Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vivian 21-06-2019

Het telefonisch contact was spontaan en duidelijk. De levering was snel en we konden de chauffeur volgen zodat we niet de hele dag thuis hoefden te zitten. Ik zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen, zeker omdat het mogelijk is om garantie bij te kopen tot 5 jaar.

L. Mol 21-06-2019

We zijn hier wederom geweest voor een nieuwe koelvriescombinatie. We kregen weer goed advies en snelle levering. De ene dag besteld en de volgende dag keurine bezorgd! !!

Arjen 21-06-2019

Er ging iets fout bij de bestelling (op zondag) en ik werd dezelfde avond nog teruggebeld met twee alternatieven om het op te lossen.

johan Timmers 21-06-2019

netjes en duidelijk beantwoord, jammer dat de machine niet in voorraad was maar werd binnen 3 dagen opgelost dus snel netjes en goedkoop

Robert 21-06-2019

Bij het binnentreden van de winkel werden wij vriendelijk begroet door een medewerker. Het product waar wij interesse in hadden werden alle mogelijkheden benoemd. Ook andere merken werden zonder problemen beantwoord. Daarbij nog een leuke kassakorting en een cashback trokken ons door ook de goede uitleg over de streep.Ook de levering op de afgesproken tijd. Al Mel al voor ons een dikke tien

Gita ten Kate 21-06-2019

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen daar zij een grote keuze aan koel vries combinaties hebben. Daarbij vindt ik dat je goed wordt voorgelicht en dat ook de levering goed wordt voorbereid bv bij vooruitbetaling krijg je onmiddellijk een bericht als het geld is gestort.

Petra 21-06-2019

Ik heb de koelkast zelf op internet uitgezocht en vervolgens telefonisch bij de winkel besteld. Het was heel prettig dat dat heel accuraat en snel ging allemaal en dat er wat betreft de plaatsing ook direct een afspraak gemaakt kon worden die werd afgestemd op het tijdstip dat ik thuis kon zijn. Kort gezegd: vriendelijke en accurate service!

Ca Visser 21-06-2019

na 2x een gaskookplaat besteld bij ander bedrijf en 2x stuk geleverd was ik het zat!

ik heb aan Bemmel&Kroon gevraagd of hun hem konden leveren de volgende dag in huis en heel netjes afgeleverd eindelijk een bedrijf die zijn werk serieus neemt en klant koning is.

bedankt Bemmel&Kroon top service.

Rob 21-06-2019

Afwasmachine makkelijk gevonden op de site met complete uitleg. Makkelijk te bestellen en geleverd volgens afspraak. Top.

ES 21-06-2019

Bemmel en Kroon uitgekozen als leverancier vanwege de gunstige prijs en het feit dat de montage van witgoed is ondergebracht bij een apart gespecialiseerd bedrijf. Dat gaf ook vertrouwen over een goede montage. En dat is ook zo gelopen.

R. von Liebenstein 21-06-2019

Ik had de bestelling rond 20:00u in de avond gemaakt, nog geen minuut later werd ik gebeld door Bemmel & Kroon om eventjes de order te bevestigen. Ik heb een nieuwe vaatwasser gekocht en er werd even gecontroleerd of de nieuwe vaatwasser wel in mijn inbouw plek past. Dit paste en ben erg blij dat er even een check word gedaan, zodat eventuele miskoop (qua afmetingen) uitgesloten wordt.
Omdat ik installatie service heb gekozen, ben ik op de hoogte gehouden van levering door een partij die Bemmel & Kroon gebruikt voor de installatie.
De monteur was zeer bekwaam en binnen 45 minuten was de oude vaatwasser eruit en de nieuwe erin. Vingervlekken op de kastjes? De monteur maakte het meteen schoon.
Ik ben zeer te spreken over de snelle service van Bemmel & Kroon en het installatie bedrijf.

R Spaans 21-06-2019

In geef een negen dit omdat de deskundigheid van de verkoper goed was/is en daarom onze keuze een stuk merkelijker werd.
Daarom een 9!!
Spaans 21-06-2019

DH764423 Ik was het order nr vergeten.

Patrick Nuijens 21-06-2019

Wij hebben een nieuwe vaatwasser gekocht (inbouw). Er werd een goed advies gegeven! Vervolgens kwam de monteur die de vaatwasser professioneel heeft geïnstalleerd ! Tevens stelde hij onze keuken op verschillende plekken. Zeer tevreden

Nas 21-06-2019

Ik vind de shop super goed service goed prijs kwaliteit verhouding is goed.19 jaar geleden compleet keuken met inbouw apparatuur gekocht en nu kookplaat oven.

Korsten 20-06-2019

Fijne grote koelkast (CNP 4313-21) besteld voor een goede prijs. Gisteren besteld en vandaag ontvangen. Via mobiel kon ik makkelijk zien wanneer ik de bezorgers kon verwachten. Twee vriendelijke mannen leverden de koelkast. Plaatste netjes de koelkast op de gewenste plek. Namen de verpakking en de oude koelkast mee en gaven nog enkele instructies. Wij zijn tevreden zowel met de koelkast als met de prettige levering.

Tiny van Os 20-06-2019

Werd goed geïnformeerd, spullen kwamen op tijd en je merkt dat ze bereid zijn om extra moeite voor je te doen. Ze bellen ook voordat ze er zijn. Kortom; goede prijs goede communicatie en goede service. Voor nu petje af! Spullen zijn nog niet in gebruik dus daar kan ik nog niet over oordelen

Jean- pierre 20-06-2019

Op en top professionalisme ! Van eerste tot laatste contact : vanaf bestelling, opvolging, tot levering.
Jullie zijn ook de enigen die constant bereikbaar blijven en antwoorden (i.pl.v.info via electrionisch gedoe!). Hier ligt Uw kracht : mensen voor mensen.
Proficiat!
Een aanrader!

M.v.Roekel 20-06-2019

Bezorging was een half uur eerder dan aangekondigd. Jammer dat de bezorgers de wasdroger niet even op de wasmachine zetten; "Ik had voor de 'alleen over de drempel' optie gekozen" was het argument en die 'service' kost extra. Ook namen ze verpakking niet mee. Beetje flauw allemaal.
Verder alles prima in orde; online besteld, bezorging binnen 24uur.

H.K. Groen 20-06-2019

We zijn naar van Bemmel en Kroon (Cruquius) gegaan, op aanraden van onze zoon, die daar een keuken met alle apparatuur had gekocht en heel content was met deze winkel.
Zelf wilden wij onze combi-oven vervangen, nadat deze 19 jaar trouw zijn diensten had bewezen.
Bij binnenkomst waren wij blij verrast met de overzichtelijke fysieke winkel en vooral de netheid !
De keuze was heel groot, maar mede door de hulpvaardige medewerker, waren we er toch gauw uit, met een prima keuze wat betreft kwaliteit/prijs verhouding. Een dag later bleek er wel een probleem te zijn wat betreft de levering, maar dat werd uitermate netjes en goed opgelost !! We zijn nu heel blij met onze aankoop en kunnen iedereen deze zaak van harte aanbevelen.

Jeroen 20-06-2019

We kozen voor de shop omdat ze voor de wasmachine die we zochten de scherpste prijs hadden. Het apparaat dat wij zochten bleek niet meer leverbaar maar als alternatief boden zij een nieuwer (duurder) model voor de zelfde prijs.
Snelle service, goede informatie over levering e.d.
Zeer tevreden!

Jeroen 20-06-2019

Snelle service, goede informatie over levering e.d.
Zeer tevreden!

Pieter 19-06-2019

De bestelde wasmachine had helaas een mankement, vervelend, maar dat kan gebeuren. We hebben de dag ná de levering gebeld met Bemmel & Kroon en tot onze aangename verrassing werd zonder enige omhaal een afspraak gemaakt voor een omruil met een ander exemplaar voor de volgende dag. Geen gedoe, gewoon leveren. Gelukkig werkte de nieuwe machine wel naar behoren.

J.C.J.Noordermeer 19-06-2019

Bij het thuiskomen, terug van vakantie was de vrieskist kapot en de inhoud ervan bedorven. Een vreselijke stank en vieze derrie. Ellende compleet . Door een tip van mijn dochter om te zoeken bij Bemmel & Kroon hebben we onze keus spoedig kunnen maken. Na telefonisch overleg is binnen een dag de vrieskist geleverd , ordernummer ZTW766800 . Wij blij , probleem opgelost naar tevredenheid, en voor Bemmel & Kroon ,goede zaken gewenst in de toekomst.

Bert Nelissen 19-06-2019

Goede communicatie en flexibel met betrekking tot de bestelling.
Een besteld product had een levertijd en een alternatief (duurder) product werd tegen een geringe bijbetaling alsnog heel snel geleverd.
Super service

Ron 19-06-2019

Ik kom al heel lang bij Bemmel&Kroon als er wat nodig is. Kijk natuurlijk ook bij andere zaken maar kom altijd weer bij hun terug. Klantvriendelijk, goed advies, services en zijn toch echt wel meestal de goedkoopste.

jlebbink 19-06-2019

Shop heeft geleverd wat gevraagd is. Volgens Kieskeurig de goedkoopste shop voor dit artikel.
Probleeloze levering dus.

Corien 19-06-2019

Ik ben goed geadviseerd bij Bemmel en kroon en ook de levering verliep stipt op tijd. Heb de droger nog niet geprobeerd maar weet zeker dat het goed zal zijn

Marianne 18-06-2019

De wasmachine die ik bestelde was uitverkocht. Van Bemmel en Kroon stuurde gelijk een mail met het bericht dat ik een duurder alternatief voor dezelfde prijs zou krijgen. Prima geregeld!
En heel snel de nieuwe wasmachine in huis.

Arie kulk 18-06-2019

De service in de winkel was fantastisch . We hebben een mooie koelkast gekocht. Er was alle tijd voor vragen. Wat nog meer opviel was hoe mooi en schoon de winkel was. De glazen tussen schotten en ruiten blonken ons tegemoet. Tevens was de bezorging perfect. De dag na de aankoop is de koelkast al bezorgd en de oude meegenomen.
De 250 euro zou voor goed uitkomen omdat we nog graag een oven willen aanschaffen. 😁.

Richard 18-06-2019

de bezorging is top zoals afgesproken en de prijs weer de goedkoopste voor mijn vriezer blijft een fijne website duidelijk en overzichtelijk top

Ronald Driehuijs 18-06-2019

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Breng service is zeer goed en vriendelijk.

Bert 18-06-2019

Fraaie winkel in Zoeterwoude. Goed geinformeerd, en keurig op tijd afgeleverd! Zeer tevreden!

Ilse 17-06-2019

Niks op aan te merken. Duidelijk site. Levering kan je zelf bepalen. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Ook nog de goedkoopste!

Pieter 17-06-2019

Prima apparaat. Goede service van Bemmel en Kroon. Snel (zaterdag besteld, maandag voor 12:00 was hij geleverd), ze informeren goed, afspraken nagekomen (mooi op tijd). Vriendelijke bezorger. Netjes de auto droger meegenomen. Top dus.

Aad en Els Scholtes 17-06-2019

Onze wasmachine deed niks meer kapot helaas. Bijna 9 jaar oud ooit gekocht bij Bemmel&Kroon in Leidschendam ( Julianaweg) Toen perfect geholpen dus de keuze niet zo moeilijk om weer naar Bemmel&Kroon te gaan voor een nieuwe. Mischien nog droger gelijk erbij? Op de site gekeken en met ons keuzelijstje op weg naar de winkel in het Forepark. Daar uitstekend geholpen Door verkoper Bob. Hij luisterde naar onze wensen demonstreerde verschillende apparaten liet ons ook de verschillen zien alles op een rustige voor ons begrijpbare manier. Wij zijn wat ouder en wilde graag een wasmachine die niet zo moeilijk te bedienen is en snel klaar en zuinig is.Zelf hadden we een ander uitgezocht op de site maar verkoper liet ons de verschillen zien en op aanraden van hem voor de Samsung quickdrive gekozen .Nieuwe droger van hetzelfde merk er boven op gekocht. Allemaal in goed overleg er werdan ons niets opgedrongen. 7 jaar garantie dus helemaal goed. Inmiddels staan de appiraten en hebben we gewassen en de droger doet het goed. Complimenten ook voor de aflevering keurig telefoontje van te voren leuke mannen en alles netjes aangesloten. Wij zijn super tevreden. Gr Els en Aad Scholtes.

Zoetermeer 17-06-2019

Prima service die zich keurig aan de afgesproken bezorgtijden houden ! Zelfs een kwartier voor aflevering telefonisch contact op nemen met de definitieve bezorgtijd

P groot 17-06-2019

Ik heb nog nooit zo snel een groot electrisch apparaat gekocht. Met dank aan de deskundigheid van de verkoper van filiaal Cruquius. En nergens goedkoper. Dus de keus was voor mij niet zo moeilijk.

W.Akerboom 17-06-2019

Bemmel en Kroon staat voor goede service en laagste prijs. Veel merken en goede uitleg

Ovaatje 17-06-2019

Ik werd beleefd te woord gestaan toen ik belde en later via de website kreeg ik snel antwoord toen ik een vraag had over een artikel. Er werd mij goed op de voor- en nadelen gewezen en in korte tijd kon ik toen een goede keuze maken.
Ook het feit dat ik nog een sleutel had van mijn nieuwe woning en er nog geen afleverdatum afgesproken kon worden werd soepel opgepakt en ik ben uiterst vriendelijk geholpen. Heel correct is alles genoteerd en toen ik terug kwam op de afspraken wisten de medewerkers er zorgvuldig van.

m.kleine staarman 17-06-2019

assortiment was groot, tevens werd de aankoop bonus gelijk vd prijs afgehaald, dus zeer klant gerivht.
en supersnelle levering!! toppers

Chris. 17-06-2019

Zeer grote keuze van keuken apparatuur voor leuke prijzen.
makkelijke site om alles goed te bekijken.
levering was zeer goed. ( perfect )

Peter 17-06-2019

De shop werd mij aangeraden door kennissen door het brede assortiment. Ik had zelf een grote (5 stuks) partij apparaten nodig voor mijn keuken en heb dan ook een offerte aangevraagd bij Bemmel en Kroon. Ik had binnen 10 minuten antwoord en een opgave. Super snel dus en ook nog eens een zeer nette prijs.

Frerichs 17-06-2019

Uitstekende onlineshop. Goede duidelijke website en afspraken worden 100% nagekomen.
Daarnaast scherp geprijsd.
Zeker aan te bevelen.

Debby H. 17-06-2019

Vriendelijk en deskundig personeel.
Alles goed geregeld met betaling en levering!
Super blij met mijn nieuwe wasmachine!

van Houts 17-06-2019

overzichtelijk, duidelijk omschreven, veel op voorraad, kwaliteit/prijsverhouding klopt en gratis verzenden.
Heel tevreden!!

Hubertus 17-06-2019

Klantvriendelijk snelle levering en heel goed service wat bezorg afspraken betreft

ger 16-06-2019

via internet hier aan gekomen erg snelle afhandeling we zochten een wasdroger en hier gevonden voor een zeer aantrekkelijke prijs .voordeel vrijdag besteltl zaterdag bezorgd .zou zo weer hier bestellen dus mijn rieview is heel positief

René 16-06-2019

Duidelijke website, product goed afgeleverd. Mail om de bezorgdatum te wijzigen werd gelijk opgepakt.

MN 16-06-2019

prima service. al de derde of vierde bestelling en altijd op tijd geleverd. Bovendien voor bijna alle artikelen een scherpe prijs

Piebe 16-06-2019

Alles is volgens afspraak gegaan. Op Pinkstermaadag nog gebeld. Heb ik toch nog een andere keuze gemaakt. Ik ben deskundig geholpen en zeer tevreden.