Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam Groen in 't Wout 13-01-2020

Het is voor ons niet de eerste keer dat we bij Bemmel en Kroon een apparaat hebben gekocht. Onze ervaringen waren bij het kopen van de wasdroger zo goed en overtuigend dat we weer terug zijn gegaan voor de aankoop van een was machine. Dat zijn producten waar je graag goede voorlicht bij wilt hebben. Ook nu kwamen we de schouwroom binnen, keurig en alles overzichtelijk opgesteld. Werden zeer vriendelijk te woord gestaan en duidelijk geïnformeerd. De koop werd mede door onze ervaring ook nu gesloten. De bezorging en plaatsing is perfect geregeld. Zelf niets aan hoeven doen. Oude machine en verpakkingsmateriaal werden meegenomen. We moesten wel zelf de was doen, maar daar hebben we nu een goede machine voor.

GFL 13-01-2020

Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Bezorging op zaterdag mogelijk. Bestelproces duidelijk. Snelle bezorging. Product keurig verpakt.

Rob 13-01-2020

Vaatwasser besteld, keurig snel ontvangen. Bestelde type blijkbaar niet meer leverbaar, daarom nieuwere (en duurdere) versie gekregen voor prijs bij bestelling. Keurig opgelost. Was nog netter geweest als daar even overleg over geweest was, anders een 10.

Irma 13-01-2020

Contact zowel via de mail al telefoon was goed. Daarnaast is het apparaat netjes afgeleverd, zoals afgesproken.

John1975 13-01-2020

Zeer scherpe prijs en goed op de hoogte gehouden waneer ze er zijn en waneer je kunt kiezen waneer je het wil laten bezorgen alleen jammer van 1 week levertijd terwijl er enkele dagen staat.

H. van 't Hag 12-01-2020

Geweldige zaak met goed advies en de beste prijzen. Overigens ook zeer tevreden over de pas geplaatste keuken, ook allemaal perfect geregeld en geen rare prijzen maar gewoon eerlijke prijzen.

Een dikke 10!

rocky 12-01-2020

Geen idee....
Gewoon net als bijna overal.....dat apparaat betalen en klaar....
(Deed niet veel/geen moeite om het product te verkopen merkte ik wel (vreemd voor een "verkoper")
De bezorging......daar maar niet over hebben (Dynalogic, dan weet u wel genoeg.)
Dus over de winkel nog geen idee....
Als hij stuk gaat meld ik het hier wel en hoe dat afgehandeld word.
Kopen is nooit ergens een probleem, maar ja meestal als iets stuk gaat zijn de meeste "shops" ineens "verdwenen"......
(maarja ik ken mijn rechten etc. dus dat komt altijd zowie zo wel goed)
Dus we zullen zien.

proactief 12-01-2020

B&K is proactief als je informatie vraagt. daardoor hebben wij bij hun gekocht.

J Moesker 11-01-2020

Ik kreeg netjes een mail dat de wasmachine die ik besteld had uitverkocht was en dat ze wel een iets andere type wasmachine van het zelfde merk voor het zelfde geld voor mij gereserveerd hebben.
Alles is netjes geregeld de wasmachine werd netjes op tijd bezorgd, naar de zolder gebracht en aangesloten. Aardige en vriendelijke bezorgers

Frank Klerks 11-01-2020

Alles volgens afspraak. Vergeleken met andere leveranciers hoef je maar weinig bij te betalen om de wasmachine naar de tweede verdieping te dragen, uit te pakken en te laten installeren. Ook nemen ze hun verpakkingsrotzooi weer netjes mee. Top!

Rita Meulenbroek 11-01-2020

In de winkel werden we geholpen door een kundige meneer ,offerte meeegekregen.
Paar dagen later besteld en de volgende dag kon er geleverd worden.
Levering ging goed alles netjes aangesloten, kortom goed.

RvdH 11-01-2020

Beste prijs online voor de door ons gekozen wasmachine. Vrijdagmiddag bestelt en zaterdagmiddag stond hij al te draaien, terwijl onze vaste witgoedleverancier pas op maandag kon bezorgen (en dan nog voor een hogere prijs).

Ingrid 11-01-2020

Ik ben al jaren klant, als een van mijn huishoudelijke apparaten na jaren intensief gebruik aan vervanging toe is bestel ik mijn nieuwe product graag bij Bemmel en Kroon. De levering is snel, en kan je naar eigen behoefte samenstellen. Van drempellevering tot volledig installeren. En ze bieden de laagste prijsgarantie, is het product elders goedkoper dan maken ze een passende offerte voor het zelfde product.

Hans 11-01-2020

Alles ging naar wens, op donderdagavond besteld en de volgende dag geleverd! Ofwel doen wat je belooft, beter kan niet!

Frederik 11-01-2020

Levering binnen 24 uur, tot op de minuut op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Correct en vriendelijk personeel. Zeer tevreden!

CvR 11-01-2020

Prettige winkel, website geeft veel informatie (al miste ik vermelding van de garantietermijn; de site meldt wel de 10 jaar motorgarantie, maar niet de garantietermijn voor de rest van het apparaat), medewerkers reageren snel op vragen, duidelijke instructies voor de bezorging.

Car79 11-01-2020

Voor de tweede keer een product besteld bij bemmel en kroon, ze kwamen op internet als goedkoopste winkel uit de vergelijking voor de aankoop van mijn vaatwasmachine. Supersnelle service ik heb hem in de avond besteld en de vaatwasser kon de volgende dag al bezorgd worden, de oude machine werd gratis meegenomen! Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling bij Bemmel en Kroon ik kan het zeker aanraden om bij dit bedrijf te kopen.

stevens 11-01-2020

Scherpe prijzen, zeer snelle correcte levering, goede communicatie, product prima verpakt tegen beschadigingen.

Bde 10-01-2020

Bemmel en Kroon heeft al verschillende keren geleverd bij ons. Altijd snelle levering, je wordt heel fijn op de hoogte gehouden wanneer ze precies komen. Erg prettig. Een prima kwaliteit aan machine's en makkelijk te gebruiken website. Alles bij elkaar "super!" Als er weer wat stuk gaat of aan vervanging toe is weten wij welke site we opzoeken!

Cees van Valkenburg 10-01-2020

Snel en effectief geholpen, volgende dag is de afwasmachine bezorgd. Hij is nu met de eerste afwas bezig.

Gerard Barten 10-01-2020

Ik heb al vaker apparatuur gekocht bij deze webshop. De voornaamste reden is de goede prijs/kwaliteit verhouding en behulpzame klantenservice.

John 10-01-2020

Bemmekl en Kroon zijn een winkel waarbij de prijs concurrend is en de service uitstekend. Het is mijn eerste winkel die ik bekijk als ik een nieuwe aankoop ga doen.
Wederom, bij de aankoop van een viezer deze keer, was het bestellen gemakkelijk en de communicatie over de bestelling en de levering erg goed.

Peter 10-01-2020

De levering is goed verlopen, wel vind ik dat jullie vervoerder(Dynalogic) de zaak afraffelt. Dat heeft denk ik te maken met de hoge werkdruk immers na de levering op mijn adres (om 17:00 uur) moesten nog 4 bestellingen worden afgeleverd. Verder viel mij op dat bij bestelling een fors bedrag extra in rekening gebracht voor PIN betaling terwijl dit sinds begin 2019 niet meer is toegestaan. Pas nadat ik hierover heb gebeld werd dit gecorrigeerd. Vandaar de beoordeling voldoende.

GFL 10-01-2020

Mooie prijs voor goed product. Gebruiksvriendelijke website. Bezorging op zaterdag mogelijk. Product keurig verpakt. Snelle levering.

Fam 10-01-2020

Top bedrijf kan niet anders zeggen dan hebben we het nog niet eens over de prijzen gewoon super.
Denk ook dat ze echt de goedkoopste zijn zeer goede uitleg top.
Wat ze hebben afgesproken maken ze ook waar.
Dus mensen als jullie wat nodig hebben kijk eerst maar op de site van BEMMEL&KROON bel ze anders op weet zeker dat je niet goedkoper uit komt toppers zijn het.

H. De Wolde 09-01-2020

We zijn in de winkel heel deskundig en vriendelijk geholpen bij het vervangen van de koel vries inbouw combinatie.
De installatie is ook prima verlopen en de aanpassingen die in de keuken gedaan moesten worden zijn snel en deskundig uitgevoerd. We zijn zeer tevreden.

L le Noble 09-01-2020

Op basis van prijs hebben wij een wasdroger gekocht bij Bemmel en Kroon. Het model dat wij geselecteerd hadden bleek niet langer op voorraad en kon ook niet meer geleverd worden. Bemmel en Kroon heeft als Service een nieuw en duurder model voorgesteld en geleverd. Prima Service en ook de levering is volgens planning gegaan. Enig opmerkelijke punt van aandacht is: waarom staat het niet meer te leveren model nog wel op de site. Algehele conclusie: Als de wasdroger functioneert als op de site beschreven zijn wij dik tevreden.

André Cremers 09-01-2020

Vriendelijk geholpen en deskundig advies tegen internetprijzen! Alles goed te zien in de showroom.

Jan Stroobach 09-01-2020

Goede ervaringen met eerdere bestellingen bij Bemmel & Kroon en wederom deze bestelling snel en correct behandeld en professioneel en netjes op de opgegeven tijd afgeleverd door Dynalogic. Het oude apparaat werd zonder gezeur direct meegenomen.

Sybylle Kroon 09-01-2020

Op zoek naar een nieuwe inbouwoven werden we opnieuw professioneel geholpen en geadviseerd door Bemmel&Kroon. Ook de inbouwservice is perfect: ze werken netjes en zijn ook nog eens zeer vriendelijk. We zijn (weer!) zeer tevreden.

Maeike 09-01-2020

Wij zijn heel blij met de service van Bemmel en Kroon. Op 29 december bleken nieuwe spullen onafwendbaar, dus op onderzoek uit. Op 30 december nieuwe wasmachine en droger besteld, na telefonisch extra advies gekregen te hebben. Op 31 december werd deze geleverd, aangesloten en werd de oude apparatuur meegenomen. De jongens die de spullen kwamen brengen waren vakkundig en netjes. Geen geduw als het eigenlijk niet past, zorg voor onze spullen. Dus zonder met troep te blijven zitten het nieuwe jaar in, waarin we weer schoon kunnen wassen, top!

Andre 09-01-2020

Super voorgelicht over de mogelijkheden voor het vervangen van de kookplaat.
Nu een week de kookplaat in gebruik en bevalt prima.
Bedrijf wat de inbouw/vervanging regelt is ervaren en plezierig.
Nemen de tijd voor de klanten van Bemmel & Kroon.

Ben van Heeswijk 09-01-2020

Bij het bestellen van een nieuwe vaatwasser (voor een IKEA-keuken) werd er al snel contact opgenomen door Bemmel & Kroon omdat ik een vaatwasser had besteld die niet zou passen. Keurig afgehandeld en nu hebben we een nieuwe, passende vaatwasser staan. De vaat wordt weer schoon!

Simon 09-01-2020

Scherpe offerte ontvangen. Zelfs op zondag word er snel gereageerd op de e-mail. De betaling is in tweeen geleverd en dat ging erg goed.

Aflevering was netjes op tijd en alles was goed verpakt

K.Voorhorst 08-01-2020

Zeer snel en vakkundig geholpen. Je krijgt eerlijk antwoord op alle vragen.
En een groot voordeel is de ruime voorraad en snelle gratis levering

Frits 08-01-2020

Perfecte service, leveringsafspraak exact nagekomen, vriendelijke bezorgers die erg behulpzaam waren, toppers

Fons 08-01-2020

Hier vind je een zeer uitgebreide keuze en zeer scherpe prijzen absoluut aanbevolen hier je bestelling te plaatsen. Minpunt is echter de beperkte mogelijkheden van betaling: bij Bancontact betaal je 4,95 € extra en bij overschrijving duurt de levering vrij lang. In deze digitale tijd moet dit zeker beter kunnen.

peters 08-01-2020

Prima service en levering. Keurig op de afgesproken tijd. Netjes geplaatst en inclusief tips voor gebruik

Dhr. J. van de Reep 08-01-2020

Voor de 4de keer bij Bemmel en Kroon een aankoop gedaan. Ik blijf het prettig vinden om het artikel te bekijken en deskundig advies te krijgen betreffende mijn aankoop. Deze keer ging het om een koel/vriescombinatie en een magnetron. Bij andere zaken moet je zoeken naar een medewerker en/of de medewerker heeft weinig kennis van zaken. Op internet mooie plaatjes en praatjes maar dat blijft altijd maar afwachten of het product ook is wat je zoekt. Bemmel en Kroon is voordelig, de levering perfect (e-mail en een half uur voor aflevering een telefoontje) de producten worden uitgepakt en geplaatst waarbij ze de oude apparaten mee terug nemen. Top, blij dat ik weer voor deze zaak heb gekozen.

Henk55 08-01-2020

Was op zoek naar een vaatwasser en vond deze met een goede prijs-/kwaliteitsverhouding op Internet en kwam bij Bemmel en Kroon uit. Over de contacten en levering met Bemmel en Kroon heb ik geen negatieve zaken te melden.

Ben niet tevreden over beloftes van de installatie qua tijdframe - langer dan een maand. Uiteindelijk heb ik de installatie niet door de partner van Bemmel en Kroon laten uitvoeren.

WB 08-01-2020

Goede en snelle service in de winkel. Duidelijke uitleg. Goede levering. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Ludo 07-01-2020

Voor 22:00 besteld was ook volgende dag in huis! Klasse! Bedrijf wat de bezorging deed had zijn track & trace niet op orde en we kregen een SMS om 14:45 dat ze 14:50 zouden komen, maar dat werd 15:24

Ap 07-01-2020

Hallo, ik zocht een koelkast en na vergelijk op internet was prijs/kwaliteit de keuze waar te bestellen eenvoudig, bij Bemmel en Kroon. Op internet besteld en het transport ook op internet geregeld. Op de afgesproken dag werd de koelkast geleverd.
Ik ben een tevreden klant.

piet 07-01-2020

artikel zou op voorraad zijn, later bleek dat echter niet zo te zijn en moest nog worden geleverd.
Ondanks de feestdagen werd het toch nog snel geleverd

Peter van Dam 07-01-2020

Wederom een perfecte aankoop! Goede prijs, op de aangegeven dag en tijd afgeleverd en namen mijn oude machine mee.

Bemmel en Kroon webwinkel is prettig shoppen. Goede omschrijving van de producten, direct betalen of bij de aflevering, de keuze is aan de klant.
Tot nu toe altijd de goedkoopste!!

Hans 07-01-2020

Goed snel en duidelijk. Tegen concurrerende prijzen. Vriendelijk en bovendien servicegericht

Jose Bakker 07-01-2020

Goed geholpen bij de keuze van de inbouwapparaten. Goede kennis van zaken en goede prijzen
Je hoeft niet verder te kijken.
Al meerdere aankopen gedaan bij Bemmel en Kroon

F.J.Vermolen 07-01-2020

Zaterdag 4 Januari ging mijn magnetron kapot, we zijn direct naar Bemmel en kroon gegaan,Maandag 6 Januari werd er al keurig een nieuwe geleverd, we zijn al jaren tevreden over de snelle service van dit bedrijf, en raden hun ook zeker aan iedereen aan, ook de vriendelijke verkopers geven je een perfect advies👍 We zijn zeer tevreden klanten.

Henry 06-01-2020

Bemmel&Kroon hadden de beste aanbieding voor de gekozen wasmachine. Daarbij was de site heel duidelijk wat betreft eventueel bijkomende kosten qua installeren etc. Betaling en communicatie eenvoudig.
Een groot voordeel was ook de zeer snelle levering: vrijdagavond besteld, zaterdagavond geleverd via Dynalogic. De bezorgtijd werd duidelijk via mail en sms bekend gemaakt.
Enige opmerking: het bestelde item was niet meer op voorraad/leverbaar, maar de firma liet dat na bestelling onmiddellijk weten en en leverde tegen dezelfde prijs een recentere (en duurdere) uitvoering.

C. van Dijk 06-01-2020

De levering en installatie van de wasmachine, gaskookplaat en afzuigkap is optimaal uitgevoerd. Een dikke 10 derhalve. De zorg in de winkel voor de juiste keuze van de apparatuur was in goed handen van de veschillende verkopers. Van oudsher kopen wij al ons witgoed bij deze winkel. Tot op heden dus nooit teleurgesteld.