Deze score is berekend op basis van 2932 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R.Timmers 25-08-2015 In de winkel gekocht

Grote winkel met zeer veel producten

Fijne medewerker met grote product kennis

Zeer veel keuze

prettig geholpen
Vriendelijke medewerker

Goede bereikbaarheid Voldoende parkeer plaatsen Groot assortiment

Velence 25-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Winkel is goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Goede informatie over het apparaat en snelle levering en plaatsing. Pinbetaling aan huis.

Voldoende keuze en verschillende kwaliteiten en prijsklasse.

Voor de keuze mogelijkheid en makkelijk te bereiken.

Winkel is goed te bereiken en ruime parkeergelegenheid. Goed,duidelijke informatie over het apparaat ,voldoende keuze en snelle levering .

barelfysio 25-08-2015 In de winkel gekocht
filiaal Leidschenveen Den Haag

Mijn wasmachine bleek op vrijdag kapot. heb gegoogeld en consumentensites bekeken voor welke machine beste koop e.d. was. Ik belde en kon een machine bestellen, die op maandag afgeleverd zou worden. Heb om mening van hen gevraagd en zij kwamen met dezelfde machine.

makkelijk bestellen, snel afgeleverd.
Model was niet leverbaar en voor het zelfde geld werd de opvolger geleverd.

groot assortiment, maar de waardering voor een machine is ook van belang.

Snelle afhandeling via de mail, toch goed advies.

RobFijt 25-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces. Daar valt niets aan te verbeteren hoor.

Ik vond dit product ergens anders 10 Euro goedkoper en heb dit via de website aangegeven. Ik kreeg snel een keurige mail terug met daarin een offerte met een concurerende prijs waar ik blij mee was.

Ik heb gevonden wat ik zocht.

De afleverdatum werd keurig doorgegeven en een half uur voor aflevering werd ik ook nog gebeld door de transporteur dat ze eraan kwamen. Apparaat werd uitgepakt/gecontrolleerd en het transportmateriaal werd weer meegenomen.

Keurig binnen de gestelde tijd afgeleverd. We hebben al eerder apparatuur bij Bemmel en Kroon besteld. Ook dat was perfect in orde. Ook daarom deze goede beoording.

Miekje1111 25-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, simpele stappen, geen accountverplichting

De informatievoorziening is prima, alleen spreken de materialen elkaar tegen: 'de krijgt de avond van tevoren de bezorgbevestiging''voor 8 uur 's ochtens krijg je de bezorgbevestiging''het tijdframe voor de bezorging is 3 uur' het tijdframe voor de bezorging is 4 uur'

Moeilijk te beoordelen of ze álles hebben. In mijn geval was het niet op voorraad, maar moest het eerst van de fabrikant komen. Prima.

Geen problemen gehad, dus waarom niet?

Duidelijke site, goede klantenservice

fvandamme 25-08-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk te bestellen, ruime keus!

Helemaal top! Zorgvuldig, snel, professioneel en aardig! wat wil je nog meer?

Goede keuze

Beste service ever!

Een uitstekende combinatie van het gemak van online kopen en echte, professionele mensen! Helemaal top!

Hans van der Hoop 24-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk in te vullen online en snelle levering.

Makkelijk telefonisch contact bij vragen!

Ordernummer BKI484618. Eenvoudig duidelijke online service. Snelle bezorging Telefonisch prima service!

Hansbvh00 24-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Via kieskeurig een drietal combimagnetrons geselecteerd. De vorige had het na 11 jaar begeven.
In de showroom een goed advies gekregen
en de zaak afgerond en de afleverdatum bepaald.

Hoewel was afgesproken dat de nieuwe magnetron uitgepakt en geplaatst zou worden had de bezorger hier kennelijk geen zin in, liep daardoor zijn fooi mis en na overleg met de verkoper deden wij het zelf in nog geen 10 minuten.

We keken onze ogen uit, overweldigend en logisch opgesteld.

Combinatie websides kieskeurig/Bemmel & Kroon klopte en de vakbekwaamheid in de zaak was prima. Prijstechnisch O.K.

Phila Wiljeans 24-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site, geen overbodige pagina's om door te lopen.

Goede informatie voorziening

Goede prijs kwaliteit verhouding, aanbevolen door monteur van Miele

484658-1 Snelle en goede levering. Bezorgen conform afspraak en retour nemen oude apparatuur.

rinke1943 23-08-2015 Via de website gekocht

Goede informatie,bezorging volgens afspraak en zeer op tijd.

De heren hebben zelfs de hoek waar de nieuwe vaatwasser moest komen, gestofzuigd!

Goede keus in betaalbare artikelen.

Dat doe ik altijd als mensen witgoed o.i.d. nodig hebben.

Die punten heb ik niet.

Reestryck 23-08-2015 Via de website gekocht

omschrijving product volledig, betalen via ideal en gratis bezorging aan de deur.

Bezorging aan de deur. Vriendelijke bezorgers.

Genoeg keuze

Echt een aanrader!

Prijs - kwaliteit verhouding is prima. Goede service. Gratis bezorgen.

jurgendv 23-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk gevonden in de webshop wat ik wilde

De afspraak nagekomen zoals beloofd.

Wat ik bestelde was niet meer beschikbaar, zonder meerprijs een nieuwer model vaatwasser geleverd gekregen

1. Snelle levering, zoals vermeld in de webshop 2. Groot assortiment producten 3. Goede prijs voor de producten

FDS1978 23-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige en overzichtige site zorgt voor gemakkelijk bestellen.

Erg snel geleverd en aangesloten. Zowel de wasmachine als droger waren niet leverbaar en daarom kregen we een upgrade, zodat we wel binnen 24uur onze machines hadden. Top!

Ze hebben niet alles maar wel in ieder klasse de beste.

Hebben we al gedaan. Mede door bovenstaande uitleg en omdat we de keten niet kende.

Snelle, duidelijke en fijne service. Wij zijn erg tevreden met de gratis upgrade, maar zijn hier niet eerder gevraagd of dat dit goed was. Kan mij voorstellen dat sommige mensen dit graag eerst zouden willen overleggen.

Enkelaar1 22-08-2015 Via de website gekocht

6,5

We wisten precies wat we wilde en het was snel te regelen via de telefoon

Alleen door de vreselijke bezorging zal ik deze winkel niet aanbevelen. Ik beveel wel de winkel aan om een andere bezorgservice te regelen dan Dynalogic. Wat een stel botte amateurs. de eerste levering kwam een dag later, de andere levering zou tussen 8 en 11 komen en kwam niet opdagen. Moest er de hele dag op wachten en ze kwamen om half 7 in de avond pas aanzetten met de bezorging. Wilde hem niet uitpakken, niet netjes neerzetten niets. Daar stond ik dan met mijn apparaat en 5 joelende kinderen. Te zwaar om hem weg te zetten op een veilige plek. Ben echt zwaar ontevreden over de bezorging. Kreeg van Bemmel en Kroon 30 euro ter compensatie. Erg lief bedoeld maar ik verlies als ZZP-er wel meer dan 30 euro nadat ik 2 dagen compleet kwijt ben hierdoor. Zal mijn uurloon en afspraken maar even niet noemen...

Prima assortiment en mooie prijzen

De onvoldoende komt door hun bezorgservice. Met een goede bezorging hadden ze een 10 gehad.

Jammer van deze onwijze blunder. Anders had ik de rest van onze apparatuur ook bij jullie besteld. We moeten volgend jaar een hele nieuwe keuken installeren en toevallig ging onze combimagnetron wat eerder kapot waardoor we deze aankoop moesten vervroegen maar met een bezorgservice als deze is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om weer bij jullie te bestellen. Ze zijn bot, zijn tot weinig bereid en klanttevredenheid is niet bekend daar.

hansRJZ 22-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke bestellingsprocedure

Prima prijs, gebruikersvriendelijke bestellingsprocedure, geleverd binnen de aangegeven periode (1 dag), uitstekende track & trace informatie.

zie bovengenoemde punten.

Robhavermans 22-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige webshop

Snel en conform toelichtig geleverd en op zolder geinstalleerd.

Prima service voor de beste prijs!

Goede webshop, goede service, beste prijs

cbemel 21-08-2015 Via de website gekocht

Via de webshop besteld en mogelijkheid om de meest geschikte afleverdag aan te geven.

De wasdroger werd uitgepakt aangeleverd en neergezet met uitleg over de aansluiting van de afvoer. De oude machine werd van boven gehaald en is meegenomen.

Via de consumentenbond beoordeling gekozen voor een type wasdroger welke op voorraad was.

Gezien de service en de nette en stipte wijze van afleveren zou ik dit bij iedereen willen aanbevelen. We hebben ook onze keuken bij Bemmel en Kroon gekocht en mede gezien de goede ervaring bij die aanschaf durven we dit iedereen aan te raden.

De webshop bood de mogelijkheid om precies datgene te regelen wat op dat moment speelde. Het afleveren op een bepaalde dag. Het retour meenemen van het oude apparaat. Het is inzichtelijk of de aanschaf op voorraad is. Prima geregeld gewoon.

Martine S 21-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen , duidelijke informatie per mail nl. orderbevestiging , uitleg transport enz.

een echte aanrader

correcte afspraken , duidelijke informatie betreffende leverdatum en uur. De man aan de telefoon mocht van mij een beetje vriendelijker zijn maar ik denk dat hij het veel te druk heeft om uitgebreid uitleg en hulp te bieden aan de telefoon en dat is jammer zowel voor de klant als voor de verkoper want hij probeert alleen maar zijn best te doen.

anita marks 21-08-2015 Via de website gekocht

zeer eenvoudig bestel systeem

keurige en correcte levering, vriendelijke chauffeurs

zeer uitgebreide collectie modellen en merken

heel aangename prijsstelling en snelle levering

prijs gunstig, levering correct en snel

christiaan1010 21-08-2015 In de winkel gekocht
Leidsendam

Super ontvangst netjes geholpen en een goed advies voor wat voor ons nodig, aankoop was goedkoper dan wat wij vantevoren hadden gedacht

Keurig en snelle levering, niets extra hoeven te betalen voor het brengen en plaatsen op de eerste etage

weer ruime keuze in witgoed en zeker niet duurder dan de prijsvechters zoals mediamarkt en bcc

door de beleving die wij op deden bij Bemmel en Kroon zeker de moeite waard en ook zeker dat je door dit advies geen vrienden kwijt raakt

Service zeer, goed ontvangst vriendelijk, geen opdringende verkoop, rustig advies, ruimte voor vragen en duidelijk vragen van verkoop over samenstelling gezin en daarop advies gekregen voor wat wij nodig hebben, dit was in ons voordeel daar wij met een lichtere machine onze was goed kunnen drogen en dat ons flink wat geld bespaard heeft.

Roshensewradj 21-08-2015 Via de website gekocht

Geen bericht is goed bericht zeg ik dan maar.
Geleverd zonder enige vorm van Ergenis.

Wasmachine bij coolblue besteld. Wacht al 4 weken op m'n geld door ontevredenheid.
Uiteindeljk bij Bemmel & Kroon besteld.
Binnen 1 dag binnen zonder problemen.
Ook heren van logistiek netjes aangesloten en achtergelaten.

BKI483395

oldstijl 21-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website!
goede informatie!

Sàvonds besteld volgende dag al geleverd! Met track and trace super je hoef niet onnodig thuis te zitten,je kunt precies zien waar ze zijn en wanneer ze bij jou komen! Hele vriendelijke chaffeurs,had een gasfornuis besteld hebben ze voor mij naar de keuken gebracht uitgepakt troep opgeruimd(verpakking) en oude meegenomen!ZONDER extra kosten Geweldig!!

Voldoende aanbod!! prijs is goed zeker met zo`n goede service!

De eerste keer iets gekocht maar zeker niet de laatste!! ben zeer tevreden over het verloop van de aankoop!!

Geen negative punten! Alleen maar positief!!

gysvschapendonk 20-08-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis.Hoe makkelijk en fijn kan dat zijn.(zonder voorrijd kosten)

Bestellen ging gemakkelijk en snel, duidelijk en overzichtelijk. *Minpuntje, later op de offerte pas gezien dat er een bedrag (9,95)bij komt voor binnenplaatsing uitpakken en aansluiten.

Saturnus04 20-08-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

Of je nu belt of als je in de winkel of via internet besteld het is allemaal even makkelijk. Je voelt je er echt als klant.

Reserveren, vragen, schade en reparaties het wordt meteen geregeld.

De meeste modellen zijn in voorraad en kan je deze ook in een vestiging bekijken. En als er een model niet is kan deze gewoon besteld worden.

Ga eerst naar Bemmel en Kroon en je hoeft nergens anders meer heen. Bij Bemmel en kroon kom je er altijd uit.

Ik heb eerder meerdere producten gekocht bij Bemmel en Kroon en het is steeds het goede klant contact en dezelfde goede service.

jack hageraats 20-08-2015 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard Zoeterwoude

Goede bereikbaar en brede collectie

Goede voorlichting en advies over het te kopen product.
Aflevering methode en uitvoering prima met mail vooraf en telefoontje 1/2 uur voor aflevering.

Brede collectie ruim voldoende keuze voor een concurrerende prijs.

vanwege keuze,service en goede manier van afleveren.

Assortiment, prijs en service in de winkel deden mij besluiten niet verder te shoppen maar bij B&K mijn gewenste product te kopen.

biem5755 20-08-2015 Via de website gekocht

Het was eenvoudig om de bestelling te plaatsen. Wat ik een grote plus vind is dat naast het product ook heel duidelijk is welke service je bij aflevering kunt verwachten en dat je optioneel zaken op service level toe kunt voegen

Je kunt zelf de afleverdag bepalen, het tijdsslot is bekend en je krijgt een telefoontje als ze in de buurt zijn! Verder werd de machine gebruiksklaar geïnstalleerd en verpakkingsmateriaal meegenomen.

Inmiddels twee aankopen gedaan en tot twee maal toe uitermate tevreden. Verder zijn ze ook nog eens vaak de goedkoopste en krijg je automatisch het nieuwste model.

Heldere website, prima service, uitgebreid assortiment waarbij je het laatste model voor dezelfde prijs koopt. Optioneel bij aankoop kun je extra service inschakelen, vaak gratis, soms voor een kleine prijs, maar dan ben je ook volledig ontzorgd.

carsrac 19-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Het is uitzoeken en betalen als je het zou willen. Het gemak van een supermarkt.

Inbouwen was probleemloos, wel had het aanbieden van de service mogelijkheden wat actiever gemogen. Maar misschien is het gebrek aan agressieve extra erbij verkopen ook een verademing.

Ik had ruimere keuze verwacht nu was er binnen mijn specifieke wensen, maar 2 keuzes. En dat is net iets te mager voor een goede keuze, maar ik had wel voldoende keuze.

Probleemloos en zij hebben gewoon een scherpe prijs.

De aankoop en afhandeling ging zo soepel, dat je niet eens aan denkt dat je ook nog kunt klagen, wat er valt niets te klagen of dat je er achteraan dient te bellen.

hoffies 19-08-2015 Via de website gekocht

Erg makkelijk om bestelling te plaatsen, site is eenvoudig.

2 maal telefonisch contact over product gehad en goed en vriendelijk geholpen.

Groot assortiment met leuke aanbiedingen.

Snel, goed, op tijd en keurig verpakt thuis bezorgd.

Alles is perfect geregeld en ik ben zeer goed geholpen met de vragen die ik nog bij het product had. We kunnen weer met plezier koken!!

Level11 19-08-2015 Via de website gekocht

Snel besteld - snel geleverd

Enige nadeel is dat het tijdslot voor levering niet aan te passen is maar verder prima geregeld.

Goed geregeld en goedkoopste!

deSit 19-08-2015 Via de website gekocht

Goede en snelle communicatie van de e-mail en website.

Snel en goed antwoord op vragen en/of wijzigingen in de bestelling

Via de website een offerte voor een product aangevraag. Hierna snel een offerte Mogen ontvangen BKI481388

Axel23 19-08-2015 Via de website gekocht

Clear and fast confirmation. Smooth delivery with tracking facility

They had on stock the products I requrested while otehr stores didn't

They did exactly what they said they will do.

renetencate 19-08-2015 Via de website gekocht

een goede en duidelijke website

je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

een groot assortiment.

Een goede en duidelijke website waar ook de reviews van klanten worden weergegeven.

Jilletj 18-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

We zijn snel en goed geïnformeerd over diverse producten! Snelle service en levering, gewoon in 1 woord top!

De producten konden snel geleverd worden. Wasmachine en droger werden gratis naar boven getild en geïnstalleerd!

Ondanks dat sommige producten niet te verkrijgen waren, kwamen ze met goede inniatieven. Vaak nog betere oplossingen dan wie wij in gedachten hadden!

Vanwege hun goede adviezen en service!

Uitstekende service, vriendelijk personeel en snelle levering! En dat allemaal voor dezelfde prijs als bij andere zaken. Gewoon weg super!

AnnaKr 18-08-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Grote winkel met veel keus, in mijn geval wel even rijden.

Na een negatieve ervaring met een concurrent van Bemmel en Kroon was de service in de winkel én van de bezorgers een welkome afwisseling!

Veel keuze in alle prijsklassen!

Ik zou deze winkel, voor witgoed, zeker bij een ander aanbevelen. Het is misschien niet de eerste winkel waar je aan denkt voor je apparatuur maar de mannen die mij hebben geholpen hadden absoluut kennis van zaken, de Bezorgtijd en klantvriendelijkheid was super en het winkelt stukken rustiger dan bijvoorbeeld Mediamarkt of BCC. En ze zijn niks duurder! Ordernummer ZTW483486

AleBez 18-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede voorlichting, niet opdringerig, luisteren goed naar je wat je wilt, adviseren je niet het duurste apparaat.

Ruimschoots van alle producten voldoende assortiment.

Klantvriendelijke, gemotiveerde, deskundige verkopers.

Ruim voldoende assortiment, deskundig, vakkundig, vriendelijk, goed luisterend, niet opdringerig personeel

gwittens 18-08-2015 Via de website gekocht

Via internet geen enkel probleem

Goede behandeling en Goeie prijs

Volop keuze

Betere behandeling kan niet

Goeie prijs nette behandeling en vlotte levering

gwittens 18-08-2015 Via de website gekocht

Heel vlot en netjes geregeld.
Volgende dag al op zijn plaats staan voor gebruik.

Er was ruim voldoende keuze.

Vlotter en netter kan niet

Goeie prijs en vlotte levering

Koosje1938 18-08-2015 Via de website gekocht

Een overzichtelijke site.

Erg vriendelijk personeel. De levering was prima op tijd.

Erg veel keuze!

HenkGies 18-08-2015 Via de website gekocht

Via de website is alles keurig en snel geregeld. Overzichtelijk.

De oude machine is zonder probleem meegenomen. De levertijd voor 16.00 uur besteld en de andere dag bezorgd, klopt helemaal.

Er is een ruime keuze aan apparatuur. De prijs is bij meerdere aanbieders gelijk. Wij zijn zeer tevreden over vorige bestellingen bij Bemmel en Kroon.

Vanwege de prima informatievoorziening, tijdige levering, de service en de gunstige prijsstelling adviseren wij familie, vrienden en kennissen.

De bereikbaarheid van de fysieke winkel is voor ons prima. Uitstekend opgeleid personeel. Ook de website is een aanbeveling.

Ozann20 18-08-2015 In de winkel gekocht
Qruquius

Gemak in de winkel is optimaal. Alles is duidelijk en je wordt ook goed geadviseerd zonder een opdringerige verkoper/ster

Binnen 2 dagen alles binnen en vakkundig geinstalleerd!

Zeer breed assortiment. Voor ieder wat wils. En nergens anders voordeliger. Niet op internet of Mediamarkt

Voor al je witgoed kan je gewoon direct naar Bemmel & Kroon! Beste service advies en prijs!

Ik ben zeer vakkundig geholpen. Na 5x Mediamarkt bezocht te hebben kwam ik bij Bemmel & Kroon. Na mijn wensen in kaart te hebben was ik eruit. Maar voor ik een klap op kon geven wilde ik op internet nog eenmaal een vergelijking maken. Kreeg netjes een offerte van Esther in de winkel. Waarna ik de volgende dag had gebeld om mijn order te plaatsen. Qua prijs waren er geen grote verschillen maar wel qua service! Voor al je witgoed naar Bemmel & kroon!

fredshane 18-08-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig gelinkt naar bemmel en kroon

Ik had het verkeerde email adres opgegeven. Even gebeld en een vriendelijke meneer aan de telefoon heeft mijn email adres veranderd. Daarna kwam de bevestiging van mijn bestelling binnen. Wasmachine werd keurig op tijd bezorgd en aangesloten. De oude machine alsmede de verpakking van de nieuwe werden meteen meegenomen. De wasmachine kon meteen aan het werk,TOP

Wasmachine werd op tijd bezorgt en aangesloten, oude machine en verpakking werd weer meegenomen

Netjes heholpen

turija 18-08-2015 Via de website gekocht

zeer makkelijk benaderbaar en overzichtelijk bestelproces

Uitstekende service. Wij wilden een apparaat kopen welke niet meer leverbaar was en kregen het nieuwste model voor de prijs van het oude!!
Dat heet nog eens meedenken!

van alle internetwebsites het meeste aanbod!

1000% aanraader!

Ga niet verder zoeken mensen! Wij hebben alle zitten vergelijken en Bemmel en Kroon is het beste/goedkoopste en daarnaast transparant met Nederlandse apparatuur!

oven 2015 17-08-2015 Via de website gekocht

alles verliep voorspoedig. de stappen om te bestellen ging goed en waren makkelijk te doorlopen

hele goede service ze hielden woord.
ze kwamen de afspraken na.

voldoende assortiment ook goed geadviseerd.

alles bij elkaar zeer tevreden

een zeer goede en duidelijke website. een ruime keus aan producten en je wordt goed geadviseerd. ze houden woord en je correct geholpen.

bernadetg 17-08-2015 In de winkel gekocht
Cruquiusplein 50, Cruquius

mooie, grote, overzichtelijke winkel met personeel dat van de hoed en de rand weet.

Een van de weinige winkels waar je geen aanbetaling hoeft te doen. Waar kom je dat nog tegen?

direct gevonden wat ik zocht

ik ben dik tevreden, dus raad ieder ander deze winkel aan.

ruime keuze, deskundig personeel, vriendelijk personeel, geen aanbetaling nodig, vakkundige montage, bezorging op de afgesproken tijd, snelle levering...

shrutibhatnagar 17-08-2015 Via de website gekocht

24 hours delivery, received an email about it, and soon got a call to schedule delivery and installation, installation suited to my schedule

Did a great job installing it

Even though got a great price for the device I wanted, I wanted another device as well, which was much more expensive than other websites.

jameys 17-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

We werden in de winkel prima geholpen. Informatie was perfect en de tijd die nodig was om te komen tot onze bestelling overeenkomstig kort. Het order- en leveringsproces verliep precies als vooraf aangegeven.

In lijn met gemak: geen loze beloften; goede korting, levering exact als vooraf gezegd. Ca. half uur voor de aflevering aan huis werd nog gebeld door de transportdienst, opdat dit goed zou verlopen.

Was voor ons heel belangrijk, omdat wij een combinatie kookplaat/friteuse zochten, waarbij de friteuse binnenkort uit het assortiment zou worden gehaald. Snelle actie was derhalve een vereiste.

In alle opzichten zijn wij door Bemmel & Kroon prima geholpen.Dat de prijs ook goed was voegt enkel toe aan onze tevredenheid.

Ik kan niets bedenken wat beter had kunnen gebeuren.

basven 17-08-2015 Via de website gekocht

ZEER SNELLE LEVERING OOK ALS NIET VOORRADIG IS

TOPPIE

kirschen12 16-08-2015 Via de website gekocht

Filters voor merk en product zijn overzichtelijk. Met een verdere klik word aanvullende productinformatie gegeven, die voor het verglijken voldoende is met een grote afbeelding. Erbij zijn beoordelingen van andere klanten, die voor de keuze hulpzaam zijn. De betaling is overzichtelijk en gaat snel

De bestelling was op vrijdag voor levering op de volgende werkdag. De betaling werd door de bank met vertraging verwerkt, en meteen werden wij door een medewerker opgebeld dat het geld nog niet arriveert was, om te voorkomen dat de leveringstijd naar Dinsdag zoude kunnen verschuiven. Vriendelijke communicatie.

voor wasautomaten is een grote keuze die ook snel leverbaar is.

Ook van onze keuken kennen wij de winkel, en orders van vervangingsonderdelen werden met ordernummers of gewoon de leveringsadres spoedig bewerkt. Goede en aangename communicatie aan het telefoon.

Website en service altijd heel goed geweest. Alleen was een keer de afhaalpunt voor vervangingsonderdelen in de fysieke winkel in Zoeterwoude Rijndijk heel moeilijk te vinden de beschildering kon daar beter zijn.

veenboekhout 16-08-2015 Via de website gekocht

Via email eerst een offerte opgevraagd, snelle reactie een duidelijk aanbod

N.a.v. de offerte gevraagd of leverbaarheid zeker was, binnen 10 minuten reactie en controle bij de leverancier was gedaan. Tevens levertijd direct bekend.

Eén artikel was niet op voorraad maar is wel direct bij de leverancier bestelt.

Snelle reactie via email, passend aanbod en zekerheid van levering door navraag bij leverancier. Bezorging kon worden gepland op dag naar keuze. Tijdslot van 3 uur en een telefoontje half uur voor levering.

hhouwel 16-08-2015 Via de website gekocht

snel geregeld

na telefonisch overleg kreeg ik een goed advies over het juiste alternatieve model voor de machine die vervangen moest worden

ruime keuze

prettige telefonische service, apparaat werd volgende dag geleverd en geplaatst!
Ook de service van installatiebureau Ajtec was prima: 'morgens gebeld, volgende dag geplaatst op de afgesproken tijd!

overzichtelijk website scherpe prijzen (goedkoper vond ik ze niet) prettige service