Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

heuperman 13-01-2014 In de winkel gekocht
cruqius

gebracht en aangesloten met notificatie vooraf binnen aangegeven tijdsblok

goede voorlichting bij aankoop

prima assortiment, ruime keuze en scherpe prijzen

In hoge mate

Stefan-01 13-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede uitleg.
Keurig 1/2 uur gebeld voor de levering

vanruitenburg 13-01-2014 In de winkel gekocht
Alphen aan de Rijn

Wij zijn zeer goed en niet opdringerig geholpen,de bezorging en verdere afhandelingen waren zeer goed.
De bereikbaarheid is goed.

Zeer uitgebreid en goede keus zelfs goedkoper dan bij andere winkels.

Ik heb al aangegeven dat wij zeer tevreden zijn en zullen dat aan anderen doorgeven.

Voor ons was alles zeer goed.

derkrientjes 13-01-2014 Via de website gekocht

We waren al geruime tijd op zoek naar de Siemens TE506209RW.
Deze machine was bijna nergens meer verkrijgbaar (Ja voor 150 euro meer!)

Op kieskeurig stond Bemmel en Kroon.
Eerst gekeken wat de recensies waren.
Deze waren voor het merdendeel zeer positief!
Mail gestuurd en konden 'm binnen 4 dagen leveren.

Zeer snelle reactie op mails.
Daar kan menig bedrijf nog wat van leren!

Klantvriendelijkheid en goede recensies!

Service en prijs. Dit is echt een goede combinatie! Wij zullen zeker een volgende keer weer Bemmel en Kroon in ons achterhoofd houden als we iets willen kopen.

mverhaagen 13-01-2014 Via de website gekocht

Lekker online bestellen, en fantastische telefoonische service om de puntjes op de i te zetten.

Zowel aan de verkoop kan als aan de installatie kant hebben de medewerkers van Bemmel & Kroon en AJ Tec perfect werk geleverd. Tijdig plaatsing gecommuniceerd en zeer professionele afhandeling op locatie. top!

Alle producten die ik wilde hebben waren in zeer korte tijd leverbaar (max drie dagen). Perfect voor mij.

Zeer vriendelijke medewerkers die professioneel werk afleveren! bedankt!

Sterk: 1. vriendelijkheid tijdens te woord staan 2. advies rond de producten 3. professionaliteit van de service monteur (zeer netjes) Geen aanmerkingen/minpunten Wel adviseer ik om proactief te bellen over voortgang van de levering.

Canadian 11-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en makkelijke website

Telefonisch contact gaat zeer snel en accuraat.
Aflevering is binnen 24 uur en de dag kan men kiezen. Een half uur van te voren wordt je door de transporteur gebeld. perfecte service !

Veel A-merken met diverse type nummers.Staat het niet op de website, een telefoontje en het is makkelijk te bestellen.

Goede service, zoals het vroeger was.
Blij dat dit nog bestaat.

Goede en duidelijke winkel& website. Perfecte service en goed opgeleid personeel. Mooi en grote winke, website is duidelijk en makkelijk. Een topper!

Jacco van der Linden 10-01-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

sevice is prima. er zat een lichte storing in de oven maar Bemmel en Kroon heeft dat prima opgelost

duboisph 10-01-2014 Via de website gekocht

ymeinesz 10-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Droger uitgezocht en order laten maken,
kon er nog even over nadenken zat er niet aanvast. Woensdag gebeld en de droger werd volgende dag al bezorgd.

Droger werd thuis bezorgd , en meteen op de juiste plek gezet , stekker erin en drogen maar. Kreeg EN een mail en nog een sms half uur van te voren dat ze eraan kwamen dus niks hele dag wachten thuis. Echt TOP

Ik zocht speciaal een Samsung en die vond ik alleen bij Bemmel&Kroon.

Zie bovenstaande argumenten.

Ik ben niet van het internet dus ben BLIJ dat er winkels zijn, zodat je de producten eerst kan zien zodat je weet wat je koopt

wilmamow 09-01-2014 Via de website gekocht

Nog geen after-sales service nodig gehad.

Snel en overzichtelijk

Kan alleen beoordelen dat afspreken aflevering en levering / tijd en datum perfect waren. Weet niet wat er gebeurt als er iets mis is. Hopelijk gebeurt dat niet.

rikderidder 09-01-2014 Via de website gekocht

Ik wilde een wasmachine kopen want de oude had het begeven. Eeen mailtje gestuurd hoelang de levertijd was omdat het product niet voorradig was, na een halve dag bericht gekregen dat deze de volgende dag weer voorradig was. Ik heb de wasmachine besteld en 2 en halve dag later stond die al thuis waarna ik weer kon wassen. Super geregeld en zeer voordelig. Wat wil je nog meer.

Kopen bij Bemmel en Kroon, super voordelig en supersnel in huis.

Goede service, snelle behandeling email, lage prijs!!!!!

Hr. van Schagen 09-01-2014 Via de website gekocht

Ruime en overzichtelijke keus, makkelijk online te bestellen.

Zeer goed geinformeerd overstatus bestelling. Snel geleverd. Bij installatie bleek helaas dat ik verkeerd type vaatwasser had besteld. Ik moest een extra hoog type hebben. Gelijk gebeld en extra hoog type werd voor mij besteld en na binnenkomst omgeruild. Klasse service.

Ruime keus online. Tussen de merken die mijn interesse hadden makkelijk te vergelijken.

Top website, top service en last but not least lage prijs.

vanwees 09-01-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website

Duidelijke communicatie over levering machine

Elsbee 09-01-2014 Via de website gekocht

eenvoudig aangeven welke punten je belangrijk vindt en dan komen er vanzelf een aantal producten waar je uit kan kiezen. Deze kan je ook nog eens makkelijk onderling vergelijken

de website heeft een gemakkelijke bestelprocedure met een aantal keuzes zoals aansluiten of niet

de afwasmachine die ik had gekozen kwam gelijk naar boven. Daarnaast waren nog een aantal apparaten waar ik nogmaals mee kon vergelijken. Ik had genoeg keuze in de klasse waar ik in zocht

makkelijk, keuze uit betalingsmogelijkheden, super service

ruime keuze, diverse betalingskeuze, super service met leveren (mail dag van te voren over bezorgtijd en een telefoontje half uur van te voren) Ik wil nog een vriezertje aanschaffen, deze ga ik zeker bij deze zaak zoeken.

Seilennada 09-01-2014 Via de website gekocht

Alles zeer gemakkelijk en goed via Internet te regelen

Super is perfect. Kreeg - na overleg- nieuwer duurder model voor de zelfde prijs. Monteur was vrirndelijk en zeer goed en gaf ook nog goede adviezen. Belde keurig voor afspraak en ook net voor dat ze er aan kwamen.

Keus genoeg! En ook nog eens voor een hele scherpe prijs.

Zeker...prima service en alles snel en goed en niet duur geregeld

Alles verliep perfect....van bestellen tot levering.

EMI61 09-01-2014 Via de website gekocht

Makkelijk besteld, vakkundig geleverd.

Afspraak was afspraak.

Veel relevante keuzemogelijkheden.

Gewoon een goed en betrouwbaar adres.

Kon makkelijk kiezen uit goed assortiment. Vragen via de mail werden adequaat en snel beantwoord. Apparaat volgens afspraak geleverd, door een kundige en betrouwbare heer. Niets dan lof!

A Lagarde 08-01-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk via internet bestellen

snel en goed

tygo02 08-01-2014 Via de website gekocht

Het is makkelijk iets online te bestellen en te betalen.

Het product wordt keurig thuisgebracht. Je krijgt eerst een mail over de te verwachten bezorgingstijd en op de dag zelf een kwartier van te voren nog een telefoontje. Het product wordt uitgepakt binnengebracht en het oude product wordt weer meegenomen. Je hebt er zelf geen rommel van. De bezorgers waren ook erg vriendelijk.

Het assortiment is groot.

De goedkoopste prijs en een goede levering.

Tot nu toe vindt ik alles goed.

jabbie 08-01-2014 Via de website gekocht

online bestellen

keurig 20 min voor aflevering gebeld en op afgesproken tijd geleverd.

grote keuze en tevens de goedkoopste in mijn geval (siemens wasmachine en droger)

heb alleen positieve ervaring met dit bedrijf.

prijsstelling oke afspraken oke levering oke echt niets op aan te merken

michelfuncke 08-01-2014 Via de website gekocht

gewoon via de site je product keuze maken en alles op voorraad uit eigen magazijn

keurig volgens afspraak geleverd en ook de datum en bezorg tijden via de mail ontvangen .ook kreeg ik nog een half uur van te voren een telefoontje dat ze er met 30 minuten waren

zeer ruime keus en de aller nieuwste modellen gewoon op voorraad

zeker een aanrader gezien de keuze ,service ,en prijs

zeer goede service producten gewoon op voorraad bij de miele service winkel zat er een wachttijd van 14 dagen op keurig volgens planning nette bezorgers die ook de oude machine gelijk afvoeren en de nieuwe machine plaatsen en aansluiten netjes de verpakking ook meenemen en keurig volgens afspraak kortom een super winkel en kom er zeker vaker bemmel en kroon bedankt voor de service

Reisgraag 08-01-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

6,5

we konden rustig rond kijken en niet dat er gelijk verkopers op je afspringen

zoals afgesproken werd ik ruim van te voren gebeld dat ze er aan kwamen

we hadden wat meer merken koffie machines verwacht

men gaat goed met klanten om en proberen je niets extra aan te smeren

ruim opgezette winkel vriendelijk personeel, je gaat met een goed gevoel weg

Wasboy 08-01-2014 Via de website gekocht

Artikel gevonden via kieskeurig.nl. Bestellen en betalen is zeer gemakkelijk. De aankoopbevestiging en zeer snelle levering is geweldig.

Apparaat is gratis geinstalleerd en op de goede plaats gezet.

Zeer concurrerende prijs!

Ik ken deze winkel al jaren. Bemmel en Kroon staat en stond in Den Haag bekend als degelijk en betrouwbaar. Hier kun je gerust iets kopen

Niet alleen de (web)winkel voldoet ruimschoot aan de verwachtingen, ook de firma Fiege verdient een compliment. De wasdroger is keurig op tijd bezorgd door twee nette en zeer vriendelijke en behulpzame heren. De wasdroger was binnen een mum van tijd vakkundig geinstalleerd.

DMLee 08-01-2014 Via de website gekocht

Heerlijk thuis bestellen zonder dat je de deur uit moet. De website is overzichtelijk en artikelen zijn makkelijk te vinden.

Goede service, ze waren zelfs iets te vroeg dus had ik de rest van de dag voor mijzelf.

Groot assortiment.

Goede webwinkel en vriendelijke bezorgers.

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Vriendelijk en snel.

Brinks78 08-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Ook de zoekfunctie voor wasmachines was erg compleet.

De machine die we hadden besteld was niet meer leverbaar. Zonder meerkosten kregen we het opvolgende model geleverd.

Zeer ruime sortering. Wij wilden per se een Siemens vanwege onze goede ervaringen in de aftersales bij andere apparaten. Bemmel en Kroon kon het hele gamma van Siemens leveren.

Snelle afhandeling en en zeer nette aflevering. Het apparaat werd aangesloten en getest. De afleveraars wisten waar ze het over hadden.

Een prettige website en een snelle afhandeling. De afleveraars waren kundig en netjes. Ik zou Bemmel en Kroon aanraden bij mijn vrienden en kennissen.

DutchJay 08-01-2014 Via de website gekocht

De online site van Bemmel en Kroon is zeer makkelijk te gebruiken. Ik vond het niet lastig om mijn gezochte product te vinden. De prijzen zijn concurrent, en betaling was makkelijk.

Service kan niet beter! Mijn email vragen waren met spoed beantwoord. Levering en installatie van mijn ingebouwd koel- vrieskast was in een eerste klas manier uitgevoerd. De technicus van AJTec (de installatiebedrijf voor Bemmel en Kroon)was zeer vriendelijk en professioneel.

Goed keus van producten en voor een goede, concurrerende prijs.

Eerste klas dienst zonder een eerste klas prijs. Mijn ervaring met Bemmel en Kroon was uitstekend. Wanneer ik andere keuken producten nodig heb, dan ga ik, zonder twijfel, naar Bemmel en Kroon terug.

dvdpavert 07-01-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Na de winkel ingelopen te zijn zochten we een nieuwe koelkast/ vriescombi. Alles staat duidelijk en overzichtelijk in de winkel. Nadat we het bewuste product hadden gevonden kwam er na 5 min de verkoper aan. Heel vriendelijk werden wij geholpen en product was op voorraad. Direct naar de balie om gegevens door te geven.

De service in de winkel was super, verkoper vermelde ook nog eens dat er 50,- vd prijs af ging. En bij bosch aankoop was er al 100,- beloofd. Dus meevaller. De koelkast werd ook nog eens gratis geleverd. Wat een win win situatie. 2 beleefde heren kwamen de koelkast brengen keurig volgens afspraak. Ook kregen we zaterdag email hoe laat ze zouden komen op maandag. Top geregeld!

Diversiteit genoeg aanwezig. Wij gingen voor aanbieding van bosch naar aanleiding van krantje winkel die geldig was t/m 31 dec.

De netheidheid vd winkel, vriendelijkheid vd verkoper, snelle en kosteloze levering hebben wij als prettig ervaren.

Markkieh 07-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer goed geholpen in de winkel te Cruquius. Professioneel. Zaterdag keuze gemaakt, wasmachine en droger, dinsdag geleverd. Prima op tijd. Je krijgt ook nog een half uur voor aflevering een belletje. Netjes en vakkundig geplaatst!

We hadden eerst vooronderzoek gedaan op internet. We hadden een voorkeuze gemaakt en verwachtten niet dat we deze zouden aantreffen in de winkel en dat ze zo'n groot aanbod zouden hebben. Uiteindelijk is de keuze op een ander merk geworden.

Goede service, afspraken worden nagekomen, zelfs de aflevertijd! Ook waren de machines scherp geprijsd.

Professioneel en niet opdringerig. Super winkel. Je voelt je een gewaardeerde klant.

Jan Nrg 07-01-2014 Via de website gekocht

Snelle levering. Goede informatie over tijden van levering. Kopen via website gaat dus prima. In de winkel zelf is het een stuk minder. Onvriendelijk personeel en niet deskundig. Was in Zoeterwoude. Desbetreffende verkoper vond het onzin dat we een alarmsignaal op de koelvries wilden. Zijn kind zat immers nooit aan dat soort zaken vroeger. Tja.... eerst even vragen waarom je het zou willen had wel netjes geweest i.p.v. een vooroordeel hebben. De koelvries was namelijk niet voor onszelf ... Daarnaast niet echt veel parate kennis van de apparaten die ze verkopen. Dus via de webshop zelf kopen gaat een stuk beter.

K. van Noort 07-01-2014 Via de website gekocht

Goede website, heldere informatie over combinatie-ovens, prima!

Ze zijn zeer klantvriendelijk, luisteren goed naar je vraag en werken erg snel. De levering en plaatsing door de monteur was buiten kunst!

Meer dan voldoende keus in de webwinkel.

de Prijs en kwaliteit zijn zeker in balans.

De afstemming tussen (web)winkel en service bij levering/plaatsing vind ik uitstekend. Dat is voor mij erg plezierig

rwp83690 07-01-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

mooie winkel, duidelijke prijs aanduiding op de artikelen

netjes een mail op de voorgaande dag en gebeld30 minuten van te voren volgens afspraak.

heel veel modellen in verschillende prijsklasse, dus voor ele budget een artikel

goed volgens afspraak geleverd.

goede informatie in de winkel, en volgens afspraak afgehandeld, dat maak je wel eens anders mee.

ocoolwijk 07-01-2014 Via de website gekocht

Ik heb al heel wat apparatuur bij Bemmel gekocht. Ook bij deze aankoop weer waardering en een compliment voor de vriendelijke en vakkundige verkoop, de accurate bezorging en de verzorgde plaatsing van de apparatuur door het Bemmel en Kroon team.

zonneveld1954 07-01-2014 Via de website gekocht

Kijken via internet en als je vragen hebt krijg je keurig via telefoon antwoord

Vriendelijke medewerkers en ook op 3 hoog zonder lift wordt alles netjes bezorgd

Koelkast, wasdroogcombinatie en gasplaat gekocht en er is keuze uit vele merken

Vooral door de persoonlijke service

Super vriendelijke mensen en goede service

hula 06-01-2014 Via de website gekocht

De beoordeling zegt al voldoende

gratis aansluitservice, Perfect!

Wat we zochten was in zeer ruime mate aanwezig.

We kochten 30 jaar geleden al in de winkel. De service is op de website
absoluut gelijk gebleven.

gelet op de beoordeling we zijn op alle punten 100% tevreden.

normaarp 06-01-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Alles goed geregeld.

Ik ben tevreden met de service. Vanaf het bestelling tot het bezorging en montage.

edward16 06-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Zowel in de webshop als in de fysieke winkel (Cruquius) een uitgebreid assortiment.

Erg prettig om in de fysieke winkel een goed overzicht te hebben van de online producten, en met dezelfde prijs als online.

mirjam365 06-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

De wasautomaat die wij voor ogen hadden bleek helaas niet meer leverbaar te zijn. Er werd een vergelijkbaar, maar duurder alternatief gevonden, waarbij Bemmel & Kroon een zeer klantvriendelijke oplossing voor het prijsverschil heeft voorgesteld. Van dat aanbod hebben wij graag gebruik gemaakt.
Vlotte levering, waarbij vooraf een mailtje werd gestuurd met een tijdsblok waarbinnen de machine inderdaad werd afgeleverd door twee attente heren.

Hierboven alle punten al gemotiveerd.

TheRobster1978 06-01-2014 Via de website gekocht

Via de telefoon zeer snel en makkelijk te bestellen.

Klantvriendelijk te woord gestaan (telefonisch) en meteen mogelijk om het te bestellen.

Veel keus uit goede koelkasten (waar ik naar keek)

In Nederland was dit de laatste plek waar de koelkast nog aanwezig was EN op dinsdag (voor Kerst) besteld en vrijdag geleverd kon worden. Bij alle andere winkels moesten we een heel weekend zonder koelkast uit zien te zitten. Super dat het op zo een korte termijn geregeld kon worden. En ook nog eens tegen de (gedeelde) scherpste prijs.

liekje12 05-01-2014 Via de website gekocht

op internet iets gezien even gebeld met de winkel voor aanvullende info echt perfect geholpen

volgende dag in huis veel internet sites zeggen dat maar heb er drie geprobeerd en bij allemaal levertijd 2 a 3 weken terwijl ze zeggen 24 uur en allemaal dezelfde vaatwasser . bij bemmel en kroon echt binnen 24 uur top

ze hadden wat ik zocht t merk en type niet verder gezocht

super service en nette bezorgers

super service aan de telefoon en super snel geleverd ben een blij mens met mijn vaatwasser en hij wast prima schoon en is lekker stil

Goeijke 04-01-2014 Via de website gekocht

Gercaro 04-01-2014 Via de website gekocht

De bestelling opmaken ging heel simpel. Het is super snel bezorgd en dit was ook heel goed. Het product was meer dan goed. Nieuwe versie en toch voor dezelfde prijs als de ouderen. Wat jammer was is dat we in de mail niet goed hadden gezien dat de oude wasmachine leeggemaakt en ontkoppeld moest worden. Dus is de oude machine niet meegenomen. Mogelijk vetgedrukt in de mail zetten? Verder dik tevreden!

bwichers 04-01-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

via webwinkel en ook via fysieke winkel even gemakkelijk door goede informatie

in één woord: uitstekend

zeer ruim assortiment

niets dan goeds

highroom 03-01-2014 Via de website gekocht

Laagste prijsgarantie, dus je hoeft niet verder te zoeken.

Snelle en prima levering, incl. gratis bezorging en gratis aansluiten van de apparatuur.

Ze leveren alles.

Prima bedrijf.

Ik vind alles prima aan deze winkel. Ik heb wel vaker hier gekocht.

markvanrosmalen 03-01-2014 Via de website gekocht

in 2 minuten wasmachine telefonisch besteld na uitzoeken via Kieskeurig

Levering binnen 24 u. Avond tevoren e-mailtje met verwacht aflevertijdstip en 30 min vantevoren telefoontje van chauffeur. 2 Jongens brachten WA naar 2e etage en namen oude mee zonder extra kosten (bij veel anderen betaal je daarvoor 15,- extra!).

ARhijn 03-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Website overzichtelijk. Producten snel te vinden.

Uitstekende service, zowel pre-sales als after-sales.

Ruim assortiment met concurrerende prijzen.

Prima winkel.

Prima winkel. Ruim assortiment. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Snelle en kosteloze bezorging. Zowel per mail als telefonisch helderheid gegeven over tijdstip van bestelling. Als extra service werd de te vervangen (en nogal zware) koel/vriescombinatie gratis mee teruggenomen.

RoyJ 03-01-2014 Via de website gekocht

Goede en snelle service tegen de laagste prijs ! Prijs incl. bezorgkosten en installatie en oude apparaat wordt meegenomen.

Henri van Lienden 03-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, naast de A4, bij Leidschendam

Toch nog even een stukje met de auto!

Plezierige en correcte afhandeling tijdens ons bezoek aan de showroom! Wij verlieten het pand met een prettig gevoel.......zo van: hier komen we terug als we soortgelijke
zaken nogeens nodig hebben!
De aflevering vond plaats "zoals afgesproken!", goed op tijd en correct.

Zeer uitgebreid; alhoewel wij nogal specifieke eisen hadden, werden er toch goede oplossingen geboden.

Prima prijsniveau, prettige behandeling, goede service.

YWeber 03-01-2014 Via de website gekocht

De snelheid waar mee alles ging.M.n als het om een wasmachine gaat is het fijn dat het snel geregeld wordt.

De jongens die het kwamen bezorgen waren top.Alles ging even vlot en kostte geen enkele moeite.Op zulke werknemers kan ieder bedrijf trots zijn.

ruim voldoende

aan een ieder die iets zoekt in deze strekking.

Sdemuynck 03-01-2014 Via de website gekocht

Nette site duidelijke afronding.
Je word goed op de hoogte gehouden wat de status is van uw order en wanneer deze geleverd word.

Groot assortiment.

Goede service en afronding.

K. Bel 02-01-2014 Via de website gekocht

Goede site, duidelijke keuze mogelijkheden, veel gratis service, laagste prijs voor het apparaat en heel correcte terugkoppel informatie. De dag en tijdstip van levering werd ook erg goed gecommuniceerd. En de twee medewerkers zijn representatief en deskundig.

jaapeden 02-01-2014 In de winkel gekocht
cruquis

Prima geholpen in winkel

Keurig op tijd geleverd en geplaatst ,zonder kosten.

Wat we zochten hadden ze.

Niet zo massaal ,je bent meer klant