Deze score is berekend op basis van 3209 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RonaldKoerse 30-07-2015 Via de website gekocht

Eerste keer bij Bemmel en Kroon. Liep perfect, informatie over voortgang verzending top!

Informatie over voortgang inhoudelijk perfect en technisch helemaal in orde.

Simon de Roode 30-07-2015 In de winkel gekocht
Keuken showroom Den Haag Neckar 24 (industrieterrein Forepark) 2491 BD Den Haag

Alles wordt bezorgt door keurig personeel.

Ruim assortiment en prettige verkoper die met je meedenken. En geven nuttige informatie.

marijt007 30-07-2015 In de winkel gekocht

bijna alles op voorraad.

Alles geleverd volgens afspraak.

heel veel te bezichtigen in de winkel.

Altijd de laagste prijs!!!!!!!!!

Altijd de laagste prijs, erg goede service en zeer punctueel met de levering qua tijdspad.

feetmaster 30-07-2015 Via de website gekocht

eenvoudig invulscherm en gemakkelijke manier van betalen.voor een tientje nemen ze oude machine en verpakkingsmateriaal nieuwe machine mee en hierbij dan gratis aflevering. kan dan ook direct controleren af machine onbeschadigd is.

snelle aflevering en perfecte manier van informatie wanneer er afgeleverd wordt.vriendelijke en nette leveranciers

perfect zaken doen, gistermiddag machine kapot vandaag alweer een nieuwe goed draaiende machine in de keuken

doe graag op deze manier zaken, via internet kan je zoeken welke machine het best bij de consument bevalt. Geen verkoop praatjes van vervelende verkopers. snelle service en aankoop snel thuis bezorgd.

Iokasti 30-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

De informatieversterkking, de ontvangst in de winkel, het telefonisch contact, de bestelling en bezorging...alles liep soepel, vlot en gemakkelijk!

Uitstekende service, zowel in de winkel, aan de telefoon en bij de bezorging!

uitgebreid assortiment, zowel op de website als in de winkel, met veel informatie.

Zeker! Bij B&K is de klant echt een mens, waar naar geluisterd wordt

Dit is de tweede koop bij Bemmel en Kroon, en er volgen er zeker meer. Meer dan uitstekend bedrijf!

Wouterina 29-07-2015 Via de website gekocht

In winkels maar beperkt aantal koelkasten op voorraad,
Maar via internet volop keuze

Alle afspraken perfect nagekomen

Omdat wij zelf uiterst tevreden zijn.

Had geen ervaring met aanschaf van keukenapparaat via internet, maar binnen 2 dagen staat er nieuwe Inbouwkoelkast . Monteur werkte netjes en snel, en passant stelde hij ook nog keukenkastjes bij.

hans.verburg 29-07-2015 Via de website gekocht

Nog nooit zo eenvoudig een nieuwe vaatwasser gekocht.

Nette afhandeling met volledige informatie.
Let wel op dat als je het laat installeren, dat dan de levertijd mogelijk enkele dagen langer is dan die is aangegeven.

Ik heb de indruk dat de best beoordeelde en populairste vaatwassers in het assortiment aanwezig zijn.

Probleemloze levering voor een zeer goede prijs.

Prima afhandeling van de aankoop voor een zeer scherpe prijs.

Kethandraxx 29-07-2015 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten gevonden waar we naar op zoek waren. Net als de vorige keer.

Zeer professioneel. Voor de aflevering werd er netjes gebeld. De medewerkers die het apparaat hebben geplaatst waren erg vriendelijk.

Keus genoeg. Prijzen zijn vergelijkbaar of lager dan die van concurrenten. Service geeft de doorslag om bij Bemmel en Kroon te bestellen.

De service van Bemmel en Kroon is daadwerkelijk uitmuntend. Vandaar dat wij terug gekomen zijn voor nog een apparaat.

Overzichtelijk, er zijn meerdere manieren om de zoekresultaten te sorteren, hierdoor is het vinden van het gewenste product erg gemakkelijk. De website is door de kleur vrij schreeuwerig, niet fijn om naar te kijken, maar wel prettig om te gebruiken.

jangurv 29-07-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

ruime keuze

een goede ervaring deel je graag met anderen

Suuske1970 29-07-2015 Via de website gekocht

We wisten al welke wasmachine we wilden hebben, makkelijk en snel de goedkoopste gevonden.

Alle handelingen werden keurig netjes bevestigd via de mail. We hebben zelf een opvolgend model wasmachine ontvangen voor de prijs van het "oude" model.

Prima service, prima prijs, dus waarom stad en land afzoeken?

Alleen maar positief. Van de bestelling tot en met de aflevering, prima!

Antoinette66 29-07-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website.

Onmiddellijk antwoord op gestelde vraag, uitstekende afhandeling van een klein mankement. Levering van order BKI478581 snel en zeer goed aangekondigd per mail en sms.

Voldoende keuze!

Kan geen minpunt bedenken. Zou een volgende keer zeker weer bij Bemmel en Kroon bestellen.

Prima winkel, aanrader!

ddensen 28-07-2015 Via de website gekocht

Ideaal een montage, iets waar je zelf geen omkijken meer naar hebt.

Vriendelijke service, zowel bij aankoop als bij afleveren en monteren van het externe bedrijf.

Geen motivatie, gevonden wat wij zochten.

Hele prettige ervaring met deskundig advies en vriendelijk personeel.

Ontzettend tevreden over het geleverde werk, echter als je betaald voor montage en dus extra hiervoor betaald, dan horen er vind ik geen extra kosten te worden berekend voor of een plankje om de koelkast te stellen, of het plaatsen van luchtfilters. Dit zou in de montageprijs moeten zijn opgenomen.

bertyme 28-07-2015 Via de website gekocht

makkelijk

uitgebreide keuzemogelijkheden

goede prijs, duidelijke communicatie, snelle levering

goede prijs, duidelijke communicatie, snelle levering

madybusch 28-07-2015 Via de website gekocht

snel besteld, snel geleverd

oude machine meegenomen en nieuwe machine aangesloten tweehoog

geen klachten over de levering

Prijs kwaliteit verhouding en gemak van bestellen, betalen en afleveren. Wel jammer dat voor creditcard betaling extra percentage erbij komt. Dat kan reden zijn om elders te kopen.

Akastelein 28-07-2015 Via de website gekocht

Toegankelijke informatieve website, eenvoudige bestelprocedure,

Goede telefonische communicatie over levering en plaatsing, inclusief de datum en het tijdstip

Ruime keuze aan producten

Goede service en scherpe prijs

Alles was naar wens en conform de afspraken

tepgmeijer 28-07-2015 Via de website gekocht

Bestelling en bevestiging erg vlot verlopen

Aansluiting van wasmachine en advies was perfect

Veel assortiment op voorraad

levering van ordernummer BKI479651 is perfect verlopen en kan doorom al mijn kennissen aanraden hier een product te kopen

Kan alleen maar positief zijn

Neitram 28-07-2015 Via de website gekocht

heel eenvoudig om de juiste vaatwasser te vinden. daarna gebeld om aantal zaken na te lopen. ging allemaal heel eenvoudig

de man van Bemmel en Kroon stelde de juiste vragen, waardoor we zeker wisten dat ik de juiste vaatwasser bestelde. heel professioneel en klantgericht

de juiste machine was aanwezig. er was daarnaast keus genoeg.

een geweldige service tegen een hele scherpe prijs. levering boven verwachting.

Niet alleen de website, het assortiment en de prijs waren prima. Vooral het telefoongesprek waarin we echt goed geholpen werden en de actieve manier waarop de verkoper het vervoer en plaatsing van de vaatwasser heeft geregeld en gecontroleerd oversteeg mijn verwachtingen. Echt perfect! Ook de levering en de installatie door de ingehuurde partij verliep fantastisch. Vriendelijk, kundig en netjes. en snel!

Eelvelt 27-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Makkelijk te bereiken en een fijne en rustige opstelling van producten.

De heer Bemmelen himself wist veel over zijn producten te vertellen.

Teveel keus:)

Fijne rustige opstelling en een eerlijk en vriendelijke benadering vanuit de verkoper.

robveldhuis 27-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en duidelijk koop proces.

Komen afspraak na

Simel gezegd: duidelijk en komen afspraken na en de prijs is zeer scherp

xxxx1111 27-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

mooie winkel

Goede mail én kwartier van tevoren gebeld en dan óók komen na een kwartier

Je kijkt je ogen uit

Goed geholpen ze nemen de tijd voor je en er wordt goed geluisterd

Service is goed ze komen na wat er beloofd word.ook te spreken over de bezorgers

Yvonne Boot 27-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude Rijndijk

Is goed te vinden en je kunt makkelijk parkeren.

Je wordt vriendelijk en duidelijk geholpen.

Er zijn genoeg machines maar ik wilde een AEG droger en werd daarin juist voorgelicht.

De service is goed en de bezorgers zijn erg vriendelijk en hebben alles nog een keer uitgelegd top. Je wordt ook op de dag van levering een kwartier van te voren gebeld dat ze er aankomen.

De vriendelijkheid en de hulp plus de service helemaal top.

marianhelsloot 27-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke website

Goede afleverservice, info over tijd en ook zaterdag

Alles te verkrijgen

Zeer aan te bevelen

Makkelijk te bestellen en goede afleverservice. Ook prijs zeer scherp dus zeker aan te bevelen!

Wijkel 27-07-2015 Via de website gekocht

Het is een website die makkelijk te gebruiken is.

Ordenummer BKI475330. Het is een webshop die snel werkt en duidelijke informatie verstrekt. De mensen komen de afspraken perfect na, en een groot voordeel is dat ze je een bloktijd geven waarbinnen geleverd wordt, maar je ook eennhalf uur voordien bellen. Zodoende hoef je neit nodeloos thuis te blijven. De wasmachine is helemaal fantastisch, hij wast stil, schoon, flexibele programma's en ook nog eens zeer zuinig.

h.vd.meerendonk 26-07-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

alles te bezichtigen

je word professioneel geholpen met kennis van zaken

geweldige zaak metprima service en uitstraling

Zeer goede service en prima contact tijdens koop en bezzorging

marijt007 26-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Bijna alles is in de winkel ook te zien.

Wat is afgesproken wordt uitgevoerd. Complimenten voor de afleverploeg.

Alles te zien.

Een aanbeveling voor iedereen.

IK vind dit de beste en ben eigenlijk vaste klant. Bijkomend voordeel; altijd de laagste prijzen!!!

dvrooijen 25-07-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Makkelijk om informatie te verkrijgen via internet en in de winkel over de artikelen die werden gekocht namelijk een AEG wasmachine (bovenlader) en een Miele stofzuiger

Keurige behandeling in de winkel en bij de aflevering thuis.

Voldoende keuze van de genoemde artikelen

Zeker aanbevelenswaardig om voor soortgelijke artikelen Bemmel en Kroon te overwegen bij de aankoop

Zie bovenstaande motivaties

jaapham 25-07-2015 Via de website gekocht

Handig.

Supersnel verstuurd.

Zou ik meteen aanbevelen.

gossuii 25-07-2015 Via de website gekocht

Via website en telefoon contact met medewerker die me uiterst vriendelijk te woord stond (en erg hulpvaardig was bovendien).

Keurige bezorgtijden, wasmachine afgeleverd, aangesloten en alle verpakkingsmateriaal meegenomen evenals de oude wasmachine, en dat alles binnen 15 minuten

Voldoende keus

Inmiddels al meerdere keren aanbevolen bij vrienden en collega's

Zeer tevreden over deze webshop. Concurrerende webshop kon weken lang niet leveren zonder uitleg terwijl Bemmel & Kroon de volgende ochtend al kon leveren. En dat is wel fijn als je wasmachine kapot is. Mocht ik nieuw witgoed nodig hebben, dan ga ik direct naar Bemmel & Kroon.

Ingridsl 25-07-2015 Via de website gekocht

Met 1 telefoontje de koelkast besteld

Onze oude vriezer ging kapot en de door ons uitgekozen vervanger bleek erg populair, daardoor niet op voorraad. Ze hebben het toch voor elkaar gekregen een exemplaar te vinden, die de volgende ochtend bezorgd zou worden. Helaas besloot de vervoerder halverwege de ochtend te laten weten dat de bezorging minstens twee dagen werd uitgesteld. Door tussenkomst van Bemmel en kroon werd de vriezer toch de volgende dag bezorgd ! Heel fijn, bedankt voor de extra moeite.

Ze hebben ruime keuze en scherpe prijs.

karinhuijbregts 25-07-2015 Via de website gekocht

Een duidelijke website, ik kon snel vinden wat ik nodig had en er stond voldoende informatie bij over het product.

Ik kreeg snel een bevestigingsmail en werd goed op de hoogte gehouden van de status en levering van de bestelling.

Ik kreeg een nieuwer model van de koelkast die ik eigenlijk besteld had, voor dezelfde prijs.

richgis 25-07-2015 Via de website gekocht

Via Internet snel gergeld

Wij hadden een fout met de betaling gemaakt en er werd direct op gereageerd en hersteld.

Vele merken en modellen te verkrijgen

Voor ons was het de eerste maal dat we bij Bemmel en Kroon een bestelling plaatsten, zeer tot onze tevredenheid. In de toekomst zullen we zeker bij Bemmel terug komen.

19Hans48 25-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk, heldere site, geen verborgen dingen. Keurig!

Zoals toegezegd. De volgens de fabrikant aanwezig ringsleutel om de stelpoten te stellen, bleek niet aanwezig. Maar zelf heb ik ook wel zoiets, dus geen probleem.

Als je maar één wasmachine nodig hebt en tevoren hebt uitgezocht welke dat is, hoeft alleen maar die wasmachine beschikbaar te zijn. Dat was 'ie.

Het klopte allemaal. Keurig netjes naar boven gebracht en oude weer mee naar beneden en afgevoerd.

Eigenlijk is alles prima. Ik had geen klachten dus kan ik ook geen mening hebben over de vraag hoe die worden verwerkt.

vanderveeken206 25-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Eenvoudig het product te vinden dat we zochten. Bestellen was kinderlijk eenvoudig.

Service is top! Heldere communicate, bezorging tot op de locatie inclusief nette montage. Plus extra adviezen, kortom meer dan voldaan aan de verwachtingen. Het gehele transport werd helder gecommuniceerd en men kwam op de afgesproken tijd langs. Dit werd nogmaals door Bemmel en Kroon gecommuniceerd, super!

Zeer ruim assortiment tegen lager dan gemiddelde prijzen. Wanneer er iets niet is, dan bestellen ze het voor je. Top!

Absoluut. Heldere, uitgebreide site, goede prijszetting. Perfect transport en montage. Ik kan geen minpunten bedenken.

De winkel is goed, omdat: 1) Heldere overzichtelijke wedsite 2) Lager dan gemiddelde prijzen 3) Zeer ruim assortiment 4) Goede communicatie via de e-mail en telefoon 5) Bezorging helder gecommuniceerd, punctueel 6) Nette montage en extra advies 7) Kortom top!

trix plooij 25-07-2015 Via de website gekocht

Lekker vanuit je stoel iets bestellen op grond van duidelijke informatie op de website.

Het werkte prima.

Ruime en duidelijke keuzemogelijkheden.

Heb alleen maar redenen om deze winkel aan te bevelen.

Ik heb online-kopen ontdekt en dat is me prima bevallen. De bijbehorende emailtjes waren ook glashelder. Bij de deur met de pin betalen was ook al zo makkelijk.

JosenHannie 24-07-2015 Via de website gekocht

wat een bedrijf :
Makkelijk zoeken, makkelijk gereserveerd.

Een kort en duidelijk bestel proces.

wgeweldige service.
Onze keuze afwasmachine, voor een mooie prijs, was niet meer leverbaar.
Ook prettige, meedenkende mensen op de chat en aan de telefoon.

ruime, overzichtelijk assortiment

rede van deze 10, zie onze motivering!

wat een bedrijf. Alles samengevat : Makkelijk zoeken, makkelijk gereserveerd, geweldige service. Onze keuze afwasmachine, voor een mooie prijs, was niet meer leverbaar. Reactie, een mooie machine die 40.00 euro duurder was, voor dezelfde prijs(toch 12,5%). Ook prettige, meedenkende mensen op de chat en aan de telefoon. Kortom woensdag laat machine gezocht en gereserveerd en inmiddels staat hij klaar om geïnstalleerd te worden. Geleverd door een transportbedrijf met een geweldige track en trace systeem, waardoor je bij exact weet wanneer en hoe laat hij netjes werd afgeleverd. Hoop weer lang plezier er van te mogen hebben.

Ronaldhans 24-07-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijke bediening, duidelijke voorlichting en snelle levering. Ook de aflevering was keurig en vriendelijk, machine op zijn plaats gezet en aangesloten, de droger werd op mijn verzoek ook nog even op de wasmachine gezet zonder probleem.

Nederwiet 24-07-2015 Via de website gekocht

Al meermalen bij Bemmel & Kroon gewinkeld en gekocht zowel in de winkels te Zoetermeer en den haag als via de webwinkel. Alle perfecte service en informatie. Komen afspraken gewoon na! Ook na aankoop goede serviceverlening.

Bickel11 24-07-2015 In de winkel gekocht
Leidscheveen

Verkoper met grote vakkennis en goede adviezen.

Snelle levering. Wasmachine volledig geïnstalleerd, goede uitleg en oude mee retour genomen

Ruime keuze tegen concurrerende prijzen.

DeLaMontagne10 24-07-2015 Via de website gekocht

mooie site maar de betalingsmodaliteiten konden duidelijker

goede service, maar meer aandacht voor verstuurde mails zou welkom zijn

mooie aanbod

zeer mooie prijs voor mijn aankoop

zeer sterke prijsaanbieding

zalmm 24-07-2015 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig te bestellen en heldere website

Levering precies conform afspraak. Netjes een half uur voor komst gebeld.

Gratis bezorgd op de tweede etage.

Goed aanbod, scherpste prijs

ordernummer BKI478708

Luuk ten Heuvel 23-07-2015 Via de website gekocht

Goed hanteerbare website duidelijke instructies

Het geleverde product voldoet volledig aan de aanbieding. De aflevering keurig op tijd . Bezorgers netjes en vakbekwaam. Hebben keurig de oude vriezer en de verpakking van de nieuwe meegenomen

Het aangeboden assortiment is ruim veel keuze, voor elk wat wils.Veel merken in het assortiment. Goed geprijsd ! (ben nog even rond gaan kijken kost elders meer dan 100 Euro meer )

groot assortiment, goede prijzen, goed hanteerbare website ,veel betaalmogelijkheden , Correcte aflevering.
Ik zou niet weten wat te verbeteren

Kan niets bedenken

adri41 23-07-2015 Via de website gekocht

Goede website, ik kon heel snel vinden wat ik zocht!

De service is geweldig. Alles klopt, het product, de snelheid van bezorgen, de bevestigingen per e-mail en vooral de ook de mensen!

Zie hierboven! Het totale plaatje klopt!

Ik heb geen negatieve punten.

Bjorneef 23-07-2015 Via de website gekocht

Lekker vanuit je zetel bestellen.

Uiterst vriendelijke en correcte service.

Als je het hier niet ziet zie je het nergens!

Allen hierheen!

De perfecte online winkel met ongeziene service!!!

Peeters Jurgen 23-07-2015 Via de website gekocht

Misschien een optie om via online bankcontact te betalen in Belgie. Kon niet gekozen worden toen ik bestelde.

Snelle reactie op gestelde vragen.
Correcte en uitgebreide antwoorden.

Goede correcte service met snelle levering. Ook nog zelf te kiezen welke dag geleverd word.

Deekie 22-07-2015 Via de website gekocht

zeer duidelijke website.
bestellen gaat bijna vanzelf.

direct na de bestelling krijg je al bericht en uiteraard de bevestiging van je aankoop.
volgende dag bericht wanneer artikel wordt geleverd. dit in een tijdsblok van 3 uur.
dit scheelt dat je niet de hele dag zit te wachten op het bestelde.

zoals je mag verwachten van een goede internet winkel; ruim assortiment en niet te vergeten een zeer goede prijs.

van begin tot einde prettig gevoel dat het allemaal goed zit.
heb al vaker besteld bij dit bedrijf, die weten kwaliteit/prijs goed te brengen voor elke consument.

Ik ben toch iemand die graag nog voor de oude vertrouwde service gaat. Dat is bij dit bedrijf goed in orde. Ik zal hier zeker vaker bestellen, geen probleem. Geen gewauwel wat je vaak in een winkel hoort, zonde van de tijd. Gewoon bestellen en dan gewoon de rest afwachten. Geen minpunt te verzinnnen. Dank u zeer.

jp smith 22-07-2015 Via de website gekocht

Vorig jaar een keuken, nu een wasmachine voor op de camping besteld....áltijd goedkoopste internet prijs.

Ze kwamen m de volgende dag keurig op de camping afleveren.

De keuze is reuze!

Service is perfect. Ook bij mijn keuken die ik daar vorig jaar gekocht heb! Als er wat is, dan komen ze het keurig maken en gaat tenminste geen hele tijd overheen .....gewoon super....

Tecodi 22-07-2015 In de winkel gekocht
Rijndeke

Goede bereikbaarheid

Prettige medewerkers snelle levering

Genoeg keuze in merken en prijzen

Totaal plaatje is erg prettig en goede service

Prima totaal plaatje

emmy.biermans 22-07-2015 Via de website gekocht

werd goed per telefoon geholpen en er werd nog wat van het bedrag dat op internet stond af gedaan.

vandaag gebeld, daags erna de oven in huis

uitstekende service

MoniqueMN 22-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via de site te bestellen en snel met ideal te regelen

De mannen die het kwamen brengen, waren aardig en hebben het netjes en snel naar boven gebracht en aangesloten voor mij. Ook getest of de wasmachine het deed.

Ik wou eigenlijk een Samsung kopen, die in de korting was, maar die hadden ze niet meer. Uit eindelijk de EAG gekocht, ook helemaal blij mee, gelukkig! :D

Snelheid van bezorgen, het gemak en de vriendelijkheid zorgen ervoor dat ik zeker zou aanraden bij mensen om daar te kopen.

ordernummer: BKI477371 Ik vind de online site makkelijk te gebruiken, ze hebben leuke aanbiedingen, je kan snel en makkelijk betalen via internet bankieren (ideal) en je kon aangeven dat ze het naar boven moesten brengen, moesten aansluiten en of ze de oude mee moesten nemen. Helemaal super! Mijn wasmachine was alleen niet op voorraad, waardoor ik wel ongeveer 1 weekje heb moeten wachten voor het bezorgd kon worden, maar voor de rest echt super!

anylook 22-07-2015 Via de website gekocht

via beslist kwam ik gelijk bij jullie terecht

Volgende dag al geleverd en netjes voor me in de schuur gezet

genoeg keuze mogelijkheden

door de snelle en goede levering en prima product zal ik ze zeker aan bevelen