Deze score is berekend op basis van 3228 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcel Versteeg 19-05-2020

Beste prijs van alle webshops. Duidelijke site, makkelijke betaling en lever proces liep precies zoals vermeld. Eerstvolgende werkdag, mail met tijdblok. Chauffeur belde netjes net voor aankomst en combi oven voldoet prima!

Jolanda 19-05-2020

Snel en vriendelijk geholpen toen de koelkast stond maakte hij een bromment geluid heb gebeld en werd gelijk vriendelijk geholpen

Charlotte K 19-05-2020

Perfecte service, uitstekende bereikbaarheid en vriendelijk personeel. Zelfs in de avonduren kreeg ik direct een antwoord op mijn vragen per e-mail. Bij de levering werd ik netjes op tijd gebeld. Kortom, niks op aan te merken. Ik kan Bemmel en Kroon daarom van harte aanraden. Beter kan eigenlijk niet.

Gerda 19-05-2020

Snel geleverd, aardige bezorgers, gasstel was heel goed ingepakt dus onbeschadigd.

Rita 19-05-2020

Bemmel en Kroon is mij uitstekend bevallen. Mijn kookplaat had wat vertraging opgelopen omdat het besteld moest worden maar ik werd netjes op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Ook tijdens de verzending was er een duidelijk email contact en liep alles op gesmeerde rolletjes.

Wouter 19-05-2020

Verleden week een inbouw vaatwasser besteld, werd snel en op tijd afgeleverd. Achteraf had ik de verkeerde besteld, na telefonisch contact werd er een retour opdracht gemaakt, waarbij ik de volgende dag de juiste vaatwasser kreeg en de verkeerde gelijk werd meegenomen. Echt een top ervaring! Zelden zo'n goede service en snelle levering ervaren! In één woord KLASSE!

Marianne 19-05-2020

Super snelle levering! Zondag avond besteld ,maandag in huis!
Correspondentie ging ook top.Er werd duidelijk de procedure aan gegeven.

Baldbiker 19-05-2020

Mijn vrouw wilde op inductie gaan koken dus ik zoeken op het web en kwam uit bij Bemmel en Kroon omdat de prijs het aantrekkelijkst was, dus besteld en 2 dagen later was hij al in huis, perfect geregeld dus

Harrie 19-05-2020

Duidelijke afspraken over de levering. Mag nog iets duidelijker zijn over de nieuwe voorwaarden/regels ivm de Corona.

soraya 18-05-2020

Uitstekend! Snel en duidelijk. Zondag besteld maandag in huis. Netjes tot aan De deur afgeleverd. De koelkast heeft wat schade opgelopen . Wij zijn nog in afwachting op de afhandeling

Robin 18-05-2020

Professionele winkel, groot assortiment en je kan nog wat met de prijs als je ergens anders het item goedkoper ziet. Verder snelle levering.

Arnold 18-05-2020

Prima shop zeer betrouwbaar en op tijd met de levering. Word goed op de hoogte gehouden met de levering

Mat 18-05-2020

Duidelijk en overzichtelijk, ook nog vooraf telefonische contact gehad met Bemmel&Kroon.
Ook hier werd ik duidelijk en goed geholpen.
Na de bestelling ook duidelijke informatie omtrent het bestelde product.
Product werd ook netjes voor de deur afgeleverd door de vervoerder.
Roy 22-05-2020

Na mijn bovenstaande bericht vandaag door Bemmel teruggebeld dat het berust op een misverstand. Ze hebben het netjes opgelost waardoor wij nu alsnog een mooie inductie plaat met grillrooster hebben aangeschaft.

Ruud 18-05-2020

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Vrijdags besteld en op zaterdag keurig op tijd bezorgd, klasse. Daarnaast de 2+2 jaar garantie, dat is gewoon super.

Fam. Hoekstra 18-05-2020

In het weekend van 16 mei 2020 kregen wij onze wasmachine niet meer aan de praat. Geen oorzaak te vinden en te oud om een monteur erbij te halen.
Via de site van Kieskeurig zoeken wij altijd voordat wij iets aanschaffen. We vonden een Bosch met een zeer goede review en aantrekkelijk geprijsd. Dit type werd via meerdere aanbieders aangeboden. Wij kozen voor Bemmel&Kroon omdat wij in 2017 daar ongezien een Amerikaanse koelkast hebben aangeschaft op dezelfde manier. Er bleek er een kleine beschadiging te zitten op een deur. Binnen 2 dagen stond er een nieuwe! Dus die keus was snel gemaakt. Zondag 17 mei met ordernr BKI857779 de Bosch wasmachine besteld (wan28222nl) en vandaag 18 mei is deze keurig afgeleverd door 2 heren van Dynalogic.
Fijn om zo snel alweer te kunnen wassen!

J captijn 18-05-2020

NA jaren op de hand te hebben afgewassen werd het tijd voor een nieuwe vaatwasser. Geen vakantie door Corona, geld besteden aan de renovatie van huis en keuken. Ik zag een aanbiedien in de reclame folder maar op desite een betere aanbiesing voor ons budget. Deze besteld. Achteraf bleek deze goedkopere niet meer leverbaar en kregen wij toch de duurdere voor dezelfde prijs. Dat noem ik nog eens service. Dank jullie wel. Iets positiefs in deze negatieve periode.

RIK VAN GILS 18-05-2020

UITGEBREID AANBOD EN PRIMA COMMUNICATIE IN VERBAND MET LEVERING.
SUPER BELEEFDE JONGEN BIJ AFLEVERING

rob van bavel 18-05-2020

Prima service en informatie bij de koop van onze Samsung family hub (amerikaanse koelkast)
Bezorging was perfect!

Mw. SM Miltenburg 18-05-2020

Prima service! Goed en klantgericht te woord gestaan en keurige afhandeling van de bestelling. De aflevering van de kookplaat geheel naar wens geregeld.

Joyce 18-05-2020

Vriendelijke hulp in de winkel, deede vwrkoperdverkoper dacht met ons mee en zocht ook naar andere alternatieven. We hebben al vrij snel een keus kunnen maken tegen een heel goede prijs.

Fam vd Kroon 18-05-2020

Helder en correct Gecommunicceerd stipte levering en voorbeeldige chauffeur

Tarik 18-05-2020

Prijs en service is goed.

Vriendelijke "sjouw"feurs.

Twan 18-05-2020

Snel geleverd en omdat het bestelde item niet meer voorradig was heb ik een upgrade gekregen. Dat is service, vriendelijke chauffeurs.
Aan te bevelen.

N.vogel 18-05-2020

Duidelijke omschrijving en foto's over het apparaat. Prima gasfornuis voor deze prijs, alleen jammer dat de onderkant niet open kan als opbergruimte?
Bestellen ging eenvoudig, kreeg gelijk een bevestiging. Daarnaast is de levering makkelijk te volgen met een track en trace zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te wachten. Ik ben tevreden

Diane 18-05-2020

Erg fijne webwinkel met veel aanbod en gunstige prijzen! De verzending verloopt super snel, de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Door middel van sms berichten werd ik goed geïnformeerd over de stand van zaken. Eigenlijk had ik een 9 willen geven, maar ik wacht helaas nog steeds op een antwoord op mijn vraag via de mail. We zijn nu bijna 3 weken verder, maar helaas nog geen reactie.

Heleen 18-05-2020

Inbouw vaatwasser gekocht op moederdag! Snelle reactie via de mail, goede deal gemaakt. Prima service. Inmiddels is de vaatwasser geïnstalleerd en ben er erg blij mee.

J.Hage 18-05-2020

Prima winkel waar je nog echt klant bent en geen nummer, service is oke , snelle levering ,zelfs in deze (corona) probleemtijd.
Samsun WW70J5426DW/EN wasautomaat aangeschaft voor een heel aantrekkelijke prijs. machine voldoet uitstekend,zuinig met energie,lekker stil, en schoon met de was , zeer tevreden na 7 dagen wassen .

Schuiltje 18-05-2020

Prettige zaak om te kopen. Eerder hier inbouw apparatuur gekocht.
Paaskorting werd mij automatisch toegewezen.

M. Roosen 17-05-2020

Na levering werden onze vragen telefonisch direct beantwoord, zodat wij onze vaatwasser direct konden aansluiten.

Dianne de Jong 17-05-2020

was de goedkoopste. En ze zijn erg vriendelijk. Ook al moeten ze nu 3 keer komen voor 1 bestelling. Ik heb gevraagd naar meer kosten zijn antwoord. Uw glimlach is al voldoende. Dat is toch aardig nietwaar? Order: BKI857129

Alex 17-05-2020

De wasdroger is tegen een giedeprijs snel geleverd en de communicatie hierover was duidelijk.

A. de Boef 16-05-2020

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering. Er fijn als je apparatuur er mee stopt.

Xavier Vanwalleghem 16-05-2020

Eerlijke en correcte bediening! Snelle levering en product was perfect in orde.
Hier plaats ik gerust een volgende bestelling!

Klijn 16-05-2020

Super tevreden en leuke transporteurs deze firma is zeker een aanrader!
...........

Nantje 16-05-2020

Keurig geleverd volgens afspraak.
Klantenservice goed bereikbaar voor vragen of opmerkingen.

Astrid 16-05-2020

Duidelijke website en ze maken hun belofte waar om de volgende dag de order te leveren.
Uitstekende service!

Mary en Bonnie 16-05-2020

Onze bestelling kon niet geleverd worden, maar werd vervangen door een duurder model voor hetzelfde geld. We werden hier heel snel en vakkundig via email van op de hoogte gebracht.

Michael 16-05-2020

Een goede service bij het beantwoorden van de vragen en het begeleiden in de te maken keuze van juiste bestelling / apparatuur. Ook is de reactietijd zeer snel. Je hoeft niet een dag te wachten totdat het antwoord wordt gegeven.
Verder is de installatie ook vlotjes verlopen en werkt alles prima!!
Tot winkel!

Wim Daale 16-05-2020

Eerder kochten wij dit jaar via de duidelijke website van Bemmel en Kroon een koelkast.
Nu we een wasautomaat en wasdroger wilden hebben we ook weer gebruik gemaakt van hun site.
De apparatuur wilden we eerst fysiek zien voor hiervoor te kiezen. We besloten de winkel van Bemmel en Kroon aan de Neckar te Den Haag te bezoeken, waar we in deze bizarre corona-tijd goed werden geholpen door een vriendelijke en vakkundige verkoper, waarmee we een schappelijke prijs overeenkwamen.
Vandaag zijn beide apparaten volgens afspraak op onze 2de etage vakkundig geplaatst zonder maar iets te beschadigen.
Chapeau dus in alle opzichten voor Bemmel en Kroon.

Adil 16-05-2020

Gisteren een wasmachine besteld...Vandaag netjes bezorgd. Zij blijven met de klanten via mail in contact...heel vriendelijk

Louis 15-05-2020

Duidelijke informatie, prettige en vakkundige voorlichting, snelle en probleemloze levering.

Ingrid 15-05-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe kookplaat en koelkast voor mijn keuken. Naar de winkel gegaan en daar erg goed geholpen door een medewerker met het maken van een keuze en het meedenken met mijn budget.
Goede voorlichting gekregen waarop ik mijn keuze kon bepalen. De plaatsing van de bouw apparaten is ook perfect gedaan. Keurig gewerkt en thuis nog eens uitleg gekregen. Dus erg tevreden hierover. Prijs kwaliteit is uitstekend. Ik kom hier zeker terug bij een nieuwe aankoop.

Mike en Sandra van Dorp 15-05-2020

Doordat op zaterdagmiddag onze droger het begaf , gingen we op Internet kijken naar de mogelijkheden voor een nieuwe droger. Qua prijs en kwaliteitverhouding kwamen we uit bij een Beko warmtepompdroger. Via ' prijsvergelijk' kwamen we terecht bij de website van 'Bemmelenkroon'. Deze site is duidelijk , klantvriendelijk en geeft een duidelijke en uitvoerige beschrijving. Zij bevestigden daarmee onze keuze. Ook gaven zij een prijs van 90 Euro lager dan de grootste witgoedhandels. Geen kleine lettertjes, geen extra bijkomende kosten, echt 90 Euro goedkoper. De doorslag gaf echter dat zij , ondanks de drukte van alle pakketbezorgingen door deze Corona periode, gelijk op maandag al de droger vanuit Den Haag naar ons huisadres , in het oosten van het land konden bezorgen! En zo gebeurde ! Maandagmiddag kwamen twee goedlachse mannen de nieuwe droger afleveren en namen gelijk de oude, kapotte droger mee. Superservice ! Bemmelenkroon bedankt !!!!

Haddou Taif 15-05-2020

De service was heel goed
De klanten dienst zijn direct bereikbaar
En ze helpen heel snel

Mw. SM Miltenburg 15-05-2020

Roding 15-05-2020

Goede webshop met erg goede service en snelle levering.
Omdat de door mij bestelde en betaalde vaatwasser niet meer voorradig was, kreeg ik meteen een duurder exemplaar voor dezelfde prijs. Deze werd ook netjes de volgende dag geleverd.
Zeer tevreden over deze service!

Fredy 15-05-2020

Ik ben zo ontzettend blij dat ik mijn nieuwe wasmachine bij van BemmelenKroon heb besteld.
Wat een service, de avond voordat de wasmachine zou komen kreeg ik een e-mail met tijdsaanduiding wanneer ze zouden komen en de volgende ochtend werd ik gebeld dat ze eraan kwamen.
De mannen hebben de wasmachine boven gebracht en de oude wasmachine meegenomen zonder problemen top!!!

J.P.Wassenaar 15-05-2020

Via internet ben ik vlot geholpen, maar ik heb eerst voorbereidend werk gedaan wat ik wilde kopen en ook bij andere bedrijven gekeken.
De aankoop ging vlot, en het plaatsen en aansluiten via een andere firma is uitstekend gegaan. De oude spullen en verpakking zijn meegenomen de service was uitstekend, wij zijn zeer tevreden.

Karin 15-05-2020

Goede service en vriendelijke jongens die de bestelde spullen kwamen brengen !!

Igor 15-05-2020

snel, correct en behulpzaam.
Tijdens de bestelling ben ik gelijk met mijn zorgvraag geholpen, namelijk of mijn bestelling door de pandemie snel geleverd kan worden en daarnaast of deze op de derde verdieping geplaatst zal worden. Het antwoord was, ja rekening houdend met de Corona maatregelen. Dus, vandaag is mijn wasmachine geleverd en aangesloten.