Deze score is berekend op basis van 2967 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

robbertkruiniger 26-07-2013 Via de website gekocht

Snelle en goede service. Nieuwer (en nog beter) model voor dezelfde prijs. Zeer tevreden!

Tinomerah 25-07-2013 In de winkel gekocht
Forepark

Als je van een artikel meer wil weten dan word je via kieskeurig eenvoudig doorgeleid.

Eerst op Kieskeurig gezocht naar geschikt product toen naar Bemmel en Kroon om het product te bekijken en voor meer informatie.

Bemmel en Kroon kan heel veel laten zien in hun verschillende filialen.

Prima winkel om naar door te verwijzen als mensen dat wat ze willen kopen eerst in een winkel willen zien en al helemaal als ze ook geïnteresseerd zijn in advies van een verkoper die meer kan vertellen dan wat er op het prijskaartje staat.

Zie eerder gegeven antwoorden

rob234 25-07-2013 Via de website gekocht

bestelde netjes binnen 24 uur geleverd

bestelde was niet direct leverbaar en heb voor dezelfde prijs een nieuwer model ontvangen. Oud toestel werd ook netjes meegenomen.

maken waar wat ze op hun webshop stellen.

ConsumerX 25-07-2013 Via de website gekocht

Binnen om 14:30 besteld, en de volgende dag om 11.30 is de wasmachine bezorgd en geïnstalleerd op de tweede verdieping.

Full service zonder meerprijs bij wasmachines.

Ruim voldoende.

Zeer tevreden. Ik had een actie model siemens wasmachine uitgezocht. Deze WM16S444NL Deze koste 749E inclusief bezorgen en installeren. Ik kreeg hier nog 50 euro korting op + 5 jaar garantie. Ik kreeg echter de betere en voor 799 geprijsde WM16S493NL geleverd. Inclusief de extra korting en garantie voor de prijs van de WM16S444NL nl 699Euro. De wasmachine is binnen 24 h geleverd en geïnstalleerd. Betalen kon met pin na de installatie.

Ferrybee4 25-07-2013 Via de website gekocht

In een woord super. Zeer scherpe prijs en direct volledig op de hoogte van de aflevering. Bezorgservice is te volgen zodat je bijna precies weet wanneer ze komen.

iris 69 25-07-2013 Via de website gekocht

bestelling via de website werd snel, volledig en correct
behandeld. Kon zelf de bezorgdag kiezen. De prijs was
heel prettig.

Bij de bestelling gaven we niet de full-service op, maar die werd ons toch gratis aangeboden. Niet verkeerd dus.
Echter bij aflevering niet gebeurd. Niet zo erg, maar niet
volgens de afspraak. Na een mailtje mijnerzijds excuses
en een kleine compensatie. Zeer correct afgehandeld,
alles binnen 24 uur

ruime keuze koelkasten,

Zal zeker aanbeveling doen. een en ander misschien afhankelijk van artikel en prijs.

de correcte levering en afhandeling komt prettig over. Kan niet beoordelen hoe reparaties, garantie -dingen en zo worden afgehandeld. Dit is natuurlijk ook een belangrijk aspect van service.

Ruud010 24-07-2013 Via de website gekocht

Binnen 2 dagen vanaf het moment van bestellen tot aan de levering en installatie! De oude wasmachine afgevoerd en dit allemaal zonder extra kosten. Gewoon Top!!

Zie gemak. Verder uiterst nette medewerkers, zowel aan de telefoon als de bezorgers/installateurs

Prima keuzemogelijkheden

zie bovenstaande

Goede service en snelheid. Hele nette medewerkers en scherpe prijzen

K vd Velde 24-07-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen, snel geleverd om 14.00 uur besteld en de volgende ochtend om 10.30 al geleverd. Keurig op tijd met een telefoontje vooraf dat ze er aan kwamen. Dus zowel winkel als vervoerder: Prima gedaan!

So far so good. Vooral de service bij aflevering en betaling is goed.

fdassen 23-07-2013 Via de website gekocht

Op site zoeken en vergelijken met andere producten gaat eenvoudig en is duidelijk.

Na het bestellen en bevestigen van de opdracht kregen we een duidelijke mail met de gegevens en de afspraak wanneer de levering gaat plaats vinden. En de informatie dat we van de bezorger ook bericht krijgen wanneer de bestelling komt en ongeveer het tijdstip.
En inderdaad op de dag van bezorging al voor 8 uur een mail met de gegevens om te kunnen volgen waar de bestelling is.HANDIG
De vriendelijke bezorger was ruim op tijd.

Het assortiment is ruim voldoende.
Wij hadden meer keuze dan bij de bekende ketens.
Op de site van Bemmel en Kroon kon men meteen leveren (ook daar heb je keuze in wanneer)wat niet kon bij de bekende ketens.

Je kunt bestellen en zelf een dag bepalen wanneer je vrij bent.
En je kunt bij de bezorger pinnen.
Dat geeft veel vertrouwen na een keer te zijn opgelicht op internet en je geld weg is. Dat risico heb je nu niet.
Dat is in het voordeel van Bemmel en Kroon.Ik heb geen site gevonden waar dit ook aangeboden werd.

De site is duidelijk.

r.j.stevens 23-07-2013 Via de website gekocht

Goede en buidelijke website met voldoende info over het te bestellen produkt.

Grootste voordeel van de webshop is dat je nauwkeurig op hoogte gehouden wordt, waar je bestelde artikel zich bevindt en wat de geschatte levertijd is. Tevens een telefoontje van de chauffeur vlak voor het levermoment (15minuten voor levering) vind ik helmaal top, uitstekend. Ga zo door. Bedankt voor de goede, snelle en correcte levering. - Waalwijk.

ELemmens 23-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk het gezochte apparaat te vinden en procedure snel af te handelen. De volgende dag al in huis! Pinnen bij de levering, goed geregeld.

Vaatwasser werd op tijd geleverd en een etage naar beneden gesjouwd. Prima service.

Zocht één apparaat en dat was er.

Goede en correcte service en levering. Erg tevreden.

Snelle en correcte levering van het apparaat, en zelfs naar een etage lager gebracht. Prima service.

pemasmul 22-07-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima geholpen, perfecte aflevering.

Zeer ruim assortiment, en goede prijzen

zie boven

etvl 22-07-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed bereikbaar en alles onder een dak.

Volgende dag werden mijn machines naar 2 hoog gedragen, geplaatst en aangesloten. Oude spullen afgevoerd. Alles in de prijs.

Meer dan genoeg keuze en goed advies.

Goede service. Per abuis stond nog een oude 'gratis wasmiddelen actie' op de machine. Dankzij Bob toch nog gekregen!!

Dermout 21-07-2013 Via de website gekocht

Goede internetsite

Uitstekende service, wasmachine snel en goed geleverd op de afgesproken tijd. Even misverstand over meenemen oude wasmachine, maar na telefoontje was ook dat na twee dagen adequaat opgelost.

Mijn gekozen wasmachine was niet voorradig en ik kreeg een voorstel voor een nieuwer type van hetzelfde merk voor de afgesproken prijs

Gewoon hele goede ervaring meegemaakt, dat zie je wel eens anders met bestellingen van grotere apparatuur!

Zie alle genoemde punten hierboven. Ook telefonisch bij oplossen misverstand netjes te woord gestaan, servicegericht.

Cindy janssens 20-07-2013 Via de website gekocht

Alles is zeer correct en volgens afspraak verlopen.

Veel keuze en duidelijk veel goedkoper dan in België!

De moeite om te proberen!

Alles is zeer vlot en heel correct verlopen. Fijn !

mamaricajanes 20-07-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Fijn op je gemak een keuze maken!
Super te woord gestaan,
prima uitleg over de apparaten!
Gezellig winkelen bij Bemmel&Kroon.
De koop is gesloten naar volle tevredenheid

De service prima..
Goed op de hoogte gehouden,
via e-mail en telefoon
hoe laat en wanneer bezorging.!

Het assortiment is dik voldoende!!,
de prijzen zijn ook een dikke voldoende

Het is fijn winkelen en er een keus voor elke
portemonnee!

De winkel is mooi en leuk ingedeeld . Fijn om zo te winkelen en te slagen, Blij met de nieuwe aanschaf!

JvdB66 19-07-2013 Via de website gekocht

Bestellen via internet gaat heel gemakkelijk.

Prima service en communicatie. Vriendelijke bezorger/installateur.

Vlekkeloos verlopen, dus waarom zou ik niet aanbevelen?

Service en communicatie zijn (voor mij) belangrijk dan de prijs; beide dik in orde (de prijs trouwens ook). En de koelkast doet het ook nog! ;-)

D. J. van Stolk 19-07-2013 Via de website gekocht

toegankelijke website. Heldere afspraak over levering

oude apparaat zonder extra kosten meenemen/afvoeren. Tijdig gebeld en door heel behulpzame medewerkers wasmachine geïnstalleerd.

breed genoeg

de praktische service+ de behulpzame medewerkers

wdenhertog 19-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, veel betaalmogelijkheden.

Zeer vlotte bestelling van een apparaat dat niet op voorraad was. De monteur belt een half uur tevoren, zodat je niet thuis hoeft zitten wachten en was er een kwartier na het begin van de opgegeven besteltijden. De monteur was deskundig, netjes en vlot.

Zie boven.

mandelieu 18-07-2013 In de winkel gekocht
Forepark

mamijekr 18-07-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Prettige winkel overzichtelijk, goed advies van de verkoper.

Wat je besteld wordt keurig bezorgd,
personeel is erg goed en netjes!!!!
Monteur die het komt plaatsen werkt zeer correct en nauwkeurig.

Keus genoeg en voor elk budget!

Gewoon Goed.

goedem 18-07-2013 In de winkel gekocht
Fore park Den Haag

ze zitten in de buurt en leveren snel

beantwoorden alle vragen goed en denken mee

goed

We kochten een wasmachine, vaatwasser, magnetron en koelkast. Snelle levering en de monteurs werken netjes.

Het is duidelijk wat je kunt verwachten. Ze bellen van te voren. De vaatwasser van 3 maanden geleden werd netjes gemonteerd zonder de houten vloer te beschadigen.

gerard teunisse 18-07-2013 In de winkel gekocht
Den Haag Fore pARK

product was zeer makkelijk te vinden

de montage is door Bemmel en kroon verricht. (vervangen kookplaat).
Er moest in het graniet gezaagd worden om de inductie plaat te monteren. Niets dan lof. Perfect uitgevoerd

zeer ruim

Uitstekende zorg van het winkelpersoneel in den haag en nazorg.

Aandacht voor de klant, Zeer goede service. Proberen op alle mogelijke manieren te helpen. Lof.

Broekies 17-07-2013 Via de website gekocht

Bestelling zou tussen 2 en 5 uur bezorgd worden, maar dit werd 17.30 uur. Ik weet dat bezorgers zeer onder druk staan uit ervaring, dus de bezorgers valt niets verwijten over de te late bezorging. De koelkast staat nog ingepakt omdat wij deze over een poosje pas in gaan bouwen, maar we gaan er vanuit dat de koelkast in orde is.

Petrabergen 17-07-2013 Via de website gekocht

Snel en makkelijk besteld

Snel geleverd

Snelle accurate levering!

De bestelling ging voorspoedig, we werden goed op de hoogte gehouden van de status en binnen een dag was de stofzuiger al in ons bezit!! Geweldig!

Layla2006 16-07-2013 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig contact en 100% tevreden met beantwoorden van vragen.
Eerlijk en deskundig advies.
Ook zeer klant gericht

Zie mijn motivatie hierboven

Nogmaals: Zie hierboven. Zij verstaan de kunst van GOED KOOPMANS GEBRUIK.

Gromme Donster 16-07-2013 Via de website gekocht

Goede webshop met mooie prijzen. Maar die heb ik niet eens gebruikt, want ik heb telefonisch besteld. Ook handig, die wordt nog op koopavonden vanuit de winkel afgehandeld. Uitgestelde levering is erg handig en de track en trace is geweldig: je kan de koerier letterlijk aan zien komen op google maps. En je kan betalen bij levering met pin, mooie extra optie. Mijn levering was helaas misgegaan. Kan een keer gebeuren, maar hier zijn ze erg netjes mee omgegaan. Heb zelfs financieel een tegemoetkoming gekregen en een onderhoudspakket. Ook hebben ze verschillende keren gebeld en er echt aandacht aan besteed.

El-Patrol 16-07-2013 In de winkel gekocht

Is al gebeurd !

Vriendelijk en service.

diesel2 15-07-2013 Via de website gekocht

site is overzichteljk

Het bedrijf houdt je heel goed op de hoogte m.b.t de status van de bestelling.We hadden gebruik gemaakt van de GRATIS extra service. de vervoerder heeft keurig ons oude app. mee retour genomen maar heeft het nieuwe app. niet uitgepakt, niet gecontroleerd op schade en ook de verpakking niet meegenomen. Het was vrijdag eind van de middag dus waarschijnlijk wilden ze graag snel het weekend in.

zeer ruime keus en snel leverbaar

Betrouwbaar en goede afwikkeling

Perfecte afhandeling van de bestelling. Jammer van de afleverpuntjes.

braban 15-07-2013 Via de website gekocht

Uitstekende service (ook van het collega-bedrijf dat de koelkast kwam plaatsen). Snelle levering en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Voor herhaling vatbaar !

jannekedeboer 15-07-2013 Via de website gekocht

Snel bezorgd, makkelijke site

Binnen een dag geplaatst en bezorgd

Voordeligste keuze, goede service

afra2 14-07-2013 Via de website gekocht

Online bestelling verliep vlot en er werd keurig, en snel, gereageerd op mijn vragen

Een tevreden klant vertelt dat ook aan anderen

Het enige dat niet conform afspraak was, was dat ik helaas geen mail ontving de dag van tevoren met de verwachte aflevertijd.

Blondini 14-07-2013 Via de website gekocht

Prima, installeer kosten wel aan de hoge kant €90,-

Prima, kregen de bevestiging dat de vaatwasser die we besteld hadden niet meer aanwezig bleek dus dat we de opvolger voor dezelfde prijs zouden ontvangen.

Het zelf kiezen van een datum is service gericht! Daarnaast krijg je een dag van te voren het dagdeel per email bevestigt en bellen ze je op dezelfde nog op om door te geven dat ze er bijna zijn!

Poldermick 14-07-2013 In de winkel gekocht

Wanneer je over een auto beschikt is B&K Forepark prima bereikbaar. Ook met Randstadrail is het goed te doen.

We twijfelden zeer of onze keuze combi-magnetron wel de juiste zou zijn. De man bij B&K bleek over de juiste expertise te beschikken om ons te kunnen overtuigen.

We hebben niet echt uitgebreid rondgekeken, maar wat we in één oogopslag zagen, was niet kinderachtig.

Hun service is uitstekend !

Zowel de begeleiding van B&K om tot de aankoopbeslissing te komen als de installatie door AJTEC hebben ons hart voor deze leverancier gestolen. B&K was ons aanbevolen door ATAG-NEDERLAND

Carlokuiper 13-07-2013 Via de website gekocht

Een telefoontje is genoeg om een bestelling te plaatsen

Telefonisch advies, geen gedoe bij bezorging

Zeer veel keus

tweewk 12-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website. Afspreken kloppen helemaal. Betalen via internet.

Chauffeur nam 15 minuten voor aankomst contact op. Netjes uitgepakt en verpakking meegenomen. Zeer attent gevraagd om iets onder het apparaat te leggen ivm mogelijk beschadigen houten vloer.

Meer dan voldoende keuze binnen de productgroep. Prijs mooi concurerend.

Prima zaak, beveel ik zeker aan.

Niets op aan te merken.

avassys 12-07-2013 Via de website gekocht

In enkele muisklikken was het artikel besteld. Pinnen aan de deur: ideaal.

Met diverse e-mails goed op de hoogte gehouden

Ruim assortiment

Zie hiervoor

Alles ging perfect

miesenmies 11-07-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site. Kan makkelijk een offerte online aanvragen. Had mijn wasdroger ergens anders goedkoper gezien en een offerte aangevraagd en kreeg daar zeer spoedig reactie op.

Woensdag besteld en donderdag in huis. Netjes in de badkamer gezet met tussenstuk.

Niet een heel breed assortiment, maar wat ze leveren is kwaliteit

Snelle levering. Nette levering en duidelijke website

Zeer tevreden over de winkel/webshop. Heb eerst bij correct rotterdam gekeken maar kon daar op de site de leveringsvoorwaarden niet duidelijk vinden. Heb hier uiteindelijk het zelfde product voor de zelfde prijs gekregen met wel duidelijke leveringsvoorwaarden.

Greta23 11-07-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

alles kunnen kopen wat ik nodig had. Veel verschillende merken aanwezig in showroom, waardoor je ook goed kunt vergelijken.

Ben tevreden over levering, uitleg en afhandeling van vragen via de telefoon.

Makkelijk parkeren, vriendelijke ontvangst door medewerkers, niet opdringerig en goede uitleg over de producten. Levering volgens afspraak en keurig afgehandeld. Alles kunnen kopen wat ik nodig had. Veel verschillende merken aanwezig in showroom, waardoor je ook goed kunt vergelijken. Ik ben tevreden over de levering van de goederen, uitleg en afhandeling van vragen via de telefoon

phpeute 11-07-2013 Via de website gekocht

Super service! Ik kon pinnen bij de bezorging. De oude wasmachine werd meegenomen en de nieuwe werd geplaatst. En dat allemaal twee trappen op en af met een loodzware Miele wasmachine, zonder de boel te beschadigen. De installateur had tevens ook nog wat handige tips over de plaatsing en het gebruik. En hij was zo vriendelijk de wasmachine en de droger van plaats te verwisselen (ivm de openslaande deuren).

cameron1953 11-07-2013 In de winkel gekocht
leidschendam

ruime keuze

ruime keuze en zeer vriendelijke behandeling en goeie info over het product

winkel is makkelijk bereikbaar. personeel zeer vriendelijk. ruime keuze in de artikelen.

Germ3833598 10-07-2013 Via de website gekocht

6,7

Gemakkelijke site, gemakkelijk besteld, duidelijke bevestigingen via email. Je kan ook een datum&tijd aangeven wanneer het geleverd moet worden, zodat je zeker weet dat je dan thuis bent.

Volgens de website was de levertijd 2-5 dagen, het duurde uiteindelijk 21 dagen voor het product geleverd kon worden. Het was namelijk niet op voorraad, en moest nog geleverd worden. Dit werd helaas niet door Bemmel en Kroon zelf gemeld, maar pas na navraag (na anderhalve week) aangegeven. Ben toen wel vriendelijk behandeld, maar helaas kon toen niet een verwachtte levertijd aangegeven worden.

De prijs kan goed zijn, maar denk niet dat je van een voorspelde leverdatum uit kan gaan

zielepoot 10-07-2013 Via de website gekocht

correcte info.

goede service

moest besteld worden

na afspraak verliep alles volgens plan

helamaal niets op aan te merken. In ieder geval een aanrader deze zaak!

jaap huisman 09-07-2013 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Lekker dicht bij en koopavond

Relaxed ontvangen. Lekkere koffie gekregen

Was volop keuze

Omdat wij dik tevreden zijn

Mooie showroom. goede parkeergelegenheid, vriendelijke mensen

BlackBeauty0313 09-07-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De site is zeer gebruikersvriendelijk, echter bestel ik liever in de winkel. Ook daar niets dan goeds, duidelijk, overzichtelijk opgestelde apparaten.

Ik ben al jaren klant bij Bemmel&Kroon. Je wordt er super geholpen, daar kunnen veel winkels een voorbeeld aannemen!.

Mijn eerste keuken gekocht in '99, toen niet de duurste inbouwapparaten gekozen. Vorig begaf de koelkast het en dit jaar pas de vaatwasser en combi-oven. Zeer klant- en vooral vrouw vriendelijke verkopers, hebben goede product kennis. De ruim opgezette winkel in Zoeterwoude is modern en toch warm aangekleed. Echt een aanrader dus B&K!

sververs 08-07-2013 Via de website gekocht

marcel van paridon 08-07-2013 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon hanteert een laagste-prijs-garantie, dus voor de laagste prijs haal je het nu bij een betrouwbare dealer (ik vond de naam "Bemmel & Kroon" ouderwets degelijk klinken en vermoedde een bedachte naam, maar Siemens vertelde me dat dit al jaren een erkende dealer is, die pas kort via internet actief is). Als je Bemmel & Kroon een email stuurt met de laagste prijs, krijg je direct een offerte die lager is. Over gemak gesproken!

Ik had een inductiekookplaat en combi-oven bij Bemmel & Kroon besteld. Bij aflevering is de doos van de loodzware oven gescheurd. Toen ik twijfelde of de oven daar niet onder geleden had, werd door Bemmel & Kroon meteen voorgesteld de oven om te ruilen. Hulde! Ouderwetse service.

Op mij komt de zaak zeer betrouwbaar over. Op mails wordt direct gereageerd - en dat omruilen was toch echt een schoolvoorbeeld van "service".

Mij was de naam "Bemmel & Kroon" onbekend, maar hij klonk zo betrouwbaar, waardoor ik dacht dat het de zoveelste naam van de 1-2-3 Keukenknaller was. Siemens vertelde mij echter dat Bemmel & Kroon een oude afnemer was en sinds kort ook actief via internet. Omdat ze een laagste-prijs-garantie geven, had ik de beide spullen nog goedkoper dan voornoemde keukenknaller. Ze werken met een transportbedrijf waarvan de chauffeurs buitengewoon behulpzaam zijn (waren). En toen er even iets fout ging (leek te gaan), werd dat meteen fantastisch opgelost!

Legostoo 07-07-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpsstraat!

Eerst voorkijken en dan naar de winkel!

prima service in de winkel goede toelichting over verschillende apparaten, kom je niet veel meer tegen dat de klant aandacht krijgt. perfect

Om dereden die ik hierboven al beschreef, ik kom ook al jaren bij deze winkel.

ik vond het een prettige enadering, ik voelde me eindelijk weer eens klant waartijd voor was. De manier waarop men met bezorging om gaat ook geweldig, een dag ervoor een mail een half uurtje voordat. Men komt een bellteje. Perfect hier kunnen vele winkels van leren!!!!!!

Kethandraxx 07-07-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke voorwaarden. Afrekenen kon op een mobiel pinapparaat, wat het bestellen laagdrempeliger maakt.

Zeer vriendelijke monteurs. Gratis "Extra service", dit houdt in dat ze het apparaat direct op de juiste plek aansluiten.

Beste ervaring die ik in tijden heb gehad bij de aanschaf van een product.

Dit verdient niets minder dan een dikke 10!

theovg53 06-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijke website goed overzicht.

Goede service ,makkelijk telefonisch bereikbaar.

Een goede service en een goede aflevering.

Een goede service en een goede aflevering.