Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Juan stienen 03-12-2018 Via de website gekocht

Snel vriendelijk en accuraat

Prettige site zeer goede service telefonisch snel bereikbaar en vriendelijk en behulpzaam!Bij aflevering goed te volgen via track and trace en leuke humorvolle jongelui.

Sas 03-12-2018 Via de website gekocht

geweldige service

duidelijke omschrijving van product, na bestelling goed op de hoogte gehouden van bestelling en ondanks het feit dat het product niet op voorraad was toch snel geleverd. Netjes een half uur van te voren een sms ontvangen. Product door zeer klantvriendelijk personeel afgeleverd en aangesloten. top

thea 03-12-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Ik ben zeer tevreden over de site, makkelijk te benaderen. Nog telefonisch contact gehad, erg vriendelijk en behulpzaam. Vervolg van levering ook erg goed.
Vriendelijke mensen.

Bart 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en tegen een scherpe prijs. Grote voorraad en een grote keus in de webshop. Netje op tijd thuis bezorgd.

Maykel 03-12-2018 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Eigenlijk nog nooit zo'n snelle en correcte afhandeling van een aankoop meegemaakt. Met name een dikke pluim voor het callcenter

EvelienvanHemert 03-12-2018 Via de website gekocht

Supergoede wasautomaat, levering kan beter

De wasmachine van Miele is geen goedkope wasmachine, maar wel een hele goede, dus wij keken er enorm naar uit dat hij zou komen, en al binnen 24 uur geleverd klonk helemaal te gek. het tijdsvak was tussen 12 en 16 uur, maar de chauffeur belde dat ze al 11:50 kwamen. Ik moest mijn dochter halen dus na wat aandringen van de chauffeurs omdat zij niet konden (of wilden) wachten, spraken we af dat de schilder ze binnen zou laten en dat ze zouden wachten tot ik er weer was. 12:02 kwam ik naar huis gerend met mijn dochter aan de hand, en toen reden ze net weg. de schilder laten tekenen, geen uitleg en geen idee wat ik moest doen met de aangesloten wasmachine. Uiteindelijk konden we alles vinden in het boekje van Miele zelf, maar dit lijkt me geen goede manier om een wasmacine van 1400 euro te leveren.... Mocht je nog niet afgehaakt zijn met lezen: de wasmachine zelf is echt superfijn! de wifi is zo ingesteld, en met de gebruiksaanwijzing is je zo duidelijk hoe je hem kunt laten draaien. 9 kilo in de trommel is echt veel! het twindos systeem hoefde niet zo van mij, maar ik ben helemaal om. erg makkelijk in gebruik en een lekkere geur van het wasmiddel. prettig dat ik dat gedoe met wasmiddeldosering nu niet meer zelf hoef te doen. Maar goed bestel de machine dan maar bij CoolBlue, die jongens kwamen de droger brengen, en hier was de service op en top.

Soraya 03-12-2018 Via de website gekocht

Super Service!

Ik ben blij omdat de service goed is.. Momenteel zwanger van de eerste en zo fijn dat alles voor mij werd aangesloten en een proef wasje werd gedraaid. Top service en voor herhaling vatbaar als ik andere dingen nodig heb😍 van te voren kreeg ik een smsje dat het werd geleverd en hoelaat. Een paar dagen geleden een mailtje met de gegevens en een track en tracé code

PC van der Groen / Antwerpen 03-12-2018 Via de website gekocht

Fijne ouderwetse service!

B&K gekozen wegens beste prijs / kwaliteit en type naar aanleiding test van de consumentenbond. Ons model wasdroger was helaas niet meer leverbaar, voorstel was een nieuwer model voor dezelfde prijs als de oudere. Apparaat werd snel bezord.
Hopelijk is dit model net zo goed als die uit de test van de consumentenbond ;-).

Loes 02-12-2018 In de winkel gekocht

Inbouw koelkast met vriezer vakkundig en snel

De koelkast met vriezer van het merk ATAG voor inbouw met opdekdeuren was snel aangeschaft. Goede voorlichting. Vakkundig en snel geplaatst ondanks dat het installatiebureau het ontzettend druk had. Zeer tevreden en ook super dat je nog naar een winkel kunt met zeer veel keuze en advies

Dick 02-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede service maar installatiedag niet helder

Inductiekookplaat tegen de allerlaagste prijs in Nederland kunnen kopen en daarop nog een kleine korting, Een dikke tien! Maar omdat niet aangegeven wordt dat installeren alleen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag mogelijk is en ik alleen op woensdag kan werd ik teleurgesteld. Dit heb ik doorgegeven, hopelijk passen ze dit aan. Maar de installatie is top uitgevoed! Daarom een verdiende 8.

N. 02-12-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen en goed geleverd

Bestelling telefonisch geplaatst zodat er overleg kon zijn over bezorging op 1e etage. Snel en goed geleverd, op de verdieping, en op tijd!

Tom 02-12-2018 Via de website gekocht

Alles prima geregeld

Mede gekozen vanwege het cijfer bij Kieskeurig. Prima service met snelle en correcte antwoorden op mijn vragen.

65+ 02-12-2018 Via de website gekocht

Bij deze shop was te vinden wat wij zochten en wel een koelkast zonder vriezer en inbouw met A+++ en dat met snelle levering.

Rob de Groot 02-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Leverafspraak even schrikken maar viel mee.

In de winkel was uitleg en service zeer goed. We besloten snel om te kopen. In ons geval een oven zou een week later afgeleverd worden.
Een dag van tevoren kregen we per mail bericht dat we konden kiezen uit aflevertijd tussen 08:00 -22:00 of 09:00 -17:00.
Daar was ik niet blij mee. Via internet kon ik daar niets aan veranderen. Als ik dat geweten had had ik anders besloten. !
Maar gedurende de dag kreeg ik een mail met een preciezere tijd in de middag en ongeveer een uur vooraf een SMS bevestiging. Daarmee viel het toch nog mee.
Ze namen de oude oven mee, maar jammer dat ze de verpakking plastic/karton en piepschuim van de nieuwe oven niet mee terugnamen.

Marco 02-12-2018 Via de website gekocht

Super winkel! En service!

Klantvriendelijke winkel,
Netjes geholpen aan de telefoon.
En de service van de wasmachine was uitstekend.
Netjes indicatie gegeven hoe laat de bezorger zou komen leveren.

Toppie super blij!

Shoed 02-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering. Koelkast laten inbouwen ik vind dit een prima service kost 95 euro maar is het zeker waard.

matthieu 02-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en fijne service

Mijn vries-koelcombinatie in de garage had het plots begeven. Via google en zoekmachines hier terecht gekomen. Keuze gemaakt en eerst even gebeld of het nieuwe appararaat op voorraad was. JA hoor :) via internet de bestelling afgerond en binnen 24 uur stond mn nieuwe ijskast al ! Prima snelle en correcte service en via track en trace te volgen. En dat allemaal op vrijdag middag vlak voor de sinterklaas en kerst drukte. Echt super !!!

matthieu 02-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering !

op zoek naar een redelijk geprijsde koel-vriezer als tweede apparaat in de garage. want de vorige was kapot gegaan Kwam via zoekmachines op dit model. Eerst even gebeld en ja hoor kan direct geleverd worden. De bestelling via website afgerond. Binnen 24 uur keurig geleverd en in werking gesteld. Je wordt keurig op de hoogte gehouden met track & trace ! SUPER !!

Markra 02-12-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Vlotte en nette levering. Afspraken zijn duidelijk en worden nageleefd. Vooraf is duidelijkwelk tijdsblok product geleverd wordt, kort van tevoren extra info over exacte tijdstip zodat je niet onnodig lang zit te wachten.

Chequita 02-12-2018 Via de website gekocht

Excellent service

Ik heb nog nooit ergens zo snel een reactie gekregen op mijn vragen per email of op mijn bestelling, een betere alternatief gekregen. Mijn bestelde droger was niet meer beschikbaar en ze hebben mij een alternatief aangeboden, wat een opvolger bleek van mijn bestelde droger. Daarna had ik besloten om voor mijn dochter nieuwe spullen bij hun te bestellen en heb binnen 3 minuten een offerte gekregen! Super, super goede service. Top!

Wil Hoek 01-12-2018 In de winkel gekocht

Vertrouwde klant afhandeling

Ruim opgezette shop met vertrouwd personeel met een duidelijke en deskundige uitleg.
Locatie is ook goed gekozen met veel parkeer ruimte.

Maarleveld 01-12-2018 In de winkel gekocht

Bosch WTYH8770NL warmtepomp droger

Ik ben super geholpen en mijn Bosch warmtepomp droger is keurig afgeleverd, ik wist al precies welke machine ik wilde maar wilde dit wel in een winkel kopen en niet online mede ook omdat ik wilde zien wat voor bedrijf het was.

Anton de Jong 01-12-2018 Via de website gekocht

levertijd en bezorging op verdieping erg onduidelijk

Levertijd pas bekend bij aankoop.
En bezorging in de woning op verdieping ook duidelijk bij aankoop via internet

Roelant 01-12-2018 Via de website gekocht

Goede bezorging en uitstekende service!

De gekozen wasdroger bleek niet meer beschikbaar, dus werd de next best voorgesteld met minimaal net zulke goede eigenschappen. Vanwege de extra service werd hij op de 2e verdieping aangesloten en de oude gratis meegenomen. Klasse service!

Martin 01-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke goeie service!

Levering was zoals gezegd. Volgende dag in huis met duidelijke tijdsaaanduiding op de dag zelf. Bestelling is verder prima verlopen zonder bijzonderheden.

best nr 399250 fac nr 724667 01-12-2018 Via de website gekocht

goede prijs snel geleverd

Eenvoudigweg ik ben heel tevreden. Ik kende het bedrijf niet daardoor wou ik niet vooraf betalen maar het vertrouwen is nu optimaal.

E. R. Van der Ven 01-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Had hier al een wasmachine gekocht en de uitstekende service en kwaliteit en de prijs, heeft mij ertoe gebracht mijn koelkast ook hier te kopen.

T 01-12-2018 Via de website gekocht

Een verademing van een service

Supersnelle communicatie na het bestellen van onze producten. In eerste instantie alleen een wasmachine gekocht, maar door de goede service ook een droger gekocht. Ook aflevering en aansluiting ging vlekkeloos. Zou hier zeker nog een keer bestellen :).

Volkerijk 01-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Meedenken met de klant en vlotte afhandeling en oog vaoor de klant.gehandicapten toilet was prima in orde

Astrid 01-12-2018 Via de website gekocht

Perfect afgehandeld en snelle, correcte levering!

Op zoek naar een nieuwe stofzuiger - eentje gekozen en die vonden we in deze winkel met een flinke korting! Altijd fijn. Nooit eerder iets hier besteld, maar onze ervaring zorgt dat we dat met vertrouwen weer zouden doen.

Atilla 01-12-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Oude koelkast niet retour mee genomen omdat ze geen plek hadden in de wagen. Moest maar een nieuwe afspraak maken volgens bezorger :-(

Edwin hus 30-11-2018 Via de website gekocht

geweldig service Bemmel en kroon

donderdag 29 november in de avonduren besteld en een dag later bezorgd op drie hoog top service Bemmel en kroon

Astrid 30-11-2018 Via de website gekocht

Service kan beter!

De doos van ons product was aan de onderzijde helemaal open en beschadigd. Wij wilden hierdoor ons product zien. De bezorger gaf aan maar 6 min voor bezorging te hebben en het product niet open te willen maken. Hij begreep ons wel en bleef uiteindelijk toch wachten en de doos geopend. Je merkte dat hij zich aan een bepaalde tijd en afspraken moest houden waardoor de service slechter werd. Wat niet zozeer alleen bij de bezorger lag maar ook aan de eisen die hem gesteld worden. Hierdoor niet te spreken over de manier van leveren! Ondanks de tijdsdruk moet de service goed blijven.

Marjan 30-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden en aan te bevelen

Bemmel heeft faire prijzen en snelle levering, nette bezorgers. Bedrijf komt zijn afspraken na. Dit was niet mijn eerste bestelling en zeker niet mijn laatste bestelling

???? 30-11-2018 In de winkel gekocht
forepark

geweldige service

chauffeur kon niet direct vinden waar het was maar via mobiel kon ik het oplossen. hij heeft wel het pakket bezorgd met extra moeite waarvoor dank. doe volgende keer weer aankoop bij bommel en kroon.

Diterwich 30-11-2018 Via de website gekocht

Alles keurig verzorgd en geregeld

Een winkel die op elke vraag een juist antwoord weet.
Door gebruik te maken van de inbouwservice heb je nergens omkijken naar en wordt
alles perfect geregeld en de oude spullen meteen afgevoerd.
Prima service

Johan 30-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude RD

UItstekende voorlichting en goede aanbieding

De winkel is op korte afstand en werd ons aanbevolen door vrienden die er ook keuken toestellen hebben gekocht.

Ernst 30-11-2018 Via de website gekocht

Just in time

Uitstekende eerdere ervaring met dit bedrijf, goede service en afspraken worden ook stipt nagekomen. Kortom uit de kunst

Douwe 30-11-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd en p reachtig apparaat

Prachtige aanbieding, eindelijk iemand die voordeliger is dan de grote concerns. Levering deskundig en vriendelijk. Helemaal top!

Marco 30-11-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Duidelijk, gemakkelijk, voordelig en goed.
Levering volgens afspraak en precies op tijd.
Een echte aanrader!

van Brouwershaven 30-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en alles op tijd geleverd.

wij vinden Bemmel & Croon een mooie zaak en heeft ook goede spullen wij hebben hier al vaker iets gekocht en het bevalt steeds weer prima.

Carla Rotterdam 30-11-2018 Via de website gekocht

Meedenkend en topservice

Bij de klantenservice waren ze zeer meedenkend over de bezorging van de wasmachine vanwege een ongelukje mijnerzijds, uiteindelijk samen het goede moment gevonden. Op de dag zelf is alles top afgeleverd, snel geïnstalleerd door aardige gasten en alle troep netjes opgeruimd, inclusief de oude wasmachine(s). Wel een tip, de afdichtdoppen voor de transportbeveiligings-gaten zaten in de gesealde zak met papieren. Die zijn dus over het hoofd gezien en nu nog moeilijk te plaatsen. De wasmachine draait er niet minder om. Sowieso was die ook nog eens heel goed geprijsd, de prijs-garantie is niet van toepassing geweest want nergens anders goedkoper. Zelfs niet met dat tientje extra voor de installatieservice. Al met al een prima, deskundig bedrijf met de juiste service zoals het hoort!

Ram. van Sluijs 30-11-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Eerlijk advies

Omdat onze weinig gebruikte AEG wasdroger al binnen 6 jaar de geest gaf, het bleek achteraf een bekende dure reparatie, moest er een andere wasdroger komen. BIJ navraag bij vrienden en bekenden, bleek al gauw dat de aanschaf van een Siemens droger een verstandige keus zou zijn. Na het bepalen welk type het zou worden kwam de vraag wie verkoopt deze en wat gaat het kosten. Zoals eerder ervaren ga je bij allerlei " grote" zaken kijken en wat blijkt, ze hebben het type niet of je betaalt de "volle mep". Dus weer naar Bemmel en Kroon want ze zijn per saldo toch weer goedkoper. Na uitleg wat wij wilden, adviseerde René van Bemmel ons een ander type te nemen. Omdat deze aanschaf ons ongelegen kwam en ook weer duurder was, maakte mijn vrouw dit kenbaar. Toen de hr. van Bemmel dit hoorde gaf hij aan dat als we tot aankoop besloten, hij er nog een aardig bedrag zou afhalen. Zo gezegd zo gedaan en de volgende dag werd de machine gratis gebracht en boven gezet.

Gijs Van De Wijdeven 30-11-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf! Goede en snelle service!

Via een advertentie in BN Stem een wasmachine gezien bij Benmel en Kroon. Black Friday deal. Goede prijs! Online besteld en binnen een week geleverd. Zeer nette communicatie van het eerste contact tot de levering. Ook de nazorg is geregeld! Top Bedrijf! 100 punten!

W. Jongmans 30-11-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Goede bemiddeling bij transport

Had een verhuisbedrijf nodig om de amerikaanse koelkast naar de 1e etage te takelen. Verkoper heeft er voor gezorgd dat het apparaat in de ochtend geleverd werd waardoor we in de middag op het afgesproken tijdstip konden takelen.

Sonja 30-11-2018 Via de website gekocht

Waar voor scherpe prijs

Mijn cijfer had een 10 kunnen zijn als tijdens de bestelprocedure meer duidelijkheid was geweest omtrent het feit dat het product niet op voorraad was zoals beloord, maar in feite eerst besteld moest worden bij de fabrikant. Dit werd pas bekend op het moment dat ik het product al betaald had. Desalniettemin toch een dikke 9, omdat vanaf dat moment alles heel duidelijk gecommuniceerd werd. Iedere stap werd gemaild en ook de levering is heel netjes afgehandeld.

Paul 30-11-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste en super snel

's avonds om 21:00 uur een diepvries besteld en de volgende dag al om 15:00 uur binnen.
En ik kon bij op een minuut of 10 volgen waar en wanneer ik chauffeur kon verwachten.
Super!!!

Rob H 29-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Scherpe prijs en goede service!

Duidelijke informatie tijdens het hele traject van aankoop tot plaatsing van de nieuwe vaatwasser. Alles verliep volgens afspraak. Zeer tevreden.

Ronald 29-11-2018 Via de website gekocht

Probleemloze aankoop en levering tegen een zeer scherp.

Shop gekozen op basis van laagst vindbare prijs en goede reviews. Bij een internetaankoop zijn maar heel weinig beoordeelbare componenten. Daarbij is dit een éénmalige aankoop en dus een éénmalige op zich staande ervaring. Daarom is het geven van een 10 wat overdreven. Bestelproces is in ieder geval transparant en de bezorging verliep volgens informatie op website.

Miriam 29-11-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Snelle levering, goed service

Prettige winkel met geduldig en eerlijk personeel. Genoeg keuze uit een ruim assortiment en voorraad.