Deze score is berekend op basis van 2987 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mrs.spam 20-07-2017 Via de website gekocht

Snel en probleemloos geleverd

Bemmel & Kroon was aanmerkelijk goedkoper dan anderen. Ondanks geen voorraad, toch snel geleverd. Goed op de hoogte gehouden van leveringsstatus.

Marc kupers 20-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service

Prima shop duidelijk en overzichtelijk.
Snelle levering, wij kregen zelf een duurderen machine omdat de gene die wij uit hadden gezocht niet meer leverbaar was voor de zelfde prijs.
Goed en vakkundig personeel, zowel technisch als met transport.
Oude machine afgekoppeld en vanaf zolder naar beneden gebracht en afgevoerd.
Nieuwe machine omhoog gebracht een aangesloten helemaal top 👍🏻!!!!

Bob Nieuwveen 20-07-2017 Via de website gekocht

Uiterst betrouwbaar.

Ik heb zowel zakelijk als privé al meerdere apparaten gekocht bij Bemmel&Kroon en zowel het aanschaf als afleverproces loopt telkens weer perfect. Ook nu weer met mijn nieuwe vaatwasser.

Rozemarijn 20-07-2017 Via de website gekocht

Fijne service!

Ben erg tevreden met mijn aankoop en de service van Bemmel & Kroon! Na twijfel over mijn bestelling, heb ik gebeld en werd ik uitstekend geholpen. Ook bezorgers hebben me fijn geholpen. Goede service, veel productkennis en fijn contact!

Noor 20-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle leverring

Buiten de snelle levering en goede voorlichting, werd je goed te woord gestaan. Gekochte apparaat (Boretti Robusto) bevalt prima. De handleiding van Boretti liet nog wel iets te wensen over, maar de vragen daarover werden duidelijk beantwoord.

Sander de R. 20-07-2017 Via de website gekocht

Service, Levering en Prijs dik in orde

Per toeval kwam ik achter deze webshop, naast de prima actie (kassakorting) en extra's welke standaard geboden werden ten opzicht van andere shops was ik al snel verkocht. Ook de reviews liegen er niet om!
Alles prima geregeld en zeker een aanrader! Overzichtelijke site, en duidelijke prijsstelling.

Tom Noppe 20-07-2017 Via de website gekocht

Super service en aflevering!!!

Ik had nog nooit van B&K gehoord, dus was dit voor mij een beetje tasten in het donker... vanaf het moment dat het geld overgemaakt was, kreeg ik bevestiging en alle nodige informatie om de levering letterlijk "Op de voet" te volgen. Je krijgt een tijdspanne van 3 h de dag van levering waarin ze zouden leveren, en werd tot mijn grote verbazing 5 minuten vroeger geleverd dan hun vroegste tijdstip. Als ik 1 punt van verbetering zou kunnen aanraden is het de betaalmethode wat meer uit te bereiden voor bestellingen uit België. Nu was enkel Bancontact met extra kosten en vooragbetaling die een paar dagen vertraging opleveren door de transacties... misschien toch visa of PayPal overwegen? Zou dan een dikke tien verdienen... top service !!!

riessie 20-07-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

service kan veel beter

nieuwe wasmachine en warmtepomp droger van Miele aangeschaft,welke geplaatst zou worden en uitleg zou krijgen.
de machines werden op hun plaats gezet er werd niet gekeken of het waterpas stond ( machines staan op elkaar) hier vragen over gesteld maar was niet nodig bij Miele!!!.
uitleg was er niet machine werd aangezet ivm calibratie programma en men was weg.
folie en stickers lieten ze ook zitten ( hadden sowieso geen gereedschap bij zich)
achteraf is door Miele de machine waterpas gezet en contra moeren aangezet.

als ik naar de cool blue reclame kijk zou het toch zo moeten,heel jammer
uitleg in winkel was wel goed het vervolg was slecht
je koopt toch 2 machines van rond 2500€

Wijnand 20-07-2017 Via de website gekocht

Top service!

Bestelde product was niet meer leverbaar, maar kreeg voor dezelfde prijs een vergelijkbaar, maar duurder product!

Claessens ronny 20-07-2017 Via de website gekocht

Beste koop

Alles top ,waarom dan geen 10 . Wel wanneer ik met mijn mastergoldkaart betaal krijg ik 2 jaar garantie extra maaaar nu spreek ik wel voor mezelf als Belgische klant, en die mogenlijk was er niet.

franka kanters 19-07-2017 Via de website gekocht

top service koop/levering vaatwasmachine: aanbeveling!

Bestelling ging snel en de verkoper kende zijn product. Vriendelijke en rustige bejegening. De volgende dag bestelling in huis en volgens afspraak op tijd en klantvriendelijk afgeleverd. Voor herhaling vatbaar en aanbevelingswaardig.

Ron 19-07-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

Helemaal af!

Goede duidelijke voorlichting in de winkel, een verkoper die met je meedenkt. Duidelijke communicatie en de installatie werd uitgevoerd door een vriendelijke, technisch kundige monteur. Voor personen , zoals ik, die geen facebook hebben bestaat de mogelijkheid niet om het aankoopbedrag terug te winnen, jammer

M. Schaap 19-07-2017 Via de website gekocht

Super service!

Online besteld en kon op korte termijn (2 werkdagen) geleverd worden, echt fantastisch. We zijn goed op de hoogte gehouden van del levering en deze kwam ook op tijd. Natuurlijk hebben wij het product direct uitgetest en ook hier is niets over te klagen, behalve dat wij wat 'opstart problemen' hebben ervaren. De specificaties van het product komen overeen met die op de website en het is dan ook precies zoals wij verwachtten.

M. van der Meer 19-07-2017 Via de website gekocht

Prima website van Bemmel & Kroon, levering gaat uitstekend wordt goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van leveren. De bezorgers hebben de machine keuring naar de 2e etage gebracht en aangesloten.

Burger 19-07-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijst en keurige aflevering

Site veiligkopen.nu is overzichtelijk met duidelijke informatie. Daarnaast zijn ze gewoon erg scherp met de prijs. We waren op zoek naar een oven, hebben diverse winkels bezocht en uiteindelijk gekozen voor een bepaald merk/typ. Op internet is al snel duidelijk wie de beste prijs biedt. Daarnaast is de afleverservice ook nog eens keurig geregeld. Ongeveer 30 min. voordat ze arriveren ontvang je een sms.

Grada Vastar 19-07-2017 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Je wordt er erg prettig en relaxd geholpen !

Je kan er eerst rustig lopen en bekijken welke merken ze allemaal hebben,dan spreek je de verkoper aan voor uitleg en wat je er allemaal mee kan, ook de dames bij de baliezijn erg (kind)vriendelijk want had mijn 2 kleinkinderen en zoon bij me,geen probleem,zou er de volgende keer voor wat anders weer naar toe gaan,echt aan te bevelen voor een ieder die wat nieuws nodig heb,plus prijs technisch helemaal top !

Vanessa 19-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!!

Zeer vriendelijk en kundig personeel. Alles goed op voorraad en heel snel bezorgd. Handig dat ze ook oude apparatuur mee terug nemen.

Jolanda 19-07-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

De website was erg vriendelijk in gebruik, overzichtelijk en stapsgewijze bestelling met bevestiging. Goed contact over verder verloop van de levering. Goede communicatie over tijdstip van levering met bezorgers en keurig aangesloten, vriendelijke nette bezorgers.

Bart 19-07-2017 Via de website gekocht

Goede en tijdige service!

9 jaar geleden in de winkel onze volledige keuken gekocht,
Nu via de webshop een nieuwe koelkast. Duidelijke productomschrijvond dus makkelijk kiezen welk product geschikt was voor ons. Levering duidelijk morgens welk tijd bestek de levering plaatsvind en half uur van te voren standaard een aflever sms! Helemaal top!

Hilde 19-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Goede duidelijke shop. Aantrekkelijke prijzen. Goedkoop. Goede service. Als het product niet meer op voorraad is, krijg je een vergelijkbaar duurder product voor dezelfde prijs toe gestuurd. Ze laten het van tevoren op de mail weten of je ermee akkoord gaat.

merian 19-07-2017 Via de website gekocht

een super snelle en nette levering van diepvrieskast

Na wat zoeken kwamen wij terecht bij veiling online (Bemmel & Kroon ) voor onze nieuwe aankoop .
de prijs en kwaliteit was goed ,na telefonische contact te hebben gehad vanwege vernieuwing bestelde artikel, werd de siemens diepvries kast , netjes en zorgvuldig geleverd en geplaatst voor de afgesproken tijd .

G. Bouwhuis 18-07-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Super service!

In de winkel zeer goede voorlichting gehad voor onze nieuwe inbouwvaatwasser. De verkoper was zeer kundig en wist precies aan te geven welke maat/model we moesten hebben obv het typenummer van de oude machine. Een aanbetaling was niet noodzakelijk. Levering en montage waren goed geregeld, vrijdag besteld, dinsdag vakkundig geïnstalleerd door de vriendelijke monteur. Betaling per pin nadat het apparaat was geïnstalleerd, getest en een korte uitleg was gegeven. Uiteraard werdt de oude machine en het verpakkingsmateriaal afgevoerd en was de keuken schoon na de installatie. Kortom, dik tevreden!

G. Burger 18-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal top !

Wasmachine was niet meer leverbaar die we hadden besteld bij Bemmel en Kroon maar kregen de opvolger van de machine voor dezelfde prijs ! Vlotte en keurige levering ! Een zeer tevreden klant !

Pauline 18-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik het een duidelijk en gebruiksvriendelijk uitstraling vind hebben. Daarnaast hebben ze veel keus aan producten.

Henk 18-07-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon laat je positief in de kou staan.

Bemmel & Kroon is voor mij al jaren een betrouwbare internet leverancier, waarom ?
Service & Advies , prijstechnisch, aanbod en begeleiding bij aankoop.

Jeanne Boeren-Muselaers 18-07-2017 Via de website gekocht

Supergoede service

Heel erg goed. Ik had een broodbakmachine besteld voor mijn jarige dochter. Het type dat ik besteld had was niet meer leverbaar en toen kreeg ik een beter apparaat zonder bijbetaling geleverd. Petje af!

Edwin 18-07-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter

Via kieskeurig de beste prijs gevonden bij Bemmel en Kroon.
De optie "extra service" is het geld zeker waard aangezien de wasmachine naar zolder moest.
Nette jongens die geen beschadigingen achter laten.
Bij deze service word je telefonisch volledig op de hoogte gehouden over de aankomsttijd.

W.A. van Reenen 18-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeter woude alsmede den Haag

al 50 jaar klant bij B&K en nog nooit teleur gesteld.

Zelfs onze ouders kochten al bij Bemmel en Kroon hun kachel, dat was in de jaren 60.
De oude heer van Bemmel kwam deze persoonlijk nog brengen en installeren.
Gelukkig bestaan dergelijke bedrijven nog.

Oegstgeest 18-07-2017 Via de website gekocht

Nooit meer!

Binnen 2 weken vaatwasser leveren en installeren niet mogelijk bij dit bedrijf. Wordt uiteraard pas na bestelling en betaling gemeld. Bij bestelling werd gemeld dat vaatwasser na 4 werkdagen geleverd zou worden, vond ik al lang, maar OK. Daarna zou afspraak gemaakt worden voor installatie. Na 4 werkdagen geen bericht, dus zelf maar weer contact opgenomen. Levering duurt 3 extra werkdagen. Vast installatie afspraak inplannen is onmogelijk, past niet in standaard procedure. Ben nu week verder, geen vaatwasser en deze week zeker geen installatie, dan zijn we dus 2 weken verder. Niet meer van deze tijd. Waardeloos, bestel hier nooit meer. Op e-mails wordt steeds snel gereageerd, echter niet met enig resultaat. Hoop vaatwasser ooit te ontvangen......

Leroy N 18-07-2017 Via de website gekocht

super fijne service

Ik wilde graag de wasmachine bij hen kopen. Echter was er op de site een kleine afwijking waardoor het aankoop bedrag veranderde in de winkelmand. Hier over gebeld en mij goed te woord gestaan. Ze hebben mijn bestelling telefonisch doorgesproken en netjes afgehandeld. Ook de lever dag kon naar wens worden aangepast.

Bij levering wordt de machine netjes gemonteerd. Niet dat ik dat zelf ook niet kan, maar het is een stukje service. Verder de machine zelf nog een wasje laten draaien en tot nu toe kan ik zeggen dat het een hele fijne machine is. Er zitten veel functies op, waarvan ik nog veel moet ontdekken.

al met al dik tevreden.

ka 18-07-2017 Via de website gekocht

topservce

Snelle levering en ik ben continue op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Bij Bemmel en Kroon besteld omdat ik hier ook nog extra garantie krijg bovenop de garantie van de fabrikant. Vriendelijk personeel dat het apparaat ook voor je installeert. (zonder enige wanklank en ze moesten met 30 graden 4 hoog tillen), en een korte uitleg geeft.
Na een vraag via de website nog dezelfde dag antwoord. Echt top!

Siebe 17-07-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Op zaterdag ochtend gebeld naar de vestiging in Den Haag of ze nog een bepaalde wasmachine komen leveren. De vriendelijke persoon aan de telefoon ging het opzoeken en zou mij terug bellen. Binnen 10 minuten ben al ik terug gebeld met de mededeling dat er nog één voorradig was met kassakorting en maandag al geleverd kon worden. Na het telefoontje kreeg ik meteen de bevestigingsmail en de wasmachine is inderdaad maandag avond geleverd en aangesloten.

Familie Bol 17-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima ervaring

Op zaterdag een koel-vriescombinatie uitzoeken en op maandag afgeleverd! Een half uur voor aflevering een telefoontje, installeren en klaar.
Een heerlijke ervaring, een mooie prijs en een extra korting van Samsung.

Tevreden klant 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig ,niets op aan te merken.

Goede website ,werd door kieskeurig hierop gewezen.
Bovendien was de prijs erg aantekkelijk. Kreeg 50 kassakorting bovenop de al lage prijs.zaterdag besteld ,maandag middag geleverd.

Stephanie 17-07-2017 Via de website gekocht

Prettige service, fijn product!

Heldere webshop, goed een keuze kunnen maken. Geen installatie gekozen maar aflevering tot aan waar gewenst op de begane grond. Vriendelijke bezorger en goede tijdsindicatie. In de ochtend al een e-mail en een half uur van te voren een sms.

Ineke 17-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service

De site gevonden via kieskeurig, wasmachine kapot, na 5 minuten nieuwe besteld op zaterdagmiddag. Maandag geleverd, na mail met tijd ook nog half uur voor aankomst telefoontje!

Uitstekende service en uitgebreid assortiment 17-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Geweldige servide en deskundigheid

Wij hebben het afgelopen jaar meerdere witgoedartikelen gekocht bij Bemmel en Kroon. In de winkel word je zeer correct en kundig geholpen. Je krijgt schriftelijk bericht, wanneer en binnen welk tijdstip het artikel afgeleverd wordt. Ongeveer 15 minuten vóór aflevering wordt er nog gebeld voor het exacte tijdstip. De aflevering gaat eveneens zeer correct. De afleveraars zijn keurige kerels, correct, beleefd en vriendelijk. Daarnaast zijn ze ook kundig en weten ze, waar ze over praten. Je kunt bij de aflevering het aankoopbedrag pinnen. Ik kan niet anders zeggen dan buitengewoon. Geen enkele op-/aanmerking ! Een ruime 10. Dit is niet eenmalig, maar het is ons al meerdere keren opgevallen.

Albert Hartman 17-07-2017 Via de website gekocht

Minder goede ervaring; aankoop vriezer

Gm Bemmel en Kroon, Deur loopt aan en oude niet meegenomen. Order; BKI613450
Gm Bemmel en Kroon,

Zojuist is de vriezer bezorgt.

De koerier wilde de oude niet meenemen wat wel was afgesproken. Hij had hier gisteren problemen mee gehad.

De deur loopt aan aan de bovenkant bij het sluiten en openen, daardoor gaat het bedieningspaneel op en neer. Zie foto's.

Graag zsm reactie omdat wij nu dus 2 vriezers hebben staan en niet kunnen gebruiken maar hebben wel spullen in te vriezen.

Vriendelijke Groeten/Kind regards, Albert Hartman

C.E.van Goozen-van Zonneveld 17-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

heel goed advies bij aankoop

Prima advies en afhandeling in winkel bij de verkoop van de vaatwasmachine + correcte installatie van het apparaat

Caroline 16-07-2017 Via de website gekocht

Goede en vlotte service

Op dinsdag besteld met het verzoek om op vrijdag te leveren. De bestelde wasmachine bleek niet leverbaar en ik kreeg daarom het nieuwe en duurdere type voor dezelfde prijs. Vervolgens werd ik goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van leveren. Zoals afgesproken werd de machine neergezet en aangesloten op de 2e verdieping en de oude machine en het verpakkingsmateriaal werden meegenomen.

A.van der Heijde. Den Haag 16-07-2017 Via de website gekocht

geweldig zoals wij geholpen zijn

Maandag gebeld, dinsdag al een nieuwe vaatwasser,zeer tevreden met deze service van Bemmel.

Van Bemmel wist een goede prijs voor ons,omdat wij niet zo heel duur wilden gaan.

Ierikb 16-07-2017 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke service

Online voor Bemmel en Kroon gekozen omdat die het snelst konden leveren tegen een gunstige prijs!
De gemaakte afspraken ook nakwamen dus al met al erg tevreden!

Smitje oet Gelaen 16-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Fijne ouderwetse service zoals het eigenlijk moet zijn

Het is bij toeval dat ik bij van Bemmel&Kroon uitkwam via het zoeken op producten in Google. We zijn er toen meteen langs gegaan. Bij binnenkomst was mijn eerste indruk al meteen goed, waarop wij hebben besloten om hier het product meteen te gaan kopen.

Floris 16-07-2017 Via de website gekocht

consequente levering, stipt en correct

overzichtelijke productaanprijzing en vlotte betaalmethode en duidelijke communicatie en productlevering

Geert 16-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Al meerder malen bij Bemmel en Kroon apparatuur voor de keuken besteld. Makkelijke navigatie website, goede filters, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Een puntje van kritiek, apparatuur onderling qua eigenschappen vergelijken niet mogelijk. Zodra Bemmel en Kroon dit heeft verwezenlijkt dan krijgen ze een tien.

Ed 16-07-2017 Via de website gekocht

Compleet probleemloos en geheel vlgs verwachting geleverd.

Compleet probleemloos en geheel vlgs verwachting geleverd. Bestelde machine bleek niet leverbaar ondanks dat deze vlgs de website op voorraad was? Alternatief werd aangeboden en na telefonisch contact incl. onderhandeling een akkoord overeengekomen. Alleen wat late bezorging maar desondanks: vrijdag laat in de middag besteld en toch nog de dag erop keurig netjes geleverd. Knappe prestatie!

Rhees 16-07-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Het product staat duidelijk vermeldtop de website, bestelproces verliep vlekkeloos. Levering conform afspraak. Kortom prima ervaring!

Familie Snellen 16-07-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service en levering

Twee web keurmerken waardoor betrouwbaarheid van de website gegarandeerd. Prima service, goede mail met contactpersoon en telefoonnummer indien er problemen met de levering zijn. Nette levering en meenemen oude koelkast. Top.

Michel 16-07-2017 Via de website gekocht

Top afhandeling

De site is overzichtelijk, prijzen goedkoopste wat uk gezien heb en bestelproces makkelijk.
Wij hadden ean type koelkast uitgezocht die niet meer op korte termijn te leveren was. Tegen dezelfde prijs kregen we een nieuwer type koelkast. Top service daarnaast bezorgdienst mooi op tijd en nette service. Al met al hele nette afhandeling en aflevering.

Elly 16-07-2017 In de winkel gekocht
fore park Leidschendam

goede en snelle levering

prettig geholpen , levering op de dag op het afgesproken tijdstip. mooie winkel met veel keus kom toch weer iedere keer hier terug