Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Miele kookplaat 30-06-2015 Via de website gekocht

Uitstekende website & dito telefonische afhandeling

Snelle correcte levering, zoals afgesproken. Inbouw indien gewenst mogelijk

Vond precies de kookplaat die ik nodig had. En op voorraad!!!

Prima webwinkel, dit!

Echt, zelden zo correct te woord gestaan + correcte en snelle afhandeling. Aanbevelenswaardig!

Anders15 30-06-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

fijne website

uitgebreide uitleg over mogelijkheden apparatuur

goed assortiment, veel te zien, mooie keukens, veel apparatuur te vergelijken.

Prima uitleg, bijzonder vriendelijk personeel, goede acties, mooi aanbod gekregen. Geen aanbetaling, ideal link voor levering. Kortom TOP!

Natils 29-06-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke site!

Zaterdag de vaatwasser besteld en nu al in huis, super snelle service.

Deze vaatwasser had onze voorkeur na onderzoek, overal niet leverbaar en bij Bemmel en kroon wel leverbaar.

Dit was de eerste keer dat wij iets hebben besteld bij dit bedrijf, maar zeker voor herhaling vatbaar. Duidelijke communicatie en snelle levering en service.

Super goede ervaring

jannyz 29-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle reacties

ireneleentvaar 29-06-2015 Via de website gekocht

Koelkast besteld en volgende dag al in huis!

Goede service, voor een kleine vergoeding werd de koelkast naar 1 hoog getilt en op zijn plek gezet. En alle verpakkingsmaterialen werden keurig meegenomen

Goede en snelle service en verre uit de goedkoopste.

Goede en snelle service van Bemmel en Kroon. Besteld en de volgende dag al in huis. Keurig op de hoogte gehouden hoe laat de koelkast zou arriveren. Koelkast is keurig naar boven getilt en op zijn plek gezet en verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Deze website is verre uit het goedkoopste.

Lindevries 29-06-2015 Via de website gekocht

Telefonisch besteld. Je hoeft niet naar de winkel te gaan om een goede service te krijgen!

Telefonisch worden al je vragen goed en duidelijk beantwoord. je kan met de verkoper overleggen en hij komt met eventuele alternatieve of adviezen over andere merken enz.

Ze hebben ongelofelijk veel op voorraad!

Mocht ik nieuwe apparatuur nodig hebben, dan zal ik deze wederom bij Bemmel en Kroon kopen!

(Ordernummer DH471326) Fantastische en eerlijke service! Zoals eerder vermeldt heb ik mijn order telefonisch besteld. Dit ging zeer gemakkelijk. Ik moest voor mijn koel- vriescombinatie zeker zijn van de maat. "Mevrouw ik loop even met een meetlat naar de koelkast toe. Heeft u een momentje?" Tot op de millimeter nauwkeurig heeft hij de maat doorgegeven. Deze service verwachtten ik niet telefonisch.

kramerenkramer 28-06-2015 Via de website gekocht

gewoon vanuit je luie stoel besteld via internet.

Gratis service aangesloten en de oude machine weer mee genomen.

tja Wij hebben de afwasmachine net en nog maar 1 keer mee afgewassen dus weten we niet hoe het over een paar week is.

Leuke overzichtelijke website

stephanie wijnen 28-06-2015 Via de website gekocht

prima telefonisch geholpen!

Snel en keurig!

Als het ene type apparaat er niet is, krijg ik uitleg over een soortgelijktype.

Snel, efficient en klantgericht.

Zie hierboven, eigenlijk tevreden over de hele aanpak, van begin tot eind.

bukh 28-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel de bestelling gedaan op de overzichtelijk website. De betaling verliep stap voor stap duidelijk en helder, niets op aan te merken!

Duidelijke communicatie, er werd zelfs een wasdroger geleverd dat de opvolger was van diegene die ik besteld had, zonder meer kosten, geweldig! De levering verliep perfect, de oude wasdroger werd zelfs meegenomen. Via een track en trace website kon je duidelijk zien waar de transporteur zich bevond, handig voor je planning.

Even een kijkje genomen, er is een groot assortiment tegen zeer scherpe prijzen, de moeite waard.

Gewoon een webwinkel zoals het moet zijn, maar net even dat ietsje meer, een aanrader!

padmoes14 27-06-2015 Via de website gekocht

duidelijke site , je word goed op de hoogte gehouden ! bezorging was ook top ! top koelkast voor een redelijke prijs ! tot volgende keer ! gr. J.L

Remco Veld 27-06-2015 Via de website gekocht

Zeer thuis bestellen en vervolgens zeer snel geleverd

Uitgebreide informatie en tips, goed en snel

Hadden alles dat ik nodig had

Zeer tevreden

Alles goed op alle fronten, echt heel tevreden. ordernummer BKI473008, we winnen graag het aankoopbedrag terug.

LSomers 27-06-2015 Via de website gekocht

Goede website, makkelijk te zoeken

Moest 35 euro bijbetalen voor het afschaven van een latje (5 min. werk), maar voor de rest goed geïnstalleerd.

breed assortiment, hadden het model dat ik wilde.

Ben tevreden over de afhandeling en prijs.

Gemakkelijk online bestellen (ordernummer BKI455944).

Govari 27-06-2015 Via de website gekocht

Snel besteld en blij met de extra gratis optie mbt levering. Wasdroger op de eerste verdieping geplaatst en de oude meegenomen.

Goede service, je weet heel snel wanneer je product geleverd wordt. In ons geval was het bestelde product niet meer leverbaar en boden ze de opvolger aan voor dezelfde prijs. Klasse

ruim voldoende

Goede Service, snelle levering, goede communicatie en goeie prijzen. TOP

Deze winkel voldoet aan alle verwachtingen, meer kun je je als klant niet wensen.

robert.schot 27-06-2015 Via de website gekocht

Geen idee hoe het nog makkelijker zou kunnen.

"Uw oude apparaat mee laten nemen" aangevinkt, maar de chauffeur die bezorgde had daarvoor geen opdracht toe gekregen.Op zijn formulier stond Afhalen: niet.

ericvandevorst 26-06-2015 Via de website gekocht

eenvoudige website en bestelling

snelle levering, bericht vooraf wanneer de bestelling wordt geleverd.

goede ervaring, goede prijs en correcte levering

Scherpe prijs en betrouwbare levering waarbij vooraf je gemakkelijk de dag van aflevering kunt bepalen.

coco1962 26-06-2015 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om te kiezen in het gamma.

Ruim assortiment, ruime keuze aan merken.

Snelle levering.De levering is gemakkelijk te volgen online.Je krijgt veel informatie via mail

Beste prijs online. snelle service. goede opvolging van de levering.

somersguy 26-06-2015 Via de website gekocht

Ik heb nogal wat ervaring met internetshops.Meestal houd ik daar een goed gevoel aan over; enkelen houd ik voor bekeken.
Deze internetwinkel is super op elk gebied.

Over de service kan ik me niet uitspreken daarover heb ik nog te weinig ervaring maar ik kom zeker terug.

annemiekvd1 26-06-2015 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk. Omdat ik twijfelde over merk en type heb ik nog gebeld. Ik werd erg vriendelijk en uitgereid geholpen.

Goed geadviseerd aan de telefoon.
Volgende dag keurig geleverd en deden heel voorzichtig om niets te beschadigen.
Moest €9,95 betalen om apparaat naar binnen te tillen. M.i. kun je dan beter de prijs van t apparaat verhogen en zeggen dat t service is. ;)

Gewoon prima

Zeker. Prettige ervaring.

Ik hoefde er niet de deur voor uit. Telefonisch ook nog goed advies gekregen.

kp7 25-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Het hele proces van het aanschaffen tot het plaatsen kon je heel makkelijk volgen online. Tekeningen en maten kon je terug vinden, zodat je makkelijk ander bijpassende onderdelen kon kopen.

Als ik iets niet begreep of vragen had. kon ik die ook heel makkelijk stellen online. Ik kreeg dan ook heel snel en efficiënt antwoord. Men maakte mij er op attent, dat je ook eerst bij de kortingen bij de witgoed afdeling kon gaan kijken voor een apparaat. Ik heb daar toen ook een stuk goedkoper iets gekocht. Dit werd netjes gelijk met de keuken geleverd.

Groot assortiment, ik kon zelfs een zeer afwijkende maat qua gasstel krijgen (2 pitten)

Ik heb de winkel al aan verschillende mensen in mijn directe omgeving geadviseerd. De prijs en de service zijn uniek. De slogan: "Klant is Koning" wordt hier nog gehandhaafd, en staat hoog in het vaandel.

Ruim assortiment, goede service, verkopers met kennis van zaken, beleefd en klantvriendelijk. Correcte naleving van afspraken en gratis parkeren. Kortom een prima winkel, wat je niet van elke zaak kan zeggen.

Darkshadow 25-06-2015 In de winkel gekocht
Cruquius Haarlemmermeer

fysiek winkel bezocht na raadplegen website. Daar onze keuze gemaakt en bestelling geplaatst. na bevestiging email krijg je een link toegestuurd voor de betaling.

Geweldig service, vriendelijk personeel. goed advies, goede uitleg, snelle levering volgens afspraak.

Zeer uitgebreid en goed opgesteld, mooie winkel met uitnodigende uitstraling.

ik raad iedereen aan om zeker een keer een kijkje te nemen zowel op de website als de fysieke winkel

wij hebben dit als zeer positief ervaren.

lidavan mechelen 25-06-2015 Via de website gekocht

bestellen en de volgende dag al in huis, toppie

heel goed geholpen toen het via de site niet lukte kreeg ik een vriendelijke man aan de telefoon. hij heeft wat dingen nagevraagd, en mij daarover teruggebeld

van begin tot de levering,is er aandacht voor de klant

Ik probeerde online, als dat niet lukt of je hebt vragen over het artikel, vind ik het heel fijn dat je dan vakkundig geholpen word via de telefoon. Dit vind ik een groot pluspunt

pinekop 25-06-2015 Via de website gekocht

Kiezen, aanklikken, betalen KLAAR!
Fluitje van 1 cent

Binnen 1 dag besteld en geleverd.
Goede begeleiding dmv emails tot aan de levering

Teveel om op te noemen en voor een concurrerende prijs.

Heb niet genoeg ervaring met deze aanbieder om hierover een oordeel te geven

Heb niet genoeg ervaring met deze aanbieder om hierover een oordeel te geven

jzeinstra 25-06-2015 Via de website gekocht

Website werkt heel gemakkelijk en je kan gewoon met bancontact/PIN betalen

Heel snel antwoord op mijn vraag, waar ik ook iets aan had

Ze hebben vrijwel alles

Prima shop. Ik heb al eens aftersales nodig gehad, ook daar werd ik snel geholpen.

Voor mij is Bemmel en Kroon perfect

antonmarina 25-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht op Web

KLant vriendelijk
Snelle service
En bij directe betaling een rekenings-
bewijs en later een bevestiging.

Duidelijk overzicht op de Web
Klant vriendelijk
Goed advies
Perfecte service
Bij betaling direct bevestiging
Later per email een oberzicht v/d rekening.

Wij hebben de winkel gezien op de web, en zag er goed uit. Dus was de keuze makkelijk.

romneya 25-06-2015 Via de website gekocht

Nette en snelle service en een goede installatie van het product.

Jimmy More 25-06-2015 Via de website gekocht

Heel snel de keuze voor het product bepaald a.d.h.v. de duidelijke informatie over het product. Een account aanmaken is niet nodig. Heel snel en makkelijk alles ingevuld en na betaling direct een bevestiging ontvangen. De website ziet er goed uit. Duidelijk en simpel, maar wel effectief. Goede foto's.

De bezorging van het product is uitstekend. Ik kreeg een track&trace link. Hiermee kon ik heel makkelijk zeer actueel de chauffeur volgen. Ik wist precies hoeveel klanten er nog voor mij zaten. Ik hoefde geen codes in te vullen. Dit heb ik niet eerder gezien. Gewoon op de link klikken en de actuele gegevens zien. De chauffeur was wel te laat, maar heeft netjes zelf zijn excuses aangeboden omdat het in het verkeer tegenzat. Dat kan uiteraard gebeuren. Maar alles heel duidelijk.

Ik heb alleen maar een stofzuiger gekocht. Ik heb verder niet naar het overige assortiment gekeken. Uit vergelijkingswebsites kwamen zij als goedkoopste uit de bus. Ik had ook ergens anders kunnen bestellen, maar de beoordelingen waren hier beter.

Het gemak van bestellen. De duidelijke website. Het gebruik van kleuren op de website om alles duidelijk aan te geven. Heldere actuele informatie. Snel en duidelijk afleverproces. Het product is uitstekend. Geen noodzaak om een account aan te maken of onnodige informatie in te vullen. Geen bezorgkosten.

Duidelijke en heldere informatie bij het bestellen en overige correspondentie. Geen adders onder het gras. Zeer goede beoordelingen van andere klanten. Makkelijk bestellen van het product. Geen onnodige invulinstructies. Je hoeft geen account aan te maken. Ik werd snel op de hoogte gebracht van alle vervolgstappen. Ik kon het product zeer makkelijk volgen. Ik hoef geen codes in te vullen voor het volgen van de chauffeur en de verwachte aankomsttijd. Chauffeur was vriendelijk en netjes. Het product is netjes afgegeven zonder beschadigingen. Ik ben zeer tevreden met de gang van zaken.

Danielle Groeneveld 24-06-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk kijken bestellen

Wordt netjes op zijn plaats gezet en oude wordt meegenomen

veel keuzes en goede merken

alles is makkelijk en perfect

Veel assortiment, goede merken, makkelijk te bestellen en te betalen.

helenhofstede 24-06-2015 Via de website gekocht

De droger werd direct aangesloten en zonder een boekje te hoeven lezen gelijk dezelfde avond uitgeprobeerd

De droger werd zonder problemen 2 verdiepingen op getild en direct aangesloten.

Ruime keus en goede vergelijkingsmogelijkheden.

Ruime keus, genoeg informatie om de producten te vergelijken en goede tarieven.

Goede service, snelle respons, ruime keus, genoeg informatie om de producten te vergelijken en goede prijzen.

Kooco 24-06-2015 Via de website gekocht

Kind kan de was doen, simpele bediening, veel mogelijkheden, duidelijke symbolen op het display

Keurig boven gezet en andere slang erop gezet (lager) top service!

Prettig zaken doen, goede communicatie over levertijdstip!

Trudytrix 23-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site met goed info over het product

Na telefonische vragen snel en duidelijk antwoord

Meerdere modellen aanwezig voldoende keuze

Zeker aan te bevelen zelfs de aflevering was tot in de puntjes geregeld,tot een 10 minuten voor de aflevering contact met de chauffeur gehad. Ik koop hier zeker weer.

Alles goed verzorgt de winkel is telefonisch makkelijk te bereiken heeft antwoord op de gestelde vragen over types wasmachines en zelfs de dag van levering kon ik uitkiezen. Prima shop en goede services van verkoop tot vervoer.

HansElst60 23-06-2015 Via de website gekocht

Telefonisch contact verliep erg prettig en professioneel.

Makkelijk kunnen bestellen en het kiezen van de afleverdatum was ook erg prettig. Nog even telefonisch contact gehad i.v.m. het niet meenemen van de oude oven maar dit werd zeer correct afgehandeld. De volgende dag stonden ze al op de stoep.

Ondernemer999 23-06-2015 Via de website gekocht

Ik heb zelf een apparaat geselecteerd en bested.
Het was op voorraad, en conform afspraak is eea geleverd.

Er is door het grote aanbod een goed vergelijk mogelijk. uiteraard moet je als klant wel weten wat te vergelijken is.

KimvLeeuwen 23-06-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Binnen een paar dagen stonden de bezorgers op de stoep

We hoefden de oude wasmachine niet af te voeren, deze werd gelijk meegenomen.

Ruime keuze uit topmerken

In de winkel wordt je leuk geholpen en krijg je goed advies

Zeer goede service en advies gekregen. Tegen een kleine meerprijs wordt alles ook nog voor je aangesloten.

Kees Hoegee 22-06-2015 Via de website gekocht

Vrijdag besteld, maandag geleverd tot in de keuken.

Oude model niet meer leverbaar, nieuw model gekregen voor zelfde geld.

Alle gangbare types...

Scherpe prijzen

Snelle en goede services. Bezorgers waren bereid om de koelkast bijna op zijn plaats te zetten. De oude is meegenomen. Top!! ordernummer BKI472293

D. R. 22-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk menu, producten makkelijk te vinden, jammer dat er maar 3 in de vergelijk kunnen. Bestelling plaatsen en betalen verliep vlot.

Geen contact opgenomen met de winkel, alles was duidelijk. Snelle levering.
Minpuntje: extra kosten als je wilt betalen bij aflevering.

Voor mij was de keus ruim voldoende.
Prijzen die op Kieskeurig vermeld stonden waren bij alle winkels gelijk maar omdat de winkel een hoog review cijfer had toch maar even op de site gekeken. Bleek dat er op dit moment tijdelijk een korting werd gegeven.

Duidelijke site, snelle levering. Het product kort voor 16.00 uur besteld, direct bevestiging van ordernummer BKI472020 ontvangen, product volgende dag om 11.00 al in huis. Kreeg 's ochtend mailtje binnen welk tijdvak geleverd zou worden en een half uur voor aflevering nog een telefoontje van de bezorgers. Vlotte, nette bezorgers. Het apparaat voldoet aan mijn verwachtingen, dus al met al dik tevreden.

Evert43 22-06-2015 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon, Neckar 24, Den Haag

Volledige website met handige vermelding welke apparaten je in de showroom kon zien

Telefonische bereikbaarheid is uitstekend. Toen er in de levering wat misging werd dit uitermate klantvriendelijk telefonisch opgelost!

Zou niet zo gauw een webshop met een nog groter assortiment weten.

Durf Bemmel & Kroon bij al mijn familieleden, vrienden en bekenden aan te bevelen.

Bemmel & Kroon is in mijn ogen een no-nonsense bedrijf. Geen gladde verkooppraatjes, maar terzakekundig en bij problemen uiterst oplossing gericht.

Anthoinetta 22-06-2015 Via de website gekocht

De koelkast wordt thuisbezorgd en netjes binnen gezet, de oude wordt meegenomen.

Netjes op tijd, als iets niet in orde is, wordt het zonder problemen nagestuurd.

De afspraken worden goed nagekomen, helemaal top. Geen lange wachttijden aan de telefoon, vriendelijke medewerkers.

Was via de online shop, bestel niet vaak iets online, ga meestal liever naar de winkel, maar deze webshop is volledig betrouwbaar en hier zal ik met een gerust hart vaker kunnen bestellen.

RedFeet 22-06-2015 Via de website gekocht

Product eenvoudig gevonden. Bestelling ging makkelijk.

Snel geleverd en oude machine is meegenomen nadat we nog hulp kregen bij loshalen keuken-paneel

Geen klachten. Snel en gemakkelijk besteld en geleverd.

Geen klachten. Snel en gemakkelijk besteld en geleverd.

T C 22-06-2015 Via de website gekocht

Niet meer op zoek, de straat op. Vanuit je luie stoel een wasmachine bestellen.

Levering op 1 hoog, goede bezorgbegeleiding met tel. Vooraankondiging. Vriendelijkte bezorgers. Keurig aangesloten.

Voor ieder budget volop keus

Helemaal niets mis mee. Goede service, vol op keuze

Veel keuze, overzichtelijke webwinkel,prima service. Jammer dat je voor pinnen aan huis extra moet betalen. Jammer dat ze niet aan de trekschakelaar aansluiten. Evengoed heel tevreden

Hoenderw 22-06-2015 Via de website gekocht

Super

Geweldig

Enorm

Alles was perfect volgens afspraak geregeld

Was alles voor de consument maar zo goed geregeld. Kortom top zaak

marco-anita 21-06-2015 Via de website gekocht

Snel besteld via internet

Snel geleverd, ook op zaterdag!

Ben jij een internet besteller, kun je met gemak een bestelling plaatsen!

Onze vaatwasser ging stuk,en hadden snel een nieuwe nodig. Bemmel en Kroon leveren zelfs op zaterdag daar waren wij erg blij mee!

famjknopper 21-06-2015 Via de website gekocht

Snel zoeken en bestellen en uiteraard direct betalen

Omdat het bestelde product niet leverbaar was, hebben wij een beter product met een duurdere prijs voor onze bestelde prijs geleverd gekregen.

Prima assortiment, voldoende keuze

Alles boven elkaar opgeteld, kan het niet anders dat het een goede zet is.

Wij hebben een vaatwasser op woensdagavond besteld en vrijdagmiddag geleverd gekregen. Super service en snelle afhandeling. Helaas niet de vaatwasser geleverd gekregen die we gekozen hadden, maar zeer tevreden met de betere en duurdere versie voor dezelfde prijs!

abuisdevos 21-06-2015 Via de website gekocht

Fijne website qua zoekfunctie en snelheid. Goed bereikbaar telefonisch als fysiek. Gebeld
en geholpen door Leenert. Hij denkt goed mee , is snel en heeft alle antwoorden op je vragen.

Na bellen prima geïnformeerd over de wasmachine en levertijd. Leendert schakelt snel en denkt goed mee.

Ruim assortiment. Wij wilden alleen de Miele dus hoefden niet lang te zoeken.

Snelle vriendelijke service. Ruime korting in vergelijking tot andere winkels en aanbieders.

Vakkundig geholpen door de telefoon. Snel en accuraat.

Irisstolk88 21-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en snel te doorlopen, betaling via iDeal

Apparaat uit voorraad leverbaar, voor 16.00 besteld kon de volgende dag al geleverd worden, echter deze dag kwam voor mij niet uit dus kon zelf een andere dag uitkiezen, helemaal top. Geen bezorgkosten, gratis weghalen vd oude machine en tegen een klein meer bedrag werd zowel de oude als de nieuwe van en naar de 1e etage gebracht.

Een wasmachine uitgezocht, deze was niet meer leverbaar, het opvolgende type aangeboden gekregen, was 220,-- duurder, maar kon deze tegen de zelfde prijs als de 1e krijgen, super, super !!!!

Zeker, snel, netjes en een super oplossing gekregen vh niet kunnen leveren vh uitgekozen product, waar kom je dit nog tegen.

product zelf geruisloos, prima handleiding, makkelijk te bedienen. Bemmel en Kroon, top winkel, heel tevreden over de snelle levering, het geleverde product en bezorging: vriendelijke mensen, netjes afgehandeld.

Johan76 21-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig en gemakkelijk bestellen via de website.

Verschillende keren keukenapparatuur gekocht bij Bemmel & Kroon. Iedere keer keurig conform afspraak geregeld. Alle apparatuur werkt nog steeds probleemloos.

Alles te krijgen voor de keuken

Zeer tevreden over Bemmel & Kroon. Scherpe prijzen en snelle levering.

We hebben meerdere keren apparatuur voor de keuken besteld bij Bemmel & Kroon. Ze leveren snel en hanteren scherpe prijzen. Geen enkele keer zijn we tegen problemen aangelopen en is alles perfect gelopen.

Demeeuwen 20-06-2015 Via de website gekocht

Top, makkelijk besteld via de website en op de door ons gekozen bezorg datum alles netjes afgeleverd en aangesloten. Track & trace werkt uitstekend en zeer gedetailleerd.

Bezorgers hebben alles aangesloten en de eerste instellingen gedaan. Erg netjes.

Zeker, tot nu toe nog geen slechte ervaringen mee.

Goede service en snelle levering.

BTM023 20-06-2015 In de winkel gekocht
cruquius

Mooie showroom, duidelijke uitleg over de aparaten. Vriendelijk personeel!

Dave2984 20-06-2015 Via de website gekocht

zowel de winkel als de webshop zien er goed uit. De winkel is ruim opgezet en de medewerkers zijn vriendelijk (vestiging forepark, Den Haag). De webshop is duidelijk en ik kon snel de juiste producten vinden.

Je wordt goed op de hoogte gehouden over je aankopen via de mail en bij vragen wordt er snel en correct op gereageerd. Over de levering van mijn aankopen werd ik ook goed geïnformeerd en kon via track and trace mijn aankopen goed volgen. Alleen was de tijd indicatie niet correct en waren 1,5 uur later dan het tijdframe dat werd aangegeven.

Veel keuze!!

Je wordt goed geholpen, zijn mensen met kennis en hebben ruime keuze tegen goede al dan niet de laagste prijzen.

Wat mij opvalt is dat de webshop duidelijk en overzichtelijk is en bij vragen over een product dat je snel en correct antwoord krijgt. Ook wil ik graag zeggen dat de fysieke winkel (vestiging forepark Den Haag) een fijne winkel is waar je rustig kan rondlopen en vakkundig geholpen wordt door vriendelijke en enthousiasten medewerkers. Mijn bestelling was 303637.

dirkcarine 20-06-2015 Via de website gekocht

correcte afspraken voor levering

binnen tijdstip gekomen

niet alle typen van bauknecht te koop

zorgvuldig en prijs kwaliteit

je kan vergelijken met meerdere typen van verscheidene merken

YvonneAE 20-06-2015 Via de website gekocht

Stofzuiger kapot - internet gezocht naar best getest en vervolgens naar de beste prijs - Snel bestel gemak via internet

Komen afspraken precies na! Voor 16 uur besteld is de volgende dag in huis - je wordt op de hoogte gehouden via mail over de order en het tijdsblok waarin bestelling wordt geleverd - ongeveer een uur voor levering krijg je een berichtje via je telefoon over het exacte tijdstip van levering.

Gericht gezocht naar Miele stofzuiger

betrouwbaar - komen afspraken na