Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Visser 30-07-2019

Vorige week ging ik naar Bemmel en Kroon om info in te winnen over een nieuwe koelkast. Ik trof daar de heer Bob van Groot Battave aan. Ik vertelde hem mijn wensen en liet een foto zien van mijn huidige keuken. Ik wilde de koelkast vervangen door een no-frost koelkast en de heer van Groot Battave deelde mij onmiddellijk mede dat dit niet mogelijk was daar de keuken te oud was. Ik moest maar een nieuwe keuken nemen. Ik was dit niet van plan en drong er bij hem op aan om mij het een en ander te laten zien. Hij bleef er bij dat het niet mogelijk was en het gesprek werd al stroever. Ik kreeg niet de indruk dat de heer van Groot Battave erg ter zake deskundig was en al helemaal niet wist wat no-frost betekende. Ik zei hem dat ik wel mijn licht bij een ander bedrijf zou gaan opsteken en hij antwoordde dat ik dat vooral moest doen. Vervolgens ging hij telefoneren en deed alsof ik lucht was. De indruk die ik van de heer van Groot Battave heb gekregen is dat hij arrogant en onbeschoft is. Voorts kleineerde hij mij en dat vond ik zeer beledigend. Zolang deze heer werkzaam is bij Bemmel en Kroon denk ik niet dat ik nog een voet in deze zaak zal zetten. Ik ben toch geen slechte klant daar ik in de laatste twee jaar een koelkast, een koel vries combinatie, een afzuigsysteem, een wasmachine en een droger bij B & K heb aangeschaft.

Jack 30-07-2019

Snelle levering, netjes op tijd en... goed en snel zowel de wasmachine en droger geplaatst en aangesloten!

Michelle 30-07-2019

Heb onze wasmachine, droger en koelkast bij Bemmel en kroon gekocht omdat het qua prijs het beste was. Daarnaast vond ik de service perfect. Werd snel geantwoord op de mail. Daarnaast zat er bij de levering een deuk in de koelkast wat heel netjes is opgelost! Ben erg tevreden :)

JESvH 30-07-2019

De online shop van Bemmel & Kroon was een van de goedkoopste leveranciers. Nadat product was besteld, bleek dit type niet meer leverbaar. Ik kreeg een nieuwer model aangeboden met dezelfde specificaties. Prijs van het nieuwe model lag 220,- boven het door mij gekozen model, maar ik kreeg het nieuwe model (zonder daarom te hoeven vragen) voor de prijs van het eerder gekozen model. Op zaterdag besteld en de maandag erop geleverd door Dynalogic, op de afgesproken tijd zonder problemen.

ordernummer BKI773885 30-07-2019

Zeer goede prijzen voor kwaliteitsproducten. Site is zeer duidelijk en overzichtelijk. Verder was het een zeer snelle levering (naar België !!! waarvoor trouwens geen verzendkosten voor werden aangerekend). We werden constant op de hoogte gehouden waar de levering zich bevond en het geschatte uur van levering was correct. Toppie

Ricky Thakkar 30-07-2019

Recently I bought whirlpool microwave AMW9605IX from Bemmel&Kroon. I selected to buy from here because of their high quality service and as one of the online shopping partners of Whirlpool as recommended by Whirlpool.nl. I placed my order via telephone and the customer caretaker was very professional and quickly helped in placing the order. The order was delivered right on time and with good packaging. I highly recommend Bemmel&Kroon for your next appliance. 10/10 for their service.

G Horsman 29-07-2019

De snelle levering heeft mij overgehaald bij Bemmel en kroon een wasmachine aan te schaffen. Zij konden wel binnen 24 uur de machine leveren die via kieskeurig had besteld! Cool bleu, mediamarkt, Bol en wehkamp niet dus vandaar!
Vriendelijke bezorgers die het zware bakbeest naar mijn 2e etage hebben getild, petje af!
En de machine draait Toppie! Bedankt kieskeurig!

Adrie 29-07-2019

Eerste aanschaf van Bosch inductiekookplaat bij firma Bemmel en Kroon. Op dit moment de voordeligste die ik kon vinden op het Internet. Makkelijk om een aankoop te doen en toen bleek dat het bestelde model niet meer leverbaar was is ons een nieuw model van een hogere prijsklasse aangeboden voor dezelfde prijs. Zeer attent gebaar. Levering zoals beloofd op de eerstvolgende werkdag met makkelijk track and trace en melding van levering binnen tijdvak van 3 uur.Nu nog inbouwen, testen en koken maar.

R. de Jonge 29-07-2019

Prima service. Prima bezorging. Ook telefonisch wordt je prima geholpen door Bemmel en Kroon. Ook de extra service om het apparaat naar een verdieping te plaatsen en aan te sluiten verloopt prima. Nemen verpakkingsmateriaal weer mee.

Jeevano 29-07-2019

Ik was op zoek naar een goedkope extra koelkast (i.v.m het warme weer én groot gezin) voor in de garage. Kwam uit bij Bemmel en Kroon die snel én als goedkoopste konden leveren. Ben blij met de Inventum KV501. Doet wat hij moet doen.

Dennis 29-07-2019

Waren op zoek naar een nieuwe grotere wasmachine. Via Kieskeurig op de site van Bemmel & Kroon terecht gekomen. Tot onze verbazing was de wasmachine zelfs nog goedkoper doordat er een cashback actie was van AEG (die nergens anders was, of we konden het niet vinden).

Knoop doorgehakt, wasmachine besteld. Kregen keurig via de mail meteen een bevestiging en dat we via een smsje de volgende dag een tijdsvenster zouden krijgen hoe laat hij geleverd werd.
Volgende dag, inderdaad een smsje in de ochtend. Tijdsvenster tussen kwart voor 1 en kwart voor 4. Rond half 3 kreeg ik weer een smsje, dat ze er over een kwartiertje zouden zijn wat bijna op de seconde na klopte.

We hadden 10 euro extra betaald zodat de wasmachine werd aangesloten en verpakkingsmateriaal weer mee werd teruggenomen. Zonder dat ik hierover moest beginnen werd dit inderdaad keurig gedaan, zelfs nog even de pootjes gesteld van de wasmachine.

Als ik echt een minpunt moet noemen is dat je niet met creditcard kan betalen in de webshop (via een creditcard ben je namelijk nog verzekerd, via iDeal niet). Maar voor de rest enorm netjes en alles op orde.

Elke 29-07-2019

Alles verliep heel vlot tot bij de levering. Ik had service gevraagd omdat ikzelf met mijn been in het gips zit en niet mobiel ben. De 2 mannen die de diepvriezer kwamen leveren waren zeer bruut. Het kon niet snel genoeg gaan. De diepvries moest op een andere plaats maar ze waren al weg voor ik het hen kon vragen. Jammer want dit laatste maakt dat ik nu minder positief ben.

A de Water 28-07-2019

Wij kopen al jaren onze witgoed apparatuur bij Bemmel en Kroon , omdat het persoonlijke contact en advies van het personeel kundig is

Radjen 28-07-2019

Hele goede ervaring gehad met Bemmel & kroon doen werkelijk wat ze beloven. Ik zocht naar een koelkast. Via internet bij hun beland, serienummer doorgegeven en een prijsopgave binnen vijf minuten gehad. Hun gaf aan goedkoper te zijn van iedereen, en werkelijk zo meer dan €200 goedkoper van de laagste prijs. Binnen tien minuten bestelling geplaatst en volgende dag keurig afgeleverd. Als via internet geregeld. Zeer te vreden.

Hendrik 28-07-2019

De klandizie was enorm goed keken nog even op internet of de koelkast ergens anders goedkoper was inderdaad dus ging er nog 50 euro van de prijs af

Fam de Jong 28-07-2019

deze week bij Bemmel en Kroon een nieuwe koelkast besteld, een Bosch, omdat onze defect was en ze een vergelijkbare duurdere van Siemens op voorraad hadden mocht ik die voor dezelfde prijs afhalen, keurig bedrijf en netje en correct geregeld.
.....

Veurink 28-07-2019

Telefonisch zeer goed geholpen. Supersnelle en correcte levering, binnen 1 dag

Hardeep Rana 28-07-2019

Good option on quality products with low prices. Very satisfied with the fast delivery

Wendy Langenburg 27-07-2019

Keurige afhandeling van email met betrekking tot aanvraag offerte.
Ook in verdere verloop goede en prettige communicatie.
Apparaten werden keurig op afgesproken datum geleverd. Prettig personeel, tot 4e etage per trap werd witgoed bezorgd. Zorgvuldige omgang met apparatuur. Kortom zeer tevreden en beveel dit bedrijf zeker aan.

wil 27-07-2019

Goede website
Duidelijke afspraken overlevering met belletje over kwartier zijn we bij u.
Laagste prijs
Bij eerder bestelling moest er een trekschakelaar af en aangesloten worden bij vervanging wasautomaat binnen 1 werkdag kwam er een monteur langs bij mijn moeder van 92.
Reden bezorgers zijn geen elektromonteur

Vrolijk 27-07-2019

Duidelijke omschrijving van de verschillende apparaten.

Voor de bezorging is het zeer handig om zelf een bezorgdag te kiezen.

Gerrie 27-07-2019

Veel keuze niet al te duur en de levering zoals afgesproken
En de mensen die hem kwamen leveren waren zeer vriendelijk
Gewoon helemaal toppie

Koos Jansen 27-07-2019

Deze shop had 3 jaar meer garantie op mijn bestelde product. Zeer makkelijk te bestellen op de site en vooral wanneer ik hem zelf wou ontvangen thuis super.

svw 27-07-2019

Onze oude wasmachine was kapot op donderdag. Op vrijdagochtend hadden we al een nieuwe, geïnstalleerd en wel, helemaal op zolder en tegen een goede prijs.

Jeannie 27-07-2019

Op de Consumentenbond heb ik wasmachines bekeken die ik graag zou willen hebben en Bemmel & Kroon stond op de lijst van winkels die de machine zou hebben, evenals een andere winkel. Beide websites vermelden dat ze de volgende dag konden bezorgen, met het grote verschil dat Bemmel & Kroon ook echt de volgende dag kon bezorgen en de andere stiekem tock niet. Dus dat was gauw besloten.
Vriendelijke medewerker bij de klantenservice.
Goede indicatie van de leveringstijd de volgende dag.

Veenstra 27-07-2019

Beoordeling 10.
AEG inbouw vaatwasser gekocht. Ivm inbouw in een IKEA keuken heb ik vooraf contact opgenomen en uitstekende informatie ontvangen. Door de AEG varioscharnieren past hij idd perfect. Het door mij bestelde model was niet meer leverbaar. Voor de zelfde prijs is een duurder model geleverd en geplaatst binnen 3 werkdagen door een deskundige en vriendelijke monteur.

ordernummer BKI773885 27-07-2019

Zeer goede prijzen voor kwaliteitsprodukten. Site is zeer duidelijk en overzichtelijk. Verder was het een zeer snelle levering (naar België !!! woorvoor trouwens geen verzendkosten voor werden aangerekend). We werden constant op de hoogte gehouden waar de levering zich bevond en het geschatte uur van levering was correct. Toppie 👍

Ton 26-07-2019

Heb een vriezer hier besteld. Communicatie was zeer belangrijk want moest deze voor mijn vader bestellen die het niet allemaal meer volgt. Uitstekend geholpen via de webshop en aparte afspraak kunnen maken. Bezorgdienst zou mij een half uur voordat hij bij mijn vader was bellen.
Dit is uitstekend gecommuniceerd met de bezorging zodat alles op rolletjes liep. Keurig geinstalleerd en de oude meegenomen.Alles op de sfgesproken tijd.

Hiemstra 26-07-2019

Ik koop hier al jaren, Bemmel en Kroon zijn 1 van de 2 interwinkels waar ik graag koop, omdat ik weet dat service hoog in het vaandel staat. Ook bij deze aankoop van een vaatwasser was dat zo. Hij is naar 4 hoog getild zonder commentaar. Doet me toch denken aan een internetwinkel die niet breidt was een koelkast naar 1 hoog te tillen en hem op de stoep liet staan. Dan is dit veel beter. Dank

Y. Groenewegen 26-07-2019

Wij hadden onze keuken 14 jaar geleden gekocht bij Bemmel en Kroon naar volle tevredenheid. Nu onze vaatwasser het begaf hebben wij in de winkel een nieuwe uitgezocht. Er is veel keus en deskundig personeel

Wanda 26-07-2019

Goede prijskwaliteit verhouding... snelle service... werd keurig op de hoogte gehouden wanneer pakket geleverd werd.
Vaatwasser is nog niet aangesloten heb nog geen mening over de werking.

Fabian 26-07-2019

Via de mail een offerte opgevraagd voor alle apparaten bij ons in de keuken, supersnel antwoord, nog dezelfde dag met ook nog eens hele goede prijzen. Nadat ik hier een order van had laten maken heb ik nog artikelen laten toevoegen en de leverdatum meerdere malen aan laten passen, dit alles geen probleem en ook weer supersnel antwoord. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Ton van Meggelen 26-07-2019

Snelle levering en goede info via Multi media.
Ruime keuze en goede website.

J.G.V. Verheijen, Capelle aan den IJssel. 26-07-2019

Via Kieskeurig op site van Bemmel & Kroon gekomen. N.a.v. goede en duidelijke info een Exquisit GS80-1A+++ vrieskast besteld voor een scherpe prijs onder ordernummer BK 177 4081 en deze binnen 48 uur ontvangen. Voor weinig extra verlengde garantie van 5 jaar kunnen bijkopen. Apparaat volgens duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing aangesloten en bij een buitentemperatuur van 28.7C koelde hij binnen 1 uur tot -6C. Na nogmaals 5 uur is hij klaar en te gebruiken. Blij met aanschaf!

Rob 25-07-2019

Wasmachine gekocht, mijn keuze was echter niet meer op voorraad. Oplossing van Bemmel en Kroon: dan leveren we toch gewoon een vergelijkbare of betere. In ons geval was de nieuwe wasmachine 100 euro duurder. Kosten voor Bemmel en Kroon. Top geregeld. Volgende dag keurig bezorgd, precies op tijd. Bezorgtijd was handig bij te houden via de gestuurde mail en app.

T tol 25-07-2019

Prima en snelle levering. Keurig thuis bezorgd we zijn dan ook zeer tevreden

F kraay 25-07-2019

Vind de shop in zoeterwoude heel leuk in gericht en genoeg om te zien om een keuze te maken eerst zien dan kopen en de verkoper was zeer vriendelijk en gaf goed advies .

Jurriaan Strous 25-07-2019

Uitstekende leverservice, product in goede staat. Bezorgers waren vriendelijk.

Ed 25-07-2019

via kieskeurig op hun website gekomen. Prijs bleek t.o.v. anderen laag. Voor bestelling nog een vraag gesteld via email, kreeg direct antwoord. Bestelling snel geregeld, Apparaten met installatie besteld. Aj tec doet voor hun de installatie en kon binnen 3 dagen komen met de spullen. Netjes en snel geïnstalleerd en alle verpakking meegenomen.

Sandra 25-07-2019

ik werd snel geholpen door de winkel en door de monteur: er werd gebeld om te checken of wat ik bestelde echt wel zou passen en de monteursafspraak werd binnen 2 werkdagen gemaakt, 3 de dag geplaatst.

Glenn 25-07-2019

Mijn verordening spitst zich toe op de uitstekende service rondom de aankoop.
Op vrijdagavond besteld, zaterdagmorgen in huis! De hele administratieve afhandeling rondom bestellen, factuur, betalen en bezorginformatie waren op en top! Een mooi voorbeeld van hoe het hoort.

DannyP 24-07-2019

Heel vlotte levering, de omschrijving van het toestel klopt volledig. Heb de kookplaat direct geïnstalleerd en werkt perfect!

Edwin 24-07-2019

Zeer content met het feit dat via de webshop alles uitgezocht kon worden en dat er door herhaaldelijk telefonisch contact gerealiseerd is dat een bestelling die om 10.00u gedaan werd en om 16.00u aangepast werd, de volgende dag netjes in het aangegeven tijdvak geleverd werd. Complimenten en een hartelijk dankjewel zijn zeker op hun plaats!!

Tom 24-07-2019

Snelle reactie na aankoop, snelle feedback, snelle levering.
Helemaal goed!

Nick 24-07-2019

Mijn product was niet meer op voorraad en niet meer te bestellen. Ik kreeg een beter en nieuwer type aangeboden voor hetzelfde geld. Dus keurige service! De levering en het aansluiten was ook prima verzorgd.

Sandra 24-07-2019

Vrienden van mij hebben deze shop aanbevolen en ik kan de goede service alleen maar bevestigen! De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De prijzen zijn scherp en de service is super. Goede communicatie over wanneer (en door wie) er geleverd wordt. Alles is snel en correct gegaan. Ik heb echt niets waar ik minder tevreden over ben. Dankjewel Bemmel en Kroon!

Hans Verkerke 24-07-2019

Na een vlotte afhandeling van de bestelling, exact volgens de gegevens van de website, volgde een correcte aflevering en plaatsing van het bestelde. Prima in orde dus.

Ndb 24-07-2019

Ik had besloten de diepvries hier te kopen omdat deze hier het goedkoopste met de langste garantie werd aangeboden. Ik heb niet lang moeten wachten op het product. De levering was heel vlot verlopen en er werd zeer goed en nauwkeurig gecommuniceerd over de levertijd via mail.

Ton Bijster 24-07-2019

Prettig en snel geholpen in de winkel
Goede communicatie voor en tijdens de aflevering vriendelijk personeel en alles goed geregeld
Na levering is er nog even gebeld door de winkel of alles naar wens was verlopen
Een echte aanrader deze winkel en een advies aan de kopers Bemmel en Kroon is duidelijk goedkoper dan welke winkel ook

Eric mieremet 24-07-2019

Al jaren klant bij Bemmel en kroon,snelle levering en keurig geïnstalleerd door een bijzonder aardige monteur Klasse!