Deze score is berekend op basis van 3212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mart Jansen 16-07-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf, aanrader.

Op zondagavond een stofzuiger besteld. De vermelding hierbij was dat de stifzuiger indien voor 22:00 uur besteld op maandag geleverd zou worden. In de winkelmand werd er aangegeven dat de stofzuiger vervolgens op dinsdag geleverd zou gaan worden. Toch maar even gebeld ( kan zelfs ook oo zondagavond). Er werd mij verzekerd dat levering op maandag mogelijk was. En ja hoor, mooi op maandag geleverd en de oude zuiger nemen ze ook nog mee. Echt, echt een top winkel!!!

Molly 15-07-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd.

Het was makkelijk om te bestellen nadat ik de voordeligste prijs had gevonden via xxxx.
Het was mogelijk om te later leveren op een later tijdstip.
Dit verliep soepel en stipt binnen het tijdslimiet.

Martin Weijmans 15-07-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Geweldig advies

Uitstekend advies gekregen. De verkoper heeft alle tijd genomen en veel van de negen apparaten uitgelegd. . En dat ook nog een hele scherpe prijs.

Mathoera S 15-07-2018 Via de website gekocht

Een lot uit de loterij

Een warme douche voor Bemmel&Kroon. Wekenlang was ik aan het oriënteren om een diepvrieskast aan te schaffen. De keus viel een model van Siemens. Nadat ik online alle leveranciers had bezocht, koos ik voor Bemmel & Kroon. Bestelling gedaan en betaald. Twee minuten later kreeg ik een mail dat het gekozen model uitverkochtend was. Teleurgesteld las ik het bericht. Maar onbeschrijfelijk was het tweede bericht.Ik kreeg de nieuwste versie , die een stuk duurder was, voor de oude prijs. Netjes bezorgd door heel aardige mannen. Ik vind dat B&K de beste service van Nederland heeft. Mijn hartelijke dank. Ik ben helemaal tevreden over jullie manier van zaken doen.

Lisette 15-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Een fijne ervaring met de aanschaf van mijn wasmachine. Via de website besteld en telefonisch extra informatie gevraagd. Levering ging prima, oude wasmachine meegenomen en nieuwe aangesloten.

Rob 15-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Nette winkel en goed geholpen

Er wordt goed geluisterd naar wat je zoekt. We werden zeer goed geholpen in de winkel en het juiste werd ons aangeboden. We werden daarbij niet opgedrongen, maar zeer fijn geholpen.

H.M.Weijers 15-07-2018 Via de website gekocht

goede webwinkel

Zoals langzamerhand gebruikelijk: vandaag besteld, morgen bezorgd, ook op zaterdag.
En: de goedkoopste.
De bezorgers waren behulpzaam en vakkundig. Ze zijn pas vertrokken (met oude machine en verpakkingsmateriaal) toen de nieuwe wasmachine draaide.

MK73 15-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Supersnelle levering. Wasmachine prima geïnstalleerd. Goede communicatie i.v.m de levering. Je kunt via de tracker zien wanneer de levering komt.

Menno 15-07-2018 Via de website gekocht

Prima service, bestelling ging perfect

Eerst bij andere web shops gekeken en deze hadden niet precies het artikel wat ik wilde, en wel bij Bemmel&Kroon met ook nog een lagere prijs.

René 14-07-2018 Via de website gekocht

Keurig netjes A+++

Kan niets anders zeggen dan ;
perfect, perfecte reacties op mail vanaf de bestelling tot aan levering, keurig op afspraak. Vrijdagavond om 20:00 wasmachine besteld,
Zaterdag om 15:00 was hij aan het wassen :-)

M.Blokx 14-07-2018 Via de website gekocht

Persoonlijk en verantwoordelijk.

Koop en afhandeling is super. Maar wat mij erg aansprak wat het persoonlijke en het nemen van verantwoordelijkheid. De wasdroger was niet op voorraad en de verkoper belde direct naar Bosch !! Ik kreeg binnen 10 minuten te horen dat dit type vervangen was door een duurder type. Maar deze kreeg ik aan dezelfde prijs.👍 Zoek maar eens een bedrijf die dat doet. Chapeau Bemmel-kroon. ☺

Willems 14-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en inclusief aanvullende garantie

Voor dezelfde prijs als vergelijkende webwinkels, een goede diepvries gekocht, maar met een extra service.
Gelijk op z’n plek gezet door twee sterke gozers, en gelijk het verpakkingsmateriaal teruggenomen. Bespaart me weer een ritje naar het milieupark.

Zeer tevreden dus.

Pjeters 14-07-2018 Via de website gekocht

Een vertrouwd adres met een uitstekende service!

Omdat wij weten dat deze shop haar afspraken met een uitstekende service nakomt, is verder zoeken naar een alternatief niet nodig.

IK 14-07-2018 Via de website gekocht

snel goed contact alles zoals vermeld 1A Siemens oven

verhouding superprijs kwaliteit gratis terugname oud toestel en betrouwbaar
enkel bij levering adres niet gevonden en deden ze moeilijk over meenemen oud toestel was voor andere dienst volgende dag zeiden ze maar na aandringen en bevestiging op papier lukte het dan toch

Ed 14-07-2018 Via de website gekocht

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. ?

Ik een prijsvergelijk vond ik de beste koop BKI693988.
Ik ging voor de beste uit n test juni 2018 volgens de consumenten bond. Uitverkocht! En kreeg dit aanbod. Voor dezelfde prijs! Machientje draait inmiddels naar volle tevredenheid. Top service inclusief aflevering op het afgesproken tijdstip.

M.C. Boot 14-07-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed kennis van het assortiment en daardoor goed advies!

Na prima ervaringen met vorige aankopen weer naar Bemmel & Kroon. De verkoper begreep wat ik wilde en heeft ons diverse mogelijkheden gegeven waaruit wij gekozen hebben. Met een goed gevoel de koop gesloten.

Jose 14-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Supersnel geleverd. Werd 45 minuten ervoor gebeld dat ze onderweg waren. Wasmachine keurig neergezet en aangesloten. Ik draai me amper om en hij staat ook al aan. Helemaal top! !

KvG 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijs

Via kieskeurig bij Bemmel en Kroon gekomen, vroeger ook wat in de fysieke winkel gekocht. Zeer goede informatie over het product, goede prijs en eerlijk over te betalen extras voor levering. Oude apparaat meegenomen. Geleverd binnen 24 uur, zeer goede info over tijdstip van levering.

R.Brok 13-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering en goede service

Gisteren besteld, en het kon vandaag al worden geleverd,lage prijs
Afspraak over tijdstip levering is goed na gekomen, kreeg smorgens een mail en 15 min. van te voren een belletje dat ze kwamen.
Probleemloos zijn de apparaten uitgepakt en via de trap 3 hoog boven geplaatst.
Nette probleemloze levering, bedankt

tevreden klant, nog steeds 13-07-2018 Via de website gekocht

zaak waar wij vaker kopen

de BK site is duidelijk, de winkel is het bezoeken waard.
Online prijzen zijn aantrekkelijk en daarom deze keer online besteld, een vaatwasser.
Eerder al onze droger en koelkast. Nog altijd tevreden.
Bedankt. J. Meijer

S. de Bruin 13-07-2018 Via de website gekocht

Prima service, erg mooie prijs

We zochten een goede, zuinige maar vooral goedkope vrieskast. Die hebben we gevonden bij Bemmel &Kroon. Prima levering

Palitom 13-07-2018 Via de website gekocht

Geen probleem!

Ik gebruik Kieskeurig en andere sites voor de vergelijking van producten. Maar qua koop en levering gaat mijn voorkeur vooralsnog, en al enkele jaren, uit naar Bemmel & Kroon. Betrouwbare levering en voorspelbaar maar daarmee ook een voorkeurswitgoedwinkel voor mij!

Geert 13-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke afspraken

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Goede communicatie en afspraken n afgekomen. Ook heeft de monteur alles netjes gemaakt en e.e.a. prima uitgelegd.

Andrea 13-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Gisteren besteld en telefonisch antwoord op vragen. Vandaag bezorgd met zeer goede traking en sms wanneer de bezorger aankomt. Nette chauffeur en bijrijder en service met aansluiten. Gingen niet eerder weg voor alles goed geïnstalleerd was en namen ook de verpakking weer mee.

Jan Castenmiller 13-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Op maandag LG-wasmachine en AEG-inbouwkoelkast besteld. Perfecte communicatie vwb bevestiging, planning en uitvoering. Zowel telefonisch als via e-mail. Ook transport en installatie (zelfde week op donderdag en vrijdag) door hun service-bedrijven VBK Logistiek en A.J. Tec waren prima in orde (vaklui).

Maurice 13-07-2018 Via de website gekocht

Weer Top

Over het gehele traject goed geinformeerd via Email. Helaas was het apparaat niet in voorraad maar werden er netjes over geinformeerd. Koop hier vaker en dat heeft een reden. Kijk tegenwoordig eerdt bij B&K en dan pas verder. B&K is meer dan alleen maar keukens

alexx44 13-07-2018 Via de website gekocht

hele goede snelle service

in korte tijd mn inductiekookplaat geleverd en aangesloten, veel betere service dan mediamarkt met zn post-nl aansluitservice waar niks op slaat, ben erg blij dat ik weer kan kokkerellen, toppie

Paul 13-07-2018 Via de website gekocht

Belofte wordt 100% nagekomen

Aan de late kant besteld, maar toch levering volgens belofte. Volgende dag in huis. Compliment voor de transporteur.

Leonie en Joeri 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service, goede prijs!

Snelle service, wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd, goede prijs. Alleen jammer dat pinnen geld kost.

Les 13-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed advies en goede service

Had zelf veel twijfel, maar door goed advies en veel geduld heb ik uiteindelijk een mooi fornuis thuis staan. De levering wat snel en stipt.

selletje 13-07-2018

Ordernummer ZTW691734 ;)

JHB 13-07-2018 Via de website gekocht

supersnel en de voordeligste!

Eerst onbekend ,maar nu de voorkeur.Prima afwikkelingen en op tijd netjes afgeleverd.De heren transporteurs waren beleefd en vrolijk ondanks het zware werk.

Eddy 12-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte opvolging!!!

op zoek naar een tafelkoelkast kwam ik op de site van Bemmel&Kroon terecht.
zij hadden de beste prijs en de levertijd werd correct nagekomen, ondanks dat deze in België moest zijn. alles was volgens afspraak verlopen. Toppie

kelly 12-07-2018 Via de website gekocht

zeer vriendelijke en goede service

Ik heb meerdere keren een offerte opgevraagd. Altijd werd er vriendelijk geantwoord. Ook als er een product niet meer op voorraad was werd er een alternatief product aangeboden. Ook een duidelijke en correcte melding wanneer het product gaat geleverd worden. Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon.

Gido 12-07-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging!

Ik ben een Zeer tevreden klant. Gister heb ik een nieuwe wasmachine besteld en hij is vandaag al geleverd. Ook ben ik goed ingelicht over de bezorg datum tijd. Ik heb hier maar een woord voor over en dat is perfect! Goed bezig

Gert-Jan Hartog 12-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goed contact!

Na heel veel zoeken bij deze webshop uitgekomen.
De keuze voor deze shop was het feit dat hij de goedkoopste was.
De communicatie omtrent de levering liep aanvankelijk niet helemaal goed, daar men veel later de levering af zou leveren dan gepland.
Na mijn telefoontje werd ik exact op de hoogte gehouden over de tijd van levering.

Elfie 12-07-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Prettige winkel, ruime keuze

Winkel in de buurt, ruime keuze, geduldige verkoper, nuttige informatie gekregen en daardoor toch duurder apparaat gekocht dan begroot én ... bezorging de volgende dag!!

Elfie 12-07-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Prettige winkel, ruime keuze

C. vd Klis 12-07-2018 Via de website gekocht

Vakkundige mensen

zeer vriendelijke en vakkundige benadering. Duidelijkheid over wat je wel en niet kan verwachten. Ik had een aantal specificaties waar ik rekening mee moest houden, zij gaven mij direct het vertrouwen welke machines ik wel of niet kon kiezen. Verder hadden zij goed in beeld wanneer deze geleverd en geïnstalleerd kon worden, niet onbelangrijk.

marnic 12-07-2018 Via de website gekocht

top service

betrouwbare site, besteld en tot op moment van levering duidelijke informatie wanneer en tussen welk tijdsbestek er geleverd word!

Annemarie 10-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Ten 1e is het een fijne site om artikelen te kopen.
Ten 2e, wij hadden een verkeerde maat afwasmachine gekocht en al helemaal uitgepakt. Contact gezocht met de firma Bemmel-Kroon. Het was geen probleem, binnen 1 dag is de verkeerde machine opgehaald en een goede maat vaatwasser terug bezorgd. Geweldig! Bedankt Bemmel-Kroon!!

Eric 08-07-2018 Via de website gekocht

Met afstand de beste service

Vrijdag koelkast stuk. Gelijk een nieuwe nodig dus.
Diverse webwinkels (bol, ao., coolblue, bcc) geven op vergelijkingssites aan de volgende dag te kunnen leveren. Echter pas bij het afrekenen blijkt dat ze dat niet kunnen waarmaken en het toch twee of drie dagen gaat duren.
Alleen Bemmel en kroon konden in dit geval hun belofte waar maken. 'S avonds besteld...volgende dag koelkast in huis. En dat ook nog voor de laagste prijs. Grote klasse.

Eli 07-07-2018 Via de website gekocht

Goed prijs en geweldige service!

Ik vond een goede prijs op de website van Bemmel & Kroon, het bestelproces was eenvoudig en ik kreeg de wasmachine na een paar dagen. Het installatieteam was vriendelijk en installeerde het zeer snel. Over het algemeen ben ik erg blij!

Marion Blok 07-07-2018 Via de website gekocht

Het was erg onduidelijk

Ik had gekozen voor deze sid om dat ze het product op voor raad hadden. En ik snel een andere wasmachine nodig had. De andere was stuk gega

Sophie 07-07-2018 Via de website gekocht

Goede deal, geweldige service

Snel gereageerd, en goed afgeleverd. Ik kon de afspraak zelf verzetten en in de gaten houden. Netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Ze zijn erg vriendelijk.

Jolanda Lookman 06-07-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik zocht naar een winkel die mijn bestelde apparaten pas wat later kon bezorgen, i.v.m. verhuisdatum. Dat kon bij Bemmel & Kroon. Ik ben fijn geholpen en ik ben blij met de apparaten die ik vandaag ontvangen heb.

Claire 06-07-2018 Via de website gekocht

Al 25 jaar prima service

Vroeger gewoon in de winkel, maar nu online, elke aankoop zo geregeld.
Duidelijke omschrijving, goede prijzen. Gebruiksvriendelijke website.
Levering keurig in aangeduid tijdvak.
Prettig en kundig personeel

Victor 05-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Wasmachine en droger besteld
Ze hebben met de extra service de wasmachine en droger naar boven gebracht.
Rommel netjes meegenomen machines aangesloten en getest! Dat niet alleen maar ze waren ook de goedkoopste! Netjes de boekjes gekregen met uitleg.

Anton Cornet 05-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede vriendelijke en deskundige informatie

In het verleden goede ervaringen gehad in deze vestiginng.Ook service in het verleden was uitstekend

Ben 05-07-2018 Via de website gekocht

Voel mij in de maling genomen

2 minuten na bestelling van een Siemens SN657X01PN vaatwasser online kreeg ik een mailtje met daarin het aanbod van een duurder model, wegens geen voorraad van het door mij bestelde artikel. Momenteel nog steeds op voorraad volgens de website. Het door mij bestelde artikele is DE beste volgens de consumentenbond, duurder of niet, het alternatief is dus minder goed.

Het voelt voor mij al doorgestoken kaart en vandaar mijn review, om andere mensen waakzaam te maken.

Peter 05-07-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Uitstekend!

Zowel in de winkel als bij de montage zeer netjes geholpen. Klantvriendelijk, goed product tegen de juiste prijs en een vakbekwame monteur. Wat wil je nog meer? Die combinatie kom je niet vaak meer tegen vandaag de dag. Ik weet waar ik mijn volgende apparaat ga kopen!