Deze score is berekend op basis van 3190 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cloggs 12-12-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijk website

Ruime keuze, veel voorraad

Snelle bezorging. Scherpe prijzen

A.T.Peltenburg 11-12-2014 In de winkel gekocht
Rijnekebouillevard

uitstekende informatie door prijscontrole op internet altijd zeker van de laagste prijs

tenminste 1 artikel in meerdere prijsklasses

het gemak van in de winkel kijken en afwikkelen via internet

overzichtelijke winkel goede informatie, prima afwikkeling.

a van adrichem 11-12-2014 Via de website gekocht

Hoef niet de deur uit en heb een leuke prijs afspraak kunnen maken.

snel en een goede deal

wilma bleeker 11-12-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

lekker ruim, doorzichtige lades

Uitmuntend

volop keuze en goede informatie

Ruim opgezet, groot assortiment

Rilana46 11-12-2014 Via de website gekocht

Website haperde toen ik het artikel wilde bestellen. Vaak op bestel knop moeten tikken voordat hij in het winkelmandje kwam. Ideaal dat het een dag later al geleverd werd!

hmbijl 11-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede en uitgebreide informatie

Snelle levering, zoals beloofd op de site. Mail met verwacht tijdstip van levering (blok van 3 uur). Erg handig dat ze een half uur van tevoren bellen dat ze eraan komen.

Ruim assortiment. Goede prijs en we hebben daar gevonden wat we wilden.

Zie hierboven

In eerste instantie artikel besteld bij andere onlineshop. Daar bleek dat ze niet konden voldoen aan hun leveringstermijn. Via Kieskeurig bij Bemmel en Kroon gekomen en binnen een dag werd onze vaatwasser geleverd. Heel fijn! Ordernummer: BKI438241

susanenmichel 11-12-2014 Via de website gekocht

Snel besteld en snel en duidelijk geleverd.

Duidelijk informatie over het afleveren van mijn vaatwasser. Prima

Prima keus

goed en duidelijke website, prijs technisch prima!

Goed, prijs, snelheid, aflevering. Minpunten: niet

johan.martens 11-12-2014 Via de website gekocht

Aankoop verliep heel soepel, via Kieskeurig.nl direct de aankoop gedaan

Telefonisch contact verliep bijzonder vriendelijk en effectief. Foutje van mijn zijde werkt direct gecorrigeerd en "nabestelling" van plaatsingsservice werkt ook zonder problemen meegenomen.

Alle artikelen die ik overwoog waren aanwezig in de webwinkel via Bemmel en Kroon. Ook werd de bestelling bij Bosch snel afgehandeld.

Snelle levering en vriendelijke, effectieve service.

Ben bijzonder tevreden over de klantenservicegerichtheid. Alle telefoontjes werden vriendelijk en snel afgehandeld. Alle stappen werden duidelijk uitgelegd en verliepen zoals aangegeven, zonder verrassingen. Ook werd mijn "nabestelling" van een plaatsingsservice voor de vaatwasser meteen meegenomen. Zonder vertraging ontving ik mijn vaatwasser met service. De plaatsing verliep zonder problemen en de monteur, was vriendelijk en snel.

HW1234 11-12-2014 Via de website gekocht

Website was goed en duidelijk, wat ik geweldig vond was de icons bij iedere product. Maakt het duidelijk en overzichtig

Geweldig. De SMS en de emails mbt de bevestiging, en de aflever tijd/datum. Super duidelijk en optijd. Verder hebben de heren de vaatwasser gebracht naar de bijkeuken, en de oude mee genomen

Voldoende assortiment, met de goede merken, en reviews.

Altijd, het was gewoon geweldig

Website is overzichtelijk en duidelijk. je kunt makkelijk zoeken, en de geleverde informatie is voldoende om een goede beslissing te nemen. Was een super ervaring. Meerdere websites kunnen van jullie leren.

EriklOnline 11-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met veel keus en eenvoudig besteld.

Keuze genoeg maar ik heb alleen naar wasdrogers gekeken.

Zie ook mijn motivatie bij service, als je zaken op deze manier oplost, geen gezeur en meer bieden, een echte aanrader!

Een herhaling van wat ik ook onder het item 'service' heb vermeld. Ik had een wasdroger besteld maar kennelijk was deze niet meer leverbaar. Daarvoor in de plaats werd de opvolger gestuurd die € 100,- duurder is, inclusief de aanbieding van een gratis stofzuiger. Uitstekende en uitzonderlijke service! Daarnaast alles conform afspraak, zoals informeren en bezorging.

surferstef 10-12-2014 Via de website gekocht

Via enkele muisklikken het perfecte model koelkast besteld.

Je kan zelf ook de gewenste afleverdatum bepalen en indien je dat ook nog wenst je bestelling tracen.
Bestelling perfect afgeleverd zoals voorzien.
Besteld model was niet meer voorhanden,duurder model ontvangen voor dezelfde prijs.

w.glasbergen 10-12-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Lekker dichtbij.
Binnen 2 dagen al thuis bezorgt.

goed geholpen.

keuze genoeg.

geen gooi en smijt zaak

goed geadviseerd. netjes thuis gebracht en aangesloten

Daniel Huijbens 10-12-2014 Via de website gekocht

De wasmachine die ik wilde bestellen was niet op een goede termijn leverbaar. Toen heb ik een prima voorstel gekregen voor een beter model.

Geen idee eigenlijk. Ik zocht één specifieke machine

SandraKiest 10-12-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Alles is gemakkelijk te vinden in de winkel en anders op de site te raadplegen

In de winkel werden wij goed geholpen. De droger die wij in eerste instantie wilden kopen was uit de collectie. Een vriendelijke meneer heeft ons aan een mooi alternatief geholpen en daarbij een goede prijs.

Ondanks het feit dat de droger die wij in wilden er niet was, hebben wij een goede alternatief genomen. Deze is nog beter dan degene die wij hadden uitgezocht.

Heel goed! Super vriendelijk en behulpzaam.

johnwilmot 10-12-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpsstraat

Goed te woord gestaan,levertijd met een week is prima.

Goede professionele informatie en service

Vlot en prettig te woord gestaan en professionele informatie. Service is helemaal in orde.

side 10-12-2014 Via de website gekocht

Hoe het bestellen via de website gaat: geen idee. Ik heb steeds om een offerte gevraagd, en vervolgens de bestellen geplaatst door per e-mail te reageren.

Weinig vragen gehad en nooit klachten, maar er werd binnen 1 werkdag gereageerd op een vraag.

Goedkoop, vlotte levering en de aanwezigheid van echte winkels in de nabijheid geeft een gevoel van veiligheid.

Op de website zijn ze niet de goedkoopste zaak, maar zodra je om een persoonlijke offerte vraagt, komen ze er heel erg dichtbij. Ook als je meer producten tegelijk bestelt kun je om korting vragen (zij hebben dan minder bezorgkosten natuurlijk).

ellis1947 10-12-2014 Via de website gekocht

Voor een digibeet niet helemaal duidelijk, maar bestelling prima gelukt.

Prima, e-mail en nog bellen voor levering.

Staat goed bij ons bekend. Dochter heeft er in dezelfde week ook een wasmachine gekocht.

roudwater 09-12-2014 Via de website gekocht

Goede wbsite met een duidelijk overzicht. goede feedback bij vragen

goede mailwisseling snelle reactie bij bestelling. bestelling kon naar wens worden aangepast.

een heel ruim assortiment

goede service voor een heel gunstige prijs. goede aflevering van het product

Gunstige prijzen, goede communicatie via de mail vakkundige aflevering en plaatsing. Prettige web(winkel)

A.r.o.n 09-12-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk. Je kunt gebruik maken van een aantal filters om je keuze te verfijnen. Als een klein verbeterpunt zouden ze dit aantal filters kunnen uitbreiden.
Het bestel-proces verliep prima.

Vlotte levering. Tijdvlak werd de avond ervoor gemaild. En kwartier voor levering ook nog een telefoontje.

Appartement op 3 hoog was geen probleem. Producten (koelkast en wasmachine) werden kosteloos op de juiste plek gezet en aangesloten.

Erg veel keus! De koelkast en wasmachine die ik via kieskeurig had uitgezocht konden waren beide beschikbaar.

Ik heb een prima ervaring gehad met deze winkel en zou hem zeker aanraden.

rcnelemaat 09-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk online te bestellen.

ruim assortiment

Makkelijk online te bestellen , goede sortering,
snelle levering , correct en vriendelijk personeel , goede prijs kwaliteit verhouding,prima service.

Ik heb alleen maar goede ervaring met Bemmel & Kroon , Reeds eerder een grote aankoop gedaan. Deskundig en vriendelijk personeel. Mooie showroom , ruime sortering. Kortom een aanrader.

leovanbeelen 09-12-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk via internet. Je wordt goed op hoogte gehouden van de routing

Alles werd keurig op de afgesproken tijd afgeleverd en zo nodig geïnstalleerd

ruim voldoende en goede info

Zie bovenstaande beoordelingen

Prettig en overzichtelijk shoppen; punctuele aflevering; goede service

Marieanne Vreugdehil 09-12-2014 Via de website gekocht

Via de website kan je van de gewenste produkten een offerte aanvragen.
Mijn offerte was bijzonder scherp en heb hem meteen bevestigt. Heel makkelijk en duidelijk via internet.

Je weet meteen of het produkt op voorraad is. Mijn produkt was niet op voorraad maar moest besteld worden bij de leverancier. Binnen een paar dagen kon het geleverd worden. Je kunt zelfs de dag van bezorging aangeven, ideaal als je werkt. Op de dag van bezorging krijg je 's morgens bericht hoe laat je de bezorger kunt verwachten. Een uur voor de bezorging krijg je nog een sms.

Ik heb gevonden waar ik naar zocht en wat niet op de website stond werd bij de leverancier besteld. Voor mij konden ze alles leveren.

Mij is het heel goed bevallen, ik zou best een 10 kunnen geven en dat is misschien we een beetje overdreven, dus geef ik een 8

What you see is what you get en geen mooie praatjes.

a3mar 09-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website waarop je snel het juiste product vindt.

Zaterdagavond een nieuwe wasmachine besteld, maandagochtend al binnen! Vooraf een tijdvak van bezorging gekregen en daarbij belde de chauffeur een half uurtje van tevoren ook nog dat hij eraan kwam.

uitgebreid assortiment

Vooraf een onbekende winkel voor mij, maar hier ga ik zeker vaker wat kopen.

Uitgebreid assortiment, lage prijzen en een prima service.

Rbronswijk 08-12-2014 Via de website gekocht

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook als deze op maandagochtend plaats vind. Op zaterdag ontvang je dan een mail met de verwachtte levertijd.

Deze beoordeling is met name gebaseerd op de online winkel (assortiment met scherpe prijs) en de goede levering (op tijd en volledig geïnstalleerd)

Arjanwijn 08-12-2014 In de winkel gekocht
Leidchendam

We gingen aar de winkel om een wasmachine te bestellen. Artikel werd gelijk erbij gezocht en gelijk een afspraak gemaakt voor levering.

Levering was perfect en zonder problemen werd de wasmachine naar boven gebracht en aangesloten. Gewoon top!

Wasmachine was voorradig en du gelijk leverbaar

Geode service en gemak. Levering snel en zonder problemen.

Goede winkel met goede service!

mevr. De Keijzer 08-12-2014 Via de website gekocht

banjer-98 08-12-2014 Via de website gekocht

Ik heb mijn producten via online gekocht en gebeld met een van de medewerkers van bemmel en kroon waardoor ik makkelijk kon besluit om het product te kopen

De producten waar binnen 1 week geleverd wat erg plezierig is.
Er was een kleine beschadeging wat meteen goed geregeld werd dat is pas klant vriendelijkheid.

zoveel producten waardoor de keuze zo makkelijk word om iets te kiezen daar door is er wel een product die je aan spreekt.

Ik heb voor het eerst wat gekocht bij bemmel en kroon en zou het iedereen aan raden groot assortiment. en geweldige klant vriendelijkheid

Dat kan niet zeggen omdat ik nog nooit in de winkel zelf ben geweest maar online ging het kopen ook prima. In de toekomst als ik wat nodig heb zal ik het zo weer wat kopen bij bemmel en kroon.

PGWestmaas2014 08-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site met heel veel keuzes

Ongelofelijk! Op vrijdagmiddag 5 december (sinterklaasmiddag) om 16:00u besteld en levering als de volgende dag om 08:15u.

De oorspronkelijke machine was niet meer leverbaar en gratis update naar de opvolger die € 120 duurder is.

De snelle levering en de gratis update werkt perfect!

De snelle levering en de gratis update werkt perfect!

Elly Witte 08-12-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

De winkel is vlakbij en het is heel fijn om in de winkel iets uit te zoeken.

Aardige verkoper, vond het ook niet erg om telefonisch de order aan te passen. Toen ik net te laat thuis was voor de aflevering belde de verkoper met de bezorgdienst om de koelkast alsnog af te leveren. Heel fijn allemaal.

Genoeg in de aanbieding.

Ik vind het een prima winkel, overzichtelijk en aardig personeel.

marijkewillem 07-12-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Bemmel is voor ons in de buurt.Er zijn ook vele andere witgoedzaken niet ver van ons vandaan,maar bij Bemmel en Kroon voel je je écht klant,geen nummer.Er wordt naar je wensen geluisterd met geduld en in overleg een nieuw product gekozen.

Service bleek ook echt goed te zijn.De koelkast hebben we geleegd,zij trokken de stekker eruit en namen de lege koelkast meteen mee.Ook kreeg je uitleg over het gebruik van de nieuwe koelkast.Vriendelijk personeel.

Wij hadden een ruime keus.Wilden koelkast zonder handgreep en we konden kiezen uit verschillende,ook qua kleur.

Als je rustig een artikel wilt uitzoeken kan dat.Er komt iemand naar je toe,als je dat zelf wilt en er wordt niet in je nek geblazen,waardoor je niet rustig kan kiezen.

niet van toepassing

rdrost71 07-12-2014 Via de website gekocht

even bellen en je hebt de spullen snel thuis

Telefonisch netjes te woord gestaan

voldoende keuze

in de buurt, no nonsense winkel

Wouterkeur 07-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en duidelijke communicatie.

Hele aardige en positieve bezorging via Dynalogic, gecombineerd met een een duidelijke communicatie

Scherp geprijsd en top service. Die combinatie is zeldzaam.

Scherp geprijsd en top service. Die combinatie is zeldzaam.

Dee Lelie 06-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en hulp bij vragen. Je kan zelf een een afleverdatum kiezen.

Er wordt snel gereageerd op emails en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Groot aanbod en voor een scherpe prijs.

Het is de ervaring waar je als consument altijd op hoopt, maar in de praktijk zelden krijgt.

Voor ik bij Bemmel en Kroon kocht heb ik eerst offerte aangevraagd bij een andere grote inbouwapparatuur website. Plotseling gingen de prijzen omhoog, zogenaamd omdat de fabrikant het modelnummer veranderd had. Er zou navraag gedaan worden bij de fabrikant, waarna ik gebeld zou worden. Dat telefoontje is nooit gekomen. Bij Bemmel en Kroon bleef de prijs gelijk en kreeg ik nog een extra korting. Ook deden ze over bezorging op verdieping zonder lift niet moeilijk. Van begin tot eind van het kooptraject ben ik vriendelijk geholpen en zijn alle beloftes nagekomen. Ik kan ze niet genoeg aanbevelen!

Ellenharinck 06-12-2014 Via de website gekocht

De website was duidelijk, de service was ook goed terug te vinden. Als ik Bemmel en Kroon was zou ik wel meer investeren in Adwords.

Levering was snel en zoals vermeld op de website. De bezorgers waren netjes, op tijd en namen het afval mee.

Bemmel en Kroon voldoet aan de verwachtingen. De website was duidelijk, de service was boven gemiddeld.

marcel.robert 06-12-2014 In de winkel gekocht
In Den Haag.

Ik kreeg hele goede informatie m.b.t. wasmachines. Op basis van de informatie kon ik een wasmachine aanschaffen die bij mij past.

Geen enkel winkel is groot genoeg om alles in het assortiment te kunnen bergen maar er is voldoende om een weloverwogen keus te kunnen maken.

Veel keus en medewerkers hebben kennis van zaken

Ik vind deze winkel uitstekend. Overzichtelijk, netjes, klantvriendelijk en klantgericht personeel, men neemt de tijd voor je al zit je vol vragen

Denr76 06-12-2014 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak, wat ik fijn vind dat je zelf kan bepalen wanneer het wordt geleverd. Na bestelling kreeg ik gelijk een bevestiging van mijn bestelling. ( deze had verder geen inhoud). De volgende dag netjes een orderbevestiging(factuur ontvangen). De ochtend voor de levering krijg je netjes een mail met de tijdsverwachting. Product is netjes afgeleverd (schadevrij), ze hebben al het karton weer meegenomen. De koeriers waren niet op de hoogte dat je een droger ook gelijk op de afvoer kan aansluiten. ( dit heb ik zelf gedaan, het was een kleine moeite)

irane 06-12-2014 Via de website gekocht

Website was duidelijk

Vriendelijke en behulpzame medewerkers

Een correcte afhandeling van de bestelling. Alles liep zeer netjes en vlot

familiespaan 06-12-2014 Via de website gekocht

goede zoekopties, duidelijke productgegevens, snelle offerte, laagste prijs, extra korting

mogelijkheid tot telefonisch overleg; daarbij snel en correct geholpen; aankoopbevestiging duidelijk en correct;geheel conform wens tijdstip afgeleverd

ruime keuze; van goedkoop tot duur product;

mede door de goede huidige en positieve ervaringen uit het verleden

ruime keuze; mogelijkheid tot telefonisch overleg; correcte offerte en facturering; goed nakomen afspraken; behulpzaam personeel bij aflevering

PBS 05-12-2014 Via de website gekocht

Heel makkelijk bestellen

Heel makkelijk bestellen. Keurig per mail een bevestiging. Ook een SMS bericht op de dag van levering met daarin de het tijdstip van de levering (tijdvlak van 2 uur). Alles loopt makkelijk en ze komen na wat ze beloven. Verder waren ze de goedkoopste.

leentjestarre 05-12-2014 Via de website gekocht

Alles duidelijk op de site, vlotte bestelprocedure.

De bezorgers waren heel aardig, ze hebben zich wildgesjouwd op de trappen, maar geen gezeur of geklaag, en de oude koelkast netjes meegenomen.

Wat mij betreft prima, want het artikel dat ik wilde hebben was gewoon op voorraad. Verder heb ik eigenlijk niet gekeken.

Kende de zaak niet, maar ben zeer tevreden over deze eerste kennismaking.

Ik heb totaal geen klachten tot nu toe, en ik kan alleen maar hopen dat dat in de toekomst zo blijft, mocht ik een probleem krijgen.

Marwaa 04-12-2014 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site.

Goede service.

Ruim assortiment, goede merken.

Zeer tevreden.

VanVught 04-12-2014 Via de website gekocht

Alles staat duidelijk vermeld en heeft uitgebreide productspecificaties.

Ik heb een nieuwer type, welk duurder was, voor dezelfde prijs aangeboden gekregen. Zonder te hoeven lullen als brugman.

Ben gewoon zeer tevreden!

Vriendelijk geholpen aan de telefoon, goede prijs, was de goedkoopste en de volgende dag al in huis! Helemaal super!!

Pietereneline 04-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en eenvoudige site.

We werden, na het plaatsen van de bestelling van onze wasdroger, prima op de hoogte gehouden over onze bestelling. Op de dag zelf mail ontvangen met duidelijke Track&Trace. Top!

Prima service en goede prijs. Onze nieuwe warmtepomp droger werd op de tweede verdieping geplaatst en in bedrijf gesteld. Zeer duidelijk over levering en stand van zake. Oude droger meteen weer meegenomen. Prima service!

C.M. Liefrink 04-12-2014 Via de website gekocht

De tweede keer een apparaat bij Bemmel en Kroon besteld. Prima levering en service! Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Natasja20 04-12-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website

Ik had aanvullende vragen en daarom gebeld. De medewerker kon niet direct antwoord geven op mijn vraag. Hij belde binnen een paar minuten terug met het antwoord.

ruim assortiment met een concurrerende prijs.

goede service en zeer klantvriendelijk.
De vragen die ik had werden snel beantwoord en de medewerker had kennis van zaken.

Ze komen afspraken na zowel tav terugbellen als tav tijdige levering en plaatsing.

OBK30 04-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtliche product keuze via website en klantenservice.

Directe en snelle email informatie over levering en plaatsing van bestelde product
Snelle levering en vakkundig geplaatst .
Telefonische nazorg .Top service

Nu de tweede koop gedaan. Beste preis - super servic.
Nette bekwame vakmensen. Via email altijd op de hoogte van levering en plaatsing van de bestellen producten

Zeer goede ervaring met deze winkel

Lins01 04-12-2014 Via de website gekocht

leuk om van thuis uit rustig de verschillende toestellen te vergelijken

Goede opvolging van levering, we werden inderdaad 30min. op voorhand gecontacteerd. Alleen jammer dat de oude dampkap moest ingepakt worden voor terugnamen. Dit was nergens vermeld. Gelukkig supervriendelijke man die ze toch meenam, na een koffietje natuurlijk!

Alles correct en vlot verlopen. Enkel jammer dat de termijn wat uitloopt doordat er eerst vanuit België op een Nederlands rekening dient betaald te worden. Vooraleer dit dan in orde is zijn er al enkele dagen verstreken.

Best tevreden over de webwinkel. De leveringstermijn zou korter kunnen alsook meer duidelijkheid over de overname oud toestel. De correct leveringstijd die word doorgegeven is daarentegen weer super! Nog nooit eerder zo stipt geleverd.

snoopy0268 04-12-2014 Via de website gekocht

Wordt super snel en goed geregeld, en heel scherp geprijst!

Ik heb goed te woord gestaan, het werd super snel geregeld en ook nog voor een leuke prijs! Prima bedrijf!!Aanrader!!

jodo1969 03-12-2014 Via de website gekocht

Dinsdags besteld via internet, de volgende ochtend geleverd perfect.

Vriendelijke mensen bij telefonisch contact

Heel erg uitgebreid, makkelijke internetside

Voelde goed, nette snelle levering, niks vooraf betalen pas bij levering dat ervaar ik als zeer prettig.

Na een lange dag zoeken naar de perfecte vaatwasser, uitgekomen op de site van Bemmel en Kroon. Daar de perfecte vaatwasser gevonden met een mooie aanbieding en de laagste prijs. Bij problemen om te bestellen via de site even gebeld naar Bemmel en Kroon, en zij hebben meteen mijn order geplaats, binnen 1 minuut bevestigd per mail. En de volgende ochtend geleverd. Ook handig was het volgen van de koerier via GP.En zeer prettig ervaren pas bij aflevering per draagbare pin betaald.

ABeetje 03-12-2014 Via de website gekocht

prima levering, gaat tamelijk snel en wat vooral handig is: je kunt niet alleen de zending volgen, maar krijgt zelfs nog sms jes met een tamelijk precieze levertijd.