Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Walther 25-10-2019

De verkoper was deskundig en heeft ons zeer goed geadviseerd ! Contact per telefoon met de winkel verliep eveneens goed. De installatie is keurig op tijd uitgevoerd door een gemotiveerde monteur.

Lej 25-10-2019

De website ziet heel vertrouwenwekkend uit.
Zonder enig probleem verliepen de bestelling, betaling en bezorging.
Na ingebruikname van de diepvriezer, zag ik op een hoek van het apparaat een beschadiging - een buts.
Toen ik dat middels een foto meldde, kreeg ik direct een passende oplossing aangeboden.
Conclusie: een zeer betrouwbare webwinkel.

Carstens 25-10-2019

in mijn review van gisteren ( 24 oktober 2019) zijn enkele storende taalfouten geslopen. De juiste tekst moet zijn:

Na uitstekend advies zijn we overgegaan tot de aankoop van een Siemens inductieplaat. Ordernummer : xxxx
Met name de wens van mijn vrouw om met beperkte binnenmaten van het keukenblad toch een inductieplaat met 5 (3 + 2 Flex) kookpunten te realiseren.
De bestelling is snel en correct afgeleverd.

Alfons 25-10-2019

vaatwasser gekocht bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude Rijndijk we werden prettig geholpen en ze hadden veel machines staan. Besloten om de Inventum vvw6025 te kopen. Werd keurig op de afgesproken bezorgd en binnen gebracht. Heb de machine zelf aan gesloten. en proef gedraaid. alles geweldig goed Mijn volgende wit goed apparaat weer bij Bemmel en Kroon

jose 25-10-2019

Bemmel en Kroon heeft veel keus. Ik ben uitstekend geholpen door de klantenservice . Snel geleverd .
De bezorging ging ook heel goed. Rustig. Werd meteen gebruiksklaar gemaakt.

Sietske 25-10-2019

De web winkel werkte bij ons heel goed omdat ze (ook s avonds) tot laat telefonisch bereikbaar zijn.
wij konden niet de exacte maat vinden voor de nieuwe koelkast,maar met n telefoontje werden we direct
geholpen!
De communicatie over afhandeling,bezorging en plaatsing verliep soepel.

j Hageraats 25-10-2019

Nieuwe wasmachine besteld, kreeg de montage en bezorging gratis. De volgende dag keurig bezorgd!

Henny Wendt 24-10-2019

Toen ik nog een paar vragen had over de wasmachine die ik wilde bestellen, was het heel gemakkelijk om een telefoonnummer te vinden waar ik naar toe kon bellen om die vragen te stellen. Ik kreeg heel snel een vriendelijk en geduldige persoon aan de telefoon die duidelijk mijn vragen kon beantwoorden. Dat was gewoonweg fantastisch. Mijn ervaring is dat je vaak in dit soort gevallen van het kastje naar het muurtje wordt gestuurd en eindeloos moet wachten op een antwoord.

Roelof Hutten 24-10-2019

Mijn vorige aankoop was ook bij Bemmel en Kroon, daar was ik zeer tevreden over. Dus de keus was voor mij niet zo moeilijk. De levering was weer precies op tijd. Mijn volgende witgoed aankoop word weer bij Bemmel en Kroon gedaan!!

Sandra 24-10-2019

Netjes geholpen met al onze vragen, duidelijk advies gekregen.
Onze twijfel is door de verkoper weggenomen.
Vervoer netjes en heel zorgvuldig

Lisette 24-10-2019

Na wat speurwerk kwam ik bij Bemmel en Kroon uit.
Mooie prijzen, goed bereikbaar (zelfs 's avonds laat), behulpzame mederwerkers.
De bezorging was ook goed geregeld, ook daar duidelijke communicatie.

Gertie Roijmans -Silvertand 24-10-2019

Heb op vrijdag een warmtepompdroger besteld en die is volgens mailbevestiging op zaterdag n.m. geleverd en geplaatst.Alles correct, vlug en vriendelijk. Na wat onduidelijkheid ,over het invullen van de gegevens bij de cashback actie ,die op dat apparaat liep, telefonisch contact opgenomen en daar heel goed bij geholpen geworden, waarvoor dank.

Catherine 24-10-2019

Zeer gebruiksvriendelijk. Meteen de volgende dag geleverd en scherpe prijzen!

J.Evers 24-10-2019

Perfect behandeld door de verkoper goed geinformeerd over de verschillende wasdrogers

Gerard 24-10-2019

Duidelijke site, gemakkelijk bestellen. Ze doen wat ze beloven. Snelle levering van prima apparatuur. En ze nemen de oude mee terug.

Fred Bontje 23-10-2019

Duidelijke site en makkelijk om te bestellen.
De bezorger neemt drempelbezorging heel erg letterlijk en plantte de vaatwasser midden in de hal zodat niemand meer in of uit kon. Melding gemaakt naar Dynalogic over de houding van de bezorger. Drempelbezorging mag wel iets minder letterlijk genomen worden.

erik 23-10-2019

prima winkel met keigoede prijzen en service, ik koop er al heel veel jaren, nooit telerugesteld.

Paul Kivits 23-10-2019

Na 15 jaar en intensief gebruik heeft onze combioven de geest gegeven.
De complete keuken kwam in die tijd ook bij van Bemmel&Kroon vandaan
Vanmorgen via de site een nieuwe besteld, en afgehaald we wonen in de buurt.
Binnen een half uurtje was ik er, alles top geregeld geen vragen stond keurig klaar en werd netjes in de auto gezet prima service zij weten waar ze mee bezig zijn.
Ze hebben ook de online bestellingen top voor elkaar.

Bas 23-10-2019

Miele koelkast besteld. Keurig geleverd.
Wat mij op het moment van bestellen niet duidelijk was, was dat de koelkast niet op voorraad was. Hierdoor duurde de levering een weekje langer dan verwacht.
toen de koelkast beschikbaar was, keurig een email ontvangen om een afspraak te maken.
op de avond voor de levering bleef de tijdvak indeling in eerste instantie uit. Daarom gebeld met Bemmel en Kroon en keurig de tijd door gekregen waarna ook vrij snel het mailtje volgde.
De chauffeur had niet van tevoren gebeld, ondanks dat dat wel beloofd was. Hierdoor was ik verrast dat de bezorger er al was. Gelukkig was ik thuis en niet even snel een boodschapje gaan doen.
De oude koelkast is keurig weer meegenomen.
Ik ga zeker nogmaals bij bestellen bij Bemmel en kroon

M. Oldenkamp 23-10-2019

Deskundig advies / voorlichting bij aankoop inbouwvriezer.
Vlot geleverd op gewenste datum, met op tijd bericht over aankomst en tijdstip plaatsing.
Goed vakmanschap bij het, met beleid, verwijderden van de oude vriezer en het plaatsen van de nieuwe vriezer. Alles goed afgesteld, ook een keukenla naast de vriezer, zodat alles weer 'recht' staat.

Marie Anne 23-10-2019

Ik ben heel tevreden over Bemmel & Kroon de prijzen zijn laag en de service is prima.
Snel en duidelijke berichten over levering en alles heel goed geregeld. Ook het bedrijf van de bezorging waar ze mee werken was erg goed. Ik ben dik tevreden.
Dit is ook de reden waarom ik voor Bemmel en Kroon heb gekozen

DCF 23-10-2019

Koelkast (Amerikaans model) gekocht via internet; Een telefoontje gepleegd wanneer ze hem konden leveren (na ca. 1,5 week) en daarna gelijk besteld. Na 2 dagen hadden ze de kast al binnen en heb hem toch na 1,5 week laten afleveren, zodat ik de keuken nog kon aanpassen. De koelkast werd op de afgesproken tijd geleverd en er werd netjes 20 minuten van te voren gebeld, voor de ze exacte lever tijd. De koelkast werd buiten uitgepakt en via een steekwagen naar binnen gereden, wat ik een hele prestatie vond de koelkast is namelijk 118 Kg zwaar. De bezorgers waren vriendelijk en zorgvuldig in hun stuurkunst met de steekwagen en in ca. 10 minuten stond de kast op zijn plek. Ze wilde de oude koelkast en vriezer meenemen maar dat heb ik niet gedaan, omdat je de nieuwe koelkast niet gelijk in gebruik mag nemen.
De koel/vrieskast is erg ruim (voor 2 mensen) en stil en voldoet aan de verwachtingen. We kunnen nu alles geordend opbergen in deze kast.

Maryanne 22-10-2019

Site gebruiksvriendelijk, maar ook telefonische inplanning mogelijk. Vlotte, correcte afhandeling en levering en plaatsing. Goede en eerlijke informatie. Kortom: top!

C v d Hoek 22-10-2019

op 13-10-2019 iets besteld niet op voorraad , maar binnen een week leverbaar

José 22-10-2019

Via reviews terecht gekomen bij Bemmel en Kroon om een wasmachine te kopen en daar heb ik geen seconde spijt van. De wasmachine die ik wilde was uitverkocht en er werd mij direct een vervangende (en betere) wasmachine zonder meerkosten aangeboden. Supersnelle levering en fantastische service ook door de bezorger/monteur die het afleverde en installeerde. Bemmel en Kroon is voor mij een echte aanrader!

Anne 22-10-2019

Niet zeuren maar doen ! Goede prijzen en is absoluut goedkoper en beter dan de grote media markten etc.

Alex 22-10-2019

Prima service, klantvriendelijk en net zoals de vorige keer.
Prijzen zijn zeer scherp en toch alles zoals beloofd

Eveline 22-10-2019

Goed geholpen. Telefonisch een Quooker besteld. De verkoopmedewerker gaf goed advies en de afhandeling verliep vlot. Degene die de Quooker kwam plaatsen werkte snel en verscheen op tijd volgens afspraak. Door vooraf foto's op te vragen van onze gootsteenkast met alle aansluitingen waren ze goed voorbereid en hadden ze de benodigde onderdelen bij zich. Binnen een uur geïnstalleerd. Top!

Hans van den Ham 21-10-2019

Aankoop inbouw combimagnetron. Ik heb de webwinkel via Kieskeurig gekozen op de laagste prijs. Daarna heb ik de ervaringen van klanten met deze leverancier opgezocht en daar kwam een erg positief oordeel uit. Toen heb ik op zaterdagavond de order geplaatst en via Ideal betaald. De levering werd direct gepland voor maandagochtend. Het apparaat is maandagmorgen om kwart over tien bezorgd. Door transporteur Dynalogic keurig afgeleverd. Pluim voor deze gang van zaken!

Albert 21-10-2019

Wij zijn erg enthousiast over de snelle levering op de afgesproken tijd. Het zonder morren 3 steile trappen naar boven tillen van het apparaat en eveneens afvoeren van de oude wasdroger door aardige medewerkers. De eerste droogbeurt is precies gegaan als we hadden gehoopt. Verder kunnen we nog niets zeggen.

Clemens Tierie 21-10-2019

De hele bestelling en levering ging super. 's avonds besteld en in de ochtend direct bericht wanneer geleverd ging worden. De track and trace is heel duidelijk en een half uur voor leveren nog een SMS..
De oude droger en verpakkingsmateriaal direct meegenomen en de nieuwe droger op zijn plek gezet. Binnen 24u na bestelling staat de droger zijn werk te doen. Helemaal goed BKI796945

Henk 21-10-2019

Mooie producten. Handige levering. Goedkoop. Dus al met al precies wat je zou willen.

Wilma Schot 21-10-2019

Alles was goed te overzien . Het bestellen was makkelijk . De aflevering was goed georganiseerd . We werden op de hoogte gehouden van de route. Het personeel wie de droogtrommel kwamen brengen was erg vriendelijk en netjes met de spullen . De droogtrommel netjes op de plaats gezet en wat afgesproken was is netjes zo gedaan.Super tevreden .

Marlies 21-10-2019

Levering was top in orde, op tijd, zorgvuldig en niet te beroerd om iets extra's te doen. Prima!

JWA 21-10-2019

Mooie zaak, ruime sortering en met de deskundige adviseur was de keuze snel gemaakt.

Thomasvaer 20-10-2019

Ben keurig behandeld, eerst bij advies en keuze, in de afwegingen kwam oprecht aan de orde dat dat men 'slechts' een dozenschuiver is maar wel met een allerbeste prijs. Alle garantie en e.v.t. reparaties worden rechtstreeks met Siemens NL afgedaan, overigens ook bij andere leveranciers. Vervolgens is geheel volgens mijn wens en op de gevraagde dag geleverd. Petje af zo, hier kan ik wat mee!

Karin 20-10-2019

Ik kreeg via de telefoon een goed en eerlijk advies over een wasdroger met een trommelcapaciteit van 9kg. Ik heb hem dan ook direct gekocht en binnen een paar dagen op een door mij gekozen tijdstip en dag aangeleverd gekregen zonder problemen. Ben er blij mee. Ik raad deze webshop zeker aan. Tevens een webshop die in Nederland en in heel Belgie levert, wat lang niet alle webshops doen. Dus goede service als je nu juist in Wallonie woont. Ga zo door. Top!

Margreet 20-10-2019

Super service! 12,5 jaar geleden een keuken gekocht en deze week gratis een lakstift ontvangen om een beschadiging weg te werken.

Harry 20-10-2019

Wij bestelden een Siemens Inbouwvaatwasser via de website. De website was zeer overzichtelijk en de prijs was prima.
De voorwaarden zijn duidelijk en de levering en installatie (tegen extra betaling) is buitengewoon professioneel en zeer netjes gedaan. Ik kan dit bedrijf dan ook alleen maar aanraden; een dikke pluim verdiend !

Wijbenga 20-10-2019

Siemens vaatwasser gekocht, goede uitleg gehad over de verschillende functies. Snelle levering en keurige plaatsing. Top!

jaap 19-10-2019

Goed geholpen,wilden op vrijdag bestellen en dag erop laten bezorgen als verjaarscadeautje,bij de meeste bedrijven was dit een probleem niet bij Bemmel en Kroon.Ook het kunnen volgen van de zending is een pluspunt.En dan nog de prijs die de goedkoopste was met gratis bezorgen en met meenemen van de oude koelkast,TOP

ibrahim 19-10-2019

- Goedkoopst op internet met goede actie's!!!
- Je krijgt mogelijkheid om garantie uit te bereiden van je toestel.
- Snelle levering!!!! Je krijgt bovendien netjes op de dag status van levering en waneer ze vlakbij bij je huis zijn per sms bericht zodat je er rekening mee kan houden.
- Ik maakte me veel zorgen om zonder schade wasmachine naar boven te brengen, maar de jongens zijn zo professioneel dat ze zonder schade de nieuwe naar boven gebracht hebben en de oude weer retour!!
- Zeer tevreden met mijn aankoop via Bemmel & Kroon...
- Volgende aankoop wordt ook bij Bemmel & Kroon....Aanrader!!!

Caspar 19-10-2019

prima webshop met zeer snelle afhandeling van de order onder andere door goede communicatie.
Goed prijsniveau voor mijn aankoop, in dit geval een wasmachine, die al de volgende dat (zaterdag) werd bezorgd.
Mogelijkheid om te pinnen bij aflevering

Linda 19-10-2019

Quooker besteld bij Bemmel en Kroon. Een bedrijf dat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Alle mailtjes worden binnen 5 minuten beantwoord. Er wordt meegedacht over bezorgen. Je kan zelf aangeven wanneer je het pakket bezorgd wil hebben.
Bemmel en Kroon biedt daarnaast ook nog altijd laagste prijsgarantie. Erg fijn.

Joke K. te Vianen 18-10-2019

De service die Bemmel & Kroon levert verdient een 10 met een griffel! Ten eerste: ik bestelde een wasmachine van een bepaald type en bestelde daar de extra service bij (plaatsen en aansluiten). Ik kreeg daarop een mailtje dat de betreffende machine helaas niet meer leverbaar was, maar dat ik voor dezelfde prijs die ik al betaald had een opvolgend type kon krijgen. Die machine bleek echter in principe € 100,- duurder te zijn, dan welke ik besteld had. Dit genereuze aanbod verdiende al alle lof op zich.
Ten tweede:
Toen de machine werd gebracht door vervoerder Dynalogic, bleek de bezorger geen enkel verstand te hebben van het aansluiten van wasmachines. Zo vergat hij o.a. de transportbouten uit de machine te verwijderen, waardoor bij centrifugeren de machine door de hele wasruimte stuiterde. E.e.a. betekende dat de machine waarschijnlijk al flinke schade had opgelopen. De garantie zou niet meer gelden vanwege het 'ondeskundig aansluiten'. Na een mailtje hierover naar de klantenservice werd ik direct teruggebeld. Met excuses voor alle ongemak en het aanbod direct de andere dag een nieuwe machine te laten bezorgen. Dat noem ik - in beide gevallen - super-service! Met dank aan de medewerker (wiens naam ik niet mag noemen, maar hij weet vast dat ik hem bedoel als hij dit leest) voor de meer dan keurige afhandeling :-)

Jacco 18-10-2019

Zeer goede ervaring met deze webshop! Drie witgoed apparaten in een keer besteld; op
de overzichtelijke website kon ik makkelijk een keuze maken; Bij vragen kreeg ik meteen persoonlijk contact per telefoon en er was een goede vlotte afhandeling van de bestelling. De bezorgingafspraak was duidelijk en op tijd.

Ron J. 18-10-2019

Het was niet de eerste keer dat ik met veel genoegen bij van Bemmel en Kroon gewinkeld heb. Prijsstelling is altijd scherp en hulp bij de keuze van de kookplaat door de verkoper was bijzonder prettig. Plaatsing van de kookplaat en de door van Bemmel en Kroon ingeschakeld installatiebedrijf, ook voor de meterkast aanpassing, verdienen een dikke voldoende. Kom de volgende keer weer graag terug.

RIEKIE 18-10-2019

Ik kende de winkel niet, maar heb gewldige service ervaren, mooie vervangende wasmachine geleverd, daar de bestelde niet meer leverbaar ws, hartelijk dank.

gert jaap 18-10-2019

Snelle behandeling van de bestelling, snelle levering, vriendelijke bezorgers. Wat wil je nog meer?

Mevrouw van Rijswijk 18-10-2019

Dankzij mijn hulp in de huishouding op jullie site gekomen. Ben haar en Bemmel&Kroon erg dankbaar voor de geweldige ontvangst. Telefonisch contact super geweldig. Alle tijd werd er genomen (XXXX bedankt) en het feit dat mijn Siemens kookplaat EB0C2PY80N bij jullie mocht logeren tot het afgeleverd werd. 16 Oktober werd ik netjes gebeld door jullie bezorgers dat ze onderweg naar mij waren. Top. De plaatsing hebben de mannen geweldig gedaan en ook getest. Wat een enorme serves .Bij deze hartelijke dank. Een dikke 10 verdiend.