Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lbr01 01-10-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Overzichtelijke toonzaal met indicatie van prijzen, energieverbruik en geluidsniveau van koelkasten.

Prettige en goede service, zowel in de winkel als aan de telefoon (kreeg gratis temperatuurmeter mee om temperatuur in de oude koelkast te controleren en de andere dag kon de bestelling van de nieuwe koelkast telefonisch worden geaccepteerd). Snelle levering: zatermiddag besteld, maandmorgen geleverd, pinbetaling bij levering.

De belangrijke merken, in veel prijsklassen.

Zie boven.

Assortiment, behandeling in de winkel, snelle en accurate evering.

joslebouille 01-10-2013 Via de website gekocht

levertijd zes weken

niet terug gebeld nadat de verlengde levertijd ruim verstreken was (zeven weken)

zie "motivatie"

de levering werd zes weken uitgesteld (kan gebeuren als hun leverancier het laat afweten), maar het moet niet zo zijn dat, als ik na zeven weken bel, ze op dat moment met de leverancier gaan bellen en daar te horen krijgen dat het nóg eens drie maanden gaat duren. Als hun termijn afloopt (de zes weken dus) moeten ze ZELF actie ondernemen en mij benaderen met een alternatief voorstel. Ze krijgen toch nog een zes omdat de medewerker aan de telefoon zijn best deed meteen een alternatief voor te stellen en daar ook nog een korting op te geven.

qexpres 30-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, netjes op tijd een mailtje met de verwachte levertijd en zonder problemen wordt het afgeleverd.

Bij aankoop van een koelkast werd hij gratis bezorgd en binnengezet (1e etage). Vriendelijk personeel en denkt mee naar de handigste oplossing.

Alleen positieve ervaringen gehad met deze winkel.

De reden dat er NVT bij het assortiment staat is dat we via kieskeurig op die site terecht zijn gekomen en niet hebben gekeken naar de rest van hun assortiment.

Jona Kamsteeg 30-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

We hebben niet online gekocht, maar zijn naar de winkel geweest. Op zaterdag en op maandagochtend al bezorgd! Heel goed geholpen.

Het is onmogelijk om alle modellen in je winkel te hebben, maar omdat ze in Zoetermeer alleen witgoed doen, hebbenze daar juist een extra uitgebreid assortiment.

w1946end 30-09-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk om te bestellen, ik wist al wat ik zocht. Duidelijke omschrijving van het apparaat.

Ik werd steeds via email op de hoogte gehouden van de bestelling. Op vrijdag besteld, op zaterdag bericht hoe laat de levering zou komen. Ik kreeg een nieuwer type dan ik had uitgezocht dat veel duurder was en zonder bijbetaling!Bezorgd op maandag op 2e etage zonder lift, aangesloten en afgesteld, alles zonder extra kosten! Waar vind je nog zo'n goede service!

Ik wist al wat ik wilde bestellen, dus heb niet verder gezocht.

Ik zou deze winkel van harte aanbevelen vanwege de zeer goede service en de vriendelijke bezorgers. Zeer goede ervaring mee gemaakt en ik kom zeker terug.

Ik kan deze winkel van harte aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen vanwege de prima service.

Angelo Versteeg 30-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ik vind het heerlijk dat ze de wasmachine gratis hebben neergezet en aangesloten

Je wordt netjes geholpen en er is voldoende mailcorrespondentie. Top.

Veel keuze.

Zoals hierboven beschreven.

Goed bereikbaar, duidelijke opstelling en vriendelijk personeel. Ik heb geen minpunten ondervonden tot nu toe.

rien.spijkers 30-09-2013 Via de website gekocht

Wel makkelijk dat je precies kunt volgen waneer het bestelde afgeleverd wordt.

De service is zonder meer prima.
Apperatuur op de eerste verdieping plaatsen, aansluiten het oude apparaat mee terugnemen.
Ook het verpakkingsmateriaal wordt netjes mee terug genomen.

Wat huishoudelijke apparatuur betreft groot assortiment, ook inbouw.

Als je iets besteld loopt alles op rolletjes. Zelfs voor afleveren of aansluiten, ook inbouw is gratis.
Ik heb de indruk dat het betrouwbare mensen zijn die de spullen komen afleveren en aansluiten van Fiege transport. Belangrijk voor de ondernemers, maar zeer belangrijk voor de klant/

Bovenstaand al aangegeven. Uitstekende shop via internet!

emily cruise 30-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Erg goed geholpen bij het uitzoeken van de meest geschikte afwasser, alle alternatieven werden nog even op een rijtje gezet voor ons (ook al hadden we zelf al veel uitgezocht op internet).

Duidelijke uitleg over service en montage(kosten). Monteur controleerde nogmaals of wij wel het juiste formaat hadden besteld i.v.m. afwijkend aanrechtblad.

Bijzonder veel keuze. Helaas is niet alles van de website van Siemens leverbaar, maar hier werd duidelijk uitleg bij gegeven en er werd naar alternatieven gezocht.

Prima service, prima prijs, uitstekend assortiment.

Wij zijn goed geholpen bij de aanschaf van een (afwijkend formaat) inbouwvaatwasser. De winkel is echt een goede aanvulling op het aanbod op internet.

koosvrolijk 29-09-2013 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

Niet online geweest, maar gewoon in de winkel. Ging prima.

Werd prima geholpen met een deskundige uitleg.

Kwam voor een wasmachine, zeer groot aanbod en ben dan ook direct geslaagd.

Zie bovenstaande, uitleg overbodig.

Eigenlijk geen minpunten. Het positieve is dat het aanbod ruim voldoende is en dat je prettig en deskundig wordt geholpen.

bruunrien47 28-09-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude

ruime keuze, vlotte afhandeling,goede prijs, keurige bezorging op de afgesproken tijd. Lekkere bak koffie in het filiaal. Al met al zeer tevreden.

L.I.I. van der Horst 28-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

De oude wasautomaat liet het plotseling afweten en de monteur die na 5 dagen kwam wilde hem niet meer maken.
De volgende dag naar Van Bemmel en Kroon gegaan en daar kreeg ik een doed advies, waardoor ik overging tot aankoop. De volgende dag werd de wasautomaat al geleverd en geinstalleerd. Fantastisch

Er staan heel veel waasautomaten van verschillende merken. Nadat ik gezegd had wat ik wilde, werden er een aantal machines aangewezen waaruit ik een keus kon maken. Bij deze machine kreeg ik, na keuze, een uitgebreid verhaal over zijn mogelijkheden.

Door de vriendelijke houding, het geduld en de kennis over de apparaten.

Zie aanbeveling.

Kvds1 28-09-2013 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling , zeer snelle levering ( naar België ), kortom aanrader !

drise 27-09-2013 Via de website gekocht

Gister besteld vandaag geleverd door vriendelijke bezorgers. Oude vriezer is inc het verpakkingsmateriaal van de nieuwe gratis retour genomen.

Connexjohn 27-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

De dag na de bestelling werd de MIELE was-droog-combinatie(inbouw)geleverd, op zijn plaats gezet, en aangesloten.

De service van de monteurs was bijzonder goed!

Behulpzaam en vriendelijk door de verkoper te woord gestaan.

De begeleiding, uitleg en behulpzaamheid waren uitstekend. Géén negatieve punten ontdekt!

Fleurdebeurre 27-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

De meest terzake kundige ben je zelf, je weet wat je wil kopen en waaraan het apparaat moet voldoen. dan komt de verkoopadviseur om de hoek en hij geeft je advies of dat apparaat ook werkelijk is , wat je had bedacht.

goed assortiment, niet gevraagd of er meerdere maten leverbaar waren.

prima service, goed assortiment, en gratis thuisbezorgen

geen motivatie

Bernardrb 26-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Niet opdringerig, nuttige informatie, veel informatiemateriaal met toelichting

Bijna te veel om uit te kiezen, maar goed gesorteerd en overzichtelijk

Goede en nuttige informatie. Niet opdringerig, zakelijk.

dikkebas 26-09-2013 Via de website gekocht

order n.a.v. een vraag die ontstond bij het bezoek aan de site uiteindelijk telefonisch geplaatst

de bezorgers waren vriendelijk en dachten mee. De site met steeds actuele te verwachten levertijd is heel handig zodat je niet uren hoeft te gaan zitten wachten

goede service en een concurrerende prijsstelling

Hije 26-09-2013 Via de website gekocht

Goede service, alles volgens afspraak

ej overbeke 26-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

In de buurt en door de goede service, ook bij eerdere aankopen, geen behoefte aan bezoek andere zaken.

Meedenken, goed advies, nemen de tijd, keurig per mail geïnformeerd over het verloop van de bestelling, netjes afgeleverd en geïnstalleerd plus tips voor het gebruik.

Meer dan voldoende keuze in merken en prijsklassen

De wijze waarop je geholpen wordt en de afhandeling van de bestelling kon gewoon niet beter en sneller.

IK heb eigenlijk geen minpunten en ben vooral zeer te spreken over service, snelheid en de manier van bejegenen. Je zou voor je plezier nog een wasmachine kopen, maar ja.....

LauraEva 25-09-2013 Via de website gekocht

italiaans 24-09-2013 Via de website gekocht

Zeer snelle afhandeling en levering (binnen 24 uur) van telefonische bestelling van wasmachine

Exact op afgesproken tijd geleverd en volledig geinstalleerd

De door mij op internet uitgezochte wasmachine was uit voorraad leverbaar

Gezien snelheid van leveren en assortiment zal ik deze winkel zeker bij iemand anders aanbevelen

leveringssnelheid en service zijn uitstekend. Geen minpunten!

Winston Jones 24-09-2013 Via de website gekocht

Bestellen is eenvoudig via de webwinkel of in de winkel

Service altijd top.

Veel witgoed in de webwinkel

Zeker aan te bevelen.

Meerdere keren al bij bemmel en kroon gekocht. De service is goed, en de bezorging is ook erg professioneel. Zetten de koelkast netjes op zijn plek en nemen de oude mee. Ook geven ze een tijdsframe van ongeveer 3 uur, wat erg fijn is. Altijd binnen de afgesproken tijd bezorgd.

J van der Meer 24-09-2013 Via de website gekocht

Na mijn online bestelling werd er met
mij contact opgenomen wat er te verwachten was en of ik nog eventuele vragen had.

Ik vond wat ik nodig had.

Dit is de eerste keer dat ik online bestel,maar het is me heel goed bevallen.

De monteur die de afwas automaat kwam plaatsen wist precies waar hij mee bezig was. Alles klopte perfect , en binnen 1uur was de automaat ingebouwd.Na een korte demonstratie, kon de monteur naar de volgende klant en ik was tevreden.

Berthart 24-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijker dan met een paar klikken een vaatwasser bestellen, bestaat niet.

Netjes terug gebeld om een andere afspraak te maken voor de installatie. Keurig geholpen.

Voldoende keuze.

Zonder meer.

Gewoon een goeie service en afspraken worden nagekomen, prima monteur gehad.

f2hhhuisman346 24-09-2013 Via de website gekocht

Net terug vakantie, en dan een kapotte wasdroogcombinatie. Online gezocht en kwam uit bij Bemmel & Kroon. Was mij nog niet bekend. Maar stond een goed wasdroogcombinatie met modern technieken. Zeer gebruiksvriendelijk en voor een goede prijs. Wanneer je de wasdroogcombinatie ziet geloof je niet dat de prijs Zo laag is. Verder hoeft ook niets meer bij te betalen. De service is goed en vriendelijk. Een advies aan iedereen die b.v. Witgoed moet vernieuwen, kijk dan eens op website van Bemmel & Kroon. H.Huisman, Amsterdam.

spelierbroekman 23-09-2013 Via de website gekocht

vrijdag een siemens vriezer telefonisch besteld en de maandag erop al geleverd.

hiervoor geen tien omdat de vervoerder de vriezer niet helemaal aan huis kon brengen.

het assortiment op de website is ruim voldoende

aan iedereen die eventueel telefonisch wil bestellen, keurig geholpen wil worden en die pas willen betalen bij aflevering.

heb voor het eerst een bestelling geplaatst en ben zeer tevreden.

Aad van Gent 23-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Makkelijk bereikbare winkel op de Rijneke Boulevard, gratis parkeren voor de deur. Duidelijke internetsite.

Goede service, qua advies e.d.

Uitgebreid assortiment en mooie showroomkeukens.

Echt een aanrader voor anderen.

Mooie overzichtelijke winkel, product werd gratis thuisbezorgd. Duidelijk advies en aantrekkelijk geprijsd.

aadgoudzwaard 23-09-2013 Via de website gekocht

Ruime keus,goed geinformeerd personeel, alles wordt voor je verzorgt

Niets is te veel,was vergeten op te geven oude apparaat demonteren, gesproken met de monteur "doe ik wel even" ben er zelf helaas niet meer toe in staat

Zeer ruime keus,allerlei apparaten staan zeer overzichtelijk opgesteld

Een perfecte zaak, afspraak is afspraak,shoppen heeft geen zin ga naar Bemmel & Kroon waar een klant nog KONING is.

Goed, Perfecte hulp en advies. Service van grote klasse. Stipte levering en montage. Uitstekende prijs stelling. Fout. Zou het niet weten

gyswendy 23-09-2013 Via de website gekocht

Echt ALLES was goed geregeld! Vooral het bezorgmoment dat online te volgen is was erg prettig! Bezorgers hebben de nieuwe wasmachine 2 etages omhoog gesjouwd en de oude (een fijne Miele van 1000kg ;) weer mee terug genomen. Was inbegrepen in de service. Ik ben bijzonder te spreken over dit bedrijf!

klaarpk 22-09-2013 Via de website gekocht

Goede website

De miele droger die ik besteld had was een oud model kreeg een nieuwe voor het zelfde bedrag

Ruime keuze

Goed firma blijf gedurende de levering contact houden via de email

henk1917 21-09-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Producten waren aanwezig in de winkel

Prima service. Vooraf een mail mbt tijdstip bezorgen en bij aflevering nogmaals een telefoontje dat de bezorgers er aan kwamen.

alle merken aanwezig, maar niet alle types

Sinds 1996 klant en op juiste wijze geholpen door de verkopers

Verkoper heeft ons goed geinformeerd mbt voor- en nadelen, waardoor wij overtuigd waren om de producten bij hen te kopen. Ook gingen zij mee met andere prijsopgaves.

Koosderidder 21-09-2013 Via de website gekocht

Netjes te woord gestaan, goede service, goed geinformeerd, bezorging was ook geweldig.

Bob071 20-09-2013 Via de website gekocht

Goede website. Levering duurde even, maar wel op de afgesproken dag en tijd gebracht en de oude spullen mee retour.

ronaldbeeke 20-09-2013

Tot nu toe beslist geen klagen. Prima service. Afspraken tot nu toe goed nagekomen. Geen min puntjes kunnen ontdekken.

A. carino 20-09-2013 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

Ik was naar de winkel en ben ik gelijk geholpen en eerlijk verteld over de qualiteiten van een bepaalde merk van een washmachine.En ik heb gelijk besteld en was verbaasd dat ik hoeft niet geljik betaling doen.Pas als het product ingeleverd worden.

Ik kreeg een email dat rond een tijdstipt dat de bezorgtijd zal plaats vinden en het was ook netjes mooi op tijd bezorgd

in de winkels zijn netjes gesoorteerd van alle producten.

ik zal zeker aan een vriened en ook kennessen aanraden om naar Bemmel en kroon gann kopen.

Bemmel en Kroon hebt een goede serviece en goede winkel.

stanna 19-09-2013 Via de website gekocht

Geen problemen met het bestellen.
Ging goed en snel !

De levering was volgens afspraak inclusief een tijdstip van levering en een telefoontje vooraf van de chauffeur. Prima geregeld !

De wasdroger die we zochten was het goedkoopste bij Bemmel en Kroon. Er werd zelfs een nieuwer type geleverd zonder bijbetaling. Daar word je blij van !

Geen enkel probleem met bestellen, levering en service.Dat hebben we wel anders meegemaakt en daar werden we niet blij van.
Bemmel spant de Kroon !

Bemmel spant de Kroon !

EllMee 19-09-2013 Via de website gekocht

Via Internet makkelijk toegankelijk

Levering op de dag dat het ons het beste uit kwam. Op de dag van levering s 'morgens een mail waarin het tijdstip wordt aangegeven. Top geregeld

Ruim aanbod met veel A merken

Top service

Bedrijf is volledig in zijn communicatie en naar ons als klant en het is fantastisch dat je zelf de datum van levering kan bepalen.

a.boschman 19-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Voorkomend, snel en prettig.

meubelboer 19-09-2013 Via de website gekocht

Gistermiddag om 14.30uur besteld en vanmorgen voor 10.00uur geleverd en geïnstalleerd.

Direct na de bestelling een bevestiging per e-mail gekregen.
's avonds een tijdsindicatie voor levering en voor aankomst een telefoontje.

Zeer ruim assortiment en prima geprijsd.

Altijd!

's Middags besteld en de volgende ochtend al geleverd en geplaatst. Oude wasmachine en verpakkingsmateriaal ging mee retour. Na installatie de wasmachine even getest en uitleg en tips gekregen. Super service...!

lucycoenen 18-09-2013 Via de website gekocht

duidelijke webshop,vandaag bestellen morgen in huis.

duidelijke info per mail over bestelling en bezorging. Goed telefonisch bereikbaar voor vragen. Garantie service kan ik nog niets over zeggen

voldoende

prijs kwaliteit verhouding

Romana51 18-09-2013 Via de website gekocht

Fijne en gemakkelijke website en snelle levering.

Nette bezorgers en plaatste de machine op gewenste plek en der oude machine werd netjes afgevoerd. Werd precies op tijd afgeleverd.

Genoeg keuzes en beschrijving van het artikel.

Keurig en snel geholpen en snel antwoord op vraag via e-mail door de heer P. Zuur van Bemmel en Kroon

Ik heb 10 jaar geleden mijn oude wasmachine bij Bemmel & Kroon gekocht en ik was zeer tevreden over de service vandaar dat ik geen moment heb getwijfeld om mijn nieuwe wasmachine weer bij deze firma te bestellen.

bozo70 18-09-2013 Via de website gekocht

ik had een wasmachine besteld. die hebben ze tot de badkamer gebracht, geplaatst en klaar gezet. Ik kon gelijk was gaan wassen

foxfire41 17-09-2013 Via de website gekocht

ik werd keurig terug gebeld en goed te woord gestaan

oude apparaat werd meegenomen nieuwe apparaat keurig op zijn plaats gezet afgesteld en aangesloten

zeer tevreden

vrienden en familie

keurig en net personeel zeer beleefd ik was al eerder tevreden bij de vorige aankoop en optijd geleverd

Esther197000 17-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Je kunt makkelijk online bestellen en in de winkel wordt je ook goed te woord gestaan. Veel vergelijkingsmateriaal.

Gemak van bestellen en de keuze van aflevering.
Daags van te voren een mail hoe laat je ongeveer het artikel kunt verwachten en op de dag zelf een half uur van te voren een telefoontje dat ze eraan komen. Vriendelijk personeel.

Genoeg merken aanwezig.

Genoeg keuze en personeel is niet opdringerig en als je vragen hebt staan ze je goed te woord.

ariekanarie 52 17-09-2013 In de winkel gekocht
forepark

op en top service nette verkoper had overal verstand van nette chauffeurs netjes alles op zijn plaats gezet en aangesloten

kavango 16-09-2013 Via de website gekocht

Per telefoon kon ik mijn bestelling plaatsen enwerd vriendelik te word gestaan

Alle telefonische afspraken warden per e-mail bevestigd, ik werd per telefoon geinformeerd over het verloop van de aflevering. De bestelling werd op de afgesproken datum afgeleverd en ik werd geinformeerd over de tijd. De chauffeur informeerde mij telefonisch over het nog preciesere tijdstip. Al met al prima service.

Goede service en dat is geen alledaags product meer

numan-faber 16-09-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

de verkoper heeft ons prima voorgelicht,wij zijn dan ook heel blij met onze keuze

De volgende dag kwam de monteur al langs en heeft alles uitstekend in orde gemaakt, ook een heel prettige persoon en had kennis van zaken

we kiezen uit diverse ovens

Ze hebben heel veel keus en je wordt prima geholpen op allerlei gebied. De zaak op zich is al een kijkje waard

Jammer, dat zij niets in voorraad hebben, maar moeten bestellen. Gelukkig konden wij een ander artikel wel meenemen,waar wij niet zonder konden.

Annemamma 16-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, bestelling gratis thuisgebracht. Thuis met de mobiele pin betalen.

Bestelling gratis thuisgebracht door correcte, vriendelijke koerier. Goede info per e-mail.

Voldoende keus in de door ons bestelde artikelen.

Ruime keus. Gratis verzending. Niet vooruit betalen, maar bij levering onder rembours met het mobiele pinapparaat. Snelle levering, correcte & vriendelijke chauffeur, goede informatie omtrent levering e.d. per e-mail.

venletti 16-09-2013 Via de website gekocht

Het werd op tijd geleverd, iets later dan beloofd maar helemaal naar boven gebracht en aangesloten. Perfect.

andreburen 16-09-2013 Via de website gekocht

Triple A Service! Vanaf het eerste moment van klantcontact via de site tot aan de snelle en keurige levering voel je dat je zaken doet me een bedrijf dat de klant op een voetstuk zet.