Deze score is berekend op basis van 2959 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.K. 11-03-2019

Uitermate weer prettig geholpen voor de aanschaf van een inductiekookplaat. De afgelopen jaren hebben wij bijna al onze keukenapparatuur vervangen en vorige jaar de wasmachine en droger eveneens.
De prijzen zijn zeer concurrerend en daarbij heb ik in Bemmel en Kroon veel vertrouwen. Ook de plaatsing van de apparatuur is heel goed gegaan en wij hebben geen enkele behoefte om voor een nieuwe aankoop elders te gaan shoppen. Overigens: wij zijn zeer kritische kopers.

COEN 11-03-2019

UITSTEKEND VANDAAG BESTELD ,MORGEN IN HUIS HET KAN NIET BETER
DUIDELIJKE UITLEG OVER HET GEKOCHTE ARTIKEL
JE HOEF MIET LANG TE WACHTEN AAN DE TELEFOON

Klant 01 11-03-2019

Voor tweede keer een product besteld bij deze firma, contact gehad en goede voorlichting ontvangen, product van zelfde leverancier snel en correct ontvangen. Ook weer prima geregeld.

Klant 01 11-03-2019

Aanbieding op site klopte precies, product was echter niet in voorraad, krijg je direct bericht van en dat het besteld wordt, aanbiedingsprijs bleef gelijk en product is daarna prima geleverd.

Pieter 11-03-2019

Snelle service, duidelijk over levertijd en bezorging, goede prijs. Deze winkel doet wat het belooft tegen een eerlijke prijs. Nog geen ervaring met service (gelukkig nog niet nodig gehad), maar het hele bestel, betaal en leverproces geven veel vertrouwen.

Wim van der Linde 11-03-2019

Prettige hulp en uitleg in winkel. Snelle bezorging (volgende dag) en plaatsing. Oude apparaat afgevoerd. Vriendelijk personeel.

Peter 11-03-2019

Wasmachine gekocht via de website. Het bestaande product was niet meer leverbaar maar werd kostenloos opgewaardeerd naar het nieuwe model. Zeer goede service.

Gerrit van der Staak 10-03-2019

Goed advies. Behulpzaam bij het uitwerken van keuzes. Alternatieven besproken. Ruim de tijd genomen om alle mogelijkheden te bekijken. Geen tijdsdruk.

wil 10-03-2019

niet zo duur en niets is ze te moeilijk. In december besteld en afgeleverd op afroep. Perfect

Rob (Wilp) 10-03-2019

Vaatwasser van Bosch besteld die achteraf niet meer leverbaar was. Zonder meerkosten een beter model geleverd gekregen: prima service en bijzonder snelle levering (vrijdagavond besteld en binnen 14 uur, op zaterdag, al geleverd).
Vaatwasser werkt zonder problemen.

J. Meinders Enschede 10-03-2019

Hallo allemaal,
Als je iets gaat bestellen bij Bemmel en Kroon B.V. dan ga er maar vanuit dat het allemaal goed komt zonder gedoe achteraf ,en een betere prijs kan je bijna nergens vinden op Internet.
En de afspraken zijn ze perfect nagekomen alles was super.

Roel Pot 10-03-2019

Twee keer iets gekocht bij Bemmel en kroon en zeer tevreden.
Bij de bestelling van een nieuwe vaatwasser zelfs nog gevraagd door hun om het type van de oude op te geven want dan kunnen ze controleren of de bestelde wel past, echt top is dat.
Ook het inbouwen van de vaatwasser is uitstekend gegaan.

Marc 10-03-2019

Een van de winkels met de goedkoopste prijs. Geen verzendkosten. Product op voorraad, dus vrijdag besteld en zaterdag in huis. De transporteur gaf duidelijke informatie hoe laat het bezorgd zou worden en zelfs de naam en foto van de chauffeur stond erbij. Zeer nette informatie!

Yvonne 10-03-2019

We hebben een wasmachine gekocht bij bemmel en kroon. Nadat ik hem betaald had kregen we bericht dat hij uitverkocht was en niet meer leverbaar. We kregen voor dezelfde prijs een nieuwere variant. Prima service! Hij is volgens afspraak geleverd en we zijn er super blij mee!

Chrizz 10-03-2019

veel keuze, goede weergaves, mooie prijzen en acties. snel besteld, makkelijk te plannen wanneer je laat bezorgen. En een hele goede afleverservice.

freek 09-03-2019

prima shop, goeie prijs, duidelijke site, bezorging zoals afgesproken, kort om, zoals het bedoeld is.

Henk 09-03-2019

Leuke website is goed te navigeren. Snelle en keirige levering. Juiste aangegeven levertijd.

Frits 09-03-2019

Keurige winkel en webshop. Wij hebben onze wasmachine sàvonds via internet besteld en de andere dag werd deze keurig op tijd afgeleverd. de machine is keurig boven gezet zonder iets te beschadigen of te stoten.
Top Geregeld

Fred 09-03-2019

Gisteren besteld en de volgende dag bezorgd. Er werd via de mail keurig een factuur gestuurd en de bezorging was mooi op tijd en deze jongens deden alle moeite om de machine op zijn plaats te krijgen. Ik kan niet anders zeggen dan topservice en alles perfect volgens afspraak
Waar vind je dit nog.

Inge van Laarhoven 09-03-2019

Ik vond deze shop toen ik prijzen aan het vergelijken was .mijn keus viel op uw shop. Nog onbekend bij mij, maar nu zal ik daar als eerste kijken. Moest besteld worden maar goed contact met jullie shop gehad. Track en tracé was heel goed. Aardige man hoor Earl.

Willem de Vries 09-03-2019

Voor mijn 94-jarige moeder hadden wij een koelvries combinatie bij de Mediamarkt besteld. Helaas na betaling bleek ineens dat deze niet geleverd kon worden. Met spoed moesten wij een andere koelkast kiezen en gelukkig vonden wij er 1 bij Bemmel & Kroon die binnen 1 dag geleverd kon worden. Alles was keurig in orde, werden op tijd ingelicht wanneer hij gebracht zou worden. Er was maar 1 ding jammer, door de wegomlegging in Rotterdam Ommoord waren de leveranciers 40 minuten later en behoorlijk chagrijnig. Wat ik me wel kon voorstellen want hun hele schema liep zo in de war. Dit was dus overmacht en konden de heren niets aan doen.

Albert Kuipers 09-03-2019

Prima shoppen alles goed geregeld volgens afspraak kan niet beter aanrader voor iedereen.

M. Hulleman 08-03-2019

Bemmel & Kroon, ze leveren een top service. Mijn type wasmachine was uitverkocht, kreeg een duurder model tegen dezelfde prijs geleverd. Ik was aangenaam verrast. De afspraken worden nagekomen. Telefonischook altijd correct. Ook de heren die kwamen plaatsen waren accuraat. Ik beveel deze firma zeer zekers aan! 😉👍🏽🍀

Dennis van hagen 08-03-2019

Ik heb deze winkel gekozen voor de scherpen prijzen goed advies door vakkundig personeel en de ruime keuzes voor alle benodigde apparaten en omdat je ook nog kan kiezen voor het plaatsen van de apparaten door een inbouwservice tevens zijn dat ervaren mensen die alles netjes afhandelen gaan niet eerder weg voor dat alles perfect is echt een aanrader

Eli de Graaf 08-03-2019

Goede voorlichting en advies in de winkel,later werd de prijs naar beneden aangepast door de laagste prijsgarantie.
Reageerden super snel op mijn vragen ,echt top ben zeer tevreden over de goede service.

van hilst 08-03-2019

Ik ben tevreden over de aflevering , van mijn bestelling ! En de behulpzaamheid ,van het personeel ! Chapeau !

H&M 08-03-2019

We waren op zoek naar een wasdroger en via de test van de consumentenbond kwamen we bij Bemmel & Kroon uit. De beste koop was daar te koop. De afhandeling van bestellen tot plaatsing ging vlekkeloos. We werden steeds zeer goed geïnformeerd over de status van de bestelling. De plaatsing op de zolder werd ook perfect en vakkundig gedaan. Kortom, een aanrader!

René 08-03-2019

De afgesproken leverdatum werd niet nagekomen door de bezorgdienst Dynalogic waarmee Bemmel & Kroon mee samenwerkt. Levering werd zonder aankondiging of navraag bij ons gewoon een dag opgeschoven. Levertijd was bij elkaar vijf dagen.

paul 08-03-2019

overzichtelijke site met duidelijke informatie en vervolgens telefonisch duidelijke informatie met betrekking tot keuze.

Mike 08-03-2019

Wederom top begeleid, deze keer bij de aankoop van een nieuwe afwasmachine. En ´s morgens besteld en dezelfde dag nog bezorgd. Kan niet beter!

Ro 08-03-2019

De AEG wasdroger type T6DB72GP heb ik via de internetsite van Bemmel & Kroon besteld omdat deze voordelig is geprijsd. De wasdroger is ook netjes bij ons op de 2e etage afgeleverd en geïnstalleerd. De oude wasdroger hebben zij ook meegenomen. Prima service dus!

T Postma 08-03-2019

Een goede communicatie, snelle levering en prima bezorging .
Artikel xxxxx bevalt prima een makkelijke goede oven voor een betaalbare prijs.

Olf 08-03-2019

We hebben de diepvries zondag middag besteld en konden zelf aan geven wanneer we dezxe zouden willen ontvangen. Althans welke dag. Op de dag zelf kregen we een mailtje met daarin een indicatie wanneer de diepvries zou worden afgeleverd. Dit alles is keurig gebeurd. Een mooie diepvries en de bescherming die erom zat zijn keurig weer mee genomen. Toppie.Olf

René V. 08-03-2019

Bij Bemmel & Kroon online een nieuwe semi-inbouw vaatwasser besteld. Deze moest een twintig jaar oude vaatwasser in onze keuken vervangen. Belangrijk hierbij was dat het voorpaneel van mijn keuken overgezet kon worden. Na uitvoerig online advies door een van de verkopers van Bemmel & Kroon hebben wij een nieuwe vaatwasser besteld. Deze werd al de volgende dag gratis bezorgd en ook mijn oude machine werd keurig afgevoerd.

Pauline Couturon 07-03-2019

Vriendelijk, goede prijzen, bij verkoop goede service. behulpzaam.
Maar service na verkoop net wat minder. Als er gezegd wordt dat de toestellen gemonteerd worden, dan verwacht je niet dat de kabels geknikt zitten en de machines niet recht op de vloer. De toestellen zijn 'geplaatst' in de juiste kamer, maar niet gemonteerd.

Loni 07-03-2019

Mijn gekozen model was uitverkocht. Kreeg en opvolger dat duurder is voor hetzelfde prijs. Ik hoefde er nieks voor te doen. Volgende dag was de wasmachine netjes t’huis geleverd en geiinstalleerd

Carel 07-03-2019

Koolfilters besteld Bemmel & Kroon Netjes geholpen en alles op tijd bezorgt ik kan niet anders zeggen goede service .

Frank 07-03-2019

De 2e dat wij iets bestellen en beide keren heel goed behandeld. Nu hadden we een koelkast en de vriezer. De vriezer was niet meer op voorraad, we hadden hem al betaald, kregen een nieuwer model zonder bij te betalen. Top!!!!

G. Burg 06-03-2019

Mooie vrieskast met veel ruimte. Geen vrieselementen tussen de lade. Perfect en voor een hele mooie prijs bij Bemmel & Kroon.

Mike 06-03-2019

Top winkel, perfecte service en levering. Alles werd ook nog eens goed aangesloten. Zeker een aanrader!

J. Smit 06-03-2019

Prima communicatie. Artikel was uitverkocht en niet meer te krijgen. Duurdere versie aangeboden zonder bijbetaling, Hierover is duidelijk gecommuniceerd. Ook de bezorgdatum is prima uitgevoerd.

Jan O. 06-03-2019

Bij Bemmel&kroon hebben wij eerder geshopt, vandaar dat onze keuze nu ook weer op deze webwinkel viel. Het artikel was leverbaar tegen een zeer concurrerende (lees: laagste) prijs.
De dag voor levering kregen wij keurig een e-mail over de globale levertijden de volgende dag. Op de dag van levering eerst een e-mail over meer afgebakende levertijden EN je kon de chauffeur volgen op zijn route. Een half uur voor levering nog even een bericht ("ik kom eraan ...") gevolgd door een prompte levering. Wat wil je nog meer!

J.vreeswijk 06-03-2019

Echt fantastisch geholpen bij bemmel en kroon. Mensen die echt met je meedenken in oplossingen. Ook het installatie bedrijf verdient een pluim. Jullie hebben ons he blij gemaakt. Dank je wel

peter 06-03-2019

gebruiksvriendelijke site, duidelijke informatie over elke wijziging in bestelproces, goede prijs, model wat we wilden was niet meer leverbaar andere duurder model gekregen tegen de prijs van oud model.

Willem B. Mouwen 06-03-2019

Nieuwe Bosch vaatwasser besteld op 4 maart 2019. Reeds de volgende morgen bij mij thuis afgeleverd. Dus een razendsnelle levering door vriendelijke bezorgers.

Bemmel & Kroon heeft een groot assortiment en hanteert scherpe prijzen.
Bemmel & Kroon waardeer ik met een 8
De verkoper waardeer ik met een 6
Waarschijnlijk had hij wat last van een maandagochtend humeur.

Anja 06-03-2019

Makkelijke website, tevens de goedkoopste voor de Amerikaanse koelkast van mijn keuze. Aflevering prima. Ik kreeg diezelfde ochtend en een half uur voor bezorging een sms met tijd van aflevering.
Oude koelkast meteen meegenomen. Niets op aan te merken.

Leila Keijzer 06-03-2019

Werden uitstekend geholpen en geadviseerd, omdat onze keuken nog in aanbouw was konden we het zonder problemen kosteloos op laten slaan tot nader order.

Zeer tevreden 06-03-2019

Zeer vriendelijk ontvangen in Zoeterwoude deskundig advies , een fantastische winkel waar je alles kon bekijken en op de ouderwetse manier gied kon bekijken, zodat je kon zien wat je kocht en o.der het genot van een heerlijk kopje koffie. We hebben een afzuigkap, vaatwasser,oven en inductieplaat gekocht ook hebben we alles laten installeren, door een zeer vriendelijk en deskundige vakman. En alles voor de afgesproken prijs. Zeer tevreden

Joke de Weerd 06-03-2019

Meer dan super snel een combi magnetron gekocht en geleverd. Dinsdagavond om 21.57 besteld en woensdag morgen 11.30 staat de combi magnetron gebruiksklaar in de keuken. Ik verheug me vanavond op het gegrilde kippetje. Duidelijke site om te zoeken en te bestellen. Zeker goede prijs/kwaliteit verhouding. De oude magnetron werd ook nog meegenomen. En de bezorger leverde de doos zelfs in de keuken. Reuze tevreden.

Clasina 06-03-2019

Vaatwasser keurig en snel geleverd. Vriendelijke bezorgers hebben meteen de oude vaatwasser meegenomen. Degene die ik had besteld was niet leverbaar, dus de opvolger ervan gekregen voor dezelfde prijs. Dat heeft Bemmel & Kroon netjes opgelost