Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arlette nbess 05-03-2017 Via de website gekocht

Absolute aanrader

De service was heel duidelijk en correct.
De prijs was prima naargelang de kwaliteit.
De opvolging gebeurde volgens aangegeven.

henk Loof 05-03-2017 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon DenHaag

Goede en Beste service

De verkoper dhr. van Grootbattave was zeer deskundig waardoor de aankoop keus snel gemaakt kon worden. Bij het plaatsen van een nieuwe inductieplaat was de monteur niet alleen deskundig maar gaf ook nog uitleg over de gebruiksaanwijzing.

Th. van den Bosch 05-03-2017 Via de website gekocht

Droger niet leverbaar: beter alternatief voor zelfde prijs!

Bij het zoeken naar een nieuwe wasdroger kwam ik uit op de website van Bemmel en Kroon. Eerlijk gezegd had ik van deze leverancier nog nooit gehoord. Na de bestelling van een Siemens wasdroger kreeg ik via de mail bericht dat de gekozen droger helaas niet meer leverbaar was, maar dat voor hetzelfde bedrag een nieuwer model zou worden geleverd!

Reijnders 05-03-2017 Via de website gekocht

super snelle gestructureerde service en levering. Top.

Bemmel en Kroon is een super gestructureerd bedrijf met een duidelijke website en scherpe prijzen.
Op maandag 20-2-2017 bestelde ik een Atag HL6271G keramische kookplaat. Na een paar tellen had ik al de orderbevestiging en op donderdag 23-2-2017 kon ik al een afleverdatum plannen. nadat ikzelf een afleverdatum heb gekozen, is alles perfect logistiek bezorgd en afgeleverd binnen de aangegeven aflevertijd. Ik heb de bestelling per pin aan de deur bij aflevering betaald.

Een dikke 9 voor dit bedrijf een echte aanrader.

Hans 05-03-2017 Via de website gekocht

Prima en vooral snelle Service

Vrijdag om 15:50 besteld, zaterdag om 13:30 geleverd. Gratis plaatsing en gratis aansluiten!
5 min later de was erin en draaien! Top!

Judith Naarden 05-03-2017 Via de website gekocht

Verwachtingen overtroggen

Op vrijdag een wasmachine besteld met ordernummer 590880-1. Deze LG was hier veel goedkoper dan elders (overal gekeken). Er staat: levering volgende werkdag, dus ik denk 'maandag'. Op zaterdagochtend 09:00 uur werd er echter al bezorgd. Ik ben erg blij! Ook de service van de koerier (DynaLogic) was boven verwachting. Ik kreeg eerste een mail met de mededeling dat ze tussen 08 en 11 zouden komen, en een half uurtje van tevoren ontving ik een SMS met de precieze tijd. Ik denk dat wij de eerste waren, want de vrachtwagen zat helemaal vol. Hierdoor kon de oude wasmachine niet mee. Geen probleem, ik mocht bellen en dan kwamen ze alsnog de wasmachine ophalen. Kijk, dat noem ik nu service!

Wilma van Gend 05-03-2017 Via de website gekocht

Prima website

Omdat jullie de goedkoopste waren met mijn Miele stofzuiger.en een duidelijke web site hebben en een supersnelle bezorging.

R Kollaard 04-03-2017 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon spant de KROON

een prachtige LG koelkast besteld. eerst even telefonisch contact opgenomen omdat veel winkels deze koelkast wel aanbieden maar hem gewoon niet hebben. Bemmel & Kroon wel eigenlijk als enige. Er waren zelfs winkels die de koelkast in geheel Nederland niet hadden maar wel te koop aanbieden op internet. prima te woord gestaan en daarna hebben we de koelkast eigenlijk meteen maar besteld. donderdag bestellen en zaterdag vlekkeloos geleverd. Hulde

jp 04-03-2017 Via de website gekocht

mooie wasdroger

mooi aparaat echter, hadden de heren bezorgers (kort van spraak en een bedrijf dat bemmel en kroon inschakelt) blijkbaar haast.
het summiere verpakking materiaal moest ik 3 droogbeurten bewaren voor garantie wat ik erg vreemd vond. hopeljk kan bemmel & kroon hier iets over zeggen.
want bij het afvoeren van mijn oude droger knalde ze tegen me buitendeur aan wat een lichte beschadeging tot gevolg had. geen ramp maar allerminst zorgvuldig.

f de steur 04-03-2017 In de winkel gekocht
forepark

goede service en deskundig advies geen opdringerige verkoper

ruime keuze winkel is goed bereikbaar er werkt betrouwbaar vakkundig personeel die je zelf je keuze laten maken geven goed advies ook goede nazorg

Daniëlle Arts-Snoek 04-03-2017 In de winkel gekocht
Leiderdorp

Top levering en installatie

We zijn goed geïnformeerd in de winkel. Er wordt tijd voor de klant genomen en zeer professioneel en vriendelijk hulp geboden.

Van Leeuwen 04-03-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Bezorging was, goed.
Had wasmachine besteld was er niet meer, kreeg een ander model voor dezelfde prijs. Top geregeld dacht ik.
Volgende dag werd mijn man gebeld dat hij de volgende dag bezorgd zou worden, maar dan een showroom model, gevraagd krijg ik hier korting op nee want je krijgt een duurdere voor dezelfde prijs. Scheelde geen 100 euro. Bedrijf vertelde dat het op de website stond dat het een showroom model was, dus niet, heb hem zelf besteld en er stond niets over vermeld☹️
Maar mijn man toch toegestemd want wij zaten toch met een defecte wasmachine.
Wordt bezorgd netjes de volgende dag. Zit er geen programma boekje bij. Mijn man naar de winkel, tja hebben hem ook niet meer, wat nu, googlen op internet wel wat info mee gekregen maar geen programma tabel te vinden.
Balen, daar betaal ik niet voor.

C. Hoogerwaard 04-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en net verloop van de bestelling

Wij bestelden 2 dezelfde waterfilters voor een Franke kokend waterkraan bij Bemmel & Kroon. Deze waren voordeliger dan bij Franke zelf. Prima dus!
Wat ik wel apart vind is dat ik per filter 10 euro moest betalen voor de thuis bezorging op 1 adres.

Rob Brinkman 04-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service.

goede reviews waardoor ik tot aankoop overging, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, zeer goede service en prciese just in time levering

H. van der Veen 04-03-2017 Via de website gekocht

Orderno. ZTW 587579 - Uitstekende service

Vanaf het moment van zoeken, advies vragen en bestellen verstrekte Bemmel en Kroon alle afspraken en dokumenten binnen 5 minuten op de E-mail, zodat je een bevestiging had van de afspraken, die gemaakt zijn. Het opvolgen van deze afspraken was zonder enige uitzondering uiterst positief, Ook de aflevering was perfect. Twee medewerkers zorgden ervoor dat de goederen keurig binnenshuis werden neergezet, opdat ze dag erop konden worden geplaatst. Deze heren gaven ook nog belangrijke tips b.v. het apparaat wordt geinstalleerd door een derde en men pakte de goederen niet uit met als motivatie, dat er dan misschien een beschadiging zou kunnen plaatsvinden.

NZ 04-03-2017 Via de website gekocht

Via de website een offerte aangevraagd, waarop we snel een reactie kregen. Omdat er een scherpe prijs werd geboden voor de inductie kookplaat inclusief bezorging en montage (veel voordeliger dan offertes van andere winkels) gingen we akkoord. Levering en montage waren snel, heel fijn dat de bezorgtijd zo nauwkeurig werd aangegeven.
Ordernummer: BKI588706

Jack Guyt 04-03-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon te Den Haag.

Geweldige winkel met enorm assortiment en top internet site.

Het is gewoon een super winkel met een waanzinnig groot assortiment waarbij je vakkundig en klantgericht geholpen wordt. Daarmee onderscheiden ze zich van de dozen schuivers om het te verwoorden. Ik koop daar al vele jaren mijn apparaten ondanks het feit dat ik in Lelystad woon. Vorig jaar nog samen met mijn moeder van ruim 80 jaar daar geweest in Den Haag en die vond het gewoon een belevenis en dat allemaal onder het genot van een heerlijk bakje koffie. Uiteraard komen haar spullen daar ook vandaan maar dat spreekt voor zich lijkt mij.

Henry 04-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

product besteld was niet op voorraad, medewerker heeft terugkoppeling gegeven dat het zsm wordt besteld.
binnen 3 was het product geleverd zoals belooft. kortom, zoals vermeld op de website Afspraak = Afspraak
een uitermate tevreden klant :-)

J.W. Schoonheim 03-03-2017 Via de website gekocht

Prima werk geleverd

Deze shop had de juiste afzuigkap.
Bestelling is prima verlopen.
Duidelijke afspraken over de levering wat betreft datum en tijd.

Smit 03-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en contact

In eerste instantie voor Bemmel&Kroon gekozen vanwege de prijs. Twijfelde over modelnr en ben toen zeer goed geholpen. Contact heen en werr was steeds snel. Erg fijn.

Elles 03-03-2017 Via de website gekocht

Prettig geregeld????

Duidelijke site, goede prijzen zeersnelle levering 1 dag en een stoere gaskookplaat, wij zijndik tevreden dit bedrijf krijgt van ons een 10!

Sonja 03-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle Levering !

Goeie webshop, veel aanbod, lage prijzen, evenwaardig toestel ontvangen, zelfde Merk (door uitputting van besteld toestel) voor dezelfde prijs.
Super communicatie, vlotte afhandeling en levering.

JM 03-03-2017 Via de website gekocht

super snelle, goede levering!

koelkast gekocht via de site, was snel leverbaar.
ideaal om zelf je bezorgdatum in te vullen. op de dag van bezorging was duidelijk wanneer en hoe laat hij er zou zijn. Was zelfs online te volgen waar de vrachtwagen rijdt, hoeveel adressen er nog voor je zijn en wanneer jij aan de beurt bent, ideaal !
goede service.

Kees Steenland 03-03-2017 Via de website gekocht

Besteld, geleverd met super service.

De originele droger die ik besteld had was niet meer voorradig. Een droger uit een duurder segment geleverd voor de zelfde prijs.

Herman 03-03-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle levering prima service

Ik wist wat ik wilde hebben prijstechnisch en service gericht zaten Bemmel en kroon goed. Ze denken mee. Verkoper ook prettig dat scheelt ook nog wel eens.

G. Rensen 03-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, waar andere verstek lieten gaan!

Onze afzuigkap ging kapot en bij BCC een nieuwe besteld, maar deze hielden ons 6 weken aan een lijntje en werd de boel steeds vooruit geschoven. Geannuleerd dus en Bemmel en Kroon gebeld, want daar was hij wel voorradig. Zij hadden dezelfde afzuigkap, als die we eerder bij BCC hadden besteld en kon dus geinstalleerd worden. Ik kon betalen bij de monteur en nadat ik de bestelling voltooid had, ontving ik netjes de bevestiging al via de mail.

2 Dagen later belde de monteur en weer 2 dagen daarna werd de boel geinstalleerd en werden we dus supersnel geholpen. Ik vond deze service echt helemaal top en raad ze dus ook van harte aan!

N. V. 03-03-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Ruim assortiment en goede service

Al mijn witgoed gekocht bij Bemmel & Kroon Cruquius. Goede service, werden gelijk goed geholpen. Groot assortiment online wat ook in de winkel besteld kan worden. Snelle en goede levering.

Lot 03-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Bestelling werd snel verwerkt en bezorgd. De bezorgers waren 2 vriendelijke heren, die mijn bestelling op verzoek met alle plezier ook in de schuur wilde plaatsen, ipv bij de voordeur.

Sacha 03-03-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Vakwerk!

Ik heb mijn inbouwkoelkast vervangen door een inbouw met losse vriezer en koeler. Daarvoor moest best veel aangepast worden. De deur moest worden gesplitst, scharnieren aangepast, etc.
Dit is zeer vakkundig gebeurd!! In de winkel is vooraf goed uitgezocht welke koelkast zou gaan passen.

S.W. 03-03-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Hazerswoude-Rijndijk

Zeer tevreden!

Nadat een ander bedrijf alleen maar problemen zag en zei dat wat wij wilden niet mogelijk was, is alles nu binnen 10 dagen geregeld van bestellen tot en met installatie. TOP! Wij weten voortaan naar wie we gaan!

David Turner 03-03-2017 Via de website gekocht

Great service

The pricing was great and the added service of delivery and installation was even better.
The communication between the store was good. The installation company was on time and very professional.

koper 03-03-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Wasmachine stuk. Afgaan op de beste uit de test van de Consumentenbond. Typenummer en merk googlen op internet. Bemmel & Kroon bleek de voordeligste en wasmachine besteld. Via mail op de hoogte gehouden van levering en netjes afgeleverd en aangesloten!

Ik kreeg 'extra service': niet alleen afleveren, maar ook plaatsen. Op de website stond dat je tegen een kleine vergoeding het apparaat ook nog kon laten aansluiten. Dan moest je dat ook aanvinken bij de bestelling. Ik kon echter nergens dat vinkje vinden op de website en heb het als opmerking bij de bestelling erbij gezet. De bezorgers hebben de wasmachine netjes aangesloten zonder extra kosten!

Mevr & Heer Rutten 03-03-2017 Via de website gekocht

WAT EEN PRIJS en een Service

Wat een prima prijs en Service van de Firma Bemmelkroon.
Deze vaatwasser ver onder de prijs gekocht en op de 2e dag 's morgens al vriendelijk en vriendelijke en vakkundig geïnstalleerd.

Frank 03-03-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Snelle en goede services. Goed advies. Zeer professioneel

Zeer vriendelijk en goed geholpen. Mooie overzichtelijke winkel. Scherpe prijzen en zeer snelle leveringen. Ook oude machine worden probleemloos en kostenloos meegenomen. Wasmachine aangesloten en zelf mijn bestaande droger werd erop terug geplaatst. Koelkast wordt helaas niet aangesloten op waterleiding

Lotte 02-03-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Zonder bij te betalen werd mijn wasmachine naar de 2e etage getild en voor mij aangesloten! Ondanks dat het vanwege een krappe ruimte lastig was om aan te sluiten, hebben zij mij toch verder geholpen met aansluiten! Top service!

Putter 02-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Na bestelling van een broodbakmachine bleek deze toch niet leverbaar. Ik ontving snel het aanbod om een nieuwer gelijkwaardig model voor dezelfde prijs te ontvangen. Aan de hand van mijn vragen over enkele specificaties zocht Bemmel en Kroon contact met de fabrikant. Hoewel de fabrikant weinig specifiek was in de beantwoording was de service van Bemmel en Kroon in deze super. De vervangende machine is zelfs zonder enige vertraging (tov) de oorspronkelijke levering) bezorgd.

Van Hasselt 02-03-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Bestelling was supersimpel en de bezorging was razendsnel. Wasmachine en droger beide goed geplaatst en aangesloten op de tweede verdieping. Uitstekende communicatie (zowel door winkel als bezorging).

Joeri 02-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Zondagmiddag besteld, dinsdagmiddag geleverd. Netjes aangesloten en de rommel weer meegenomen. Aardige bezorgers!

aat 02-03-2017 In de winkel gekocht
fore park

Nette service .De verkopers weten waar ze over praten.

De winkel zag er perfect uit .Nette verkopers hebben verstand van weten waar ze over praten. En dan de levering .Vriendelijke bezorgers .Top mannen gaat zo door.

Niels Rolff 02-03-2017 Via de website gekocht

Wasdroger

Heel goed track & tracé systeem. U wordt keurig op de hoogte gehouden waar het pakket zich begint. Zelfs dmv van sms, hierbij wordt zelfs de verwachtte levertijd vermeld. Helaas werkt dat systeem niet als je op de Waddeneilanden woont. Toch uit nieuwsgierigheid even gewacht op de verwachtte levertijd maar helaas geen droger.
Toch sta ik hier niet raar van te kijken, want het is nl nog nooit een bedrijf gelukt. Meestal komt het bij ons een dag later, dus hopen dat er morgenochtend een bezorger op de stoep staat.

hans bultema 02-03-2017 Via de website gekocht

top service

was de goedkoopste aanbieder van mijn product en keurig netjes de volgende dag geleverd op de minuut nauwkeurig

Peter 02-03-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede uitleg en snelle levering

Op zondag in de winkel geweest en er werd ruim de tijd genomen voor uitleg van de diverse apparaten.
Na de uiteindelijke keuze kon de wasmachine en droger al dinsdag geleverd worden en netjes geplaatst.
Tot zover zeer tevreden

Judith 01-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service.

Gisterenmiddag een droger besteld, vandaag al geleverd en netjes neergezet waar ik hem wilde hebben! Bleek nog een kortingsactie op dit model te zitten dus zeker de goedkoopste optie in vergelijking met andere (web)winkels.

Jos M 01-03-2017 Via de website gekocht

Gratis "Extra service" niet geleverd

Meerdere malen bij B&K besteld. Altijd werden de apparaten naar boven gebracht (2e etage), en aangesloten. Nu was de bezorger alleen. Samen hebben we de vriezer naar boven gebracht. Dat gaat ook, maar was niet de afspraak.

Beink 01-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Heel fijn dat er op de dag een half uur van te voren een sms-berichten gestuurd wordt. op deze manier hoef je niet de hele dag thuis te zijn!
Ook scherpe prijs!

christel jansen 01-03-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden klant

goede prijs vergeleken met andere leveranciers
een snelle levering en een prima beleefde koerier.
ben zeer tevreden over de afhandeling

Rob van leeuwen 01-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik heb regelmatig bij bemmel en kroon besteld en ook nu weer werd alles met een glimlach geleverd. De nieuw wasmachine werd netjes aangesloten en de oude weer opgeruimd. Ook netjes conform afspraak op tijd geleverd. Kortom TOP..!

Erwin br 01-03-2017 Via de website gekocht

Levering diverse keuken apparaten

Had 2 miele apparaten en novy kookplaat en afzuigkap besteld. De prijs was zeer goed dus bij Bemmel en kroon besteld. Novy was week te laat met leveren maar toen dit binnen was netjes direct mail gehad en werd het direct netjes afgeleverd. Zeer tevreden! !

De Klein 28-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht en geleverd

Bemmel en Kroon is een prima zaak, goede snelle service, netjes e-mails verstuurd wanneer de levering is. Dag voor levering mail gekregen hoe laat ze ongeveer kwamen. De dag van levering keurig gebeld door de heren die de machine kwamen leveren. Ze hebben de oude machine meegenomen en de nieuwe geplaatst. De heren waren zeer vriendelijk!

Willeke 27-02-2017 Via de website gekocht

Terugsturen is onmogelijk

Omdat andere klanten lovend zijn over Bemmel en Kroon heb ook ik hier een koelkast gekocht. De koelkast zou worden geleverd met Extra service wat inhoudt dat de koelkast naar binnen wordt gebracht en uitgepakt en het verpakkingsmateriaal zou worden meegenomen. De koelkast werd in de doos midden in de keuken neergezet en er werd gezegd "Veel plezier ermee". De koelkast is groter en zwaarder dan ikzelf. Uitpakken in m'n eentje is lastig en ik zat met een grote doos en een berg piepschuim. De koelkast bleek veel herrie te maken en ik wilde hem terugsturen maar Bemmel en Kroon vond dat ik de fabrikant eerst de kans moest geven om het probleem te verhelpen. Er is twee keer een monteur op bezoek geweest en dat heeft niet geholpen. Toen ik nogmaals de koelkast terug wilde sturen werd dat zonder overleg omgezet in weer een reparatie die niets hielp. In de wet staat dat je een product mag terugsturen maar daar wil Bemmel en Kroon niet aan meewerken.