Deze score is berekend op basis van 2985 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

tinekemartini 31-08-2014 Via de website gekocht

de levering ging snel ,netjes en correct

kan eigenlijk voor alles terecht wat ons bedrijf nodig heeft

aan vrienden,kennissen, en meedewerkers

wimmie71 30-08-2014 Via de website gekocht

Helemaal top....service, levertijd, levering en vriendelijk en netjes te woord gestaan.

xicu 30-08-2014 Via de website gekocht

Syndrome 30-08-2014 Via de website gekocht

Snelle levering. Doen de best om het zo spoedig te laten verlopen. Keurig op tijd afgeleverd.

emiliano17 29-08-2014 Via de website gekocht

Super gemakkelijk om op internet te bestellen. Alles direct gevonden en met enkele klikken was het inorde. Ook leuk dat je keuze hebt uit manier van betalen

Het product was niet op voorraad en toch was het binnen de 3 dagen hier bij mij thuis (België)

ik vond direct wat ik nodig had.

Baidarka 28-08-2014 Via de website gekocht

Telefonische vragen over het product werden snel en goed beantwoord. Daarna meteen besteld.

Snel geleverd, na 1 werkdag, vakkundig aangesloten, en oude apparaat meegenomen.

Mijn moeder ( 95 jaar ) had een probleem met haar vriezer. Een telefoontje naar B&K, waarna een monteur het probleem snel en gratis repareerde. Dus toen ik een nieuwe wasmachine nodig had, dacht ik..... B&K

Goed : Snelheid/nakomen beloftes/vriendelijk personeel.

gedupeerd 28-08-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Producten zijn makkelijk via de website te vinden. Voordat ik zou gaan bestellen, ben ik toch eerst naar de winkel gegaan om de producten te bekijken. Dit was voor mij mogelijk, omdat de winkel bij mij in de buurt was. Had daar geen spijt van, want ik werd uitstekend geholpen en de producten die ik via internet zou kopen, heb ik achteraf in de winkel goedkoper kunnen aanschaffen omdat het een actie artikel bleek te zijn e.d.

Van A tot Z was alles in de puntjes geregeld. De orderbevestiging, de melding dat de goederen binnen waren gekomen, de afspraak voor levering en montage en de factuur. Kortom afspraak was ook werkelijk afspraak.

Een volledig scala aan witgoed aanwezig in de winkel of op bestelling leverbaar.

De klantbeleving was duidelijk aanwezig, werd goed geadviseerd en daar werd voldoende tijd voor genomen. Producten werden op verzoek vergeleken op kwaliteit en prijs, zodat ik met een goed gevoel de winkel heb verlaten in de wetenschap dat ik goede producten heb aangeschaft voor een keurige prijs.

Men stelt de klant in de gelegenheid om eerst zelf een indruk te krijgen van wat er zoal te koop is. Hierna heeft de verkoper mij alle in en outs vertelt m.b.t. de mogelijkheden en de voordelen ten opzichte van het andere apparaat. Tevens heb ik een luxer apparaat gekocht voor de prijs van de standaard uitvoering. Kortom dan ga je met een goed gevoel de winkel uit en ben je een tevreden klant. De levering en montage is door de Firma AJtec gedaan, dit naar alle tevredenheid. Klantvriendelijke monteurs en keurig werk afgeleverd.

gbfransje 28-08-2014 Via de website gekocht

DannyD 28-08-2014 Via de website gekocht

Gebeld en persoonlijk bij een filiaal geweest. Het verschild erg hoe vriendelijk ze zijn.

Over het algemeen een beetje stug en onvriendelijk als het om de prijs gaat.

Aan het kijken geweest voor een wasmachine. Ik zag de wasmachine elders goedkoper, maar die winkel had geen filialen. Ging dus naar Bemmel en Kroon om te vragen of ze de prijs konden verlagen. Aangezien zij ook adverteren met "Elders goedkoper". Filiaal in Cruquius geweest. Werd praktisch weggekeken toen ik over de prijs begon, maar ook erg stug en onvriendelijk. Telefonisch verschild het per filiaal hoe vriendelijk ze zijn als je over de prijs begint. Eerst indruk voor mij slecht, niet zozeer om de om de prijs, maar hoe je wordt geholpen.

Syldestrandjutter 28-08-2014 Via de website gekocht

De service is goed is je apparaat beschadigd dan wordt er direct actie ondernomen om een nieuw apparaat de volgende dag te laten omruilen.klasse

printer 28-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en vlot!

Prima! Snelle levering!

Is ons goed bevallen.

Duidelijke site en op de bezorgdag sturen wij u ze uiterlijk om 8.00 uur een email met daarin een indicatie van het levertijdstip.

Aeolus1957 28-08-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Goed bereikbaar, voldoende parkeerruimte, riante keuze aan -in ons geval- afzuigkappen.

Zowel bij het oriënterende als bij het definitieve verkoopgesprek was de verkoper zeer behulpzaam met de juiste gegevens / maten van de afzuigkap.

Groot assortiment in keukenapparatuur van heel veel verschillende merken, keurig in ruime showroom werkend te zien.

Goed aanbod, prima personeel met passende adviezen, en dan ook tegen een redelijke prijs. Via internet zijn er misschien wel leveranciers te vinden die het iets goedkoper zouden kunnen leveren, maar advies en service kun je daar niet verwachten.

markent 28-08-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijk webshop en technische gegevens

Ik werd door het inbouwbedrijf van B&K (Ajtec) gewezen op de verkeerd door mij gekozen vaatwasser. Samen met B&K uiteindelijk het passende type gevonden en zeer professioneel ingebouwd door een vriendelijke monteur van hen.

Meer dan voldoende keuze.

egmo3 27-08-2014 In de winkel gekocht
Hazerswoude- Rijndijk

Uitstekende voorlichting over de aan te kopen inbouwkoelkast, voortgang van de levering via E-mail, de betaling en melding van het tijdstip van de installering in onze keuken.

Voor ons was dit de eerste ervaring en een mooiere showruimte en goede uitstalling van de apparaten hebben wij nog niet meegemaakt wat betreft verkoopruimte van dit soort apparatuur

Bovenstaande motivatie is voldoende om deze zaak aan te bevelen

Alle bovengenoemde motivaties zijn duidelijk hoe tevreden wij zijn.

Wouter van der Veen 27-08-2014 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon - Den Haag

Grote sortering en parkeerplaats voor de deur.

Deskundig meedenkend personeel wat niet opdringerig is.

Grote sortering.

Zie de commentaren bij Gemak, Service en Assortiment.

klanklab 27-08-2014 Via de website gekocht

in een paar klikken de bestelling geplaatst. goede track n trace van de bezorgdienst. Tot op de minuut op google maps te volgen. erg relaxed.

iedere stap keurig per mail onderbouwd en ruimte geboden contact op te nemen

Goed uitgebreid assortiment voor scherpe prijzen maar het kan altijd beter natuurlijk ;)

breed assortiment, scherpe prijzen, goede informatievoorziening omtrent levering, goede bezorgservice.

De beoordeling spreekt voor zich. bemmel en kroon doen er alles aan om een goede dienst te leveren.

Dorpsstraat136 26-08-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

In de winkel werden wij op een prettige manier te woord gestaan en goed geïnformeerd over het aan te schaffen product. We mochten kiezen wanneer het product zou worden bezorgd en dat had al de volgende dag gekund. Op de dag van bezorging ontvingen wij al voor achten een e-mail met een tijdsbestek waarbinnen wij de bezorging konden verwachten: tussen 10.15 en 13.00 uur. De bezorging was even voor 12.00 uur. Prima.

We hoefden niet lang rond te kijken, want we wisten welk type product we wilden aanschaffen. We werden ook nog op een alternatief gewezen met voor- en nadelen. De prijs van het gekozen product kwam overeen met onze verwachting; we ontvingen € 50,- korting.

We zijn tevreden over de professionele en vriendelijke aanpak. In ons huis werd door een van de bezorgers de keuken en de hal gedweild omdat er druppels water op de vloer terecht waren gekomen. Attent en netjes!

In de winkel kregen wij het gevoel dat de verkoper ons met plezier een koelkast wilde verkopen. Wij kregen alle aandacht en hij handelde alles vlot af. Bovendien bedankte hij ons dat we naar de winkel waren gekomen.

Mosaic 26-08-2014 Via de website gekocht

Prima service, alles conform de gemaakte afspraken! Wel bleek na het inschakelen van de koelkast dat de koudwater/ijsmachine lekte zo gauw water werd getapt. Nader onderzoek leerde dat dit werd veroorzaakt doordat de aansluiting van de leiding naar de deur was losgeraakt, vermoedelijk door het verwijderen van de vloerplaat van de verpakking. Let dus goed op bij dit type koelkasten waarbij de ijsmachine volledig in de deur in geïntegreerd.

SGeelhoed 26-08-2014 In de winkel gekocht

Bereikbaar, snelle levering

Uitstekende service zowel in de winkel als met levering van de nieuwe wasmachine

Assortiment is ruim

Zeer klantvriendelijk ingesteld, uitstekende service

Snelle levering, wordt op de hoogte gehouden wanneer de machine wordt geleverd. Wat heel fijn is dat je een half uur van te voren wordt gebeld, dat geeft je de tijd om naar huis te gaan.Je hoeft niet een dagdeel vrij te nemen.

Josephine Alkmaar 26-08-2014 Via de website gekocht

Prijs Pinnen Snelle levering

Supered 26-08-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Heel veel informatie, niet meteen de duurste droger aangewezen, en het model met een mooie korting gekocht, meer voor minder geld. SErvice was prima, je kan beter naar de winkel gaan dan via de webwinkel kopen, service is super.

Heel goed geholpen en de goedkoopste prijs.

Hele goeie service, goed geholpen, hele scherpe prijs (nergens goedkoper) en heel snel bezorgd, neergezet en oude kosteloos meegenomen.

Poessie 26-08-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

an peek 26-08-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

lekker dichtbij en mooie winkel

heel erg vriendelijk geholpen.en ons geholpen met de terug gaven van 75 euro door patrick sloos omdat mij comp stuk was ,waren allemaal heel vriendelijk ook de koffie was lekker

wij hadden al hier en daar gekeken.maar bemmel en de koon had meer, en kreeg goed uitleg

fijne verkopers en goede service

ik koop altijd bij bemmel en de kroon ,omdat de verkopers goed advies geven en vriedelijk geholpen woord

DriesdeGelder 26-08-2014 Via de website gekocht

Gewenste vaatwasser was zo gevonden.

Eerst een offerte opgevraagd. Daarna nog even gebeld. Dit zijn echte vakmannen met verstand van zaken en gevoel voor de klant. Chapeau!

Top service. Zou ze iedereen aanraden!

Goede service en goede ondersteuning!

gdhd 26-08-2014 Via de website gekocht

Zo besteld en de volgende dag al keurig thuis afgeleverd

Wij hebben er naar volle tevredenheid een warmtepomp droger gekocht, bestelling en levering van artikel was helemaal correct, zag echter een week later dat dit art. 50 euro goedkoper was geworden toen ik hier melding van maakte kreeg ik de volgende dag al een mail dat ze de 50 euro terug zouden storten. Super toch.

Ik zal deze winkel zeker aanbevelen, als hun service bij een eventuele reparatie net zo goed is als bij bestelling en levering dan is het echt een top zaak

Erwin vd Velde 25-08-2014 Via de website gekocht

Artikel gezien op de site, en daadwerkelijk in de winkel besteld , mooie prijs , geen behoefte verder te zoeken op het net.

Prima service, duidelijke bezorg afspraak , dagdeel , en uiteindelijk een min of 20 van te voren gebeld, dat bezorger er bijna was

grote keuze duidelijke info

degelijke winkel, prima service , makkelijk bereikbare showroom.

Niet nodig verder te zoeken, concurrerende prijs , prima service, snelle levertijd

watoto-rob 25-08-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle terugkoppeling over bestelling

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

order nr. BKI417819 prima afgehandeld en efficient geïnstalleerd. Zeer correcte service medewerkers.

D.Franken 25-08-2014 In de winkel gekocht
Dorpstraat, Zoetermeer

zowel de verkoop, alsook de bezorging was keurig.

hadden volop keus van goedkoop tot duur.

doe hier al jarenlang mijn witgoed aankopen.

gbfransje 25-08-2014 Via de website gekocht

duidelijke site en bestelmogelijkheid

ik werd tijdig geïnformeerd en op een zeer goede manier tegemoet gekomen

veolia1 24-08-2014 Via de website gekocht

Goede informatie

Goede berichtgeving

Uitstekende communicatie. Goede service bij aflevering door dynalogic

slvanderlaan220884 24-08-2014 Via de website gekocht

Dit heb ik reeds gedaan!
En ook een vriend heeft inmiddels zijn bestelling geplaatst bij Bemmel & Kroon!

Alles m.b.t. de aanschaf en levering van de koelkast was perfect. Ik heb zelfs een nieuwer en groter model ontvangen dan ik besteld had tegen dezelfde prijs! Over de koelkast zelf ben ik zeer enthousiast en tevreden, wat een topproduct!

j-vandenheuvel 24-08-2014 Via de website gekocht

alles liep vlekkeloos.

Woensdag besteld,donderdag in huis.Zonder problemen.Van mij krijgen jullie een 10 met een griffel.

hcbosboom 23-08-2014 Via de website gekocht

Snel en makkelijk telefonisch contact en makkelijke prijsvergelijking

Erg goede adviezen ontvangen van Pascal van der Elst. Komen gemaakte afspraken absoluut na.
Werken samen met een perfecte vervoerder.

enorme keus uit veel merken met scherpe prijzen

Inmiddels daar diverse producten tot zeer volle tevredenheid aangeschaft.

Toppers

Wies gram 23-08-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Gemakkelijk kopen in de Dorpsstraat. Zoetermeer.Een prettige verkoper

Goede aflevering,en een prettige jongen

Laatste maanden gekocht een miele wasmachine en een inducieplaat en paardagen geleden vriezen

Prettig iemand om te kopen

kstigter 23-08-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Duidelijke web site en......mooie winkel in mijn directe omgeving

Goede voorlichting. Duidelijke afspraken over levering en montage

Ruim aanbod

arenmar 22-08-2014 In de winkel gekocht
filiaal Den Haag

Prettig geholpen, goede info en in alle rust kunnen beslissen.

Veel keus, vriendelijk geholpen met verstand van zaken

Goed bereikbaar, makkelijk parkeren, ruime keuze, goed en prettig geholpen, niet opdringerig.

tdaelemans 22-08-2014 Via de website gekocht

Handig online bestellen en zelf gewenste leveringsdatum aanduiden

Leveringsprocedure werd van a tot z uitgevoerd zoals vermeld op de bestelbon.

Was op zoek naar dit merk en type apparaat, Bemmel en Kroon bevond zich bij de goedkoopste aanbieders

Mijn 1ste aankoop ervaring bij Bemmel & Kroon, zeker voor herhaling vatbaar.

edwardendiana 22-08-2014 In de winkel gekocht

Gekocht in de winkel.

Goede service ook i.v.m. bezorging
en betaling.

Ruime sortering, overzichtelijk, en
mooie zaak.

prachtige zaak / ruime sortering//goede
prijzen.

Voor het eerst in de winkel geweest in Zoeterwoude. Prima bevallen/ goede keus/ goed geholpen.

Castien 22-08-2014 Via de website gekocht

Snel geregeld via telefoon

Kwamen op de afgesproken tijd, kreeg mail over aflevertijd en sms

Veel keuze

Prima service, houden zicht aan de afspraken

Goed: vriendelijk personeel, op afgesproken tijd geleverd

bigellow 22-08-2014 Via de website gekocht

Heel correct, kan de levering via GPS op de map volgen.

levering op tijd,

irene O 22-08-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer Dorps straat

beantwoorden de vragen goed, goede uitleg hoe de levering volgt.

in de winkel (Zoetermeer) veel aanwezig
en dat vind ik prettig om te zien wat ik koop, en er vragen over te kunnen stellen

goede service komt betrouwbaar over.
en ik steun de kleine middenstander.
In een dorps straat.

zie boven

pspruyt 22-08-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bemmel Kroon liep bij mij na of het apparaat dat ik gekozen had voldeed aan de mogelijkheid van onderbouw. Daar kwamen toch problemen uit die ik niet voorzien had. Dan blijkt hoe handig het is dat je in een winkel terecht kunt waar je kunt zien wat je bedacht had en krijg je een ouderwets goed advies. Bestellen is simpel en zo klaar op die manier. Ouderwets winkelen en met on-line prijzen afrekenen. Dat is echte klasse en nog eerlijk ook, want je hoeft niet stiekum uit te zoeken bij een winkelier hoe het zit en dan on-line elders te kopen. .

Wegens vakantie waren wij wat moeilik bereikbaar. Bemmel Kroon stuurt jou mails en info om de aflevering goed te plannen. Heel correct, en ze leveren perfect en zonder kosten af. Nemen gratis het oude apparaat mee. Betalen bij aflevering, dus mocht je aarzelen over de zekerheid van levering: wordt er niets geleverd dan zijn jouw centen nog steeds van jou. Ook ouderwets, maar wel zo safe

Vrijwel alle apparaten van alle merken en prijsklassen kun je er krijgen, meestal kun je in de winkel zelf zien wat je gaat kopen. Niks geen opdringerig personeel, ze zijn vakbekwaam, dringen je niets op maar geven wel hun goede advies. En je hebt dan zelf het idee dat je als een hele deskundige gekocht hebt tegen uitstekende prijzen.

Ze zijn betrouwbaar, solide, komen afspraken na, je kunt op ze rekenen.De nadelen van zuiver on-line kopen kun je vermijden, je kunt in de winkel alles zien en betasten. En er moet niets, behalve betalen als Bemmel Kroon zijn werk goed heeft gedaan.

Alles perfect en door en door betrouwbaar.

Marc_L 21-08-2014 Via de website gekocht

Rustig kiezen op de website. Makkelijk vergelijken met toestellen onderling. Goeie 'info' knop met daarachter alle nodige informatie.

Na keuze op website gebeld en in een mum van tijd was de bestelling rond, incl. speciale wensen (ophalen oud toestel).

Zeer uitgebreid. Voldoende ruime keuze.

TOP!!!

Alles tot in de puntjes in orde! En de scherpste prijs op het net met minimale (tot in ons geval zelfs géén) verzendkosten.

deniseH 20-08-2014 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude

Super service! We zijn heel vriendelijk geholpen en de wasdroger werd de volgende dag al gelijk geleverd!

Het assortiment is groot! Alles staat heel overzichtelijk bij elkaar. De Samsung Wasdroger stond boven de Samsung wasmachine dus zo zie je precies wat bij elkaar hoort.

De service, het assortiment en de bereikbaarheid, echt alles was goed! De volgende keer gaan we weer hierheen en bevelen deze winkel hierom ook aan andere aan!

We waren op zoek naar een Wasdroger en hebben meerdere winkels bezocht. Namen een kijkje bij Bemmel & Kroon en werden vriendelijk ontvangen. Het voelde goed en de service en het assortiment waren prima en groot! Bij onze volgende aankoop kunnen jullie ons zeker verwachten.

drillemans 20-08-2014 Via de website gekocht

Heldere prijsstelling. Niet dat je bij de bestelling erachter komt, dat je nog €35 afleverkosten moet betalen zoals sommige concurrenten doen!

Alles wordt volgens afspraak afgeleverd en de koelkast werd keurig uitgepakt en neergezet. Je kan zelfs via google maps zien waar de bestelauto zich begeeft.

Een hele fijne winkel die goed met zijn tijd is meegegaan.

dda010 20-08-2014 Via de website gekocht

Op zayterdagavond had mijn oude AEG wasmachine het begeven na 17 jaar trouwe dient. Op maandagavond een nieuwe besteld bij Bemmel en Kroon.
Omdat het door mijn bestelde model niet meer leverbaar was heb ik de opvolger gekregen zonder extra kosten. Top!

Door deze ervaring zou ik iedereen Bemmel en kroon aanbevelen. Goede service en een top samenwerking met de koeriersdient!

doehetnumaar 20-08-2014 Via de website gekocht

duidelijke site, betaalgemak goed en mailservice zeer over te spreken. ook het een half uur van te voren bellen dat het bestelde geleverd gaat worden is zeer prettig. Kortom TOP!

goede service van bezorgers wat natuurlijk resulteert in een leuke fooi voor de mannen. Aansluiten geen probleem even rotzooi meenemen geen probleem enz enz.

Heb duidelijk kunnen vinden waarnaar ik zocht dus helemaal okee

Qua bestellen, service gerichtheid en aardig personeel zeer zeker aan te bevelen voor uw aankoop groot of klein.

duidelijkheid en service meer hoef ik niet te zeggen

deheerdemul 20-08-2014 Via de website gekocht

Gisteren besteld en vandaag in huis. Richttijd voor levering wordt standaard 's ochtends gemaild. Heel fijn.

Helemaal prima. De heren hebben de vaatwasser helemaal op de juiste plek gezet, ondanks wat bouwobstakels die omzeild moesten worden. Hebben ook geduldig gewacht op de laatste dingetjes die aan de kant gezet moesten worden.

We waren op zoek naar een energie zuinige vaatwasser, die weinig geluid maakt. Via via vonden we op deze site de vaatwasser die hier het beste op scoorde, voor een kleine prijs met nog eens extra korting.

Niets te klagen over gemak en service.

dchan 20-08-2014 Via de website gekocht

Toen ik de levertijd van dit produkt telefonisch wilde verifieren, kon ik deze ook gelijk bestellen. Dit ging allemaal erg vlot en de bestelling was in enkele minuten geplaatst. Verder was de levering, zoals beloofd, binnen 24 uur en kon ik de bestelling goed tracken.

cchasson 20-08-2014 Via de website gekocht

de site is overzichtelijk ingedeeld kon snel vinden wat ik wilde hebben

snelle handeling ,krijgt mail met de betreffende bezorgtijden en je wordt ook nog een half uur van te voren gebeld

ruime keus

n.a.v de goede service en snelle handelingen aan iedereen.

t.n.t. alles top, ook het contact met de mensen van de levering waren vriendelijk en behulpzaam doen zeker een stapje meer dan 1 stap na de drempel top !