Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mariette 11-03-2018 Via de website gekocht

Goed service. Snel geleverd voor een goede prijs.

Duidelijke site, veel keuze. Snelle levering. Extra service zonder bijbetaling.
Dezelfde avond nog reactie op mail. De oude vriezer kon niet nl. meteen retour genomen worden en wordt nu zonder probleem later opgehaald.

Krooswijk 11-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!!

Voor de tweede keer via internet een bestelling gedaan. Zeer duidelijke site. Zeer goede prijs-kwaliteit. Word goed op de hoogte gehouden ivm de levering van de produkten.

Piet 11-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima service

Al meerdere malen (inbouw)apparatuur gekocht. Gemaakte afspraken worden punctueel nagekomen. Het bedrijf dat installeert doet dit ook prima en op de afgesproken tijd.

Sandra 11-03-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, goede service

Droger van AEG gekocht: goedkoopste prijs. Snelle levering nl binnen 1 dag. Goed op d hoogte gehouden over wanneer de droger geleverd werd. Verder is de droger binnen geplaatst ennde oude droger hebben ze mee terug genomen. Kortom goede service.

10-03-2018 10-03-2018 Via de website gekocht

Bij Bemmel en Kroon staat service hoog in het vaandel.

Bemmel en Kroon hebben een overzichtelijke site. Keuze uit veel verschillende merken. Snelle levering zelf als het product nog bij hun eigen leverancier besteld moet worden. Het transportbedrijf Dynalogic geeft op de bezorgdag een sms-je en op hun site volg je van minuut tot minuut waar het pakket zich bevind. Zelfs dat jij het (eerst) volgende bezorgadres bent. Indien gewenst worden je oude apparaten gratis meegenomen. Een pluim voor de samenwerking tussen Bemmel en Kroon en Dynalogic.

Sab 10-03-2018 Via de website gekocht

Pakket was beschadigd alvorens het magazijn te verlaten, zelfde dag nog een mailtje ontvangen dat ze een nieuwe moesten bestellen bij de leverancier. Paar dagen daarna nieuwe leveringsdatum. Super handig het sms op voorhand.

Cindyvw 10-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Betrouwbaar (en) snel!

Hele fijne service en een snelle levering. Zowel telefonisch als persoonlijk super geholpen. Ik raad Bemmel&Kroon zeker aan.

Danny Van de Voorde, België 10-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering!

Vrijdagavond om 20h een Amerikaanse ijskast besteld, en op zaterdagmiddag stond ze al in onze keuken.
De beste prijs in de hele Benelux. Makkelijker kan niet. Perfecte communicatie en alles online te volgen.

van Rijn 10-03-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

Heel overzichtelijke website met uitstekende informatie. Gemakkelijk te bestellen en snelle informatie over levering. Eventuele telefonische informatie waar de apparatuur in de winkel op voorraad is is geen probleem.

René 10-03-2018 Via de website gekocht

Topprestatie!

Gisterenavond rond 22.00 uur bestelling geplaatst. Artikel was helaas niet meer leverbaar en hebben gelijk een voorstel gedaan om een nieuw type te leveren, welke weliswaar duurder was, maar dit werd niet doorbelast. Uiteraard mijn akkoord. Via Dynalogic werd de volgende ochtend geleverd. Ook dat was top, je kon hun volledig volgen en wist wanneer zij arriveerden. Inmiddels staat het apparaat voor gebruik klaar, in minder dan 24 uur... Wordt zeker een volgende keer.

Erwin 10-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer goede en vlotte afhandeling van het geleverde produkt. Vriendelijk en goede service. Voor herhaling vatbaar.

F.J. de Koning 10-03-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

goede service en vlotte levering

wij zijn naar de winkel gegaan aangezien we het verschil tussen 2 fornuizen wilde zien en daar zijn wij erg goed geholpen

Jan Swinkels 10-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en op het afgesproken tijdstip afgeleverd

Winkel was via Google snel te traceren , hebben een uitgebreid leveringsprogramma zodat het makkelijk te vergelijken was

inge 10-03-2018 Via de website gekocht

Op en Top

Gisteren een order gedaan en vandaag al geleverd.
Geweldig hoe ze je op de hoogte houden via mail en sms zo kan je perfect je order volgen.
Ik kan alleen zeggen : Op naar de volgende bestelling!! Super Service!

Y. Wolsink 10-03-2018 Via de website gekocht

supersnelle, accurate en klantvriendelijke service.

Mijn oude wasmachine was opeens defect; snel goede reviews gezocht op kieskeurig kwa prijs/kwaliteits verhouding. Ik kwam al snel uit op Bemmel & Kroon kwa prijs/kwaliteit verhouding. Super scherp geprijsd! Meteen besteld en volgende ochtend werd de wasmachine al om half 11 afgeleverd. Topmachine!

Julien 10-03-2018 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling

Overzichtelijke web-site. Gemakkelijke betalings mogelijkheden. Snelle en zeer vriendelijke levering volgens afspraken.

Peter 10-03-2018 Via de website gekocht

Beste prijs in de markt

Gezocht tot ik de laagste prijs in de markt gevonden had. Uitgekomen bij Bemmel en Croon. Twee perfecte Siemens apparaten staan inmiddels in onze keuken. Keurig op de gevraagde datum in perfecte staat aangeleverd. Een aanrader.

johansen J 10-03-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

erg klant vriendelijk

ik koop daar graag het is een zeer grote filiaal
heeft alles wat je nodig heeft
en zijn erg vriendelijk en klant gericht

Top 09-03-2018 Via de website gekocht

Super service

Telefonisch een bestelling gedaan bij een vriendelijke medewerker. Hij kon mij goed informeren en kwam zelf met een alternatief . Snelle levering en vakkundige installatie van de wasmachine. Top prestatie.

Lisanne 09-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering en nemen de tijd de te installeren, zelfs als dit meer tijd kost, wordt er niet moeilijk over gedaan. Een echte aanrader!

Janbouw 09-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en tegen de scherpste prijs van nederland

Een hele snelle levering, 0m 21.30 besteld en de andere dag om 13.00 uur geleverd en ook nog tegen de scherpste prijs op dat moment van Nederland, en ook nog 2 jaar extra garantie op onderdelen buiten de wettelijke garantie van 2 jaar.
Super.

Bart uit Harderwijk 09-03-2018 Via de website gekocht

Wasmachine snel en keurig afgeleverd

Al eerder een combi koelkast bij van Bemmel en Kroon bestelt ( via een duidelijke website) nu ook een wasmachine nadat ik hierover even heb gebeld hoe het zat met de installatie en oude defecte wasmachine. Keurig en duidelijk te woord gestaan.Bestelt via internet. Echter het type wat ik wilde was niet meer leverbaar en ik kreeg een geheel nieuw type voor dezelfde prijs en voorwaarden. De volgende dag ( netjes op tijd dit was te volgen via track en trace maar kreeg ook netjes een half uur van te voren een sms dat ze kwamen) keurig afgeleverd ( bijzonder correct personeel) en op zijn plek kant en klaar geïnstalleerd. En de oude defecte wasmachine hebben ze meegenomen.
Kortom duidelijkheid op de website, correct snelle levering en keurig al mijn vragen via de telefoon beantwoord en tijdens het plaatsen. Mijn oordeel een dikke vette 10 !!!! Ga zo door !!!!

Caroline 09-03-2018 Via de website gekocht

Absoluut tevreden

Toen er problemen waren met hun leverancier hebben ze gelijk ingesprongen en het opgelost. Ook goed bereikbaar op hun telefoonnummer. Ook weleens fijn.

Monique 09-03-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Gemakkelijk te bestellen via webshop.
Prima levering op afgesproken dag en tijdstip.
En een goede prijs.

Lydie 09-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snelle afhandeling.

Philips stofzuiger hier aangeschaft. Via internet kwam ik uit op deze website. Was de goedkoopste in aanschaf en de volgende dag had ik de stofzuiger al in huis. Zeer tevreden.

Marco 09-03-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Snelle levering...makkelijke bestellen ...geen sores....telefonische afhandeling ging snel en soepeltjes

Denise 09-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering! Ze houden je ook goed op de hoogte van bezorgdatum en tijd. Alles helemaal naar wens.

Peter 09-03-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Mooie koolvriescombinatie

Ik ben bij bemmel en kroon goed geholpen en ik heb daar een prima apparaat gekocht.
De levering ging zoals afgesproken, en werd keurig bezorgd, en door vriendelijke bezorgers afgeleverd.
de oude koelkast en de verpakkingsmaterialen weder netjes meegenomen

J.de Bruin 08-03-2018 Via de website gekocht

Goede service, maar niet alles wat beloofd was.

Zanussi droger besteld bij Bemmel & Kroon voor €339,-. Dag later kreeg ik een mailtje van concurrent EP.
Deze bood dezelfde droger voor €297,- Gebeld met B&K maar zij wilden er niets vanaf doen. Waarom dan melden als je hem ergens anders goedkoper ziet? Verder keurig op tijd geleverd en naar boven gebracht maar niet echt netjes aangesloten. Overal zat nog plakband. In de trommel nog plakband en piepschuim.
Niet echt netjes.

marit 08-03-2018 Via de website gekocht

Je belt dat je iets mist, geleverd service met een chapoo

je weet gewoon dat deze leverancier net iets meer voor je doet dan anderen,Bellen leverancier als je onderdelen mist en regelen dat die alsnog geleverd worden

Hans 08-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en goede informatie.

Goede en duidelijke informatie door middel van email, maar wel jammer dat het artikel niet voorradig was. (daardoor een 8 als waardering, anders zeker een 9) Het wachten viel uiteindelijk best mee.
Goede bezorgdienst met een zeer goede trace&track service.

harmar5@hotmail.com 08-03-2018 Via de website gekocht

levering vaatwasser

zeer tevreden over Bemmel & kroon

vaatwasser besteld volgens de consumentenbond beste koop !deze was niet meer leverbaar! kreeg een andere machine die duurder is zonder bij te betalen!!
zeer goede service.

alleen afspraak gemaakt om de oude machine mee te nemen maar volgens de chauffeur stond dat niet op papier .(beetje jammer)

Gerrit 08-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Doen wat ze beloven. Installatie is correct gedaan door een extern bedrijf. Vakkundige medewerkers. Goede web-site.

Bakker 08-03-2018 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen,vlotte service!

de eenvoudige manier van bestellen en zelf bepalen welke dag ,zonder de hele dag te wachten tevens
wordt men ongeveer een half uur voor de levering gebeld

Pieter 08-03-2018 Via de website gekocht

Goede, nette en snelle service

Overzichtelijke site met de juiste filteropties. Snelle bestelling, goede prijs en uitstekende levering: duidelijk aangegeven tijdslot met een constante update in de track & trace met realtime route-informatie, alsof je een Uber bestelt Ook werd er 30 minuten voor aankomst nog een sms-je gestuurd met de verwachte aankomsttijd De jongens hebben de wasdroger vliegensvlug naar boven gebracht en geïnstalleerd.

Hogenboom 08-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bij binnenkomst kwamen we in een Keurige mooie winkel en we werden gelijk begroet we hadden een verkoper die de tijd en kennis had.

G 08-03-2018 Via de website gekocht

Cheapest and next day delivery but rude delivery crew

Cheapest, next day delivery, which is great, if you don't mind a very rushed and rude delivery crew, who was in an incredible rush, so much so that it was rude, really. I had already turned off the water and electriciy supply, and pulled the machine forward into the middle of our utility room. Simply had left the water supply and waste pipes connected as I wasn't sure where they wanted to reconnect. First reaction was that I was told they would simply leave the new machine but not connect it as it was a) not disconnected and b) an "ínbouw" constellation, while the machine simply slides under a work top. Guess they saw it as a chance to save some time and get away quickly. I told them that they could connect the machine and leave it in the middle of the room, which they did in the end. Also, my request that they remove the packaging and take it away was clearly not very welcome, even though they grudgingly did so...

Anyhow, the machine seems to be working, so all is well so far.

Daniëlle 08-03-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ze hebben een goede service; snelle levering en duidelijke communicatie ten opzichte van de klant. Ze zijn telefonisch goed te bereiken en hebben een goed systeem betreffende de bestellingen en kunnen je op deze manier snel helpen en antwoord geven op je vragen.

koos bierhuizen 08-03-2018 Via de website gekocht

goede service

Goedkoop en een goede service via de website en een goede service voor het thuis bezorgen
ook een goede service voor het installeren van het product
en een goede service omdat ze het oude meenemen

willie 08-03-2018 Via de website gekocht

goede levering keurig zoals afgesproken

Duidelijke site, afspraken goed nagekomen netjes en goed.
Keurig de aangegeven levering nagekomen keurig op tijd.

WP 08-03-2018 Via de website gekocht

Prima service en geweldige nieuwe koelkast!

Ik heb bij Bemmel en Kroon een koelkast gekocht die uitverkocht bleek te zijn. Ik kreeg toen als service een duurder model met identieke specificaties. Dit model had betere scharnieren, een luxe flessenrek en mooiere afwerking. Uitstekende service! Ook het installeren verliep vlekkeloos, zeer aardige en nette monteur. Veel uitleg en heel flexibel over het wel of niet meenemen van de oude koelkast!

Duc 848 08-03-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, duurdere uitvoering voor zelfde prijs!

Voor 2e maal apparaat besteld, snelle nette aflevering. Type was niet meer leverbaar toen een nieuwer en duurder type gekregen.

Jose 08-03-2018 Via de website gekocht

Prima shop.
We hebben voor deze shop gekozen omdat we bij de site van de bcc 15 dagen op de afwasmachine moesten wachten.
En bij de site van Mediamarkt het allemaal niet lukte om de betaling rond te krijgen .
Dus zijn we op zoek gegaan naar een ander ,
Waar het allemaal wel lukte en de volgende dag de afwasmachine keurig netjes werd af geleverd.

Apollo 07-03-2018 Via de website gekocht

Prima Service

Site was duidelijk. Shop informatief. Prijs goed. Afhandeling snel en correct. Installateur een vriendelijke vakman. Alle lof!

Apollo 07-03-2018 Via de website gekocht

Prima Service

Vera Jonker 07-03-2018 Via de website gekocht

Correct, snel en perfecte service!

Snelle levering. Goedkoopste prijs .perfecte service .Alles wordt direct correct bevestigd en 2 x een sms hoe laat bezorgd wordt. Bovendien vriendelijk en, behulpzaam transport personeel. .

John Deckers 07-03-2018 Via de website gekocht

Goeie Service , uitleg en snelle levering

Goede en snelle info over produkten en ze hebben zelfs voor ons een kookplaat besteld die ze niet in hun assortiment hadden en een heel scherp aanbod gemaakt voor de produkten die we samen hebben besteld
Ze hebben een ruim aanbod van kwalitatief goede apparaten tegen hele scherpe prijzen en goede uitleg als men daar behoefte aan heeft .

Sanders 07-03-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima geholpen

Goed advies, prima prijs,.snel geleverd. Fijn dat er een dag van tevoren een tijd wordt aangegeven en een belletje half uur van tevoren

Peter1967 07-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Verkoper hield rekening met het feit dat ik alleen s'middags thuis was en ik kreeg binnen een uur te horen dat de levering tussen 15:00 en 18:00 uur zou zijn. Gisteren ochtend was mijn oude wasmachine overleden en nu staat de nieuwe al fijn te draaien.

C.J. Bentveld 07-03-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude

Fijne verkoper en goeie service

de winkel is erg mooie en overzichtelijk. heel groot assortiment.
goede gratis parkeerplaats.
en snelle service.