Deze score is berekend op basis van 2970 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van Krimpen 20-09-2019

op 18 september s’avonds een Liebherr tafelmodel koelkast en een vriezer besteld. Op 19 september voor 12 uur geleverd gekregen en keurig het verloop van de order kunnen volgen. Alles netjes uitgepakt, geplaatst en aangesloten door de mensen van Dynalogic. En ook nog voor een gunstigere prijs dan de concurrentie. Grote klasse

Franke 19-09-2019

We hebben gekozen voor Bemmel en Kroon, omdat ze het product tegen een goede prijs en een snelle levering hebben.
Het product is goed afgeleverd en we zijn tevreden.

ger 19-09-2019

heel snel een offerte uitgebracht voor aanschaf kookplaat en was ook nog de goedkoopste had hier ook al droger gekocht goede service dus zou hier zo weer wat kopen

theo coumans 19-09-2019

nette afhandeling via mail en telefoon.
alleen het voor de deur neerzetten vindt ik zwaar wegen.
als me 10 meter verder had gelopen met de diepvries, dan had mijn schoonzoon niet 25 km heen en terug hoeven te rijden.

Els Coomans 19-09-2019

Wat een service. Dinsdagavond besteld en geleverd op donderdagvoormiddag. Goede en duidelijke communicatie wat betreft het uur van levering. Ik maak in België zeker reclame voor jullie.

WJM-Ede 19-09-2019

Nette en correcte afhandeling alsmede duidelijk op de mail. Ook aflevering op duidelijke Track & Trace

Toon 19-09-2019

Reeds eerder een bestelling gedaan ! Goede site, duidelijke uitleg van de producten.
Bestellen overzichtelijk en niet moeilijk. Afspraak is afspraak, vandaag besteld- morgen in huis.
Dik tevreden !

Barry 19-09-2019

Ik vind het een super bedrijf. Netjes geholpen en te woord gestaan. Bestellen en levering heel makkelijk en duidelijk.
Klanten service staat je netjes te woord. De prijzen zijn in verhouding met andere winkels heel erg laag en dus zeker de moeite waard.

Ronald B 19-09-2019

Zitten op laagste prijs in vergelijken met hun concurrenten. Bemmel en Kroon levert echter wel keurig de volgende dag. Concurrenten beloven wel voor 10 uur besteld volgende dag in huis, echter indien je postcode Achterhoek invult wordt levering plots 1 week later ivm bezorgritten. Bemmel en Kroon bezorgt via Dynalogic, wat een perfecte track en trace heeft en keurig te werk gaat.
Tevens bleek later mijn wasmachine in de aanbieding te zijn gegaan na mijn bestelling. Verschil krijg ik keurig terug.

Peterv 18-09-2019

Op de website gekeken voor inductiekookplaten voor bestaande keuken en daarna naar Leidschendam in de winkel.
Vriendelijk personeel, snel keuze gemaakt en gekocht inclusief plaatsing (Whirlpool Flexzone inductie)
Van te voren heldere informatie over verwachte levering.
op de dag van de installatie binnen een uur klaar en oude inductiekookplaat retour.
Wij gaan altijd voor keuken en inbouwapparatuur naar Bemmel en Kroon. Geen gezeur over absurde adviesprijzen zoals bij andere keukenleveranciers vaak het geval is. Service is altijd goed geweest.

A.Boezaard 18-09-2019

De goedkoopste winkel volgens mij na veel zoeken mijn product niet goedkoper kunnen vinden, levering ook zeer snel.

Theo 18-09-2019

Een goedzaak met service hoog in het vaandel!! We zijn al jaren klant, en van plan daar nog jaren klant te blijven!

Paul 18-09-2019

Ik ben geen vaste klant, maar bij kwaliteits- en prijsvergelijking kom ik al voor de derde keer achter elkaar bij Bemmel & Kroon uit. De levering verloopt snel en goed. Je wordt goed en tijdig geïnformeerd over het juiste levermoment. Er blijft echt niets op de lever liggen, haha.

Mattie 18-09-2019

Ik schrijf eigenlijk sporadisch reviews, maar hier wilde ik toch heel even de tijd voor nemen. De prijzen zijn goed en maar vooral de klantenservice is echt boven verwachting goed.

Dit was de tweede keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst en wederom super tevreden.

Rutger Hengst 18-09-2019

Eigenlijk simpelweg zoals het hoor. Goed te vinden op internet, duidelijke en uitgebreide omschrijving. Bestellen en de volgende dag in huis. Prima door bezorgdienst op de hoogte gehouden over moment van levering. Helemaal top dus.

Joram 17-09-2019

Op je gemak alle witgoed apparatuur bekijken. De winkel heeft een ruim assortiment, in ons geval vaatwassers. Afdeling nieuwe keukens overgeslagen om niet in de verleiding te komen. Uiteindelijk goed geslaagd voor de vaatwasser. Door installatie monteur kundig en netjes geplaatst, de oude vaatwasser van 18 jaar afgevoerd.

h.d.willems 17-09-2019

Prima service. Snel in huis. Goede kwaliteit. De levering wordt 2x van te voren gemeld.

Amel 17-09-2019

Zij bieden een goede service. De droger die ik had besteld was niet op voorraad en kon niet worden besteld. Ze hebben toen een duurdere alternatief aangeboden voor dezelfde prijs.

Marianne 17-09-2019

Met een uitstekende uitleg van de verkoper, de perfecte Service en het precies op de afgesproken tijd bezorgen, vind ik Van Bemmel & Kroon dé (speciaal)zaak voor keukenapparatuur en ander witgoed!

L.P. Bul 17-09-2019

De keuze werd direct bepaald bij het "bezichtigen " v.d. Showroom. Het "overzicht" . en de "rust" die de verkoper aan de klant "overliet" , was zodanig dat direct tot aankoop werd besloten.
Al met al .....perfect

Richard 17-09-2019

overzichtelijke internet shop makkelijk te lezen en duidelijke prijzen . daarbij wat ze zeggen doen ze ook snelle levering ook na bestellen op zondag . verder een goed track en trace inzicht en levering nette mensen die de levering bezorgen . kortom goed zaak.

Rijowile 16-09-2019

Prijs was goed vergeleken met andere sites. Site was duidelijk en gaf voldoende info over het product. Reviews van andere klanten waren duidelijk. Zelf te kiezen leverdatum is erg prettig.

Mirjam 16-09-2019

Wij vinden de verkopers van het Witgoed erg opdringerig en krijgen het ook nog voor elkaar dat je met een ander product naar huis gaat als waar je eigenlijk voor kwam. En ook al hebben wij zelf uiteindelijk toegezegd heeft dit ons achteraf een zeer naar gevoel gegeven. Wij zullen onze keuken dan ook niet bij Bemmel en Kroon gaan kopen.

Mars 16-09-2019

Vlotjes en duidelijk afgehandeld. Hoewel het bestelde artikel niet meer leverbaar was, kreeg ik snel een goed (zelfs beter) alternatief.

g.j. rexwinkel 16-09-2019

koelkast op tijd geleverd, half uur van te voren gebeld. 1 nadeel geen beschrijving mee geleverd van de 5 jarige garantie bepaling. Dit moet je op de website zoeken.

C. Rice 16-09-2019

Mijn eerdere aankopen bij Bemmel en Kroon zijn goede artikelen gebleken. Ook afhandeling van artikelen, die binnen een redelijke periode maar buiten de garantietijd waren stuk gegaan, is netjes en goed verlopen. Ik kreeg goede uitleg over de techniek en de garantie betreffende het aan te kopen apparaat in de winkel. Hoewel de machine de eerste keer weer mee terug is genomen omdat hij te groot was voor de beschikbare ruimte, leverde dat geen enkel probleem op. Alle keren ben ik keurig te woord gestaan en goed geholpen.

Rob 16-09-2019

Snelle levering van de gekochte vaatwasser, kundig geinstalleerd en alle rommel netjes opgeruimd en meegenomen. Al met al perfect tevreden.

xander 16-09-2019

betrouwbare snelle levering. apparaat werkt goed.
bezorgers waren lui en niet cooperatief, maar dat heeft niks met Bemmel en Kroon te maken.

Jeannette Timmermans 16-09-2019

Zeer vriendelijk, alleen jammer dat ik geen bericht heb ontvangen toen product weer leverbaar was waardoor een week vertraging.

Eric 15-09-2019

keurig en snel geleverd. Met nog 5 jaar garantie erbij geleverd. Goede communicatie via mail

Gerben 15-09-2019

Shop aangeraden via een zoon. Artikel telefonisch besteld, meteen goede info over de levering. Vriendelijk te woord gestaan.
Correcte bezorginformatie ontvangen.
Klein defect aan de koelkast deur, gemaild en binnen het uur antwoord met een oplossing.

Jeffrey de Graaf 15-09-2019

Onze vorige wasmachines waren diverse goedkope C-merken, nu hebben we bij Bemmel en Kroon fantastisch advies gekregen over Samsung machines. Ik was wat huiverig, want Samsung maakt toch alleen TV's....
Maar dus ook stofzuigers, wasmachines, drogers etc...

Na kundig advies, hebben we gekozen voor een Samsung wasmachine. Tijdens de bestelling keurig op de hoogte gehouden over levertijd, bezorging en garantievoorwaarden.

Sjeffrie 15-09-2019

Maar dus ook stofzuigers, wasmachines, drogers etc...

Joop Dekker 14-09-2019

Duidelijkheid
Goed aangegeven hoe en wat er te koop is.
Snelle en correcte afhandeling
Heel blij met de snelle verzendingJoop

Jolanda 14-09-2019

Ik heb al eens eerder hier iets besteld een oven en was zeer tevreden dus op nieuw een wasmachine en droger daar besteld. altijd de beste prijs en de droger die ik wilde was uitverkocht dus kreeg keurig mailtje dat ik een droger kreeg die iets duurder is voor de zelfde prijs. zoals afgesproken op zaterdag geleerd en werd keurig op de hoogte gehouden hoe laat het product zou komen dus niet onnodig thuis wachten. de mannen die kwamen bezorgen waren super aardig en super netjes en sloten de boel keurig aan en ruimde alle verpakking ook op. Ik had voor deze service wel €9,95 extra betaald maar hij werd gratis bezorgd en de jongens hadden geen haast.

MP Willemse 14-09-2019

Wij hebben een vaatwasser gekocht en zijn uitstekend geholpen. Er werd meegedacht en de verkoper had echt verstand van zaken en geen opdringerigheid om de duurste vaatwasser te nemen.
Een aantal jaren geleden hadden wij hier ook onze koelkast gekocht , ook toen goed geholpen. Dan ga je terug!!!!!!

Vriezer gekocht 14-09-2019

Uitstekende service, op tijd geleverd. Heb hier al een aantal malen gekocht.

Jack van der Burgt 13-09-2019

Fijne webshop met concurrerende prijsstelling en een geweldige service en informatie gaande de voortgang inzake gedane aankopen !

Bert 13-09-2019

Leuk bedrijf, vlot pratende verkoper maar levering een drama!! Er was afgesproken dat er geplaatst zou worden en ook de verpakking zou worden afgevoerd. Maar helaas, de bezorger had alleen "drempellevering" op zijn bon staan, iets wat volgens de bezorger wel meer voorkwam bij dit bedrijf. Kortom wel beloven, order schrijven, maar niet nakomen wat mondeling is afgesproken.

Lex 12-09-2019

In de winkel kreeg ik vriendelijk en gedegen uitleg over verschillende modellen en merken. Bestelling, levering en betaling werden heel snel afgewikkeld, met vriendelijk en klantgericht personeel

henriette 12-09-2019

Nou savonds even gekeken voor een droger.. volgende dag netjes geleverd! goed op de hoogte gehouden van tijd . Super netjes afgehandeld!! Droger draait al!!!

Francis 12-09-2019

Prettige verkopers goede uitleg van product .Prijzen zijn goed bij aankoop gaat er nog wat van af .Product wordt op tijd geleverd uitgepakt en netjes geplaatst .Vriendelijke bezorgers .

BettyR 12-09-2019

Voor de 1e keer bij Bemmel en Kroon gekocht. Zeer tevreden over de site, informatie, bestelling en aflevering. Dit zal hoogstwaarschijnlijk niet de laatste keer zijn dat ik bij deze firma een bestelling plaats.......

Hagemanj 11-09-2019

Zocht een nieuwe vaatwasser ivm kapot gaan van de oude. Via google p zoek naar de exacte specs (de tabel op een vergelijkingsite was niet duidelijk) kwam ik toevallig terecht bij Bemmel&Kroon. Bleken nog goedkoper te zijn ook. Dus snel aangeschaft. Tijdens de bestelling konden we niet aangeven dat ze de kapotte vaatwasser mee konden nemen. Even gebeld en ook meteen geregeld. Aflevering door Dynalogic ging ook probleemloos; ik kon zelf de datum kiezen, ontving eerst een mail (tussen 8 en 22 uur), op de dag zelf om 7.54u een SMS (tussen 14.30 en 17.30u) en een half uur van tevoren nog een (het wordt 16.55u). Prima service! Binnen 2 dagen staat de nieuwe al in huis (zelf geplaatst, valt best mee)!

Ricardo 11-09-2019

TOP:
Service in de winkel was prima. Ze laten je rustig rond kijken, maar staan klaar als je ze nodig hebt. Daarnaast weten ze goed de verschillen tussen de merken uit te leggen. Hierdoor kun je zelf een goed keuze maken voor prijs/kwaliteit wat je belangrijk vindt. Bezorging thuis was ideaal, zeker het aangeven van een dagdeel van voorkeur. Hierdoor heb je minder snel kans dat je niet thuis bent of vrij moet regelen.

TIP:
Vragen of het apparaat ook uit de doos mag en aangesloten moet worden. Als je in dit geval een nieuwe wasmachine en vriezer koopt is het wel zo handig dat ze dat direct installeren. Onzinnig om dat niet te doen.

Kees van der Wouden 11-09-2019

Ik ben uitermate tevreden over de shop van Bemmel & Kroon. We hebben in de loop der jaren al vele artikelen in de winkel gekocht. Het personeel is vak bekwaam en probeert mee te denken. Tevens hebben ze mij goed geholpen om voor mijn aangekochte inbouw koelkast van bijna 20 jaar het juiste type te kiezen, zodat hij bijna identiek is als de oude en direct past. Geweldig. Het personeel die de koelkast heeft gemonteerd was erg prettig en vakbekwaam. Kort om de volgende keer ga ik weer naar Bemmel & Kroon. Onze keuken komt er ook vandaan, dus ingeval een probleem met de kastdeurtjes wordt dit direct opgelost.

Nrghart 11-09-2019

Wij zijn zeer content met de wijze waarop wij door Bemmel & Kroon zijn geholpen met de keuze van de kook apparatuur. De gekozen apparaten zijn op tijd geleverd en kloppen met hetgeen wij besteld hebben. Ook de installatie van de kook apparatuur is naar wens verlopen. Een deskundige monteur die ons voldoende informeerde over de basis werking van de apparaten en die keurig werk heeft afgeleverd. Onze complimenten voor het tijdige en professionele verkoop- en installatieproces.

F.J. Heerema 11-09-2019

De site is uitstekend te gebruiken. Goede uitleg. En het product dat we hebben gekocht doet wat is beloofd en wat we ervan verwachten. Daarenboven, de bezorging en de informatie erover is duidelijk. Een 10+ zou ik zeggen.

Fantin Jean 11-09-2019

Delivery requested on 10/09 for 11/09 N ° 070-3013474
Delivered in time.
Packing in good condition and friendly delivery
It remains to unpack and test tonight.
Thanks

Pieter Maas 11-09-2019

Prima prijs, snelle levering met keuze voor aflever moment, aardige transport-medewekers. Zeer tevreden dus.