Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hoekstram 09-05-2015 Via de website gekocht

Thuis bestellen, betalen en de volgende dag in huis.

Geen bezorgkosten en dag en tijdstip duidelijk aangegeven.

Direct gevonden wat ik zocht en tegen een scherpe prijs.

Zonder problemen snel en correct bestellen, betalen en afleveren.

The truth 09-05-2015 Via de website gekocht

Ook even gebeld omdat we niet konden kiezen en Lex adviseerde de goedkopere van de twee.

Bezorgstijd krijg je netjes door in een tijdblok van drie uur, daarnaast een half uur van de te voren een belletje.

Ook zijn de bezorgers via de Website op basis van GPS te volgen, maar dat was voro mij overbodige informatie

Volgende dag leveren, inclusief bezorging en plaatsing op twee hoog, netjes zoals het hoort, oude apparaat en verpakking meenemend.

Ook nog wat adviezen gekregen over de afvoer.

Tot nu toe alles wat we via internet zoeken, kunnen zij leveren.

Laagste prijs en top service,
Ik weet dat dit een slogan is voor een andere firma maar voor hun gaat het op

Ik heb al eerder bij deze winkel/site een Samsung wasmachine besteld met een kick-back actie van Samsung zelf. Echter Samsung deed zeer lastig over de procedures en weigerde de 250 euro terug te betalen. Nadat ik Bemmel-Kroon alsnog had ingeschakeld stond binnen 5 dagen het bedrag op mijn rekening.

m.schenk 09-05-2015 Via de website gekocht

Perfect dat alles qua tijdsbestek zo duidelijk wordt aangegeven en dat de levering volgens afspraak heeft plaatsgevonden, dat hebben we deze week bij een andere webwinkel wel anders mee gemaakt. Jullie onderscheiden jullie door deze heldere manier van communicatie. Ga zo door!

Afspraak = afspraak staat bij Bemmel en Kroon bovenaan

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Ruime assortiment keuze, goede prijs-kwaliteitsverhouding en perfecte levering. De tijdslijnen qua levering worden goed aangegeven en je hoeft geen uren thuis te wachten op de koerier doordat je op de hoogte wordt gehouden op welk tijdstip de levering zal plaatsvinden.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding product en pPerfect dat alles qua tijdsbestek zo duidelijk wordt aangegeven qua levering. Alles heeft volgens afspraak plaatsgevonden, dat hebben we deze week bij een ander bedrijf wel anders mee gemaakt. Jullie onderscheiden jullie door deze heldere manier van communicatie. Ga zo door!

Calapuna 08-05-2015 In de winkel gekocht
Den haag

Geweldige zaak, perfecte service , en super goed advies

Kan niet beter

De keuze is er reuze, maar met het kenbaar maken van je eisen komen ze met het juiste produkt

Eigenlijk aan iedereen, de prijs is goed . Service is goed, en gratis bezorg. Dus waarom verder zoeken

Een fijne winkel,, waar je veel merken te kust en te keur kan bewonderen, na goed advies kun je de juiste koop sluiten. Geen opdringerigheid , gewoon ouderwetse service . Kortom, niet verder zoeken gewoon Bemmel en Kroon

aaldrik 08-05-2015 Via de website gekocht

Een keurige webshop met scherpe prijzen, duidelijke specificaties en makkelijke bestelmogelijkheid. Wasmachinge om 14:00 besteld volgende dag om 15:00 aangesloten en al in huis. Afval en oude wasmachine werden keurig mee terug genomen!

Afval en oude wasmachine werden keurig mee terug genomen!

Prima Webshop!

Geen ritjes naar een electronica zaak, waar je met moeite een wasmachine in de auto krijgt. Dan naar huis moet, wasmachine aansluit en dan nog even naar de stort om de oude in te leveren. Nee dit is service! Brengen, aansluiten en afval afvoeren!

Leoniee123 08-05-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekende service, breed assortiment, snel en betrouwbaar. Heel erg blij met de aankopen. Nogmaals bedankt.

Tonny Goosensen 08-05-2015 Via de website gekocht

top wat een service.
Had een wasmachine besteld die voordelig was vanwege overjarig model.
Echter deze was niet meer te leveren
kreeg het opvolgende model die 150 euro
duurder was voor dezelfde prijs,dit heb ik nog nooit eerder gehad bedankt.
topzaak dus.

scherpe prijzen groot assortiment
en goede service wat wil je nog meer.

jhharteveld65 08-05-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk en eenvoudige handelingen

Duidelijke communicatie omtrent levering.

Breed assortiment in diverse prijsklassen

Sterk aanbevelen, breed assortiment, goede prijs - kwaliteit verhouding, goede service.

Motivatie, zie gegeven antwoorden.

svisee 08-05-2015 Via de website gekocht

De ene dag besteld en de volgende dag al geleverd!

Ondanks dat ik zelf niet thuis was heeft de koerier de wasmachine keurig aangesloten en zelfs al een spoelwasje gedraaid, zodat ik de wasmachine gelijk kon gebruiken toen ik thuis kwam.

Heel tevreden

Ze waren een van de goedkoopste met snelle levering en service

Karinsusan 08-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site, fijn door de directe koppeling naar kieskeurig zodat ik niet steeds hoefde te switchen om een review over een product (in mijn geval een droger) te lezen.

Direct een mail over de bestelling, levertijd was 3-5 dagen maar bestelde 4 mei, dus ik ging er al vanuit dat het niet zou lukken. Des te groter mijn verbazing dat ik donderdag bericht kreeg dat hij in het magazijn was aangekomen, en ik de vrijdag kon kiezen voor de afleverdag!
Verder keurige mails over de voortgang en de levering.

Meerdere modellen van meerdere merken, prima!

Ik ben zeer tevreden over de bestelling en de levering, allemaal goed georganiseerd. Ik kan nog niets zeggen over afhandeling van eventuele problemen, want die zijn er op dit moment niet. Mijn product is keurig op tijd en in goede staat afgeleverd. Het enige wat ik een beetje flauw vind, is de term 'gratis bezorgd'. Er komen inderdaad geen bezorgkosten bij, maar je krijgt wel een fikse korting bij afhalen. Dat zijn dus de eigenlijke bezorgkosten in mijn ogen. Maar ondanks dat was ik volgens mij voordelig uit, zelfs met bezorgen.

ronvandenbosch 08-05-2015 Via de website gekocht

Heldere website, geen overbodige vragen

Mijn order 301107 werd bijzonder snel afgehandeld. Levering binnen 24 uur. Goede communicatie per mail en SMS over de afhandelingsstatus

Alle apparaten die ik heb overwogen, zaten in het assortiment van Bemmel en Kroon

Voor herhaling vatbaar

Mijn order 301107 is bijzonder snel en correct afgehandeld met goede communicatie over de status van afhandeling. Ik heb geen minpunten te melden.

JosdeHaan 07-05-2015 Via de website gekocht

Via de internet site gemakkelijk een keuze gemaakt

De leverings afspraak is keurig nagelomen, de monteur hielp met het terugplaatsen van de keuken lade. de contacten via email en telefonisch verliepen efficient en correct.

ruime keuze

goede producten voor een scherpe prijs

geen minpunten , beterft ordernummer BKI462503

slothouber 07-05-2015 Via de website gekocht

goed overzichtelijke site

snelle mails na bestelling , duidelijk over levering

voldoende keus

zie de beschrijving boven

saskia1497 07-05-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goede service, vriendelijk personeel (zowel in de winkel als bij de bezorging), ideaal dat ze het tot in de keuken kwamen brengen.

saskia1497 07-05-2015

Het ordernummer vergeten te vermelden: ZTM462983

Eduard49 07-05-2015 Via de website gekocht

aanklikken afrekenen en dag later thuis. gemakkelijker kan niet

na telefoontje volledige uitleg over de werking van het apparaat.

keuze te over

prijzen goed service goed en snelle levering wat wil je nog meer.

prijzen goed service goed en snelle levering wat wil je nog meer. geen negatieve dingen kunnen ontdekken. heb al vaker iets besteld bij hun.

Fred666 07-05-2015 Via de website gekocht

Via de internelsite informatie opgezocht,, hierna telefonisch contact gezocht en door de medewerker is mijn bestelling opgenomen.

Prima service en alles ging volgens afspraak.

Ruime keus en perfecte kwaliteit.

Prima koel/vriescombinatie. Eerste indruk is meer dan goed. Zeer stil en koelt prima. De vriezer vriest de produkten zeer snel in. Deze koel/vriescombinatie heeft veel inhoud, één van de grootste in zijn soort. Ik denk dat dit een zeer goede aankoop is.

ommen180 07-05-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

In de winkel super geholpen om een inductieplaat uit te kiezen. Ik had gevraagd of bij alle pitten tegelijk een timer zat. Ze zeiden ja. Later was ik thuis werd gebeld dat het niet zo was. Ze hadden gekeken maar in het formaat wat ik wilde was er geen. Toch dezelfde gehouden

Er is eigenlijk te veel keus

Je wordt goed geholpen en er wordt met je meegedacht

Er is veel keus. De prijs is goed. En er is nog een fysieke winkel

Leopard111 07-05-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goed en overzichtelijk ingedeelde winkel. Heldere prijsinformatie en goed advies over het beoogde product.

Prompte aflevering overeenkomstig de gemaakte afspraken en installatie apparatuur naar tevredenheid verlopen.

Ruime keuze waardoor vergelijken van apparatuur goed mogelijk is.

Klantvriendelijke benadering en prijsstelling van apparatuur concurrerend; wordt in jouw aanwezigheid voor de meest gunstige aanbieding gecheckt op internet.

renekieskeurig 06-05-2015 Via de website gekocht

BKI462842
wat een gemak. pc aan, wasmachine selecteren, bestellen, betalen, orderbevestiging, volgende dag leveren.
mail ontvangen wanneer er wordt geleverd met een foto van de chauffeur.
aangesloten getest en oude afgevoerd. Super !! makkelijker kan bijna niet.

scarri2 06-05-2015 Via de website gekocht

Vaatwasmachine online besteld, tijdstip opgegeven en op het exacte tijdstip thuis geleverd.

Vaatwasmachine online besteld en een vernieuwde versie gekregen die bij ons in België een heel stuk duurder is , en dat voor dezelfde prijs.

Service uitstekend , staan 100% achter hun klanten.

Uitstekende service bij Bemmel en kroon. Vaatwasmachine besteld online en vernieuwde versie gekregen voor dezelfde prijs.

RockyZen 06-05-2015 Via de website gekocht

Site is goed en duidelijk en zelf de datum kiezen was ook goede service. En bloktijden van 3 uur met sms bericht 30 minuten van tevoren als de chaffeur er bijna is.

Esy 06-05-2015 Via de website gekocht

Prima heldere website met veruit de laagste prijs voor de wasmachine en droger welke we wilden hebben.
ordernummer BKI462479

Wasdroger was niet op korte termijn leverbaar. De verkoper heeft deze aangepast en ons een alternatief nieuwer type geoffreerd welke eigenlijk 50 Euro duurder was!

Wat we zochten konden ze leveren.
De door ons gewenste droger was nergens leverbaar dus dat valt ze niet te verwijten.

Bovenstaande zegt genoeg.

Hier kan je veilig kopen. Ik kende ze niet maar na wat onderzoek via het internet blijkt het een gerenommeerd bedrijf te zijn welke is aangesloten bij de Thuiswinkel Waarborg.

Esy 06-05-2015

Vergeten te zeggen, ook de transporteur waar Bemmel en Kroon gebruik van maakt verdient alle lof!
Een goede 'track and trace' waardoor je ieder moment kan zien hoe ver ze er in zitten met de route en vriendelijk jongens welke de Miele van bijna 100 kilo zonder morren 2 verdiepingen omhoog sjouwden.

Bermadette 06-05-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

prima alles geregeld en keurig afgeleverd

genoeg keuzes

Prima service, snelle levering. Zeer tevreden

cjbrouwer 06-05-2015 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Perfecte service, snel, goed en duidelijk advies, denken mee met de klant.

Zeer ruim assortiment en direct zichtbaar wat leverbaar is eventueel de volgende dag al.

Perfect advies, luisteren naar wat de klant wil en denken hierin mee, gaan niet voor de ultieme verkoop maar voor de wensen van de klant.

Onze amerikaanse koelkast is kapot gegaan, reparatie zou te duur worden, direct op een vrijdag net voor sluitingstijd naar Bemmel en Kroon gegaan, goed advies gekregen en direct maar een nieuwe gekocht. Aansluiting zou makkelijk zijn maar eventueel was dit via een monteur ook mogelijk. Dit hebben laten doen omdat er ook een water aansluiting bij zat. Koelkast was op voorraad dus direct leverbaar en de volgende dag geleverd, monteur kwam 1 uurtje later voor de aansluiting. Perfecte service en begeleiding.

maziel 05-05-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

alles onder 1 dak.heel praktisch

altijd een verkoper die verstand van zaken heeft

goed bereikbaar met de auto, deskundige hulp, gratis thuisbezorgd en geinstalleerd.

alieenkoos 05-05-2015 Via de website gekocht

De wasmachine is makkelijk in gebruik

service was perfect

Er is een ruime keuze voor een redelijke prijs.

De winkel is uitstekend met goede service.

jenny van veen 05-05-2015 Via de website gekocht

de web site is duidelijk en overzichtelijk.

de bezorgers waren vriendelijk, behulpzaam, snel oude machine afgekoppeld en nieuwe machine geïnstalleerd en alle verpakking materialen opgeruimd en meegenomen

voldoende keus uit verschillende wasmachines in verschillende prijs klasse.

vlotte levering, behulpzaam en vriendelijk personeel.

zeer tevreden met vlotte levering en plaatsen van de wasmachine.

Irwan 05-05-2015 Via de website gekocht

3,2

10 sterren voor de zeer snelle levering op zaterdag. Helaas wordt dat teniet gedaan door de betaalde "extra service" en de klachtafhandeling (of liever gezegd niet-behandeling).

De extra service erbij gekocht(“De bestelling wordt op de juiste plek in huis geplaatst zodat u niet zelf hoeft te tillen”).
De vriezer was weliswaar “op de juiste plek” neergezet (doch veel te dicht tegen de achterwand), maar de afstandhouders waren niet aangebracht en het apparaat was niet waterpas gezet. De vriezer moest dus alsnog van de muur gehaald worden.
Ik had die “Extra service” nu juist erbij gekocht omdat ik met mijn slechte rug dit niet zelf meer kan doen. Mijn buurman heeft de klus alsnog geklaard, maar dat was dus juist niet de bedoeling van die extra service.
Daarnaast bleek na vertrek van de bezorgers dat de drempel van mijn voordeur serieus beschadigd was.

Assortiment is okay en de prijs van deze vriezer is de laagste van heel Nederland.

Dat de betaalde "extra service" te wensen overlaat en dat m.n. één van de bezorgers van Dynalogic uitermate onhandig was is één ding. Anderzijds vind ik het niet zo vreselijk als mensen fouten maken. Ik raak echter zeer geïrriteerd als daar geen enkele verantwoording voor wordt genomen.

ordernummer BKI460290 Toen ik diezelfde middag de deuk in de voordeurdrempel ontdekte heb ik Bemmel & Kroon onmiddellijk een e-mail gestuurd waarin ik gelijk ook heb gemeld dat ik teleurgesteld was in hun "extra service". Na tien dagen had ik nog helemaal niets gehoord en heb ik weer geë-maild. Daarop volgde eindelijk een reactie(tje): "Excuus dat u nog niks gehoord heeft. We hebben nogmaals contact opgenomen met de afdeling schade en vermissingen van de firma Dynalogic. Met de vraag met spoed contact met u op te nemen." Het blijkt dus dat Bemmel & Kroon de verantwoordelijkheid geheel afschuift naar de bezorgdienst, hoewel ik met Bemmel & Kroon zaken heb gedaan en niet met Dynalogic. We zijn nu nog weer een week verder en nog steeds heb ik niets gehoord, laat staan dat er iets is opgelost.

Junko 05-05-2015 Via de website gekocht

Het grootse gemak is dat ik persoonlijk niet de winkel kon bezoeken, maar werd keurig en snel geholpen via de telefoon.

Ik ben snel geholpen met het kiezen van het juiste model, de verkoper was duidelijk en direct in zijn advise edn aanbeveling.

Niet echt van toepassing omdat ik zocht naar een combi oven/magnetron binnen een bepaalde prijsklasse dus was de keus niet al te groot.

Omdat ik snel en goed ben geholpen heb ik geen problem de winkel aan anderen aan te bevelen.

Ik denk dat dit punt duidelijk is, gezien het bovenstaande

MichelLJ 04-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, direct naar de juiste productgroep. Het was mijn bestelling perfect geweest als er ook nog een filtermogelijkheid was op sleepdeur-systeem of deur-op-deursysteem. Binnen de selectie van 178cm 1 apparaat van 122cm aangetroffen. Jammer dat je na het vergelijken niet terug kan naar de bladzijde met je gemaakte selectie.
Het bestel en betaalproces gaat eenvoudig en goed.

Ik heb me van te voren georiënteerd in de winkel. Daar werd goed uitgelegd waar ik op moest letten, omdat het ging om de vervanging vast een bestaande inbouwkast. (o.a. opmeten deurhoogte en deurmontage).
Goede communicatie van leverancier en installateur, zowel voor het plannen van de afspraak als de aankondiging 15 minuten voor het moment van aflevering.
Installateur zag dat de luchtinlaat onder de plint onvoldoende capaciteit had en heeft deze vergroot.

Er ca 20 modellen die voldeden aan de inbouwhoogte. Daarbinnen waren er voldoende met het deur-op-deur-systeem binnen de gezochte prijsklasse.

We kopen sinds 1996 wel vaker huishoudelijke apparaten bij Bemmel & Kroon.

Order BKI461495. Bemmel & Kroon heeft 2 vestigingen dicht bij ons in de buurt dus het is altijd gemakkelijk om een product ter plekke te bekijken. In de loop der jaren hebben we er diverse producten gekocht en de levering gaat altijd volgens afspraak. En wat de prijs betreft zijn ze concurrerend.

Peter_S. 04-05-2015 Via de website gekocht

Erg gemakkelijk en snel om een order te plaatsen. Voelt vertrouwd aan.

Het bestelde model was niet voorradig maar er werd een duurdere vervanger, de opvolger voor hetzelfde bedrag geleverd. De oude machine is keurig meegenomen en de droger (een zware) is keurig op zijn plaats gezet. Top service!

Zeer goede service en keurig volgens afspraak geleverd!

johnvanderheide 04-05-2015 In de winkel gekocht
forepark

Het product wat we zochten was makkelijk te vinden, zowel in de winkel als op de web-site

Perfecte service zowel in de winkel als bij aflevering.

Assortiment zeer uitgebreid.

Onze waardering behoeft laat geen reden over om uw winkel niet aan te bevelen.

Het is belangrijk dat een bedrijf goede service verleent en dat was in ons geval uitstekend verzorgt.

sanrutgrink 04-05-2015 Via de website gekocht

de site is heel toegankelijk, je hebt snel een antwoordmail over je bestelling.

Duidelijke afspraak over levering, het bestelde type wasmachine was niet meer leverbaar, we kregen de nieuwste versie zónder bijbetaling!

ruime keuze, handig selectiemenu voor oa wasmachines

snelle levering!

de snelle levering is belangrijk en de prijs is ook aantrekkelijk

ingeborgscheffer 04-05-2015 Via de website gekocht

goed afgeleverd, op tijd, 2 hoog op de juiste plek

wat ik wilde hebben hadden ze.

goed afgeleverd, op tijd, 2 hoog op de juiste plek en het goedkoopste van allen.

annecornelie 03-05-2015 In de winkel gekocht

De kok ter plaatse nam de tijd me te informeren. Ook de verkoper was prettig in het contact.

Ik kon de verschillende inductieplaten die ik op het oog had ter plekke vergelijken.

Naast de online mogelijkheid is het van belang fysiek het te kopen product te zien en vergelijken. Dat was prettig bij deze winkel.

Hetty C 03-05-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

De zaak is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Zaken zijn overzichtelijk gerangschikt in de zaak en het nodigt uit rond te kijken.

Ben goed geholpen in de zaak bij het maken van een afgewogen keuze. Bij het afleveren van de bestelling thuis ben ik op de afgesproen tijd gebeld dat bestelling eraan kwam. Vervolgens zijn de twee apparaten snel en kundig geinstalleerd. Oude machine afgevoerd. Dit is allemaal in no-time gebeurd.

Assortiment is toereikend om afgewogen keuze te maken.

Ik vind het een 9 waard. Door goede bereikbare ligging, door ruim en modern assortiment, door kundig personeel. De zaak heeft een meer dan prettige uitstraling.

Daar kan ik in dit stadiumm nog geen afgewogen oordeel over geven. In het verleden heb ik ook keukenapparaten bij Bemmel en Kroon gekocht en daar ben ik tot nu toe tevreden over.

peetkast 02-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website

Snelle procedure

Uitgebreid assortiment met een duidelijke omschrijving per product

Met een positief advies

Alle gemaakte afspraken worden opgevolgd

adriaantje-C 02-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Met telefonisch contact zeer goed geholpen.

Veel keus.

Daar de prijs en kwaliteit goed in verhouding liggen.

Alles gewoon goed!

leo van duyn 01-05-2015 Via de website gekocht

lekker op de bank besteld

werd voor levering op de hoogte gehouden voor tijdstip levering machines netjes op 2e verdieping gebracht uitgepakt en aangesloten verpakking mee retour genomen supper toch

veel keus snel leverbaar voor goede prijs

vanwege prijs en snelle levering

snelle levering grote keuze netjes op plek gebracht

19331934taal.nl 01-05-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Gemakkelijk per auto te bereiken

Goede uitleg

Voldoende keuze

Wij zijn tevreden ,iedereen moet dat zelf ervaren.

Goede ontvangst . Vriendelijke verkoper

bvanduijn 01-05-2015 Via de website gekocht

erg gemakkelijk via mail besteld, bezorgdatum zelf inplannen was ook erg makkelijk!

snel antwoord op mijn mails, netjes verpakt en bezorgd. ook al was het product niet op voorraad toch sneller geleverd dan verwacht!

zeer ruim assortiment, als iets niet op voorraad is kan het wel besteld worden.

ik zou deze winkel zeker aanbevelen, goede prijzen, goede service, voor mij een dikke 10 waard!

Ik heb eigenlijk geen minpunten, alleen maar pluspunten over mijn order. Zoals hierboven al blijkt, goede service, snel antwoord op emails, ruim assortiment. Heel anders dan de service van andere witgoed bedrijven, die kunnen hier nog wat van leren! m.v.g. B van Duijn (ordernummer BKI459562)

lunsie 01-05-2015 Via de website gekocht

tot nu toe nog maar 1 maal gebruikt en hiervoor geen handleiding nodig gehad.
de bediening spreekt voor zich

levering ruimschoots binnen de afgesproken tijd en correct geplaatst op de verdieping

eenvoudig en snel te bestellen

tot nu toe geen enkel probleem gehad. niet met de werking van het apparaat noch met de afspraken van levering

Eddiana 01-05-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site, snelle levering

Mannen namen de oude wasmachine mee ondanks het nog aanwezige water in de machine

Ruime keuze in merken en modellen

Alles werd snel en vakkundig geregeld

Ijskonijn63 01-05-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Ideaal,of je nu in de winkel koopt of via de site,prijzen zijn gelijk.

De uileg in de winkel was erg uitgebreid en duidelijk.De verkopers hebben verstand van zaken,dat is in andere zaken wel anders!

Ze hebben alle merken,niet alleen bekend maar ook onbekend.Prettig!

Goed geholpen,fijne winkel.Ook de site ziet er goed uit en werkt prettig.

De mensen hebben verstand van de producten die ze verkopen,zijn niet opdringerig en geven je de tijd,ook als je nog niet weet wat je wilt.Dit is de 2e keer dat we bij deze winkel kopen en net als de eerste keer erg tevreden!!

zamorra 30-04-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat, Zoetermeer

Overzichtelijke opstelling van de apparatuur. Prettige bediening

De professionaliteit in de winkel was uitstekend. De levertijd en het leveren van de producten ging precies volgens afspraak. Het was zeer prettig ruim van te voren een mailtje te ontvangen.

Ruim voldoende keuze.Ik heb drie apparaten in 1 aankoop gedaan.

Professionaliteit, service en klantgerichtheid

Zeer positief. Inspelen op de wensen van de klant. Zeer bruikbaar advies.

gijsjelle 30-04-2015 Via de website gekocht

Op website kan je 3 favoriete apparaten naast elkaar vergelijken en zo tot een juiste keuze komen.

We kregen een keurige email de dag voor de levering met een tijdzone. Een half uur vantevoren werden we gebeld met de geplande tijd.

Genoeg keuze uit verschillende prijsklasse.

We bestelden een vaatwasser van het merk Bosch. De winkel kon deze niet meer leveren. We kregen een veel duurdere vaatwasser, € 699, geleverd in plaats van € 569. Wat een geweldige service.

De wasmachine en vaatwasser bij Bemmel en Kroon besteld. Hele goede service, snelle levering. Bedrijf geeft extra service door gratis upgrade. Wij bestellen onze apparatuur alleen nog bij Bemmel en Kroon. AAA+++

franstt 30-04-2015 Via de website gekocht

besteld online zonder problemen

is geleverd volgens de afspraak

ge kunt verschillend toestellen vergelijken

omdat de bestelling, levering en betaling prima is verlopen

het is de eerste keer dat ik hier iets bestel, en dit ging uitstekend, meer kan ik er nu niet van zeggen

goeagle 29-04-2015 Via de website gekocht

duidelijk,kon goed vergelijken

keurig op tijd en volgens afspraak geleverd in een puntgave staat

kon ruimschoots kiezen tussen merken,inhoud en energie klassen

door mijn prettige ervaring

Johnboy 29-04-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk bestellen via site op internet

Dag later al geleverd en netjes geplaatst. Oude droger meegenomen. Tijdsafpraak klopte prima.

Dinsdag via internet een wasdroger besteld en een dag later al geleverd. Netjes geplaatst op 2e verdieping en aangesloten. Klasse.

vdkuil 28-04-2015 Via de website gekocht

prima site, met goed overzicht van de producten en hun levertijd.

Snel (e-mail) contact.

Voldoende merken en soorten op voorraad leverbaar.

Goed contact en kunnen snel schakelen.

Contact via de e-mail verloopt soepel. Het leverproces van de droger en wasmachine was goed. Rommel wordt keurig meegenomen. Alles netjes op de plek gezet met uitleg erbij voor de eerste run. Daarnaast was de droger en wasmachine zeer scherp geprijst.