Deze score is berekend op basis van 3190 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sandra Heemskerk 24-01-2019

Goede website, makkelijk bestellen en een snelle levering, wat belangrijk is bij een kapotte droger die je snel moet vervangen. Ook de levering was uitstekend. Goede en beleefde bezorgers die de droger naar de 2e verdieping hebben gesjouwd en hem goed hebben aangesloten.

andre 24-01-2019

super netjes verzorgt ,stofzuiger gekocht bij Bemmel en Kroon en de volgende dag werdt deze precies volgens afspraak geleverd .
ik zou deze firma zeker aanbevelen bij iedereen super service

Janke 24-01-2019

Deze shop gekozen vanwege prima advies in de winkel en levering volgens afspraak. Bij wijziging van de prijs tijdens de wachtperiode werd de prijs zonder meer aangepast.

Thomas 24-01-2019

Duidelijke site, en zeer snelle levering.
Vriendelijke bezorgers.

Scherpe prijzen.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen

Jacob Shook 24-01-2019

Voor 23 besteld en vandaag om 10 uur geleverd. Keurig afgeleverd. Onze vriezer werd uitgepakt en gecontroleerd op beschadigingen. Keurig vooraf tijdstip via bericht.
Een dikke 10.

Ruben 24-01-2019

Zeer tevreden met mijn aankoop, goede service!
De vriezer voldoet aan de verwachtingen en is volledig zoals beschreven, niets op aan te merken!

Remko Jager 24-01-2019

super bedrijf zondag avond amerikaanse koelkast besteld maandag om 11 uur in huis keurig afgeleverd en nog de goedkoopste ook zeker een aanrader

Jaap Noordhoff 24-01-2019

De meest scherpe prijs en een zeer snelle levering! Tevens het oude apparaat mee terug genomen. Kan gewoon niet beter!

Olga 23-01-2019

Super snelle afhandeling! Na het plaatsen van mijn bestelling heb ik ze nog gebeld; vriendelijke medewerker aan de telefoon. Eind van de middag besteld en de volgende dag in huis. Echt top service!

Manuel 23-01-2019

TERRIBLE SERVICE!!! NEVER AGAIN.

I bought an LG fridge for 2900 Euros! and the delivery guys dropped it on the kitchen, refuse to unpack it and place it with the doors towards the wall so I CAN'T EVEN OPEN IT, AMAZING. I called five times the shop, they told me that they will call me back but this never happened. At this moment I have all the food from the previous fridge on the ground, I can't open the fridge or even use it. I bouth my kitchen in this shop two years ago and they had a good service but this obviously is not the case now as you can see, never again.

Sabine 23-01-2019

Via Kieskeurig de passende vaatwasser uitgezocht en bij B&K terechtgekomen vanwege de scherpste prijs. Vlot en adequaat antwoord op een vraag per email over de levering. Vlekkeloze bestel- en bezorg service, met 's morgens een email van Dynalogic en een sms 20 minuten voor aankomst van de chauffeur.

FraPa 23-01-2019

Goede vakbekwame voorlichting door personel met kennis van zaken. Scherpe prijzen. Nakomen afspraken.Goed geregelde bezorging

Eugene Ceyssens 23-01-2019

Ik ben zeer tevreden.Zeer vlotte offerte afhandeling.De levering is rimpelloos verlopen.
Ben zeer tevreden met de aankoop.

Paul 22-01-2019

Deze winkel heeft een gunstige prijs/kwaliteitverhoiding. Daarnaast wordt er snel geleverd en omdat het bestelde product niet aanwezig was werd voor dezelfde prijs de opvolgende machine geleverd. Daarnaast wordt je de hele dag geïnformeerd waar de bezorger zich bevind en wanneer je hem kunt verwachten. In 1 woord prima keuze.

F. van der Burg 22-01-2019

Keurige behandeling en perfecte levering en inbouw van de oven. Telefonische melding dat men in aantocht is. Vriendelijke en deskundige behandeling

Daphne 22-01-2019

Klantvriendelijke betrouwbare hulpverlening ! Bestelling kon telefonisch gedaan worden, nadat ze vragen hebben beantwoord die ik nog had. Ook contact met monteur verliep soepel!

Turan 22-01-2019

Top service, klant vriendelijke personeel. Via site offerte aangevraagd, snel een reactie gehad. laagste prijs, goede kwaliteit. Vriezer en koelkast besteld, op tijd opgeleverd. Vriezer maakte veel geluid, zonder enige problemen omgeruild voor een nieuwe. Erg tevreden. Ik raad het zeker aan.

Sharona 22-01-2019

Makkelijk in aankoop, overzichtelijke website en regelmatig aanbiedingen. Aardig en behulpzaam personeel. Levering was snel en goed. Makkelijk met pin betaald, bij bezorging en direct geplaatst en oude meegenomen. Al met al Top service..

Anna D. 22-01-2019

Bemmel &Kroon doet wat er wordt beloofd nl. bezorging de volgende dag door 2 superaardige jongens. Werd 20 min tevoren gsmst dat ze er aan kwamen , zodat ik niet de halve dag thuis hoefde te blijven.. De oude koelkast werd gratis meegenomen.

EH 22-01-2019

Erg Snelle levering (Zelfs met sneeuwval perfect op tijd volgens schema afgeleverd), goed verpakt, keurig tot binnen afgeleverd.
We bestelden een combi-oven. Nog niet volledig kunnen testen, maar het zag er prima uit!

Mondig 22-01-2019

Een wasautomaat gekocht bij Bemmel & Kroon. Dat valt tegen. Ze zijn duurder dan andere internetwinkels, scheelt op de ruim 500 euro 40 euro. De afgesproken aflever tijd was voor 12.00 uur, Uiteindelijk was het halverwege in de middag, daar kan je dus niet op rekenen. Drie uur wachten. Waar de goedkoopste winkels ook de machine nog uit de verpakking halen en installeren, gaat hun bezorgdienst Dynalogic niet verder dan het op de drempel, in de verpakking, afleveren. Hoe je zo'n zware machine de 6 resterende meters op zijn plaats krijgt mag je zelf weten. Nee Bemmel & Kroon kan ik echt niet aanraden.
mondig 22-01-2019

Aanvulling: Nog dezelfde avond van plaatsing, belt een medewerker van Bemmel en Kroon. Op de website blijkt een mogelijkheid te zijn, om voor full service te kiezen, in het bestelproces echter valt deze mogelijkheid niet op. Hij gaat dit bezien. Het prijsverschil wordt opgelost. Al met al een prima reactie van Bemmel en Kroon.

Anouk Kool 22-01-2019

Van bemmel en kroon gekozen vanwege de service maar die was bagger. 's morgens gebeld dat ik tussen half drie en drie de kinderen moet halen. Om twee uur belde ze dat ze er binnen 20 minuten zouden zijn. Om half drie weer gebeld dat ze er om 14.45 zouden zijn. Dan was ik dus net de kinderen halen en ze konden maximaal 5 minuten wachten. Uiteindelijk konden ze wel eerst een andere klant doen maar ging allemaal heel onvriendelijk. Kwam om 15 uur aangerend om op tijd te zijn kwamen ze net de straat in. Droger uit de wagen en draaiend op het ijs in de straat en sneeuwballen naar elkaar gooien terwijl ik zo heb gehaast. Nadat ze uitgespeeld waren kon de droger naar boven waar voor 10 euro extra service het stekker in het stopcontact hebben gedaan.

Nel Goudswaard 22-01-2019

Prima webwinkel. Geleverd op de juiste datum en tijd. Zou hier zeker weer bestellen.

Jauke 22-01-2019

we hebben onze producten besteld bij Bemmel en Kroon vanwege de goede prijs - kwaliteit en eerdere goede ervaringen met dit bedrijf. Ook dit keer was alles goed verzorgd. Een goede indicatie van de aankomst van onze bestelling was goed te volgen via de route van de chauffeur en alle producten zijn naar tevredenheid bezorgd.

Linda eskes 22-01-2019

Je wordt vriendelijk geholpen. Geen gedrang om te kopen. Chauffeurs zijn vriendelijk en netjes. Top

Bob 22-01-2019

Zeer scherp geprijsd!
De eerste levering was niet helemaal compleet maar dit is snel opgelost.
Het contact met de webwinkel was uitstekend en alle vragen waren snel beantwoord.
Ik raad deze winkel zeker aan.

Crrosbergen 22-01-2019

Na bestelling bleek model niet meer leverbaar. Direct een alternatief aangeboden,nl een beter model voor dezelfde prijs. Communicatie uitstekend:orderbevestiging factuur en levertijd. Levering vlot en keurig door 2 nette mensen verzorgd.

J.Caljouw 22-01-2019

De winkel is overzichtelijk, het personeel is goed op de hoogte, levering is kort en de monteur is bekwaam en op tijd.

Sander 22-01-2019

Snelle levering en goede bezorging tegen een goede prijs.
Zeer tevreden! Een aanrader!

Fam Ritzen 22-01-2019

Ontzettend snel, deskundig en vriendelijk geholpen. Vrijdag 17 uur offerte gevraagd, binnen 5 minuten een mooie prijs gekregen, en zaterdagmiddag al de eerste was kunnen draaien. Geweldig!

Pim 21-01-2019

Wij kozen voor een scherp geprijsde inductiekookplaat van Bosch. Levering en montage waren prima in orde, op tijd en netjes afgewerkt. Deskundige installateur die de oude apparatuur en de verpakking weer netjes mee terug nam.

van leenen 21-01-2019

prima bezorgers zeer vriendelijk goed aangesloten werd netjes opgeneld we zijn onderweg heb nog gelachen forse mannen moesten onderin t keukenkastje aansluiten

Theo 21-01-2019

in de Bemmel&Kroonwinkel (Cruquius) uitstekend geadviseerd door een medewerker, mooie prijs kwalteit verhouding mede dankzij Black Friday ! Aflevermomen was 2 maanden later, geen probleem zelfs betalen kan pas bij aflevering. Inmiddels heeft alevering plaatsgevonden op het afgesproken moment, wasmachine en droger zijn bedrijfsklaar opgeleverd.
Compliment voor de service, flexibiliteit en accuratesse !

René 21-01-2019

Door te bellen met de shop i.v.m. korting op showroommodel kwamen we er achter dat dit geen optie was. Kwamen keurig met een alternatief. Deze besteld en betaald ben keurig geholpen en alles bevestigt via mail. Bezorging keurig uitgevoerd met een duidelijke tracking en trace.

Fam Ritzen 21-01-2019

Alles snel en goed afgehandeld. Offerte aanvraag op vrijdagmiddag, binnen 5 minuten leuke prijs, volgende dag geleverd rond de middag. Prima geregeld.

Mirtje 21-01-2019

We hebben een wasmachine en droger van Siemens gekocht bij Bemmel & Kroon in Cruquius. We zijn er zeer fijn geholpen. Duidelijke informatie van een zeer vriendelijke verkoper. De man was niet opdringerig dus heel fijn! We hebben een goede prijs betaald, dus ook prijstechnisch zeker aan te raden.
De levering ging zeer voorspoedig, alle nieuwe apparaten naar zolder en aangesloten en de oude weer naar beneden en meegenomen door de bezorgers. Top!

Familie van der Burgt 21-01-2019

Eerste keer dat we via Internet iets bestellen, waren daar altijd huiverig voor.
Echter, we zijn zeer tevreden.
Professioneel, duidelijk en voordelig!!
Ook de transporteur waar mee gewerkt wordt super goed geregeld!!
Voor herhaling vatbaar.

Tijmen Kluiters 21-01-2019

Prima koelkast besteld bij Bemmel-Kroon, heel groot, stil en makkelijk aan te sluiten.
Communicatie over de levering van de koelkast was uitstekend.

Mark 21-01-2019

Contact tijdens offertefase was goed en duidelijk. Levertijd was ook prima, zoals afgesproken.

Geweldige 9 plus organisatie 21-01-2019

Tijdens onze speurtocht naar de “door de Consumentenbond aanbevolen vaatwasser” kwamen via internet bij Bemmel & Kroon uit. Wat ons opviel was de overzichtelijke website en de scherpe prijs kwaliteit verhouding. Tevens gaven alle reviews ons een goed beeld van de service. Na bestelling van de vaatwasser was alle communicatie erg duidelijke, zodat wij precies wisten waar we aan toe waren en wat wij konden verwachten tijdens transport en levering. Vooral de duidelijke communicatie is een heel fijne ervaring. Vaak koopje via internet dure artikelen en daarna is het klaar, communicatie tot aan de deur noemen wij da en verder niets.
Bemmel & Kroon, ga vooral zo door en blijf streven naar een organisatie die een 10 verdient, voor nu een 9 (moet een uitdaging blijven).

Claudia 21-01-2019

Super....... zaterdag wasmachine stuk. Drama voor een gezin met 6 kinderen. Zondag gegoogeld naar een wasmachine. Mijn keuze gemaakt en gegoogeld waar ik de wasmachine voordelig kon kopen. Dat bleek Bemmel-Kroon te zijn, goede keuze. De volgende dag voor 10.00 bezorgt, geplaatst e n oude wasmachine meegenomen. Super snel geregeld allemaal. De wasmachine staat ook al aan om de was van 6 kinderen weg te werken. Claudia

Julémont F. (ordernummer BKI735320) 20-01-2019

De Siemens-diepvriezer kocht perfect aan mijn behoeften en verwachtingen. Ik ben helemaal tevreden met de prijs en de service. Ik raad aan Bemmel Kroon.

Paul 20-01-2019

Goede webshop voor gemakkelijke vergelijking.
Correcte en snelle levering.

Hannie Varga 20-01-2019

In de winkel vriendelijk geholpen en de jongens die de koelkast en stofzuiger thuis kwamen afleveren. Waren beleefd, netjes, vriendelijk en behulpzaam.
Ik beveel deze winkel dan ook van harte aan.

Marco D 20-01-2019

Geweldig om te ervaren dat er ook gewoon bestellingen 100% volgens belofte worden uitgevoerd.
Wel zo handig bij een kapotte wasmachine!
Vrijdags een nieuwe wasmachine besteld en de volgende dag geleverd en op de plek geinstalleerd.
Mijn oude kapotte wasmachine werd gelijk weer meegenomen. Geen gedoe. Heerlijk!
Ik werd nauwkeurig op de hoogte gehouden van elke stap van de bestelling en de levering met track and trace (op 20 min. nauwkeurig!) super, Well done, volgende keer zeker weer!

Chapeau Peter!

(bestelnr 403863)

Ron 20-01-2019

Zeer goede service, denken echt mee om met de beste oplossing te komen. nette en snelle levering en installatie. En nog voor een scherpe prijs.

Gaby 20-01-2019

Heel geduldig met het verzetten van de afspraak. Heel sympathiek, altijd correct en professioneel. Goede communicatie

Hassine 20-01-2019

perfect service,op tijd geleverd. mijn eerste keer dat ik bij deze winkel iets koop. als ging per telefoon, als ging souple.

Dinie 19-01-2019

Prima service , snelle levering . De magnetron voldoet volledig aan onze verwachting.

Polleke 19-01-2019

Winkel met de allerbeste service!!!! Ik koop nergens anders meer mn witgoed! Een hele dikke dume voor dit bedrijf!