Deze score is berekend op basis van 2933 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roy 02-12-2019

Voelde mij echt opgelicht door dit bedrijf.
Een wasmachine besteld die in de aanbieding was, na betaling kreeg ik een mail dat deze was uitverkocht en dat ik een andere kreeg een duurdere en soort gelijke wasmachine die ik voor de prijs mocht hebben voor die besteld had. Die duurdere was wel een ouder model. Meteen gebeld en gezegd dat ik mijn geld terug wilde dit ging wel zonder problemen. Maar nu dagen later staat die machine nog steeds in de aanbieding terwijl deze uitverkocht is en ook niet meer binnen zou komen. Het is voor het bedrijf een makkelijke truc om van oudere models af te komen na mijn mening. Wees gewaarschuwd en let goed op.

Piet van der Kloot 02-12-2019

duidelijk snel en correct
telefonisch goed bereikbaar
kreeg direct antwoord op mijn probleem

Wilma 02-12-2019

Wij zijn op een prima manier geholpen. De wasmachine is gekocht op Black Friday en we kregen keurig een bevestiging van de bestelling en de betaling. Later kregen we een bericht dat door de enorme drukte de machine niet meer lkeverbaar was. Wij hebben toen de toezegging gekregen dat wij een minimaal vergelijkbare machine konden krijgen voor dezelfde prijs.
Nadat wij de specificaties hebben bekeken zijn wij hiermee accoord gegaan.
Vandaag, keurig conform de afspraak is de machine geleverd en geplaatst door twee vriendelijke medewerkers. Kortom, wijn goed bediend en behoudens het niet meer leverbaar zijn van onze keuze is alles perfect geregeld.

Robin 02-12-2019

Super snel geregeld, complimenten voor Bemmel en Kroon. Gebeld voor een vraag, was druk. Binnen 10 min terug gebeld en een bestelling geplaatst. Ondanks de drukte van Black Friday de volgende dag in huis.

Amerikaanse koelkast 02-12-2019

Hartelijke hulp bij de inkoop van de koelkast. Goed advies en de voordelen duidelijk gemaakt. De verkoper heeft duidelijk goede kennis van het artikel en dat is positief voor de koper.

K 01-12-2019

Op internet warmtepompdroger gezocht, daar de Miele na 19 jaar kapot ging.
Gezocht naar de beste prijs en winkel , waar we deze ook konden bekijken .
Kwamen uit bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude rijndijke en hadden geluk extra korting Black Friday .
Goede voorlichting gehad ,niet direct een verkoper in je nek.
Vriendelijke en deskundige verkoper.

claudia 01-12-2019

Ik heb de prijzen van de door mij bestelde machine vergelijken met andere winkels op internet maar kwam het goedkoopst bij uit bij Bemmel & Kroon. Vrijdagavond besteld en zondag had ik de machine in huis. Echt heel fijn.
Kreeg netjes een bevestiging van de aankoop en vervolgens een mail over de aflevering. Gewoon goed en netjes geregeld!

Herman 01-12-2019

Duidelijke en snelle communicatie, zeer snelle levering waarbij je goed op de hoogte word gehouden van het tijdstip van levering.

Nap 01-12-2019

kort in bezit,deze samsung is met name stil (wel even caliberen van tevoren!)

Cor 01-12-2019

Gewenste wasmachine op voorraad voor gunstige prijs.
Ook de bezorging van de wasmachine vond op prima wijze plaats.

Jelly 30-11-2019

Zeer goed contact en informatie
Scherpe prijzen.
Bestelling en levering helemaal volgens plan, top👍🏻

Herman 30-11-2019

Correcte en vriendelijke bezorgers.
Oude vrieskast zou mee teruggenomen worden, maar dat kon niet omdat die niet ontdooit was. Argument van bezorgers was plausibel: bij ontdooien zou andere spullen in de bezorgwagen ook nat worden.
Advies aan van Bemmel & Kroon: ligt klanten hierover in.

Peter Struijk 29-11-2019

Duidelijke site met alle inbouwapparatuur tegen concurrerende prijzen. Ook de klantenservice is snel te bereiken en geeft duidelijk advies.

Tanja 29-11-2019

BKI807643, oeps, wasmachine defect....... Gisteravond een nieuwe besteld en zojuist netjes afgeleverd, geplaatst en aangesloten! Ik kan weer gaan wassen. Helemaal top :-)

Bart Ouwerkerk 29-11-2019

Prachtige winkel met vriendelijke medewerkers die ook nog eens niet moeilijk doen met de uitleg en het voor en nadeel van de ene en andere machine, geen opdringerig advies.

JanG 29-11-2019

Voor de tweede keer in korte tijd een witgoed apparaat besteld bij Bemmel en Kroon. Een weer voortreffelijke service, een bedrijf dat met je meedenkt, vriendelijke en deskundige medewerkers en bezorgers. En niet in de laatste plaats: een zeer concurrerende prijs. Ook in de toekomst gaan we zeker onze bestelling plaatsen bij Bemmel en Kroon.

Schipper 29-11-2019

Vaatwasser besteld, dit model bleek te zijn uitverkocht en kreeg voor dezelfde prijs de nieuwere/verbeterde/ uitgebreidere vaatwasmachine geleverd.
Kon de dag erna, wij kozen voor de optie twee dagen later wat geen probleem was. Gaven goed aan in welk tijdsblok hij geleverd zou worden. Dit bleek ook te kloppen

Mirjam 29-11-2019

Ze hadden een zeer aantrekkelijke aanbieding en staan bekend als betrouwbaar alleen de levering had wat voeten in de aarde, omdat drempelservice niet opgaat voor amerikaanse koelkasten dit was op moment van bestellen niet heel duidelijk ( wel eigen fout niet goed gelezen) mag wat mij betreft wel met een duidelijke LET OP tekst aangegeven worden tijdens het bestelproces

R. Veld 29-11-2019

Via internet een diepvrieskast besteld. Fijne site, overzichtelijk en een ruim assortiment. Met de track en trace goed te volgen wanneer het geleverd zou worden en een sms kort van te voren was erg makkelijk, ik kon zo toch gaan werken en hoefde geen vrije dag te nemen. Chauffeur erg vriendelijk en behulpzaam, (onze gang is erg smal, wat het niet makkelijk maakte) hebben de vrieskast op zijn plaats gezet en de verpakking meegenomen.

Pim 29-11-2019

Al enkele apparaten vervangen door nieuwe bij Bemmel&Kroon.
Groot assortiment.Geen nonsens en onzin verhalen, gedegen informatie en betrouwbare service.
Top zaak, komen hun afspraken perfect na.

margreet 29-11-2019

Super goede ervaring om onze nieuwe koelkast te kopen bij Bemmel en Kroon. Goede prijs, snelle bezorging, je pakket volgen, de aflevering door 2 aardige mannen, koelkast in netjes zonder schade (en dat was best een klus zon groot ding over drempels en door schuine gangen) op zijn plek gezet.

Caroline 28-11-2019

In de winkels van Den Haag en in Zoeterwoude lopen enthousiaste mensen rond die bereid zijn om je oprecht te helpen en duidelijk te krijgen wat je werkelijk nodig hebt. Ook de bezorg/afleveringsteams zijn ook erg betrokken en vriendelijk. Bij de eerste bestelling was er een fout gemaakt, maar dit is de volgende dag goed en netjes opgelost. Waarvoor dank. De tweede bestelling verliep probleemloos. Top!

Vakantie Catrijp**** 28-11-2019

Betrouwbare winkel die afspraken snel nakomt!
Inbouwkoelkast besteld ennetjes geleverd door Dynalogic.
Maar was verkeerd gekozen door mijzelf; blijkt dat er twee deursystemen zijn voor inbouwkoelkasten.
Gebeld met Bemmel en Kroon en kon de koelkast direct omruilen voor een met het andere deursysteem, deur op deur.
Direct factuur via mail met daarop nieuwe koelkast met de daarbij behorende prijs en het creditbedrag van de verkeerde koelkast op de bon.
De verkeerde Koelkast zo goed mogelijk ingepakt zoals we hem hadden ontvangen om retour te geven aan de transporteur Dynalogic.
Prima geregeld, snel, correct en zonder problemen.

CHAPEAU BEMMEL EN KROON ga zo door!

Tevreden klant

Ed 28-11-2019

had een was droger en een vaatwasmachine bestelt en de dag voordat dat de monteur de vaatwasser zou komen plaatsen ( was uitbesteed aan de firma Ajtec ) had ik nog niets vernomen van bemmel en kroon hoe laat ze de goederen zouden bezorgen .
Gebeld *s morgens was er helemaal niets bekend dat er geleverd moest worden , als ik niet gebeld had dan was de firma ajtec voor niets gekomen en had ik waarschijnlijk weer 2 weken moeten wachten op de aansluiting van de apparaten .
Ook vindt ik het niet netjes dat er op de site van Bemmel en Kroon niet vermeld wordt dat er een wachtijd is van ongeveer 2 weken voor het plaatsen van een vaatwasser , daar kom je pas achter als je betaald hebt en er zelf direct achter aan gaat anders had het waarschijnlijk nog langer geduurd
maar alles is gelukkig toch goed gekomen en de jongens van Bemmel en Kroon en firma Ajtec waren super goed

Manita 28-11-2019

Goede prijs/kwaliteit in de offerte. Professioneel geholpen in de winkel en een hele goede suggestie voor installatiebedrijf.

B.J.Groen 28-11-2019

De winkel van Bemmel & Kroon in Zoeterwoude is uitstekend bereikbaar en sfeervol ingericht met ruim voldoende betaalbare huishoudelijke apparatuur, waarvoor wij op zoek waren. Het personeel is klantvriendelijk en deskundig en hulpvaardig. Met onze aankoop van een Bosch inbouw vaatwasser kunnen wij weer jaren vooruit . Ook de installatie van de vaatwasser door de fa. Ajtec B.V. uit Berkel en Rodenrijs is vakkundig uitgevoerd.

Wim 28-11-2019

De site geeft heel duidelijk de juiste informatie, voorzien van goede afbeeldingen.

H. Postma 28-11-2019

11 november een Beco vaatwasser besteld, type DFN26220W2. Ordernr. BK1802529
De volgende morgen keurig bezorgt, door 2 vriendelijke bezorgers. De prijs en kwaliteit zijn prima,. Van te voren werd je keurig op de hoogte gebracht wanneer de bezorging plaats zou vinden. Dus niet de gehele dag wachten. Wij zijn zeer tevreden over de bestelling en bezorging en natuurlijk heel gelukkig dat ik niet meer hoef af te wassen. De vaatwasser doet het prima.
Niets op aan te merken.

Norbert 27-11-2019

Bemmel en Kroon doet wat het zegt! Ook de prijs is goed. Goede communicatie m.b.t. de bezorging en deze was vakkundig en klantgericht.

Batelaan 27-11-2019

Super snelle levering.
Ben erg tevreden over!
15:30 geleverd en 16:30 hand ik mijn afzuigkap al gemonteerd.
Ga zo door met de super goede service

John Noppe 27-11-2019

Een A.E.G. wasmachine aangeschaft in de winkel op Zoeterwoude, we werden vriendelijk en deskundig geholpen,
Gelukkig een verkoper die alle tijd nam en goed luisterde naar onze wensen.
De machine werd de andere dag al geleverd, de brengservice belde een kwartier van te voren op dat ze er aankwamen.
Machine is keurig netjes geplaatst.
De volgende aankoop is weer bij Bemmel en Kroon, voor de prijs hoef je het niet te laten.
Voor ons geen dozenschuivers meer.

Ron 27-11-2019

Gisteren telefonisch een Siemens WM16W4G2NL wasdroger en Siemens WM16W4G2NL wasmachine besteld bij Bemmel & Kroon. Ik kon de wasmachine en droger al nergens op internet goedkoper vinden, maar ik kreeg er zelfs nog een mooie Black Friday korting bovenop! De meneer aan de telefoon was vriendelijk en de afhandeling ging razendsnel. Het witgoed werd meteen al de volgende dag bezorgd, en de bezorgers hebben de loodzware apparaten op de juiste plek geinstalleerd. Zeer tevreden met deze zaak en ik kan niet anders dan een 10 geven, want alles is perfect verlopen.

Theo 27-11-2019

Ik werd snel, deskundig, vriendelijk en goed geholpen. De verkoper stuurde conform afspraak meteen een offerte per email. Deze offerte was duidelijk en door een reply op de mail kon het product meteen worden besteld. De levering vond conform afspraak de volgende werkdag plaats.

Ron & Winie 27-11-2019

Ordernummer DH801940. Herman Linkerhof van het Verkoopteam van Bemmel & Kroon denkt goed met je mee om samen te komen tot de meest optimale keuze voor je keukenapparatuur. Je krijgt waar voor je geld, snelle levering en installatie! Top!

Emile de Heer 27-11-2019

Wij hebben onze volgende wasautomaat opnieuw bij deze firma gekocht. Dat was opnieuw een prettige ervaring. De verkoper vatte de voor- en nadelen van de verschillende alternatieven goed samen, maar liet ons de keuze. Verkoop legde ook goed uit hoe de procedure van het afleveren zou gaan. Dat werd ook precies zo uitgevoerd. Een dag vooraf een telefoontje, plus mailbericht. Enkele uren voor de levering een telefoontje wanneer ze bij zouden komen afleveren. Prettig en beleefd personeel dat de oude machine afkoppelde en de nieuwe installeerde. Dat zouden meer firma's zo moeten doen.

Bert 26-11-2019

Komen geheel hun belofte waar , en op tijd.
De prijs is zeer schappelijk de site is overzichtelijk.

Anja 26-11-2019

Op 23-11-2019 Inductieplaat EX675LXV1E van Siemens € 1099,- besteld, zou op voorraad zijn.
Kreeg een mail terug: niet op voorraad, we kregen "duurder alternatief, minimaal gelijkwaardig" voor dezelfde prijs, nl type EX677FXC5E. KLOPT NIET DUS: is een simpelere versie, andere kleur, adviesprijs bij Siemens van dit model ligt zelfs 500 euro lager dan van het door ons bestelde model. Kortom, ze proberen je gewoon iets anders aan te smeren. Vandaag (26-11-2019) staat het model EX675LXV1E nog steeds op de website (BlackFridaydeal € 899,-)) als zijnde op voorraad, maar na telefonische navraag zou er alleen nog een showroommodel ergens in Den Haag liggen. NIET bestellen dus. PS: Web winkel VeiligKopen is hetzelfde bedrijf.

Jaap v.d.Veer 26-11-2019

Kan een heel verhaal ophangen, maar zo hoort het.
Lage prijs, en ook het transport door Dynalogoc perfect geregeld.
Ook hulde aan de twee vriendelijke bezorgers.

A.Santos 26-11-2019

Bemmel en Kroon bevelen wij zeker aan. Zeer professioneel, bekwaamd en vriendelijk personeel. Ze nemen de tijd voor je en weten je goed te adviseren. Wij zijn zeer tevreden over de vriezer, merk Liebherr, dat wij hebben gekocht. Het bezorgen ging volgens afspraak. Alles heel netjes gegaan. AANRADER!

Peter 25-11-2019

Overzichtelijk ingericht filiaal met breed assortiment, prettige bediening, luisterend oor, meedenken met klant, prima info en voorstellen.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, snelle en correcte levering.

Huub 25-11-2019

Volgens mij een prima winkel met prima prijzen en aardige klantenservice. Ik had daar bijna een vaatwasmachine gekocht. Echter ik woon op een bovenwoning. Gelijk achter mijn voordeur is een trap naar de woning. Ze kunnen niet garanderen dat de afwasmachine niet onderaan de trap achtergelaten wordt. Die blokkeert daar dan mijn toegang en uitgang. Gaat niet werken. Ze zouden het apparaat een trap hoog moeten afleveren. Dat doen ze tenslotte ook in flats. Maar verder kijken dus

Fred de Jong 25-11-2019

Perfecte service. Heldere berichtgeving hoe laat men komt en vreselijk aardige mensen die het installeerde. Perfect dus voor een erg scherpe prijs.

Sybren 25-11-2019

Ik ging voor een inbouwkoelkast, Bemmel en Kroon was € 90,00 goedkoper dan BCC en CoolBlue. Ik kende B&K niet niet maar ging door op vertrouwen. Nou, prima keuze blijkt nu!. Goede communicatie, direct contact met het montagebedrijf AJTec, alles goed georganiseerd. AJTec belt, komt op tijd en monteert snel en accuraat! Echt een aanrader!

B. Rondeltap 25-11-2019

Laagste prijs garantie. In de winkel behulpzaam.
Klein minpuntje als je in het weekend naar de winkel gaat kunnen ze bij lastige technisch specifieke vragen niet bij de leverancier of hun installateurs terecht.
Men weet veel maar men kan niet alles weten.
Hebben minder kennis bij specifieke installatie problemen.

lex krosse 25-11-2019

erg goede service, ook telefonisch, compleet aanbod, altijd op voorraad. en bezorging volgens afspraak

Jose 25-11-2019

Goed advies niets dwingend Goede kennis van kookplaat en oven. Siemens inductie kookplaat en Bosch oven gekocht
Goede service aanrader

Han 24-11-2019

De shop komt zijn afspraken prima na en de bestelling is exact te volgen. De bezorgers geven precies door wanneer ze komen bezorgen. Ik kreeg van de webshop een duurder artikel voor de dezelfde prijs, omdat mijn keuze niet meer leverbaar was.

Denise 24-11-2019

Geweldig zeer deskundig. Geeft vertrouwen. Daarom komen wij al vele jaren en generaties lang bij Bemmel en. Kroon
Een kroon op het bedrijf dus.

Jan 23-11-2019

Prima webshop, goede prijs goede communicatie prima levering door aardige monteurs.

Tychoon 23-11-2019

Snelle levering, alles verliep volgens afspraak. Geweldig dat de levering t/m vierde verdieping in prijs was inbegrepen. Vriendelijk service via telefoon voorafgaand aankoop online. Na aankoop was het contact wat trager/warrig, maar heb uiteindelijk alle info ontvangen die ik nodig had.