Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H.Westerlaken 07-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

goede service en bediening..

Adequate informatie gekregen over verschillende merken bovenladers,waarbij opviel dat zij ook de meeste bovenladers in voorraad hadden,waar het bij andere winkels nog wel eens aan schortte. en ze bovendien de volgende dag al konden bezorgen.

Aanbeveling vanwege uitstekende service! 07-11-2017 Via de website gekocht

Top servive!

Snel en goed antwoord gekregen op mijn vragen. Zeer snel geleverd en keurig naar binnen gebracht door twee nette mannen die het op de aangewezen plek neerzetten.

Alex 07-11-2017 Via de website gekocht

Super webshop en een uitstekende service!

Een Siemens vaatwasser besteld! Had eerst een andere vaatwasser besteld maar deze bleek niet meer geleverd te worden. Uiteindelijk een duurder alternatief gekregen om ons tegemoet te komen!

Kees K. 07-11-2017 Via de website gekocht

(B)oven verwachting

De door mij gekochte inbouwoven van Bosch was niet meer op voorraad. Voor dezelfde prijs werd mij een nieuwer en duurder type aangeboden. De installatie is binnen de opgegeven tijd werkelijk perfect uitgevoerd door een professionele monteur . Oude apparaat is uitgebouwd en meegenomen zoals beloofd.

vermolen 07-11-2017 Via de website gekocht

top service binnen 24 uur levering duidelijke communicatie

goedkoopste prijs, snelle levering van het artikel, genoeg informatie op de website.
Tevens wordt er gedurende de dag van levering genoeg gecommuniceerd over het tijdstip van levering.

P.A.Brieer 07-11-2017 In de winkel gekocht
DenHaag

heel goed geholpen en een geweldige service !!!!!

Fijne winkel waar je in alle rust en tijd uitleg krijgt en een eerlijke mening over het product wat je wil aan schaffen ,en ook de verkoper is goed op de hoogte van het product .

Christophe Vdh 06-11-2017 Via de website gekocht

Top service vóór en tijdens verkoop!

Niet alleen is de prijs super, maar de vriendelijkheid, snelheid en professionalisme bij deze firma is echt top. Ik ben een heel tevreden klant en dankzij Bemmel&Kroon heb ik de beste keuze kunnen maken voor mijn wasmachine.

C Ruisch 06-11-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark Den Haag

duidelijk verhaal

De verkoper stak meteen van wal toen ik vertelde dat ik voor een droger kwam. Had het fijner gevonden als hij eerst had gevraagd waar ik zelf aan dacht. Desalniettemin heeft hij me met zijn duidelijke verhaal overtuigd en koos ik uiteindelijk voor een andere droger dan ik oorspronkelijk van plan was. Bij het afrekenen kwam hij me ook nog eens een stukje tegemoet. Ik ben tevreden!

Yvonne 06-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering

Order BKI639033 is super snel geleverd. Ook het kunnen volgen van het pakket gedurende de dag vonden we geweldig. Wat een service!! De afzuigkap hangt inmiddels en hij is net zo stil als we hadden verwacht. De montage was goed te doen en alle benodigdheden zaten in de doos. Het is een mooie strakke kap. De LED verlichting is dimbaar en dat is prettig alleen start hij bij het opnieuw aandoen wel weer in de hoogste stand. Even wennen dus dat hij steeds opnieuw gedimd moet worden maar dat is een detail. Hier zit een super tevreden klant!!

Martin 06-11-2017 In de winkel gekocht
Forepark, Leidschendam

Slechte Service

Bemmel en Kroon leveren mooie keukens maar als ze drie moeten komen om een passend keukenblad te kunnen leveren is dat toch wel wat veel. Vooral als je het van te voren al aangeeft bij ze. Helaas moet je dan ook zelf nog eens bellen iedere keer om je spullen geleverd te krijgen. Uiteindelijk wel een passend blad gekregen maar heeft veel voeten in aarde gehad. Opmerking van de monteur was daarnaast ook nog eens : je moet je muur maar even wat dikker stucen. Belachelijk gewoon :( Na afloop ook geen enkele sorry of verontschuldiging vanuit Bemmel & Kroon. Op het moment dat je betaald heb lijk je wel een nummer en moet je zelf alles ondernemen om zaken goed te krijgen. We betreuren het maar onze volgende keuken zal niet bij Bemmel en Kroon vandaan komen.

Oosterhuis 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle duidelijke service!

Snelle, duidelijk gecommuniceerde service. Levering met handige track en tracé linke die een blok van 3 uur aangeeft. En keurig half uurtje voor levering een SMS.

Nienke 06-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Direct een mail met de bevestiging en de verdere informatie. We bestelde onze droger om 21:30 en de volgende dag stond die netjes op zolder.
De tijd dat ze de droger zouden leveren was niet te ruim en ze waren mooi optijd.

Saskia 05-11-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Ik had een koelkast bij BCC besteld, kreeg niet te horen wanneer die geleverd zou worden. Dus met veel moeite geannuleerd, besteld bij Bemmel en Kroon, volgende dag geleverd. En ook nog gratis mijn oude koelkast én diepvries meegenomen!

Lilian 05-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Keuze wordt gemakkelijk gemaakt door een duidelijke website.
Snelle levering . Ruimschoots van te voren bericht met tijdstip van bezorging.

Idresia 05-11-2017 Via de website gekocht

Vrolijk, vriendelijk en extra goede service??

Snelle levering en goede communicatie tot het telefoontje van een half uurtje voor bezorging. Complimenten aan de twee bezorgers werd enorm gewaaardeerd " daar doen we het voor" , aldus één van de bezorgers. Tussen de bestelling en levering een blessure aan m'n pols opgelopen . Met een brace om ontving in mijn 90 cm inductie oven, levering tot de drempel werd tot in de keuken. Niet alleen fantaststische service maar ook nog meelevend. Ik weet waar ik de volgende keer mijn bestelling zal doen, een zaak die een 'warme douche' waardig is!

thomas 05-11-2017 Via de website gekocht

Goede vlotte service

De winkel staat goed aangeschreven op kieskeurig.nl en voor een reden. Bestellen gaat makkelijk en snel en de bezorging geheel volgens planning op tijd geleverd. Bezorgers waren aardig en vlot, bezorgd op 2e verdieping en netjes aangesloten. Oude apparaat werd meegenomen, ook vanaf de 2e verdieping. Alles binnen een kwartier geregeld.

Huigen 05-11-2017 Via de website gekocht

Goede aanbieding en supersnel en keurig thuisbezorgd !

Gekozen vanwege de lage prijs maar vervolgens aangenaam verrast door de snelle keurige levering. Echt een een aanrader voor een volgende aankoop !

S. Van der Heiden 05-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Geweldig, gisteravond een nieuwe wasmachine besteld. Vanmiddag waren de service monteurs in 10 minuten klaar, oude wasmachine meegenomen en nieuwe geïnstalleerd. Zeer snel en klantvriendelijk.

Jhon O. 05-11-2017 Via de website gekocht

Verregaande service

Toen na het betalen van de bestelde combi magnetron bleek dat deze niet meer leverbaar was, kregen wij een mail met de verontschuldigingen van Bemmel en Kroon en daarbij de mededeling dat er een upgrade plaats zou vinden voor hetzelfde bedrag!!!
Sinds een week maken we nu weer veelvuldig gebruk van onze nieuwe combi magnetron.

Charbel 05-11-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf

Snel geleverd en alles voor mooie prijs waren paar ouwe modellen die hadden ze niet meer kregen gelik de nieuwste model top bedrijf!

Oli 05-11-2017 Via de website gekocht

Perfect service:duurder aparaat vr htz prijsSnel levering

Internetsite zeer duidelijk. De bestelde apparaat niet in voorraad. Ik heb een mail gekregen met een duurder apparaat voor hetzelfde prijs met identieke specificaties. Snel en precies levering

Nguyen 05-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden, een dikke 10 voor de service!

Ik ben heel erg verrast en tevreden hoe Bemmel en Kroon met mijn bestelling om gaat. Ik bestelde WAY32541NL maar omdat de WAY32541NL namelijk helaas uitverkocht is en ook niet meer te krijgen is. Wordt mij de WAYH2742NL geleverd wat de opvolger is van de WAY32541NL en wordt voor dezelfde prijs geleverd wat eigenlijk duurder is. En product keurig geleverd op afgesproken datum en tijd ,goed bezig Bemmel en Kroon ga zo door!

David Stemmett 04-11-2017 Via de website gekocht

Easy shopping

I needed a dryer in a hurry. Bemmel en Kroon have a great selection at competitive prices. Items are well described and easyvti find on the website. Payment is very easy. Delivery was outstanding. They even took away the old broken machine.

Ellen 04-11-2017 Via de website gekocht

Goede, snelke service!

Gister avond mijn koelkast besteld en vandaag had ik hem al in huis. De bezorger was zeer vriendelijk en hulpvaardig!

Pieter Willem de Jong , Waddinxveen 04-11-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer goede informatie en klantvriendelijkheid

Prettig geholpen en zeer goed advies voor de aanschaf van een inbouw combi magnetron. De medewerker luisterde goed naar onze wensen en heeft ons diverse alternatieven laten zien , zodat wij de juiste keuze konden maken. Ook nam de medewerker ruim de tijd voor ons bezoek.
Bemmel en Kroon den Haag is een mooie en prettige winkel om in rond te lopen.
Ook de levering en plaatsing van de door ons gekozen combi inbouw magnetron is snel en perfect uitgevoerd. ( maandag besteld en donderdag geleverd en geplaatst )

Henk 04-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service snelle levering

Nu weer een magnetron gekocht. Geweldige service jaar eerder wasmachine gekocht deze was defect aan de aan/uit knop volgende dag gelijk omgeruild voor een nieuwe . PERFECT en een dikke PLUIM

tim 04-11-2017 Via de website gekocht

Top!!!

Alles is verlopen zoals beloofd, gisteren besteld en vandaag geleverd, zelfs in België.
En aan een super voordelige prijs, kan niet beter.

Wim Odekerken 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en reactie

Ik had het artikel elders goedkoper gezien en kreeg van Bemmel & Kroon per mail een aangepaste prijs. Lag weliswaar nog iets hoger maar ik heb toch voor hun gekozen. Product meteen de volgende dag geleverd.

Werner 03-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, prijzen en informatie stroom

Nadat ik een drama van een service heb gekregen bij Coolblue, heb ik het order uiteindelijk geannuleerd en ben ik op zoek gegaan. Na advies en tip van een vriend van me uit Nederland, heb ik jullie gecontacteerd en nagevraagd hoe het proces "levering met installatie" in elkaar zit en of ik zeker kon zijn of de gewenste goederen (Miele wasmachine & droogkast) snel geleverd konden worden.
Zo gezegd, zo gedaan.
Eenvoudige bestelling, leveringsdag zelf te selecteren, bij aanlevering pinnen dus niet op voorhand betalen!
Verder een super informatiestroom via Email door zowel Bemmel & Kroon maar ook door leverdienst Dynalogic. Het kan niet beter.
Overweeg zeker om toekomstige goederen bij deze winkel te kopen.
Hier kan Coolblue nog iets van leren!
Bedankt voor super service.

H.Canter Visscher 03-11-2017 Via de website gekocht

Echte Service

Helaas was de winkel op Zondag gesloten, heb ik via Internet gezocht naar een wasmachine. En heb daar een Bocht wasmachine besteld . Op Maandag kreeg ik een mail dat deze niet voorradig was en besteld zou worden . Op Donderdag heb ik gebeld hoe lang het zou duren . Na 10 minuten werd ik gebeld dat het nog wel even zou duren. En kwam het aanbod een duurdere Siemens was machine te leveren voor de zelfde prijs. Deze werd vandaag Vrijdag geleverd en aangesloten een prima deal dus.

A.J.W.van.Riel 03-11-2017 Via de website gekocht

De levering is perfect verlopen

Heb via de webshop een product
Levering en contact zin prima verlopen
De mensen die zijn komen leveren netjes en correct

Cees 03-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Makkelijke site. Goede service. Wasmachine netjes op zijn plaats gezet en als extra service de oude droger er weer boven op gezet.

Sennesael 03-11-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Reeds2xbij jullie aankopen gedaan levering altijd volgens afspraak vriendelijke koeriers en vooral nergens goedkoper

Wouter van wigcheren 03-11-2017 Via de website gekocht

Echt geweldige service van Bemmel en kroon

Na het overlijden van onze wasmachine zaten we erg te twijfelen tussen een 7 of 8kg laadvermogen wasmachine... ik kreeg korting bij de 8kg versie dus uiteraard ging jk voor deze! Vervolgens na betaling kreeg ik een mail dat deze niet meer leverbaar was en niet meer in het assortiment zou komen. Wij kregen hierdoor dus een nieuwere versie met minstens dezelfde eigenschappen...
blijkt het te gaan om een gloednieuw model met maarliefst 9kg draagvermogen. Zonder extra bij te hoeven betalen.
Ik vind het echt onwijs netjes dat dit zo opgelost wordt.
Nu kan mijn vriendin ook haar werk goed doen👊🏻 Thanks Bemmel en kroon

Marianne Welles 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

In mijn nieuwe woning wilde ik graag weer op inductie koken. Maar daar was een gaskookplaat. Van Bemmel en Kroon heeft mij toen eerst naar hun montageservice verwezen om te onderzoeken of dit kon. Er moest nl. een aparte groep aangemaakt worden. Het kon gelukkig. Toen via hun website de kookplaat besteld. Diezelfde middag werd ik al gebeld door de montageservice voor het maken van een afspraak. En dat was al snel. Ik ben een tevreden klant.

Danny 03-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader !!!

Snelle afhandeling van de bestelling. En goede aftersales ! Het betreffende product was niet meer voorradig en daardoor een nieuwer (iets duurder) type ontvangen, zonder bijbetaling. Da's goede service.

M.Bouwmeester 03-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service!

Goede prijs kwaliteit verhouding, vele producten zijn stukken goedkoper dan elders, de service is ook nog eens goed en snel!

delanghe 03-11-2017 Via de website gekocht

prima verzorgd

Gemakkelijke bestelling. Vlotte betaling. de levering werd goed op voorhand aangekondigd. Prima levering

RJV 03-11-2017 Via de website gekocht

Super snel en netjes

Super snel en exact op tijd. Keurig en snel geplaatst. Zeer aanbevolen en nog scherp geprijst ook. Kreeg zelfs kassa korting omdat ? Geen idee maar heel fijn.

Nico Tetteroo 03-11-2017 Via de website gekocht

Goede service - Prima product

Ik heb zelden via een online-bestelling zo snel en zo deskundig beantwoord een dergelijk prima product (Philips-stofzuiger) geleverd gekregen.

Ad 02-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle respons en duidelijke communicatie

Een goede en overzichtelijke website met duidelijke teksten. Uiterst snelle aflevering (afwasmachine werd een dag na bestelling geïnstalleerd. Gunstige prijzen.

Ben 02-11-2017 Via de website gekocht

Goede service en goede prijs gaan samen

Bij het zoeken naar een nieuwe vaatwasser heb ik eerst het type uitgezocht dat ik wilde hebben en vervolgens prijzen vergeleken. Een belangrijke voorwaarde was de levering binnen 24 uur. Mijn bestelling van 4 uur 's middags bij Bemmel & Kroon leverde om 9 uur de volgende dag al tot de nieuwe vaatwasser in huis.

Wendola 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Door het type nummer te google kwam ik uit bij deze zaak
Er was ook nog een dagkorting :) kwam heel goed uit.
Mijn bestelling was om 20:30 ongeveer, en de andere dag voor 13:00 in huis! hele snelle service dus
Bij de levering hele aardige vriendelijke bezorgers en heel netje bezorgd zonder beschadigingen.
Ik koop hier beslist weer TOP met een dikke duim.

Peters 02-11-2017 Via de website gekocht

Aanrader!! Top service en op de minuut op tijd bezorgd!!

S avonds besteld en de andere dag in huis.
Houden aan hun afspraken en heel duidelijk wanneer ze komen bezorgen via sms. En dan precies op tijd. Top.

Hennie 02-11-2017 Via de website gekocht

prima en snel

Ik kon goed vinden wat ik wou. De prijzen zijn zeer concurerend. De levering ging goed met een mailtje en een sms-je.. Prima.

B v Leeuwen 02-11-2017 In de winkel gekocht
Bemmel & kroon Zoeterwoude /Rijndijk

Ik vond het een geweldige service goed geholpen

Ik vind dat deze zaak een goede beoordeling krijgt hele goeie service je word goed begeleid en behandeld

Sybil Brouckaert 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Beste prijs en vlotte levering. Telefonische check up of transport goed verloopt. Vriendelijk en correcte afhandeling.

Margot 02-11-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Na het bestellen kwamen we erachter dat de machine niet op voorraad was en dat deze besteld moest worden bij de leverancier. Toen ik twee dagen daarna belde (overigens netjes te woord gestaan) voor een verwachte levertijd, was deze al onderweg naar Bemmel&Kroon, waarna ik een dag later online een bezorgafspraak heb gemaakt voor die dag erop. Al met al heeft de levering dus wel een kleine week geduurd, maar dit werd wel duidelijk gecommuniceerd en dus ben ik een tevreden klant!

Niels van Dijk 02-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle correcte levering!

Overzichtelijk proces van bestelling tot levering. Prijs is scherp, zelfs nog beter dan op kieskeurig stond! Aankondiging levering via sms: 1e keer dag van tevoren met tijdvak. Vroeg op de dag zelf met de exacte levertijd: erg fijn. Ook installatie en retourname oude machine prima geregeld.

Roy 02-11-2017 Via de website gekocht

Magnefiek

Dit is echt een fenomenale shop,wat er gezegd word dat word ook veilig,vlug en voordelig uitgevoerd!!!