Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan de Haas 07-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Prima service

Goede sortering van producten.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Bij installatie personeel vriendelijk, correct, bereidwillig en behulpzaam.

Rob Schutte 07-07-2017 Via de website gekocht

Keurige service die op tijd is!

De site is erg goed, geeft exact aan wat de de concurrerende prijzen zijn. Het geeft daarnaast aan wat de technische specificaties zijn.

Purwantara 07-07-2017 In de winkel gekocht
Leidsendam

Geweldige snelle service

Goed ontvangen in de winkel, goed advies, snelle bezorging en op tijd. Nettjes gebracht de spullen tot de plek. Heel te vreden.

Rob 07-07-2017 Via de website gekocht

Na eerdere positieve ervaring nu flink tegengevallen

Na eerder een koelkast te hebben besteld (naar volle tevredenheid) nu -bij bestelling van een fornuis- serviceniveau flink tegengevallen. Site gaf levering na 2 dagen aan, vervolgens mail ontvangen dat levering enkele dagen kon duren. Na telefonisch contact (zelf gebeld) bleek levering 3 weken te duren! Dat had toch wel even verteld mogen worden. Werd gedaan alsof dit normaal was, zonder excuses. Geen alternatieven geboden. Dus hebben bestelling bij andere winkel geplaatst. Niet de kwaliteit die we van BenK gewend zijn.

Yaavee 06-07-2017 Via de website gekocht

Just in Time

voor de eerste keer besteld bij Bemmel&Kroon, maar ben bizonder verrasr door de veruit goedkoopste prijs voor de pelgrim kookplaat, je wordt constant up to date gehouden over de voorgangscontrole, wat ik erg prettig vind. Het fantastische track&trace systeem, waar jullie mee werken is al een spelletje op zichzelf.
je weet wanneer het item aankomt. Alleen maar lof voor dit bedrijf

Greet 06-07-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer tevreden. Mooie BBQ aan een mooi prijs. Vlotte levering zoals afgesproken. Makkelijk te monteren.

pebk 06-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Allereerst was deze website het scherpst met zijn prijs. Dat was al interessant. Dat de levering zo snel was, hadden wwe niet kunnen bedenken. De bezorging was goed gecommuniceerd en de levering werd erg netjes uitgevoerd

Iboya 06-07-2017 Via de website gekocht

Communicatie uitstekend. Eerlijke service. Waar voor je geld

Duidelijke omschrijving. Goedkoper dan zowel op internet als alle andere grote websites. Uitstekende communicatie. Snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de leverdag, tijd en nog een keer 20 minuten van te voren. Ideaal toen ik nog even boodschappen aan het doen was om te weten hoeveel tijd ik nog over had. Met oprecht nette service, afwikkeling en een goed product. Voldoet aan de omschrijving. Ik zal het zeker aanraden bij mijn vrienden of familie.

Eibert 06-07-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling en perfecte begeleiding in de aankoop

Na een eerdere aankoop nu weer gekozen voor deze firma voor een nieuwe koel vries combinatie.
Perfecte begeleiding bij de keuze zodat de juiste en passende combinatie werd uitgezocht voor een ZEER
scherpe prijs.
Beslist een aanrader.

Annette ordernr. 355691 06-07-2017 Via de website gekocht

Goede keuze, duim omhoog

Een overzichtelijke webshop, reviews komen mij betrouwbaar over, ook plaatsingen van evt. minpuntjes.
De communicatie tussen mij en leverancier en hun bezorgdienst verliep heel goed.
Netjes een tijdvak via de mail doorgekregen voor het bezorgen en netjes een telefoontje dat ze verwachtten er over 15/20 min. te zijn.
En wat helemaal de kroon spande, ik had een ander type nr. besteld EN betaald,bleek hij toch uitverkocht..
Voor dezelfde prijs kreeg ik de opvolger!
Een service boven verwachting.
Bezorgers de oude machine keurig meegenomen volgens afspraak en de nieuwe aangesloten
Inmiddels een paar wassen gedraaid, ben uiterst tevreden.
Ziet er netjes uit, eenvoudig in bediening, veel mogelijkheden.
Zeker voor deze prijs(ook niet onbelangrijk) een hele goede keuze

Nellie 06-07-2017 Via de website gekocht

Spontane bezorger

De site was duidelijk en overzichtelijk en via de mail werd ik prima op de hoogte gehouden. Ik vond het prettig dat ik zelf kon de dag van bezorgen kon kiezen.

YvonneVv 06-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een goede communicatie over aflevering.

Snelle levering, ruim van te voren al per mail een indicatietijd voor aflevering en een sms als ze er bijna zijn. Prettig zo'n duidelijke communicatie. Na levering nog een vraag gehad over het product, welke door de Bemmel & Kroon netjes en snel werd opgepakt en opgelost.

Stuve 06-07-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede service (7x beter)

Op zoek naar nieuwe koelkast. Oude was 17 jaar oud. Verschillende zaken bezocht. Het bedrijf in de Cruquius had vele koelkasten ter info staan. Alle tijd om de aanwezige koelkasten te bekijken. Vragen werden door een verkoper (niet opdringend) op een prettige manier beantwoord. Prijs koelkast (Siemens KG39EBW40) was inclusief de korting. Is niet bij elke zaak. Zelf de korting bij fabrikant aanvragen. Vervelend en wellicht vrij omslachtig. Na een week kwam de bevestiging dat de koelkast gearriveerd was. Dag bezorging, zaterdag, zelf geregeld via hun website. Koelkast op afgesproken dag bezorgd, betaald d.m.v. mobiele pinapparaat (veilig betalen). Kortom: alles verliep naar wens. Zeer tevreden. Cijfer: 8/9

Loes Koeleveld 06-07-2017 In de winkel gekocht
Donau Leidschenveen

Vakkundig geholpen in showroom en aardige bezorgers.

Ik ben 81 en heb geen verstand van wasmachines, altijd een groot gezin gehad dus wist ik wel wat ik wilde
voor die 2 wasjes per week (haha).
Vakkundig geïnformeerd door een aardige jongeman. Daarna thuis bezorgd door vriendelijke mannen, op z'n plek gezet en aangesloten. En ze hebben mijn koelkasten ook weer op z'n plek gezet. Geweldig !!

Rudi 06-07-2017 Via de website gekocht

De service is heel goed!

Duidelijke en overzichtelijke site
De wasmachine die ik besteld had was uitverkocht deze is zonder problemen vervangen voor een duurdere type
Mijn voordeel was €100,- ook als je op andere site's ging kijken bleven ze de goedkoopste!
Ze hebben het prima opgelost
Alleen jammer dat ze 5 euro in rekening brengen als je thuis wilt pinnen!
Maar dit kun je voorkomen door ideal te gebruiken

wilma 06-07-2017 Via de website gekocht

Echt hele goede service.

Gratis brengen naar een etage. Neemt oude apparaat gelijk mee. Veel info over de bezorging en ook hoe laat men ongeveer voor de deur staat.

a.weemering 06-07-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Zondagavond een bestelling gedaan ( trouwens de goedkoopste leverancier) en maandag zoals afgesproken netjes op tijd afgeleverd

15738667 06-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service op de dag naar keuze

Ons artikel was niet meer verkrijgbaar. Jullie kwamen zelf met een voorstel voor een vergelijkbaar (duurder!) product.

fam vd berg 06-07-2017 Via de website gekocht

super service

wasmachine besteld en produckt was uitverkocht ,daar in tegen een duurder wasmachine en voor de zelfde prijs geleverd.
de bezorgers waren netjes op tijd volgens afspraak
wij zeggen top luitjes en prima service.

Willeke Richel 06-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

goede service en heel aardige mensen.
Ik had al vaker iets besteld bij Bemmel en Kroon goede producten als er iets is zijn ze vaak de volgende dag al op locatie en er is altijd een oplossing waar je vrolijk van wordt.
Mensen aan de telefoon zijn ook aardig en geven goed advies geen verkoop praatje en geen lange wachttijden of een doorschakel menu! super.

Regine Verbeek 06-07-2017 Via de website gekocht

super snelle reactie nav mijn mail met een vraag. Klasse!!

veel keuze wat betreft het aanbod per artikel, goede en duidelijke informatie, makkelijk te bestellen via internet, zeer snelle levering. Product, miele stofzuiger, meteen uitgeprobeerd en hij loopt als een zonnetje!!

Indesit 05-07-2017 Via de website gekocht

Super snel en netjes!

Snel en simpel besteld zonder extra kosten thuis geleverd gekregen. Bezorger heeft alles netjes uitgepakt en op zn plaats gezet.

Jolanda Kruijt-Gladpootjes 05-07-2017 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Alles tip top!

Prachtige winkel, overzichtelijk, ruime sortering en zeer klantvriendelijk personeel.
Levering supersnel en correcte bezorgers.

Y.Reinders 05-07-2017 Via de website gekocht

servise Grandioos

Ruime sortering in witgoed in deze winkel ,en een hele goede service ,Zeker aan te raden om eens een kijkje te gaan nemen in een van de winkels van Bemmel en Kroon of op de webside. In een woord (TOPPY)

Y. Purwantara 05-07-2017 In de winkel gekocht
Leidshenveen - Den Haag

Service goed en op tijd en snel bezorg!

Binnen komt in de winkel meteen geholpen, aardige personeel, bestellingen snel en goed geleverd en nettjes op de plaats neer gelegd.

Verdoodt Ivan 04-07-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

zeer duidelijk op gebouwde website. Vlugge afhandeling en een duidelijk track en trace system.
Ik was zeer onder de indruk van het systeem. ik kon perfect volgen hoeveel klanten de koerier moest doen voordat hij mijn pakje kwam leveren. 30 min. voor levering nog een bevestigings SMS wanneer de koerier toekomt. Kan niet beter.

Mvg,

Verdoodt Ivan

Douwe 04-07-2017 Via de website gekocht

Afzuigkap

Ik was op zoek naar eennieuwe afzuigkap, ik vond bij bemmel & kroon de zelfe die ik had, kon daardoor de koof van de keuken laten zitten, de nieuwe kap er onder gemonteerd en draaien maar. Was wel toeval allemaal want de oude was al 8 jaar oud. Prijstechnisch zeer tevreden, de betaling en de levering ging perfect.
Dynalogic de koerierdienst van Bemmel & kroon is ook geweldig een prima service gedurende de dag, naar mijn idee kan het niet beter echt top.

Richard 04-07-2017 Via de website gekocht

geweldige winkel, matige service

Online aankoop via de shop geweldig. Wasmachine die we besteld hadden was iet meer voorradig. In plaats daarvan duurdere uitvoering voor het zelfde geld.
Aflevering matig. Machine werd geplaatst en aangesloten. Hierbij werd, naar later bleek de waterkraan niet geheel open gedraaid, waardoor de machine in het begin niet deed. Ook werd er, ondanks dat er naar gevraagd werd, geen uitleg gegeven. Extra betaald voor aansluiten. Mag daar toch wat meer van verwachten.

Els 04-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede en snelle service.

Kwam toevallig bij deze shop terecht en ben heel tevreden! Goede en snelle service en nog goedkoop ook.Wat wil je nog meer?

A.G.Mos 04-07-2017 In de winkel gekocht
Qruquius

Goede kennis van zaken

Goede kennis van zaken! Zonder opzoeken, alles uit het hoofd. Veel keus!
Snelle service en duidelijkheid

T.Braam 04-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Shop ziet er goed en overzichtelijk uit. En niet onbelangrijk de goedkoopste, natuurlijk speelt dat ook mee.

Jacko 04-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service aankoop en levering keuken apparatuur

Thuis hadden we een nieuwe koelkast nodig. Keuze is gevallen op fabrikant Samsung. Al snel met Googelen/doorzoeken o.a. op Samsung site kwamen we achter dat Bemmel en Kroon de beste keuze zal worden. Op vrijdag besteld - zaterdag al in huis. Helaas bleek dat apparaat door transport beschadigt is. Een telefoontje was voldoende, en vriendelijke medewerker van Bemmel en Kroon had al voor vervangende apparaat gezorgd. Maandag kwam vervangende apparaat binnen. Echt Top service. Dat is niet alles. Qua verhouding prijs - kwaliteit bij Bemmel en Kroon zijn wij als consument echt blij mee. Daarnaast is communicatie bij Bemmel en Kroon zeker een plus punt. Kort en doeltreffend.

Y Hendrik 04-07-2017 Via de website gekocht

Heel ergtevreden.

Ben 78jaar en niet meer zo mobiel, ben gaan kijken op interernet prijzen gaan vergelijken en ik vond het er betrauwbaar uitzien en jullie waren ook nog eens de goedkoopste. Alles verder heel goed verlopen als ik vragen had kon ik bellen wat ookerg prettig en kreeg ook een goed antwoord. Bezorging ook heel goed en erg vriendelijk,en als laatste een hele mooie koelkast.

Mailliard Frank 04-07-2017 Via de website gekocht

Correcte service

Uitmuntend betreffende de overzichtelijkheid en gebruiksgemak van de internetsite. De producten aan zeer concurrentiële prijzen aangeboden. Klanten worden op gepaste wijze geïnformeerd over het verloop van de levering. Deze winkel is ten zeerste aan te raden.

H.van de Kop 04-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Na keuze voor showroommodel bleek deze niet te vervoeren. Super goed geholpen voor vervangend model koelkast tegen zelfde voorwaarden. Snelle levering en nette bezorging. Top!

Mieke 03-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

top

Prima geholpen in de winkel keurig op tijd gebracht alles aangesloten .
Gewoon service zo als het hoort super!!!!

P.B. 03-07-2017 Via de website gekocht

Top die persoonlijke service!

Goede en eerlijke uitleg. Na telefonisch contact goed advies over aan te schaffen product. Product op voorraad en ik kon het laten leveren op gewenste dag (zaterdag). Bezorging en installatie, evenals de communicatie en track&trace, waren perfect! Ik kan Bemmel en Kroon oprecht aanbevelen!

mevr. J de Koning 03-07-2017 In de winkel gekocht
zoeterwouede

Hele goede service!!

Mooie grote winkel, vriendelijke man heeft ons geholpen met het uitzoeken van een koelkast en gasfornuis.
Zaterdag gekocht, maandag geleverd.

Marcel Weterings 03-07-2017 Via de website gekocht

merk apparaten voor droomprijzen

overzichtelijk website zodat je makkelijk kan vinden wat je zoekt.
Snelle levering .goede service maar vooral de aantrekkelijke prijzen.
Echt een aanrader om te shoppen.

Ton Rijnaard 03-07-2017 Via de website gekocht

Deze shop heeft een goede prijs en de leveringen zijn heel correct en wat tijd betreft uitmuntend, Wij hebben nu al 2 artikelen besteld en keurig en op tijd afgeleverd. Nu hebben wij zelfs het 3e artikel hier besteld.

Mrs Stefanutti MG 03-07-2017 Via de website gekocht

Professioneel team en niet amateurs

Ik weet dat de betrouwbaarheid en de reputatie van B & K Den Haag op te slaan voor meerdere jaren. Competentie en service zijn uitstekend.
last week, Ik kocht een oven en een waatwasser; levering en montage waren perfect, zeer vriendelijk en geweldige service.
Om deze redenen zal ik een klant van B & K. blijven.
Dank U.

Jeannette Lansink 03-07-2017 Via de website gekocht

Idd geweldige service

Na dat wij een wasmachine vorig jaar hebben gekocht. En we zulke goede adviezen kregen, en de vriendelijkheide waarmee dat ging. Hebben we dit jaar weer voor deze website gekozen, en hebben wij een inductie kookplaat en een bosch afzuigkap gekocht. Ook deze keer vriendelijke behandeling. En ook en vooral de montage door de firma Ajtec is uitermate kundig zorgvuldig en netjes afgeleverd

St 03-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Top service. Er was elders een prijsverschil heb meteen na een telefoontje verschil terug gekregen. Er word precies per mail bevestigd tussen welk tijdstip die dag iemand komt. Mij zien jullie vaker terug!

P 03-07-2017 Via de website gekocht

Super service !

Super service: Siemens wasmachine besteld via i-net twv 889 eur, bleek niet meer op voorraad te zijn maar kon voor hetzelfde geld de opvolger van de bestelde wasmachine krijgen (welke een stuk duurder was !)
Volgende morgen werd de wasmachine al bezorgd 👍🏻👍🏻👍🏻

toon smedts 03-07-2017 Via de website gekocht

gemakkelijke en eenvoudige site,perfecte levering

zeer gebruiksvriendelijke site en zeer voordelige prijzen en het opvolgen van de levering is gemakkelijk en werd na een laatste sms-je een uur op voorhand op de minuut geleverd. Vriendelijke transporteurs.

EMusic 02-07-2017 Via de website gekocht

Snel en op tijd geleverd, mooi product!!

Besteld en de dag geleverd dat ik het wilde hebben. Ik kreeg op de dag zelf een bericht met de boodschap dat ze tussen 1330 en 1630 langs zouden komen. Diezelfde middag kreeg ik een nog nauwkeuriger tijdstip door. Heel netjes allemaal. Werd neergezet waar ik wilde. Product is ook mooi, precies zoals ik verwacht had. De magnetron heb ik nog niet uit kunnen proberen, maar dat gaat vast snel gebeuren.

Miranda 02-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop en snelle levering!

Al meerdere malen via Bemmel & Kroon besteld. Bestelling via website is duidelijk en eenvoudig.
Levering is altijd naar tevredenheid. Je kunt zelf de bezorgdatum bepalen. Bezorgers zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

H van den Akker 02-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

goed uitgelegd en goede service Bosch vriezer GSN29MW30

deze winkel uitgezocht omdat ze deze gewoon hebben staan zodat we deze konden bekijken, verkoper legde het goed uit en de bezorgdienst heeft netjes de vriezer naar boven gebracht rommel en de oude vriezer meegenomen.

Helen 02-07-2017 Via de website gekocht

Heel goede service en behulpzame en kundige medewerkers

Deze winkel heeft een heel goede service. Tegen een heel klein extra bedrag waren zij wel bereid om de oude grote koelkast mee te nemen waarvoor ik een kleine in de plaats had gekocht. De prijsvechters van de reclames op tv waren daartoe niet bereid. Bemmel & Kroon heeft overigens dezelfde scherpe prijzen als de prijsvechters en heeft daarbij een heel goede service. Levering was snel en de bezorgers waren ook erg behulpzaam. Een volgende keer ga ik hier dus weer naartoe.
Prijs/kwaliteitverhouding van de nieuwe koelkast is overigens goed.

Miranda 02-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering! Uitstekende prijs.

Een combimagnetron gekocht tegen een uitstekende prijs. De levering, de volgende werkdag was goed verzorgd. Een tijdslot van 3 uur en online kon je volgen hoe laat ze precies zouden komen.
Erg tevreden dus.