Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Grace 04-06-2019

Duidelijke communicatie tijdens het bestel en leerproces. Via mail en SMS wordt je continue op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Hele vriendelijke bezorgers die het apparaat netjes en voorzichtig op de juiste plaats hebben gezet en aangesloten.

Heleen 04-06-2019

Vandaag mijn nieuwe wasmachine AEG L6TB62K mogen ontvangen. Wat een service van Bemmel en Kroon om mij op te bellen, dat ze binnen 20 minuten voor de deur zouden staan. Super verrast en blij, dat ik niet van 9.00 tot 12.00 lijdzaam hoefde af te wachten. Bedankt voor deze service, nu kon ik nog lekker een poosje naar de dansvereniging.

Melissa 04-06-2019

Duidelijk vermelding van.de aflever tijd
Vriendelijk personeel en product netjes op de plaats gezet.

Stein 04-06-2019

Service was perfect, tot op de plek waar mijn droger moest staan! De oude werd meegenomen, de nieuwe geïnstalleerd en alle rommel werd opgeruimd. Helemaal top en keurig netjes op tijd! Prijs was ook de laagste, dus ook dat is prima in orde!

RobS 04-06-2019

We moesten snel een nieuwe wasdroger hebben, omdat onze oude Miele het na 22 jaar (!) had begeven... Na enig internet-speurwerk uitgekomen bij Bemmel & Kroon (vestiging Den Haag) en daar op een vlotte, deskundige en sympathieke manier te woord gestaan. De gezochte wasdroger (weer een Miele, natuurlijk!) was voorradig en kon de volgende dag al geleverd worden. Ook dat ging op een vlotte en deskundige manier. Bijna jammer als we weer 22 jaar moeten wachten op de volgende droger...

Carlo 04-06-2019

geweldige winkel. 2 keer machine omgeruild omdat hij niet beviel. En omruilen ging zonder problemen ! Echt perfecte service ! Ben blij met het laatste model wat ik nu heb en met deze service. Gewoon kopen hier ;-)

W.Louwsma 04-06-2019

Wij werden ,tijdens onze zoektocht op internet naar een nieuwe wasmachine en een nieuwe droger , verrast door een super voordelig aanbod van Bemmel&Kroon, voor een duoaanschaf met een mooie totaalprijs. Ook de snelle , correcte aflevering een dag later , zorgt voor een zeer tevreden klant.
Er is hierdoor nog iemand die geïnteresseerd is geraakt in het aanbod van producten van uw bedrijf. Dus wie weet......

Mohamed 04-06-2019

blij met de producten en snelle levering.
dank u en tot de volgende keer.
groeten aan iedereen.
Mohamed

John 04-06-2019

Op vrijdag een Bosch inbouwkoelkast besteld, zondag mail ontvangen dat de koelkast as maandag geleverd gaat worden tussen 9 en 12 uur. Je wordt keurig een half uur van te voren gebeld zodat je niet 3 uur hoeft zitten wachten. De oude inbouwkoelkast wordt opgehaald bij de eerste gelegenheid. Al met al een perfecte service van Bemmel en Kroon, zoals we gewend zijn als we daar bestellen.

Aniek 04-06-2019

Een wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon, deze kwam precies op de afgesproken datum en binnen het juiste tijdsvak. De afleveraars hebben de wasmachine perfect aangesloten, konden wat vertellen over het apparaat en hadden al het verpakkingsmatetriaal meegenomen. Heel fijn en zou zeker in het vervolg hier nog eens bestellen!

Mike 04-06-2019

Ik heb de Beko WCV6611BC wasmachine besteld bij bemmel & kroon. En deze was niet op voorraad, hier kreeg ik netjes een email over en binnen een week kon ik al een afspraak inplannen, hier was ik ook zeer tevreden over want ik had echt een wasmachine nodig. Het enige minpunt is dat ik dacht dat met de aansluitkosten de wasmachine ook aangesloten zou worden aan de trekschakelaar anders had ik deze extra kosten liever niet betaald en het zelf aangesloten. En had ik deze review ook een 10 gegeven.

Ruud Kolenbrander 04-06-2019

Bemmel & Kroon heeft zeer gunstige prijzen voor hun artikelen. Heb goed en langdurig combi magnetrons vergeleken op het internet en kwam steeds bij Bemmel & Kroon terecht.
Goede overzichtelijke site met ruim voldoende keuzes aan diverse apparatuur
Snelle levering met een goede en handige Track & Trace.
Mijn gekochte Combi magnetron, MN325CS, was bij dit bedrijf het voordeligst!

Flavia 03-06-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de wasmachine hier het voordeligst was. De communicatie was duidelijk en zaterdag besteld en maandag de wasmachine ontvangen. "duim omhoog"

Maessen 03-06-2019

We heben deze shop gekozen omdat we hier meer korting kregen. Snelle service.
Aflevering zeer correct gebeurt.
Vriendelijk en correct personeel.
Volgende keer overweeg ik weer om bij deze shop te bestellen.

Huub 03-06-2019

Zeer tevreden over Bemmel&Kroon. Ik had een offerte aangevraagd voor een wasmachine en droger en ze kwamen met een heel scherp voorstel. De leveringsdatum was heel flexibel en de levering werd prima verzorgd zo ook het aansluiten!

Franca 03-06-2019

Goede winkel,snelle service,goede prijzen!Erg tevreden over de bestelling.
Prijzen vergeleken met andere winkels,Bemmel en Kroon waren het scherpst qua prijs en goed aanbod.

Kemperman 03-06-2019

Goede site! Duidelijke communicatie en een snelle levering.
Erg tevreden. Zeker aan te raden.

Angelia 03-06-2019

Waarom ik bij bemmel en kroon gekocht heb, omdat deze het goedkoopst was. Alleen de chauffeur van de bezorging, had niet zijn taken goed uitgevoerd, ze hadden erg veel haast en de warmtepomp droger niet goed aangesloten. Dit stond op de site dat dat wel gedaan zou worden,hij deed net of hij dat niet wist snel de slang bevestigd, deze was veel te lang en had allemaal bochten erin. Dus dit maar zelf allemaal gedaan, had niet gemoeten.

J koolmoes 03-06-2019

Goed geholpen en snel geleverd ik ben er blij mee en de prijzen zijn goed en niet te duur

Rick 03-06-2019

Wij waren op zoek naar een nieuwe wasmachine en droger en kwamen uit bij Bemmel & Kroon. Niet alleen vanwege de aantrekkelijke prijs maar ook vanwege de snelle levertijd en duidelijke informatievoorziening op de website. Ook voor vragen telefonisch zeer goed en snel bereikbaar.

Uiteindelijk een mooie combinatie gekocht van de Samsung WW10M86INOA wasmachine en de Samsung DV9BN8289AW wasdroger. Alles perfect verlopen en bij Bemmel & Kroon ook nog eens 7 jaar volledige garantie (actie van Samsung alleen via bepaalde webshops waaronder Bemmel & Kroon).

Van bestelling plaatsen tot de prijs en de levering (binnen 24 uur na bestellen) tot op heden zeer tevreden. Aanrader!

M.C.D 03-06-2019

Had een wasmachine besteld en betaald ... kreeg een mail ... hieronder te
lezen .

Zojuist heeft u van ons een orderbevestiging ontvangen van uw online bestelling en hierbij is het typenummer van de wasautomaat gewijzigd naar een nieuw typenummer. Het door u bestelde artikel is namelijk helaas uitverkocht en krijgen wij ook niet meer binnen. Als service leveren wij hiervoor nu een duurder alternatief aan u voor de zelfde prijs. Uiteraard zijn de specificaties van dit artikel minimaal gelijkwaardig aan het door u uitgezochte apparaat. U kunt het nieuwe typenummer vinden op de factuur die u heeft ontvangen in de voorgaande email.

Ik ben er erg tevreden over

awaza 03-06-2019

Vlot en goed geleverd.
De bezorgers waren ook vriendelijk en behulpzaam.
Het bestelde artikel was niet meer leverbaar, een nieuwer en duurder exemplaar hiervoor in de
plaats voor de zelfde prijs!!

Eline van Leeuwen 03-06-2019

Omdat mijn wasmachine opeens stuk was, en dat is met een groot gezin met sportende kinderen een soort van ramp, heb ik een nieuwe wasmachine bij Bemmel & Kroon besteld. Ik had snel even op de website van Samsung gekeken welke machine geschikt was, en heb deze machine besteld. Echter kwam ik er achter dat een ander model geschikter zou zijn. Geen probleem voor de mensen van Bemmel & Kroon: order kon nog worden aan gepast. Ook levering was keurig en op tijd.

Anne 03-06-2019

Wij hebben een wasmachine en droger gekocht bij Bemmel & Kroon en dat is erg goed bevallen! Via de site konden wij de opties voor de machines goed selecteren waardoor de juiste machines voor ons naar voren kwamen. Bemmel & Kroon deed mee aan de cashback actie van samsung, dat was voor ons een voorwaarde. De levering van de machines verliep zonder problemen, de volgende dag waren ze al bezorgd! Bij de levering werden we meerdere keren op de hoogte gehouden wanneer de bezorger zou arriveren, dat was handig! Voor een klein bedrag werden de machines naar de 1e verdieping gebracht en aangesloten. Kortom: top service!

Tanny 03-06-2019

Prima service. Duidelijk in de leveringsvoorwaarden wat je wel en niet lukt verwachten. Netjes een mail de dag van tevoren zodat tijdsblok bekend is. En levering was zelfs wat eerder dan gepland. Netjes gebeld. Kortom snelle en nette service.

a.machiela 03-06-2019

Perfecte service en de site was praktisch. Het vervoer was op afgesproken moment aanwezig. En ik ben zeer tevreden met de nieuwe wasmachine BKI761610. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Muisstil en de gebruiksknoppen zijn eenvoudig met veel mogelijkheden. Wel belangrijk om de wasmachine waterpas te plaatsen. Vervoerders waren snel maar correct in de levering en plaatsing. Zij namen onze oude gesloopte wasmachine mee terug. Terecht dat ze de verschuifbare losse onderdelen niet retour nemen; voorkomen van beschadiging aan de nog te leveren producten in de vrachtwagen. De was is super schoon. Zeker aan te raden! Kieskeurig bedankt voor het advies. Bemmel en Kroon en Dynalogic voor de service!

Johan 02-06-2019

Perongeluk verkeerde postcode ingevoerd waardoor de bezorgers verkeerd stonden. Uiteindelijk allemaal goed gekomen en de bezorgers pakte dit goed op. Zeer vriendelijke bezorgers en koelkast in perfecte staat bezorgd. Binnen 24 uur stond onze koelkast al op de plek. Ik raad Bemmel en kroon iedereen aan!

Claudia 02-06-2019

Van Bemmel en Kroon is een goed gesorteerde winkel met vriendelijk personeel. Goed advies; ik wilde een witte koelkast maar heb ook een witte keuken. Om kleurverschil te voorkomen is mij geadviseerd geen witte te nemen. Ben heel blij met mijn mat-zwarte koelvriescombinatie van Samsung. Ook een wasmachine gekocht uit de koopjeshoek en toch kreeg ik nog korting op de gehele aankoop. Levering was op tijd en alles netjes aangesloten. Zo fijn die service als je toch al verhuisstress hebt.

Willeke 02-06-2019

Ik was op zoek naar een Siemens of Bosch oven met stoomfunctie. Wilde aan mijn partner laten zien welke mijn voorkeur had toen ik, via kieskeurig, op de site kwam van van Bemmel en Kroon. De prijs scheelde wel heel erg veel met de winkel waar ik geweest was.
Even gekeken naar de beoordeling van deze firma en die was uitstekend. Ook plaatsing van het apparaat kon geregeld worden.
Daarbij ook nog eens snelle service en plaatsing. Vrijdagmiddag besteld, woensdagochtend geplaatst.
Het aanraden waard.

Super shop 02-06-2019

Super goed geholpen, vriendelijk en
adequaat, bovendien nog een leuke
korting gekregen, levering en plaatsing
waren top geregeld.

gijs in `t Veld, den haag 01-06-2019

Na zoekwerk op het net naar een nieuwe Amerikaanse koelkast zijn we gaan kijken bij Bemmel en Kroon omdat we daar onze keuken 14 jaar geleden hadden gekocht met goede prijzen en 2 jaar geleden een wasmachine en vaatwasser gekocht tegen heel scherpe prijzen. een van de goedkoopste op het net.
De website van deze winkel is zeer overzichtelijk en gemakkelijk. we zijn langs gegaan bij ons in Den Haag - Foreparks. tijdens ons gesprek met ...
kregen we een zeer goed advies over deze koelkasten in deze winkel en we h
ebben besloten om de koelkast hier te bestellen. De koelkast is op de afgesproken dag op het afgesproken tijdsdeel geleverd .
we hebben gelijk ook gekeken voor een nieuwe oven omdat we daar zo goed geholpen zijn en ook hiervoor een zeer goed advies kregen. en daarvoor gaan we dan ook voor de nieuwe oven naar hun toe.
omdat we ook dan weer de de beste prijs betalen van het net.
De bezorgers waren zeer vriendelijk, behulpzaam en netjes. en hebben ook als afgesproken onze grote koelkast en vriezer mee genomen om af te voeren.
Dus zeker ook de complimenten aan deze bezorgers. zulke bezorgers zijn een aanwinst voor het bedrijf.
Duim omhoog voor BEMMEL & KROON

Wasmachine01 01-06-2019

Heel netjes, zeer snelle levering, goede plaatsing, prachtige prijs voor het product.

Kempinga 01-06-2019

Snelle en correcte bezorging. Oude oven netjes meegenomen.
Daarnaast ook nog eens goedkoper dan andere websites, dus geen reden om niet bij Bemmel & Kroon te bestellen.

Rogier 01-06-2019

Online bestelling gedaan en zeer snel geholpen met offerte aan te leveren/aanpassen. Vriendelijke mensen aan de telefoon en levering was ook dik in orde.
Foutieve beschrijving bij warmtepompdroger was enige minpuntje maar zal worden aangepast.

Gilbert Van den bossche 01-06-2019

Correcte afspraken. Bij vraagstelling onmiddellijk een duidelijk en vriendelijk antwoord. De levering gebeurde zoals afgesproken. Zeer goede informatie aangaande de levering - tijdstip.

Heuvel 01-06-2019

Goede communicatie via mail, direct aangegeven wanneer bestelling bezorgd wordt, keurige bezorging.

Ria Siebelink 01-06-2019

Prima afhandeling en bezorging. Het werd goed aangegeven wanneer de vriezer zou komen. X is een aardige en behulpzame koerier. Hij staat netjes op zijn plaats en wij zijn er blij mee

Millie 01-06-2019

Zeer duidelijke website. Ik werd goed te woord gestaan door de klantenservice en er werd goed meegedacht. Snelle levering volgens afspraak.

Lotfi 31-05-2019

Duidelijke en overzichtelijke site. De bestelling ging vlot en de levering was conform afspraak.
Een super pluspunt: de wasdroger die ik heb besteld was uitverkocht en Bemmel&Kroon kwam met een duurder alternatief maar voor een lage prijs. Dat is pas service.

Andy gielen 31-05-2019

Na de zeer overzichtelijke website bekeken te hebben had ik nog enkele vragen over het toestel dat ik graag wou aanschaffen en de verzending naar België
. Ik nam telefonisch contact op en de vragen werden zeer grondig beantwoord. Ook nam de medewerker de tijd om alles helder te hebben. De bestelling heb ik telefonisch gemaakt maar na 3 minuten kreeg ik de bevestigingsmail al toegestuurd. Even daarna zat ook de mail van de firma die het toestel leverde in de mailbox. Ook de levering kwam de dag erna toe door een professionele firma die de tijd nam om het toestel op de aangeduide plek te zetten. Ter plekke kon ik pinnen en moest dus geen grote som geld in huis hebben. Geen enkel minpunt kan ik opnoemen. Zeer goede hulp. Volgende keer kijk ik eerst op hun site!

Leo 31-05-2019

Een zeer professioneel bedrijf en toch heel klantgericht. Klanten worden netjes en correct te woord gestaan . Bestelling vlekkeloos verlopen .

Noël Devos 31-05-2019

Zeer ruime keuze van artikelen, goedkoop én gratis levering. Bovendien word je constant op de hoogte gehouden per mail en per sms wanneer de levering zal plaatsvinden. Een 15-tal minuten voor het aankomen word je nog eens opgebeld.

Gerrit 31-05-2019

Zeer tevreden over het bestel en leveringsgemak. De koeriersdienst laat smorgens al weten welke dagdeel hij komt en je kan hem volgen via track en trace en een half uur van tevoren een sms je met de te verwachte tij. Kunnen vele ëen voorbeeld aan nemen en het artikel is prima in orde voor de prijs en kwaliteita. Kortom een aanrader

Claudia 31-05-2019

Perfecte online winkel en service! Nadat bleek dat de door mij bestelde wasmachinewasmachine niet meer leverbaar was de upgrade versie gekregen zonder bijbetaling. Ook telefonisch keurig te woord gestaan op Hemelvaart.
Ik ga in de toekomst zeker meer bestellen via hun.

fated54 31-05-2019

Geweldige site, veel keus, goedkoopste van Nederland en ook nog een keurig nette levering van de bestelling! Al met al zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!

Ingrid 31-05-2019

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit, nette en vriendelijke bezorgers. Top!

Edwin Z 31-05-2019

Goede en duidelijke info. Ook de leveringstijd is goed en kan men het product volgen tot aan de deur. levering verloopt vlekkeloos en word aan de voorwaarden voldaan.

Frans 31-05-2019

Zeer snelle levering door vriendelijke medewerker. Hij was zelfs wat eerder dan in het mailtje aangekondigt.

Remco 31-05-2019

Gisteravond onze nieuwe droger besteld bij Bemmel-kroon. Vanochtend bericht gekregen dat hij vandaag bezorgd zwoorden met een tijd erbij. Op de minuut nauwkeurig de bezorger. Droger netjes geplaatst en aangesloten. Oude droger mee retour. Prima service , voor een goede prijs!

Jeffrey 31-05-2019

Goedemiddag,

Op dinsdag een droger gekocht en vrijdag netjes afgeleverd. Goed contact geweest voor de levering met tijden. Keurig verpakt, snel geplaatst en aangesloten. Droger staat te draaien en werkt perfect. Dankjewel!