Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam. Winkelman/Jansen 07-02-2019

De snelle levering heeft me heel enthousiast gemaakt om gelijk te beginnen. Gebruiksaanwijzing duidelijk en overzichtelijk. Had al meeel gekocht bij de molen, dus vanmiddag aan de gang. Omdat het een leuke aanbieding is, heb ik gelijk besloten. Achteraf toch beter de broodmacbine kunnen kooen met een klepje voor de rozijnen en noten, helaas, niet aan gedacht.
Ik hoop dat mijn man en ik vele lekkere broodjes en broden kunnen bakken.
Bestelnr.405236/factuurno.739406?

Marjolein 07-02-2019

Ik heb mijn wasmachine hier gekocht, omdat andere mensen goede ervaringen hebben met dit bedrijf.
En ook niet onbelangrijk, de wasmachine was hier het goedkoopst.

Pauldk 07-02-2019

Leuke extra aanbieding t.o.v. andere aanbieders. 's avonds besteld, de volgende ochtend geleverd.
Ik had een oven en een losse magnetron vervangen voor 1 combi apparaat. De oude apparaten stonden buiten en zonder iets te zeggen namen de bezorgers allebei de oude apparaten mee retour.

Ferry 06-02-2019

Eergisteren een condensdroger van Bosch besteld bij Bemmel en Kroon. Mooie overzichtelijke internetsite met ontzettend goede recensies. De beste prijs hier kunnen vinden. Ook de levertijd en de door hun ingeschakelde vervoersdienst was top. Erg vriendelijke en behulpzame bezorgers. Volgende keer ga ik zeker weer bij Bemmel en Kroon bestellen. Aan te raden dus!!!

Nicole 06-02-2019

Netjes bezorgd. En goed op de hoogte gehouden via de mail. Ook in welke tijdspanne er wordt bezorgd.
Een half uur van te voren een berichtje met de bezorgtijd.
Ik zou er zeker nog eens bestellen.

Frank 06-02-2019

Wij zijn tevreden. Goede prijs en bedrijf is helder in verwachtingen en komt deze ook na.

H. van Grinsven 06-02-2019

Goede uitgebreide beschrijving en foto's op de site en goede kortingsactie 😃 Verder goed geïnformeerd via mail en snel geleverd. Kortom alles naar wens, niks op aan te merken.

L.Schrijver 06-02-2019

Prachtige uitnodigende winkel, vriendelijk en deskundig personeel. Er is eerst gevraagd wat onze wensen waren en daarna een bij ons passende wasdroger gezocht.

Piet, Oude Wetering 06-02-2019

Keurig afspraken nagekomen, netjes werk geleverd. Vriendelijke en deskundige installateur.

Karen 06-02-2019

Zeer vriendelijke medewerkers hebben voor ons een passende offerte gemaakt en aangepast op ons verzoek. Mooie aanbieding gedaan. Levering en afspraken keurig nagekomen.

Martin Breukers 06-02-2019

Probleemloze firma. Keurige afhandeling. Snel en correct. Vriendelijke aflevering. Aanrader.

max 06-02-2019

Perfect bedrijf die doen wat ze zeggen
Op tijd besteld volgende dag bezorgd
En keurig via bezorg berichtjes op de hoogte van bezorg tijd gehouden.
Ook tel contact perfect .
Gevraagd of vaatwasser op voorraad was en keurig gezegd dat er nog 2 waren.
En niet zoals andere webshops,bestel maar ,morgen gebracht ,betaal maar,en dan vervolgends
Als betaald is zeggen
sorry niet op voorraad het product word nageleverd als u geluk heeft.
Maar eerst wel het geld pakken.
Bemmel en Kroon jullie zijn echt een goed bedrijf.
nogmaals dank.

RB 06-02-2019

Bestelling van een wasdroog combinatie laat in de avond, het bestelde model was niet beschikbaar en kreeg direct hulp bij het zoeken van een alternatief. Het alternatief werd ook nog eens aangeboden voor het bedrag van de originele. Snel geholpen, super service enorm tevreden.

Nico Dollee 06-02-2019

Prima geholpen bij de aanschaf van kookplaat en oven merk Siemens en vervolgens vlot en deskundig geplaatst. Alle oude apparatuur keurig afgevoerd. Aan te bevelen dus.
Ordenummer DH737621

Ria Winters 06-02-2019

Wat een geweldige winkel en voor al de klant vriendelijkheid van de medewerkers.
Er wordt met je mee gedacht in kwaliteit en prijs. Was nog niet eerder intense zaak geweest maar weet nu dat ik er vaker heen zal gaan. in eenwoord top.

Bs 06-02-2019

Droger is snel geleverd maar koerier weigerde de oude machine mee terug te nemen omdat er geen drempeltje was terwijl hij het makkelijk mee had kunnen nemen.

W. Kuijk 06-02-2019

20 jaar geleden onze keuken bij Bemmel en Kroon gekocht. Nu pas ging de oven kapot, daarom weer dit bedrijf gebeld voor een nieuwe. Binnen een week was het geregeld, chapeau
Prima service en top kwaliteit.

andre 06-02-2019

wij hebben nu voor de tweede keer besteld , en dat gaan we zeer zeker nog meer doen,
goede en duidelijke afspraken, en op tijd geleverd, je kunt je pakket volgen
zeker een aanrader

Louis 05-02-2019

Mooie winkel , goede prijs , snelle levering , verkoper geeft je de indruk dat je een uilskuiken bent.

Geert van Dartel 05-02-2019

Op basis van prijsselectie kwamen we op zoek naar een magnetron uit bij Bemmel&Kroon. In de shop wordt een breed assortiment aangeboden. De reviews zijn bijna allemaal heel positief. Daarom zijn we overgegaan tot koop. Administratieve afhandeling en levering waren helemaal in orde. Vandaag is de nieuwe magnetron geplaatst. Vanavond pizza.

Hesseling 05-02-2019

Snelle levering, keurig op tijd en duidelijke communicatie per mail. Zelfs in het weekend reageren ze direct per mail. Tevens ruime keus en scherpe prijs.

Tamara Ocke 05-02-2019

super snelle en nette levering ,was niet voorradig en kreeg voor de zelfde prijs een type hoger met meer functies, goede service

H.Aspeslagh 05-02-2019

snelle levering, bij aflevering bleek kleine beschadiging, is direct afgehandeld
zeer correct en vriendelijk contact.
zeker optie voor volgende aanbesteding

C. Hertog 05-02-2019

Goede en duidelijke site, snelle levering, vakkundig aangesloten op de tweede verdieping, oude wasmachine meegenomen .

Johan 05-02-2019

Heldere site, Perfect leveringsproces waarbij je steeds op de hoogte bent van wanneer je zending komt. Had iedereen het maar zo geregeld.

Sier voor de badkamer 🤩 04-02-2019

Goede shop met eerlijke en vriendelijke verkoper, mooie prijs voor super mooie wasmachine, en kreeg nog hele mooie korting erop! Hele snelle levering met vriendelijke bezorgers die ruim van te voren belde dat ze onderweg waren. Genoeg tijd gehad om ruimte te maken voor mijn mooie nieuwe wasmachine en de oude weerd meegenomen. Het is zeker aan te raden om de shop te bezoeken en zeker om iets te kopen!!! Mis het niet!

R van de Ruit 04-02-2019

ordenr BKI 739408 .
verschillende winkels gekeken en bij Julie goed geholpen en uitleg gekregen .
en via internet een vaatwasser besteld. En snel een e-mail gekregen dat de bestelling niet meer leverbaar was en een andere vaatwasser die gelijkwaardig is.
maandagmiddag is het geleverd en wij zijn zeer blij met de service .
bedankt .

BRASSEUR 04-02-2019

Super snelle levering
Stukken goedkoper dan bij de concurrent voor hetzelfde toestel, inclusief verzending.
Aanrader

Lenny 04-02-2019

Bemmel en Kroon heeft een perfecte service gegeven. De berichtgeving was goed, de aflevering precies zoals werd aangegeven en de machine werd snel aangesloten. Verder kreeg ik ook nog een luxere versie voor dezelfde prijs.

Heemskerk JM 04-02-2019

Zeer tevreden goed geholpen door de baas.
Het product was mooi op tijd goed af geleverd
En gemonteerd .

Peter 04-02-2019

Winkel gekozen omdat ze origineel Siemens tussenstuk voor stapelen droger op wasmachine konden leveren en de wasdroger prijs marktconform was.
Levering was vlot en in orde.

Karishma 04-02-2019

Overzichtelijke site, goede prijs. Bestelproces duidelijk en vlot geleverd.
Minpuntje: de bestelde wasmachine is bij het plaatsen en aansluiten niet diep genoeg in het keukenblok geplaatst waardoor de deur niet dicht kan. Er werd gezegd dat dit niet mogelijk was, maar later zag ik zelf nog genoeg ruimte.

Etienne 04-02-2019

De site is goed duidelijk en als je het artikel besteld,word je goed op de hoogte gehouden hoe de verzending loopt.
Met de bezorger word je ook goed op de hoogte waar de bezorger is en wanneer hij bij jou is.

Roger 04-02-2019

Vorige week bij Bemmel & Kroon een koelkast besteld omdat dij de goedkoopste waren met de snelste levering. De bestelling ging vlot en soepel. Keurig op de hoogte gehouden vwb de levering die meteen de dag erop plaatsvond.

De levering was keurig optijd en de medewerkers correct en vriendelijk .

Wij zagen echter pas een dag later dat er twee kleine deukjes in de koelkast zaten. Direct contact opgenomen met Bemmel & Kroon. Die doen daar absoluut niet moeilijk over. Of een financiële compensatie, of de koelkast omruilen.

Prima service en een prima bedrijf dus!

will peters 04-02-2019

Goede voorlichting (telefonisch), concurrerend qua prijs, snelle levering, maken waar wat beloofd wordt.

Wim M van der Vooren 04-02-2019

Weer bij B&K gekocht. Na een informatiebezoek bij verschillende winkels toch terug naar B&K. Reden: plezierig niet drammerig en toch deskundig advies. Verkoper attendeerde ons zelfs op een goedkopere versie. Niet gekocht omdat deze een minder goed a-label had.

Arend 04-02-2019

Bestelling en levering van mijn koel/vriescombinatie was snel geregeld, voor een uitstekende prijs. Tien euro extra betaald voor uitpakken en neerzetten, dat was helaas niet volledig gebeurd (piepschuim en plakband aan binnenzijde waren niet verwijderd) en ook niet optimaal netjes (korreltjes piepschuim door het huis).

Helaas bleken de deuren van het apparaat niet zelf om te draaien te zijn (dat is uit de informatie op internet nergens op te maken) en doet Bemmel&Kroon dat ook niet. Ik werd doorverwezen naar een installatiebedrijf dat daar meer dan 50 euro voor vraagt. Wel een beetje een domper.

Sandra 04-02-2019

Hier een zeer tevreden klant, vlotte verkoop van een aanbieding, snelle service en bezorging keurig op tijd en zeer vlot. Mijn nieuwe wasmachine heeft al een aantal verschillende wasjes gedaan en doet het prima! Toppers!

Paul 03-02-2019

Op vrijdag even voor 14.00 besteld. Inderdaad geleverd conform afspraak de dag erna. In eerste instantie kregen we de melding dat de diepvrieskast tussen 8.00 en 17,50 bezorgd zou worden. Op zaterdagmorgen werd dat veranderd in: tussen 14.30 en 17.30. Dat werd uiteindelijk 18.00 uur. Al met al een goede service

Maris 03-02-2019

Perfecte website, makkelijk besteld. Levering helemaal naar wens. ( Naar zolder gedragen en aangesloten) extra service zou zijn om het kort even uit te leggen, hoe het werkt.

Leo 03-02-2019

De website van Bemmel en kroon is gebruiksvriendelijk. Veel keuze en makkelijk een keuze te maken met duidelijke omschrijving. Ik heb gekozen voor een diepvries van Liebherr vanwege de service en garantie. De levering is snel en goed geleverd. Heel mooi dat je niet thuis hoeft te wachten op je bestelling. Je kunt precies je bestelling volgen en ze sturen je een sms een half uur van te voren wanneer ze arriveren. Super. Ik raad u dit bedrijf zeker aan vanwege service, kwaliteit,levering en keuze.

marc uit Haarlem 03-02-2019

super service. werd na bestelling gelijk gebeld of het correct was dat ik een model met afwijkende maten had besteld. was dus niet het geval en (mijn) fout werd onmiddelijk gecorrigeerd. verwijderen oude apparaat, afleveren en plaatsen nieuwe perfect op elkaar afgestemd. belletjes van de monteurs 30 minuten voor aankomst zijn zeer praktisch.

ACD 03-02-2019

alles klopt en is goed, ook de prijs. De bestelde vaatwasser was niet meer leverbaar (gek, zet de voorraad dan op 0 in je systeem?!), maar kreeg ipv de bestelde een iets duurdere versie voor dezelfde prijs.

L1dert 03-02-2019

Na wat "speurwerk" op internet hadden we de Grohe Red kokendwaterkraan gevonden doe we zochten, voor de laagste prijs.
Één mailtje naar Bemmel & Kroon was genoeg om de kraan bij hen nog
€ 30,- goedkoper te krijgen.
Onze mail werd mail binnen een half uur beantwoord en dat op zondagmiddag.
Ze zeggen niet alleen de laagste prijs te garanderen, maar ze doen het ook echt.
De aankoop en de levering verliep vlekkeloos.
Bemmel & Kroon weten wat het woord SERVICE betekend!!

Jolanda Vasterman 03-02-2019

Via kieskeurig kwam ik er achter dat de Siemens combistoomoven bij Bemmel en Kroon het goedkoopste was, direct naar toegegaan werd prettig geholpen en de volgende dag kon ik weer los gaan mat bakken

Christ 03-02-2019

Goedkoopste keuze bij de aanschaf van een AEG vaatwasser. Het gekozen model bleek niet meer leverbaar en zonder bijbetaling werd een duurder model geleverd.
De vaatwasser werd de volgende dag geleverd en de oude vaatwasser werd meegenomen.
Gedurende de leverdag werd ik meerdere malen op de hoogte gehouden van het mogelijke levertijdstip. De laatste melding was een half uur voor de levering. Top!

Delta 02-02-2019

Goed: Mijn wasmachine meegenomen, de andere op zn plaats gezet en netjes aangesloten.
Verbeterpunten: Kwamen twee uur later dan geplan (15.15-18.15, maar kwamen pas om 20.30). Verder hadden ze beter uitleg kunnen geven wat ze deden en waar de losse onderdelen nog voor waren.

Aad 02-02-2019

Goede site eerlijke prijs ,was de goedkoopste met prijsvergelijke op internet .

sjors 02-02-2019

De Siemens wasmachine WM14T463NL donderdag besteld. Was beste koop Consumentenbond. Vrijdag mail gekregen dat machine was uitverkocht. Jammer denk je dan. Maar ben opgewaardeerd voor een 90 euro duurdere WM14T590NL. Ook deze machine scoorde een dikke 7.2 en is een nieuwer model.
Zaterdag twee trappen omhoog getild en de oude netjes naar beneden. Tijd van leveren was midden in aangegeven venster van 3 uur. Geen probleem vind ik.

Erik J.A. Vos 02-02-2019

Vrijdagavond besteld, de volgende dag (zaterdag) al aan huis afgeleverd! Keurig en in goede staat ontvangen. Gekozen voor Bemmel & Kroon om twee redenen: goede ervaringen van onze vrienden met deze leverancier én omdat deze leverancier de enige in onze regio was die de stofzuiger die wij zochten, nog kon leveren. Klein minpuntje: de track & trace informatie van koerier Dynalogic werd op een gegeven moment niet meer bijgewerkt, waardoor wij niet goed konden inschatten wanneer de koerier aan onze deur zou staan. Gelukkig waren wij toch net op tijd thuis om de levering te kunnen aannemen.