Deze score is berekend op basis van 2983 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ron & Winie 27-11-2019

Ordernummer DH801940. Herman Linkerhof van het Verkoopteam van Bemmel & Kroon denkt goed met je mee om samen te komen tot de meest optimale keuze voor je keukenapparatuur. Je krijgt waar voor je geld, snelle levering en installatie! Top!

Emile de Heer 27-11-2019

Wij hebben onze volgende wasautomaat opnieuw bij deze firma gekocht. Dat was opnieuw een prettige ervaring. De verkoper vatte de voor- en nadelen van de verschillende alternatieven goed samen, maar liet ons de keuze. Verkoop legde ook goed uit hoe de procedure van het afleveren zou gaan. Dat werd ook precies zo uitgevoerd. Een dag vooraf een telefoontje, plus mailbericht. Enkele uren voor de levering een telefoontje wanneer ze bij zouden komen afleveren. Prettig en beleefd personeel dat de oude machine afkoppelde en de nieuwe installeerde. Dat zouden meer firma's zo moeten doen.

Bert 26-11-2019

Komen geheel hun belofte waar , en op tijd.
De prijs is zeer schappelijk de site is overzichtelijk.

Anja 26-11-2019

Op 23-11-2019 Inductieplaat EX675LXV1E van Siemens € 1099,- besteld, zou op voorraad zijn.
Kreeg een mail terug: niet op voorraad, we kregen "duurder alternatief, minimaal gelijkwaardig" voor dezelfde prijs, nl type EX677FXC5E. KLOPT NIET DUS: is een simpelere versie, andere kleur, adviesprijs bij Siemens van dit model ligt zelfs 500 euro lager dan van het door ons bestelde model. Kortom, ze proberen je gewoon iets anders aan te smeren. Vandaag (26-11-2019) staat het model EX675LXV1E nog steeds op de website (BlackFridaydeal € 899,-)) als zijnde op voorraad, maar na telefonische navraag zou er alleen nog een showroommodel ergens in Den Haag liggen. NIET bestellen dus. PS: Web winkel VeiligKopen is hetzelfde bedrijf.

Jaap v.d.Veer 26-11-2019

Kan een heel verhaal ophangen, maar zo hoort het.
Lage prijs, en ook het transport door Dynalogoc perfect geregeld.
Ook hulde aan de twee vriendelijke bezorgers.

A.Santos 26-11-2019

Bemmel en Kroon bevelen wij zeker aan. Zeer professioneel, bekwaamd en vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd voor je en weten je goed te adviseren. Wij zijn zeer tevreden over de vriezer, merk Liebherr, dat wij hebben gekocht. Het bezorgen ging volgens afspraak. Alles heel netjes gegaan. AANRADER!

Peter 25-11-2019

Overzichtelijk ingericht filiaal met breed assortiment, prettige bediening, luisterend oor, meedenken met klant, prima info en voorstellen.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, snelle en correcte levering.

Huub 25-11-2019

Volgens mij een prima winkel met prima prijzen en aardige klantenservice. Ik had daar bijna een vaatwasmachine gekocht. Echter ik woon op een bovenwoning. Gelijk achter mijn voordeur is een trap naar de woning. Ze kunnen niet garanderen dat de afwasmachine niet onderaan de trap achtergelaten wordt. Die blokkeert daar dan mijn toegang en uitgang. Gaat niet werken. Ze zouden het apparaat een trap hoog moeten afleveren. Dat doen ze tenslotte ook in flats. Maar verder kijken dus

Fred de Jong 25-11-2019

Perfecte service. Heldere berichtgeving hoe laat men komt en vreselijk aardige mensen die het installeerde. Perfect dus voor een erg scherpe prijs.

Sybren 25-11-2019

Ik ging voor een inbouwkoelkast, Bemmel en Kroon was € 90,00 goedkoper dan BCC en CoolBlue. Ik kende B&K niet niet maar ging door op vertrouwen. Nou, prima keuze blijkt nu!. Goede communicatie, direct contact met het montagebedrijf AJTec, alles goed georganiseerd. AJTec belt, komt op tijd en monteert snel en accuraat! Echt een aanrader!

B. Rondeltap 25-11-2019

Laagste prijs garantie. In de winkel behulpzaam.
Klein minpuntje als je in het weekend naar de winkel gaat kunnen ze bij lastige technisch specifieke vragen niet bij de leverancier of hun installateurs terecht.
Men weet veel maar men kan niet alles weten.
Hebben minder kennis bij specifieke installatie problemen.

lex krosse 25-11-2019

erg goede service, ook telefonisch, compleet aanbod, altijd op voorraad. en bezorging volgens afspraak

Jose 25-11-2019

Goed advies niets dwingend Goede kennis van kookplaat en oven. Siemens inductie kookplaat en Bosch oven gekocht
Goede service aanrader

Han 24-11-2019

De shop komt zijn afspraken prima na en de bestelling is exact te volgen. De bezorgers geven precies door wanneer ze komen bezorgen. Ik kreeg van de webshop een duurder artikel voor de dezelfde prijs, omdat mijn keuze niet meer leverbaar was.

Denise 24-11-2019

Geweldig zeer deskundig. Geeft vertrouwen. Daarom komen wij al vele jaren en generaties lang bij Bemmel en. Kroon
Een kroon op het bedrijf dus.

Jan 23-11-2019

Prima webshop, goede prijs goede communicatie prima levering door aardige monteurs.

Tychoon 23-11-2019

Snelle levering, alles verliep volgens afspraak. Geweldig dat de levering t/m vierde verdieping in prijs was inbegrepen. Vriendelijk service via telefoon voorafgaand aankoop online. Na aankoop was het contact wat trager/warrig, maar heb uiteindelijk alle info ontvangen die ik nodig had.

Iem Roos 23-11-2019

Precies het goede produkt. Mooi ingepakt en op tijd bezorgd. Volgende keer weer bij jullie

F.Molier 23-11-2019

De door mij ervaren correcte en deskundige informatie was een belangrijke reden om tot aankoop over te gaan. De ruime sortering maakt vergelijken makkelijk . De goede bereikbaarheid en parkeerruimte zijn zeker een voordeel.

JA 23-11-2019

De site is gebruikersvriendelijk en een bestelling plaatsen eenvoudig. Vooral de communicatie vond ik perfect. Je wordt heel snel op de hoogte gebracht van de status van de bestelling en de dag + tijdvak van levering. Op de dag zelf wordt je nogmaals op de hoogte gebracht van het tijdstip van de levering. Tot in de puntjes verzorgd: bedankt!

Marcel 23-11-2019

Op zoek naar een nieuwe afwasmachine is onze ervaring bij Bemmel & Kroon meer dan een 10 waard! Niet alleen de deskundige hulp van de medewerkers aan de telefoon, tot zelfs 's avonds 22.45 uur, allemaal voorafgaand aan het koopproces, heeft geleid tot de juiste machinekeuze en is voorkomen dat de verkeerde hoogte zou zijn besteld. De medewerkers zijn niet alleen goed bereikbaar maar ook zéér vakkundig en vriendelijk en maken je customer journey tot een erg fijne experience! Nadat de machine besteld was werd de montage overgelaten aan AJTEC, die ook op hun beurt weer zorgden voor een perfecte installatie, waarbij de 'probleempjes' met onze maatkeuken vakkundig werden verholpen en de machine perfect is ingebouwd. Inmiddels staat de machine ruim een week en kijken we zeer tevreden terug op het hele proces. Dat de machine ook nog eens meer dan voldoet aan de verwachtingen maakt dat wij als klant terugkijken op, en dat mag écht gezegd worden, misschien wel de beste koopervaring die wij tot nu toe hebben meegemaakt. Zó hoort het! Top!

Theo 23-11-2019

Bestelling, orderbevestiging en factuur worden snel via de mail gestuurd, bezorger houd op de dag van levering de klant op de hoogte wanneer deze langs komt. Keurig geleverd, zelfs de verpakking was onbeschadigd, top.

kees van Vliet 22-11-2019

Bestelling gaat via webshop snel en gemakkelijk, communicatie gaat vlot via e-mail.
Komen afspraken na. Firma ajtec heeft vaatwasser prima ingebouwd, monteur denkt mee.

Marieluska 22-11-2019

Voor het eerste keer besteld bij Bemmel&Kroon,
Snelle service via contactcentrum, goedkoopste prijs voor vaatwasser en combi-oven (heb heel wat sites vergeleken)
Apparatuur is netjes geleverd, je kan ook aangeven op welke dag.
En transportservice is ook prima, via track en tracé alles goed te volgen en sms bericht.
Dus zeer tevreden.

jack 22-11-2019

duidelijke site, correcte afhandeling, snelle levering, keurig nette bezorgers. Geleverd op afgesproken tijdstip.

Hanneke Lambeck 22-11-2019

Bemmel en Kroon Leidschenveen is lekker dichtbij en goed parkeren en er werkt vriendelijk en vakkundig personeel.

pjm pepping 21-11-2019

je wordt altijd goed te woord gestaan en denken met je mee in alle opzichten
ruime keuze en goede garantie als er iets mis is

Gré 21-11-2019

Prima contact met de klantenservice over de gewenste leverdatum. Goede bezorgservice via Dynalogic weliswaar later als gepland maar met een vriendelijke en kundige chauffeur die de oude magnetron gelijk meenam. En last but not least de scherpste aanbieder op Kieskeurig

John 21-11-2019

De reden voor het kiezen voor Bemmel en Kroon is dat het aangeboden product, een scherpe prijs plus nog eens een extra korting had. Om 20.00u s' avonds is de wasmachine besteld. De dag erna al bezorgd. Via track & trace en sms-berichten kon de bestelling goed gevolgd worden. Volgens afspraak is deze op het beloofde tijdstip afgeleverd. Voor nog geen 10 € extra is de zware wasmachine naar zolder gebracht en daar keurig aangesloten. Vlot, deskundig en correct hebben de vriendelijke bezorgers gehandeld. Zeer naar tevredenheid!

Cees W 21-11-2019

Zeer goede informatievoorziening vanaf moment van bestelling tot na de aflevering.
Snelle verzorgde levering
Klein minpuntje: vrij hoge kosten bij pinbetaling.

P.J. Hogervorst 21-11-2019

Vandaag is onze nieuwe koelkast geleverd door Bemmel & Kroon. De aankoop ging telefonisch bijzonder plezierig, de levering verliep vlot en het tijdstip werd ons keurig een kwartier van tevoren medegedeeld. Dit is onze 3e aankoop bij B&K in de afgelopen 5 jaar en elke aankoop is tot volle tevredenheid verlopen. Wat ons betreft is B&K echt een aanrader!

Geert 21-11-2019

makkelijk producten op te zoeken op hun website.een van de goedkoopste winkels.
goed contact via e.mail en goeie afspraken wat betreft leveringsdatum

Willem Kamps 21-11-2019

Goed geadviseerd. Geen betweterige verkooppraatjes. Bezorging en installatie goed en netjes geregeld.

Corrie den Hollander 21-11-2019

Super service. Kreeg een duurdere vaatwasser voor de zelfde prijs. Die ik had uitgezocht was niet meer voorradig.

Mieke 21-11-2019

Prima winkel, personeel is uitermate vriendelijk en bovenal behulpzaam. De bezorging is ook prima geregeld. En het product, een mini-oven van Inventum is een geweldige aankoop, zeer tevreden over dit product. Gebruiksvriendelijk en mooi compact. Kortom twee aanraders, de winkel en het product.

Christine Paulus 20-11-2019

Ik heb op maandag 18 november 2019 een kookplaat besteld via de website van Bemmel&Kroon. De prijzen zijn zéér voordelig tegenover anderen leveranciers, hierbij springt Bemmel&Kroon er dan ook zeker uit. Website is gebruiksvriendelijk en handig dat je kan betalen achteraf a.d.h.v. de pin betalingsmogelijkheid. Daarnaast is het makkelijk en efficiënt dat je de levering (track en trace) mooi kan online volgen bij hun leveringsdienst Dynalogic. Voor dit alles dan ook een welverdiende 9!!!

JFT 20-11-2019

Snelle levering en ruim assortiment met scherpe prijzen. Klantenservice die snelle reageert en oplost! Wat me wel opviel is dat we bij 2 bestellingen 2x een ander typenummer geleverd kregen wat “de opvolger” zou zijn. Dit staat alleen op de factuur en wordt niet van tevoren persoonlijk gemeld.

Anja 20-11-2019

Ik heb mijn bestelling een dag later, super snel dus, ontvangen. Ook kreeg ik ongeveer 10 minuten voordat de bezorger arriveerde een smsje dat hij er bijna was. Dit was enorm handig, ik stond namelijk al op het punt om weg te gaan, maar kon dankzij dat smsje even wachten om zelf het pakket aan te nemen. In de tussentijd even de ruitensproeivloeistof aangevuld dus een win win situatie. Heb het bestellen en ontvangen als makkelijk, snel, efficiënt en prettig ervaren.

Etienne 20-11-2019

Ik was op zoek naar een zuinige wasdroger en vond deze bij Bemmel & kroon het goedkoopst door de extra kassa korting. (Mijn vaatwasser ook hier gekocht met kassa korting).
Bestellen deed ik in de winkel en kon gelijk mijn gewenste bezorg moment afspreken wat ook prima is gegaan tijdens de bezorg dag.
Kreeg via mail keurig melding van bezorg moment en bezorger belde 15 min tevoren dat hij er aan kwam, perfect. De machine naar zolder gedragen door de bezorgers en oude meegenomen.
Hele proces is vlekkeloos verlopen, ook alle verpakking meegenomen dus geen rommel.

Jeroen en Ine 20-11-2019

Zeer tevreden over jullie , netjes op tijd bezorgd na eerst n berichtje te hebben ontvangen ,super !!!

Stefan 20-11-2019

Juiste prijs/kwaliteit verhouding, breed assortiment, snelle en precieze levering, goede communicatie over de levering. Kortom zeer tevreden!

Hulya Ciftci 20-11-2019

We zijn super goed geholpen. Ook een mega korting ontvangen op de apparaten die we hebben aangeschaft. Niks was te veel. We hebben de levertijd misschien wel 1000x gewijzigd.

geen enkele andere winkel, kon zoveel korting geven. De apparaten hebben we nog niet in gebruik, maar ga ervan uit dat alles goed functioneert. En zo niet, dan staat Bemmel en Kroon altijd klaar voor zijn klant.

Erwin 19-11-2019

Prima website en bestelproces. Bezorging van vaatwasser prima volgens de voorwaarden, waarbij de vaatwasser toch even in de keuken werd gezet.

Ed Smorenburg 19-11-2019

Ik kende dit bedrijf in het geheel niet voor ik er iets bestelde.
Ik woon in de provincie Groningen en dit bedrijf zit o.a. in Den Haag.
Maar door te Google en te vergelijken kwam het bedrijf van Bemmel&Kroon als beste uit de bus, trouwens ze waren ook de goedkoopste.
Het artikel wat ik kocht was ook als beste uit de test gekomen van Juli 2019.
Dan is 1+1=2
Ja ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen hier iets te kopen

A.Timmers 19-11-2019

Heel netjes geholpen. Na aankoop van wasmachine (was de laatste dus een show model) 2 maal terug gebeld met de
mededeling dat hij een wasmachine (in de verpakking)had die wat duurder en beter was ,maar met honderd euro korting. Dus zelfs nog goed koper dan degene die we hadden gekocht en daarna belde hij nogmaals op om te zeggen dat we ook nog een extra korting van Bosch van 50 euro krijgen.Grote klasse.

Ger Linders 19-11-2019

In ons geval de goedkoopste leverancier, de volgende dag op het afgesproken tijdstip afgeleverd en netjes geïnstalleerd met medeneming van alle rommel en oude apparatuur.

J. Van Houten 19-11-2019

Mooie winkel, met lift, goede en vakkundige verkopers, grote verscheidenheid aan apparatuur en zeer gemakkelijk bereikbaar.

E. Schroots 19-11-2019

Goede voorlichting. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Deskundige montage.
Wat wilt u nog meer?

Andre 19-11-2019

Op zoek naar een nieuwe inbouwvaatwasser kwamen wij per toeval bij Bemmel en Kroon terecht. We waren positief verrast door de uitgebreide keuze en het deskundige en vriendelijke personeel. Het is een luilekkerland voor keukenliefhebbers.

Conny van Rossem 18-11-2019

Prima geholpen, zowel bij de eerste offerte-aanvraag als later bij een verzoek tot wijziging. Goede, scherpe prijsstelling
Apparatuur exact volgens afspraak afgeleverd door een zeer vriendelijke en behulpzame meneer.
Ben erg tevreden over Bemmel & Kroon, is zeker een aanrader!