Deze score is berekend op basis van 2982 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hofstra 03-04-2019

Ik heb een probleemloze levering gehad van een nieuwe oven. Kan daardoor niet beoordelen hoe omgegaan wordt met klachten of problemen, maar mijn indruk is zeer positief.

Lies 03-04-2019

goedkoopste webshop voor de pan die ik besteld heb.
Verder heel vriendelijk te woord gestaan bij navraag over mijn artikel.

Marieke 03-04-2019

S avonds besteld en volgende dag al in huis!Keurige bezorging ! Artikel goed verpakt, geen schade, netjes op
De hoogte gebracht wanneer er werd beZorgd. Kwartier van te voren nog een berichtje.. zijn er over 15 minuten .

F.W.E.Landers 03-04-2019

mooie winkel-ruime sortering en lage prijzen. Verder wordt je goed geholpen in de winkel
de verkopers hebben de nodige kennis van de producten.

math slangen 03-04-2019

super shop,goede prijs kwaliteit , een aanrader, stipte levering, goede produktomschrijving,

Kara 03-04-2019

Via kieskeurig kwam ik bij jullie winkel terecht de prijzen die jullie aanbieden waren aantrekkelijker dan de meeste shop’s

Gisteren besteld en vandaag mooi op tijd bezorgd, top kwaliteit

Een aanrader voor een ieder die veilig goedkoper en snel wil bestellen

Marco De Groot 03-04-2019

Ik heb een miele stofzuiger gekocht bij deze super winkel.behulpzaam over de telefoon direct besteld
Volgende dag in huis.
Wat een service deze winkel verdiend een dikke 10

J. Morris 03-04-2019

Het bestellen van de wasmachine ging heel snel via jullie site. Wij hadden voor Bemmel & Kroon gekozen, omdat dat de goedkoopste wasmachine was en er stond duidelijk in dat de nieuwe gebruiksklaar zou worden gemaakt en dat de oude meegenomen zou worden. De aflevering was erg vlot. Wij zouden Bemmel & Kroon zeker aanraden.

Erik 02-04-2019

Soepel verlopen bestelling en aflevering. Laagste prijs gecombineerd met goede service.

Rob 02-04-2019

Ik heb voor deze winkel/site gekozen in eerste instantie voor de prijs. Wat voor mij de doorslag geeft is de mogelijkheid voor het laten instaleren van je bestelde product. In mijn geval een Quooker die zeer professioneel is aangesloten met daarbij de juiste afvoer waar je als consument niet direct bij stil staat.
Kortom zeer tevreden over de service.

N. Beverwijk 02-04-2019

Prima levering, goed meegedacht met de keuze, vriendelijk personeel en lekker snel geleverd!

Wil 02-04-2019

Zeer goede communicatie omtrent tijdstip levering. Prijs kwaliteit verhouding super! Helaas nog niet met de wasmachine gewassen maar de eerste draaibeurt (leeg) maakt geen geluid, heerlijk stil.
Maar kijk er al naar uit ;-)

Donker 02-04-2019

Zeer deskundig advies. Klasse Ook het plaatsen verliep probleemloos.moet alleen weer machine naar voren zien te krijgen voor typenummers.

Bert 02-04-2019

Scherpe prijs en verruimde garantie, alsmede nette aflevering!
Precies wat ik zocht.

Qapla' 02-04-2019

BKI750510 Leuk product voor een goede prijs, 's avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Ingrid 02-04-2019

Een prima service. Verkoper gaf goede uitleg, levering en installatie binnen 2 dagen.

Zhaopeng XUAN 02-04-2019

The shop could help me find proper solution to replace my old machines, also the final work and machines are very good

Samuel 02-04-2019

Eerste keer dat ik deze winkel gebruik, voor aankoop van een inbouwoven. In plaats van het bestelde model van Bosch werd een nieuwer type geleverd, waarvan ik keurig op de hoogte werd gesteld: ''u krijgt het nieuwe model voor dezelfde prijs!'' Toen ik op de website keek en constateerde dat het nieuwe type 20 euro goedkoper was en daarover een mailtje terugstuurde kreeg ik onmiddellijk 20 euro terug.

R. Dakar 01-04-2019

Was goedkoop en uitstekende service. Order was op tijd geleverd en de communicatie was heel goed.

LauraV 01-04-2019

Ruime keus. Vriendelijke bediening en goed advies. De aflevering was prrcies volgens afspraak. Na een telefonische vraag kregen we snel en een correct antwoord.

VS 01-04-2019

Goede prijs!! Snelle service en korte levertijd! Zeer tevreden. Ga zeker nog eens iets kopen indien nodig.

Peter 01-04-2019

We zijn perfect geholpen, en de levering verliep buitengewoon goed.
Netjes een mail met de levertijd en een half uurtje van te voren werden we nog even gebeld.
Ook de installatie van de wasmachine was keurig.
Niets was te veel moeite voor de monteurs.
Ik beveel iedereen deze winkel aan !!

hw houtman 01-04-2019

de vriedelijke bediening was goed en niet opdringerig werden goed geholpen en ook goed uitgelegd over de samsung wasmachine en optijd geleverd op de afspraak die we gemaakt hadden.

KLU 01-04-2019

K&B heeft erg goede prijs kwaliteit verhouding! Wasmachine die we hebben gekocht was beduidend goedkoper dan bij concurrent. Ook fijn: B&K heeft ook fysieke winkel. Bij dit soort grote apparaten wil je toch altijd ook echt kijken. En prijs in de winkel is dezelfde als de zeer goede internetprijs.

Van de Beeten 01-04-2019

Duidelijke tijdsindicatie, nette prijs, netjes bezorgd en aangesloten en de oude retour genomen. TOP

O. Mathe 01-04-2019

I was very happy and satisfied with the service I received at Bemmel&Kroon. The sales person was attentive to my questions and was knowledgeable in his answers. He was able to provide me with good and honest advice. I have visited other shops before and I had the by far the best experience here. Besides also the prices they offered were good. Highly recommended.

CTM van Laake 01-04-2019

Uitermate uitgebreide en zorgvuldige begeleiding van mijn bestelling, vanaf het eerste moment tot en met aflevering. Wij zijn zeer tevreden hiermee. De Etna magnetron straalt ook.

Sander 01-04-2019

Na lang zoeken naar onze keuken hebben we toch besloten de apparaten los te kopen omdat dat toch voordeliger was.Bij Bemmel &Kroon kwamen we het voordeligste uit en we hebben al onze apparatuur bij jullie aangeschaft en wat een topservice en de aflevering ging helemaal volgens plan.dus wij zijn meer dan tevreden over jullie en raden iedereen aan om bij jullie hun apparatuur aan te schaffen.Ga zo door en nogmaals bedankt voor de goeie service ons ordenummer is-CRQ729033 met vriendelijke Sander Wiessner uit ijmuiden

Vanleeuwen Edmond 31-03-2019

Bemmel&Kroon gaf mij de beste prijs voor deze vriezer. De bestelling met als ordernummer BKI747576 verliep vlekkeloos. De communicatie tussen Bemmel&Kroon en mijzelf was optimaal. De betaling kon vlot overgemaakt worden via mijn bank en de vragen omtrent het product werden direct en vriendelijk beantwoord. De levering ging zoals geplant (op het juiste tijdstip, netjes, vriendelijk en behulpzaam) met andere woorden een dikke 10.

Agnes 31-03-2019

De goedkoopste met prijsgarantie, mooie showroom, vriendelijk en deskundig winkelpersoneel, goede communicatie per e-mail en sms over excacte levertijd, vlotte levering op gewenste dag, goed bereikbaar per telefoon, behulpzame telefonische medewerker, prettige afhandeling bij het ruilen van een product, nieuw apparaat werd volgende werkdag al bezorgd. Ik zou Bemmel & Kroon zeker aanbevelen!

Gerard 30-03-2019

Goedkoopste aanbieder en zeer makkelijk te bestellen op hun site. De combi magnetron werd zoals beloofd de volgende dag al bezorgd. Dynalogic bezorgdienst leverde op de opgegeven tijd en belde zelfs even voor hij aankwam. Het oude apparaat ging meteen mee terug, perfect.
Zeer tevreden en nu nog het apparaat testen, maar is nu al een verrijking in de keuken.

Kees Knijnenburg 30-03-2019

prijs was goed, vriendelijke beantwoording van de vragen en bezorging op tijd

Dennis postma 30-03-2019

Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Afspraken nagekomen .
Duidelijke mails .
Track en trace bij de bezorging .
Behulpzame / aardige bezorgers .

Johan van Oudheusden 30-03-2019

De afspraak is goed nagekomen. Pinnen bij aankomst geen probleem. Zeer nette en vriendelijke chauffeur Anass van Dynalogic Benelux BV. Vaatwasser zelf aangesloten en werkt perfect.
HELEMAAL TOP

Anne Miedema 30-03-2019

Kwam deze shop tegen bij het zoeken naar een inbouwkoelkast. Had nog geen ervaring met deze shop, maar zij scoorden goed bij beoordelingen .Verder konden zij mij het product tegen een zeer gunstige prijs leveren. Nadat ik het product besteld had kreeg ik direct een mail ter bevestiging.De overige communicatie verliep vlot en de inbouwkoelkast is op de afgesproken tijd geleverd. Zo zie ik graag een webshop functioneren: goede prijs, vlotte afhandeling. Kan Bemmel en Kroon zeker aanbevelen!

PJJ Laarman 30-03-2019

Ruime keus en prettige mensen in de showroom die alle tijd nemen.
Daarna de koelkast online besteld en de levering verliep goed. Aardige jonge mannen die weliswaar niet gebeld hadden zoals op de order stond maar ze waren zeer vriendelijk.

Lyda 29-03-2019

Snelle afhandeling van mijn bestelling. Wat even vreemd was, is dat je na de bevestigingsmail een mail krijgt om te betalen. Ik dacht even dat ik iets fout gedaan had. Na betaling krijg je de mogelijkheid om zelf met de transporteur af te spreken wanneer hij kan komen leveren. De levering verliep prima. Kortom, ik ben zeer tevreden

E Kromhout 29-03-2019

Super blij met mijn nieuwe energiezuinige wasmachine en droger. Met mijn vorige machine veel problemen in verband met houten vloeren in een jaren dertig huis. Prima advies gekregen en geweldige service. Nu geen overlast meer. Mannen van de bezorging ook alleraardigst. Geen onvertogen woord over het sjouwen naar de derde verdieping. Hartelijk dank voor alles!
ZTW748940

Y.Boer 29-03-2019

Goed telefonisch contact gehad, alles via de mail geregeld. Steeds op de hoogte gehouden.
Keurige bezorging en zeer behulpzaam.
Zeker een aanrader

Roy 29-03-2019

Prima shop. Internet site is ook duidelijk. Kwam als goedkoopste uit de bus voor ons aan te schaffen product. Vandaag besteld morgen in huis keurig waargemaakt. Wij zijn blij !!!!! Alleen de benodigde emails gehad en geen onzin emails

Piet wessels Delft 29-03-2019

Bij het binnen komen werden prima ontvangen en goed voorgelicht alles werd goed uit gelegd over de wasdrogers door de verkoper waar wij erg blij mee waren een dag later werd de droger al thuis gebracht door de monteurs en geplaatst wat vriendelijke en nette mensen waren een aanrader

Jos Zuijderwijk 29-03-2019

Een defecte vaatwasser is de reden dat ik mij heb begeven naar Bemmel &Kroon in Den Haag. Alwaar ben ik uitstekend bent geinformeerd over de vele merken en types vaatwassers en heb deze dan ook direct besteld. Ook de levertijd was binnen 1 dag mogelijk maar heb gekozen voor andere datum. De bezorging van mijn nieuwe vaatwasser ging heel vlot en mijn oude werd gelijk meegenomen.
TOPPIE!!!

Max 29-03-2019

Ter plaatse in de winkel zeer adequate informatie over de vaatwasser gekregen. Dat heeft de doorslag gegeven om het apparaat hier te kopen.

ursula ordernummer DH750331 29-03-2019

Mijn wasmachine lekte water van onderen dus was het tijd om voor een andere te kijken. Maar ja, waar ga je kijken voor een andere wasmachine? Toen herinnerde ik mij dat we onze wasdroger bij bemmel en kroon hadden gekocht. Ik wist ook nog dat we met de bestellingen zaten te klungelen omdat we niet konden kiezen welk model. Dus uiteindelijk maar gebeld, en kregen een hele vriendelijke relaxte meneer aan de telefoon.
alles toen telefonische geregeld en de volgende dag hadden we de droger in huis. Dus we hadden een wasmachine op het oog maar hadden nog een paar vraagjes over de machine dus gebeld met bemmel. Nu bleek dat dit model niet meer leverbaar was { oud model } maar het nieuwe model wel. Maar omdat de machine aan een trekschakelaar zat moest er een stekkersafe tussen. Uiteindelijk mocht ik de machine voor een hele leuke deal kopen. Het gaat er zo relax aan toe bij de medewerkers en ook weer de volgende dag in huis. De avond ervoor netjes een tijdsindicatie over de mail gekregen en een half uurtje van te voren een belletje dat ze eraan kwamen. Oude machine meegenomen en nieuwe aangesloten. Super vriendelijke bezorgers ook. Helemaal top! Ik zou iedereen Bemmel en Kroon aanraden. Oh ja, ze zijn meestal nog een paar tientjes goedkoper ook.

Juul 29-03-2019

Goed en eerlijk advies gekregen bij het zoeken naar een nieuwe wasmachine. Daar onze eigenlijke keuze uitverkocht bleek,kregen we bij onze aankoop (duurder) , deze met flink wat korting.
Bezorging (keurig vlgs de planning ) én plaatsing (eerste verdieping) werd door 2 vrolijke jongens gedaan,die flink moesten sjouwen en alles weer keurig achterlieten....kortom...zijn zeer tevreden !!

Peter Joosten 29-03-2019

Ik vond op de site van de Consumentenbond dat Van Bemmel & Kroon de goedkoopste webwinkel mét het keurmerk ‘Thuiswinkel Waarborg’ was voor wat betreft de koelkast die ik wilde hebben. Op hun webshop aangekomen bleek dat ik op de prijs die op de site van de Consumentenbond werd genoemd ook nog eens € 25.- korting kreeg. Ik heb de koelkast toen dus besteld (ordernummer 408671) en heb aangegeven wanneer hij kon worden afgeleverd. Wat ik wel jammer vond was dat ik alleen een hele dag kon aangeven voor de aflevering (geen dagdeel) waardoor ik een hele dag (van 8.00 tot 22.00 uur) vrij moest houden. Fijn was wel dat ik op de dag zelf vóór 8.00 uur een mail kreeg waaruit bleek dat de levering tussen 11.00 en 14.00 uur zou plaatsvinden en dat ik kon volgen waar de bezorger was.

Er kwamen twee man van het door Van Bemmel & Kroon ingehuurde transportbedrijf Dynalogic. De één was voorzichtig en kwam ervaren over terwijl de ander het werk nog niet zo lang leek te doen en soms wat onvoorzichtig met de koelkast omging. Uiteindelijk werd de koelkast echter netjes ontdaan van de verpakking en op zijn plek gezet en werd mijn oude koelkast volgens afspraak meegenomen.

Bij het goed inspecteren van de koelkast nadat de bezorgers weg waren bleken er twee kleine deukjes aan de linkerzijkant van de koelkast te zitten. Na contact met Van Bemmel en Kroon kreeg ik daarom € 40,- korting (zij stelden voor de koelkast om te ruilen voor een ander exemplaar maar ik had liever korting).

De koelkast werkt nu prima (zoemt wel een paar keer per uur kort maar dat volgens de klantenservice van LG normaal) dus ik ben helemaal blij!

Emma 29-03-2019

Goede snelle service.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Prettige samenwerking, al jaren.

Iets 29-03-2019

De volgende dag geleverd op het aangegeven tijdstip en bezorgers zijn de beste! Prima verpakt en aangeleverd.

J.J.M. 28-03-2019

We hebben hier al diverse apparaten aangeschaft en ook nu weer perfect verlopen. Duidelijke website en scherpe prijzen. Nu ook tijdelijk gratis 5 jaar garantie. Geen gedoe, die staat gewoon standaard duidelijk op de factuur vermeldt. Levertijden worden tot nu toe ook altijd netjes nagekomen.

Bij een eerdere bestelling van een wasmachine gratis een upgrade gekregen omdat het bestelde product niet meer leverbaar was. Dit is een no nonsense webshop de de boel gewoon goed op orde heeft.

Dirk Dijkman 28-03-2019

Al eerder goede ervaring opgedaan bij dit bedrijf. Nu een wasmachine besteld en keuring aangesloten en werkend afgeleverd! Vakkundige mensen met een super service!