Deze score is berekend op basis van 3185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ingrid 27-01-2017 Via de website gekocht

Zeer snel en correct

Zeer snel en correct afgehandeld en geleverd. Je kunt zelf een bezorgdag kiezen en op de dag zelf krijg je een steeds nauwkeurig tijdstip door. Bezorgers leveren snel en adequaat, voor een kleine meerprijs wordt alles netjes op zijn plek gezet en aangesloten.

Pluspunten

• Snel
  • Correct
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Alleen een leverdag te kiezen en geen dagdeel.

Minke 26-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke communicatie via email, vriendelijke behulpzame koerier.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

Minpunten

• De batterij vd pinautomaat was leeg

Miekio 26-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bauknecht vaatwasser

Heel goede info en snelle service, behulpzame verkoper.
snelle levering en prima aflevering en inbouw.

pol bosse 26-01-2017 Via de website gekocht

wat een luxe prachtig perfect 10 /10 geweldig prettig

Bij Bemmel en Kroon loopt verliep alles perfect accurate en snelle communicatie, 10 dagen vroeger geleverd dan verwacht , en gratis de levering zelf met track & trace liep ook perfect binnen het tijdsschema wat voorop gesteld was met een sms 15 min voor levering het is een luxe om zo met Bemmel en Kroon zaken te doen Ik denk dat ik de leverancier van mijn dromen heb gevonden.

Pluspunten

• eerlijke goede en snelle communicatie
  • levering vroeger dan verwacht
  • gemak van betaling met pin
  • gratis levering ook in Belgie
  • levering zelf met sms 15 min voor levering

Tevreden klant 26-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Siemens vaatwasser

Voor de 2e maal nu een order geplaatst bij Bemmel en Kroon.
Omdat we een vraag hadden over onze bestelling (nog voor de afronding betalen) hebben wij ze een mailtje gestuurd omdat we een vraag hadden. Al binnen 2 uur werden we teruggebelt en erg netjes te woord gestaan. De vaatwasser is snel geleverd en keurig gemonteerd.
Als we ooit weer eens iets nodig hebben zullen we zeker bij Bemmel en Kroon een kijkje nemen. (En wellicht weer bestellen)

Pluspunten

• Goedkoop
  • Prima service

Lara 26-01-2017 Via de website gekocht

Topservice bij Bemmel en Kroon

Mijn vaatwasser ging kapot en ik was eerst na de Zweedse grootgrutter geweest omdat die redelijk dichtbij is, maar daar kwamen zoveel kosten bij zoals bezorg en afvoerkosten. Toen keek ik op de site van Bemmel en Kroon waar mijn hele keuken vandaan kwam en daar heb je al die extra kosten niet. Ik gebeld en 4 dagen later (het was vrijdag) werd mijn nwe vaatwasser met ordernr.DH583290 werd bezorgd en geplaatst en ik kon gewoon bij de monteur betalen. Helemaal top!!!!

Pluspunten

• Goede service
  • Alle apparatuur voor goede prijzen

Peter The 26-01-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Miele WKE130WPS wasmachine

Onze Miele wasmachine is na 19 jaar trouwe dienst abrupt gestopt. Na enig dubben hebben we ervoor gekozen geen reparatie poging te doen en om voor een nieuwe Miele te gaan. Na de Miele website te hebben bekeken bleven twee opties over binnen het te besteden budget. Na wat googlen zijn we terecht gekomen bij een oude bekende leverancier en dealer Bemmel en Kroon. Laat nu BK een BTW actie te hebben op onze twee voorkeurproducten. Na een bezoek aan BK, waar we snel en keurig zijn geholpen, was de keuze snel gemaakt en zijn we toch gegaan voor deze Miele wasmachine met zijn grotere trommelcapaciteit van 8 kg, de borstelloze motor, en de hoge maximale toerental van 1600 t/m van de centrifuge. Nog een bijkomstig voordeel is de grotere vulopening en deurdiameter. De wasmachine is keurig op de afgesproken dag en tijdsperiode afgeleverd. Voor 10 euro extra is de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe naar de 2e etage gesjouwd en geïnstalleerd. De bezorger heeft zelfs het initiële wasprogramma gestart. Voor de zekerheid toch maar een aanvullende 3 jaar garantie voor 80 euro genomen, je weet het nooit. In ieder geval hebben we, samen met de 2 jaar Miele garantie, 5 jaar geen zorgen, maar als het net zo gaat als bij onze oude wasmachine! Kortom, Bemmel en Kroon kunnen van harte aanbevelen.

Pluspunten

• goed en snel geholpen zonder aandringen
  • goed opgevangen door de receptie
  • betrrouwbaar bedrijf dat al lang bestaat

Michiel 26-01-2017 Via de website gekocht

Siemens Wasmachine van Bemmel en Kroon

Bemmel en Kroon is een makkelijke webwinkel, aanvragen van een offerte gaat snel en makkelijk. Daarnaast zijn de voorwaarden etc makkelijk te vinden en is de levering altijd op tijd.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemak
  • Goede prijzen

Nel 26-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Luxe in de keuken.

Mooie winkel, ruime sortering van de verschillende merken, verkoper vond ik een beetje stroef, maar goed geholpen en snelle levering waarvoor ik zelf een dag kon bepalen. Vriendelijke bezorgers, netjes op tijd en een minuut of 20 van te voren per telefoon ben ik geinformeerd dat ze er aan kwamen.

Simone 26-01-2017 Via de website gekocht

Side by side koelkast GSJ961NEBZ

Wij hebben op de website van Bemmel en Kroon de LG koelkast besteld en via ideal betaald en de volgende dag geleverd gekregen. Er werd keurig gecommuniceerd over de levering door middel van email en sms. Fijn als je een bedrijf kan vertrouwen, zou altijd weer bestellen! Bedankt

Martine 26-01-2017 Via de website gekocht

Bosch vaatwasser vrijstaand 45 cm

Zoals beloofd, behoorlijk stil, en door bescheiden grootte, ideaal voor een klein huishouden. 1 tip: voorzichtig met het bijvullen van glansvloeistof, omdat ik knoeide ontstond er mogelijk schuimvorming waardoor de sensor dacht dat er water overliep (foutcode E 15). Monteur kwam binnen enkele dagen om eea te checken, maar vond geen andere verklaring. Prima service

Pluspunten

• tijdstip levering

J.C. Verweij 26-01-2017 Via de website gekocht

Levering en plaatsing vaatwasmachine

Levering keurig op tijd. Zeer klantvriendelijke monteur. Werkte netjes en vlot.
Achteraf wel instructie over het gebruik van het apparaat gemist. Een kleine demo had nog wel wat toegevoegd aan de service.

Pluspunten

• Klantvriendelijke monteur
  • Nette montage
  • Volgens afspraak op tijd

Minpunten

• Korte demo van het apparaat bleef achterwege

henkieboy 26-01-2017 Via de website gekocht

aankoop bij BenK

Prijs/kwaliteit niet te kloppen. met nog extra korting indien men meer dan 3 stuks koopt . Dus bestellen maar :)

Pluspunten

• groot assortiment
  • levering wanneer het u past

A Joosse 26-01-2017 Via de website gekocht

Gisteren om 1300 uur besteld, vandaag om 800 uur binnen en voor de goedkoopste prijs die ik kon vinden.

Pluspunten

• Extra kortingsactie
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen handtekening nodig voor bezorging

Maarten Taekema 26-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Aankoop Keukeninventaris order CRQ578012

Cruquius B&K is een ruime winkel, ruime sortering en prima personeel. Prijsvergelijking op internet bracht mij er vorig jaar toe om bij B&K wasmachine en droger aan te schaffen. Dit jaar met de keuken aan de slag en ook nu 'dreef' internet mij naar B&K toe.

Pluspunten

• Ruime overzichtelijke sortering
  • Deskundig personeel

Wijntje 25-01-2017 Via de website gekocht

Pelgrim BR134 Bakrooster

Verleden week een accessoire voor mijn oven besteld, eerst wat rond gegoogeld kwam toch snel op de site van Bemmel en Kroon snel besteld en uitstekend op de hoogte gehouden wanneer het onderdeel verzonden zou worden. Vandaag binnen netjes in originele doos en ziet er prima uit. Kan nu alles netjes in de oven leggen.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Veel keuze

Denekamp 25-01-2017 Via de website gekocht

Super

Wij vinden het een super, koelkast makkelijk in gebruik.
Ze hebben goede website, makkelijk en snel geregeld.
Tevens goede bezorg mogelijkheden.

Pluspunten

• Mooie koelkst
  • Goede en duidelijke website
  • Makkelijk en snel geregeld

c.renirie 25-01-2017 In de winkel gekocht
Den haag

wasmachine aankoop

Ondanks dat je alles bij hun online kunt kopen, vind ik het fijn om toch even met een medewerker te praten over het artikel wat ik wil kopen Dan is het prettig dat je wel iemand aan de lijn heb die meedenkt .
Je order plaatst en alles in .orde maakt

Pluspunten

• zeer goede verkoop service
  • je van de chaufeur een belletje
  • aflevering zeer correct een dikke 10

Minpunten

• heb ik niet

Brenda 25-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude (Rijneke Boulevard)

Siemens wasmachine en droger

Een snelle en gratis levering en alles keurig naar de tweede verdieping gebracht. Voor het aansluiten betaalden we wel € 15,- extra.

Renee 25-01-2017 Via de website gekocht

Oven magnetron

Snel contact met scherpe offerte. Aanlevering perfect geregeld. Op tijd en zeer netjes gecommuniceerd. Daar kunnen anderen nog wat van leren.

Pluspunten

• Snelheid
  • Ma nier van contact

Alexander 25-01-2017 Via de website gekocht

zeer ruime koelkast en geleverd met goede en snelle service

Ik heb een grote amerikaanse koelkast gekocht met order van het merk LG. Buiten dat de prijs zeer scherp is bij Bemmel en Kroon is hij netjes op afspraak geleverd. Ik kon goed volgen waar de chauffeur was dus hoefde niet onnodig thuis te zijn. enige jammere was dat ik 1 koelkast (vries met koelen) koop en dus ook maar 1 van de 2 te vervangen apparaten kon inleveren.

Pluspunten

• prijs
  • Leverafspraak met planningstijden

Mop 25-01-2017 Via de website gekocht

Mevrouw

Duidelijke site en snelle levering tegen goede prijzen! Ik koop nooit iets via het internet als het geen bekende bedrijven zijn. Ik kende dit bedrijf niet maar kwam op de site goed en betrouwbaar over.

Danner 25-01-2017 Via de website gekocht

Siemens wasmachine wm14t490nl

Maandagavond bestelt en woensdagmiddag volledig geinstalleerd. 2 heren sjouwden de wasmachine naar zolder en namen de oude mee. Dit voor een kleine bijbetsling via de website. Prima service!

Jaap 25-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe vaatwasser prima geregeld

Duidelijke webshop. Laagste in prijs. Al zondags BTW vrije dagen in plaats van Mediamarkt de donderdag erop. Net geluk :( dat de vaatwasser kapot ging.

Pluspunten

• alles prima geregeld

Ton Wilmes 25-01-2017 Via de website gekocht

AEG inductie kookplaat besteld bij Bemmel en Kroon

Goede producten snel aan huis geleverd en tegen een redelijke prijs.
AEG inductikKookplaat laten installeren door een deskundige en het apparaat werkt perfect.
Hopelijk gaat hij even lang mee als onze vorige (ATAG)

Pluspunten

• 4 voor product
  • 4 voor levering

Simone Evenhuis 25-01-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Makkelijk via internet goederen bestellen. Keurig op de hoogte gehouden wanneer levering, zelfs nog een telefoontje 30 min voor levering. Super vriendelijke en nette jongens die mijn nieuwe wasdroger op zijn plaats hebben gezet en hebben aangesloten.
Echt goede prijzen en een zeer goede service.

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Duidelijkheid over tijdstip van levering
  • Super vriendelijk&behulpzaam personeel

Brenda 25-01-2017 Via de website gekocht

Afgelopen zondag heb ik via internet een stofzuiger besteld en deze werd keurig op dinsdag geleverd. Na de bestelling op internet werd ik keurig via de mail op de hoogte gehouden over de levering, er werd een tijdsvenster genoemd en vlak voor de levering kreeg ik een sms met de exacte levertijd. Super handig!

Pluspunten

• Op de hoogte worden gehouden
  • Snelle levering

Marion 24-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Miele WDA111

De webshop is zeer duidelijk, veel keuze mogelijkheden. Aantrekkelijke prijzen.
Het bestelproces en de levering ging vlot. Nette afhandeling en prettig contact.

Pluspunten

• Snelle reactie op bestelling
  • Vlotte levering en afhandeling
  • Net personeel bij aflevering

Minpunten

• Geen minpunten

Robert 24-01-2017 Via de website gekocht

Philips stofzuiger FC9197/91

B&K heeft toegankelijke site met ruim voldoende assortiment, leveren stipt op tijd volgens afspraak en zonder schade.

Pluspunten

• Assortiment
  • A-merk tegen echte leuke prijs

BW Domburg order:ZTW583716 24-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Bas : Maak gerust je keuze bij Bemmel&Kroon.

Prima internet bedrijf,met winkel waar je je in mijn geval een vrieskast Bosch GSN33GW30 kan bekijken.
Je wordt in de winkel prima geholpen zonder dat ze opdringerig zijn Hoeft ook niet ,want ze zijn de goedkoopste

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede afspraken
  • Veilig betalen
  • Prima bezorging

JMH Blonk 24-01-2017 Via de website gekocht

kieskeurig

In verband met de aankoop van een Bosch vaatwasser heb ik Uw zaak ook nog telefonisch benaderd en daar werd ik heel prettig en behulpzaam te woord gestaan. Van Bemmel & Kroon leek me ook heel voordelig dus ik heb ook niet meer naar andere sites gekeken. De monteur die de zaak kwam installeren vond ik heel vriendelijk en heel vakkundig. Van Bemmel is echt een zaak om aan te bevelen.

Pluspunten

• Zie tekst hier boven
  • idem

Ridder 23-01-2017 Via de website gekocht

Siemens wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon

Wasmachine kapot en na wat research nieuwe besteld via Bemmel en Kroon.
Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend een mail met een tijd van levering op maandag en maandag exact in dit tijdsbestek geleverd. Daar wij ook slechte ervaringen hebben met andere leveranciers is dit ons als zeer positief bevallen. Bezorgers ook zeer beleefd en netjes.

Pluspunten

• Nette en snelle levering
  • Goede communicatie
  • Op tijd geleverd

Minpunten

• Website is wat onoverzichtelijk

W. van Kralingen 23-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude, ordernummer ZTW583167

Topbedrijf doet wat het beloofd

Van aankoop tot installatie alles is top geregeld, bij aankoop duidelijke afspraken gemaakt die allen super zijn uitgevoerd, levering binnen de gestelde tijd en alles uitgevoerd zoals besproken
Kortom bedrijf dat zijn afspraken duidelijk en stipt nakomt.

Pluspunten

• bereikbaarheid bedrijf
  • kwaliteit medewerkers
  • assortiment

krista 23-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine op de minuut nauwkeurig geleverd

Bemmel & Kroon heeft een gratis afleverservice en ze nemen ook gratis de oude machine weer mee. De nieuwe wordt keurig op de juiste plek gezet en gebruiksklaar achter gelaten. De mannen die de wasmachine brachten waren vriendelijk en behulpzaam. Ik kreeg vooraf een sms hoe laat de wasmachine afgeleverd zou worden en ik kon de auto volgen via tracking and tracing. Prima service

Pluspunten

• tracking en tracing was erg nauwkeurig
  • vandaag besteld, morgen in huis

Pietersen 23-01-2017

Top behandeling

Top behandeling klantvriendelijk goede snelle oplossing na misverstand Door monteur alles netjes geplaatst zeer vriendelijke man

Pluspunten

• Klantvriendelijk en goede service

Minpunten

• NIets

Jort 23-01-2017 Via de website gekocht

Fornuis Etna

Snelle en duidelijke communicatie, vlot opgeleverd met nog advies over aansluiten. Ook prijs is goed, dus alles bij elkaar prima service

Pluspunten

• snel
  • duidelijk

Sandra de Knegt 23-01-2017 Via de website gekocht

Samsung Wasmachine via Bemmel en Kroon

Makkelijke website, zeer klantvriendelijke heer aan de telefoon die super meedacht, vriendelijke chauffeurs die het netjes hebben neergezet en opgeruimd. De kosten voor het plaatsen en meenemen van de oude machine is goedkoper en ook de kosten voor een extra lange garantie is goedkoper dan bij de concurrent
Het was de eerste keer dat ik bij deze winkel iets kocht maar zeker niet de laatste keer.

Bart Vlerick 22-01-2017 Via de website gekocht

een aanrader!

via deze shop vond ik heel snel het gezochte product aan de voordeligste prijs. De levering gebeurde correct en precies volgens afspraak.

Pluspunten

• beste prijs
  • overzichtelijke site
  • correcte levering

Leo Haar 22-01-2017 Via de website gekocht

Kopen met 3k's (klik, koop, klaar) bij Bemmel&Kroon

Onlangs een wasmachine van Bosch gekocht voor de laagste prijs en de beste service.
De levering was perfect en online te volgen. Bovendien wordt kort vooraf nog een berichtje verstuurd.
Een pluspunt vond ik, dat je achteraf met de pin kon betalen.
"Boter bij de vis, dan weet ik zeker dat ik niets mis."
Een klein minpuntje hierbij is dat 4,95 voor deze transactie werd berekend.

Pluspunten

• Klik, Koop, Klaar
  • leverering op de juiste plaats
  • alle verp. mat. weer meegenomen + oude apparaat

Schalkwijk 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service!

Altijd scherpe prijzen online en snelle levering. Montage wordt altijd super netjes uitgevoerd door vaste mensen. Tegenwoordig vind je dit nergens meer.

Pluspunten

• snelle levering
  • overzichtelijke website
  • zeer nette montage
  • goede prijs/kwaliteit verhouding producten

Minpunten

• de voorraad online is niet altijd correct

Ed van der Zwet 22-01-2017 Via de website gekocht

onze nieuwe wasmachine

we hebben al een paar goede ervaringen met bemmel en kroon je wordt goed en vriendelijk geholpen .
de service is ook geweldig en vlot de winkel is overzichtelijk met ruime keuze . en online is ook alles overzichtelijk .
de bezorging en plaatsing van onze nieuwe wasmachine was netjes gedaan door de monteurs
we zijn zeer tevreden en kunnen het iedereen aanraden om naar bemmel en kroon voor hun witgoed

Pluspunten

• vakkundig en vriendelijk personeel
  • goede service

Teelen 21-01-2017 Via de website gekocht

Super blij!

Bedankt voor het leveren van ons fornuis! Helaas was de verwachte levertijd op de dag zelf niet kloppend en hebben we toch lang thuis moeten wachten. Het personeel dat ons fornuis heeft geleverd was vriendelijk en correct.

MIRJAM 21-01-2017 In de winkel gekocht

opgelicht

Ik sluit mij aan bij een aantal overige gedupeerden bij het afsluiten van een koopovereenkomst.
Veel mondelinge korting beloofd voor 3 produkten; vaatwasser, oven. en magnetron. Een totaalbedrag afgesproken. Dat staat ook op de factuur, echter daar komen nog montagekosten bij etc, die mondeling al als korting waren gegeven. Dubbele montagekosten; en bemmel en kroon en het montagebedrijf, rekenen ook nog beiden 195 euro kosten voor de montage. (wat bovendien mondeling al als korting was gegeven.) En korting op apparatuur en montage. Mondelinge overeenkomsten niet in factuur gespecificeerd,
o.g. gedupeerd voor ca. 195 euro.

Wij gaan stappen ondernemen bij een advocaat en het TV-programma KASSA

Kuiper 21-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima winkel

Wasmachine gekocht in de winkel; vriendelijk en deskundig geholpen en de levering met extra service (in dit geval inbegrepen in de prijs) was zeer goed. 2 trappen op, oude machine meegenomen, nieuwe geplaatst met tussenstuk, droger er weer op geplaatst. topprestatie, nette prijs en prima service.

Dogan 21-01-2017 Via de website gekocht

Prima koelkast van Samsung RS7557BHCSP

Van Bemmel & Kroon BV is een goede shop. Correspondentie via de mail was na aankoop heel vlot. Koelkast werd snel en op juiste aangegeven dag/tijdstip bezorgd. Zeker aan te bevelen. Ook zijn de prijzen bij Bemmel & Kroon veel voordeliger dan bij andere winkels waar je witgoed kan kopen.
( BKI581776 )

Pluspunten

• Ruim
  • Makkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Beetje het geluid maar stoort niet echt veel

Van Damme Linda 21-01-2017 Via de website gekocht

Van Damme Linda

Gebruiksvriendelijke site, direct product gevonden wat we zochten. Ook gemakkelijk vergelijken met andere typenummers. Goede uitleg van de producten. Eerst een beetje ontgoocheld dat we 5 dagen moesten wachten om te leveren. Plots een mail dat er na 2 dagen kon geleverd worden. Het opvolgen van het traject is super en ze zijn zeker op hun uur. Vriendelijke en beleefde mannen die leverden. Een heel tevreden klant. Super!!!!

Pluspunten

• Super!!!

Mirjam 20-01-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Zeer tevreden ben ik met Bemmel en Kroon! Wasmachine op zondag besteld, maandag een bericht dat hij bij de leverancier besteld moest worden. Dinsdag mail om een afspraak te maken en woensdag om 12 uur draaide de eerste was! Super snel geregeld allemaal!
Aflevering verliep prima, zonder extra kosten is het oude apparaat meegenomen en de nieuwe aangesloten. Wij zijn tevreden.

Pluspunten

• Snel
  • Goede communicatie

Carlos 20-01-2017 Via de website gekocht

BKI583069 Whirlpool JT 479 IX gekocht

Uitstekende service. Heel duidelijk over de product en de voorraad ervan. Kreeg bij de actie een Kitchenaid handmixer erbij. Geweldig. Zoals afgesproken was de aankomst precies op tijd. Gewoon een top bedrijf. Vele kunnen hier de voorbeeld van nemen.

Pluspunten

• Communicatie
  • Nauwkeurigheid

John 20-01-2017 Via de website gekocht

J. Sas

Prima site, artikelen zijn goed te vinden en het product wordt op de afgesproken tijd keurig afgeleverd.

Pluspunten

• vrij nauwkeurige planning qua aflevertijd
  • Communicatie

Fam. Vrenssen 20-01-2017 Via de website gekocht

Top service levering vaatwasser! ordernummer: BKI580864

Heel veel rond gespeurd voor een vaatwasser die aan onze eisen moest voldoen. Uiteindelijk bij Bemmel & Kroon de beste gevonden die ook nog eens het goedkoopste werd aangeboden! Goede service. Doen wat ze beloven! Netjes aankondiging mails ontvangen als er nieuws was ivm leveren.
Daarnaast heeft de monteur ons nog ter plekke geholpen om eea zo te monteren zodat de vaatwasser nog stabieler stond. Echt super!
(enige kleine minpuntje was dat we alleen op woensdag konden laten monteren)

Pluspunten

• goede service
  • beste prijs