Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Riekje de Haan 08-08-2019

Bestellen via de website is eenvoudig. De afhandeling van de bestelling verliep uitstekend. Goede service en prima communicatie. Kan niets ter verbetering bedenken.

Koen 08-08-2019

Snelle levering, op tijd, alles in orde. Zoals het moet zijn. Bezorgers waren vriendelijk.

Y Groen 08-08-2019

Mijn droger is op een keurige en vriendelijke manier afgeleverd en keurig geplaatst
Bezorgers waren klantvriendelijk.
Ik ben er heel tevreden mee

N 08-08-2019

Bemmel & Kroon was de goedkoopste voor dit product en er werd snel en flexibel geleverd; ik kon de leverdatum nog verzetten ook! De oude wasmachine werd zó van zolder getild, en nieuwe daar geïnstalleerd door twee nette gozers die ook nog eens al het pakmateriaal mee terug namen - en de proefbeurt van de nieuwe machine aanzetten en checkten voor ze vertrokken. Superservice, heel tevreden mee!

M.Vereiken 08-08-2019

Ik zocht een goedkope koelkast. Besteld. De volgende dag afgeleverd. Werd op tijd gewaarschuwd wanneer de koerier zou komen. De koelkast werd netjes afgeleverd en de oude meegenomen.
Het was voor mij de eerste keer dat ik bij deze firma besteld heb.

Bep 08-08-2019

Vlotte levering. Vriendelijk personeel aan telefoon. Koelkast moet nog ingebouwd worden, maar ga er van uit dat dit goed gaat.

gast2019 08-08-2019

Voor het product dat ik besteld heb was het een goede prijs-kwaliteit verhouding. De levering was echter iets later dan gepland, maar dat kwam uiteindelijk wel goed. Je krijgt wel netjes een sms 30 min vantevoren zodat je weet dat de koerier eraan komt

Fledder 08-08-2019

Snelle reactie, terugkoppeling, goede uitleg en goede services. Levering in orde.

Bernardus 08-08-2019

Uitstekende service, prima kwaliteit en komt ook in de vakantieperiode de afspraken na.

Kelly 08-08-2019

Netjes op tijd geleverd en de magnetron netjes binnen gezet. Heel erg tevreden!

Cees 08-08-2019

Goede site met leuke aanbiedingen. Hier mijn wasmachie en droger besteld. Nergens goedkoper en keurig bezorgd en geplaatst.

R.J. 08-08-2019

Super snelle levering en ik werd heel prettig op de hoogte gehouden van de levertijd. Duidelijke site. Wij waren opzoek naar een nieuwe vaatwasser en kwam zo op deze site uit. Heel prettig en helder. Product is super

ej 08-08-2019

snelle levering en goede communicatie over het aflever tijdstip. Alles was tiptop in orde en scherp geprijsd.

Hans 07-08-2019

De eerste keer dat wij met Bemmel en Kroon in zaken deden was in 2011, toen wij onze keuken en apparatuur bestelde. Het ging heel plezierig. Daarna vorig jaar 2018 toen wij een vrieskast bestelde. En nu ook weer van de week dat wij een nieuw vaatwasser moesten bestellen, twijfelde we geen moment waar we hem gingen bestellen. Bij Bemmel&Kroon, aflevering met een Kroontje.

Rookie 07-08-2019

Snelle en competente service. Veel betaalmogelijkheden, zelfs contant. Apparaat zonder problemen aangesloten en geinstalleerd, alles voor een mooie prijs.

Wils. 07-08-2019

In de winkel werd een goed advies en uitleg gegeven , en op vragen kreeg ik duidelijke antwoorden
ik werd heel vriendelijk geholpen en ik heb het volste vertrouwen in Bemmel en Kroon gekregen.
Dit was mijn eerste aankoop in deze winkel en kan hem aan iedereen aanbevelen.
Als ik weer iets nodig zou hebben ga ik zeker als eerste naar Bemmel &Kroon.

Ineke 07-08-2019

Snelle levering, de nieuwe wasmachine is keurig geïnstalleerd, aardige jongens.
De oude is meegenomen.

Miriam 07-08-2019

Goed geholpen! Er stond tijdens het bestelproces dat mijn artikel zsm bezorgd zou worden. Ik vond dit een beetje vaag dus belde de klantenservice. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg een duidelijke uitleg. De bezorging ging uiteindelijk helemaal in overleg en ik kreeg 20 minuten van tevoren een smsje dat de bezorger er bijna was. Kortom fijne service.

Troe 07-08-2019

Ruime winkel
Je kan eerst zelf rustig kijken
Verkoper geeft goede en duidelijke uitleg met voor en nadelen
Levering zeer vlot
Dinsdag gekocht en woensdag netjes geplaatst
Bemmel en kroon forepark zeer aan te bevelen

Marijke 07-08-2019

Prima service, aardig en kundig personeel. Het ging bij ons alleen om een de aanschaf van een droger (orderDH765071) maar ondanks dat het alleen om een droger ging, en niet bijvoorbeeld om een hele keuken met van alles erop en eraan, werden wij goed geïnformeerd en geadviseerd.

Herman 07-08-2019

een 10 geef ik nooit want dan moet je al volmaakt zijn,en wie is dat wel !! maar alle afspraken, ziin perfect nagekomen, Daarom qua prijs en service een 9+

Monique Berkers 07-08-2019

Top service! Zonder probleem werd mijn aankoop zonder kosten geannuleerd toen ik aangaf dat de bezorgtermijn voor ons te lang duurde en ik wilde proberen om ergens anders sneller een andere koelvriescombinatie te kopen. Echter toen bleek dat de andere internetwinkel nog veel later zou bezorgen, heb ik met enig gevoel van schaamte teruggebeld en gevraagd of mijn initiële aankoop alsnog door kon gaan. Geen enkel probleem. Super begeleid per telefoon en daarna per e-mail!

J.W.H. de Wilt 07-08-2019

Mooie prijzen, klantvriendelijk geholpen, maar de aflevering was een dikke onvoldoende de koelkast werd niet achter de deur geleverd maar achter de poort dus daar stond hij bij mij achter het huis wel onder het afdak en de koelkast werd niet uitgepakt, dus ook de verpakkingsmaterialen mag ik zelf ook opruimen kosten €15,00 stortkosten. dus niet zo netjes van deze heren.

E. van Meenen 07-08-2019

Ik had een Siemens wasdroger bij Bemmel en Kroon besteld. Direct na de bestelling kreeg ik een mail dat het typenummer niet meer leverbaar was en dat ik een andere Siemens droger geleverd kreeg met minimaal dezelfde specificaties. Deze was echter wel €175,- duurder maar ik hoefde niks bij te betalen. Dat noem ik nou nog eens service.
Ook de levering verliep probleemloos. Per sms keurig op de hoogte gehouden van hoelaat de bezorgers zouden komen.

Aj 07-08-2019

De verkopers zijn zeer vriendelijk, geduldig en deskundig. Er werd ongevraagd een prijsvergelijking gedaan op het internet waarbij ongevraagd de laagste prijs werd gematched. Bezorging was sneller dan verwacht. Geplaatst waar ik wilde. Top.

Martijn 06-08-2019

In eerste instantie kom je op de beginpagina van de keukenzaak terecht en is het altijd even zoeken naar de webshop. Ze verkopen naast keukenapparatuur ook witgoed en andere huishoudelijke apparaten, maar dat staat niet duidelijk aangegeven. Tijdens het bestelproces lukte de betaling met iDeal niet en kon ik niet terug om een andere betaalmethode te selecteren. Ik heb zelf de volgende dag gebeld om een nieuwe betaallink te vragen. De levering vond netjes plaats op de afgesproken dag en aan het begin van het doorgekregen tijdslot van 4 uur. Voordat de bezorgers de wasmachine en droger naar zolder tilden, viel me ineens iets op aan de wasmachine. Gelukkig checkte ik het serienummer, want het bleek dat de mannen weliswaar een Siemens IQ700 hadden uitgepakt, maar van een eenvoudiger type dan ik had besteld. Dit bleek een verwisseling met een andere levering maar gelukkig stond mijn wasmachine nog in de vrachtwagen. Toen ze omgeruild waren zijn zowel de wasmachine als de droger twee verdiepingen omhoog getild en aangesloten (extra service tegen betaling). Voordat ze weggingen werd er een testprogramma op de wasmachine gedraaid om te zien of alles naar behoren werkte. Al met al geen vlekkeloos proces dus, maar wel tegen een scherpe prijs, met een nette bezorgservice (altijd de bestelnummers checken!) en binnen de aangegeven tijd.

Marieke 06-08-2019

Wasmachine werd goed geleverd, enkel waren de beveiligingspinnen wat krom. Nieuwe worden meteen opgestuurd.

vd Woestijne 06-08-2019

Overzichtelijke site met zeer scherpe prijzen (nergens goedkoper). Bestelling (wasmachine) ging vlot en bezorging de volgende dag. Machine is netjes geplaatst en aangesloten en de oude retour genomen.

Johann Jansen 06-08-2019

Correcte orderafhandeling, snelle service en doorlopende informatie over het orderverloop, Dat alles met een prima prijs/prestatieverhouding!

evdgucht 06-08-2019

Zeer duidelijke site,
Goede voorwaarden wat garantie betreft,
en een supersnelle levering.

Vincent 06-08-2019

Waren op zoek naar een nieuwe wasmachine. Kwamen uiteindelijk uit bij Bemmel en kroon. Ze hadden niet alleen een lage prijs maar ook nog eens 50 euro extra kassa korting. Dit maakt dat ze stukken lager waren dan andere aanbieders van de zelfde machine. En omdat het product niet meer leverbaar was kregen we voor de zelfde prijs zijn opvolger.

BKI776977

jojo 06-08-2019

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Voor mij de eerste keer dat ik iets bij ze bestelde. Ze hebben zich hard gemaakt wat betreft bezorgen. Dat deed een extern bedrijf en dat liep geheel fout. Met 1 telefoontje zorgde Bemmel en Kroon er voor dat het alsnog op een voor ons correcte dag bezorgd werd, dit ivm een vakantieplanning van ons.Dus vol lof over de afhandeling. Daarnaast was de diepvries TOP!

Rina 06-08-2019

Super service! Blij met mijn spiksplinternieuwe vriezer! Na een telefoontje kon de bezoekdag worden aangepast.
Had wel te doen met de jongens die het apparaat 2 hoog met de hand omhoog moesten slepen en mijn ouwe weer de trap af moesten in een oud Amsterdams trappenhuis.. Hadden ook geen tijd voor een kopje koffie. Harde werkers!

Richard 06-08-2019

Behulpzame en niet opdringerige verkopers die weten waar het over gaat en de tijd voor je nemen. Zoeken niet naar de duurste optie maar naar de best passende.

Bob Koemans 06-08-2019

Gisteren een nieuwe wasmachine gekocht
Vandaag afgeleverd en aangesloten
Prima service en mooie showroom
Aardig personeel
Een echte aanrader

Jes 06-08-2019

Gisteren avond besteld, vanochtend 8 uur informatie gekregen, dat tussen 12:45 en 15:45 geleverd zal worden en 15:30 was de vriezer hier.
Uitgepakt, verpakking weer terug - top service! Bedankt!

gewoonleuk natuurlijk 06-08-2019

duidelijke Website goede prijs tov. van andere aanbieders snelle service correcte levering niet op aan te merken.

Boekhoudt 06-08-2019

Goed werkende website. Overzichtelijk en snel te vinden wat je zoekt mbv filters. Correcte afhandeling van bestelling, levering en vakkundige montage. Binnen een half uur oude koelkast verwijderd en de nieuwe keuring geplaatst. Prettig contact met de monteur.

Ado 06-08-2019

Zondag besteld en kon maandag al geleverd worden. Ideaal wanneer de diepvries het begeeft!
In tegenstelling tot de concurrenten zijn er bij Bemmel & Kroon geen extra kosten voor meenemen oude diepvries en plaatsen nieuw apparaat. De levering door Dynalogic is ook prima. Het exacte aflevertijdstip is niet vast te leggen. In de ochtend wordt er tijdvenster aangegeven van 4 uur. Op hun site is te zien hoeveel afleveringen de bezorger nog heeft en wordt er 30 mins voor aflevertijd een sms gestuurd. Bijzonder prettig.

Yvonne Koene 06-08-2019

Nu voor de vierde keer een aankoop bij Bemmel en Kroon gedaan. Uiterst correct behandeld en vakkundig geplaatst. 12 jaar geleden keukenapparatuur laten plaatsen door een zelf gekozen installatiebedrijf in mijn regio. wat heb ik daar spijt van. vanwege mijn ervaring kan ik alleen maar adviseren waar je je keuken (apparatuur) koopt ook je ( inbouw ) installatie laten verzorgen. Bemmel en Kroon is correct komen hun afspraken na en het plaatsen van inbouwapparatuur is uiterst vakkundig gedaan.

Lize 06-08-2019

Ik had uitgezocht welke koelkast ik graag wilde en vond hem hier het goedkoopste, s avonds besteld en de volgende dag was hij er aan het begin van de middag al. Heel tevreden, keurig op het van te voren gemelde tijdstip bezorgd.

Annet 06-08-2019

Goede service bij aflevering en laagste prijs. Goede en snelle communicatie.

de Koning 06-08-2019

Inbouw koelkast en vaatwasser gekocht Bij Bemmel en Kroon Cruquius. Vriendelijke en deskundige verkoper. Levering en montage perfect. Vaatwasser plaatsen stuitte op wat problemen maar netjes en vakkundig opgelost door de monteur. Absolute aanrader!!!

Warmenhoven 06-08-2019

Prima informatie gehad over de aan te kopen vaatwasser en wasmachine.
Fijne verkoper die ons goed begreep. Wij wilden natuurlijk wel wat korting bij de aankoop van
2 machines. Volgens ons idee heeft hij de optimale korting kunnen geven. Was leuk onderhandelen!

Aarnoud Eversdijk 06-08-2019

Flexibele instelling en oplossing gericht ook voor de verhuur markt met buitenlandse huurders

A van't Bosch 06-08-2019

Goede overzichtelijke site.
Perfect op de hoogte gehouden qua levering en tijdstip van aflevering.
Personeel ook keurig.

Mw van Eijk 05-08-2019

Het was een vriendelijke chauffeur ,hij heeft hem keurig in de bijkeuken neergezet, mijn complimenten

C.R. van Barneveld 05-08-2019

Onze wasdroger begon het te begeven en na wat speurwerk uitgekomen op een nieuwe Siemens. Vanwege goede reviews ging de voorkeur uit naar Bemmel&Kroon, alleen was de droger elders goedkoper. Het formulier voor laagste prijsgarantie zaterdagochtend ingevuld en korte tijd later een nette aanbieding in mijn mail. Daarbij gaven ze ook direct aan het betreffende model niet meer te kunnen leveren, maar het nieuwste model (wt47w5eonl) wel voor een zeer nette prijs. Op zaterdagmiddag de bevestiging terug gestuurd waarbij ik direct terug kreeg dat de droger maandagochtend al geleverd zou worden. Die belofte werd ook waargemaakt, om 10:30 stond de vrachtwagen voor de de deur en even later stond de droger netjes aangesloten op zijn plek.

Alle afspraken zijn netjes nagekomen en wat ons betreft de volgende bestelling ook weer bij Bemmel&Kroon!

Marc 05-08-2019

Ooit een keuken gekocht en bijbehorende apparatuur. Weer goed geholpen en meegedacht door verkopers.

Nance 05-08-2019

Ik heb de afgelopen periode inmiddels meerdere apparatuur gekocht bij Bemmel & Kroon, zowel via de winkel als de website. Alles top geregeld qua bezorging en ophalen, klantvriendelijkheid, mooi assortiment en alles binnen no time geregeld en dezelfde of volgende dag in huis. En niet geheel onbelangrijk, prijstechnisch is het ook super in vergelijking met de concurrenten. Tot nu toe nog geen klachten gehad, dus ik weet niet of daar ook goed mee om wordt gegaan. Hopelijk hoef ik dat niet te ervaren. Ik heb deze winkel dan ook al meerdere malen aanbevolen aan vrienden en familie.