Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jill 03-02-2017 Via de website gekocht

Mooie producten en goede service

Nadat we thuis hadden gekeken op internet voor verschillende wasmachines en drogers, hebben we Bemmel en Kroon gebeld voor meer advies. Wij kregen aan de telefoon eerlijk en goed advies en uiteindelijk hebben we telefonisch onze bestelling geplaatst. Binnen 5 dagen werden de wasmachine en de droger bezorgd. Deze werden keurig naar boven gedragen zonder het beschadigen van muren of deurposten. Ook werden de machines netjes aangesloten. We zijn meer dan tevreden!

Iris Gouweleeuw 02-02-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon goede service!

De bestelling via de website verliep vlekkeloos. Erg blij met de gratis extra service dat de wasmachine op de tweede etage werd neergezet & aangesloten en het oude apparaat mee terug werd genomen.
Op mijn verzoek om de aflevertijd te beperken tot een dagdeel werd zeer vlot gereageerd en werd zonder probleem gehonoreerd.
Zeer vriendelijk bezorgpersoneel.
Ik wil Bemmel en Kroon zeker aanraden en zou er zelf zeker nogmaals een bestelling plaatsen.

Ralf 01-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling bosch wasmachine

Na bij Mediamarkt een mooie wasmachine gezien te hebben welke niet meer leverbaar was via mediamarkt op zoek gegaan naar een leverancier die deze wel kon leveren. Coolbleu en bol konden niet voldoen aan de prijs van mediamarkt. Bemmel en Kroon kon dit wel. Bestelling via de site liep heel soepel. Communicatie erna prima. Levering uitstekend. Prima eerste ervaring met Bemmel en Kroon

romani 01-02-2017 Via de website gekocht

slow juicer panasonic MJ- L500

Ik moet heel omzichtig omspringen met een klein pensioentje, maar om gezond verder door het leven te gaan ,had ik veel gelezen over de slow juister, zo ben ik gans het internet gaan afzoeken naar de laagste prijs ,en ik kwam op deze winkel terecht, zo blij met mijn beslissing, want zo correct ,en alles is verlopen volgens afspraak, ik zou er zeker nog eens kopen, ik heb mijn vriendin die nu heel jaloers is op mijn toestel, ze gaat er ook eentje kopen via deze winkelgoed hè.

Pluspunten

• compact toestel ,neemt niet veel ruimte in.
  • niet veel afwas,
  • niet omslachtig

Minpunten

• de stukken moeten wel klein worden gesneden

Ron en Mariëtta 31-01-2017 In de winkel gekocht
Cruqius, Hoofddorp

Kijken, kijken en kopen!

Onze Amerikaanse koelkastkon allereerst lekker bekeken en aangeraakt worden in de winkel :) Na een aantal vragen in de winkel konden we erg makkelijk bestellen bij 1 vd medewerkers en dat tegen de webshop prijs! Aflevering ging netjes op tijd. Helaas is door de vervoerder verzuimd om het product uit te pakken en het verpakkingsmatariaal af te voeren. Een telefoontje over deze klacht is op een erg correcte manier opgepakt door Bemmel en Kroon!
Al met al een erg prettige aankoop!

Pluspunten

• goede showroom
  • heldere uitleg
  • prijzen
  • klachtbehandeling
  • snelle levering

Minpunten

• afhandeling door vervoerder (extra service)

Peter Houtkamp 30-01-2017 In de winkel gekocht

Bestellen van Siemens wasmachine en Siemens Wasdroger

Onze wasmachine ging na 15 jaar trouwe dienst stuk en op basis van de scherpe prijzen op de Bemmel&Kroon website ben ik afgelopen donderdag naar hun winkel in Den Haag gegaan. Ik werd daar snel en heel vakkundig geholpen. Ze wisten alle functies netjes uit te leggen en zo heb ik ook geleerd wat bijvoorbeeld zeepschimmel is en hoe dat te voorkomen is (door het Siemens I-dos systeem bijvoorbeeld). De wasmachine kon vrijdag al geleverd worden. Zonder extra kosten werd deze naar de 2e verdieping gebracht en ook nog op een verhoger gemonteerd. Prima service tegen een prima prijs van Bemmel&Kroon! Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs
  • Zonder meerkosten op 2e verdieping geplaatst.
  • Deskundig personeel

vdk christof 29-01-2017 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon

Na wat zoek wek op het internet ben ik bij Bemmel&Kroon terecht gekomen. Zelfs leveren in Belgie was geen enkel probleem en dit op wel zeer korte termijn. De aankoop prijs was ook een belangerijke factor. Nergens zou voordelig. Duidelijk in communicatie. En de zeer snelle afhandeling. Levering door Dynalogic was was zeer goed, en makkelijk volgbaar via het track and trace systeem.
Kortom deze winkel is een aanrader.
Hebben onze AEG microgolf combi sedert zaterdag in gebruik.

Pluspunten

• duidelijke site
  • scherpe prijs
  • snelle service

Peter 29-01-2017 Via de website gekocht

Eenvoudiger kan niet

Onlangs contact gehad met een enorm enthousiaste medewerkster van Bemmel en Kroon ivm het aanschaffen van een wasmachine. Geen vraag was teveel en niets was teveel moeite, machine werd gelijk gereseveerd. Na het werk thuis even de bestelling doorgenomen en betaling in orde gemaakt, waarna de bevestiging per ommegaande in de mail zat, met de details mbt de aflevering, welke ook probleemloos verliep. Ik noem dit zorgeloos kopen.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Vriendelijkheid

Ron en Milly 29-01-2017 In de winkel gekocht

Bemmel & Kroon

De uitleg in de winkel en de verschillen in apparatuur qua prijs en kwaliteit zijn super
Een top winkel voor wie kritisch is in de aanschaf van een keuken en zijn apparatuur

Pluspunten

• prijs t
  • qualitei

Minpunten

• hebben wij niet kunnen ontdekken

Minke 29-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke communicatie via email, vriendelijke behulpzame koerier.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

Minpunten

• De batterij vd pinautomaat was leeg

Marleen 28-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-rijndijk

Goede service en deskundig advies

De site is duidelijk en overzichtelijk en voor een persoonlijk advies zijn wij naar de winkel gegaan waar we een deskundig advies hebben gekregen waarbij rekening werd gehouden met ons budget.

Jur Tieleman 28-01-2017 Via de website gekocht

Onberispelijk

Een inductieplaat gekocht met 5 jaar extra garantie. Was niet in voorraad. Daar is direct door een medewerker achteraan gebeld en binnen een kwartier werd ik terug gebeld dat ze het gewenste apparaat binnen 3 weken konden leveren. Klasse. De factuur die ik per mail ontving was €723,20 maar was naar beneden op €720,= afgerond. Wie doet dat?
Ook de informatie over het tijdstip van bezorging was top: eerst een email over de dag van bezorging, op de bezorgdag 's morgens om 8.00 uur een email van het tijdstip van bezorging en een half uur voor bezorging nog een appje. Dan hoef je dus niet uren te wachten. Hoe gemakkelijk kan het zijn en wat een service.Klasse.

Pluspunten

• Snelle actie op mijn telefonische vraag
  • Zeggen wat ze doen en dan ook doen wat ze beloven.

Ilja 28-01-2017 Via de website gekocht

Review Bemmel en Kroon

Er was btw actie bij andere winkel , maar Bemmel een Kroon gaven dezelfde korting , en bezorgden mijn wasmachine binnen 2 dagen , dus supersnel !

Traftoe 28-01-2017 Via de website gekocht

Super eenvoudig en snel een nieuwe koelkast

BKI584537 Top service en snelle levering. Gebeld met een technische vraag en ik kreeg duidelijk en eerlijk antwoord. Mijn product nagezocht op internet en van Bemmel & Kroon is het goedkoopst. Besteld en de volgende dag hadden we onze koelkast ontvangen. Alleen jammer dat niet alle producten op de site uitgebreide specificaties hebben. Nu sparen voor een nieuw gasfornuis

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed telefonisch advies
  • Goedkoopste prijs
  • Overzichtelijke site/vergelijkfunctie

Minpunten

• Ontbrekende specificaties

de Vries 28-01-2017 Via de website gekocht

Beoordeling wasmachine

wij hebben hier een wasmachine gekocht, omdat dit het goedkoopste op de site was dan dezelfde machine op andere site's. dezelfde wasmachine voor wel 300 euro goedkoper. Mijn portemonnee vindt dit leuker en mijn gezin dus ook!
De service waren super snel en goed. (bijna te snel)

Pluspunten

• Ze bellen wanneer ze komen.
  • Vriendelijke mannen!

Minpunten

• Ging eigenlijk erg snel.

Christiaan van Hoorik 28-01-2017 In de winkel gekocht
Cruiquis

Bemmel en Kroon denkt Out of the Box

Spontaan naar binnen gelopen en een vriezer van Liebherr gekocht.
De levering had wat hik ups maar er werd goed meegedacht om op de juiste dag te kunnen leveren.

Pluspunten

• Goede verkoopster
  • contact over levering ging fantastisch

Minpunten

• mailadres was verkeerd gespeld

Rob 27-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goede prijs

De ervaring met Bemmel & Koon via de webshop is voor de bestelde AEG wasmachine zeer goed. Ik wist welke wasmachine ik wilde aanschaffen, Via de site van Kieskeurig kwam ik qua beoordelingen, recensies en concurrerende prijs uit bij Bemmel & Kroon. De website van B&K was goed overzichtelijk. Aan de ene kant een volledige product beschrijving en aan de andere kant opties i.v.m. het bestellen. Het bestelproces is helder en zit logisch in elkaar. Je kunt in logische stappen aangeven op welke dag je de machine geleverd wil hebben en of je gebruik wil maken van bepaalde opties. Het bleek bij de bestelling gelukkig niet noodzakelijk om eerst een account te moeten aanmaken. Opgeven van naam, adres, woonplaats en e-mail adres is voldoende. Betaling via Ideal was eenvoudig. Na aankoop werd op de afgesproken dag van bezorging een e-mail gestuurd met track en trace faciliteit, zodat je qua tijdstip redelijk nauwkeurig kon zien wanneer ze zouden komen. De wasmachine werd door de bezorgers zonder enige schade naar de zolderverdieping gebracht, aangesloten en de oude machine werd afgevoerd, precies zoals was afgesproken.

Pluspunten

• duidelijk wat standaard en te kiezen opties zijn
  • kiezen van de leverdatum
  • concurrerende prijs
  • uitgebreide beschrijving en specificaties product
  • nakomen afspraken

Minpunten

• geen gevonden

AFH 27-01-2017 Via de website gekocht

prima service

Snelle levering, gelijk de dag na de bestelling, goed bezorgd en alles duidelijk en volgens de afspraken

Pluspunten

• duidelijk
  • op tijd

Jochem Brom 27-01-2017 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke levering.

Na een paar steekwoorden kwam ik al snel bij deze shop uit.
De site is duidelijk en overzichtelijk.
Na makkelijk besteld te hebben werd ik duidelijk en precies op de hoogte gehouden
van de levering.
Korte tijd vantevoren kreeg ik nog een sms over de precieze levertijd.
Makkelijker en duidelijker kan bijna niet!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoopste

Herwig 27-01-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld van hoe het moet !

Duidelijke shop. Goede filters. Ogenblikkelijk antwoord op vragen en levering zoals afgesproken. Duidelijke opvolging van levering "a la minute". Prachtig. Mooi voorbeeld van hoe het moet.

Pluspunten

• Goede opvolging levering "a la minute"
  • Duidelijke antwoorden op vragen
  • Snel antwoord op vragen

Minpunten

• Momenteel nog geen

Ingrid 27-01-2017 Via de website gekocht

Zeer snel en correct

Zeer snel en correct afgehandeld en geleverd. Je kunt zelf een bezorgdag kiezen en op de dag zelf krijg je een steeds nauwkeurig tijdstip door. Bezorgers leveren snel en adequaat, voor een kleine meerprijs wordt alles netjes op zijn plek gezet en aangesloten.

Pluspunten

• Snel
  • Correct
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Alleen een leverdag te kiezen en geen dagdeel.

Minke 26-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

Minpunten

• De batterij vd pinautomaat was leeg

Miekio 26-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bauknecht vaatwasser

Heel goede info en snelle service, behulpzame verkoper.
snelle levering en prima aflevering en inbouw.

pol bosse 26-01-2017 Via de website gekocht

wat een luxe prachtig perfect 10 /10 geweldig prettig

Bij Bemmel en Kroon loopt verliep alles perfect accurate en snelle communicatie, 10 dagen vroeger geleverd dan verwacht , en gratis de levering zelf met track & trace liep ook perfect binnen het tijdsschema wat voorop gesteld was met een sms 15 min voor levering het is een luxe om zo met Bemmel en Kroon zaken te doen Ik denk dat ik de leverancier van mijn dromen heb gevonden.

Pluspunten

• eerlijke goede en snelle communicatie
  • levering vroeger dan verwacht
  • gemak van betaling met pin
  • gratis levering ook in Belgie
  • levering zelf met sms 15 min voor levering

Tevreden klant 26-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Siemens vaatwasser

Voor de 2e maal nu een order geplaatst bij Bemmel en Kroon.
Omdat we een vraag hadden over onze bestelling (nog voor de afronding betalen) hebben wij ze een mailtje gestuurd omdat we een vraag hadden. Al binnen 2 uur werden we teruggebelt en erg netjes te woord gestaan. De vaatwasser is snel geleverd en keurig gemonteerd.
Als we ooit weer eens iets nodig hebben zullen we zeker bij Bemmel en Kroon een kijkje nemen. (En wellicht weer bestellen)

Pluspunten

• Goedkoop
  • Prima service

Lara 26-01-2017 Via de website gekocht

Topservice bij Bemmel en Kroon

Mijn vaatwasser ging kapot en ik was eerst na de Zweedse grootgrutter geweest omdat die redelijk dichtbij is, maar daar kwamen zoveel kosten bij zoals bezorg en afvoerkosten. Toen keek ik op de site van Bemmel en Kroon waar mijn hele keuken vandaan kwam en daar heb je al die extra kosten niet. Ik gebeld en 4 dagen later (het was vrijdag) werd mijn nwe vaatwasser met ordernr.DH583290 werd bezorgd en geplaatst en ik kon gewoon bij de monteur betalen. Helemaal top!!!!

Pluspunten

• Goede service
  • Alle apparatuur voor goede prijzen

Peter The 26-01-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Miele WKE130WPS wasmachine

Onze Miele wasmachine is na 19 jaar trouwe dienst abrupt gestopt. Na enig dubben hebben we ervoor gekozen geen reparatie poging te doen en om voor een nieuwe Miele te gaan. Na de Miele website te hebben bekeken bleven twee opties over binnen het te besteden budget. Na wat googlen zijn we terecht gekomen bij een oude bekende leverancier en dealer Bemmel en Kroon. Laat nu BK een BTW actie te hebben op onze twee voorkeurproducten. Na een bezoek aan BK, waar we snel en keurig zijn geholpen, was de keuze snel gemaakt en zijn we toch gegaan voor deze Miele wasmachine met zijn grotere trommelcapaciteit van 8 kg, de borstelloze motor, en de hoge maximale toerental van 1600 t/m van de centrifuge. Nog een bijkomstig voordeel is de grotere vulopening en deurdiameter. De wasmachine is keurig op de afgesproken dag en tijdsperiode afgeleverd. Voor 10 euro extra is de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe naar de 2e etage gesjouwd en geïnstalleerd. De bezorger heeft zelfs het initiële wasprogramma gestart. Voor de zekerheid toch maar een aanvullende 3 jaar garantie voor 80 euro genomen, je weet het nooit. In ieder geval hebben we, samen met de 2 jaar Miele garantie, 5 jaar geen zorgen, maar als het net zo gaat als bij onze oude wasmachine! Kortom, Bemmel en Kroon kunnen van harte aanbevelen.

Pluspunten

• goed en snel geholpen zonder aandringen
  • goed opgevangen door de receptie
  • betrrouwbaar bedrijf dat al lang bestaat

Michiel 26-01-2017 Via de website gekocht

Siemens Wasmachine van Bemmel en Kroon

Bemmel en Kroon is een makkelijke webwinkel, aanvragen van een offerte gaat snel en makkelijk. Daarnaast zijn de voorwaarden etc makkelijk te vinden en is de levering altijd op tijd.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemak
  • Goede prijzen

Nel 26-01-2017 In de winkel gekocht

Luxe in de keuken.

Mooie winkel, ruime sortering van de verschillende merken, verkoper vond ik een beetje stroef, maar goed geholpen en snelle levering waarvoor ik zelf een dag kon bepalen. Vriendelijke bezorgers, netjes op tijd en een minuut of 20 van te voren per telefoon ben ik geinformeerd dat ze er aan kwamen.

Simone 26-01-2017 Via de website gekocht

Side by side koelkast GSJ961NEBZ

Wij hebben op de website van Bemmel en Kroon de LG koelkast besteld en via ideal betaald en de volgende dag geleverd gekregen. Er werd keurig gecommuniceerd over de levering door middel van email en sms. Fijn als je een bedrijf kan vertrouwen, zou altijd weer bestellen! Bedankt

Martine 26-01-2017 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser vrijstaand 45 cm

Zoals beloofd, behoorlijk stil, en door bescheiden grootte, ideaal voor een klein huishouden. 1 tip: voorzichtig met het bijvullen van glansvloeistof, omdat ik knoeide ontstond er mogelijk schuimvorming waardoor de sensor dacht dat er water overliep (foutcode E 15). Monteur kwam binnen enkele dagen om eea te checken, maar vond geen andere verklaring. Prima service

Pluspunten

• tijdstip levering

J.C. Verweij 26-01-2017 Via de website gekocht

Levering en plaatsing vaatwasmachine

Levering keurig op tijd. Zeer klantvriendelijke monteur. Werkte netjes en vlot.
Achteraf wel instructie over het gebruik van het apparaat gemist. Een kleine demo had nog wel wat toegevoegd aan de service.

Pluspunten

• Klantvriendelijke monteur
  • Nette montage
  • Volgens afspraak op tijd

Minpunten

• Korte demo van het apparaat bleef achterwege

henkieboy 26-01-2017 Via de website gekocht

aankoop bij BenK

Prijs/kwaliteit niet te kloppen. met nog extra korting indien men meer dan 3 stuks koopt . Dus bestellen maar :)

Pluspunten

• groot assortiment
  • levering wanneer het u past

A Joosse 26-01-2017 Via de website gekocht

Gisteren om 1300 uur besteld, vandaag om 800 uur binnen en voor de goedkoopste prijs die ik kon vinden.

Pluspunten

• Extra kortingsactie
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen handtekening nodig voor bezorging

Maarten Taekema 26-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Aankoop Keukeninventaris order CRQ578012

Cruquius B&K is een ruime winkel, ruime sortering en prima personeel. Prijsvergelijking op internet bracht mij er vorig jaar toe om bij B&K wasmachine en droger aan te schaffen. Dit jaar met de keuken aan de slag en ook nu 'dreef' internet mij naar B&K toe.

Pluspunten

• Ruime overzichtelijke sortering
  • Deskundig personeel

Wijntje 25-01-2017 Via de website gekocht

Pelgrim BR134 Bakrooster

Verleden week een accessoire voor mijn oven besteld, eerst wat rond gegoogeld kwam toch snel op de site van Bemmel en Kroon snel besteld en uitstekend op de hoogte gehouden wanneer het onderdeel verzonden zou worden. Vandaag binnen netjes in originele doos en ziet er prima uit. Kan nu alles netjes in de oven leggen.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Veel keuze

Denekamp 25-01-2017 Via de website gekocht

Super

Wij vinden het een super, koelkast makkelijk in gebruik.
Ze hebben goede website, makkelijk en snel geregeld.
Tevens goede bezorg mogelijkheden.

Pluspunten

• Mooie koelkst
  • Goede en duidelijke website
  • Makkelijk en snel geregeld

c.renirie 25-01-2017 In de winkel gekocht
Den haag

wasmachine aankoop

Ondanks dat je alles bij hun online kunt kopen, vind ik het fijn om toch even met een medewerker te praten over het artikel wat ik wil kopen Dan is het prettig dat je wel iemand aan de lijn heb die meedenkt .
Je order plaatst en alles in .orde maakt

Pluspunten

• zeer goede verkoop service
  • je van de chaufeur een belletje
  • aflevering zeer correct een dikke 10

Minpunten

• heb ik niet

Brenda 25-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude (Rijneke Boulevard)

Siemens wasmachine en droger

Een snelle en gratis levering en alles keurig naar de tweede verdieping gebracht. Voor het aansluiten betaalden we wel € 15,- extra.

Renee 25-01-2017 Via de website gekocht

Oven magnetron

Snel contact met scherpe offerte. Aanlevering perfect geregeld. Op tijd en zeer netjes gecommuniceerd. Daar kunnen anderen nog wat van leren.

Pluspunten

• Snelheid
  • Ma nier van contact

Alexander 25-01-2017 Via de website gekocht

zeer ruime koelkast en geleverd met goede en snelle service

Ik heb een grote amerikaanse koelkast gekocht met order van het merk LG. Buiten dat de prijs zeer scherp is bij Bemmel en Kroon is hij netjes op afspraak geleverd. Ik kon goed volgen waar de chauffeur was dus hoefde niet onnodig thuis te zijn. enige jammere was dat ik 1 koelkast (vries met koelen) koop en dus ook maar 1 van de 2 te vervangen apparaten kon inleveren.

Pluspunten

• prijs
  • Leverafspraak met planningstijden

Mop 25-01-2017 Via de website gekocht

Mevrouw

Duidelijke site en snelle levering tegen goede prijzen! Ik koop nooit iets via het internet als het geen bekende bedrijven zijn. Ik kende dit bedrijf niet maar kwam op de site goed en betrouwbaar over.

Danner 25-01-2017 Via de website gekocht

Siemens wasmachine wm14t490nl

Maandagavond bestelt en woensdagmiddag volledig geinstalleerd. 2 heren sjouwden de wasmachine naar zolder en namen de oude mee. Dit voor een kleine bijbetsling via de website. Prima service!

Jaap 25-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe vaatwasser prima geregeld

Duidelijke webshop. Laagste in prijs. Al zondags BTW vrije dagen in plaats van Mediamarkt de donderdag erop. Net geluk :( dat de vaatwasser kapot ging.

Pluspunten

• alles prima geregeld

Ton Wilmes 25-01-2017 Via de website gekocht

AEG inductie kookplaat besteld bij Bemmel en Kroon

Goede producten snel aan huis geleverd en tegen een redelijke prijs.
AEG inductikKookplaat laten installeren door een deskundige en het apparaat werkt perfect.
Hopelijk gaat hij even lang mee als onze vorige (ATAG)

Pluspunten

• 4 voor product
  • 4 voor levering

Simone Evenhuis 25-01-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Makkelijk via internet goederen bestellen. Keurig op de hoogte gehouden wanneer levering, zelfs nog een telefoontje 30 min voor levering. Super vriendelijke en nette jongens die mijn nieuwe wasdroger op zijn plaats hebben gezet en hebben aangesloten.
Echt goede prijzen en een zeer goede service.

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Duidelijkheid over tijdstip van levering
  • Super vriendelijk&behulpzaam personeel

Brenda 25-01-2017 Via de website gekocht

Afgelopen zondag heb ik via internet een stofzuiger besteld en deze werd keurig op dinsdag geleverd. Na de bestelling op internet werd ik keurig via de mail op de hoogte gehouden over de levering, er werd een tijdsvenster genoemd en vlak voor de levering kreeg ik een sms met de exacte levertijd. Super handig!

Pluspunten

• Op de hoogte worden gehouden
  • Snelle levering

Marion 24-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Miele WDA111

De webshop is zeer duidelijk, veel keuze mogelijkheden. Aantrekkelijke prijzen.
Het bestelproces en de levering ging vlot. Nette afhandeling en prettig contact.

Pluspunten

• Snelle reactie op bestelling
  • Vlotte levering en afhandeling
  • Net personeel bij aflevering

Minpunten

• Geen minpunten

Robert 24-01-2017 Via de website gekocht

Philips stofzuiger FC9197/91

B&K heeft toegankelijke site met ruim voldoende assortiment, leveren stipt op tijd volgens afspraak en zonder schade.

Pluspunten

• Assortiment
  • A-merk tegen echte leuke prijs

BW Domburg order:ZTW583716 24-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Bas : Maak gerust je keuze bij Bemmel&Kroon.

Prima internet bedrijf,met winkel waar je je in mijn geval een vrieskast Bosch GSN33GW30 kan bekijken.
Je wordt in de winkel prima geholpen zonder dat ze opdringerig zijn Hoeft ook niet ,want ze zijn de goedkoopste

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede afspraken
  • Veilig betalen
  • Prima bezorging