Deze score is berekend op basis van 3222 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Carla 02-07-2020

De wasmachine die wij wilde was bij de Bemmel en kroon goedkoper dan bij de rest. Een hele snelle bezorging en een super vriendelijk personeel bij afleveren. Heel er gelachen met deze jongens. Bemmel en kroon is zeker een aanrader.

Kronstadt 02-07-2020

Ik ben erg tevreden over het bedrijf ook dat ze laat in de avond bereik baar zijn.

Atilla Vigh 02-07-2020

Besteld op dinsdag en ontvangen op woensdag.
Afspraak keurig netjes nagekomen.
Ontvangen wat ik heb besteld.

Vledder 02-07-2020

Dat ze altijd klaar voor je staan,
En de klant vriendelijkheid,
Je wordt altij vriendelijk geholpen

Leo 02-07-2020

Overzichtelijke winkel en deskundig personeel. Bezorging de volgende dag kon helaas niet, omdat het te druk was. Bezorging kwam 2 uur later als het afgesproken tijdstip. Was voor ons op die dag geen probleem, maar kan mij voorstellen dat dit bij andere wel problemen kan geven. Bezorgers waren wel deskundig, netjes en behulpzaam.

Herman Niemans 02-07-2020

We zijn al 30 jaar klant vanwege de uitstekende service, hier is de klant nog koning!

Tevreden klant 02-07-2020

Product op webwinkel eenvoudig te vinden. Omschrijving van product en overige relevante informatie zoals afmetingen, energielabel etc. zijn duidelijk en zichtbaar. Je weet met andere woorden wat je koopt. Ook de bezorging gaat efficiënt met een dynamisch track en trace waardoor je tot een half uur nauwkeurig weet wanneer ze voor de deur staan.

habs 02-07-2020

goede service de droger die ik besteld had was niet meer leverbaar kreeg van bemmel en kroon een nieuwer type opgestuurd grote klasse

Ergun 02-07-2020

Keurige bedrijf zoals beloofd binnen 1 dag geleverd. Goedkoopste prijs en beste service.

Edwin 01-07-2020

We bestelde een inductie plaat deze was er echter niet meer.
Maar dit werd zonder enig probleem opgelost er is meteen een ander van zelfde merk/type (maar met betere specs)
Naar ons verzonden zodat deze ook op zaterdag geleverd werd.
Er word duidelijk en snel gecommuniceerd.
Fijn dat het zo is gegaan bedankt.
Erg tevreden met de kookplaat

Joop 01-07-2020

PRIMA WINKEL was mij onbekend, via google gezocht naar tafelmodel vriezer en daar een mooie goed geprijsde gevonden.
goed geïnformeerd via mail over levering was de volgende dag al. goeie levering door dynalogic, vriendelijk bezorger, afgeleverd tot plaats van bestemming, oude vriezer konden ze eventueel ook meenemen.
ordernummer was BKI872577

Cas Buchwaldt 01-07-2020

no nonsense , bezorging keurig op tijd , gewoon uitstekend.goed product voor een nette prijs

Jos 01-07-2020

Goede prijzen en vriendelijke en behulpzame mensen. Snelle reactie op mails met vragen en/of opmerkingen. Goederen netjes bezorgd door vriendelijk personeel. Jammer dat er via Facebook wordt bekend gemaakt wie of wat je wint.... ik heb, wil en zal nooit Facebook nemen.... Helaas... groet, Jos.

Rob Banis 01-07-2020

Zeer snelle en betrouwbare levering. Prima afhandeling van de order. Uitstekende informatie.

Paul 01-07-2020

Website, klantenservice e.d. zijn dik in orde. Echter zou ik het contract met de bezorgdienst Dynalogic heroverwegen. Ze zijn veel te gehaast en hebben in eerste instantie de oude wasmachine niet meegenomen, terwijl dit wel de afspraak was.. Dit is opgelost na tussenkomst met de klantenservice, waardoor er de volgende dag een andere chauffeur de machine op kwam halen. Ook werd de nieuwe wasmachine veel te gehaast (niet waterpas) geïnstalleerd. Om deze reden kan ik deze winkel niet aanbevelen.

Eddy 01-07-2020

Nul/zero negatieve opmerking! Snelle en deskundige service. Algemeen zeer tevreden!

Eddy

Adrian 01-07-2020

Bemmel en Kroon?! That I can highly recommend for everyone! Delivery indeed super fast and next day at your home.
I have ordered online dishwasher late evening then I got a phone call that my model is out of stock and I need to wait one month. Therefore they proposed me newer, better, more expensive with no extra money for that and apologies for the inconveniences. My order no BKI872535.
Customer service is brilliant and they do everything to satisfy their clients. Next appliance I will also buy from them.

Bert Verhagen 01-07-2020

De koelvriescombinatie was aan vervanging toe na 23 jaar trouwe dienst. Na een kijkje op de site van Bemmel & Kroon was de beslissing snel genomen. Mooie prijs en de andere dag volgens afspraak geleverd. Ordernr. 872454-1

Ronald 01-07-2020

Dit is de 3e keer dat ik o.a. wasmachine en droger bij Bemmel & Kroon koop. Prima Bosch apparatuur. Goede service, prima prijs, geen omkijken naar. Op naar de 4e keer.....!

Ruud 01-07-2020

Verstand van zaken en zeer snelle levering. Maandagmiddag besteld en dinsdagmiddag in huis. Top.

Bemmel & Kroon leveren perfect 30-06-2020

We hebben een Etna combi oven bij Bemmel & Kroon besteld. We kregen gelijk een mail waarin een verbeterde type werd aanbevolen omdat de bestelde type niet meer leverbaar bleek te zijn. We kregen het voor dezelfde prijs en die was al de goedkoopste volgens Kieskeurig. De communicatie ging perfect en de levering niet minder. We zijn zeer content met onze nieuwe oven.

Lars 30-06-2020

Bemmel & Kroon waren het enige bedrijf dat de koelkast die we wilden de volgende dag kon leveren. (Oude was kapot dus had enige haast) Vandaar de keuze voor deze webshop. Vervolgens bleek de koelkast toch niet leverbaar en daarom kregen we een vergelijkbaar (duurder) model voor de prijs van de koelkast die we hadden besteld. Hierdoor hadden we toch gelijk onze koelkast en is ie ook nog (net iets) beter dan waar we op hadden ingezet.
Het gebeurt helaas te vaak dat een webshop iets aanbied als volgende dag in huis en je dan vervolgens weken laat wachten omdat het product niet leverbaar is, Daarom ben ik blij dat deze webshop het zo aanpakt.
Enige min puntje dat ik heb is dat in de mail (met track en trace) die ik kreeg stond dat ik een sms zou krijgen als de bezorger mijn kant op kwam. Die kreeg ik niet, ze waren wel gewoon binnen het tijdsframe dat in de track en trace stond. Dus echt erg was het niet. De Oude koelkast hebben ze meegenomen.
Wij zijn dik tevreden met de webshop en het bezorgen.

Joyce 30-06-2020

Keurig geholpen bij het snel een keuze maken voor een nieuwe vaatwasser (aangezien de oude stuk gegaan was). Dit alles telefonisch gedaan deze keer (i.v.m. werk en de haast geen tijd om de producten in de showroom te gaan bekijken). Binnen twee dagen in huis, rekening gehouden met mijn voorkeur voor tijdvak levering en ook de levering van het product vakkundig en vlot. Ik vind het contact erg fijn en heb ook in het verleden producten bij Bemmel en Kroon aangeschaft en nooit ontevreden! Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Ed 30-06-2020

Het zoeken naar een product en het bestellen hiervan is kinderspel. Betaling gaat veilig en snel. Na bestelling krijg je een bevestigingsmail met daarin de factuur, die tevens dient als garantiebewijs. In een volgende mail staat vermeld wanneer je het product thuis kunt verwachten. Dit wordt door derden uitgevoerd en valt niet onder de verantwoordelijkheid van Bemmel en Kroon. De bezorging was een kwartier later dan de laatst genoemde tijd, maar dat valt niets op aan te merken. De heren bezorgden het product op de juiste plaats, namen het verpakkingsmateriaal en het te vervangen apparaat mee, zodat ik verder geen rommel had. Het apparaat werd niet aangesloten omdat ik eerst de deur nog moest omzetten. Dus hier ook geen aanmerkingen.
Het aftekenen geschiedt in Coronatijd met een code, die mij van te voren was toegestuurd. Geheel veilig dus.
Over van Bemmel en Kroon ben ik dus dik tevreden.

Edwin 30-06-2020

Ik heb een inbouw vaatwasser gekocht met installatie. De levering en installatie/inbouwen is goed gegaan. Enige minpunt is dat bijna 3 weken na bestelling het pas geïnstalleerd kon worden. In 1e instantie was het nog langer maar na tussenkomst van Bemmel is het uiteindelijk 3 dagen vervroegd.

WiTi 30-06-2020

BK1872533
Snelle levering. Goede service door ander apparaat te leveren omdat de bestelde vaatwasser niet leverbaar was. Ook nog eens zonder bijbetaling.

G.van Meeteren 30-06-2020

Werd erg goed geholpen en vandaag geleverd en gemonteerd super gedaan en echte vak mensen top

R.Speijk 30-06-2020

Na het afspeuren van internet voor de prijs kwaliteit verhouding toch al snel bij
Bemmel & Kroon uit gekomen.
Ik had mijn keuze al gemaakt maar toch nog wat info gekregen van de verkoper.
Het ging om een Bosch koelkast/inbouw zonder vriesvak.
Apparaat was op voorraad alleen de afspraak om te installeren kon pas over 2 weken, mede door het Corona geneuzel denk ik.
Dit werd door een extern bedrijf die regelmatig voor Bemmel & Kroon werkt ook keurig en netjes op tijd verricht .
Conclusie, prima tevreden en zou zeker
Bemmel & Kroon aanbevelen.

Didy 30-06-2020

Gister geschreven over onze nieuwe aanwinst. Een afwasautomaat die niet volgens afspraak geleverd was. No zonder bestekken.
Vandaag dubbel en dwars goedgemaakt. Bravo jongens. En Bedankt!!

----------------------------------------------------------
Eerdere review 29-6-2020:

na heel lang wachten....door de corona kwamen vandaag onze nieuwe keukenapparatuur.
We hadden uitgebreid uitgelegd waarom wij alleen een afwasautomaat MET bestekfase wilde. Nou er was er 1 van Siemens ( wij hadden jaren Miele). Dus hij komt....met bestekbakje en geen la. Dit was echt balen. Benieuwd hoe Bemmel en Co dit goedmaken. Want een deel van t plezuer van een nieuwe keuken is eraf

Carla 30-06-2020

Op 29/5/20 een wasmachine besteld. Zou een week levertijd zijn. op 19/6 nog steeds geen wasmachine geleverd. Na zelf te gaan bellen blijkt dat de wasmachine ook voorlopig niet leverbaar is. Zelf maar gaan kijken waar deze dan wel leverbaar is. Dat bleek bij BCC het geval te zijn. Wasmachine bij Bemmel geannuleerd, dat kan volgens de voorwaarde. Je krijgt dan ook je geld gewoon terug gestort. We hebben de bevestiging van de annulering op 19/6/20 16.24 uur ontvangen. Maar op 30/6 nog steeds geen geld terug ontvangen. En elke keer weten ze niet waar het aan ligt. Als je dan aangeeft dat je dan maar een boterham minder moet eten dan is het antwoordt, ja dat moet dan maar. Maar iemand met alleen AOW kan geen 2 wasmachines in een maand kopen. Hadden we dan moeten wachten met de andere alvast te kopen? Nee, zeg ik dan. Je moet toch kunnen wassen en niet een maand lang zonder wasmachine en zonder geld!!!! Slechte service van Meneer Bemmel & Kroon

Dorota 30-06-2020

goed contact, vriendelijke service, goederen zoals beschreven. Ik kom zeker terug naar deze winkel en raad het aan aan mijn vrienden

Greet 30-06-2020

Online wasdroger gekocht product info goed.
Online bestellen en betalen goed.
snelle levering (volgende dag in huis)
Zeer goed op de hoogte gehouden hoe laat product geleverd werd helemaal te volgen tot laatste minuut. Heel prettig
Enige minpunt wat ik kan bedenken zijn de mannen die hem afleverde behoorlijk chagrijnig. (Was eind van de dag en machine moest 2 hoog, zonder lift) misschien daarom.

Bernadettte 30-06-2020

Goed geholpen in de winkel.. netjes volgens Corona regels... en bestelling van koelkast op afgesproken datum bezorgd. En zelfs binnen gebracht ...toppie

Hans Nagengast 30-06-2020

Eenvoudig van opzet en zeer duidelijk, dus geen blabla,bla
Ook de levering en installatie is gedaan door kundig personeel, in een woord TOP

Astrid 30-06-2020

Heel goed op de hoogte gehouden via e-mail van de status van de bestelling. Keurig afgeleverd door heel vriendelijk personeel. Super tevreden!
Ondanks dat het product prima verpakt was zat er toch een beschadiging op. Ook dit is heel correct en snel afgehandeld. Nogmaals, enorm tevreden!

G. Rienks 30-06-2020

Uitgebreid en goed en prettig geholpen/geadviseerd door de heer (*).
Duidelijke uitleg.

Robert.S 30-06-2020

Ik heb deze shop gevonden via Kieskeurig.nl en de levering incl. monteur voor de installatie ging allemaal heel soepel.
Ze zijn inderdaad de goedkoopste.
Indien er geen monteur nodig is dan de volgende dag geleverd.
Bij een monteur gaat op afspraak maar dit is goed geregeld.
Waarom één van de grote blauwe clubs als deze goedkoper zijn?

Els keijzer 30-06-2020

Ik beveel van Bemmel en Kroon aan,omdat ze een ruime keuze hebben in koelvrieskasten en ik daardoor de door mij gekozen kast heb kunnen aanschaffen. Aangezien ze samen werken met installatiebedrijf (*) heb ik de koelvrieskast ook kunnen laten inbouwen door een vakkundig bedrijf en de oude koelkast werd keurig meegenomen.

gert 29-06-2020

Een defecte wasmachine moest z.s.m. Worden vervangen. Een dag lang op zoek op het net met als resultaat dat Bemmel en Kroon niet alleen de beste prijs hadden maar ook nog eens een 30 euro kassakorting als bonus gaven. Erg welkom en dat na de bestelling een directe levering volgde maakt het plaatje compleet.
Kortom plezierig zaken gedaan!

Marjan de Poorter 29-06-2020

Duidelijke website. Goede prijzen en zeer snelle bezorging, die ook nog eens meedenkend was over het plaatsen van onze extra koelkast. Grote duim voor alles.

Mo 29-06-2020

Ik was op zoek naar een wasmachine en droger. Meerdere winkels bekeken omdat het toch prijzig is om beide apparaten aan te schaffen. Bij B&K de wasdroger als goedkoopste gevonden. De wasmachine kon ik elders via een aanbieding 150 euro goedkoper krijgen. B&K gaf direct aan ook voor die prijs de wasmachine ook mee te geven en werd direct de volgende dag bezorgd. Super service! De oude apparaten werden ook gelijk meegenomen.

P. van der heijden 29-06-2020

Goede communicatie, snelle reactie en goed bereikbaar. Bestelling vlot afgehandeld en netjes bezorgd; vrachtwagen van de bezorgdienst is te volgen zodat je niet de halve dag thuis hoeft te wachten.
Enige puntje van verbetering (maar dat geldt voor alle internet shops in deze markt) is het feit dat prijzen vaak niet direct online te zien zijn. Dat kost een hoop extra tijd om offertes aan te vragen, zeker als je nog geen definitieve keuze hebt gemaakt en meerdere apparaten zoekt. Direct vergelijken is hierdoor lastig.
Tip: bied een mogelijkheid om een offerte voor meerdere apparaten te laten maken zodat je voordeel kunt geven!

Cheritaa 29-06-2020

Ik ben tevreden over mijn aankoop bij Bemmel en Kroon. De prijs van mijn vaatwasser was goed. Helaas kreeg ik na mijn bestelling te horen dat het product niet op voorraad was, maar na 3 dagen was de vaatwasser binnen en kon de volgende dag al geleverd worden. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering. De levering was op tijd en netjes. Jammer dat er geen mogelijkheid is tot achteraf betalen.

Tessa V. 29-06-2020

Zojuist te horen gekregen dat mijn bestelling voor de 3e keer niet geleverd gaat worden. De eerste twee keren kwam het door de leverservice Dynalogic. Ik heb geen idee waarom Bemmel en Kroon samenwerkt met zo'n slechte leveringspartij. Ze hebben waarschijnlijk niets voor niets 1 van de 5 sterren. Tijdens de eerste levering kreeg ik om half 12 's avonds een mail dat de bezorger niet meer zal komen door vertraging, terwijl ik twee keer met de klantenservice heb gebeld en deze mij heeft verzekerd dat de levering nog plaats ging vinden. De tweede keer was er een sorteerfout, waardoor de hele levering niet kwam. Voor de derde afspraak heeft Bemmel en Kroon een slordigheid fout gemaakt waardoor mijn bestelling pas een week later zou komen. Nu zit ik een week zonder koelkast, en het enige wat ik ontvang is 'excuses voor het ongemak'. Ik was altijd trouwe klant van Bemmel en Kroon maar dit zal de laatste keer zijn, als ik überhaupt mijn bestelling nog binnen ga krijgen.

Manyre 29-06-2020

Origineel bestelde product was beschadigd, ander product aangeboden met extra korting.

DH869494

Marion Buis 29-06-2020

omdat ze mij een hele mooie aanbieding gaven; ze wilden de goedkoopste zijn

Rene 29-06-2020

Ik vond de service geweldig, perfect op tijd. Bezorgers top! goede prijs! Ben hier absoluut tevreden over en zal volgende keer zeker weer hier bestellen.

Inge 29-06-2020

Bij Bemmel en Kroon een afzuigkap gekocht. Ze waren het goedkoopst en hadden een snelle levering. De kap was netjes verpakt en werd onbeschadigd geleverd. De oude afzuigkap kon mee terug, alleen omdat de bezorger nieuw was moest ik dat zelf aangeven, geen probleem hij kon gewoon mee. Al met al erg tevreden!

Avos 28-06-2020

Was al enkele malen in de fysieke winkel geweest om te kijken naar een Amerikaanse koelkast. De verkopers daar zijn erg vriendelijk en niet opdringerig. Omdat de koelkast die ik wilde bij Bemmel en Kroon de beste prijs had heb ik hem daar besteld. De koelkast werd de volgende dag geleverd en je kunt een zekerheidsplan erbij afsluiten. Dat heb ik gedaan omdat het een duur ding is. Betaling op de website en Verdere communicatie over de levering verloopt soepel en professioneel. Men gebruikt ook een Goed transportbedrijf. De koelkast is super overigens.

Vosje 28-06-2020

De prijs van het product, bij anderen was deze ook niet meer op voorraad. De site is duidelijk, goede informatie over het product ook de informatie als je extra service wil met duidelijke vermelding over de kosten. Aan de telefoon duidelijke informatie. Maakte zelf een fout bij het bestellen werd samen met de verkoper vlot opgelost. De afgesproken levertijd werd waargemaakt, kreeg ruim op tijd via mail en SMS een bericht wanneer hoe laat het product geleverd zou worden. De chauffeurs vlot en vriendelijk. Moet zelf over een paar maanden nog iets bestellen en ik denk zeker om eerst op hun site te kijken.