Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk 19-01-2019

Vaatwasser Siemens besteld ordernr. BKI732143, inclusief installatie. Installatiebedrijf Ajtec verzorgt dat. Bij maken van afspraak bleek dat ik verkeerde variant had besteld. Contact gelegd met verkoopmedewerker Bemmel en Kroon. En hij loste dat heel flexibel op, geen gedoe of gemaar. Plaatsing kon daardoor op afgesproken tijd plaatsvinden. En Ajtec deed dat prima, goede communicatie, je weet op tijd wanneer de monteur komt en prima installatiewerk. Geen omkijken naar. Kortom een mooi voorbeeld van uitstekende service en prima samenwerking. Zo hoort het!

Rick 19-01-2019

De beste prijs, beschikbaarheid en snelle levering. Daarnaast uitstekende bezorgdienst met zelfs track&trace waar de auto zich bevind en een half uur van tevoren een sms, zeer klantgericht en professioneel! Order BKI735727

Karin 19-01-2019

BKI736001 Super zaak. Online besteld naderhand mailtje gehad dat de droger niet meer verkrijgbaar was. En toen een andere droger aangeboden gekregen die duurder was. Ik zeg top geregeld. Binnen 1 dag was de bestelling in huis. Super zaak. Zal het iedereen aanraden

Huub 19-01-2019

Goede service. Wasmachine die ik gekozen had was niet meer leverbaar. Kosteloos een duurder exemplaar gekregen. Goede levering. Snel.

A. Vonk 19-01-2019

Vriendelijk en deskundig hulp gekregen zonder opdringerig te zijn. Dat is prettig. Mooie showroom en overzichtelijke opstelling.

Rvdv 19-01-2019

Mijn eerste bestelling bij Bemmel & Kroon. Bestelproces, statusupdates en levering allemaal top. Enige minpuntje vind ik dat creditcard betaling niet tot de mogelijkheden behoord. Als ze bij volgend product weer scherp geprijsd zijn bestel ik er weer.

B van Sandijk 18-01-2019

Wij zijn naar de winkel geweest, de wasmachine hadden we ook bij Bemmel en Kroon gekocht, waarbij we erg tevreden over waren, nu ook een droger gekocht bij Bemmel en Kroon, we kregen goed advies, en werd de volgende dag al bezorgd, ik werd 20 minuten van te voren gebeld door de vervoerder, en de droger stond snel op zolder. Kortom hele goede service, ik koop nu mijn witgoed producten voortaan bij Bemmel en Kroon.

Patrick 18-01-2019

Prima winkel. Veel artikelen in de showroom, waardoor je je een goed beeld kunt vormen van de producten. Verkopers hebben verstand van de apparatuur. Ook samenwerking met installatiebedrijf Artec is prima. Ik koop altijd mijn keukenapparatuur, wasmachines en droger bij Bemmel&Kroon. Altijd naar volle tevredenheid! Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding.

Ria 18-01-2019

Super snelle en correcte levering. Het was mijn 1e bestelling maar zal in de toekomst hier zeker terug komen.

Onko 18-01-2019

s'avonds om 21.00 wasdroger besteld, die volgende dag om 13.15 al 1ste was aan het drogen was!
vervoer top geregeld: we werden op de hoogte gehouden van alle tijdstappen
apparaat was keurig verpakt en oude apparaat werd afgevoerd

Ellen 18-01-2019

Ontzettend goede service! Alles word zo snel als mogelijk geleverd en zelfs het omruilen van een aantal apparaten verliep vlekkeloos.

Enige nadeel is dat de verkoop/offertes wat chaotisch is per mail maar met de prijs word dit helemaal goed gemaakt!

Peter Leijen 18-01-2019

Via de webshop een Bosch wasmachine WNAT323471 aangeschaft.
Alles helder, snel en duidelijk. Prijs t.o.v. aandere aanbieders beter.
Levering via Dynalogic degelijk verzorgd op de afgesproken dag en aangegevern tijdstip.
Kortom keurig verzorgd.

Remon 18-01-2019

Top, he-le-maal gelukkig met de droger en prima service, telefonisch en in persoon.

Jacob Telnekes 18-01-2019

Perfecte voorbeeld van een goede webshop.
Eenvoudig bestellen, zeer snelle en duidelijke afhandeling van de bestelling en daarnaast ook nog scherp geprijsd en geen bezorgkosten.
Transport met Dynalogic is ook zeer goed. Constant te volgen als chauffeur onderweg is en een SMS 30 minuten voor aflevering.
Kan niet beter.

tevredenklant 18-01-2019

Aankoop bij Bemmel en Kroon is me prima bevallen. Hadden de laagste prijs én levering was supersnel. Je hoeft ook niet een dag(deel) zitten wachten op de bezorger. Ze houden je steeds op de hoogte van de verwachte aankomsttijd, sms'en je een half uur voor levering. Super.

Geert 18-01-2019

Goede en keurige service! We zijn zeer tevreden over de service! We zouden zeker deze winkel aanbevelen!

Wim Twigt 18-01-2019

Zeer goed werk afgeleverd. Maar ook vriendelijk, communicatief, en luisterend.

Jess 18-01-2019

Ik heb deze week een nieuwe stofzuiger gekocht en ik ben héél tevreden over de prijs, de service en de afhandeling: laagste prijs die op het net te vinden is, netjes een e-mail ontvangen over elke stap in het bestelproces en een snelle levering... Echt TOP!

Leo Heurter 18-01-2019

Grote keuze. Nette verkopers, die geen mening opdringen maar netjes de voor- en nadelen vertellen. Prima reageerden op enige wispelturigheid i.v.m. de keuze van merk en type.
Levering keurig op tijd. Plaatsing netjes en vakkundig.

Jennifer 18-01-2019

Scherp geprijsde artikelen. Helaas 2 keer een product niet op voorraad, de klantenservice heeft uitstekend geholpen. Extra lof voor XXX

Erno 17-01-2019

Prima site, duidelijk overzicht van prijs en levertijd. Bestelde artikel werd netjes verpakt aangeleverd.

Robert B. 17-01-2019

Deze Firma in alle opzichten een prima
partner en ook de bezorging loopt heel gesmeerd !!

Guido 17-01-2019

Uitstekende website met productinformatie en -vergelijking, goede prijs en snelle levering. Gisteren besloten om een nieuwe wasdroger aan te schaffen, vanmorgen stond deze al te drogen. Bemmel en van Kroon kon als enige webwinkel de gewenste wasdroger binnen een dag leveren, andere webwinkels hadden deze niet direct op voorraad. Enig minpuntje was de transportdienst, die was niet erg vrolijk en behulpzaam.

Toos 17-01-2019

Een nieuwe wasmachine en droger besteld deze was binnen 12 uur geleverd .Bij een telefonisch contact met bedrijf werd ik goed te woord gestaan en 10 min van te voren nog even een bericht van aankomst goederen .De extra service van installeren werd niet gerekend er werd snel ,netjes en vriendelijk gewerkt .De eerste was draait al en ben positief over de machine .

Paolo ciarlantini 17-01-2019

Ik heb dit winkel op internet gevonden en door de goed aanbiedingen een wasmachine gekocht.prima kwaliteit en top prijs. De jonges (chauffeur /monteur waren top. Ik zal meer met dit bedrijf kopen.

Co Addicks 17-01-2019

Gevoelsmatig heb ik een voorkeur voor ouderwetse winkels die ook online aanbieden, dan winkels die alleen online werken, vandaar mijn keuze voor Bemmel en Kroon. Daarnaast is een score van ruim 9 op veel recensies ook veelzeggend natuurlijk.

Bij betaling via Ideal ging er iets fout, waarna ik belde en heel snel iemand aan de lijn kreeg en deze persoon zette mijn bestelling om naar pinnen bij levering. De extra kosten voor pinnen (à €4,95) had hij van de rekening gehaald. Mooie service!

Bij de levering, die uitermate soepel verliep - mijn complimenten voor de keuze voor Dynalogic - bleek de wasmachine defect. Dit bemerkte ik op maandagavond , de dag van de levering. Hierover heb ik dinsdagochtend gebeld en woensdagmiddag had ik een gloednieuwe wasmachine. Wederom complimenten voor de keuze van transporteur ook!

De service, de hulpvaardigheid, de snelheid en zeker ook de vriendelijkheid van de mensen die ik gesproken heb, maken dat ik een dikke 10 geef en deze winkel zeker zal aanbevelen aan anderen.

Hiko 17-01-2019

En dikke 10 is met name voor de goede service van Frank van de verkoop afdeling vestiging Cruquius!

Clemens J. Blaauwgeers 17-01-2019

Bemmel-Kroon was voor ons een onbekende winkel. Edoch, wij waren op zoek naar een koelkast zonder vriesvak en tafelmodel in de A+ klasse. Bemmel-Kroon lieten die zien op hun website. Er stonden duidelijke foto’s en beschrijving bij. Ook de voorwaarden waren duidelijk. Al met al was het duidelijk dat wij niet verder hoefden te zoeken. Dus bestelling afgerond. Reeds de volgende dag geleverd met een besteldienst die ons van uur tot uur op de hoogte hield over de plaats waar onze bestelling was. SUPER

Peck 16-01-2019

Wat je ziet is wat je krijgt. Prima site met alle relevante informatie. Duidelijke levervoorwaarden en ook een prima prijs.
Dit keer een gaskookplaat gekocht. Oude was helaas kapot gegaan.
Alles prima thuis afgeleverd. Zeer tevreden

John 16-01-2019

Wij zochten een vaatwasser.De verkoper was deskundig, niet opdringerig en nam alle tijd voor ons.
De levering en installatie gebeurden ook vakkundig.

J. Uitzetter 16-01-2019

Aan de telefoon klantvriendelijk geholpen, verder de levering ook prima verlopen.

Leon de Roij 16-01-2019

wij hebben een artikel gekozen via de consumentenbond en kwamen bij u uit als goedkoopste en volgens u gegevens was de stofzuiger voldoende op voorraad maar helaas hij bleek door u niet meer leverbaar te zijn wel raar daar hij bij anderen winkels nog volop te koop is en er bij miele geen productie stop is op deze zuiger we hebben een anderen goed koperen gekregen voor het zelfde geld dit vonden wij ondanks het kleine verschil ook raar maar dit hebben we maar genomen om dat we zonder stofzuiger zaten verder is alles netjes en binnen de afgesproken levertijd afgehandeld
M.V.G l de Roij

Willem 16-01-2019

Mijn bestelde artikel voldeed aan mijn verwachting was stukken goedkoper dan bij andere aanbieders. Ook de levering was heel snel.

Enny Schmitz 16-01-2019

Bij zoektocht op internet bleek bij Bemmel en Kroon het product het goedkoopst te zijn. Snelle reactie en goede service! Overzichtelijke mail met alle noodzakelijke informatie en duidelijke factuur met mogelijkheden tot betaling. Vooral de afrekening via pin bij aflevering aan huis heel fijn. Voor de dag van bezorging informatie over tijdstip, de super aardige bezorgers laten onderweg nog even weten wanneer precies zodat je weet waar je aan toe bent. De koelkast (in mijn geval) zou worden afgeleverd tot aan de drempel,vermeld op factuur maar door mij niet opgemerkt . Misschien omdat in mijn huis geen enkele drempel te vinden is? Voor een kleine vergoeding werd het apparaat keurig op de aangewezen plek gezet en verpakking mee teruggenomen. Al met al een niet alledaagse service en verrassend vergeleken met eerdere ervaringen !

Peter Pelster 16-01-2019

Duidelijke site overzichtelijk en zee snelle levering tevreden met het resultaat

chriske 16-01-2019

Zeer goede afspraak , correcte levering , trace trak code werkt perfect , Zeer goede goede info en Prijs kwaliteit verhouding . Vragen en mailverkeer super. Zeer goede service alles stevig en netjes ingepakt , duidelijke en correcte afspraken .Gewoon : Top

Ruben 16-01-2019

Duidelijke site, goed geholpen via de telefoon en zelfs laten bezorgen. Als enige ook 5 jaar garantie.

fam lh rietveld 16-01-2019

de ontvangst was zeer correct konden snel tot de beslissing komen door het goede
advies van de apparaten die we voor ogen hadden en dan nog het meest belangrijkste
de prijs dan is de koop snel besloten volgende keer weer naar fore park den haag

Peter van Zanen 15-01-2019

Ik ben n.a.v. een aanbieding op de site van Bemmel en Kroon in telefonisch contact gekomen met het verkoopteam in Zoeterwoude. Ik had contact met een deskundige, vriendelijke en adequaat handelende verkoper en heb direct mijn bestelling bij hem geplaatst. Alles wat daarna volgde toonde een goed georganiseerde organisatie. Een snelle terugkoppeling met de bevestiging en een duidelijke factuur en na een eveneens adequate afhandeling van een kleine aanpassing opnieuw een aangepaste factuur en volgens afspraak de avond voor de gekozen afleveringsdatum een bericht met het vermoedelijke tijdstip van levering. Ook dit ging probleemloos (een zware wasmachine 2-hoog de trappen op en met de oude machine weer eraf door nette vriendelijke jongemannen. Tenslotte na levering nog een terugkoppeling met de vraag of alles in orde was en de uitnodiging om eventuele problemen vooral te melden omdat men de klant heel graag tevreden wil zien.
Kortom; een voorbeeld hoe bedrijven altijd met hun klanten zouden moeten omgaan.

Hubert 15-01-2019

Wij waren op zoek naar een siemens inductie kookplaat, en kwamen via internet bij Bemmel en Kroon uit.
Een goede en overzichtelijke website, en door de referenties zijn wij blijven hangen.
Wij hebben daarom de bestelling gedaan bij Bemmel en Kroon.
De afhandeling van de bestelling en bezorging zijn tot in de detail geregeld, schappo.
Over de kookplaat hebben wij nog geen beoordeling, omdat de elektricien volgende week pas komt installeren en de meterkast aanpassen. Maar als ik de referenties mag geloven zal de kookplaat een feestje worden, en daar heb ik alle vertrouwen in.
Wat wij wel aanraden is de verlengde garantie tot 5 jaar bij Bemmel en Kroon, voor het geld hoef je het niet te laten, TOP!!!

Martien uit Sittard 15-01-2019

Prijs is goed. En omdat het door ons bestelde apparaat niet meer leverbaar bleek te zijn, kregen we een iets nieuwer model met iets meer mogelijkheden voor dezelfde prijs.

Anna 15-01-2019

Goedkoopste aanbieder, veel keus in stofzuigers, supersnelle levering.
Telefonisch goed te bereiken.

ELLEN 14-01-2019

De bestelling was vlot alleen de specificaties van de wasmachine sumier.Dinalogic daarin tegen hebben machine aangesloten beschermdoppen niet geplaatst niet waterpas gezet dus machine schut vreselijk moest ik hiervoor €9.95 voor betalen?

Kees 14-01-2019

Bij dit bedrijf een inbouwkoelkast gekocht, bekeken in de overzichtelijke winkel en goed geholpen door een medewerker die prima advies gaf en meedacht met de klant. Geen druk, gewoon de tiijd nemen voor je als klant.
Aflevering en meenemen oude apparaat ook top geregeld met telefoontje vooraf hoe laat ze zouden komen: TOP bedrijf met prima prijzen en klantgericht.

raf 14-01-2019

Zeer snelle en professionele reactie op mijn vraag. Goede prijs. Zeer correcte en goede afhandeling van de te leveren materialen.

Annelijn 14-01-2019

Erg tevreden met de aankoop! Gisteren besteld, vandaag in huis. Je wordt goed op de hoogte gebracht wanneer het product geleverd wordt. Goede service.
Het product wat we besteld hadden was er niet meer, hierdoor een ander gekregen. Erg netjes dat dit zo wordt opgelost. Aanrader!!

Bob 14-01-2019

Klantenservice gebeld. Meteen vriendelijk te woord gestaan. Vervolgens een Siemens vaatwasser besteld. EUR 90 goedkoper dan bij Coolblue. Inclusief gratis bezorging op de 3e etage via de trap. De oude vaatwasser is meegenomen.
Na de bestelling had ik de nieuwe vaatwasser meteen de volgende dag in huis en ook nog een beter model (opvolgend) dan dat ik had besteld. Ik ben er blij mee!

Leendert Spaans 14-01-2019

Op zoek naar een nieuwe koelvrieskast hebben we diverse winkels bezocht, omdat het niet echt eenvoudig was een vervangende inbouw koelkast van 20 jaar oud te vervangen. Bij Bemmel & Kroon is er een keuze uit veel koelvrieskasten maar de maat die we nodig hadden was daar aanwezig en eveneens een vakkundig advies. Onze keuze was dan ook gauw gemaakt, uiteraard hebben we ook de prijs in acht genomen. Niet goed koop maar goed.

Elieke 14-01-2019

Goede en vriendelijke service, duidelijke uitleg over de verschillen tussen koelkasten. Levering, ook op 3e etage zonder lift, goed, in eerste instantie moet je wel een hele dag vrijhouden, de ochtend van de bezorgdag krijg je om 8u dagdeel van de bezorging te horen, eerder zou handiger zijn.

Van Loon familie. 14-01-2019

Prima webshop, gemakkelijk en uitgebreid aanbod met goede prijs, informatie en foto's.
Wij hebben er onze nieuwe Bosh combi-oven aan een prima prijs besteld op vrijdagmorgen en direct de dag erna op zaterdag reeds geleverd gekregen en nog wel in Belgie zonder meerprijs voor de levering. Betaling met pin perfect in orde. Levering gebeurde op het afgesproken door de leverancier vermelde tijdstip.
Kortom prima zaak, zal hier nog bestellen in de toekomst, super tevreden.
Mvg familie. Van Loon