Deze score is berekend op basis van 3097 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bennovy 20-12-2018

we waren op zoek naar een koel- en een vrieskast en kwamen via onze buren in contact met Van Bemmel en Kroon. De website is dik in orde met concurrerende prijzen. In de winkel goede informatie, geen verkooppraatjes. Levering snel en keurig volgens afspraak per mail en later nog eens per telefoon aangekondigd. Keurig verpakkingsmateriaal meegenomen en ingebruikname advies gegeven.

Shirley 19-12-2018

Ik heb afgelopen week een droger gekocht met ordernr: BKI726893. Bemmel&Kroon levert snel en volgens afspraak. Fijne overzichtelijke site en goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestellen. Aangegeven tijd van te voren via sms klopt exact dus geen onnodig thuis blijven zitten wachten! Product stevig ingepakt, van goede kwaliteit en goedkoper dan in een traditionele winkel. Mocht bijv. mijn wasmachine het begeven, zal ik die heel zeker bij Bemmel&Kroon kopen.

p v schie 19-12-2018

snel en netjes geplaatst goede prijs oude machine meegenomen makkelijk betalen met pin

Miriam 19-12-2018

Bemmel & Kroon hanteerde veruit de lage prijs. Pakketje werd keurig volgens afspraak gebracht. Vriendelijke bezorgers. Niets mis met het hele proces.

Huugo 19-12-2018

Beste
Op 15/12/2018 zijn uw monteurs de wasmachine komen leveren en plaatsen.
Ik was klant 19 die dag, dus deze mensen hadden geen tijd, de wasmachine is daar dan ook maar neergesmeten, (alles bij elkaar 10 min bij mij geweest?) de bijgevoegde geluidsrubbers zijn niet geplaatst en de machine staat al helemaal niet waterpas. (Ik heb wel voor full service betaald)
Daar ikzelf niet over die capaciteit beschik, had ik graag dat u een degelijke monteur stuurt om dit op te lossen.
Graag een antwoord.
Mvg Gebruers Hugo

Fam. van der Pluijm 19-12-2018

Na voorbereidend werk thuis zijn wij in de winkel op een prettige en vakkundige wijze geholpen in de keuze van een nieuwe oven. Alle afspraken die zijn gemaakt zijn keurig en netjes nagekomen .en ook de plaatsing is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Petas 19-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snel met het toesturen van offerte en goede prijzen. Model was niet leverbaar en werd een alternatief geboden met meer mogelijkheden. Helaas was er wel een verkeerde stoomoven besteld. Dit werd snel opgelost door het bestellen van het juiste type.

Mario G. 19-12-2018 Via de website gekocht

Ordernr: 400719

Voor het eerst een siemens combi oven besteld. Netjes geleverd. Ik had model
Cm676gbs1 besteld en kreeg een mail dat dit niet meer leverbaar was. Kreeg daarvoor in de plaats de duurdere versie n.l. Cm876G0B6. Nog nooit meegemaakt. In 1 woord fantastisch. Ik ga hier meer spullen bestellen de volgende keer.
Bedankt.

Peter Bol 19-12-2018

Goede en gedegen advies omtrent de aanschaf van een kookplaat. Geen aanbetaling benodigd. Heb gekozen voor de installatie service. Hiervoor moet betaald worden, maar dit is het dubbel en dwars waard. Ook de installatie top verlopen 10 minuten voor aankomst netjes gebeld door de monteur, goed advies na installatie. in een woord TOP!!!!

Ton 19-12-2018

Fijne webwinkel, de goedkoopste en op zondag besteld en de volgende dag al in huis. Top!

Taco Nieuwenhuijsen 19-12-2018

uitstekende prijzen en uitstekende services, zowel online als bezorging en plaatsing van de apparatuur. Een klein verbeterpunt: plaats een telefoonnummer direct op de website zodat een klant jullie gemakkelijker kan bereiken ivm een vraag.

albert jansma 19-12-2018

Net bedrijf, goede klantenservice, snelle levering, altijd scherp geprijsd .

Marion 18-12-2018

Snel, volgens afspraak en vriendelijke goed werkende mensen.
Voor herhaling vatbaar.

p. Vols 18-12-2018

om dat ik goedkoper uit was dan ergens anders en voor dat geld wat ik bespaarde heb ik een stof zuiger gekocht. Fijne, prachtige winkel

Herman 18-12-2018

Prima webshop aangesloten bij Thuiswinkel waarborg die deze machine op voorraad had.
Makkelijk planbare levering, alleen leveringsinformatie (dagdeel) komt pas op dag zelf.
Hierdoor kun je pas tegen 08:00 je dag indelen.

J.Jacobs 18-12-2018

Op zondagavond een wasmachine besteld, en op maandag al in huis !!
Keurig via de E-mail op de hoogte gehouden van de te verwachte levertijd, en een half uur vantevoren via SMS.
Topservice van Bemmel&Kroon en Dynalogic.
De eerste was is inmiddels naar volle tevredenheid gedraaid !!

A v't Wout 18-12-2018

bijzonder overzichtelijk [web ]winkel aan de Rijneke Boulevard te Haz.woude.
Prijstechnisch was deze aankoop voor ons de goedkoopste en binnen 24 uur geleverd op de plek waar wij hem wilden hebben.Als deze het ook 16 jaar blijft doen dan hebben we niets te klagen.

M. Eken 18-12-2018

Al een aantal producten hier gekocht, laatste een LG amerikaanse koelkast.
Bijzonder goed geholpen in de winkel, en ruime keus om te vergelijken. Super snel geleverd en geplaatst! (oude apparaat ging gewoon mee) En uiteraard niet te vergeten de prijs is ook prima!

mevr. vd Looij 18-12-2018

Bemmel en Kroon was de goedkoopste voor mijn product,heeft een overzichtelijke website
Savonds besteld ,meteen bevestiging en volgende dag met goede,duidelijke communicatie dmv mail en app door koeriersservice netjes thuis gebracht.

Hans Baron 18-12-2018

Bij Bemmel en Kroon word je goed en klantvriendelijk geholpen. De medewerkers zijn deskundig.
Verder een mooie winkel met ruime keuze waar je graag rondkijkt.
En de koffie is heerlijk!

S 18-12-2018

Goede ,snelle dienst, goede prijs. Goede telefonische afspraak. Wordt snel geleverd!

yvonne 18-12-2018

goede service, goede prijs en kwaliteit en snelle levering.
oude apparatuur werd netjes meegenomen en het verpakkingsmateriaal hebben ze ook meegenomen

Gerard Twee 18-12-2018

Na eerder een Bosch droogtrommel, Samsung wasmachine en LG koelkast daar gekocht te hebben, nu een Grohe K7 keukenkraan besteld en geleverd gekregen door Bemmel en Kroon. Het is niet voor niets dat ik telkens weer terugga naar hen. Professionele en vriendelijke service. En zoals elke keer weer keurig op de hoogte gehouden m.b.t. de levering.

GerJan 18-12-2018 Via de website gekocht

De verkoper heeft mij op een ontspannen en zeer uitgebreide manier geholpen. Geen vraag was teveel en de uitleg was dusdanig kundig, dat mijn keuze voor 3 nieuwe keukenapparaten makkelijk was te maken. Daarbij kwam nog, omdat ik 3 apparaten heb gekocht, een leuke kassakorting bij. Voor de inbouw hebben ze een vast bedrijf dat uitstekend werk verricht. Mijn dank, ik ben heel blij met mijn nieuwe producten.

Pierre 18-12-2018 Via de website gekocht

Prix fantastique, rapidité de la livraison fantastique, précision de l'heure de la livraison fantastique, livreur très sympa, je félicite Bemmel en Kroon et les recommande vraiment.

Gemma Vermeulen 17-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering/installatie.
Bestelling telefonisch geplaatst bij Bemmel & Kroon.
Keurige installateurs en waren op het toegezegde tijdstip.

fam.Koedam 17-12-2018 Via de website gekocht

Het gehele proces van selecteren tot aan 15 minuten voor het leveren verloopt vlekkeloos. we weten continu waar de spullen zijn en wat de volgende stap zal zijn. Meer kan je niet verwachten. Daarnaast hadden ze ook nog de scherpste prijs.:-)

Jennifer 17-12-2018 Via de website gekocht

Online onze ijskast besteld, informatie telefonisch gevraagd, heel netjes geholpen aan de telefoon en goede informatie gekregen, snelle levertijd, scherpe prijs. Tevreden klant.

L. de Visser 17-12-2018 Via de website gekocht

Gezocht op een goede prijs/kwaliteit verhouding droger en toen kwamen we voor een Siemens uit bij Bemmel & Kroon. De levering door de pakketdienst was te laat, Bemmel&Kroon was tot 's avonds laat bereikbaar en zorgde ervoor dat de pakketdienst alsnog kwam. Compliment!

Henk van Overeem 17-12-2018 Via de website gekocht

Na onze zeer goede ervaring met de levering van een Bosch vaatwasser een aantal jaren geleden nu een AEG droger besteld.
Deze is geheel volgens afspraak geleverd.
Wederom een zeer goede ervaring met Bemmel & Kroon.
Een aanrader.

Kitty Verwoerd 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen omdat ik hier altijd goed wordt geholpen. De mensen die er werken hebben passie voor hun werk. Altijd prettig. De machine is ook zonder probleem geplaatst.

Stans 17-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijke bestelling, fijn te volgen via Track&Trace en binnen de aangegeven tijd aanwezig, dus goede service en correcte afhandeling.

Jan Daams 17-12-2018 Via de website gekocht

De site is gebruiksvriendelijk. De prijzen van de artikelen zijn zeer scherp. Voor de actuele aankomsttijd via Track en Trace was alles te volgen. Product is geleverd binnen de afgesproken tijd. De koerier heeft de wasmachine keurig geplaatst en aangesloten.

JosL 17-12-2018 Via de website gekocht

Gezocht naar combi oven / magnetron met goede review.
De meerdere keren o.a. door de consumentengids goed geteste type CM751 was met Black Friday in de actie. Deze besteld , was niet meer leverbaar en kregen ZONDER meerprijs het verder doorontwikkelde ( verbeterde software)type cm851 geleverd.
Verder werd de bestelde oven geheel volgens afspraak op tijd bezorgd!

Erik 17-12-2018 Via de website gekocht

Prima webshop. Keurig volgens afspraak bezorgd. Track en trace goed en overzichtelijk.

Pierre Mattelaer 17-12-2018 Via de website gekocht

Een van de beste prijzen gevonden voor een Bosch koelkast, ÉN de levering was inbegrepen tot naar Nivelles, België. De leverancier is op tijd gekomen, en heeft de koelkast in de keuken binnen gebracht (3de ruimte op het gelijksvloer).

PeterH 16-12-2018 Via de website gekocht

Goede shop, duidelijk, overzichtelijk, snelle levering. Heb hier al meerdere keren naar tevredenheid apparaten gekocht

M TE MEBEL 16-12-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf. Snelle zaterdag levering. En mooie prijs. Ik zou er zeker als we weer wat nodig hebben daar weer wat bestellen.

Dennis 16-12-2018 Via de website gekocht

Prima site maar van die 9,95 extra service had ik meer verwacht.
Alleen verpakkingsmateriaal hebben ze meegenomen.

Victoria Werry 16-12-2018 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon is voor mij een vertrouwde winkel geworden. De prijzen en het uitgebreide aanbod hebben mij ertoe bewogen om rechtstreeks naar de site te gaan. Kijk wel verder maar toch kom ik steeds weer terug . Mede ook door de goede service! Daarbij komt dan nog de snelle levering! Ik ben reuze tevreden en kan deze winkel echt aanbevelen!!

k4rluk 16-12-2018 Via de website gekocht

Zeer scherpe prijs en omdat het model wat besteld was niet meer leverbaar was, kregen wij voor hetzelfde geld de opvolger (waardoor het nog een veel betere deal werd). Bestellen via de website ging erg makkelijk en ook de verdere communicatie verliep erg snel en fijn. Na bestelling bleek dat ook de opvolger niet direct leverbaar was, waardoor wij 2,5 week moesten wachten op de levering (hetgeen voor ons geen probleem was). Hier is vanuit de klantenservice netjes over gecommuniceerd.
De droger is uiteindelijk netjes en volgens afspraak door de afleverpartner bezorgd en inmiddels al een aantal keer naar tevredenheid gebruikt.

Hans 16-12-2018 Via de website gekocht

overzichtelijke site en geleverd op de dag dat we de Diepvrieskast wilden hebben, alleen wat laat op de dag 9 uur avond pas maar voor de rest prima service

Marijke 15-12-2018 Via de website gekocht

Een voor mij onbekende shop. Toch een keer geprobeerd. Wasdroger gekocht. Zeer snelle bevestiging per mail met te kiezen leveringsdatum. Prima track en tracé en ook prima aflevering.

Peter Smits 15-12-2018 Via de website gekocht

Een aantal maanden geleden een inbouw-vaatwasser gekocht en laten plaatsen door Bemmel en Kroon. We waren hier zo tevreden over, vandaar dat we voor de wasmachine weer kozen voor B&K. Goede service en prettige medewerkers.

R. Uenk 15-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering, scherpe prijs. Keurig verpakt en erg fijn dat onze oude afzuigkap gelijk is meegenomen.

Eric peeman 15-12-2018 Via de website gekocht

De prijzen van de witgoed apparaten waren goedkoper als ergens anders, goede service, snelle levering

E. Tak 15-12-2018 Via de website gekocht

De bestelde vaatwasser was niet meer leverbaar, het opvolgende model wel. Deze ca. € 50,- duurder maar werd tegen dezelfde prijs geleverd.
De bezorging was zeer correct en op de seconde op tijd.

Jeroen 15-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site . Bij niet voorradig wordt er een goed alternatief gezocht voor dezelfde prijs. De levering volgende dag komt niet in gevaar!!!

Koos Boukens 15-12-2018 Via de website gekocht

Alles klopt, het assortiment, de service het vakbekwame personeel. er is interactie tussen klant en van Bemmel en Kroon

Patrick 15-12-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf had vaatwasser besteld en al betaald online was ie op voorraad maar erna toch ineens niet maar kreeg voor het zelde geld de opvolger.
Top geregeld heren en dames van Bemmel en kroon.
Tevens doet ie het goed en erg stil