Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wyrwas 28-04-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude

klant en prijsvriendelijk

Alles is naar wens verlopen uitstekende service en
In de winkel en op de site ziet alles er goede uit.

AW 28-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Naast het internet, ook gewoon een winkel voor goed advies!

In de winkel bij Den Haag mij laten informeren over de verschillende wasautomaten en drogers. De verkoper had kennis van zaken en was bijzonder vriendelijk. Toen ik na de bestelling geplaatst te hebben enkele dagen voor levering toch van de wasmachine een ander model wilde, kostte dit slechts een telefoontje en werd de order aangepast met nog steeds een meer dan keurige prijs. Ook het plannen van de levering via internet ging prima, ze geven aan tussen welke tijden je ze kunt verwachten en bellen als ze onderweg zijn.

Hans 28-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening top prijs kwaliteit verhouding

Laagste prijs voor deze a+++ vriezer. Correcte levering op afgestoken tijd . Nieuwer toestel gekregen dan besteld , top!!

Jimmy 28-04-2017 Via de website gekocht

Mooie koelkast van LG Bemmel & Kroon

ordernummer BKI599632, perfect service, snel behandeld, en op tijd verstuurd.
Alles ging perfect, aanrader.

Erna Meier 28-04-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld!

Voor deze shop gekozen omdat de machine daar voordelig was. Fijn dat de service ook goed was!
van het telefonisch onderhoud tot de aflevering, keurig van te voren gemeld welk tijdstip, alles is zeer prettig verlopen!

Jurgen 28-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser

Enorm aanbod aan vaatwasmachines tegen lage prijzen. De machine die ik wilde was niet meer voorradig en van Bemmel kwam meteen met een gelijkwaardig alternatief. Wel raar dat de machine die ik wilde nog altijd op hun site staat? Professionele en keurige installatie door XXXXX.

onno 27-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Aan de koelkast kan B&K natuurlijk geen waarde aan toevoegen, maar zij maken het verschil door de afleverservice: stipt op de beloofde tijd na eerst nog even telefonische bevestiging dat ze onderweg zijn, wordt het apparaat uiterst voorzichtig en precies naar de 1e etage gebracht. Geplaatst en nog een beknopte uitleg is allemaal in hun service inbegrepen zonder meerkosten! Doet niemand ze na.

Yvonne de Kort 27-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service en komt afspraken na

Verkoopprijs was aantrekkelijk. Het model wasdroger wat ik besteld had was niet meer leverbaar, maar kreeg toen een duurder model voor dezelfde prijs. Dat model was toch 100 euro duurder.
Levering is gegaan zoals afgesproken.

Bean 27-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service

Webshop is erg overzichtelijk. Apparaten snel gevonden, besloten, besteld en geleverd gekregen. Extra dag-korting gaf doorslag!

J. Mulder 27-04-2017 In de winkel gekocht
Cruquius NH

service is prima, is goede reclame

afspraken worden nageleefd, en waren zeer tevreden dat we de goederen in de winkel konden laten tot we ze nodig hadden.
we werden ook met de prijs tegemoet gekomen en dat er wel veel werd gedaan om aan onze wensen te kunnen voldoen. (i.v.m. levering)

Bart Vet 27-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon een topleverancier

De ervaring met de aanschaf van mijn Indesit wasmachine heb ik als zeer goed ervaren.
De website zit goed in elkaar, alles is goed te vinden en de betalingsmethoden zijn prima.
De berichtgeving omtrent je order is top.
Ik kreeg al snel een mail dat de wasmachine niet beschikbaar was en ik kreeg daarvoor het nieuwere model die minimaal €50,- duurder is!
Levering is ook helemaal super gegaan.
Vervoerder Dynalogic informeert je via mail en SMS wanneer ze er zullen zijn.
Je ziet live waar de vervoerder zich bevindt en hoeveel adressen er nog voor jou bezocht moeten worden.
De installatie ging ook super. De mannen hebben hem direct aangesloten en al het verpakkingsmateriaal meegenomen.

Carmen 27-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede prijzen

De shop is overzichtelijk en makkelijk te begrijpen. Producten worden duidelijk omschreven en er zijn genoeg manieren om reviews te bekijken.

Philip van Dijk 27-04-2017 Via de website gekocht

Goed service

Duidelijke website, goede levering. Twee bestellingen apart gedaan, keurig gelijktijdig bezorgd. Dezelfde afzuigkap staat 2 keer vermeld op de site met verschillende prijzen.

G.S. van der Ree 27-04-2017 Via de website gekocht

mannen met humor

Aardige mannen met humor, die de nieuwe wasmachine brachten, nauwkeurig plaatsten en er niet tegenop zagen de oude met spierkracht weer mee naar beneden te nemen. Daar moeten jullie zuinig op zijn!

J.F.Schleepen 27-04-2017 Via de website gekocht

goed en snel :)

binnen 2 dagen geleverd, en alles goed aangeleverd en aangesloten, behulpzaam en vriendelijk personeel

Tineke 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke service

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat de geboden prijzen zeer goed in mijn budget pasten. Er was een product wat achteraf niet meer te bestellen was. Dit werd door de verkoper op een meer dan fijne manier gecompenseerd met een ander model met toebehoren. De apparatuur heb ik zelf niet kunnen controleren omdat ze bij het bedrijf die de keuken gaat maken zijn afgeleverd. Ik ga er van uit dat alles compleet is afgeleverd.

Robert-John 26-04-2017 Via de website gekocht

Superrrrrr korting

Ik ben super blij met mijn liebherr inbouwkoelvriescombinatie. Ik had deze goedkoper gezien bij een concurrent en kreeg een super aanbod van Bemmel&Kroon. De levering duurde wat langer omdat de koelvriescombinatie niet in voorraad was maar dan heb ik het maar over drie dagen wachten. Daarna was de levering super snel en werd de koelvriescombinatie zonder morren naar boven gebracht op de derde etage zonder lift.

Katten66 25-04-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geholpen

We zochten op internet naar keukenapparatuur en vroegen een offerte bij Bemmel&Kroon. De offerte kwam per omgaande en was zeer concurrerend. Vragen over product, levering en betaling werden snel en goed beantwoord. De logistiek en de levering was dik in orde.
Prima service dus. Het product zelf kan ik nog niet beoordelen. Het zit nog in de verpakking.

Gea 25-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Alles ging heel soepel van zoeken tot thuisbezorging. De vaatwasser werd keurig in de keuken gezet en de oude namen ze mee. Bezorgers waren ook vriendelijk.

jk2706 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Bij Bemmel en Kroon een condensdroger besteld. Deze zaak is echt de goedkoopste.
Mijn bestelling was niet op voorraad maar binnen enkele dagen was het artikel besteld bij de leverancier.

Overzichtelijke website, gratis levering / installatie en namen het oude apparaat mee terug.
Zelf een afspraak gemaakt voor een dag waarop de levering kon plaatsvinden. Ik raad deze webshop zeker aan.

Susan 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede snelle klantenservice. Apparatuur is keurig op tijd geleverd. Na de bestelling kun je zelf een leverdatum kiezen. Dat ging uitstekend.

Martijn 25-04-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed advies en perfecte inbouw

Goed advies gekregen van Bemmel en Kroon over een vaatwasser; ter plekke een vergelijkbaar apparaat bekeken voor een compleet beeld. Goede prijs voor het apparaat. De installatie is ook perfect verlopen.

Nel Bekking 25-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal Top

Goede omschrijving van de artikelen , goed op te zoeken ja zeer tevreden netjes een mail ontvangen met bevestiging order en daarna mail met de afleveringstijd.
De bezorging gedaan door vriendelijk mensen , oude apparaat meegenomen. Ja ik zou het het een ander ook aanraden.
Ik kreeg het adres van mijn dochter die ook zeer tevreden was over de firma Bemmel&Kroon

Janwillem 25-04-2017 Via de website gekocht

zeer correcte service en makkelijk te maken afspraken

Ik heb bewust weer een Bosch wasmachine WAT28321NL gekozen vanwege vorige ervaringen met Bosch apparatuur. Mijn vorige Bosch wasmachine is 21 jaar meegegaan zonder noemenswaardige storingen. Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen vanwege de gratis levering (in België), gratis aansluiten en het meenemen van mijn oude machine.
De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen. Het is alleen jammer, dat je vanuit België niet elektronisch kunt betalen.
Ook een eerdere levering van een Bosch koelkast KGE36MW40 in 2014 is keurig afgewerkt.

J.R. 25-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, chauffeur deed echt zijn best het te vinden, duidelijk vooraf info over levering. Product en verpakking prima in orde,

L. Mors 24-04-2017 Via de website gekocht

mevr. L. Mors

Afgelopen donderdag is de koelkast bij mij in Alkmaar bezorgd, ik ben er geweldig blij mee, goede indeling, grote groentelade, flessenrek, bijna geruisloos, overzichtelijk, mooie vormgeving, grote diepvriesladen, ook de informatie omtrent de bezorging was uitstekend, de koelkast was er 's middags om 13.00, ik kan echt helemaal geen minpuntje bedenken, Bemmel en Kroon voor goede kwaliteit, nu en ook voor de toekomstige tijd!

Bert 24-04-2017 In de winkel gekocht
Rijndijk

Goede aanbieding en service bij Bemmel & Kroon

We waren bij BCC geweest scheet uitleg en geen goed aanbod . Bij Bemmel & Kroon goede aanbieding en )extra kassakorting van hun) daarnaast nog een keer cash back van Siemens. Goed geholpen duidelijke uitleg en toelichting door iemand die wist waarover hij het had

Tevreden klant 24-04-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De prijs en de recensies waren doorslaggevend. Heel snel na mijn bestelling kreeg ik een alternatief aangeboden omdat de bestelde inbouw-vaatwasser niet meer leverbaar was. Op zich geen probleem, maar het zou fijner zijn geweest als ik telefonisch op de hoogte was gesteld en er was overlegd, i.p.v. een mail met daarin de melding dat ik een "nieuwer" alternatief exemplaar zou ontvangen. Je wordt een beetje voor een voldongen feit geplaatst.

Kiat 24-04-2017 Via de website gekocht

Een Siemens wasmachine gekocht.
Waren 200 euro goedkoper dan de rest.
En binnen 1 dag zoals beloofd thuis gebracht en op
de 2e etage gezet en de oude meegenomen.
Wat een service.

hans 24-04-2017 Via de website gekocht

prettig verrast!

tot vorige week was dit soort aankopen (in mijn geval nu dampkap) een vervelende, stresserende bedoeling waar ik zelf steeds moest uitvogelen wat waar fout gegaan was. Bemmel en Kroon hebben mij in dit traject systematisch positief verrast: eenvoudige betaling, pro actieve communicatie tot uiterst vriendelijke aflevering. doe zo verder, zou ik zeggen

Abas 23-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Ik heb voor de shop gelezen omdat ik positieve recencies heb gelezen. Ben heel tevreden met de service en ben ook goed geadviseerd. Ben heel tevreden met mijn aankoop.

Wagevoort 23-04-2017 Via de website gekocht

Ben super tevreden met de webshop waar ik me nieuw wasmachine hebt gekocht goeie servic en handig bezorg link na de website en de mannen die hem brachten waren alle aardigs

J.van Dongen 23-04-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare service

Na het eerste contact meteen vertrouwen in van Bemmel en Kroon. Na de bestelling direct alles via de mail ontvangen. Op de factuur stond een fout en meteen met hun contact opgenomen die ze direct gecorrigeerd hebben en weer per mail bevestigd hebben.

Jeffry 23-04-2017 Via de website gekocht

Super service voor een scherpe prijs

Duidelijke site met de juiste informatie en volop keuze voor een scherpe prijs.
Na het maken vd keuze kun je de betaling op verschillende manieren in orde maken dit gaat eenvoudig en snel waarna je gelijk een email krijgt met de bevestiging van het gekochte artikel.

Marloes 23-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en top wasmachine

Goede service. Ik kreeg een email met een indicatie van de levertijd en werd ook nog 15 min voor het leveren keurig gebeld dat zij onderweg waren. De wasmachine is gratis naar zolder gebracht, aangesloten dn getest. Deze service zie je niet vaak. Zij hebben heel mijn wasmachine uitgelegd.

Sjoerd 23-04-2017 Via de website gekocht

Top, snelle levering en voor een goede prijs.

Onlangs een koelkast besteld, deze werd op tijd geleverd. De site ziet er verder goed uit, wel was de product informatie niet helemaal goed.
De levering via dynalogic ging ook prima, handige GPS tracker op de dag van levering zodat je niet de hele dag staat te wachten. Je ziet het traject van de vrachtwagen en kan het actueel volgen.

Gerte en Ellen 22-04-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroom

Al 6 maal via de website dan Bemmel en Kroon witgoed besteld. Duidelijke site, ook als je Bemmel en Kroon telefonisch benaderd wordt je vakkundig geholpen. In een woord TOP, ga zo door

snoeijen 22-04-2017 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

Ik kwam toevallig via een zoekmachine op deze website terecht. En doordat het goedkoper was ging ik bestellen en de volgende dag met nette bezorgers binnen.

Bosch vaatwasser 22-04-2017 Via de website gekocht

Op internet gezocht,

En naar tevreden zo we behandeld zijn.
DE vaatwasser was niet meer ,maar toch een die duurder was geleverd zonder bij te betalen,
We zijn erg te blij mee.

Lennard 22-04-2017 Via de website gekocht

Goeie tent zonder fratsen

Bestellen via de website gaat eenvoudig. je wordt goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Bij telefonisch contact krijg je goed antwoord op je vragen. De bezorging via Dynalogic is simpelweg perfect.

Han 22-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon super

Super service. Het model wat we eerst wilden was uitverkocht. Prima alternatief voor teruggekregen..

Engeltje 22-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering: donderdagavond nieuwe wasmachine besteld, zaterdag in huis tegen een goede prijs. Geen extra kosten voor levering tot in bijkeuken, aansluiten machine en afvoeren oude machine.

Sjee 22-04-2017 Via de website gekocht

Zo wil je als klant behandeld worden, het bestaat echt!

Een overzichtelijke website, eenvoudig te bestellen, een scherpe prijs, een enorm snelle afhandeling en dan ook een puike manier van afleveren....zo zou het altijd moeten gaan....

katootje 22-04-2017 Via de website gekocht

top geregeld

op vrijdag middag koelkast besteld, stond de volgende dag om 10.00 uur in mijn keuken. leuke aanbieding en dik tevreden over het product. alles was zeer compleet.

Harm 22-04-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon te Den Haag

zeer tevreden, goede uitleg, prijstechnisch, snelle levering

Vriendelijk personeel, goede uitleg, prijstechnisch aanrader waard, snelle levering, prima service, aftersale is perfect. Regelmatig produkt aangeschaft, top winkel!

Van den Berg 21-04-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekende kwaliteit en service!

Prima winkel met gegarandeerd de beste prijs.
Wij hebben een Amerikaanse koelkast gekocht week later netjes geleverd op de door ons gevraagde dag en zelfs als extra service twee tredes (verhoogde keuken) opgetild zonder deze kosten in rekening te brengen. Koelkast netjes uitgepakt en het verpakkingsmateriaal meegenomen.Vriendelijk personeel en het mooiste is dat ze niet opdringerig zijn. Bezorgers geldt hetzelfde voor...vriendelijk en vakkundig.

Zeker een aanrader!

CAL Knijnenburg 21-04-2017 In de winkel gekocht

heel goed zonder gedoe

Bij telefonische navraag over product direct besteld, snel geleverd, goede communicatie, top. Aan mijn bestelling valt niets te verbeteren.

Karen 21-04-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Goede winkel

Al ons witgoed komt hier vandaan, prima winkel, correcte bezorging. Echter automaat zou aangesloten worden, kon niet vlgs bezorger, kraan zou stuk zijn. Wasmachine neergezet en vertrokken. Zelf alles aangesloten , was dus niks mis met kraan. Foutje, slordig dus. Ben ik niet gewend van Bemmel en kroon. Jammer

Rj 21-04-2017 Via de website gekocht

Goedkoop, super snel en geheel volgens afspraak!!

Wilde gister mijn vaatwasser bestellen en zag online vlak voordat ik hem bij een bekende partij wilde bestellen dat dit bedrijf hem veel goedkoper aanbood! Gelijk besteld en volgende dag in huis volgens afgesproken tijd! Netjes gebeld dat ze er een kwartier later zouden zijn.

edward kinds 21-04-2017 Via de website gekocht

Mooie miele warmtepompdroger!

de service was snel en goed, we hadden een miele droger besteld en toen die er niet meer was kregen we een duurdere zonder bijbetaling !