Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Yasar 30-03-2020

Wegens drukte was de vriezer niet volgende dag leverbaar. Heb wel netjes een bericht ontvangen en is op de beloofde dag bezorgd.
Goede communicatie!
Ordernr: BKI841675

Ruud 30-03-2020

Vriendelijke service, goed en helder advies en een snelle afhandeling van de order in deze COVID-19 tijden.

N. Van Hout 29-03-2020

Ik kwam deze shop per toeval tegen en ben zeer tevreden over de tot dusver geleverd service en het meedenken door het personeel.
Ik raad het aan om hier te bestellen, omdat de mensen je keurig te woord staan en oplossingsgericht meedenken.
Bedankt voor de service!

Gert 29-03-2020

Gebruiksvriendelijke site, vlotte correcte service en kwaliteitsvol materiaal

Hans Steenhoek 29-03-2020

IK heb dit product op meerdere websites vergeleken en Bemmel & Kroon kwam (weer) als goedkoopte uit de bus. Het apparaat was snel en keurig geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Dankjewel Bemmel & Kroon! De webshop is erg overzichtelijk wat mij betreft. De artikelen zijn duidelijk ingedeeld en te sorteren naar verschillende kenmerken. En de prijs.... om van te smullen! De levering was op tijd en het product als nieuw. Prima allemaal dus!

Bart 29-03-2020

BKI843580; Weer een topervaring bij Bemmel en Kroon. Bestelde wasmachine (met leuke prijs) was niet meer leverbaar. Kregen zonder te vragen meteen een upgrade naar een topmodel van hetzelfde merk tegen dezelfde leuke prijs. En meteen volgende dag geleverd. Echte klant- en servicegerichtheid met topservice die wij bijzonder waarderen.

Peter 29-03-2020

Aan het eind van de dag kwam ik thuis en kreeg van mijn vrouw te horen dat de koelkast kapot was. Iets waar je eigenlijk niet zonder kan. Op advies van mijn buurman Via de site bij Bemmel en Kroon een koelvriescombinatie besteld. Voor 22:00 uur besteld volgende dag in huis. Ja ja dacht ik. Dat heb ik al vaker gezien, en als je dan betaald hebt dan komen ze 4 dagen later. MAAR. Na mijn bestelling kreeg ik gelijk een mailtje dat ik de volgende dag voor 8:00 uur te horen kreeg wanneer mijn bestelling bezorgd zou worden. De volgende netjes via Appje op de hoogte gebracht. Perfecte bezorging, oude koelkast mee terug!!
Hier kunnen de andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!
Ik bestel voortaan via de site van Bemmel & Kroon!

Nicky 29-03-2020

Heldere website, scherpe prijzen en snelle levering, wat wil je nog meer!!!

Wendy 28-03-2020

Hele goede service van Bemmel en Kroon! Op zondag besteld , ik had nog een vraag gemaild en kreeg meteen antwoord terug. Ivm de corona-crisis helaas de wasmachine op de drempel geleverd, maar daar had ik van te voren bericht over gehad .

Kiek56 28-03-2020

Deskundige en eerlijke adviezen.
Houden zich aan afspraak.
Snelle communicatie.

Hans 28-03-2020

Uitgebreide keus.
Nette prijzen en...
een goed advies.
Zeer snel geleverd en voor 35 euro nog drie jaar extra garantie.
Top, bedankt en tot de volgende aankoop.

Nathalie 28-03-2020

S'avonds besteld en de volgende middag al geleverd! Supersnel dus. Ik heb het juiste product gekregen en het was precies zoals beschreven in de tekst en op de foto's.
Helemaal happy met mijn nieuwe stofzuiger!
Top!👍🏼

Tim 28-03-2020

Advies ging gepaard met een controle bij Pelgrim om zeker te stellen dat de nieuwe apparatuur zou passen. Extra korting ontvangen. Zeer professioneel geïnstalleerd.

Eelke Ekhart 28-03-2020

Prima bedrijf, goedkoopste aanbiedingen van Nederland, snelle levering . geen kosten levering

Piet 28-03-2020

Een 8 niet voor de levering want dat was schade vrij en ook werd ik prima op de hoogte gehouden van het moment van leveren. Over de prijs heb ik ook niets te klagen want die was ook goed.
Het enige wat ik wel een beetje uitgekookt vond was dat ik pas later te horen kreeg dat de wasmachine die toch inclusief de verpakking zo ongeveer 100 kilo was tot de voordeur bezorgt zou worden vanwege corona.
Dit heb ik niet vooraf te horen gekregen.
Ik had best wel even de huiskamer in willen gaan zodat de chauffeurs de machine op de eerste verdieping hadden kunnen zetten. Maar de wasmachine werd buiten neergezet een nummer werd gevraagd en zonder verder iets te zeggen waren de chauffeurs weer weg. Tijdens mijn hele bestel/betaal procedure is daar niets over gezegd , terwijl de 1,50 cm afstand allang aan de orde was. Dat vind ik toch wel erg jammer, want wij zijn ook niet meer de jongste en hadden dus nu een wasmachine buiten staan en zoek het maar uit. Gelukkig heb ik met riemen en hulp materialen die ik op en rond de wasmachine aangebracht heb , trede voor trede het gevaarte naar boven gekregen. Maar blij werd ik er niet van.

Ria piek 28-03-2020

Ik vond deze winkel bij kieskeurig, en zag dat ze een mooie aanbieding hadden van magnetrons.
Ik ben reuze blij met de combimagnetron van inventum. Hij is erg mooi om te zien, strak design van rvs. Nederlandse gebruiksaanwijzing, die echt makkelijk is. Heb weer een draaispit om een kippetje en/of rollade te grillen. Dat heb ik gemist, dat had ik vroeger in mijn oven. Echt een aanrader tegen een hele mooie aanbiedingsprijs. Snelle levering. Echt tevreden.

Sophie 28-03-2020

Ik heb een wasdroger gekocht. Deze werd volgens afspraak keurig op de afgesproken tijd geleverd. Communicatie verliep vlekkeloos. Toen ik een vraag had over de installatie van de droger, werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Gewoon erg tevreden.

silkart 28-03-2020

Waarom , maar een 5. Bij bestelling werd geen melding gemaakt dat levering in huis en installatie onder de Corona omstandigheden niet plaats kunnen vinden. Ik heb begrip daarvoor, maar had ik het geweten dan had ik op dit moment niet gekozen voor vervanging van onze wasmachine. Levering tot aan de drempel van een woning kan behoorlijk wat problemen opleveren en ook een goede installatie luistert nauw. Deze situatie is Bemmel & Kroon niet te verwijten, maar had wel duidelijk vermeld moeten staan op hun site. NU koop je en krijg je pas achteraf die informatie. De machine lijkt in orde, de snelheid van levering is meer dan goed, maar de levering/ installatie is zwaar onvoldoende, maar zit echter wel in de aankoopsom verrekend. Daarbij komt nog dat Dynalogic (bezorg en instllatiedienst) geen enkele service levert en op zijn zachts gezegd "niet vriendelijk" naar de klant is. Je betaald dus voor een service die je niet krijgt........heel erg jammer.

sonja 28-03-2020

de reden dat ik voor bemmel en kroon heb gekozen is de prijs en de keuze van voorraad en showroom bezichtiging van de modellen

Jur 28-03-2020

We hebben nu twee keer Een wasmachine besteld. Warvan een keer zondagavond ok 21:00 uur. Toch werd de wasmachine de volgede dag geleverd. De communicatie over de besteld is helder

Michel 27-03-2020

Prima en snelle offerte, levering volgens afspraak.en kan deze winkel zeker aanbevelen

Michel v. A. 27-03-2020

Goede site, lage prijzen, supersnelle levering. Dit was het tweede apparaat wat ik bij Bemmel&Kroon kocht, maar zeker niet het laatste. Dit keer ben ik niet langs de winkel gegaan, omdat het vorige apparaat het plotseling begaf, maar de keer dat ik er was wordt je ook daar goed geholpen.

Maria 27-03-2020

Vriendelijke medewerker aan de telefoon toen ik belde met de vraag of er nog naar Belgie geleverd werd nu de grenzen dicht zijn.
Snelle levering. Prima service. Bovendien de goedkoopste leverancier voor mijn product.

An 27-03-2020

Volgende dag bezorgd in tegenstelling tot veel andere bedrijven die veel beloven maar dit niet waarmaken. Goede prijs. Goede service. Zeer tevreden.

Gerda 27-03-2020

Gisteravond besteldt en de volgende dag al genieten van een heerlijke cappuccino.
Heel erg prettig dat de leverancier je d.m.v. SMS op de hoogte hield wanneer ze precies kwamen.

Ronald 27-03-2020

Gewoon een top winkel snelle levering en keuze in bezorgdag vriendelijke bezorgers

Lianne 27-03-2020

Via de website informatie opgevraagd over apparatuur voor vernieuwing in onze huidige keuken, daarna via de mail een offerte opgevraagd. We zijn keurig geholpen bij alle vormen van contact, zodat we ook een goede keuze konden maken wat voor apparatuur in onze huidige keuken zouden passen en aansloot op onze wensen. Levering liep netjes volgens planning en hebben nu 4 nieuwe apparaten -Siemens- in onze keuken naar alle tevredenheid!

Maarten 27-03-2020

Goed advies aan de telefoon (al moest ik twee verschillende nummers bellen). Snel een afspraak en netjes gemonteerd. Goed bezig!

zeer tevreden Ruinenaar 27-03-2020

Eigenlijk moet het een 10 zijn, alles super en snel geregeld en vriendelijke mensen. heb nog om advies gevraagd en kreeg een eerlijk, goed en duidelijk advies.

Martijn E 27-03-2020

En ineens was de vaatwasser stuk... dus snel online op zoek naar een nieuwe (in deze tijden van corona niet in de echte winkel helaas). De online shop van Bemmel en Kroon was heel duidelijk, met veel informatie, en reviews van klanten, en ook nog eens de laagste prijs waarbij het apparaat gelijk de volgende dag geleverd wordt. En inderdaad, de volgende ochtend vroeg meteen een bericht met een 1e indicatie van de levertijd ('s ochtends) en daarna nog een bericht toen de levering in aantocht was. Alles klopte precies, de mannen van de levering hebben nog heel vriendelijk geholpen met het laatste restje water uit de vaatwasser te laten lopen, en het nieuwe apparaat kon meteen aan de slag met onze (opgespaarde) vaat...! Heerlijk rustige vaatwasser, met heel duidelijke display, alles supermakkelijk in te stellen, en nu de 1e vaat gewassen is: ook prima schoon! Kortom: wij zijn een uiterst tevreden klant!

Thomas 27-03-2020

Ik beveel deze winkel aan omdat het assortiment groot is, ze prima bereikbaar zijn voor vragen, ook als deze verder gaan dan de basis en ze hebben ook een goede betrouwbare en flexibele installatiepartner Ajtec voor de Siemens apparatuur. Mijn order BKI840936 werd geheel volgens afspraken afgehandeld en dat ondanks de lastige tijden. De communicatie per email werd je door beide partijen meervoudig op de hoogte gehouden. Alleen dat de prijzen voor sommige producten niet online kan zien is jammer, maar heeft te maken met leveranciersbeleid, kan deze winkel niets aan doen. Even bellen is echter wel zo leuk...

Geen enkel minpuntje? Kleine, dat de maanden eerder maar bij hen gekocht inductiekookplaat niet onder installatieschema geplaatst kon worden door administratieve systeembeperking, ook bij opbellen, is minder. Gelukkig kon de installatiepartner dat zelf makkelijk oplossen.

Pieters 27-03-2020

Bemmel&Kroon heeft een super goede en snelle service.
De prijs voor mijn aanschaf was dikke prima.
Ook de levering ging super snel en 30 min voor aanwezigheid van de bezorger kreeg ik een berichtje.
Ondanks de huidige Corona hectiek waren de bezorgers zeer behulpzaam en hebben de diepvries netjes omgeruild in de garage.

Bert Admiraal 27-03-2020

Via de site ben ik terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Dit voor vervanging van deel van mijn keukenapparatuur.
Ik werd zeer snel en deskundig geholpen door de verkoper. Na een vlotte afhandeling is de apparatuur tot grote tevredenheid na enkele dagen geplaatst. Monteur hield zich strikt aan de regels m.b.t.. het corona virus.
Al met al een aanrader voor de potentiële koper.

Laurens 27-03-2020

We zijn erg tevreden. Keurige service met goede communicatie en een bekwame installateur.

Henk 26-03-2020

Super klantenservice en goede informatie over aflevermoment zodat je weinig tijd verliest met thuis wachten.

Heleen 26-03-2020

‘S avonds op de bank een combimagnetron uitgezocht. Waarvan de prijs ook nog super mee viel. En de volgende dag al ‘s middags aan huis gebracht. En ze hebben de oude gratis mee terug genomen. Heerlijke service. Zeer tevreden.

Gerrie 26-03-2020

Koel/vries combi om 21.00uur besteld en de volgende dag om 11.15uur geleverd. Top service. Goede prijs.

Laura 26-03-2020

We zijn niet in de winkel geweest maar hebben een online koop gedaan (wasmachine). Aangezien dit onze eerste wasmachine is die we kochten, vonden we het moeilijk om een keuze te maken. De website bood veel informatie waardoor we uiteindelijk een keuze hebben kunnen maken die ons ook echt goed bevalt! De bezorging was keurig binnen de afgesproken tijden en de bezorgers hebben zelfs meer gedaan dan nodig was. Kortom, erg tevreden!

M.Mentink 26-03-2020

Snel duidelijk en perfect levering op 5 minuten nauwkeurig.
Goed bereikbaar per telefoon.

Jos 26-03-2020

Dit is de eerste keer dat ik van deze winkel gehoord heb dus ook de eerste keer dat ik daar iets besteld heb.De reden daarvoor is dat ik vrijdag 's middags besteld heb en dat het zaterdag 's middags geleverd werd. Sneller als bij andere en de prijs is ook redelijk goed.

Niels 26-03-2020

Goede service precies zoals beschreven tijdens het bestellen en de levering was goed aangegeven en perfect op tijd.

Wim van Lit 26-03-2020

Diverse artikelen zijn besteld en geleverd.
Zeer prettige en snelle communicatie.
Scherpe prijzen.
Keurig op afgesproken tijdstip geleverd.

Frank 26-03-2020

In deze barre tijden supersnel communiceren en leveren. Petje af voor Bemmel en Kroon.

Paul vd linden 26-03-2020

Top!
Persoonlijke service, snelle directe contactlijn en zeer zeker aan te bevelen! Echt te verkiezen boven de grote ketens!
Super prijs/ kwaliteit verhouding

Al 25-03-2020

Goede service ondanks de Corona crisis. Bezorgers hebben wasmachine in washok gezet omdat bewoners gehandicapt waren. Als de wasmachine achter de drempel in de hal was gezet kunnen de bewoners er met de rolstoel niet meer langs. Goede afspraken gemaakt van tevoren dat bewoners meer dan 1,5 meter uit de buurt bleven van bezorgers. Perfect verlopen.

Umit 25-03-2020

Zeer vakkundig geholpen door Theo en zijn collega's van Bemmel en kroon. Ondanks de moeilijke situatie heeft hij toch een oplossing gevonden voor de levering en installatie van de nieuwe vaatwasser. Prijstechnisch lange het ook voordelig uit.
Order nummer: ZTW841926

Wil 25-03-2020

Doen wat ze beloven, zelfs in coronavirus tijd, prijs/kwaliteit prima in orde en goede service en werken met uitstekende pakketdienst wat ook heel belangrijk is. Kortom je weet bij deze winkel dat je met alles goed zit.

Anna 25-03-2020

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering! Raad deze winkel iedereen!

Lydia 25-03-2020

Eerder alle keukenapparatuur bij Bemmel en Kroon besteld. Ze denken goed mee, geven alternatieven, nemen de tijd voor hun klanten, erg prettig. Wederom een bestelling gedaan en tevreden over het verloop.
De productspecificatie was wat sumier bij de spoelbak en kraan, maar telefonisch fijn te woord gestaan. (maar tip om dit ook op de website te plaatsen) Door de ruime openingstijden van de klantenservice goed bereikbaar. Makkelijk om bezorgafspraak te maken en er vindt een goede overdracht plaats naar het bedrijf Dynalogic die de producten komt bezorgen. Bestelling is goed te volgen.
Ordernummer BKI842200.

Rob Bloemhoff 25-03-2020

Een bekende , al tientallen jaren, vertrouwde naam, Bemmel en Kroon.
Een klein internet-bedrijf bleek goedkoper. Dit meldde ik. Na zorgvuldige controle zette Bemmel en Kroon haar belofte van "laagste-prijs-garantie"in werking. Ik ervoer dit als eerlijk, zuiver en sportief.
De aflevering verliep perfect . Onze nieuwe Inventum magnetron met draa-igril werkt fantastisch.

Ik dus blij en tevreden.