Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pien 08-05-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Snel geleverd en een nieuwer model koelkast ontvangen voor hetzelfde bedrag. Vriendelijke bezorgers die ook nog eens al het verpakkingsmateriaal hebben meegenomen.

R.E.Mulder-vdWetering 08-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke service, goede bezorging

Als je op zoek bent naar een artikel, dan is het goed om prijsvergelijking te doen, in dit geval bleek Bemmel en Kroon de goedkoopste, scheelde me € 70,-- en een goede. duidelijke bezorging, met vriendelijke medewerkers.

Roy & Carola 07-05-2017 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Snelle levering, goede service !

We hebben al diverse keren bij Bemmel & Kroon een aankoop gedaan. In de winkel zijn we netjes te woord gestaan, we hebben goed advies gekregen . De artikelen waren binnen drie dagen leverbaar en zijn bezorgd op het afgesproken tijdstip. Betrouwbare winkel!

Bendra 07-05-2017 Via de website gekocht

Niet kunnen leveren van bestelde artikel hebben ze duurdere gelijke aangebonden!
Binnen afgesproken tijd alles geregeld.

Peters 07-05-2017 Via de website gekocht

Wij bestellen wel vaker bij deze shop en we hebben altijd gemerkt dat ze zich keurig aan de afspraken houden. Top!!

Ton 07-05-2017 Via de website gekocht

Voor het eerst wat besteld bij deze winkel

Eerst maar eens afgewacht wat deze winkel te bieden had aan service en niet bedrogen uitgekomen, geweldig hoe ze zaak afwikkelen en begeleiden

Menno Vierstra 06-05-2017 Via de website gekocht

Op en top 100% service

Vrijdag besteld,zaterdag aan het eind van de middag afgeleverd.Zo snel had ik het niet verwacht.
De mannen die de vrieskoelcombinatie brachten waren zeer correct en ook erg voorzichtig.

Timmermans 06-05-2017 Via de website gekocht

Goed, goedkoop maar waardeloze bezorgservice

Duidelijke webshop, goed telefonisch te bereiken en vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de lijn. Bezorging ging eerste keer mis (niet gekomen) en bij de tweede keer een chauffeur die zijn dag niet had. Producten waren goed.

Houwels 06-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Gebruiksvriendelijke site en we werden goed op de hoogte gehouden over het leveringsmoment.
Snelle en goede service!

A van Kooperen 06-05-2017 In de winkel gekocht
Zoetewoude

Ik ben zeer te vrede

Wordt netjes geholpen en vriendelijk aan aan de telefoon. Een goed overzicht in de winkel. En hele goede service.

A. Cuperus 06-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte diensten

Duidelijke informatie op de website, erg volledig. De beste service en scherpste prijzen, wat wil een klant nog meer. Wij hebben eerder onze wasmachine en droger aangekocht bij Bemmel en Kroon, ook allemaal met geweldige service. We verwachten hier de komende tijd nog fijne aankopen te doen voor ons gastenverblijf. Hartelijk dank Bemmel en Kroon!

Bendra 06-05-2017 Via de website gekocht

Binnen afgesproken tijd alles geregeld.

A Watson 06-05-2017 In de winkel gekocht
Croquius

very responsive to an order change

Great shop lay out which with clear pricing and variety of product, I experienced well informed and excellent service

wil de zwijger 06-05-2017 Via de website gekocht

de sevice is heel goed fijne mensen beleefd en vriendelijk

ik zoek op internet en dan bel ik voor wat ik hebben wil en de volgende dag in huis netjes op zijn plaats en aangesloten

Yannick van Dijk 05-05-2017 In de winkel gekocht

Fijn geholpen!

Bij Bemmel en Kroon zijn we goed geholpen. Wat fijn was, was dat we eerst lekker zelf konden kijken voordat er gelijk een verkoper bij kwam staan. Nadat we uitgekeken waren, wilden we wat weten. Hierna herkende de verkoper welk fornuis we graag wilden en vertelde hij dat er een grote korting op de prijs zat. Dit was erg fijn en nadat we goed geholpen waren, kregen we de tijd om even te wikken en wegen. Uiteindelijk hebben we het fornuis besteld.
De bezorgers waren vriendelijk en zakelijk. Jammergenoeg werd hij niet gelijk op de goede plek gezet, maar verder was het fornuis ook enorm zwaar, dus ergens begrijpelijk. Bemmel en Kroon krijgt dus van ons een 8.

Joop Cabalt 05-05-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Cruquius

AEG droger T8DE86ES A+++

Had in december 2016 een wasmachine gekocht en was zeer tevreden over de service en voorlichting die ik kreeg daarover.Ik ging nu voor een warmtepompdroger maar twijfelde over welk merk,de verkoper gaf mij hierover een uitgebreid advies.

De Glopper 05-05-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam- Voorburg

Heldere uitleg en afspraken,, snelle en nette plaatsing

Bekend met de uitstekende service, goede prijzen en prima assortiment. EN te zien! Met vakkundige uitleg waardoor een product op maat gekocht( en goedkoper)

NMC BV 05-05-2017 Via de website gekocht

Een goede service met begrip voor de situatie

Nou dat is op gevoel gegaan en daar heb ik absoluut geen spijt van. Heel veel keus en daarbij ook nog een goede prijs kwaliteits verhouding. Zou zeker er weer een aankoop doen.

Hans Sander 05-05-2017 Via de website gekocht

Snel, accuraat en informatief

Aan de hand van de vorige recensies en geen negatieve beoordelingen gekozen voor deze webwinkel. Duidelijke instructies en samenwerkend met een prima vervoerder

Freek 05-05-2017 Via de website gekocht

Wat een service!

Product besteld en moest geleverd worden op zaterdag. daarna aflevering gewijzigd naar vrijdag. Ik dacht dat zal wel niet goed komen, maar 1 telefoontje en was geregeld. Je krijgt 2 keer een sms wanneer het geleverd wordt en eaxct om 15 uur stonden ze op de stoep. Petje af. Goed geregeld en superapparaat voor goede prijs. Al eerder een bestelling gedaan maar wederom top geregeld.

Hornes 05-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte service

Online bij Bemmel & Kroon aankopen gedaan omdat ze ook filialen in de buurt hebben waar ik als koper op terug kan vallen. Dit is tot op heden niet nodig geweest want de online service is zeer vlot en neer behoren geweest. Ook nadat er (buiten de schuld van de winkel) een kleine beschadiging aan het product aangetroffen was, werd er per email dezelfde dag nog een service afspraak gemaakt.

Bert Blanken 05-05-2017 In de winkel gekocht

Formidabele service

Ik werd uitstekend en snel geholpen met het maken van de keuze voor een vaatwasser. Verder werd hij ook nog dezelfde dag geplaatst. Dus mijn complimenten.

J.A. Boltjes 05-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Bemmel en kroon superservice!

Wij hebben onze kookplaat van Miele gekocht bij Bemmel en Kroon, we waren namelijk zeer tevreden over de service die zij bieden, wij hebben ondertussen al meerdere malen een keuken bij hen gekocht. Zij boden ons een zeer scherpe prijs en een goede installateur die zeer ter zake kundig was. Vandaar dat wij elke keer weer bij Bemmel en Kroon terugkomen.

Fred 05-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Zeer correcte afhandeling van de bestelling. Prettige medewerkers.
Het volgen van de camion op de dag van bestelling klopte niet.
GPS valt soms uit volgens de courier.
Over het geheel zeer tevreden.
Warme douche voor Bemmel en Kroon.

MC 05-05-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed advies en service

Al paar keer in deze winkel nieuwe producten voor onze keuken gekocht. Goed advies en snelle service. Zelfs op vrijdagmiddag om 5 uur werd er nog actie ondernomen naar leverancier toen onze quooker niet goed werkte.

Van der Zeeuw 05-05-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude

Top service

Na check heeft installateur het gekochte type nog extra vooraf vergeleken met de reeds bestaande vaatwasser en zag dat de verkeerde was bestelt. Hebben dit zonder extra kosten opgelost dit noemen wij nou door vooraf te controleren is er geen probleem bij installatie gekomen waardoor beide zeer te spreken zijn over deze klantenservice maak het wel eens anders mee. Kortgezegd vakmanschap en klantgericht.

Kim 04-05-2017 Via de website gekocht

Stille goed uitziende koel-vries combi, werkt perfect.

De LG koel-vries doet alweer een paar maanden zijn werk, ziet er niet alleen maar mooi uit, ook hoor je hem niet, de indeling is over nagedacht deze is overzichtelijk, handig en makkelijk schoon te maken, koelt en vriest perfect zonder dat in de vriezer het ijs aankoekt, de deuren zijn om te zetten, gebruikte materiaal ziet er stevig uit, voor een scherpe prijs bij Bemmel & Kroon gekocht, de cash back actie van LG werd zelfs vooraf door hen geregeld, prima service en geen gezeur achteraf, kan geen minpunten ontdekken, voor zowel de kast als de leverancier een dikke plus.

bert 04-05-2017 Via de website gekocht

zeer correcte afhandeling en berijkbaar

Beter dan menig andere internet bedrijf en een snelle levering en toelichting. Deze firma heeft grote keuze in keukens maar ook de apparatuur maar in veel keuze mogelijkheden in voorraad zijn.

Jean 04-05-2017 Via de website gekocht

goed geregeld

snelle reactie op aanvraag, keurige offerte per mail, prima prijs en vraag na aflevering correct en snel beantwoord.

K. Selier 04-05-2017 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk 269 Zoeterwoude Rijndijk

Prima voorlichting, bezorging en plaatsing.

Omdat wij in het verleden apparaten bij Bemmel & Kroon hebben gekocht en daarover zeer te spreken waren hebben wij besloten opnieuw een wasautomaat en wasdroger bij Bemmel & Kroon aan te schaffen. Prima voorlichting, prettige omgang, afgesproken tijdstip van bezorgdienst dik in orde en bovendien vakkundig geplaatst door 2 enthousiaste medewerkers. Complimenten.

Rene verstappen 04-05-2017 Via de website gekocht

Miele complete C3 ecoline

Vandaag besteld morgen in huis😉👌🏻.
Met trakking waar de auto is en hoelaat je het verwachten kunt.
De stofzuiger is voorzien van maar liefs 11 meter kabel, geluid 69 db op hardste stand ,
Diverse snelheid instellingen en parkeerstand voor de stang

Astrid 04-05-2017 Via de website gekocht

prima winkel

Vorig jaar bij Bemmel en Kroon een wasmachine gekocht en zeer tevreden over apparaat en transactie. Daarom nu ook hier een droger besteld. Alles vlekkeloos verlopen.

iyark 04-05-2017 Via de website gekocht

snelle levering, goede communicatie

Deze shop heeft veel keuze, de goedkoopste modellen, leuke acties en... de reviews waren lovend. Nadat ik had besteld (op zaterdag) gelijk een bevestigingsmail. Een dag later een mail wanneer en hoe laat de vaatwasser op maandag zou worden bezorgd. Keurig op tijd! Helaas ontbraken twee hoekprofieltjes om de vaatwasser in het kastje vast te zetten. Voor gebeld en nadat ik eerst de verkeerde onderdelen had gekregen, ontving in uiteindelijk toch de juiste profieltjes. Een uitstekend product en een prima service. Mijn gewenste vaatwasser was n.l. niet meer leverbaar en ik kreeg een gelijksoortig model, maar dan een duurdere.

Inge 04-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Het door mij bestelde artikel was niet meer voorradig en desondanks de hogere aankoopprijs werd mij het model hoger geleverd voor dezelfde prijs. Bemmel en Kroon beantwoorden snel op de hen toegestuurde berichten. Wat mij betreft alleen maar lovende woorden. Aflevering ging door op het beloofde tijdstip. Het had leuk geweest hadden de vriendelijke mannen mijn machine in de kelder kunnen plaatsen, maar uit vrees de machine te beschadigen werd dit niet gedaan gezien de smalle doorgang, waar ik begrip kon voor opbrengen.

Sybylle Kroon (géén familie) 04-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Wéér tevreden!

Twee jaar geleden al eens een kookplaat gekocht bij Bemmel&Kroon. Goed voorgelicht, snel geleverd én vakkundig gemonteerd. Nu waren we toe aan een nieuwe koelkast en vaatwasser. We twijfelden geen moment en dus stapten we wederom naar Bemmel&Kroon. Ook nu weer prima geholpen en goed geadviseerd. Nog geen week later is alles keurig ingebouwd. Wij zijn WEER supertevreden!

Brigitte 04-05-2017 Via de website gekocht

Prima service en supersnel ... ook naar België

Geen enkel minpunt .. op elk gebied top : kwaliteit service, kwaliteit toestel, levering correct en snel ...

J. van Dijk 04-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

(BKI599343) Van tevoren al bepaald welke vaatwasser wij wilden, via internet gezocht naar leveranciers. Prima service bij de levering en installatie door de firma Ajtec. We zijn gebeld om een afspraak te maken voor de installatie en kregen een dag van tevoren een overzienbaar tijdslot. 20 minuten van tevoren door de monteur gebeld dat zij onderweg waren. Oude vaatwasser is ontkoppeld en afgevoerd. Monteur let er op dat hij geen schade veroorzaakt bij (de)montage. Goede uitleg over de werking van het apparaat. Niets op aan te merken.

Olaf 04-05-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke meedenkende bezorgers

Goede prijs gehad door extra korting online. De orderbevestiging was okay, netjes op de hoogte gebracht wanneer mijn apparaten geleverd gingen worden.
De bezorgers waren ook netjes en kundig. Keurig alles overlegd. Geen enkel probleem, dachten met me mee. Erg tevreden.

Remco 03-05-2017 Via de website gekocht

Efficiënte bestelprocedure en goede aflevering!

Amerikaanse koelkast besteld bij Bemmel & Kroon. Zeer goede prijs en de koelkast was snel besteld. Mooi dat je de gewenste afleverdatum kan selecteren. Koelkast conform afspraak in de ochtend geleverd, half uurtje voor bezorgtijdstip netjes gebeld door bezorgers. Pinnen na ontvangst! Koelkast is netjes en met zorg geplaatst. Tevens enige uitleg. Bij inruimen pitje in de deur aan de binnenkant geconstateerd (schade af fabriek). Gemeld bij B&K en verwacht gezien het serviceniveau tot nu toe dat ze dit prima oppakken. Al met al zeer tevreden!

Evert 03-05-2017 Via de website gekocht

Uiterst tevreden

Goede overzichtelijk shop. Juiste informatie. De beschrijving van het apparaat was ruim voldoende. Goede informatie over de levering.

Jaap 03-05-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle levering

Na korte (prijs)vergelijking bij Bemmel en Kroon terechtgekomen via kieskeurig.nl
Snelle levering, correct en zeer goede volgmogelijkheid van de bezorger, exacte tijd van bezorging conform voorspelling.

Klaas de Jong 03-05-2017 Via de website gekocht

Ongekend en toch perfect

Ik had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord totdat ik/wij een wasmachine nodig hadden en daar was opeens Bemmel en Kroon als ruimschoots de goedkoopste aanbieder van de wasmachine die wij wilden en ook nog op voorraad ! Betaald en de volgende dag geleverd PERFECT

Jacqueline 03-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Vandaag mijn nieuwe wasmachine ontvangen,. Werd keurig drie kwartier van tevoren gebeld, kwamen netjes binnen de afgesproken tijd periode. Moesten mijn super zware machine naar boven dragen en mijn oude nog zwaardere machine, zelfs gevuld met water, naar beneden sjouwen. Tevens hebben ze keurig mijn nieuwe machine aangesloten en zelfs mijn droge weer teruggezet. Ben echt super tevreden over de service van Bemmel en Kroon.

Maurice 03-05-2017 Via de website gekocht

Top Service????

Hier doen ze wat ze afspreken,keurige mail wisseling duidelijke afspraken perfecte levering.

Wessels 03-05-2017 Via de website gekocht

Nieuwe grote speler

Had nog nooit van Bemmel & Kroon gehoord, maar kan zich echt meten met de bestaande grote webshops. Scherpste prijs, goede service en binnen een dag je aankoop thuis.

Nathalie 03-05-2017 Via de website gekocht

Wel okay

Ondanks dat het 'overal' zo werkt, dat je los een gaskabel erbij moet kopen.. blijft het irritant. De installatie moet (daarom) ook zelf gebeuren, waar ik ook niet specifiek van hou. Betaling wat ik per creditcard wou doen ivm eigen verzekering(en) en voorkeur is geen mogelijkheid bij deze winkel. Daarom anders betaald, maar niet erg blij mee. Uitpakken etc moet ook allemaal zelf gebeuren waardoor je pas achteraf eventuele beschadigingen kan zien. Al met al... wel okay want er ging niks mis, maar om het goed te noemen gaat me net een stap te ver vanwege de eerder genoemde redenen.

Apparaat zelf lijkt prima te werken, gebruik het net een aantal dagen dus veel meer nuttigs kan ik er nog niet over kwijt.

jan 03-05-2017 Via de website gekocht

perfect georganiseerd!!

jullie waren het goedkoopste. Daarbij werd er afgeleverd volgens het boekje, vriendelijke en beleefde jongeman.prima service!!

anoniem 03-05-2017 In de winkel gekocht

Mrs

Een snelle, vakkundige service en levering.
Geen verschil tussen de winkel- en website prijzen. Duidelijk !

Micky 03-05-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

We waren op zoek naar een "halve" vaatwasser. Helaas stond er geen één in de winkel, maar de verkoper heeft wel geprobeerd om ons zo goed mogelijk te helpen via internet. Goede informatie over de beschikbare vaatwasser.
Helaas duurde de levering redelijk lang.

Rabi 03-05-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Perfecte service

Winkel binnen gelopen, ik wist al welke apparaten ik wilde hebben, ik sprak een medewerker aan die zijn best deed om mij tevreden de winkel uit te gaan wat heel goed gelukt was in tegenstelling van andere winkels.
Kort om een top bedrijf met zeer gemotiveerd personeel.