Deze score is berekend op basis van 2982 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Liesbeth 18-07-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste goede keuze

Nadat mijn wasmachine het had begeven moest ik op zoek naar een nieuwe die de volgende dag geleverd zou worden. Na uitvoerig vergelijk bleek dat bij Bemmel en Kroon je wel 9.95 moest betalen voor plaatsing op zolder, het oude apparaat ging gratis retour. En bij andere winkels dit “ gratis” was. Maar aangezien de wasmachine hier 30 tot 40 euro goedkoper was. Was dit slimmer. Website was duidelijk en overzichtelijk. Op mijn order bevestiging zag ik dat ik iets vergeten was in te vullen. Na een mailtje kon dit zonder problemen worden aangepast. Levering was op tijd. Netjes vooraf gebeld. Zou hier zeker nog vaker iets bestellen.

C. Wijdeveld 17-07-2018 Via de website gekocht

Service die er zijn mag!

Afspraak werd per email gemaakt en later geverifieerd per telefoon.
De te verrichte werkzaamheden werden vakkundig afgehandeld. Er werd geen rommel achter gelaten.

Bas 17-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

We hebben een behoorlijk grote order gedaan. Alles naar volle tevredenheid verlopen. Uitgestelde levering en deellevering was ook geen probleem voor B&K.

Joke 17-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en door track en trace Goed volgbaar

Snelle levering en netjes op tijd geleverd. Goed product en snel alles afgehandeld.
‘S avonds besteld en op het afgesproken tijdstip geleverd

Jan 17-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, net en strak order proces en prima installatie

Tijd op internet gezocht naar goede partij om nieuwe inbouw apparatuur (koel/vries en oven/magnetron) aan te schaffen inclusief installatie (en meenemen van oude apparatuur). Bemmel en Kroon had nette prijs, goede/accurate afhandeling + erg prima installatie partner. Kortom: alles helemaal top!
(BKI688372)

Solcer 17-07-2018 Via de website gekocht

Bestellen bij Bemmel en Kroon is "Super"

Bemmel en Kroon, is inderdaad bestellen en de volgende dag in huis zelfs als je in een uithoek woont in Nederland!!

Maas 17-07-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Snel geleverd tegen hele nette prijs

Goed advies, goede prijs. Bij Bemmel & Kroon laten ze zien dat service geen geld hoeft te kosten. Wordt geluisterd naar de wensen en de prijs wordt direct online vergeleken en nog goedkoper aangeboden en snel geleverd!

Maas 17-07-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Verkopen wat je nodig hebt. Goede prijs en snel geleverd.

Wordt naar je geluisterd als klant. Wat zijn je wensen en welk product sluit daarbij aan. Totaalprijs gemaakt en wordt niet opgedrongen. Weekje later nog wat aanpassingen in de order gedaan en een superprijs gekregen. Snel geleverd. Ook na de deal belt de verkoper nog even netjes op om de levering te bevestigen ondanks dat je ook een mailtje krijgt. Levering door nette en vriendelijke jongens

W.Schuurman 16-07-2018 In de winkel gekocht

Prima Siemens Wasmachine en Droger

Ik ben heel fijn geholpen door de verkoper, maar de bezorging en installatie van de wasmachine en droger dat was een drama.
Helaas zijn deze monteurs echt prutsers en mogen zich ook dan geen monteur noemen.
Het geheel stond ruim 3 centimeter uit het lood, afvoercondensafvoer aangesloten maar de reservoir niet om gezet.Van tussenblad de schroeven dolgedraaid

M.A Uppelschoten 16-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius woonboulevard

Geheel volgens afspraak

Via kennis gewezen op jullie winkel en de uitstekende service ook met het meenemen van het oude apparaat,
Voorheen meestal naar Media markt voor dit soort apparaten maar in het vervolg naar Bemmel & Kroon!

RRRR 16-07-2018 Via de website gekocht

goede wasmachine en droger maar slechte bezorgers / monteurs

het fijne aan Bemmel & Kroon is dat het niet alleen een internet site is maar ook winkels heeft en een behulpzame klantservice

arie buijs 16-07-2018 In de winkel gekocht

slechte verkoop

ik had een nieuwe inbouwkoelkast besteld daar deze groter was dan de vorige moest de kast worden aangepast de inbouwkosten waren dan niet 95 euro maar 195 euro ,voor dit geld zou de koelkast perfect passen en hoefde ik er niets meer aan te doen de rekening van het plaatsen bleek echter 285 euro te zijn omdat er 2 roostertjes geplaats moesten worden dit was mij echter in de winkel niets van verteld dus op de nieuwe koelkast van 675 euro kwam een bedrag voor plaatsen van 285 euro nou bedankt dus

Jenny 16-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Artikel werd snel geleverd en zelfs naar boven getild, toppie! De verpakking is helaas niet meegenomen, daar had ik helaas niet aan gedacht en is me ook niet gevraagd. Als dat ook het geval zou zijn zou ik een 10 geven. Heel aardige bezorgers. Dik tevreden

Marja 16-07-2018 In de winkel gekocht

Alles volgens afspraak

Ik heb de bestelling in de winkel gedaan, omdat ik het product eerst wilde bekijken. Ben in de winkel deskundig geholpen.

Sandra de Man 16-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer tevreden over de korte levertijd. Nog even gebeld voor wat extra informatie vanwege inbouw. Gelijk alles in orde gemaakt en gelijk alles netjes via email bevestigt. Wat draait die wasmachine AEG L82470BI geluidloos, super blij. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Jade 16-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag geleverd. Zowel het klantencontact van de vrijdagavond als de levering de volgende dag was vriendelijk, duidelijk en vlot! Dikke pluim!

Charif 16-07-2018 Via de website gekocht

Super service luxe mooie wasmachine

Super goeie service afgesproken tijd bezorgt naar boven geteeld uitgepakt aangesloten en aangezet
Alles gecontroleerd en ben super tevreden over de wasmachine lg heel zuinig en super stil

Linda 16-07-2018 Via de website gekocht

De koelkast was uitverkocht kreeg duurdere voor zelfde geld

Zondagavond besteld maandagochtend bezorgd.
Oude koelkast gratis meegenomen.
Perfecte service...
Ik ga zeker vaker bestellen bij Bemmel en Kroon.

Mart Jansen 16-07-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf, aanrader.

Op zondagavond een stofzuiger besteld. De vermelding hierbij was dat de stifzuiger indien voor 22:00 uur besteld op maandag geleverd zou worden. In de winkelmand werd er aangegeven dat de stofzuiger vervolgens op dinsdag geleverd zou gaan worden. Toch maar even gebeld ( kan zelfs ook oo zondagavond). Er werd mij verzekerd dat levering op maandag mogelijk was. En ja hoor, mooi op maandag geleverd en de oude zuiger nemen ze ook nog mee. Echt, echt een top winkel!!!

Molly 15-07-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd.

Het was makkelijk om te bestellen nadat ik de voordeligste prijs had gevonden via xxxx.
Het was mogelijk om te later leveren op een later tijdstip.
Dit verliep soepel en stipt binnen het tijdslimiet.

Martin Weijmans 15-07-2018 In de winkel gekocht
Leiden

Geweldig advies

Uitstekend advies gekregen. De verkoper heeft alle tijd genomen en veel van de negen apparaten uitgelegd. . En dat ook nog een hele scherpe prijs.

Mathoera S 15-07-2018 Via de website gekocht

Een lot uit de loterij

Een warme douche voor Bemmel&Kroon. Wekenlang was ik aan het oriënteren om een diepvrieskast aan te schaffen. De keus viel een model van Siemens. Nadat ik online alle leveranciers had bezocht, koos ik voor Bemmel & Kroon. Bestelling gedaan en betaald. Twee minuten later kreeg ik een mail dat het gekozen model uitverkochtend was. Teleurgesteld las ik het bericht. Maar onbeschrijfelijk was het tweede bericht.Ik kreeg de nieuwste versie , die een stuk duurder was, voor de oude prijs. Netjes bezorgd door heel aardige mannen. Ik vind dat B&K de beste service van Nederland heeft. Mijn hartelijke dank. Ik ben helemaal tevreden over jullie manier van zaken doen.

Lisette 15-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Een fijne ervaring met de aanschaf van mijn wasmachine. Via de website besteld en telefonisch extra informatie gevraagd. Levering ging prima, oude wasmachine meegenomen en nieuwe aangesloten.

Rob 15-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Nette winkel en goed geholpen

Er wordt goed geluisterd naar wat je zoekt. We werden zeer goed geholpen in de winkel en het juiste werd ons aangeboden. We werden daarbij niet opgedrongen, maar zeer fijn geholpen.

H.M.Weijers 15-07-2018 Via de website gekocht

goede webwinkel

Zoals langzamerhand gebruikelijk: vandaag besteld, morgen bezorgd, ook op zaterdag.
En: de goedkoopste.
De bezorgers waren behulpzaam en vakkundig. Ze zijn pas vertrokken (met oude machine en verpakkingsmateriaal) toen de nieuwe wasmachine draaide.

MK73 15-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Supersnelle levering. Wasmachine prima geïnstalleerd. Goede communicatie i.v.m de levering. Je kunt via de tracker zien wanneer de levering komt.

Menno 15-07-2018 Via de website gekocht

Prima service, bestelling ging perfect

Eerst bij andere web shops gekeken en deze hadden niet precies het artikel wat ik wilde, en wel bij Bemmel&Kroon met ook nog een lagere prijs.

René 14-07-2018 Via de website gekocht

Keurig netjes A+++

Kan niets anders zeggen dan ;
perfect, perfecte reacties op mail vanaf de bestelling tot aan levering, keurig op afspraak. Vrijdagavond om 20:00 wasmachine besteld,
Zaterdag om 15:00 was hij aan het wassen :-)

M.Blokx 14-07-2018 Via de website gekocht

Persoonlijk en verantwoordelijk.

Koop en afhandeling is super. Maar wat mij erg aansprak wat het persoonlijke en het nemen van verantwoordelijkheid. De wasdroger was niet op voorraad en de verkoper belde direct naar Bosch !! Ik kreeg binnen 10 minuten te horen dat dit type vervangen was door een duurder type. Maar deze kreeg ik aan dezelfde prijs.👍 Zoek maar eens een bedrijf die dat doet. Chapeau Bemmel-kroon. ☺

Willems 14-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en inclusief aanvullende garantie

Voor dezelfde prijs als vergelijkende webwinkels, een goede diepvries gekocht, maar met een extra service.
Gelijk op z’n plek gezet door twee sterke gozers, en gelijk het verpakkingsmateriaal teruggenomen. Bespaart me weer een ritje naar het milieupark.

Zeer tevreden dus.

Pjeters 14-07-2018 Via de website gekocht

Een vertrouwd adres met een uitstekende service!

Omdat wij weten dat deze shop haar afspraken met een uitstekende service nakomt, is verder zoeken naar een alternatief niet nodig.

IK 14-07-2018 Via de website gekocht

snel goed contact alles zoals vermeld 1A Siemens oven

verhouding superprijs kwaliteit gratis terugname oud toestel en betrouwbaar
enkel bij levering adres niet gevonden en deden ze moeilijk over meenemen oud toestel was voor andere dienst volgende dag zeiden ze maar na aandringen en bevestiging op papier lukte het dan toch

Ed 14-07-2018 Via de website gekocht

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. ?

Ik een prijsvergelijk vond ik de beste koop BKI693988.
Ik ging voor de beste uit n test juni 2018 volgens de consumenten bond. Uitverkocht! En kreeg dit aanbod. Voor dezelfde prijs! Machientje draait inmiddels naar volle tevredenheid. Top service inclusief aflevering op het afgesproken tijdstip.

M.C. Boot 14-07-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed kennis van het assortiment en daardoor goed advies!

Na prima ervaringen met vorige aankopen weer naar Bemmel & Kroon. De verkoper begreep wat ik wilde en heeft ons diverse mogelijkheden gegeven waaruit wij gekozen hebben. Met een goed gevoel de koop gesloten.

Jose 14-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Supersnel geleverd. Werd 45 minuten ervoor gebeld dat ze onderweg waren. Wasmachine keurig neergezet en aangesloten. Ik draai me amper om en hij staat ook al aan. Helemaal top! !

KvG 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijs

Via kieskeurig bij Bemmel en Kroon gekomen, vroeger ook wat in de fysieke winkel gekocht. Zeer goede informatie over het product, goede prijs en eerlijk over te betalen extras voor levering. Oude apparaat meegenomen. Geleverd binnen 24 uur, zeer goede info over tijdstip van levering.

R.Brok 13-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering en goede service

Gisteren besteld, en het kon vandaag al worden geleverd,lage prijs
Afspraak over tijdstip levering is goed na gekomen, kreeg smorgens een mail en 15 min. van te voren een belletje dat ze kwamen.
Probleemloos zijn de apparaten uitgepakt en via de trap 3 hoog boven geplaatst.
Nette probleemloze levering, bedankt

tevreden klant, nog steeds 13-07-2018 Via de website gekocht

zaak waar wij vaker kopen

de BK site is duidelijk, de winkel is het bezoeken waard.
Online prijzen zijn aantrekkelijk en daarom deze keer online besteld, een vaatwasser.
Eerder al onze droger en koelkast. Nog altijd tevreden.
Bedankt. J. Meijer

S. de Bruin 13-07-2018 Via de website gekocht

Prima service, erg mooie prijs

We zochten een goede, zuinige maar vooral goedkope vrieskast. Die hebben we gevonden bij Bemmel &Kroon. Prima levering

Palitom 13-07-2018 Via de website gekocht

Geen probleem!

Ik gebruik Kieskeurig en andere sites voor de vergelijking van producten. Maar qua koop en levering gaat mijn voorkeur vooralsnog, en al enkele jaren, uit naar Bemmel & Kroon. Betrouwbare levering en voorspelbaar maar daarmee ook een voorkeurswitgoedwinkel voor mij!

Geert 13-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke afspraken

Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Goede communicatie en afspraken n afgekomen. Ook heeft de monteur alles netjes gemaakt en e.e.a. prima uitgelegd.

Andrea 13-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Gisteren besteld en telefonisch antwoord op vragen. Vandaag bezorgd met zeer goede traking en sms wanneer de bezorger aankomt. Nette chauffeur en bijrijder en service met aansluiten. Gingen niet eerder weg voor alles goed geïnstalleerd was en namen ook de verpakking weer mee.

Jan Castenmiller 13-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Op maandag LG-wasmachine en AEG-inbouwkoelkast besteld. Perfecte communicatie vwb bevestiging, planning en uitvoering. Zowel telefonisch als via e-mail. Ook transport en installatie (zelfde week op donderdag en vrijdag) door hun service-bedrijven VBK Logistiek en A.J. Tec waren prima in orde (vaklui).

Maurice 13-07-2018 Via de website gekocht

Weer Top

Over het gehele traject goed geinformeerd via Email. Helaas was het apparaat niet in voorraad maar werden er netjes over geinformeerd. Koop hier vaker en dat heeft een reden. Kijk tegenwoordig eerdt bij B&K en dan pas verder. B&K is meer dan alleen maar keukens

alexx44 13-07-2018 Via de website gekocht

hele goede snelle service

in korte tijd mn inductiekookplaat geleverd en aangesloten, veel betere service dan mediamarkt met zn post-nl aansluitservice waar niks op slaat, ben erg blij dat ik weer kan kokkerellen, toppie

Paul 13-07-2018 Via de website gekocht

Belofte wordt 100% nagekomen

Aan de late kant besteld, maar toch levering volgens belofte. Volgende dag in huis. Compliment voor de transporteur.

Leonie en Joeri 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service, goede prijs!

Snelle service, wordt goed op de hoogte gehouden van de levertijd, goede prijs. Alleen jammer dat pinnen geld kost.

Les 13-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed advies en goede service

Had zelf veel twijfel, maar door goed advies en veel geduld heb ik uiteindelijk een mooi fornuis thuis staan. De levering wat snel en stipt.

selletje 13-07-2018

Ordernummer ZTW691734 ;)

JHB 13-07-2018 Via de website gekocht

supersnel en de voordeligste!

Eerst onbekend ,maar nu de voorkeur.Prima afwikkelingen en op tijd netjes afgeleverd.De heren transporteurs waren beleefd en vrolijk ondanks het zware werk.

Eddy 12-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte opvolging!!!

op zoek naar een tafelkoelkast kwam ik op de site van Bemmel&Kroon terecht.
zij hadden de beste prijs en de levertijd werd correct nagekomen, ondanks dat deze in België moest zijn. alles was volgens afspraak verlopen. Toppie