Deze score is berekend op basis van 2982 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nico 29-04-2019

Ik vond de site overzichtelijk. Goede bestel procedure. Het betrof een bestelling voor een vaatwasser. Het gevraagde model was echter niet meer leverbaar. Dit kreeg ik te horen (via mail) nadat ik het apparaat betaald had. Men heeft aangegeven dat ik een andere, duurdere vaatwasser geleverd zou krijgen, wat ook gebeurd is. Dit voor het bedrag dat ik betaald heb. Ik zou het prettiger vinden als dit eerder (voor de betaling) aangegeven kan worden.
Uiteindelijk wel tevreden over de totale afhandeling.

MB 29-04-2019

Zondagavond om 21:45 uur een nieuwe droger besteld, omdat de oude het had begeven.. De volgende dag om 11.00 uur werd de nieuwe al bezorgd! Echt top, want met 2 kleine kinderen kan je een droger echt niet missen! Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en je krijgt een half uur van tevoren een sms'je dat ze eraan komen. De droger netjes binnen gezet en de oude meegenomen. Kortom een super bedrijf en service, echt een aanrader!!

Ad Ontskul 29-04-2019

Snelle levering, op vragen deskundig antwoord, vriendelijk personeel.Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Ron 28-04-2019

Goede site, veel keus en prettige prijzen. Keurige klantenservice en snelle levering. Al met al een topwinkel.

Jaco Hoekstra 28-04-2019

Prima winkel. Ze laten je eerst even rustig rondkijken en daarna komt iemand om je te helpen / advies te geven. Geen opdringerig gedoe. Vriendelijk en deskundig personeel. Snelle service voor wat betreft het plaatsen van de wasmachine. De wasmachine was hier het goedkoopste dankzij een actie van deze winkel.

Luc De Ridder 28-04-2019

's avonds koel- vriescombinatie besteld ...de volgende ochtend om 11 u bij me thuis geleverd en geïnstalleerd ...en aan een goede prijs!

Marco 27-04-2019

Duidelijke website, heldere communicatie over bestel en levertraject. Flexibele en snelle bezorging van de bestelde producten (binnen 1 dag geleverd met tijdsindicatie van bezorging).

G.B. 27-04-2019

Prijs en kwaliteit verhouden is hoog. Onlangs een Inductie kookplaat aangeschaft. Avond ervoor besteld en de morgen er op had ik hem al in huis. Dit in samen spraak natuurlijk met hun vervoerder Dynalogic. Het type dat ik besteld had op de site , bleek achteraf niet meer in het assortiment te zitten. Via de mail werd ik op de hoogte gebracht, een ander type werd me aangeboden voor de zelfde prijs en mogelijkheden.
Was zeer verrast over de snelle afhandeling .

L. Mol 27-04-2019

Prettige winkel, ruime keuze. Goed advies van personeel. Vlotte bezorging. Vaatwasser gekocht, de volgende dag reeds bezorgd!

MacV 27-04-2019

Koelkast gekocht op de web site van Bemmel en Kroon vanwege het prijsverschil (20% vergeleken met andere elektronica reuzen) De koelkast werd vervolgens netjes volgens afspraak opgestuurd en geïnstalleerd.
Pro: goedkoop, snelle levering, duidelijke web site, nette bezorging en installatie.
Con: pas 's ochtends weet je het tijdvak (2 uur) van bezorging

J.p. Halvemaan 27-04-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze de oven had staan die ik wilde hebben. Ben goed geholpen in de shop en de tweede keer de oven besteld. De oven die ik wilde was niet leverbaar maar werd geadviseerd om een opvolger te kiezen voor de afgesproken prijs
De site was goed bereikbaar en duidelijk in zijn commentaar

Nijhout 27-04-2019

Dichtbij zit de fysieke winkel, dat voelt vertrouwd. De prijs was concurrerend ën er was nog een extra korting. Het afstemmingsproces qua levering en montage verliep meer dan soepel. Mijn ervaring met de monteur en zijn bedrijf is bijzonder positief. dat zouden er meer moeten doen!

Kacper Kowalski 26-04-2019

Lang gezocht naar een specifieke droger. Nergens te vinden. Bemmel en Kroon bood deze nog wel aan en blijkbaar kreeg je hier de nieuwe voor de prijs van het oude model. Top service! Bedankt Bemmel en Kroon.

Freek 26-04-2019

Voor het eerst iets besteld bij Bemmel en Kroon, omdat zij voor het product een snelle levertijd konden garanderen. Is prima bevallen, goede prijs, goede levering met duidelijk tijdvenster voor de levering op de dag zelf. Voor herhaling vatbaar.

Sijlvia 26-04-2019

Gezellige vakmensen .ze konden em.niet direckt aansluiten maar komen daar maandag direckt voor terug.

Loek 26-04-2019

Alles heel simpel. Beste prijs en snelste geleverd. Koelkast is goed en op tijd aangekomen. Staat nu te wachten tot hij mag worden aangesloten. De levering door Dynalogic is echt super. Je weet hoeveel adressen er nog moeten worden geleverd en je krijgt iedere keer een nieuwe update via internet. Verder meteen een afleverbewijs met een handtekening.

B. Den Hertog 26-04-2019

De bestelling verliep heel goed, onmiddelijk een bevestiging. Ik heb het bedrijf gevonden door van de beste merken de laagste prijs op te zoeken. Bezorging ook super, doen ze zelf, geen gedoe met DHL ofzo. Top!

Duco 26-04-2019

Praktische webshop zonder poespas. Prima prijzen, levering goed op orde en traceerbaar waar de chauffeur is.
Vriendelijke bezorgers. Het verpakkingsmateriaal nemen ze weer mee.

Lies 26-04-2019

Website is duidelijk en heeft scherpe prijzen. Levering is snel en duidelijk gecommuniceerd. Je kan zelf de dag van leveren kiezen. Uiteindelijk komt er een specifieke tijd uit die via berichtje wordt doorgestuurs. Heel helder en je zit dus niet de hele dag 'te wachten'. Super tevreden over de aankoop van de nieuwe wasmachine!

H van den Heuvel 26-04-2019

Bemmel & Kroon gevonden via Google.
Keuze gemaakt voor aankoop nieuwe wasmachine.
Duidelijke site,produkt prima omschreven.
Na plaatsen bestelling meteen bericht ontvangen dat de order was geplaatst en zou worden bezorgd op een door mezelf uitgekozen dag.
Alles perfect geregeld.
Op de dag van bezorging stipt om 08:00 een sms en mail ontvangen met tijdstip.
Prima service, en nette bezorgers.
Dus bij deze niets dan lof voor Bemmel & Kroon.

Linda 26-04-2019

Na bestelling de volgende dag al bezorging van de wasmachine. Via mail een berichtje in welk tijdsblok de bezorging te verwachten is. 18 minuten voor de aankomst werden we hiervan op de hoogte gebracht. Oude machine netjes meegenomen en nieuwe geplaatst, aangesloten (betaling extra service) en zelfs aangezet. Prima en snel geregeld! Bedankt!

Harry M 25-04-2019

Kwalitatief goed product tegen enorm aantrekkelijke prijs. Moet eerlijk bekennen dat ik de website van Bemmel&Kroon totaal niet kende. Zag er echter geheel betrouwbaar uit, dus gezien het aantrekkelijk aanbod toch maar geprobeerd. Vervolgens helemaal verbaast van de uitstekende service en afhandeling van de bestelling. Dus: waarom zijn jullie niet beter bekend ???

Jos 25-04-2019

De snelle levering en goede service...
Perfect op de dag geleverd.
Goede prijs voor koel /vriescombinatie

Ned 25-04-2019

Great service and fast timely delivery, I asked about calling me 1 hour earlier since I was at work, and they did it. Very helpful and professional :)

Lemon 25-04-2019

Àl eerder goede ervaring gehad met Bemmel en Kroon. Nu voor aanschaf wasdroger weer eens gekeken op de website, en ze bleken goedkoper dan andere grote webshops! Inclusief thuisbezorgen, naar boven dragen op de tweede verdieping, verpakking en oude droger meenemen. Alles ging gesmeerd, duidelijke mail en telefoontje voor het tijdstip van aflevering.

Sjaak 25-04-2019

Duidelijk in laagste prijsgarantie, Levering door keurig personeel, nemen alle verpakkingen mee. Top bedrijf

Doris 25-04-2019

Goed bereikbaar via de mail, nette offerte en een fijne mogelijkheid om je spullen op het gewenste moment te laten bezorgen.

jan langerak 25-04-2019

kom er al jaren tot volle tevredenheid, ook de telefonische info verloopt altijd goed

Wijgert S 25-04-2019

Apparatuur was snel en voor een scherpe prijs geleverd. Opmerkelijk was dat er in 1 doos iets anders zat dan het label aan gaf. (Een foutje bij het verpakken bij AEG). Dit was dus geen fout van Bemmel en Kroon. Maar 1 telefoontje naar Bemmel en Kroon was genoeg en na 3 dagen werd de door omgeruild. Top service.

Mw. Ost 25-04-2019

Hélemaal top service. Prettig contact, netjes opgeruimd, ik kies altijd voor Bemmel & Kroon en ben nog nooit teleurgesteld.

W.Wagter 25-04-2019

Hebben 100% waargemaakt van de verwachting mbt de levering van een wasmachine. Op tijd, soepeltjes geplaatst en aangesloten en de 2 jongens die eaa moesten uitvoeren waren correct en vriendelijk.

Donovan 24-04-2019

Ik vind deze winkel geweldig! Eerst ben ik bij een fysieke winkel langs geweest voor uitleg over een automatische koffiemachine. Na een fijn gesprek met veel en goede uitleg heb ik de keuze gemaakt voor een automatische koffiemachine van Siemens. Het bestellen via de website was makkelijk en de machine werd de dag erna al geleverd! Top service! Zeker een aanrader!

Dreef 24-04-2019

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Vaatwasmaschine kapot op vrijdagochtend, nieuwe uitgezocht en twee uur later aangesloten. Of ze dit altijd waar kunnen maken weet ik niet, maar wij waren er dolgelukkig mee.

Kvl 24-04-2019

Vriendelijke snelle verkoper met enthousiasme over het product. Goede uitleg en snelle levering

Karinhof 24-04-2019

Fijne winkel. Heel goed geholpen met het kiezen van een nieuwe wasmachine! Levering ook super snel. De volgende dag meteen in huis en geïnstalleerd!

Kaouter Zait 24-04-2019

Ik heb een Amerikaanse koelkast voor mijn moeder gekocht. Het ging heel makkelijk en snel op de webshop. Ik werd de volgende netjes gebeld dat ze de koelkast kwamen brengen. Vriendelijk en professioneel! Mijn moeder helemaal blij...ik ook! Bedankt Bemmel en Kroon👍🏾

Paul 24-04-2019

Vriendelijke en snele service aan de telefoon, ook de aflevering ging erg voorspoedig. Het is ook een dag ervoor duidelijk welke tijd ze komen, zodat je niet de hele dag hoeft te wachten.

Helena 24-04-2019

In de winkel vriendelijk personeel dat je fijn te woord staat en alle vragen heeft beantwoord en verdere technische info fijn heeft uitgelegd. Snelle en vlotte levering ene dag in de winkel gekocht volgende dag al geleverd. Heel fijn. Een min dingetje, betaald voor service en aansluiten. Aansluiten gebeurd maar apparaat niet waterpas gezet dit alsnog zelf moeten doen.

Lonneke 24-04-2019

Na telefonisch contact snel kunnen bestellen en werd de levering, na enkele dagen geleverd. Product was niet op voorraad maar dat was netjes aangegeven door de medewerker.

Kobie 24-04-2019

Snelle goede levering goede prijs. Zelf dag aflevering kiezen. Prima. Er is niets op aan te merken.

Erik Hannema 24-04-2019

Duidelijk en overzichtelijke website/shop. Kreeg overal goede reviews wat ook mij het vertrouwen gaf hier m'n nieuwe wasmachine te bestellen.
Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk gaf de prijs de doorslag Bemmel & Kroon had de beste aanbieding.

M A 24-04-2019

bestelling en levering gaat allemaal prima, klantvriendelijk, netjes op tijd, duidelijke communicatie of bezorging en tijdstip. Totdat je de koopovereenkomst annuleert, binnen de wettelijke gestelde termijn, je kan een ophaalafspraak plannen, maar dan gaat ineens alles fout. Men doet zn uiterste best om dat ding niet op te halen, ik praat hier over een gasfornuis met onzichtbare schade.

Anoniem 23-04-2019

Goede aankoop met deze vriezer. Ook de communicatie over het leveren was super. We hebben echter wel extra betaald om de vriezer te laten aansluiten. De bezorgers waren heel gehaast, hebben de vriezer neergezet zonder aansluiten en zijn weer weggereden. Dit geld hadden we ons dus beter kunnen besparen! Nogmaals, de vriezer zelf geen enkel minpunt!

Odette 23-04-2019

Op 2e Paasdag op zoek naar een nieuwe koel-vriescombinatie bij Bemmel& Kroon Den Haag. Zeer goede ontvangst, nauwkeurige en objectieve uitleg over de diverse modellen en merken.
Wij hebben gekozen voor een Samsung RB37J53229SS/ef. Wat een service zeg volgende dag uitgepakt bovengebracht, deur links draaiend gemaakt, defecte koel-vriescombinatie meegenomen. En wat een leuke en gezellige bezorgers. Bemmel&Kroon een 10!

Y Geensen 23-04-2019

Goede ervaren medewerkers en erg behulpzaam en vriendelijk .problemen worden zonder morren opgelost

Ricardo 23-04-2019

Ik begon met zoeken op internet naar een wasmachine en droger, uiteindelijk kom ik online uit bij Bemmel & Kroon, ook had ik deze tip gehad van een vriend.Omdat ik nog wat vragen had openstaan belde ik met filiaal Cruquius en werd ik vrij snel terug gebeld door xxxx die mijn vragen professioneel kon beantwoorden.Toen heb ik xxxx meteen mijn bestelling door gegeven en kon hij mij een scherpe prijs geven voor de combinatie inclusief op de gewenste etage brengen en aansluiten.Wat zeer goed is verlopen via Dynalogic,van te voren word je op de hoogte gehouden hoe laat en welke dag ze komen,tussendoor word je ge-update.Heren tilden alles naar boven,sloten alles aan en vertelde mij de ins en outs,wat te doen.Alles bij elkaar super snel en goed geregeld!Zeker een aanrader ! Een Kroon op Bemmel & Kroon !

Ap 23-04-2019

Site was overzichtelijk. Goeie prijs/kwaliteit verhoudingen. Kwam regelmatig alsg oedkoopste uit de vergelijkingen op internet. Snelle en perfecte levering en tel. aankondiging van aflevertijd 15-30 min. van te voren. Oude defecte apparaat retour genomen. De bestelde afwasmachine voldoet geheel aan de wensen.
Perfect gehandeld.

Liek 23-04-2019

Vandaag 2 paasdagen wasmachine overleden , ja waar haal je zo gauw een nieuwe via kieskeurig bij Bemmel- kroon terecht gekomen ook omdat hun voor deze machine de goedkoopste zijn. Ik kreeg meteen na aankoop een mail wanneer de machine geleverd werd .zag ik dat er een andere machine op stond dat gekocht . Waarschijnlijk. Met in voorraad gehad en kreeg toen de opvolger voor de zelfde prijs
Dit noem ik nog eens service volgende dag kwamen ze de machine brengen naar werd 10 min van te voren gebeld dat er aan kwamen .

De firma krijg van ons een 9

robn 23-04-2019

heel goed geholpen door .... in Cruquis - ook de verandering van mijn order met keukenapparatuur ging uitstekend.
Prijs werd keurig op niveau gebracht en uitlevering was zoals gevraagd.
Dus wederom een goede zaak gedaan met B&K

Gert 23-04-2019

Mooie winkel, super goed geholpen en een heel snelle levering. Dag ervoor een mail gekregen welk dagdeel en 10 min. voor levering nog een telefoontje. Geweldig