Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

aat 02-03-2017 In de winkel gekocht
fore park

Nette service .De verkopers weten waar ze over praten.

De winkel zag er perfect uit .Nette verkopers hebben verstand van weten waar ze over praten. En dan de levering .Vriendelijke bezorgers .Top mannen gaat zo door.

Niels Rolff 02-03-2017 Via de website gekocht

Wasdroger

Heel goed track & tracé systeem. U wordt keurig op de hoogte gehouden waar het pakket zich begint. Zelfs dmv van sms, hierbij wordt zelfs de verwachtte levertijd vermeld. Helaas werkt dat systeem niet als je op de Waddeneilanden woont. Toch uit nieuwsgierigheid even gewacht op de verwachtte levertijd maar helaas geen droger.
Toch sta ik hier niet raar van te kijken, want het is nl nog nooit een bedrijf gelukt. Meestal komt het bij ons een dag later, dus hopen dat er morgenochtend een bezorger op de stoep staat.

hans bultema 02-03-2017 Via de website gekocht

top service

was de goedkoopste aanbieder van mijn product en keurig netjes de volgende dag geleverd op de minuut nauwkeurig

Peter 02-03-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede uitleg en snelle levering

Op zondag in de winkel geweest en er werd ruim de tijd genomen voor uitleg van de diverse apparaten.
Na de uiteindelijke keuze kon de wasmachine en droger al dinsdag geleverd worden en netjes geplaatst.
Tot zover zeer tevreden

Judith 01-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service.

Gisterenmiddag een droger besteld, vandaag al geleverd en netjes neergezet waar ik hem wilde hebben! Bleek nog een kortingsactie op dit model te zitten dus zeker de goedkoopste optie in vergelijking met andere (web)winkels.

Jos M 01-03-2017 Via de website gekocht

Gratis "Extra service" niet geleverd

Meerdere malen bij B&K besteld. Altijd werden de apparaten naar boven gebracht (2e etage), en aangesloten. Nu was de bezorger alleen. Samen hebben we de vriezer naar boven gebracht. Dat gaat ook, maar was niet de afspraak.

Beink 01-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Heel fijn dat er op de dag een half uur van te voren een sms-berichten gestuurd wordt. op deze manier hoef je niet de hele dag thuis te zijn!
Ook scherpe prijs!

christel jansen 01-03-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden klant

goede prijs vergeleken met andere leveranciers
een snelle levering en een prima beleefde koerier.
ben zeer tevreden over de afhandeling

Rob van leeuwen 01-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb regelmatig bij bemmel en kroon besteld en ook nu weer werd alles met een glimlach geleverd. De nieuw wasmachine werd netjes aangesloten en de oude weer opgeruimd. Ook netjes conform afspraak op tijd geleverd. Kortom TOP..!

Erwin br 01-03-2017 Via de website gekocht

Levering diverse keuken apparaten

Had 2 miele apparaten en novy kookplaat en afzuigkap besteld. De prijs was zeer goed dus bij Bemmel en kroon besteld. Novy was week te laat met leveren maar toen dit binnen was netjes direct mail gehad en werd het direct netjes afgeleverd. Zeer tevreden! !

De Klein 28-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht en geleverd

Bemmel en Kroon is een prima zaak, goede snelle service, netjes e-mails verstuurd wanneer de levering is. Dag voor levering mail gekregen hoe laat ze ongeveer kwamen. De dag van levering keurig gebeld door de heren die de machine kwamen leveren. Ze hebben de oude machine meegenomen en de nieuwe geplaatst. De heren waren zeer vriendelijk!

Willeke 27-02-2017 Via de website gekocht

Terugsturen is onmogelijk

Omdat andere klanten lovend zijn over Bemmel en Kroon heb ook ik hier een koelkast gekocht. De koelkast zou worden geleverd met Extra service wat inhoudt dat de koelkast naar binnen wordt gebracht en uitgepakt en het verpakkingsmateriaal zou worden meegenomen. De koelkast werd in de doos midden in de keuken neergezet en er werd gezegd "Veel plezier ermee". De koelkast is groter en zwaarder dan ikzelf. Uitpakken in m'n eentje is lastig en ik zat met een grote doos en een berg piepschuim. De koelkast bleek veel herrie te maken en ik wilde hem terugsturen maar Bemmel en Kroon vond dat ik de fabrikant eerst de kans moest geven om het probleem te verhelpen. Er is twee keer een monteur op bezoek geweest en dat heeft niet geholpen. Toen ik nogmaals de koelkast terug wilde sturen werd dat zonder overleg omgezet in weer een reparatie die niets hielp. In de wet staat dat je een product mag terugsturen maar daar wil Bemmel en Kroon niet aan meewerken.

Cissy 26-02-2017 In de winkel gekocht

Prima geslaagd bij van Bemmel & Kroon Cruquius

Via internet hebben we ee kookplaats uitgezocht. Op vrijdagmiddag in de winkel in Cruquius bekeken we de plaat in het echt. De kookplaat die we wilden hebben was helaas niet op voorraad in Cruquius.
Zaterdagmorgen rond 9 uur werd deze al - gratis - thuisbezorgd en de oude plaat werd meegenomen.
Goede service en informatie in de winkel en bij de bezorging! Heel tevreden.

Dick wessendorp 25-02-2017 In de winkel gekocht

Super keuken

Bemmel en kroon is een topzaak.
Super geholpen goede aftersales mooie en degelijke keukens voor een normale prijs.
Ik raad iedereen Bemmel en kroon.

Style Garden 25-02-2017 Via de website gekocht

Amerikaanse koelkast

Prima prijskwaliteisverhouding, duideljke website, een aanrader voor de producten! Hele afhandeling goed verzorgd!

Marina 25-02-2017 Via de website gekocht

Snel efficiënt en heldere informatie over afleveren

Onze nieuwe combi magnetron/oven snel uit voorraad geleverd zoal aangegeven.
Had dit produkt eerst besteld bij een andere winkel (loods).
Daar werd voorraad aangegeven maar werd 3 maal kort op elkaar de levering uitgesteld.
Daarna bij Bemmel & Kroon dus een veel betere ervaring.

Trudy van Kampen 25-02-2017 In de winkel gekocht

Miele droger en wasmachine

Super goed geholpen door verkoper K***! Hij pusht je niet tot aankoop maar geeft duidelijke en goede voorlichting over de apparaten. Door de voor en tegens af te wegen zijn wij tot een goede aankoop gekomen waar je geen spijt van kunt krijgen. Heel goed gevoel aan overgehouden!

Belt 24-02-2017 Via de website gekocht

Aankoopgemak en geweldige service.

Ideaal om via de website apparatuur te kopen. Duidelijk site en snelle levering. Apparaten hebben we ook laten plaatsen. Helaas was de deur van de vaatwasser niet helemaal goed gesteld. Zonder problemen is er een monteur langs gekomen om het euvel op te lossen. Écht super service!!

Ray Bemmel-fan 24-02-2017 Via de website gekocht

Snel, supervriendelijk en met kennis van zaken

De shop biedt de beste prijs, een overzichtelijke 1 stop shopping website met een duidelijke structuur en ook nog binnen 24 uur geleverd op de bovenste verdieping. Ze hebben ook gelijk mijn oude wasmachine en verpakmaterialen meegenomen. Na wat goede adviezen kon ik gelijk aan de slag! Ik ben meer dan tevreden. Ook de bezorgers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam

Chantal 24-02-2017 Via de website gekocht

Geen goede ervaring

Wij hebben een Siemens wasmachine besteld en online betaalt. Dit gaat allemaal snel en goed. De levering is echter wat omslachtig. Er valt geen gewenst tijdvak aan te geven bij de firma Dynalogic die de wasmachine komen brengen, zij adviseerden mij te bellen met Bemmel & Kroon om te bespreken wat hierin mogelijk is. Ik vond dit een vervelende ervaring, de medewerker was erg onvriendelijke (Bemmel & Kroon in Den Haag).Ik vroeg of wij een voorkeur konden doorgeven voor de ochtend of middag. En of zij eerder dan op de dag zelf konden laten weten wanneer er iemand voor de deur zou staan. Dit wordt per mail bevestigd, uiterlijk om 8 uur 's morgens. Als je zou weten dat ze 's middags komen, kun je dus om 7.30 met een gerust hart de deur uit om 's morgens nog te werken. Maar dat weet je om 7.30 wellicht dus nog niet aangezien de mail tot 8 u binnen kan komen. Dit vinden wij zeer onhandig. Overigens is dit iets wat ligt bij de firma Dynalogix, maar complimenten voor de vriendelijkheid van hun contactcenter en de bezorgers. Per computer is precies te volgen waar de bezorger zich bevindt en of ze op schema liggen. Ik ben echter niet te spreken over de opmerkingen vanuit de medewerker van Bemmel en Kroon als 'zo werkt het systeem nu eenmaal mevrouw' en 'nee u kunt de bezorging niet op de dag zelf nog annuleren, zo werken we niet met elkaar' en 'dan moet u een dag selecteren waarop u de hele dag thuis kunt zijn'. Later begreep ik van Dynalogix dat het annuleren op de dag zelf weleens voorkomt, om uiteenlopende redenen en dat er dan heel makkelijk een nieuwe afspraak gemaakt kon worden. Op basis van dit telefoongesprek voor ons reden echt geen aankoop meer doen bij Bemmel & Kroon.

James 22-02-2017 Via de website gekocht

Waarom hebben wij voor Bemmel en kroon gekozen.
Dit is al de 2e aankoop die wij in korte tijd doen de reden is de uitstekende service. En dan bedoel ik de opties die zij aanbieden bij het afleveren van een nieuw wasmachine en droger, ik heb bijde producten kort na elkaar gekocht en laten bezorgen wij hebben daar bij gebruik gemaakt van het bezorgen op de 2e verdieping (zolder). De bezorgers hebben ook alles aangesloten, de verpakkings materialen mee genomen maar ook de oude wasmachine. Dit zelfde heb ik ook gedaan met de droger. En dit alles voor een klein bedrag! dit staat niet in verhouding tot de kosten.
Wij zijn zeer tevreden!

Raymond 22-02-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Duidelijke website, goede prijs, snelle levering en perfecte service. Vaatwasser besteld, deze werd direct de volgende dag geleverd. Vlak voor de levering werd ik netjes gebeld dat ze eraan zouden komen. Ter plaatse hebben ze de vaatwasser netjes aangesloten en de oude meegenomen.

G.J.t.L. 21-02-2017 Via de website gekocht

G.J.t.L.

- duidelijke info over product
- idem over levering
- levering conform afspraken
- uitstekende bezorgdienst
- perfecte track&tracesysteem

J Koot 20-02-2017 In de winkel gekocht

J Koot

Goede en duidelijke voorlichting met begrip voor de specifieke wensen van de klant. Enig minpuntje was dat er 100% aanbetaald moest worden (pinnen of via ideal binnen een paar uur) terwijl later bleek dat er, volgens de algemene voorwaarden, ook bij aflevering betaald kon worden. Niet duidelijk waarom deze eis gesteld werd. Zonder deze misinformatie zou ik een waardering 10 geven.

Maaike Wiersma 20-02-2017 Via de website gekocht

Wassen en Drogen

AEG droger besteld op zaterdag in de webshop. Kreeg onmiddellijk bevestiging met mededeling dat bestelde droger niet meer leverbaar is. Er wordt een alternatief gezonden voor dezelfde prijs. Maar alternatief is goedkoper. Maandagochtend gebeld, droger is dan al onderweg voor levering. Aan medewerker uitgelegd dat de te leveren droger op de website goedkoper aangeboden wordt dan nu op de rekening staat. Mevrouw, dit is geen enkel probleem, ik stuur u nu een nieuwe factuur en geef dit ook onmiddellijk door aan de koerier.

Dat noem ik pas SERVICE !!!

Fam. Holkamp 19-02-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel met uitstekende service!

Het afgelopen jaar een paar keer witgoed apparaten aangeschaft via Bemmel&Kroon. Zowel in de winkel, als ook telefonisch als ook via de website prettig contact met een goed advies. Snelle levering, en goede service. Mijn ervaring is zeer goed, en ga graag weer terug bij vervanging van mijn apparatuur.

GV 19-02-2017 Via de website gekocht

besparen met Kieskeurig.nl en Bemmel en Kroon

Ik kocht vanuit België en via het web een siemens inbouw koelkast KI20RV60 aan 348,49 euro. Het toestel is bij Bemmel en Kroon 325 euro goedkoper ten opzichte van mijn duurste offerte en 120 euro goedkoper ten opzichte van de beste offerte bij Belgische aanbieders. Die besparing is te danken aan kieskeurig.nl. Ik had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord.
De technische informatie op de site van Bemmel en Kroon betreffende het toestel is erg duidelijk, en de technische tekeningen maken dat je keuze voor een geschikt inbouwtoestel goed gefundeerd kunt maken. Zo wordt op de site van Bemmel en Kroon duidelijk aangegeven dat de deur omkeerbaar is – bij andere aanbieders op Nederlandse en Belgische markt was dit minder duidelijk - maar wel van groot belang, en dus echt nodig om ondermeer daarrond duidelijkheid te vragen.
De communicatie is via mail uitstekend verlopen; ik ontving onmiddellijk na de aankoop de factuur, met de nodige richtlijnen. Ook de levering is verlopen. Op de site kun je bij de aankoop een datum prikken. De levering is uitgevoerd op de tijd en uur die via het leveringsbedrijf werd aangekondigd. De dag van de bestelling kreeg ik een mail, en een link naar een app om mee te volgen waar de bestelwagen zich bevindt, zodat je kunt inschatten wanneer ze ongeveer aan je deur staan. Betalen kan met Bancontact bij levering wat bij aankopen in een buurland een voordeel is.
Bij het toestel van Siemens zit een zeer duidelijke installatiehandleiding. Je hoeft geen technisch wonder te zijn om het toestel op je eentje te installeren. Ook de info op de site van Bemmel en Kroon biedt hierbij veel ondersteuning.
Over dienst na verkoop bij Bemmel en Kroon kan ik nog geen oordeel geven. Ik hoop dat deze – in voorkomend geval – even duidelijk en kwalitatief kan verlopen als de aankoop van het toestel.

TheoW 18-02-2017 Via de website gekocht

Samsung koelkast RS7778FHCSR,

B&K had de laagste prijs voor deze koelkast, en levert die vlot en met een goede service. Je kan zelf kiezen op welke dag je de bestelling geleverd wil hebben. Prima communicatie!

Ed P. 18-02-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Nadat onze combi-oven defect was geraakt bleek een nieuwe niet in de bestaande nis te passen. Dit werd veroorzaakt door een gasleiding achterin de nis. Toen we dat besproken met de verkoper gaf deze aan, dat we een paar foto's van de situatie moesten opsturen, dan kon hij het installatiebedrijf om advies vragen over verplaatsing van de leiding. En toen daar het groene licht vandaan kwam is het alsnog gelukt een nieuwe, diepere combi-oven te plaatsen. De gasleiding werd vervangen door een flexibele leiding waar wel net genoeg ruimte voor was.

Mikey 18-02-2017 Via de website gekocht

Topwinkel

Amerikaanse frigo besteld en zeer vriendelijk aan de telefoon zelfs toen ik me bedacht en een ander type wou hebben. Levering ook nix te klagen en zoals het hoort

Cor Pater 17-02-2017 In de winkel gekocht

Aflevering TOP

Ik heb Bemmel en Kroon vanuit mijn auto gebeld voor een andere nieuwe wasautomaat het was geen probleem de verkoper wist goed wat ze in huis hadden dus snel geregeld welke het werd.
Dus vandaag geleverd door twee medewerkers die plezier in hun werk hadden.
Wasautomaat op zijn plek afgerekend wat uitleg en een tevreden klant erbij.
Jullie kennis en klantgericht handelen zijn voor mij een dikke tien waard.
Mvg Cor Pater.

Sabine van Erp 14-02-2017 Via de website gekocht

Prima, snel, maar wel een tip

Bemmer&Kroon reageren snel en communiceren goed met de klant. Ik zou Bemmel en kroon een tip willen geven.
Als de klant een wasmachine koopt inclusief de extra optie van 'aansluiten', dan moet de klant weten dat de wasmachine niet wordt aangesloten op een elektrische trekschakelaar.
In mijn huis kan de wasmachine namelijk niet worden aangesloten op een stopcontact.
Ik kan dit gelukkig zelf wel doen, maar het was toch wel even een tegenvaller.
Het is handig als dit wordt vermeld bij de aankoop dan weet de klant waar hij aan toe is.
Het gasfornuis werd in de keuken geplaatst inclusief verpakkingsmateriaal. Ik moest zelf de verpakking verwijderen en het gasfornuis aan sluiten met de meegeleverde gaskranen. Dat vond ik wel spannend. Het is gelukt, maar het kostte me wel heel veel tijd om te ontdekken hoe ik het moest doen.
Het zou fijn zijn als er een optie was om deze service extra in te kopen. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen in staat is om een gasslang te monteren op een nieuw gasfornuis.
Als je het juiste gereedschap in huis hebt en niet te bang bent om te experimenteren dan lukt het wel. Maar niet iedereen is hiertoe in staat.
Verder ben ik erg tevreden over Bemmel en Kroon en ook tevreden over de mannen die het fornuis twee verdiepingen de flat in moesten sjouwen. Voor hen was het een hele klus. Daar heb ik groot respect voor

Peter 08-02-2017 In de winkel gekocht

Ruime keus in inbouwcombinaties

Op zoek naar een koel-/vriescombinatie voor inbouw. In veel winkels staan maar een paar inbouwmodellen opgesteld, bij Bemmel & Kroon in Zoeterwoude veel meer. Daar hebben we de modellen goed kunnen vergelijken en proberen. Goed advies gekregen van de verkoper, ter zake, maar niet opdringerig. Uiteindelijk gekozen voor degelijkheid en een hogere prijs en een Liebherr gekocht met installatie. Binnen een paar dagen hadden we de nieuwe koelkast gebruiksklaar in huis. (We hadden pech, want de week na onze aankoop werd de installatie als gratis extra toegevoegd. Maar je kunt niet alles hebben.)

Tevreden klant 07-02-2017 Via de website gekocht

Miele wasdroger

Prima website, makkelijk te bestellen. Direct bevestiging gevolgd door snelle informatie over de levering. Jammer dat je niet met creditcard kan betalen.
In de avond een mail met grofweg de tijden van levering de volgende dag en op de betreffende ochtend een telefoontje een half uur voor aankomst.
Plaatsing ging enigszins gehaast. Later tijds het lezen van de plaatsing instructies bleek dat de machine alleen naar de linkerkant gekanteld had mogen worden..
Tijdens het loshalen van de afvoerslang kwam er veel water op de grond. Dit mag bekend zijn en had eigenlijk om een doekje gevraagd moeten worden. Tijdens het wegrijden van de oude machine wederom veel water op de vloer. Niet even gestopt om bv een emmer te vragen, maar stug doorlopen waardoor de hele kamer, gang en liftvloer nat zijn geworden. Dit had iets netter gemogen. Mannen waren wel zeer vriendelijk. Al met al zou ik hier zo weer kopen.

S. Hakkesteeg 06-02-2017 Via de website gekocht

Super service bij van Bemmel en Kroon, aanrader!!

Afgelopen vrijdagavond heb ik een LG wasmachine gekocht, voor een betere prijs dan bij Cool-blue en de Mediamarkt. Op afgesproken tijdstip is deze bezorgd op mijn adres door twee hele vriendelijke bezorgers, (mijn wasmachine werd zelfs op de vierde verdieping bezorgd en de oude ook weer meegenomen.) En dit met een glimlach!De wasmachine werd op de juiste plek gezet, aangesloten en zelfs aangezet om het testwater weg te laten lopen. Klaar voor gebruik dus!Wel echt een goede service hoor, de volgende keer bestel ik zeker weer bij van Bemmel en Kroon. Ik heb de afgelopen twee maanden 4 nieuwe apparaten gekocht (alles ging stuk helaas, van koelkast tot vaatwasser) en alle vier bij een ander bedrijf, maar dit was toch echt degene met een 100 % totale service en met een vriendelijke lach!bedankt, mvg S. Hakkesteeg

Joke 05-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine via webwinkel

Op zaterdag begaf onze wasmachine het. Vanwege de hoge leeftijd van de machine besloten wij geen monteur te bellen, maar op zoek te gaan naar een nieuwe wasmachine. Onze keuze viel op een Bosch wasmachine, die bij Bemmel en Kroon erg leuk geprijsd was. Het bestellen en betalen ging eenvoudig. Fijn, dat we zelf de leverdag kunnen bepalen. Via de mail werden wij prima op de hoogte gehouden van het bestelproces. De aankoop en levering is perfect verlopen.

Jill 03-02-2017 Via de website gekocht

Mooie producten en goede service

Nadat we thuis hadden gekeken op internet voor verschillende wasmachines en drogers, hebben we Bemmel en Kroon gebeld voor meer advies. Wij kregen aan de telefoon eerlijk en goed advies en uiteindelijk hebben we telefonisch onze bestelling geplaatst. Binnen 5 dagen werden de wasmachine en de droger bezorgd. Deze werden keurig naar boven gedragen zonder het beschadigen van muren of deurposten. Ook werden de machines netjes aangesloten. We zijn meer dan tevreden!

Iris Gouweleeuw 02-02-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon goede service!

De bestelling via de website verliep vlekkeloos. Erg blij met de gratis extra service dat de wasmachine op de tweede etage werd neergezet & aangesloten en het oude apparaat mee terug werd genomen.
Op mijn verzoek om de aflevertijd te beperken tot een dagdeel werd zeer vlot gereageerd en werd zonder probleem gehonoreerd.
Zeer vriendelijk bezorgpersoneel.
Ik wil Bemmel en Kroon zeker aanraden en zou er zelf zeker nogmaals een bestelling plaatsen.

Ralf 01-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling bosch wasmachine

Na bij Mediamarkt een mooie wasmachine gezien te hebben welke niet meer leverbaar was via mediamarkt op zoek gegaan naar een leverancier die deze wel kon leveren. Coolbleu en bol konden niet voldoen aan de prijs van mediamarkt. Bemmel en Kroon kon dit wel. Bestelling via de site liep heel soepel. Communicatie erna prima. Levering uitstekend. Prima eerste ervaring met Bemmel en Kroon

romani 01-02-2017 Via de website gekocht

slow juicer panasonic MJ- L500

Ik moet heel omzichtig omspringen met een klein pensioentje, maar om gezond verder door het leven te gaan ,had ik veel gelezen over de slow juister, zo ben ik gans het internet gaan afzoeken naar de laagste prijs ,en ik kwam op deze winkel terecht, zo blij met mijn beslissing, want zo correct ,en alles is verlopen volgens afspraak, ik zou er zeker nog eens kopen, ik heb mijn vriendin die nu heel jaloers is op mijn toestel, ze gaat er ook eentje kopen via deze winkelgoed hè.

Pluspunten

• compact toestel ,neemt niet veel ruimte in.
  • niet veel afwas,
  • niet omslachtig

Minpunten

• de stukken moeten wel klein worden gesneden

Ron en Mariëtta 31-01-2017 In de winkel gekocht
Cruqius, Hoofddorp

Kijken, kijken en kopen!

Onze Amerikaanse koelkastkon allereerst lekker bekeken en aangeraakt worden in de winkel :) Na een aantal vragen in de winkel konden we erg makkelijk bestellen bij 1 vd medewerkers en dat tegen de webshop prijs! Aflevering ging netjes op tijd. Helaas is door de vervoerder verzuimd om het product uit te pakken en het verpakkingsmatariaal af te voeren. Een telefoontje over deze klacht is op een erg correcte manier opgepakt door Bemmel en Kroon!
Al met al een erg prettige aankoop!

Pluspunten

• goede showroom
  • heldere uitleg
  • prijzen
  • klachtbehandeling
  • snelle levering

Minpunten

• afhandeling door vervoerder (extra service)

Peter Houtkamp 30-01-2017 In de winkel gekocht

Bestellen van Siemens wasmachine en Siemens Wasdroger

Onze wasmachine ging na 15 jaar trouwe dienst stuk en op basis van de scherpe prijzen op de Bemmel&Kroon website ben ik afgelopen donderdag naar hun winkel in Den Haag gegaan. Ik werd daar snel en heel vakkundig geholpen. Ze wisten alle functies netjes uit te leggen en zo heb ik ook geleerd wat bijvoorbeeld zeepschimmel is en hoe dat te voorkomen is (door het Siemens I-dos systeem bijvoorbeeld). De wasmachine kon vrijdag al geleverd worden. Zonder extra kosten werd deze naar de 2e verdieping gebracht en ook nog op een verhoger gemonteerd. Prima service tegen een prima prijs van Bemmel&Kroon! Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs
  • Zonder meerkosten op 2e verdieping geplaatst.
  • Deskundig personeel

vdk christof 29-01-2017 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon

Na wat zoek wek op het internet ben ik bij Bemmel&Kroon terecht gekomen. Zelfs leveren in Belgie was geen enkel probleem en dit op wel zeer korte termijn. De aankoop prijs was ook een belangerijke factor. Nergens zou voordelig. Duidelijk in communicatie. En de zeer snelle afhandeling. Levering door Dynalogic was was zeer goed, en makkelijk volgbaar via het track and trace systeem.
Kortom deze winkel is een aanrader.
Hebben onze AEG microgolf combi sedert zaterdag in gebruik.

Pluspunten

• duidelijke site
  • scherpe prijs
  • snelle service

Peter 29-01-2017 Via de website gekocht

Eenvoudiger kan niet

Onlangs contact gehad met een enorm enthousiaste medewerkster van Bemmel en Kroon ivm het aanschaffen van een wasmachine. Geen vraag was teveel en niets was teveel moeite, machine werd gelijk gereseveerd. Na het werk thuis even de bestelling doorgenomen en betaling in orde gemaakt, waarna de bevestiging per ommegaande in de mail zat, met de details mbt de aflevering, welke ook probleemloos verliep. Ik noem dit zorgeloos kopen.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Vriendelijkheid

Ron en Milly 29-01-2017 In de winkel gekocht

Bemmel & Kroon

De uitleg in de winkel en de verschillen in apparatuur qua prijs en kwaliteit zijn super
Een top winkel voor wie kritisch is in de aanschaf van een keuken en zijn apparatuur

Pluspunten

• prijs t
  • qualitei

Minpunten

• hebben wij niet kunnen ontdekken

Minke 29-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke communicatie via email, vriendelijke behulpzame koerier.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

Minpunten

• De batterij vd pinautomaat was leeg

Marleen 28-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-rijndijk

Goede service en deskundig advies

De site is duidelijk en overzichtelijk en voor een persoonlijk advies zijn wij naar de winkel gegaan waar we een deskundig advies hebben gekregen waarbij rekening werd gehouden met ons budget.

Jur Tieleman 28-01-2017 Via de website gekocht

Onberispelijk

Een inductieplaat gekocht met 5 jaar extra garantie. Was niet in voorraad. Daar is direct door een medewerker achteraan gebeld en binnen een kwartier werd ik terug gebeld dat ze het gewenste apparaat binnen 3 weken konden leveren. Klasse. De factuur die ik per mail ontving was €723,20 maar was naar beneden op €720,= afgerond. Wie doet dat?
Ook de informatie over het tijdstip van bezorging was top: eerst een email over de dag van bezorging, op de bezorgdag 's morgens om 8.00 uur een email van het tijdstip van bezorging en een half uur voor bezorging nog een appje. Dan hoef je dus niet uren te wachten. Hoe gemakkelijk kan het zijn en wat een service.Klasse.

Pluspunten

• Snelle actie op mijn telefonische vraag
  • Zeggen wat ze doen en dan ook doen wat ze beloven.

Ilja 28-01-2017 Via de website gekocht

Review Bemmel en Kroon

Er was btw actie bij andere winkel , maar Bemmel een Kroon gaven dezelfde korting , en bezorgden mijn wasmachine binnen 2 dagen , dus supersnel !

Traftoe 28-01-2017 Via de website gekocht

Super eenvoudig en snel een nieuwe koelkast

BKI584537 Top service en snelle levering. Gebeld met een technische vraag en ik kreeg duidelijk en eerlijk antwoord. Mijn product nagezocht op internet en van Bemmel & Kroon is het goedkoopst. Besteld en de volgende dag hadden we onze koelkast ontvangen. Alleen jammer dat niet alle producten op de site uitgebreide specificaties hebben. Nu sparen voor een nieuw gasfornuis

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed telefonisch advies
  • Goedkoopste prijs
  • Overzichtelijke site/vergelijkfunctie

Minpunten

• Ontbrekende specificaties