Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Winny 12-06-2019

Goede informatie, goede service. Tevreden over het product, de levering en de plaatsing

A. Visser 12-06-2019

Gekozen voor Bemmel & Kroon omdat zij scherp in de prijs waren. Vanaf bestelling tot levering constant op de hoogte gehouden, via email en sms berichtjes. Tot in huis bezorgt. Top service! Tot zover

Vaatwasser 9351 12-06-2019

Snelle levering en scherpe prijzen. Bij een andere webshop moet je voor 16;00 uur bestellen als je de volgende dag geleverd wilt hebben. Ook is communicatie over betaling en levering goed.

Riet Linthorst Heere 12-06-2019

Nieuwe inbouwoven bij Bemmel en Kroon gekocht. Zeer vakkundig advies gekregen van de verkoper. Levering volgens afspraak. Door de monteur werd alles nog eens rustig uitgelegd. Zowel verkopers als monteurs vakmensen. Een prima zaak.

ineke 12-06-2019

nooit meer kopen, doe je je bestelling en bel je nog even voor de nodige vragen of ze het op hun plaats zetten, wordt het achter je deur geplaatst want je hebt drempelbezorging. wordt dus niet gekeken of er beschadigen zijn. Bij de koelkast hebben ze zelf een ander model gegeven met eindcijfer 4a terwijl ik vroeg 40. met andere woorden slechte service.

H.C.de Pee -Hol 12-06-2019

De jongens die de spullen kwamen brengen waren super netjes en opgeruimd. Namen de tijd om alles op z’n plek te zetten .

J.W.Sanders 12-06-2019

Ik bestel altijd witgoed bij Bemmel & Kroon, vind het een prima betrouwbare zaak, met goede service en snelle levering. Helemaal TOP |!

Wim Gerritzen 12-06-2019

Snel : 1ste pinksterdag besteld, 2de pinksterdag geleverd ! Was de goedkoopste volgens Kieskeurig en oude apparaat is keurig meegenomen. Tijdsslot van 3 uur voor bezorging oke.

Sander 12-06-2019

Op zoek naar een goed wasdroger kwamen we terecht bij Bemmel & Kroon.
De shop heeft een ruime keuze en de website is zeer overzichtelijk.
Deze shop bood de droger aan voor de scherpste prijs en leverde ook op 2de pinksterdag. De bestel procedure is eenvoudig en snel. De levering was zoals afgesproken.

Een shop in de gaten te houden!

Petiiirr 12-06-2019

Scherpe prijskwaliteit verhouding. Snelle bezorging. Vriendelijke bezorgers. Top service!

Harm 12-06-2019

Bij Bemmel en Kroon terecht gekomen voor onze bestelling door de prijs. Ze waren ruim de goedkoopste. Het contact was professioneel en ter zake. De leverdatum Weerd aangepast aan onze behoefte en de levering was correct en duidelijk gecommuniceerd. Dit is wat je wil als je iets besteld!

Bauke Welle 11-06-2019

Voor Bemmel en Kroon gekozen omdat zij snel konden leveren. Wij hebben daarover met hun helpdesk gebeld omdat wij met een paar dagen op vakantie gaan. Helpdesk had géén ellenlang keuzemenu, geen wachttijd, was terzake kundig en kon meteen de bestelling rond maken. Super makkelijk. Het bezorgen werd grondig begeleid via email en de levertijd duidelijk van te voren verteld. Kortom, alles ging professioneel, vriendelijk en goed.

Marja 11-06-2019

1 dag nadat onze wasmachine het had begeven zijn we via Bemmel & Kroon terecht gekomen waar we na een vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg bij een Samsung wasmachine zijn uitgekomen. De volgende ochtend stond de machine al voor de deur. Sneller kan het echt niet.

Lotty Eeken 11-06-2019

Prima winkel, misschien iets te veel keus voor iemand als ik die niet precies weet wat ze wil. Maar ik ben prima geholpen.

Tessa 11-06-2019

Je kunt van tevoren volgen hoe laat ze er zijn. Het product wordt netjes neergezet en aangesloten. De doos etc. wordt direct weer meegenomen

Moerland 11-06-2019

We liepen naar binnen bij Bemmel en Kroon filiaal Zoeterwoude Rijndijk opzoek naar een warmtepomp droger. De winkel is ruim en zeer overzichtelijk.
Personeel is vriendelijk,mee denkend en hebben goede product kennis.
De droger kon de volgende dag al bezorgd worden.
Netjes een mail ontvangen over de verwachte bezorg tijd.
De bezorg dag zelf:
De jongens van de bezorging belde netjes een half uur van te voren dat ze eraan kwamen,helemaal top!
Oude apparaat namen ze netjes mee en de nieuwe werd netjes op zijn plek gezet.
Ik kan niks anders zeggen dan TOP!
Vanaf het moment van binnenkomst in het filiaal tot de bezorging .
Dank jullie wel voor de goede service.

Agrionemys 11-06-2019

Wegens defecte koelkast gebeld met bemmel & kroon. Goed geholpen en super makkelijk kunnen bestellen. Tefonisch het Typenr doorgegeven en het adres voor de levering. Via de mail een iDEAL link ontvangen voor de betaling en binnen 5 minuten alles klaar! Zelfs levering volgende dag op tweede pinksterdag.
Bezorging via dynalogic was top. Track & trace werkt prima en in de vroege ochtend krijg je een tijdsindicatie. Half uur voor tijd een sms van de bezorger met exacte tijd. Koelkast netjes tot in de keuken geleverd en uitgepakt door bezorgers. Karton piepschuim etc werd weer netjes meegenomen evenals mijn defecte koelkast. (Vond ik wel een fooitje waard! 😁)
Al met al zeer tevreden. Enige reden dat ik geen 10 geef is omdat ik zelf de 10'en en 1'en nooit serieus neem als ik een review bekijk. Maar neem van mij aan zowel bemmel & kroon als dynalogic is zeker de tien waard!!

Kevin 11-06-2019

Gewoon fantastisch!
Vanwege de beloofde snelle levering en de prijs hebben we gekozen voor Bemmel & Kroon voor onze nieuwe wasdroger. Online was de prijs overal hetzelfde. Echter, Bemmel & Kroon gaf nog een extra kassakorting van 100 euro waardoor ze toch de goedkoopste waren.
2 minuten na het afrekenen kreeg ik meteen een mailtje van de bezorgdiensten dat ze de dag erna langs kwamen om te bezorgen. In de nacht een mailtje met het tijdvak en een half uurtje voor ze er waren nog een sms’je. Ook kon ik via een link volgen of ze al op weg waren of nog bezig waren op het vorige adres. Helemaal top dus.
Oftewel, bij Bemmel & Kroon doen ze wat ze beloven. “Voordeliger bestaat niet” en daarbij supersnelle levering. Top zaak!

Fb 11-06-2019

Het advies in de winkel was ondersteunend bij de beslissing deze machine aan te schaffen.
De levering vond snel plaats door vriendelijke medewerkers, die bereid waren een ander apparaat mee te nemen.

Prima winkel, sterk aanbevolen. 11-06-2019

Betreft een combi-magnetron. Prijsindicatie op de site was één van de goedkoopste.Niet direct besteld, maar eerst een offerte opgevraagd. Kreeg ik nog eens € 80,- korting. Dat was nog eens een meevaller. Prima bezorgd. 's-Morgens kun je op de track&trace site zien wanneer ze ongeveer komen bezorgen. 20 Minuten voor bezorging nog een sms gekregen dat ze er aan komen. Erg handig. Handiger zou zijn als je de dag van te voren weet in welk dagdeel er ongeveer bezorgd gaat worden. Nu was het 8:00 - 22:00.
Vriendelijke bezorger en heeft netjes de oude meegenomen.

Maureen 11-06-2019

De verkoopmedewerker was heel meedenkend. De uitleg was heel duidelijk en heeft daarbij mij ook een ander en beter product opgeleverd. De aanbiedingen waren heel goed, belangrijk want ik heb 5 producten i.v.m. verhuizing en nieuwe keuken gekocht. Eén product is niet tijdig leverbaar en de oplossing is het product uit de winkel. Dat vind ik jammer maar zo is het ook opgelost. Enig echte minpunt is dat ik deze zelf moet ophalen en niet bezorgd kan worden. Lastig als je er alleen voorstaat en al druk genoeg bent met een verbouwing. Bij besteding van bijna 2.700 euro, 300 euro meer dan gebudgetteerd, hadden ze daarvoor ook bezorging voor moeten regelen.

Jvt1970 10-06-2019

Zeer snelle levering, met een keurig mail over hoe laat en wanneer ik de vaatwasser kon verwachten.
Prima service. Duidelijke prijs weergaven en ook nakomen van afspraken. Volgende dag leveren is ook de volgende dag leveren zelfs in het pinkersterweekend.

Leeuwerink 10-06-2019

We hebben besteld bij bemmel-kroon, en zijn zeer tevreden over de snelle levering, en vooral een goede informatie tijdens deze bestelling, in twee dagen in huis, helemaal goed, dit was onze tweede bestelling, dat was een magnetron, altijd ook een goede prijs.

Debby 10-06-2019

Wat ze beloven maken ze waar, perfecte levering, en ook nog de goedkoopste. Wat wil je nog meer.

Leoniek 10-06-2019

Wij hebben een koelkast besteld bij Bemmel & Kroon omdat het assortiment zeer compleet is en tevens goede acties heeft. De zeer snelle levering werd waargemaakt, zelfs op Tweede Pinksterdag, en ook het bezorgen in tijdsblokken van 4 uur werd waargemaakt. Tevens werden we netjes per sms en mail op de hoogte gesteld hoe laat de koelkast bezorgd zou worden. De koeriers waren vriendelijk en namen onze oude koelkast netjes kosteloos mee retour.

Frenk 10-06-2019

Slechte service ..eerst moeilijk doen met oude wasmachine meenemen , en plaatsing niks waterpas of pootjes ook los .....daarna afspraak dat ze de oude wasmachine dag later op zouden pikken....niet dus staat nog in de voortuin ("rode boze smiley") ...jammer ben nu klant af bij
Bemmel-kroon !!!

E.Staats 10-06-2019

Goedkoopste (voor de wasmachine) en leverde gelijk de volgende dag (tweede pinksterdag!) en dat is fijn als je op een wasmachine zit te wachten. Prima bezorgers maar schandalig dat de auto waaruit de wasmachine kwam geen laadklep had zodat ze hem er uit moesten tillen! Aan de andere kant tillen ze hem wanneer nodig ook een paar trappen op...

Witte67 10-06-2019

Op internet besteld, had ik nog een vraag telefonisch, kreeg ik Vriendelijke service met verstand van zaken. Op 2e pinksterdag is de vaatwasser netjes geleverd en de oude mee terug genomen.
Het keuken paneel op het front monteren werkt bij een siemens niet handig btw, dat is bij whirpool beter.

Alting 10-06-2019

dit x een droger bij jullie besteld en werd op 2e pinksterdag bezorgd🎉 (leuke thuiskomst na de vakantie😨)
Net zoals de wasmachine en inbouw combi-oven waren jullie het goedkoopst en de beste (langste) garantie...
Dus vandaar wederom voor Bemmel en Kroon gekozen.
Aangezien ik nog nooit van jullie had gehoord (wonen in het hoge noorden) de 1e x gekozen voor achteraf betalen, onder het mom "je hoort van die rare dingen tegenwoordig"
Maar nu betalen we gelijk met ideal, alle vertrouwen in jullie

Sven 10-06-2019

Soepel verlopen bestelling met levering en aansluiting van onze wasmachine óp tweede pinksterdag!!!
BKI764752

Tim 10-06-2019

Goede vriendelijke winkel ook heel netjes als je iets verkeerd besteld hebt tegelen direct dat het geannuleerd wordt de levering en de service van de jongens die hem afleveren is ook super product voldoet aan verwachting kortom winkel om aan te raden

john bosten 09-06-2019

beste prijs vanwege extra kassakorting voor mijn aeg wasdroger. eenvoudig en duidelijk bestelproces met eventuele extras en netjes geleverd op afgesproken dag

Hoek van Holland 09-06-2019

Prima webwinkel, eerder al een stofzuiger gekocht voor een scherpe prijs. Bosch inductieplaat werkt prima. Aansluiten kun je zelf ( als je handig bent) anders de aansluitservice van Bemmel en Kroon vragen om dit te doen.

Mevr. M. Storm. 09-06-2019

Ik vind het een prima shop, snelle levering en ook goedkoper
dan andere shops.

Raaphorst 09-06-2019

De winkel heeft duure indruk maar via de folder er achter komen dat de prijzen zeer gunstig zijn en goed geholpen, niet opdringerig en eerlijk advies.

Arno 09-06-2019

Website is redelijk overzichtelijk maar ze zouden duidelijk nog wat kunnen leren van bv. CoolBlue qua zoek-criteria e.d. Wij hadden er een inbouw-oven besteld van Whirlpool vanwege de prijs en snelle levering (ordernummer BKI764032). Het lijkt fijn dat ze een tijdvak van 3 uur hanteren voor de bezorging, echter moet de vervoerder zich daar dan wel aan houden natuurlijk. In mijn geval kreeg ik een half uur voor het aflopen van het tijdvak een SMS dat ze een uur later zouden zijn. En als ze dan vervolgens daar bovenop nog eens 3 kwartier later komen, dan heeft zo'n tijdvak natuurlijk weinig zin. Daarnaast staat, voor zover ik kon zien, nergens aangegeven op de website dat als er een oud apparaat meegenomen moet worden dat deze dan klaar moet staan in de hal. Een discussie hierover aangaan met de vervoerder van Dynalogistics heeft weinig zin, aangezien die duidelijk klantvriendelijk NIET hoog in het vaandel heeft staan. Sterker nog: zijn reactie vond ik brutaal en onprofessioneel. Voor ons een reden om niet meer te bestellen bij firma's die deze vervoerder gebruiken.

Pim 09-06-2019

Aantrekkelijke prijs,zelf datum bepalen wanneer je bestelling geleverd wordt,via de website bestelling volgen en sms ontvangst hoe laat je bestelling bezorgd wordt. Het meenemen van je oude apparaat. Al met al een goede service,voor herhaling vatbaar.

Liz van Berkesteijn 08-06-2019

Bestelling verliep heel soepel! Directe terugkoppeling van status en de volgende dag perfect afgeleverd! Track & Trace is geweldig! Super service, zorgvuldig en zeer attent. Grote dank!

BT 08-06-2019

Vlotte bestelling, mooie prijs, perfecte communicatie! Indien concurrentiële prijzen blijven, zal ik er zeker nog eens bestellen.

Anton 08-06-2019

Goede hulp, goede service en snelle levering dus zeker tevreden en zeker een aanbeveling waard

Peter 08-06-2019

Fijne site, goede service, snelle levering. Ik koop hier alle witgoed voor mij zelf maar ook voor mijn moeder !

G 08-06-2019

Hele overzichtelijke website waar je snel kan bestellen
Savond laat besteld en de volgende middag al bezorgd !
Hele goede acties bij de producten zoals extra garantie
Het product in ons geval een wasmachine werd bezorgt op de tweede etage en het oude product weer meegenomen
Vriendelijke bezorgers

A.W. Jansen 08-06-2019

Geweldige service en bekwaam personeel. Vorig jaar wasautomaat besteld en toen zeer snelle en goede service gehad bij het plaatsen en aansluiten. Nu vergelijkbare ervaring bij levering wasdroger. Alles TOP geregeld.

Marike 08-06-2019

wat een snelle service! Gister eind van de dag besteld en vanmiddag werd de wasmachine netjes afgeleverd door 2 enorm toegankelijke, relaxte en hardwerkende heren. Hassan en z'n maat hadden de machine in no-time staan en draaiend. Echte een aanrader. O en prima machine ook ;)

Anny de Graaff 08-06-2019

Snelle levering, goede sortering! Aanbiedingen zijn divers, je hebt de tijd om zelf te zoeken naar voor jou de goede keuze.
Heerlijke koffie trouwens, echt service!

Burcu 08-06-2019

Ontzettend vriendelijk.
weet wat ze doen.
ze nemen vuilnis mee,
echte aanrader

Johan 08-06-2019

Vriendelijke bezorger en heeft netjes de oude meegenomen.

Ernst Oudshoorn 08-06-2019

Bij de aankoop van het apparaat ben ik goed geadviseerd.
Levering op tijd.
Vakman heeft de machine aangesloten en netjes gewerkt.
Nu maar hopen dat de machine het weer een groot aantal jaren doet!

Lars 08-06-2019

Makkelijk aan te sluiten, werkt perfect. Voldoende wasprogramma's voor een simpele ziel zoals ik. Maakt nauwelijks lawaai. Kortom mooi product voor een scherpe prijs, is het meer dan waard.

Snelle levering en zoals vooraf afgesproken in een tijdperiode van 3 uur geleverd. Keurig.

Teun K 08-06-2019

telkens als ik iets nodig heb kom ik keer op keer terug bij Bemmel en Kroon, goede site, makkelijke zoekfunctie's, snelle levering en alles correct. nog nooit geen problemen gehad met B&K