Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elmac 15-03-2019

Laagste prijs voor een vrieskast, kon binnen één dag worden geleverd. Prima op de hoogte gehouden van de levertijd, eerst via mail en 15 minuten voordat de bezorgers arriveerden. De oude vrieskast werd netjes meegenomen (zoals afgesproken), de nieuwe werd door 2 man sterk zeer voorzichtig naar binnen getild en we hoefden zelf alleen maar de stekker in het stopcontact te steken. Prettig winkelen en top bezorgservice!

Passchier 15-03-2019

Een defecte "kachel" zoals het fornuis thuis genoemd wordt is geen feest te noemen. Het aanschaffen van een nieuwe is een investering, geen broodje kaas, de huis-kok had bepaalde wensen waaraan het fornuis zou moeten voldoen, hierover is dan ook goed nagedacht . Genoeg ideeën opgedaan op diverse sites, winkels bezocht, het was even zoeken naar de “click”. Het binnenlopen bij Bemmel en Kroon bracht veel overzicht en duidelijkheid. Het “live" aanschouwen van de fornuizen in de overzichtelijke showroom heeft zéker bijgedragen tot het maken van de juiste keuze! (ordernummer ZTW744697)
De afhandeling verliep voorspoedig, zo ook het maken van de afspraak voor levering en montage.
Blij verrast waren wij ook met de kundige en vriendelijke monteurs van AJtec. Chapeau! (pour tous!)

A Gort 15-03-2019

Een prachtige winkel met grote sortering van apparatuur en goed overzichtelijk, hele goede adviezen en uitleg over het assortiment wat in de winkel staat, prettig winkelpersoneel en goede afhandeling.
Hartelijk dank

Piet Peters 15-03-2019

Maandag gebeld dinsdag geleverd.

Aangesloten en gestart binnen 10 minuten. Geweldige service!!

Agnes Dordrecht 14-03-2019

Ik ben zeer tevreden over deze firma Bemmel en Kroon.
Ik had nog nooit gehoord van deze firma maar via internet gevonden door toch goedkopere prijzen!
Dinsdag middag wasmachine besteld en volgens afspraak donderdagmiddag bezorgd en wasmachine aangesloten en oude meegenomen.
Bezorgers goed werk afgeleverd en beleefd! Mag ook gezegd worden.
Ik zal als het nodig is de volgende keer bij de firma Bemmel en Kroon zeker weer iets bestellen!

Dales 14-03-2019

bezocht deze site vond wat ik wilde hebben betaalde kreeg gelijk mail omtrent betaaling en bezorging werd vooraf gemaild hoe laat bezorgt correct afgeleverd

Wouter Rademakers 14-03-2019

Vanwege snelle levering, afleverafspraak en 15 min. voor afleveren een telefoontje dat de levering zal gaan plaatsvinden en ook daadwerkelijk zo is gegaan, noem ik uitmuntend. Plus de kassakorting, wat altijd mooi meegenomen is. En zo is het gegaan in de loop der jaren met het bestellen en afleveren bij en door Bemmel & Kroon. Chapeau!!!

Familie Ouwejan 14-03-2019

Heb de vriezer zojuist geleverd gekregen. Bestellen ging vlot. Aflevering volgens afspraak door nette bezorgers.

Jacqueline 14-03-2019

prima ! snelle levering en je ziet precies waar de chauffeur is..
geen punten van kritiek

J. 14-03-2019

Goed geholpen met de nieuwe aankoop van onze afwasmachine.
Ervaren verkoper, en grote sortering voorhanden!

JH 13-03-2019

De website is heel overzichtelijk, waardoor ik snel de vaatwasser die ik wilde, heb kunnen bestellen tegen een hele mooie prijs. Een paar dagen later is de vaatwasser geïnstalleerd. Toen de mannen na 3 kwartier later klaar waren, was de keuken netjes opgeruimd. Super!

Y van goozen 13-03-2019

Heb een koelvries kast , vaatwasser en inductie kookplaat gekocht ik ben netjes en correct geholpen ook bij het bezorgen zeer vriendelijke mensen top ben er heel blij mee

A289 13-03-2019

Jammer dat de bestelde wasmachine op de datum van aflevering 50 euro goedkoper was dan op de datum van bestelling. De afdeling Verkoop had hier wel een compensatie o.i.d. kunnen geven.
Levring aan aansluiting ging prima. Alleen het bezorgmoment was afwijkend van de afgesproken tijd.

R. Reddington 13-03-2019

Het overkomt ons allemaal wel een keer, de vaatwasser wast niet meer zoals deze hoort te wassen en je wilt de beste oplossing zo snel mogelijk.
Tegenwoordig ben je dief van je eigen portomonee als je niet eerst een gedegen onderzoek doet op het interweb. Zodoende via kieskeurig bij Bemmel&Kroon terechtgekomen. Ondanks het geweld van MediaMarkt en Coolblue zijn zij toch € 79,- goedkoper voor hetzelfde model Bosch automaat.
Service is top, ik kreeg ongevraagd nog €10,00 korting omdat iets niet helemaal juist omschreven stond op de website. De volgende dag voor 13:00uur stonden ze voor de deur en nu staat het apparaat zijn werk te doen.

Ik zeg prettig geregeld, zij mogen indien nodig mij vaker bedienen.

Miranda 13-03-2019

Ik koop graag bij deze winkel. Je krijgt altijd super snel reactie op een vraag via de mail. Ook geven ze goed advies en denken ze met je mee. Snelle en nette levering. Bij deze winkel voel je je als klant geen nummer.

Rinie Schoorl 13-03-2019

Goede bereikbaarheid (korte wachttijd), deskundig personeel, snel en efficiënt, gunstige prijsstelling en snelle levering. Eigenlijk niets op aan te merken.

Svenja 13-03-2019

Wij waren voor onze nieuwe woning op zoek naar een droger. Via van Bemmel en kroon kwamen wij op de Bosch droger. Super prijs kwaliteit verhouding. Bij het plaatsen van de bestelling moest je aangeven of er een lift aanwezig is, op welke verdieping je woont of dat zij via de trap moesten komen. Wij hadden aangegeven dat er een lift aanwezig zou zijn echter bleek die op de aflever dag defect te zijn. Toch een snelle en goede bezorging mogen ervaren, aardige bezorgers ook. Daarnaast kreeg je ook netjes een berichtje van te voren hoe laat de droger bezorgt zou worden en waren ze mooi op tijd. Ordernummer: BKI1738430

Derk 13-03-2019

Eerste bestelling hier geplaatst. Duidelijke communicatie. Prima prijsstelling en zeer goede service. Aflevering ook uitermate correct via Dynalogic.

Ineke Beks 13-03-2019

Ook al was het bestelde artikel niet aanwezig de volgende morgen kreeg ik bericht dat het bezorgd kon worden op dezelfde dag welke ik in eerste instantie had aangegeven, subliem ook de verzending was perfect.

made by roland 13-03-2019

beste prijs en snel geleverd .
Tevens goed op de hoogte gehouden van aflever tijdsstip

Karel de Bie 13-03-2019

Kreeg extra kassakorting , ze nemen oude apparatuur gratis mee indien gewenst top service dus! En netjes bezorgd via track en trace helemaal super!

Theo Vet 13-03-2019

Zondagavond vaatwasser besteld, en maandag keurig op tijd bezorgd.
Zeer duidelijke communicatie, ook over levermoment.
Op de dag zelf konden we via meegestuurde link de koerier precies volgen.
Daarnaast kwam al na enkele minuten het bericht dat de door ons bestelde vaatwasser niet leverbaar was en ook niet meer geleverd kon worden. Dit werd opgelost door het toesturen van een luxer (duurder) type van hetzelfde merk.
Dit is op prima wijze opgelost!
Samengevat:
Prima communciatie!
Snelle levering!
Laagste prijs garantie!
Tonen eigenaarschap bij leveringsproblemen.

Van der Plas 13-03-2019

Voor het eerst bij deze shop besteld. Volgens kieskeurig de goedkoopste aanbieder. Aflevering keurig op tijd, alles prima in orde.

Coby 12-03-2019

Bemmel&Kroon heeft een overzichtelijke site en is goedkoop t.o.v. andere winkels. De levering is vlot zoals ook de aankondiging van de verwachtte tijd van de levering zodat je niet de hele dag hoeft thuis te zitten.

Sa85 12-03-2019

Mijn wasmachine bij Bemmel & Kroon gekocht, zij hadden de scherpste aanbieding. Zijn goed geholpen in de winkel. Alleen jammer dat men bij de aflevering niet de droger weer op de wasmachine geplaatst is, was immers wel verteld in de winkel. Nieuwe wasmachine geplaatst, geinstalleerd en de oude meegenomen zonder meer prijs te rekenen. Ordernummer ZTW746447

Jaap 12-03-2019

We hebben in het verleden al vaker bij Bemmel en Kroon gekocht .
Dit mede doordat we altijd fijn en correct behandeld zijn en goed geholpen door personeel .
De thuis bezorging is bij Bemmel en Kroon ook altijd super goed geregeld .
Avond ervoor krijg je bericht tussen welke tijd ze komen en ze bellen 15 minuten voor de tijd dat ze voor de deur staan.

El Nolten - de Vries 12-03-2019

Ik vind het een prettige winkel, vriendelijke verkopers en de bezorgers hebben
nog even gebeld voor dat ze kwamen bezorgen, kortom een fijne zaak.

Arrold 12-03-2019

Prima winkel, de site is overzichtelijk, de afspraak werd correct bevestigd met duidelijke omschrijving wat wel en niet uitgevoerd wordt tijdens de installatie. De bestelde vaatwasser was snel geleverd en is vakkundig geïnstalleerd inclusief een uitleg van de machine en mogelijkheden.

Miranda 12-03-2019

Goed telefonisch te woord gestaan, goede uitleg en snelle levering. Hier gaan we zeker de volgende keer weer bestellen.

Joke 12-03-2019

Het bestellen via de site Bemmel en Kroon ging gemakkelijk. Bij het maken van de bestelling en het inzien van de factuur bleek er een korting van 35 Euro te zijn. Dus de goedkoopste! Er was keuze voor internetbankieren of betalen na de levering en plaatsing van de koel/vries combinatie. Dat vind ik klantvriendelijk! Alles verliep volgens planning. Is mijn oude koel/vrieskast meegenomen en de nieuwe door een zeer vriendelijke en vakkundig vakman geïnstalleerd. Ik vond het fijn om (aan huis) af te rekenen, zeker nadat alles goed en wel is gegaan! Tevens ben ik tevreden met mijn aankoop.

Fred 12-03-2019

Gisteren besteld en de volgende dag bezorgd. Er werd via de mail keurig een factuur gestuurd en de bezorging was mooi op tijd en deze jongens deden alle moeite om de machine op zijn plaats te krijgen. Ik kan niet anders zeggen dan topservice en alles perfect volgens afspraak
Waar vind je dit nog.

Marijke van gulik 11-03-2019

Super mooie winkel , klant vriendelijk
Al veel spullen gekocht, inbouw Miele koffie automaat wasautomaat & droger van miele
En vorige week inbouw ijskast ook van miele
We zijn echt zo tevreden echt een aanrader Bemmel & kroon echt een top zaak

Hans Folker 11-03-2019

Goed en duidelijk en er word zeer goed gecommuniceerd over de aflevering.
Ik zou zeer zeker in de toekomst weer iets aanschaffen bij Bemmel en Kroon

job 11-03-2019

op zaterdagavond besteld en op maandagochtend is de vaatwasser keurig afgeleverd, geweldig zo snel. ook de bestelling ging als een speer, een zeer tevreden klant

Ljm 11-03-2019

Wij hebben onze keuken destijds gekocht bij Bemmel en Kroon, service naar tevredenheid. Dus nu inductie kookplaat ook via hen besteld. Goede voorlichting. Goede tips. Attent om ook aan te geven dat je niet altijd pannen moet vervangen. Je kunt dat testen. Zo voorkom je dat je alle pannen onnodig gaat vervangen. Dat vonden wij echt heel attent. Levering correct en ook dr monteur vis heb geregeld was perfect. Zeer tevreden

EY 11-03-2019

Snelle levering (gratis ook)
Goeie prijsklasse (Actie)
Vriendelijke personeel aan de telefoon en ook zeer vriendelijk bezorg medewerkers!

J.K. 11-03-2019

Uitermate weer prettig geholpen voor de aanschaf van een inductiekookplaat. De afgelopen jaren hebben wij bijna al onze keukenapparatuur vervangen en vorige jaar de wasmachine en droger eveneens.
De prijzen zijn zeer concurrerend en daarbij heb ik in Bemmel en Kroon veel vertrouwen. Ook de plaatsing van de apparatuur is heel goed gegaan en wij hebben geen enkele behoefte om voor een nieuwe aankoop elders te gaan shoppen. Overigens: wij zijn zeer kritische kopers.

COEN 11-03-2019

UITSTEKEND VANDAAG BESTELD ,MORGEN IN HUIS HET KAN NIET BETER
DUIDELIJKE UITLEG OVER HET GEKOCHTE ARTIKEL
JE HOEF MIET LANG TE WACHTEN AAN DE TELEFOON

Klant 01 11-03-2019

Voor tweede keer een product besteld bij deze firma, contact gehad en goede voorlichting ontvangen, product van zelfde leverancier snel en correct ontvangen. Ook weer prima geregeld.

Klant 01 11-03-2019

Aanbieding op site klopte precies, product was echter niet in voorraad, krijg je direct bericht van en dat het besteld wordt, aanbiedingsprijs bleef gelijk en product is daarna prima geleverd.

Pieter 11-03-2019

Snelle service, duidelijk over levertijd en bezorging, goede prijs. Deze winkel doet wat het belooft tegen een eerlijke prijs. Nog geen ervaring met service (gelukkig nog niet nodig gehad), maar het hele bestel, betaal en leverproces geven veel vertrouwen.

Wim van der Linde 11-03-2019

Prettige hulp en uitleg in winkel. Snelle bezorging (volgende dag) en plaatsing. Oude apparaat afgevoerd. Vriendelijk personeel.

Peter 11-03-2019

Wasmachine gekocht via de website. Het bestaande product was niet meer leverbaar maar werd kostenloos opgewaardeerd naar het nieuwe model. Zeer goede service.

Gerrit van der Staak 10-03-2019

Goed advies. Behulpzaam bij het uitwerken van keuzes. Alternatieven besproken. Ruim de tijd genomen om alle mogelijkheden te bekijken. Geen tijdsdruk.

wil 10-03-2019

niet zo duur en niets is ze te moeilijk. In december besteld en afgeleverd op afroep. Perfect

Rob (Wilp) 10-03-2019

Vaatwasser van Bosch besteld die achteraf niet meer leverbaar was. Zonder meerkosten een beter model geleverd gekregen: prima service en bijzonder snelle levering (vrijdagavond besteld en binnen 14 uur, op zaterdag, al geleverd).
Vaatwasser werkt zonder problemen.

J. Meinders Enschede 10-03-2019

Hallo allemaal,
Als je iets gaat bestellen bij Bemmel en Kroon B.V. dan ga er maar vanuit dat het allemaal goed komt zonder gedoe achteraf ,en een betere prijs kan je bijna nergens vinden op Internet.
En de afspraken zijn ze perfect nagekomen alles was super.

Roel Pot 10-03-2019

Twee keer iets gekocht bij Bemmel en kroon en zeer tevreden.
Bij de bestelling van een nieuwe vaatwasser zelfs nog gevraagd door hun om het type van de oude op te geven want dan kunnen ze controleren of de bestelde wel past, echt top is dat.
Ook het inbouwen van de vaatwasser is uitstekend gegaan.

Marc 10-03-2019

Een van de winkels met de goedkoopste prijs. Geen verzendkosten. Product op voorraad, dus vrijdag besteld en zaterdag in huis. De transporteur gaf duidelijke informatie hoe laat het bezorgd zou worden en zelfs de naam en foto van de chauffeur stond erbij. Zeer nette informatie!

Yvonne 10-03-2019

We hebben een wasmachine gekocht bij bemmel en kroon. Nadat ik hem betaald had kregen we bericht dat hij uitverkocht was en niet meer leverbaar. We kregen voor dezelfde prijs een nieuwere variant. Prima service! Hij is volgens afspraak geleverd en we zijn er super blij mee!