Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jo 30-08-2016 Via de website gekocht

Ovens

Goede en snelle service bezorgen geen enkel probleem. Vandaag besteld binnen drie dagen geleverd. De goedkoopste wat ik tegen kwam

Pluspunten

• Service
  • Goede service

Wesley 30-08-2016 In de winkel gekocht

CRQ553826

Mooie winkel waarbij je meteen goed geholpen word en waar ze ook echt de tijd voor je nemen. Was op zoek naar meerdere apparaten en kreeg goede adviezen om een keuze te kunnen maken. Heb dan ook geen spijt dat ik alles hier gekocht heb.

Pluspunten

• Service
  • Ruime keuze
  • Klantvriendelijk

Roel 29-08-2016 Via de website gekocht

Prima Service / prijs. (Wasmachine)

Snelle levering, goed advies, prima prijs , en keurig bezorging door 2 man bij mij opende 2e etage gebracht, aangesloten en verpakking meegenomen

huub 29-08-2016 Via de website gekocht

Waarom Bemmel&Kroon?

Ik heb mijn wasdroger via internet besteld en van tevoren niet gezien.Bleek een goede keus.Snelle levering, ook aan huis, vierde verdieping,met lift.Oude droger werd meegenomen en de nieuwe geplaatst.Een half uur van tevoren werd ik gebeld.Kortom heel goede service en zeer goede aflevering.

Pluspunten

• Kan op hun vertrouwen.

Minpunten

• Zijn er niet.

L. Dumoulin 29-08-2016 Via de website gekocht

BKI554083 AEG bovenlader

Voordeliger dan de concurrentie zoals CoolBest en MediaMarkt.
Snelle en correcte levering op het aangegeven dagdeel.

Pluspunten

• Goede omschrijving site.
  • Snelle levering

Theo Fens 29-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Set keuken apparatuur gekocht: Miele inductiekookplaat, downdraft afzuigkap, combioven, vaatwasser en een Liebherr koelkast. Prima en helder advies gekregen bij aankoop. Bij aflevering op donderdag bleek de koelkast beschadigd. Op maandagmiddag werd een nieuwe koelkast vanuit Duitsland geleverd. Prima service en zeer snel!!

Pluspunten

• Helder en gioed advies
  • Uitstekende nazorg

Jacques 29-08-2016 In de winkel gekocht
via internet besteld

aankoop ijskast/diepvries combinatie

Alles snel en vlot geregeld volgende dag in huis iets later dan gepland door drukte
namen oude ijskast mee

Pluspunten

• snel en adequaat
  • goede prijsstelling

Nawi 29-08-2016 Via de website gekocht

Snelle service & Klantvriendelijk personeel

Contact gehad met Bemmel en Kroon via hun site en telefoon, daar hun filialen voor ons net iets te ver rijden zijn. Op hun site bieden ze de mogelijkheid aan te geven dat je een artikel elders goedkoper hebt gevonden, dit gedaan, vervolgens een zeer aantrekkelijke offerte ontvangen! Telefonisch ook zeer vriendelijk geholpen. We twijfelden tussen twee artikelen die her en der op het internet qua specificaties identiek zouden zijn. De werknemer van Bemmel en Kroon kon ons precies vertellen wat de verschillen waren, waardoor wij makkelijk onze keus hebben kunnen maken. Vervolgens telefonisch besteld en de volgende dag al geleverd, super! Minpuntje: bij het artikel (Amerikaanse koelkast) stond online de optie om je bestelling op de juiste plek in huis te laten plaatsen, echter bleek dit bij het bestellen niet te gelden voor Amerikaanse koelkasten. Begrijpelijk gezien afmeting en gewicht, maar misschien kunnen ze deze optie bij deze artikelen dan verwijderen?

BKI553732.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Snelle levering

Wei Cheng 29-08-2016 Via de website gekocht

Vrieskist AEG A93200HLWO

Bemmel en Kroon was voor mij een onbekende winkel. Toch waagde ik een gok in plaats van mijn gewoonlijke leveranciers.

De prijs was zeer aantrekkelijk, de extra service waar zij de vrieskast plaatsen waar jij wilt en gratis bezorging zijn top. en de mogelijkheid om extra garantie bij te kopen. Dit zie je bijna nergens meer.

De leverservice is daarnaast ook top geregeld via Dynalogic. Ze geven je eerst een tijdstip van 3 uur waar ze ongeveer aankomen, dan sturen je 30 minuten van te voren een SMS dat zij er aan komen, hierdoor hoef je niet eens de hele dag thuis te zitten. Andere bezorgbedrijven kunnen hier nog wat van leren.

Na een fijn telefoongesprek en het krijgen van een offerte per mail was de keuze gemaakt. En ze konden snel leveren.

Dit betekent voor mij dat ik voortaan mijn witgoed bij Bemmel en Kroon zal halen.

BKI554196

Pluspunten

• Service
  • Levering
  • Offerte
  • Optie Extra Garantie

wvdpol 29-08-2016 In de winkel gekocht
neckar den haag

bemmel en kroon 547997

Bemmel en Kroon heeft een zeer overzichtelijke en ruime collectie van allerlei merken. Bovendien zijn wij vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd.

Ar 28-08-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer goed geadviseerd door verkoper!

Al eens eerder een keuken bij B&K gekocht. Nu in Cruquius geweest voor advies. Door wijzigingen moest het meerdere malen opnieuw. Geen enkel probleem en veel geduld. Goede tips en veel keuken voor het geld. De meest professionele ontvangst van alle bezochte keukenzaken. Hopelijk gaan we eruit komen wederom.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Professionele adviseur

Minpunten

• Beperkte showr apparat

Lonkus 28-08-2016 Via de website gekocht

Boek De laatste grote windschepen

In prima staat zeer netjes verpakt ontvangen, prachtboek! Ik zou het zelf ook zo hebben verzonden. De kleine vergeling vd kaft was netjes vermeld. Helemaal ok!

Manon 28-08-2016 Via de website gekocht

Topservice

Nieuwe vaatwasser besteld bij Bemmel & Kroon. Na levering (en uitpakken) van de machine ontdekt dat we de verkeerde maat hadden besteld. Stom van ons natuurlijk, maar wat een topservice van Bemmel & Kroon! Telefonisch contact gehad, waarbij meteen werd aangeboden de machine kosteloos om te ruilen voor een exemplaar met de juiste maat. Ook deze machine werd snel geleverd en zelfs het prijsverschil (nieuwe machine was €10 goedkoper) werd keurig teruggestort. Heel blij met deze service en ook met de vaatwasser :)

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • prijs
  • service

Arie 28-08-2016 Via de website gekocht

snelle levering en beste prijs

Op zondagavond sneuvelde onze oude vaatwasser.
Gezocht naar de vaatwasser die ik wilde hebben voor vervanging.
Bemel & Kroon was de goedkoopste, zoals nog enkele andere leveranciers.
Doorklikken naar de website gaf als verrassing nog een extra korting waarmee Bemmel & Kroon verreweg de goedkoopste was.
De website is duidelijk en bestellen was een minuut werk. Keurig gelijk een bevestiging retour per mail. De werkdag hierna op transport en de volgende dag afgeleverd.

De bezorging via Dynalogic was erg goed. Vanuit dit bedrijf dat van te voren bevestiging, op de ochtend van levering een mail en nog een SMS kort van te voren. Tevens is via de website de vrachtwagen te tracen zodat je precies kunt zien wanneer deze bij jouw adres komt.

kortom, prima en aan te raden.

Pluspunten

• prijs
  • goed logistiek proces

patricia Reek 28-08-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser vrijstaand

Ik vindt de online winkel erg duidelijk. Advies medewerker goed en behulpzaam hier onze keuze van de vaatwasser op af gestemd. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed en voor bijna elk budget!!! Ook een snelle levering van de vaatwasser al de volgende dag.!:) En we zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• goed zoeken
  • prijs, kwamiliet goed.
  • telefonisch advies

Astrid van Os 28-08-2016 Via de website gekocht

fantastische service

vriendelijk en vakkundig personeel, snelle service prima afgeleverd bij mij thuis op de 2e verdieping

Pluspunten

• vakkundig personeel
  • goede service

willem 28-08-2016 Via de website gekocht

Prima, bestellen,e-mail contakt,bezorging,plaatsen.

aanbevolen door kennissen Bemmel & Kroon gemakkelijk bestellen, beloofd en komt het ook na, geplaats, oude vaatwasser meegenomen en ook nog de goedkoopste ,wat wil je nog meer.

Pluspunten

• de goedkoopste
  • prima afhandeling

Dimetrieke 28-08-2016 Via de website gekocht

Goede winkel zeker een aanraader

Ruime keuze aan kwaliteits producten aan een zeer scherpe prijs. Heb reeds verschillende toestellen gekocht via bemmel-kroon en ben steeds weer verast van de kwaliteit van hun service en de snelheid van de levering.
De klantendienst is ook goed bereikbaar en je word vriendelijk en correct verder geholpen.
De chaufeurs zijn trouwens ook steeds super vriendelijk en zeer hulpzaam.
Je kan trouwens ook zelf de leveringsdatum kiezen wat zeer handig is, je krijgt de dag zelf de info hoe laat de leverig ongeveer gaat plaats vinden en 20 min voor ze ariveren krijg je een sms met het juiste uur.
Garantie service heb ik tot nu toe nog niet nodig gehad maar dit zal zonder twijfel ook wel in orde zijn. ordernummer BKI554518

Pluspunten

• Goede service
  • Snele levering
  • Kwaliteits producten
  • Scherpe prijjzen
  • Goede klantendienst

Minpunten

• Nog niet gevonden

Adriaan 28-08-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon is top!

Prima snelle service en mooie lage prijzen en als ze een product niet hebben, krijg je het eerstvolgende duurdere product.

Pluspunten

• snelle bevestiging
  • prima bezorging

Marc Driessen 27-08-2016 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser

Duidelijke site, supergoede prijs, snel bezorgd, mooi product 👍 Ook goede berichtgeving en communicatie over de bezorging. Transporteur was stipt op tijd en heeft de vaatwasser naar de juiste plek gedragen. BKI554504

• Duidelijke site

Willem 27-08-2016 Via de website gekocht

Liebherr CUEF 2811-20 met RVS front, Prachtige koel/vries

Uitvoerig op internet gezocht de site van Bemmel en Kroon kwam naar voren.
De combinatie die zocht was aanwezig,er waren nog een paar vragen die op professionele wijze werden beantwoord. De super snelle levering de volgende dag was geheel naar tevredenheid

Pluspunten

• Professioneel

A.B. 27-08-2016 Via de website gekocht

Prima geregeld

Vlotte bestelling en geplande levering. Om gebruik te kunnen maken van een aanbieding kon ik bestellen en op afroep de bestelling in het nieuwe huis laten bezorgen. Aflevering was binnen de aangekondigde tijd. Hoefde niet lang te wachten

Skater 27-08-2016 Via de website gekocht

Snelle doortastende winkel met goede prijs en service.

Snel handelende winkel die zijn beloften nakomt. Vandaag besteld morgen in huis. Niet te beroerd om één en ander toe te lichten of voor je uit te zoeken en scherp in prijs.

Albert 27-08-2016 Via de website gekocht

Al jaren een gerenomeerd bedrijf

Groot assortiment . Al jaren een betrouwbaar bedrijf. Snelle levering. Zeer scherp geprijsd. Netjes op de juiste dag en tijd af geleverd

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherp geprijsd
  • Ruime assortiment

Hans den Boef 27-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag "Forepark"

Aankoop Whirlpool Koel/vries combinatie ART6711/A++SF

Op zeer goede wijze geïnformeerd door verkoper van Bemmel&Kroon en hierdoor de aanschaf gedaan van een nieuwe Koel/vries combinatie ART6711/A++SF. Heb destijds hier ook een Koel/vries combinatie aangeschaft en ook toe op zeer goede wijze behandeld. Ook mede gezien doordat de volgende dag de nieuwe ook gebracht en aangesloten kon worden.

Ordernummer 554360

Pluspunten

• Zeer correcte behandeling
  • Goede uitleg
  • Geweldige service

Olaf 27-08-2016 Via de website gekocht

Goed assortiment, scherpe aanbieding

Wasmachine gevonden die ik zocht, voor 'n scherpe prijs. Afhandeling en levering, op dag naar keuze, heel fijn, verlieping vlot. Kortom, prima! (ordernr. BKI553950)

Pluspunten

• Duidelijke product info
  • Goede aanbiedingen

M. 27-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Een verademing

Nadat we bij de BCC niet geholpen werden, kozen we toch weer het bedrijf waar we 17 jaar geleden ook de koelkast hadden gekocht. De uitstekende hulp en advisering bij Bemmel en Kroon was een verademing!

Onze specifieke wensen waren wat lastig, maar met het enorme assortiment van Bemmel en Kroon zijn we er samen met de vriendelijke verkoper goed uitgekomen.

We hebben een koelkast met fact.nr. 554303 gekocht en deze kon geheel naar onze wensen worden thuisbezorgd.

Pluspunten

• Advisering
  • Vriendelijkheid
  • Service

Rob Plugge 27-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Nieuwe wasmachine Miele W1

Via een tip van een kennis naar de winkel in het Forepark te Den Haag gegaan om een nieuwe wasmachine te kopen vanwege onze verhuizing en het merk was voor ons al duidelijk, aangezien wij altijd voor kwaliteit gaan. Bij aankomst kwam er direct een verkoper naar ons toe en de keuze werd beperkt tot vier machines. Door zeer deskundige uitleg werd ons duidelijk gemaakt wat de verschillen waren van deze vier en werd de keuze afgestemd op onze wensen. De prijzen zijn conform de laagste dien je kunt vinden op internet en we kregen zelfs nog een extra korting, aangezien onze eerste keuze niet direct leverbaar was, echter goed opgelost op een iets duurdere machine aan te schaffen en het verschil tussen winkel en cliënt te delen. Na nog geen half uur stonden we al weer buiten en tevreden met de aankoop. De machine werd ook op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd. Kortom gezegd, uiterst tevreden met onze keuze van winkel.

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Laagtste prijsgarantie

WJA Staps-Brands 27-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekende webshop!

Onlangs een nieuwe stofzuiger nodig gehad. Na wat zoek werk en vergelijken bij Bemmel en Kroon aangekomen. Een goede prijs voor de stofzuiger. Dus besteld. Na bestellen (BKI553908) en betalen al snel een paar mailtjes gehad. Iets waar sommige winkels nog een goed voorbeeld aan kunnen nemen mijn inziens. Heel netjes en correct status updates mogen ontvangen. De stofzuiger was niet direct op voorraad maar zou wel snel via de leverancier komen. Dagje later stofzuiger op voorraad. Wanneer wilt u dat wij langskomen. Dag besproken. U krijgt nog een mailtje met de geschatte levertijd. Dag later netjes mail met levertijden gehad. De doos werd netjes geleverd binnen de geschatte tijden. En onze oude stofzuiger werd netjes als per de afspraak meegenomen door de chauffeur. Al met al zou ik hier zo weer iets kopen. Wat een top service!

Pluspunten

• Status updates
  • Erg netjes geleverd
  • Snel geleverd

Mieke 27-08-2016 Via de website gekocht

Bestelling BK 1554415 perfect afgeleverd!

Grote keus, heldere site, lage prijzen en perfecte bezorging! Ik was het bezorg adres vergeten te vermelden bij bestelling twee uur voor de levering werd het alsnog geregeld! en werd de wasmachine voor €9.95 de twee trappen opgesjouwd bij onze dochter en a.s. schoonzoon, waar vind je dat nog!!

Pluspunten

• Ruime keus
  • Lage prijzen
  • Perfecte bezorging

Anna 26-08-2016 In de winkel gekocht
Filiaal Hoge Rijndijk Zoeterwoude Rijneke Boulevard

Koop inbouwgasfornuis order ZTW552580

Heerlijke winkel! Hebben zoveel staan daardoor betere keuzes te maken. Professionele en ook aardige en attente verkoper. We gingen voor informatie maar hadden binnen een half uur al tot koop beslist. Snelle en accurate levering heeft al plaatstgevonden. Zo'n spijt dat we onze vrieskoelcombinatie (half jaar oud) ook niet bij Bemmel en Kroon gekocht hebben, we hadden daar vast een andere/fijnere kunnen vinden.

Pluspunten

• Veel keus in showroom.
  • Goede/eerlijke info.
  • Verkoper denkt mee.

Tiessen 26-08-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Koon, Neckar 24, Den Haag

Prijs, service doorslaggevend

Ik zou het op internet bestellen, maar omdat Mijnheer xxxxxx zo doortastend handelde, heeft hij mijn bestelling telefonisch genoteerd en verdere afspraken gemaakt over de levering en betaling. Alles was zo geregeld en de verkooptechniek van deze man, daar ben ik heel tevreden over. Helemaal niet opdringerig en alles klopte tot aan de levering. Dat wij in Rotterdam wonen was ook geen probleem.

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • Afspraak is afspraak

Sara 26-08-2016 In de winkel gekocht

Wat een service!!!

Mijn wasmachine die ik heb aangeschaft bij Bemmel en Kroon was kapot gegaan.
Wasmachine werd omgeruild en de levering bij hun is supersnel.
Ik ben zeer tevreden in de service en klant vriendelijkheid en ga mijn droger ook daar kopen.

Pluspunten

• vriendelijke personeel
  • goede service
  • snelle levering

Frits 26-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Neckar 24

Top ervaring!

Wij waren op zoek naar een Amerikaanse koelkast. Voor het eerst kwamen we bij Bemmel&Kroon in het Forepark bij Den Haag. Prachtige zaak! We werden uitstekend geadviseerd door een medewerker die pro-actief met ons meedacht en de koelkast vond die precies bij ons paste. Pluim voor de medewerker! We hebben ons keukenadresje wel gevonden.

Pluspunten

• Ruime sortering
  • Goed advies

M 26-08-2016 Via de website gekocht

Whirlpool combimagnetron inbouw laag model

Onze bestelling met ordernr BKI553600 supersnel geleverd en artikel exact als beschreven. Netjes afgehandeld evenals een eerdere bestelling waarin we een inbouw vaatwasser hebben gekocht bij Bemmel en Kroon. Bij een volgende bestelling van apparatuur zeker weer bij Bemmel en Kroon.

Pluspunten

• snelle levering
  • top communicatie via mail

Minpunten

• nog geen ontdekt

Ivo 26-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Compleet aanbod en Goed geregeld!

Op aanraden van een vriend deze winkel bezocht. Erg prettige winkel waar je kunt slagen voor al je keukenapparatuur, BBQs én witgoed! Kort na het bezoeken van de winkel voor keukenapparatuur en een wasmachine, hebben wij gebeld om ook een Boretti BBQ te bestellen (ordernummer DH548094). Dit was eenvoudig en snel geregeld, zelfs met een korting :) De BBQ hadden we diezelfde dag en de medewerker heeft me even helpen sjouwen.

Pluspunten

• Service

Fam van Rossum 26-08-2016 Via de website gekocht

Hoe makkelijk kan het zijn om je keuze te maken?

Je kunt hier echt terecht voor eerlijk advies de laagste prijs en goede service.
De medewerkers zijn deskundig, denken graag met je mee, nemen echt de tijd voor je. Als een medewerker die jij graag wilt spreken in gesprek is belt hij gegarandeerd terug. Vooraf gemaakte afspraken worden echt volledig nagekomen. Niet slecht voor een on-line seller.

Pluspunten

• persoonlijk advies
  • afspraak is afspraak

Corine 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Mijn aankoop complete lijn Siemens inbouw keukenappatuur

Na mijn bezoek aan het Inspiratiehuis 20/20 in Hoofddorp, waar alle apparatuur van Bosch en Siemens staat opgesteld, had ik mijn ruwe keuzes al wel gemaakt. Ik ben op zoek gegaan naar een leverancier waar ik een goed gevoel bij had, omdat ik service en persoonlijke benadering belangrijk vind.

Pluspunten

• Mooie showroom!
  • Er wordt meegedacht
  • Je krijgt goede uitleg
  • Alles gaat in overleg
  • Deskundige productkennis

RvS 25-08-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Miele beste uit de test was bij andere winkels uitverkocht en niet te bestellen.
Bij Bemmel en Kroon zaterdag besteld, maandagochtend in huis.
ordernummer DH549452

Marsja 25-08-2016 In de winkel gekocht

Super service

Zeer goede uitleg zonder poespas of overhalen we waren binnen een kwartier geslaagd. We konden onze bestelling gelijk op gaan halen alles super geregeld

Pluspunten

• Duidelijke uitleg
  • Niet overhalen

M. van Beek 25-08-2016 In de winkel gekocht

Gewoon TOP

Op zoek naar een nieuwe combi-oven hadden we niet verwacht bij Bemmel & Kroon terecht te komen. Eerlijk gezegd, we gingen daar alleen maar om te kijken maar we werden prettig ontvangen door de receptiemedewerkster die ons duidelijk aangaf hoe en wat. Na een rondje door de mooie showroom werden we bij de inbouw apparaten opgevangen door de heer Bemmel persoonlijk. We hadden vooraf al e.e.a. onderzocht maar we kregen een duidelijk uitleg m.b.t. onze keuze. Eigenlijk was het boven budget maar we kregen een niet te weigeren aanbod waar we ook gelijk ja tegen hebben gezegd. Bezorgen konden we geheel naar eigen wensen invullen. Zoals de titel al aangeeft, geen teleurstelling maar ordernummer DH554032 is gewoon TOP

Pluspunten

• assortiment
  • vakbekwaam personeel
  • lage prijzen
  • leveringsafspraken

Jacqueline Smink 25-08-2016 In de winkel gekocht

Amerikaanse koelkast

Omdat onze koelkast het op één van de warmste dagen het begaf moesten wij snel op zoek naar een nieuwe. Na een beetje op internet te hebben gespeurd kwamen we Bemmel en Kroon tegen. We gingen hier, na een bezoek aan de Media Markt, rondkijken. Een mooie winkel met een groot aanbod.  We kregen de tijd om rustig rond te kijken en op het moment dat wij iets wilden vragen was er direct een medewerker in de buurt met een duidelijk antwoord op onze vragen. De prijs was prima en we gingen direct over tot de betaling. Dezelfde middag nog kregen we de factuur per mail binnen, gevolgd door het tijdstip van levering. We hebben een dag later onze nieuwe LG GSL325PZCV staan en zijn er heel blij mee. Laat nu de hitte maar komen!

Pluspunten

• goede prijs-kwaliteit
  • Deskundig

Unchosenone 25-08-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude/Rijndijk

Bemmel & Kroon Zoeterwoude/Rijndijk

Vriendelijk verwelkomt in de showroom van Bemmel & Kroon te Zoeterwoude/Rijndijk.
Winkel is ruim en overzichtelijk per rubriek ingedeeld.
Personeel zeer behulpzaam en meedenkend op het gebied van keuze apparaat.
Kortom een fantastische beleving !

Ordernummer: 541035

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goed bereikbaar
  • Groot assortiment
  • Vriendelijk personeel

Sandra 25-08-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Tevreden

Netjes geleverd!! bemmel en kroon hebben rekening gehouden met mijn drukke agenda zodat ik geen afspraken hoefde te verschuiven. De heren hebben als 1 van de weinige leveranciers de koelkast in de keuken geplaatst en niet alleen over de drempel gedragen.

Pluspunten

• Ruime koelgedeelte
  • ruime vriesgedeelte

Meijer 25-08-2016 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk Zoeterwoude

Snelle levering & deskundig advies

Deskundig advies in de winkel op de Hoge Rijndijk in Zoeterwoude gekregen. Volgende dag telefonisch gebeld en Miele wasmachine besteld. Vandaag in huis.

Pluspunten

• deskundig advies
  • snelle levering

Jo 25-08-2016 Via de website gekocht

Ovens

Goede en snelle service bezorgen geen enkel probleem. Vandaag besteld binnen drie dagen geleverd.De goedkoopste wat ik tegen kwam

Pluspunten

• Service
  • Goede service

Jack 25-08-2016 Via de website gekocht

snel, foutloos, top service

Een dikke 9 voor Bemmel & Kroon. Het hele proces, van offerte tot aan installatie liep vloeiend, prettig contact en nette, ter zake kundige monteur.

Pluspunten

• snel
  • ter zake kundig

Els 25-08-2016 In de winkel gekocht
Nederland

Bauknecht vaatwasser

Zeer uitgebreide collectie. Ik kwam voor de inbouw vaatwasser. Daar hadden ze een rui en selectie van, in verschillende prijsklassen.

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Goede informatie
  • Gemakkelijk bereikbaar

Lesley 25-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering mét plaatsing!

We waren op zoek naar een nieuwe vaatwasmachine, daarnaast wouden we ook dat deze geplaatst werd. Al snel werd duidelijk dat niet veel online verkopers deze services voor inbouwtoestellen bieden. Tot we bij Bemmel & Kroon terecht kwamen. We plaatste onze bestelling, werden gecontacteerd voor een afspraak en binnen de week stond ons nieuw toestel er. Heel vriendelijk contact, snelle service en plaatsing ook voor inbouw. Helemaal top!

Pluspunten

• Snel
  • Plaatsing inbouwtoestel

Cees 25-08-2016 In de winkel gekocht

prima geholpen

Ruime winkel, goed toegankelijk mooi ingericht veel keuzes en vlot en deskundig geholpen. En nog lekkere koffie toe.

Pluspunten

• overzichtlijk