Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

D. 02-10-2017 Via de website gekocht

Goede aftersales

Ik had een Siemens CM678G4S1 oven gekocht bij Bemmel.
Helaas was ie defect.
Wel veel heen en weer gebeld met hun en met Siemens maar de oven werd kosteloos weer opgehaald.
Omdat ze hem niet meer op voorraad hadden heb ik na 2 weken netjes mijn geld teruggestort gekregen, inclusief de installatiekosten die ik betaald had.
Extra complimenten voor xxx die me prima geholpen heeft!

Anne-Marie de Swart 02-10-2017 Via de website gekocht

Servicegericht

Zeer vakkundig en snel geholpen met het vinden van een nieuwe inbouw koeler/vriezer voor mijn 21 jaar oude keuken. Levering correct.k

Mark L 02-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering en scherp in prijs

Via internet bij deze shop terecht gekomen omdat ze een product goedkoper aan konden bieden dan andere grote concurrenten. Tijdens de bestelling was er helaas iets mis gegaan, maar met één simpel telefoontje was dit snel opgelost, en werd het product alsnog de volgende dag geleverd. top service..!!

Ann Ponseele 01-10-2017 Via de website gekocht

geweldige service

shop : heel tevreden over
enkel een beetje ambetant dat je niet kon pinnen,
daar de kaartlezer niet werkte om te betalen.

Wilma 01-10-2017 In de winkel gekocht
Rijnekeboulevard- Zoeterwoude

Service goed en betrouwbaar

Dit was niet de eerste keer, jaren geleden ook een Philips stofzuiger gekocht, die doet het nog steeds. Vandaar toen we moesten zoeken naar een koelkast dat we naar de winkel zijn gegaan en weer werden we goed geïnformeerd waar we naar op zoek waren. Als we weer iets moeten hebben gaan we er vast weer naar toe.

nien 01-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel genieten van nieuwe aankoop!

Op vrijdagavond - na wat onderzoek op kieskeurig - mijn nieuwe broodbakmachine bestelt bij Bemmel & Kroon, de goedkoopste aanbieder.
Wat een fantastische service dat deze op zaterdagmiddag al in mijn keuken stond te bakken!

Johan Nederlof 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service, tevens een scherpe prijs

Overzichtelijke site. Goede vergelijking mogelijk van de belangrijke zaken om tot een beslissing te komen

Dekkers 01-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige apparaten, slechte bezorgservice

De apparaten welke wij hebben aangeschaft zijn helemaal naar wens (wasmachine en wasdroger), maar de richtlijn voor de bezorgtijd is totaal niet nagekomen. Bezorgservice was totaal niet flexibel of meedenkend om de apparatuur in de ochtend te laten bezorgen. Hier kon totaal geen rekening mee worden gehouden, terwijl we wel twee apparaten tegelijk afnemen (BKI629805)

Erik 01-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service en goede communicatie

Prijs van het product nergens goedkoper. Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Informatievoorziening door middelen van e-mail en sms bericht over bezorging snel en duidelijk. Aflevertijd kwam overeen met informatie die gegeven werd.

Inge walder 01-10-2017 Via de website gekocht

Super geholpen

Ik woon in Belgie en belde het bedrijf eerst op om te vragen of ze op zaterdag ook leveren, mijn stofzuiger was kapot en had snel een nieuwe nodig. In Belgie bezorgd de post niet op zaterdag. De telefoon werd zonder wachttijden gelijk opgenomen en ik werd vriendelijk geholpen door de meneer. De stofzuiger werd op zaterdag geleverd en of ik dan wel met een Nederlandse bank kon betalen, anders kwam het geld te laat oo de rekening. Ik kon ook bij de bezorger betalen met pin, daar zou dan geen kosten voor gerekend worden(4,95). Wat een service! Om 14.00 kreeg ik een sms je dat de koerier om 14.50 bij mij kon zijn, en hij was dan ook exact om 14.50 uur bij mij voor de deur, een aardige vrolijke bezorger. Mijn dag kon niet meer stuk!

Ellen 01-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Fijne mensen met vakkennis en duidelijke informatie bij de aanschaf van mijn keukenapparatuur via de verkoopafdeling van Bemmel en Kroon. Hartelijk dank voor de uitstekende service! Mijn keuken is dankzij jullie compleet.

peut 30-09-2017 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon: keurig

Ik heb Bemmel en Kroon gekozen omdat zij de Siemens afzuigkap het goedkoopst aanboden. De motage service kwam daar nog bij, voor de (kennelijk standaard) 95 euro.

Maar de service was gewoon goed en betrouwbaar. Meteen na de bestelling nam het installatie bedrijf contact op, en de monteur kwam op de afgesproken tijd en leverde keurig werk af.

Prima winkel dus, een volgende keer zal ik geen moment twijfelen weer bij Bemmel en Kroon te bestellen.

Theo 30-09-2017 Via de website gekocht

zijn de goedkoopste, zo niet krijg je een prima offerte!

Ik had een bedrijf gevonden waar het artikel goedkoper werd aangeboden en ik kreeg direct een offerte terug met een prima aanbieding. Heb artikel toen besteld en is precies op de afgesproken dag afgeleverd.

Pascal 30-09-2017 Via de website gekocht

Top Service! Jongens waren bekwaam en zeer netjes.

Ik heb deze shop gekozen omdat ze doen wat ze beloven. Dat kan ik waarderen zeker in deze tijd. De bezorgers waren heel netjes en beleefd en de tijd van bezorging werd netjes 1 dag van de voren doorgegeven. Een half uur voordat ze komen krijg je zelfs een sms.

Jan Lempens 30-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering

De site biedt makkelijke selectiemogelijkheden en laat toe toestellen te vergelijken. Het zou nog beter zijn moest de zoekbalk meteen in het startscherm verschijnen. Nu moet je eerst een rubriek selecteren vooraleer de zoekbalk zichtbaar wordt. Onze bestelling is op het opgegeven ogenblik in goede staat geleverd. Je wordt een half uur vooraf via sms verwittigd wanneer je bestelling er aankomt. Handig als je nog snel een boodschap moet doen of de kinderen naar school moet brengen. Voor wie zijn apparatuur zelf kan/wil installeren is deze shop een aanrader wegens de zeer gunstige prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. Klanten in België die gebruik willen maken van de installatieservice dienen er rekening mee te houden dat de installateur enkel op woensdag in België komt. Een andere dag blijkt niet mogelijk. Het zou goed zijn dat dit uitdrukkelijk op de site wordt vermeld, om teleurstelling te vermijden.

van Doorn 30-09-2017 Via de website gekocht

Mooie, krachtige stofzuiger voor weinig geld. Zelfs nog kassakorting van € 10,00 ontvangen. Dit maakt onze aankoop extra leuk

Hilde J 30-09-2017 Via de website gekocht

Een snelle en goede service

Het is de eerste keer dat ik van jullie diensten gebruik maak. Dit omdat het toestel bij jullie het goedkoopst was en ook tot op de plaats werd gebracht waar deze werd aangesloten voor een kleine bijdrage.
Via een link kon ik op het internet kijken waar men was en wanneer ze ongeveer bij mij zouden aankomen.
De wasmachine werd netjes op zijn plaats aangesloten en men was zelfs na een hele drukke dag (kon je op de link volgen) zo vriendelijk om mijn droger er op te plaatsen.
Ook werd mijn oude machine mee genomen.

P.F.M. Walters/Danëls 30-09-2017 Via de website gekocht

Gisteren besteld nu reeds binnen 1 dag geleverd "TOP "

We hebben voor deze shop gekozen vanwege de prijsstelling , na diverse andere sites bekeken te hebben waren wij tot de slotsom gekomen dat zij het goedkoopste waren en de levering is supersnel geschied

M.Z. 30-09-2017 Via de website gekocht

Wel blijven opletten

De nieuwe wasmachine werd supersnel geleverd en aangesloten. Maar het was niet de machine die ik besteld had (WM14T640), het was een 'opvolger' (WM14T690) die voor dezelfde prijs geleverd werd. Dit stond in de factuur die NA de betaling werd gemaild. Het werd niet voor betaling vermeld. Ik zag dit pas toen de machine aangesloten werd. De bezorger reageerde met: hij is duurder, dus hij zal wel beter zijn. Inderdaad de machine is op een punt beter: hij is iets stiller. Maar hij mist een paar wasprogramma's (Super60, Jeans) waar ik de machine mede op uitgekozen had. In plaats daarvan zit er een Overhemden programma op wat ik nooit ga gebruiken. Ik heb hier toch een gemengd gevoel aan overgehouden.

Sofie 30-09-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden van bestelling. Keurig op tijd bezorgd. Kreeg een duurdere /betere droger omdat degene die ik had besteld uitverkocht was. Prima service.

Schabbink 30-09-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Snelle levering en duidelijke informatie

Ik werd prettig en klantvriendelijk geholpen door een enthousiaste verkoper.
Fijn, dat er werd meegedacht. Ik had snel een apparaat nodig en dat was geen probleem.
Geen lange wachttijden tot installatie/plaatsing in huis.

Janny Brekveld 30-09-2017 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over de service en afhandeling

Een plezierig bedrijf, ga beslist weer terug als ik iets nodig heb. Bovendien werkt het erg snel. Daar kan geen winkel aan in Zeist aan tippen.

Ingrid pit 30-09-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Snel en vakkundig geholpen en net zo snel bezorgd!

Grote keus. De laagste prijs voor top kwaliteit! Bij meerdere producten een goede prijs. Echt een aanrader.

Houtzager 30-09-2017 Via de website gekocht

Bosch Droogtrommel

Keurig bedrijf die de afspraak nakomt en een hele goede bezorging.
Duidelijke communicatie die via de mail geleverd wordt met de juiste afspraken.
En voor 22.00uur besteld is zeker de andere dag in huis.

Pieter 29-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Wij hadden een combi-magnetron besteld via de website.
Deze bleek echter niet meer leverbaar te zijn, voordat we hierover hadden gereageerd werd ons al een oplossing aangeboden.
Als alternatief kregen we een nieuwer en duurder model aangeboden zonder dat we bij hoefden te betalen.
Dat is tenminste service!

Marco de Jong 29-09-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice en informatie

Het model welke ik had besteld was niet leverbaar meer. Kreeg binnen vijf minuten een upgrade naar een duurder model voor dezelfde lage prijs. Levering was ook prima in orde.

Ties 29-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bestelling en betaling van de nieuwe vaatwasser via de website ging eenvoudig. Enige onduidelijkheid was de datum van levering en installatie. Levering kon volgende dag, maar omdat we ook installatie hadden besteld, duurde het enkele dagen langer. Daar werden we over gebeld en die hebben we in overleg ingepland. Installatie gebeurde professioneel, inclusief een korte uitleg van de bediening van het apparaat. Kortom, alles prima!

Robert 29-09-2017 Via de website gekocht

Aeg droger t8de85es via internet site www.bemmelenkroon.nl

Woensdag avond via internet de aeg droger besteld op van bemmel.nl vrijdag laten bezorgen omdat ik donderdag niet vrij was.
Zeer nette en vooral uitgebreide track and tracé verzorgt van bemmel en kroon
Bezorging via dynalogic zeer netjes en vakkundig met goede track and tracé
Bonnen en garantie netjes in de email.
Voor het eerst hier wat besteld zou zo weer wat bestellen via van bemmel en kroon lage prijzen en goede service

Selma 29-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed bereikbaar

Om 9 u 's avonds besteld en volgende dag geleverd! Wel jammer dat het typenummer dat we besteld hadden, na grondig onderzoek door ons gekozen, wel besteld kon worden, maar direct daarna vervangen werd door een ander type. Uiteindelijk bleek deze ook goed getest, dus toch maar besteld. Het lijkt een beetje een verkooptruc om bepaalde modellen aan te bieden die uiteindelijk niet leverbaan zijn.

Marjolein 29-09-2017 Via de website gekocht

Veilig kopen.nu

Helemaal geweldig. Netjes op tijd (werd door de transporteur goed op de hoogte gehouden inzake tijdstip bezorgen), in prima staat, goed aangesloten, geen rommel, en vooral goed te woord gestaan. Dik tevreden!

Eddie en Agnes 29-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf

Zijn telefonisch goed geholpen en werden geadviseerd in de artikel keuze.
Het bezorgen en installeren werd zoals afgesproken nagekomen met hele vakkundige behulpzame mensen.
Het is prettig om pas te betalen als je als consument tevreden bent na de installatie. Bij veel internetbedrijven moet je gelijk met de bestelling betalen. En dan maar afwachten of alles goed gaat. Is bij dit bedrijf dus goed geregeld. Prima.

Peter Schaap 29-09-2017 Via de website gekocht

Petje af!

Winkel kwam er als voordeligste uit en had al een goede beoordeling, petje af, echt beter kan het niet

Robbert 28-09-2017 Via de website gekocht

Nette service en fijne klantvriendelijkheid!!

Overzichtelijk en makkelijke webshop, groot aanbod met scherpe prijzen! Het is een fijne winkel waar wij al jaren vaste klant zijn met de gehele familie.

Arjan 28-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en snel geregeld!!

Ik heb eind vorige week een vaatwasser besteld, werd snel teruggebeld en vandaag is hij prima geplaatst! Goede service!!

Vd berg 28-09-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Fijne winkel, goede inbouw monteurs!

Duidelijk en overzichtelijk geplaatste apparaten, zodat je goed kunt vergelijken!
Duidelijke en vriendelijke medewerkers

Jean Slangen 28-09-2017 Via de website gekocht

PRIJSBEWUSTE WEBSITE

Mooie website met duidelijke product uitleg en klantvriendelijke prijzen. Veel keuze en houden zich aan de aflever afspraak

Flip Tromper 28-09-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste website /winkel aankoop.

Als man van bijna 64 jaar en computer leek,heb ik mijn eerste webwinkel Witgoed aankoop gedaan. Wel onder toeziend oog van mijn zoon,want wij ouderen zijn en worden best wel argwanend door alle misbruik via Internet?

Silviah 28-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische dienstverlening

De vervanging van mijn inbouwkoelkast is vakkundig en zeer netjes uitgevoerd

Leon Janssens 28-09-2017 Via de website gekocht

Super service

21.55 uur besteld en de volgende dag al in huis. Het was zelfs nog een nieuwere uitvoering die ik besteld had en dat zonder ext ra kosten

H.J. uit De Rijp 28-09-2017 Via de website gekocht

Razendsnelle levering

Ik kende deze winkel niet. Ben verrast! Vooral door de supersnelle levering. En de bezorgservice kon ik volgen. Bestelde product voldeed ook prima!

Arno 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering !! GEWOON PERFECT !

Scherpe prijs. En super snelle levering.
Vrijdag besteld en de levering zou de volgende werkdag zijn. Bij afrekenen kon ik zaterdag aangeven. Dus werd de wasmachine zaterdag middag al gebracht. Bovenverwachting ... ik had op maandag gerekend. Top geholpen door de mannen die de wasmachine brachten.

Pieter 28-09-2017 Via de website gekocht

Goede afhandeling. Duidelijke afspraken en goede bezorging. Track en trace is perfect. Je kunt de bezorgers de hele dag volgen. Ik ben zeer te spreken over Bemmel en Kroon.

Esther 28-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Geweldig vriendelijke en snelle service

ik vind het een zeer gebruikersvriendelijke site en het gehele proces van bestellen tot levering word je op de hoogte gehouden van wat er komen gaat. Ook bellen de bezorgers een half uur voor het bezorgen nog even, zodat je hier rekening mee kunt houden. Bezorgers zijn ook erg aardig

Lorenzo 28-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige klantvriendelijkheid

Prijs kwaliteit het beste in mijn ogen.
Zeer goeie service en duidelijk.
Wat ik bestelt had hadden ze niet op voorraad en kwamen gelijk met een alternetief

Jan van der Heijden 28-09-2017 Via de website gekocht

Afspraak - Afspraak

Afspraak is afspraak rondom levering, betaling en service!
Het was mij niet helemaal duidelijk welk type vaatwasser het best zou passen in onze nieuwe keuken. Na zowel mail als telefonisch contact kwamen we in overleg op het beste product uit.

Bart 28-09-2017 Via de website gekocht

Zelden geziene service

Begon in in principe met een teleurstelling wanneer wij werden ingelicht dat het door ons aangekochte artikel niet meer beschikbaar was. Maar dit was van korte duur want onmiddellijk werd een commercieel voorstel gedaan om het artikel te vervangen door het nieuwe model aan dezelfde prijs.
Ons geduld werd wat op de proef gesteld omdat het artikel niet in stock was maar daags nadien dat deze bij Bemmel en Kroon ter beschikking was werd deze door ons al voor de eerste maal gebruik genomen. Eén groot nadeel, wij wonen te ver :( .

Joop 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en super bezorging

Snelle levering, alle relevante informatie qua factuur en bezorging worden zeer snel gemaild. De bezorging die via dynalogic verliep is zeer goed te noemen! Ze houden je echt goed op de hoogte van het tijdstip van bezorging zodat je niet langer dan nodig yhuis hoeft te zijn.

Jelle 28-09-2017 Via de website gekocht

Ondanks dat de kookplaat niet op voorraad was, heel snel geleverd. Alles zag er keurig uit. Goede communicatie

Marcel 28-09-2017 Via de website gekocht

Goede productinformatie op site en goede product-prijs.

Duidelijke website met de vereiste productinformatie en prijs was ook goed.
Informatie m.b.t levering product was ook goed geregeld.

Luk 27-09-2017 Via de website gekocht

deskundig en snel

De telefoon wordt opgenomen als ik bel, deskundige mensen die direct weten wat ik besteld heb. Ook wijzigingen worden zonder problemen doorgevoerd.