Deze score is berekend op basis van 3209 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

CM Mulder 12-08-2019

Deze levering is gegaan zoals het hoort. De wasmachine hebben we vergeleken met andere aanbieders en firma Bemmel en Kroon waren voor deze machine de goedkoopste. Het mooie was dat er nog een extra korting van € 50,00 af ging ondanks de laagste prijs. We hadden na diversen vergelijkingen uitgekozen en besloten deze machine te kopen. We werden netjes via mail op de hoogte gehouden wat betreft de leverdatum en tijds indicatie. via SMS meerdere malen wat betreft de circa tijd. Oude machine netjes meegenomen voor recycling zoals afgesproken.

Willem 12-08-2019

Ik ben op een 9 uitgekomen omdat je goed geadviseerd en tewoord gestaan word. Totaal niet opdringerig en nog ee kop koffie toe

Sjoerd 12-08-2019

Ik had nog nooit van hun gehoord, vanaf het moment van betalen wordt je op de hoogte gehouden en kun je zelfs kijken Waar de chauffeur op ieder moment rijdt.
15:25 zou het pakket komen, om 15:16 was het er al.

Een dikke pluim voor hun bestelproces en ook nog de goedkoopste.

VanIJzeren 12-08-2019

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen omdat je daar altijd heel vriendelijk geholpen wordt. De website is makkelijk te benaderen en eenvoudig in het gebruik. De service is prima en de bezorgers zijn netjes en vriendelijk.

Trisha 12-08-2019

Dit is de tweede keer dat ik via Bemmel en Kroon bestel en ben zeer tevreden met dit bedrijf. Van tevoren wordt alles veel beter geregeld en gepland dan bij Coolblue. Mijn wasmachine werd keurig op de afgesproken tijd afgeleverd en geplaatst en de oude afgevoerd. Jammer alleen dat de jongens mijn tussenplaat niet goed hadden bevestigd, waardoor wij het zelf opnieuw moesten laten doen. Vandaar geen 10 als cijfer.

Sonya Cordingley 12-08-2019

Ik had een koelkast besteld bij Bemmel en Kroon met de verwachting dat de koelkast de volgende dag bezorgd zou worden Ik werd de volgende dag via de mail op de hoogte gebracht dat de koelkast toch niet op voorraad was. Ik belde zelf na een paar dagen om te informeren naar de voortgang. Toen bleek dat de koelkast pas anderhalf week later leverbaar was. Dit was best vervelend aangezien het erg warm was. Om het goed te maken werd mij een andere, iets duurdere koelkast aangeboden voor dezelfde prijs en die is de volgende dag keurig op tijd bezorgd. Uiteindelijk ben ik tevreden met de oplossing van het probleem en service van dit bedrijf. Een minpuntje: Ik had op het moment van bestelling toch graag meer duidelijkheid gehad over het wel of niet kunnen bezorgen de volgende dag.

H.M. van Velsen 12-08-2019

Op 4 augustus 2019 ook een review gegeven. Daarin aangegeven dat ik tevreden was over Bemmel en Kroon maar niet over de aflevering door DynaLogic. Min of meer direct na deze review werd ik (op zondagavond al!) gebeld door een medewerker van Bemmel. Die bood zijn excuses aan voor het ongemak en regelde direct dat de oude machine een dag later is opgehaald. Deze snelle (re)actie voor mij reden om Bemmel een aanvullende/betere beoordeling te geven.

DMH 12-08-2019

Goede voorraad en vlugge levering, wat ook belangrijk is een geweldige prijs.

Bogers 12-08-2019

Bestelling is direct verwerkt. Kreeg direct een bevestiging. Dag daarna meteen ontvangen met duidelijke track en trace nummer. Duidelijke aflever tijd. Ideaal.

Astrid 11-08-2019

Bemmel en Kroon hebben keurig geregeld dat de monteur en bezorger samen onze nieuwe koelkast zonder beschadigingen heel professioneel hebben geplaatst en aangesloten en de oude hebben zij afgevoerd

Jos 11-08-2019

Bemmel en Kroon had mijn artikel als goedkoopste aangeboden. Na de bestelling kreeg ik al snel een mail dat het niet op tijd geleverd kon worden. Op het moment dat het artikel er was kreeg ik weer een mail om een afspraak in te plannen om het te leveren. Ik ben zeer te tevreden over de hele gang van zaken. Je word niet aan het lijntje gehouden maar krijgt meteen duidelijk antwoord. De volgende keer zal er zeker weer iets bestellen.

E.J. 11-08-2019

Goede omschrijving van het product. Snelle levering. Scherpe prijzen.
Al m et al zeer duidelijk en betrouwbaar.

Geurt Ronk 11-08-2019

de reden om voor Bemmel en Kroon te kiezen was in eerste instantie de aantrekkelijke prijs, na hun daarover gebeld te hebben vriendelijk te woord gestaan en goede uitleg gekregen. Snelle levering en goede informatie daarover. Het bevestigen was zo klaar, vriendelijke monteur snel en goed werk geleverd. Ja ik zal deze winkel zeker aanbevelen.

Pronk 11-08-2019

Goede en snelle service, werd direct gebeld voor installatie afspraak. Fijn dat levering en installatie tegelijk gebeurden, dat was niet overal het geval, dus geen twee keer thuis wachten. Vaatwasser was hier voordeligst incl de montage en gratis meenemen oude apparaat. Monteur ook erg vriendelijk, netjes geïnstalleerd!

LB 11-08-2019

Prima service, snelle comunicatie, goed bereikbaar. Combinatie met installatie bureau uitstekend waardoor snelle levering en plaatsing gegarandeerd. Klein probleem gemeld (op zaterdag!). Direct servicebericht ontvangen.

Annica Bonnema 11-08-2019

Peter is echt een topper! Heeft mij geholpen bij mijn aankoop van een Miele Wasmachine en Droger! Zeer blij met de service en vooral het extra stapje die hij zet voor zijn klanten! Zodra de verbouwing hier klaar is meld ik me weer voor een nieuwe Amerikaanse Koelkast!

Saeed Jarrous 10-08-2019

De aankoop is op tijd geleverd. Prima winkel, zal het graag aan anderen aanbevelen.

Fijko 10-08-2019

Nog nooit iets besteld bij deze winkenl. Het is allemaal wel zo gegaan als beschreven bij aankoop etc. Niks mis mee , geen verassingen. Bezorging en tijdstip keurig te volgen. Bezorging ook zonder enige vorm van transportschade ... …. opm; De transporteur DynaLogic, stuurde wel zijn koeriers op pad met materieel die anno 2019 niet meer kan vindt ik . Vooral het missen van een laadklep op de bus. Moesten zware goederen tillen uit bus op hoogte. De koeriers zelf waren prima, netjes en vriendelijk

Mandy 10-08-2019

Goede communicatie zowel via de e-mail als in de winkel. Goede duidelijk afspraken en levering op een ander adres was geen probleem. Aanbetaald en net voor de aflevering via een iDeal link de rest betaald. Ook dit verliep allemaal vlekkeloos. Via de e-mail goed kunnen onderhandelen en in de winkel ging men hiermee akkoord. In de winkel zijn de medewerkers niet opdringerig, maar bieden je alle ruimte en onder het genot van een gratis hapje en drankje kan je rustig nadenken. Mooie producten.

Lida 10-08-2019

Beste Lezer
Nadat ik de koel/vriescombinatie had besteld, werd ik prima op de hoogte gehouden over wat er verder ging gebeuren.
Tot ongeveer een half voor de koelkast werd gebracht, wist ik hoe laat hij bezorgd werd, door 2 heel aardige, vriendelijke mensen

Lida 10-08-2019

Beste Lezer

Mar 10-08-2019

Website geeft goede informatie. In winkel snel geholpen met extra leuke korting. En volgende dag al geleverd. Zeer tevreden.

T.C. 10-08-2019

Bemmel en Kroon was de shop met de beste prijs en de service was prima.inde middag besteld online en direct de volgende dag gratis afgeleverd en ook was de bezorger zo correct om in de ochtend bericht tte geven hoe laat ze zouden afleveren.Prima service dus

Li 10-08-2019

Goedkoopste en goede service.
Mijn gekozen model was uitverkocht en ik kreeg hierover een mail, met daarin meteen een goede oplossing . (Een nieuwer model) welke ik geleverd kreeg zonder bijbetaling

Beatrice 10-08-2019

Wasmachine bestellen was eenvoudig en kwam zeer snel. Alleen de leveringsdienst die was gekozen, was niet erg professioneel.

Kuifmees 10-08-2019

Alles is perfect verlopen. Van de bestelling tot en met de bezorging. Ik vond het jammer dat mijn product niet op voorraad was, dat was niet echt duidelijk op de website. Wat betreft de prijs van de artikelen komt het bedrijf er gunstig uit.
Na enkele dagen had ik de vriezer echter in huis. Bestelnr: 777250
Ik moet het apparaat nog in gebruik nemen, maar ik ga ervan uit dat hij goed werkt.
De eerste keer dat we hier iets besteld hadden was het óók prima te noemen.
De bezorgservice is ook perfect te noemen in mijn geval. Voor mensen die niet al de hele dag thuis zijn is het misschien vervelend dat je pas de dag van levering uiterlijk 08.00 uur te horen krijgt binnen welk tijdsvenster de bestelling komt. Wel perfect dat je een sms krijgt ongeveer een half uur van tevoren.
Wat misschien niet belangrijk is voor een review, maar wel voor mij..is dat dit bedrijf de klant aanspreekt met u ipv met "je, jij, jouw"

Marleen 10-08-2019

Super levering! Erg snel en op de minuut nauwkeurig geleverd door zeer vriendelijk personeel!!

Roy Vermeer 09-08-2019

Gisterenavond een Bosch koel/vriescombinatie gekocht, die vervolgens vanmiddag al werd geleverd. Per mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van de leverstatus en het product is helemaal top.

Piet 09-08-2019

Duidelijke communicatie. Op de dag van levering s’ morgens gelijk tijdsblok van levering. 30 minuten voor levering sms bericht. Via track en trace duidelijk te volgen waar de bezorger is. Spullen op tijd geleverd door vriendelijk personeel.

Christiaan 09-08-2019

Ruime keus en zeer snelle levering. Bijna overal was de diepvriezer die wij zochten niet meer op voorraad, maar bij Bemmel en Kroon was die direct leverbaar. De levering zou tussen 15:30 en 18:30 zijn, maar kwam pas tegen 20:00. Ik werd er wel keurig van op de hoogte gehouden. En dan is het niet zo erg. Zeer vriendelijke bezorgers.

R. van der Sluys 09-08-2019

-een zeer breed assortiment voorhanden/toonbaar in de vestiging Den Haag, daarom is de keuze gemakkelijk gemaakt: een groot voordeel waardoor Bemmel&Kroon zich onderscheidt
-levering stipt volgens afspraak
-aflevering volgens afspraak adequaat op locatie
-uitleg/gebruiksaanwijzing uitvoerig door een (tweede) medewerker op locatie

Jan 09-08-2019

Uitstekende informatie en overleg. Ook teruggebeld omtrent de bestelling en mogelijkheid voor plaatsing. Kevin, heeft de plaatsing ook zeer vakkundig uitgevoerd en uitleg gegeven.

Paula 09-08-2019

De winkel heeft een snelle service en goede afhandeling van de levering, hoewel de tijd die aanvankelijk aangegeven werd als aflevertijd wel een beetje werd overschreden.

P.C.van Latum 09-08-2019

Wel als je om 14h de bestelling van een warmtepomp droger doet en de levering komt de dag erop om 9h binnen , is dit een weergave van een goed werkende winkel bestelservice !.
Ook toen het type wasdroger niet leverbaar was, werd ons keurig een vervangend duurder model van hetzelfde merk voor dezelfde prijs aangeboden , een nieuwer type met wat luxere mogelijkheden.
Aansluiting en plaatsing ook prima en de oude wasdroger werd meegenomen.
Wij zijn bijzonder tevreden.

David 09-08-2019

Duidelijke website van B&K en de berichtgeving tot aan de aflevering is uitermate fijn. Je weet precies wanneer de bezorger er is.

C.a.goenee 09-08-2019

Siemens Vaatwasser en inventie inductie kookplaat besteld en is na tevredenheid op de juiste datum geleverd heb goede ervaringen met Bemmel en Kroon. De laatste jaren meerdere apparaten hier besteld.

Nitin Mehta 09-08-2019

Excellent attention in the shop from the shop employees. Easyly the best price and best service.

Fenna 08-08-2019

Onlangs een stofzuiger gekocht bij Bemmel & Kroon en zonder problemen de volgende dag bij mij thuis bezorgd. Prima shop, raad het iedereen aan.

Drawde 08-08-2019

Zeldzame klantvriendelijkheid! Tien uur 's avonds kon ik zonder probleem nog achter de kleur van de vaatwasser komen bij de klantenservice. Daarna ging er iets mis bij de betaling met IDEAL.......echter ook geen probleem! Tot mijn verrassing werd er op het beloofde moment gewoon bezorgd en bij de transporteur kon gepind worden zonder extra kosten.... Klasse!

ALX 08-08-2019

Na beetje googlen kwam de wasmachine er hier t goedkoopst uit. Site is goed overzichtelijk en bestellen gaat makkelijk. Nette mail van het team dat ze een type upgrade deden. Bezorgers belde netjes 15 min van te voren en stonden na 15 min alweer buiten. Wasmachine draait top. Zelfs al hollander niks te klagen

Marielle 08-08-2019

Gisteren contact gehad met Bemmel en kroon over een nieuwe wasmachine en droger. Super fijn geholpen en een scherpe prijs geoffreerd gekregen. Nu, een dag later, staan beide machines al op hun plek. Aangesloten en al! Wij zijn super tevreden en raden Bemmel en Kroon zeker aan!

Riekje de Haan 08-08-2019

Bestellen via de website is eenvoudig. De afhandeling van de bestelling verliep uitstekend. Goede service en prima communicatie. Kan niets ter verbetering bedenken.

Koen 08-08-2019

Snelle levering, op tijd, alles in orde. Zoals het moet zijn. Bezorgers waren vriendelijk.

Y Groen 08-08-2019

Mijn droger is op een keurige en vriendelijke manier afgeleverd en keurig geplaatst
Bezorgers waren klantvriendelijk.
Ik ben er heel tevreden mee

N 08-08-2019

Bemmel & Kroon was de goedkoopste voor dit product en er werd snel en flexibel geleverd; ik kon de leverdatum nog verzetten ook! De oude wasmachine werd zó van zolder getild, en nieuwe daar geïnstalleerd door twee nette gozers die ook nog eens al het pakmateriaal mee terug namen - en de proefbeurt van de nieuwe machine aanzetten en checkten voor ze vertrokken. Superservice, heel tevreden mee!

M.Vereiken 08-08-2019

Ik zocht een goedkope koelkast. Besteld. De volgende dag afgeleverd. Werd op tijd gewaarschuwd wanneer de koerier zou komen. De koelkast werd netjes afgeleverd en de oude meegenomen.
Het was voor mij de eerste keer dat ik bij deze firma besteld heb.

Bep 08-08-2019

Vlotte levering. Vriendelijk personeel aan telefoon. Koelkast moet nog ingebouwd worden, maar ga er van uit dat dit goed gaat.

gast2019 08-08-2019

Voor het product dat ik besteld heb was het een goede prijs-kwaliteit verhouding. De levering was echter iets later dan gepland, maar dat kwam uiteindelijk wel goed. Je krijgt wel netjes een sms 30 min vantevoren zodat je weet dat de koerier eraan komt

Fledder 08-08-2019

Snelle reactie, terugkoppeling, goede uitleg en goede services. Levering in orde.

Bernardus 08-08-2019

Uitstekende service, prima kwaliteit en komt ook in de vakantieperiode de afspraken na.