een nummer en moet je zelf alles ondernemen om zaken goed te krijgen. We betreuren het maar onze volgende keuken zal niet bij Bemmel en Kroon vandaan komen.

Oosterhuis 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle duidelijke service!

Snelle, duidelijk gecommuniceerde service. Levering met handige track en tracé linke die een blok van 3 uur aangeeft. En keurig half uurtje voor levering een SMS.

Nienke 06-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Direct een mail met de bevestiging en de verdere informatie. We bestelde onze droger om 21:30 en de volgende dag stond die netjes op zolder.
De tijd dat ze de droger zouden leveren was niet te ruim en ze waren mooi optijd.

Saskia 05-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Ik had een koelkast bij BCC besteld, kreeg niet te horen wanneer die geleverd zou worden. Dus met veel moeite geannuleerd, besteld bij Bemmel en Kroon, volgende dag geleverd. En ook nog gratis mijn oude koelkast én diepvries meegenomen!

Lilian 05-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Keuze wordt gemakkelijk gemaakt door een duidelijke website.
Snelle levering . Ruimschoots van te voren bericht met tijdstip van bezorging.

Idresia 05-11-2017 Via de website gekocht

Vrolijk, vriendelijk en extra goede service??

Snelle levering en goede communicatie tot het telefoontje van een half uurtje voor bezorging. Complimenten aan de twee bezorgers werd enorm gewaaardeerd " daar doen we het voor" , aldus één van de bezorgers. Tussen de bestelling en levering een blessure aan m'n pols opgelopen . Met een brace om ontving in mijn 90 cm inductie oven, levering tot de drempel werd tot in de keuken. Niet alleen fantaststische service maar ook nog meelevend. Ik weet waar ik de volgende keer mijn bestelling zal doen, een zaak die een 'warme douche' waardig is!

thomas 05-11-2017 Via de website gekocht

Goede vlotte service

De winkel staat goed aangeschreven op kieskeurig.nl en voor een reden. Bestellen gaat makkelijk en snel en de bezorging geheel volgens planning op tijd geleverd. Bezorgers waren aardig en vlot, bezorgd op 2e verdieping en netjes aangesloten. Oude apparaat werd meegenomen, ook vanaf de 2e verdieping. Alles binnen een kwartier geregeld.

Huigen 05-11-2017 Via de website gekocht

Goede aanbieding en supersnel en keurig thuisbezorgd !

Gekozen vanwege de lage prijs maar vervolgens aangenaam verrast door de snelle keurige levering. Echt een een aanrader voor een volgende aankoop !

S. Van der Heiden 05-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Geweldig, gisteravond een nieuwe wasmachine besteld. Vanmiddag waren de service monteurs in 10 minuten klaar, oude wasmachine meegenomen en nieuwe geïnstalleerd. Zeer snel en klantvriendelijk.

Jhon O. 05-11-2017 Via de website gekocht

Verregaande service

Toen na het betalen van de bestelde combi magnetron bleek dat deze niet meer leverbaar was, kregen wij een mail met de verontschuldigingen van Bemmel en Kroon en daarbij de mededeling dat er een upgrade plaats zou vinden voor hetzelfde bedrag!!!
Sinds een week maken we nu weer veelvuldig gebruk van onze nieuwe combi magnetron.

Charbel 05-11-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf

Snel geleverd en alles voor mooie prijs waren paar ouwe modellen die hadden ze niet meer kregen gelik de nieuwste model top bedrijf!

Oli 05-11-2017 Via de website gekocht

Perfect service:duurder aparaat vr htz prijsSnel levering

Internetsite zeer duidelijk. De bestelde apparaat niet in voorraad. Ik heb een mail gekregen met een duurder apparaat voor hetzelfde prijs met identieke specificaties. Snel en precies levering

Nguyen 05-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden, een dikke 10 voor de service!

Ik ben heel erg verrast en tevreden hoe Bemmel en Kroon met mijn bestelling om gaat. Ik bestelde WAY32541NL maar omdat de WAY32541NL namelijk helaas uitverkocht is en ook niet meer te krijgen is. Wordt mij de WAYH2742NL geleverd wat de opvolger is van de WAY32541NL en wordt voor dezelfde prijs geleverd wat eigenlijk duurder is. En product keurig geleverd op afgesproken datum en tijd ,goed bezig Bemmel en Kroon ga zo door!

David Stemmett 04-11-2017 Via de website gekocht

Easy shopping

I needed a dryer in a hurry. Bemmel en Kroon have a great selection at competitive prices. Items are well described and easyvti find on the website. Payment is very easy. Delivery was outstanding. They even took away the old broken machine.

Ellen 04-11-2017 Via de website gekocht

Goede, snelke service!

Gister avond mijn koelkast besteld en vandaag had ik hem al in huis. De bezorger was zeer vriendelijk en hulpvaardig!

Pieter Willem de Jong , Waddinxveen 04-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer goede informatie en klantvriendelijkheid

Prettig geholpen en zeer goed advies voor de aanschaf van een inbouw combi magnetron. De medewerker luisterde goed naar onze wensen en heeft ons diverse alternatieven laten zien , zodat wij de juiste keuze konden maken. Ook nam de medewerker ruim de tijd voor ons bezoek.
Bemmel en Kroon den Haag is een mooie en prettige winkel om in rond te lopen.
Ook de levering en plaatsing van de door ons gekozen combi inbouw magnetron is snel en perfect uitgevoerd. ( maandag besteld en donderdag geleverd en geplaatst )

Henk 04-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service snelle levering

Nu weer een magnetron gekocht. Geweldige service jaar eerder wasmachine gekocht deze was defect aan de aan/uit knop volgende dag gelijk omgeruild voor een nieuwe . PERFECT en een dikke PLUIM

tim 04-11-2017 Via de website gekocht

Top!!!

Alles is verlopen zoals beloofd, gisteren besteld en vandaag geleverd, zelfs in België.
En aan een super voordelige prijs, kan niet beter.

Wim Odekerken 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en reactie

Ik had het artikel elders goedkoper gezien en kreeg van Bemmel & Kroon per mail een aangepaste prijs. Lag weliswaar nog iets hoger maar ik heb toch voor hun gekozen. Product meteen de volgende dag geleverd.