Deze score is berekend op basis van 3114 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

N.G. 02-10-2019

Duidelijke website, voldoende informatie, makkelijk bestellen en goede communicatie na bestellen, ook door het bedrijf die uiteindelijk de bestelling levert.

Houwer 02-10-2019

Omdat onze oude vriezer door een defect steeds minder koud werd, zijn we online snel op zoek gegaan naar
een vervanger die ook inbouw geplaatst kon worden. In het verleden al eens eerder prima zaken gedaan met Bemmel & Kroon en online hier de opdracht geplaatst. De prijs van de vriezer was goed en tegen een redelijke vergoeding werd de oude vriezer afgevoerd en de nieuwe geplaatst. Uiteindelijk binnen een week alles geregeld en de vriezer is netjes geplaatst. We zijn erg tevreden.

Wendy 02-10-2019

duidelijke omschrijving product op de site, snelle levering, goede track & trace

Marja 02-10-2019

We hebben een wasdroger gekocht via Bemmel en Kroon. Donderdagochtend besteld en vrijdag voor 12 uur geleverd. De service was heel snel en goed. De bestelling is makkelijk te volgen via track en trace en op de afgesproken tijd geleverd.

Anita 01-10-2019

Direct na bestelling kreeg ik te horen dat dit model koelkast niet meer leverbaar is, waarna zonder iets te vragen de order aangepast werd en er een model van 'vergelijkbare kwaliteit geleverd zou worden. Dubieuze claim en niet te verifiëren. Het is gewoon een lokkertje omdat het betreffende model door de consumentengids als beste getest is. Het model dat ze je aan proberen te smeren niet.
Ook al is het aangeboden model mogelijk van vergelijkwaardige kwaliteit; ik doe geen zaken met bedrijven die je bewust voor de gek proberen te houden.

Het enige pluspunt is dat na een enkel boos telefoontje de order geannuleerd was.

PS 01-10-2019

Zeer aantrekkelijke webshop met een ruime keus en zeer voordelig. Levering direct de volgende dag waarbij je precies op de hoogte word gehouden van het aflevertijdstip. Wel jammer dat je voor pinnen bij aflevering bijna vijf euro extra moet betalen.

Sander Schouwstra 01-10-2019

Dank voor alle energie-service en prima ervaring met jullie.
Ik kom graag wederom bij jullie terug en zal deze ervaring ook met al mijn contacten delen!
Scherp geprijsd maar ook in sale/afster-sale prima!!

Leo Vuik 01-10-2019

ideaal dat ze het boven komen aansluiten met 3 man sterk !
Vriendelijk personeel
Ik kan het iedereen aanraden om via dit bedrijf hun witgoed of andere spullen te kopen !

John van L 01-10-2019

Bestelling wasmachine telefonisch gedaan bij vestiging Den Haag. Hele bestelproces werd goed en snel afgehandeld (alleen op iets te strenge toon). Ook kleine vragen daarna per mail over gelijktijdige aanpassing electra werden snel en to the point beantwoord. Goede (semi-automatische) informatie over moment aflevering en moment komst electricien Ajtec. Machine werd keurig en voorzichtig (dat wil nog wel eens anders gaan) 2 trappen opgedragen. Bezorgers prima mensen. Prijsstelling was ook in orde.

Naomi van der Veer 01-10-2019

Onze vaatwasser en afzuigkap waren erbij allebei tegelijk mee gestopt, wie kent het niet. Maar nergens konden wij voor hetzelfde model afzuigkap vinden behalve bij Bemmel en Kroon! Vrijwel direct na de bestelling werden wij gebeld om de vervolg stappen door te nemen, zeer vriendelijke medewerker die ons te woord stond. Tevens was de service van de monteur echt fantastisch, de monteur liep tegen wat probleempjes aan met het plaatsen van de inbouw vaatwasser en afzuigkap maar communiceerde dit goed met collega's om informatie in te winnen en vervolgens met ons. Kortom zijn wij zeer tevreden over de hele bestelling en service, hierbij bevelen wij ook anderen aan om hun aankoop bij deze partij te doen. Je zult er geen spijt van krijgen!

Corrie 30-09-2019

Keurig netjes geregeld. Goed bericht via mail en sms. Afspraak keurig op tijd.

Wouter 30-09-2019

Zeer snelle levering (op zondag via internet besteld, op maandag geleverd)!!
Fantastisch meedenkende bezorgers!

cor 30-09-2019

alles is zeer duidelijk geen verborgen kosten of iets dergelijks .
zou geen nadelen kunnen bedenken over dit bedrijf .
zou mijn volgende apparaat zeker weer daar kopen .

fred 30-09-2019

goed geleverd, tijdstip van afleveren was makkelijk te traceren, product goed verpakt, makkelijk in bestellen, er werd geleverd zoals oorspronkelijk bevestigd.

Perry Jesterhoudt 30-09-2019

Fantastisch geregeld duidelijke communicatie, super track en trace pagina die je goed kunt volgen.
Aflevering van de bezorger was top nam gelijk onze oude vaatwas machine mee en de nieuwe netjes in de keuken gezet waar de nieuwe weer geplaatst moet worden. mijn complimenten voor de volledige afwerking van mijn bestelling. Bedrijven als deze zouden meer op internet moeten zijn.

Rob 30-09-2019

Caressi RVS spoelbak bestelt bij Bemmel en Kroon, heel goed geholpen door medewerker en op tijd afgeleverd. Niets dan lof voor dit bedrijf.

Henk 30-09-2019

Gewoon een eerlijke verkoper tegen een scherpe prijs 👍 geeft een snelle reactie op de aankoop en de levering, TOP !
Jammer is dat de medewerkers van de transporteur Dynalogic, minder klantvriendelijk zijn als dat ik zou willen 😏
Een groet kan er nauwelijks af en in huis zetten van de doos met de magnetron (nee, nee.... dat mogen wij niet doen) dus ook de oude machine uit de kamer oppakken geeft de nodige problemen🤨 Zij mogen (eigenlijk) niet over de drempel van het huis komen !! Wat een belachelijke opmerking of anders een belachelijke opdracht !
Sorry Bemmel & Kroon 😅 maar de volgende bestelling doe ik evengoed weer bij jullie !!!! Succes

Sannie 29-09-2019

Mooie prijs, goede service, ze houden je goed op de hoogte wanneer zij bij je langs komen, dus niet de hele dag thuis zitten.
ik ga zeker nog een keertje bij ze bestellen.

Ida van Dongen 29-09-2019

Al jaren klant bij Bemmel en Kroon. Altijd goed service. Ook nu bij aankoop van een inbouw vaatwasser, alles keurig bezorgd binnen de afgesproken tijd. Dezelfde ochtend een mailtje met een tijdsindicatie van de bezorging. TOP!

Ditte 29-09-2019

Duidelijke en heldere webshop, doen wat ze beloven. Op vrijdagavond mijn droger besteld, zaterdagmiddag werd deze al geleverd en mijn oude apparaat namen ze meteen mee. Ik super blij want met dit weer je was buiten hangen is niet aan te raden.

Prima product, super service

RoJo's 29-09-2019

Adviseur neemt de tijd bij het uitzoeken van de juiste combinatie. Wijzigingen was geen enkel probleem, werd na 18:00 teruggebeld. Levering was flexibel en snel geregeld. Prijs is absoluut concurrerend. Top Service.

J.C. Tuk 29-09-2019

Wasmachine was gemakkelijk te bestellen, tegen een heel gunstige prijs en werd heel snel geleverd, de volgende dag al.
Degenen die het apparaat kwamen brengen waren heel netjes en vriendelijk, sloten het aan en namen het kapotte apparaat weer mee.

Maria 29-09-2019

Prima winkel heb er al vaker gekocht.
Goed meegedacht voor een passende koelvriescombinatie in mijn oude kast te kunnen doen

BertB 28-09-2019

Op internet op woensdag een mooie combi-magnetron uitgezocht en via de webshop van Bemmel & Kroon besteld voor een prima prijs. Keurige administratieve afhandeling van de order. Gekozen om hem op vrijdag te laten laten bezorgen. De bezorgdienst was precies op de in de sms aangegeven tijd aanwezig om de combi-magnetron af te leveren. De oude hebben ze netjes volgens afspraak mee terug genomen. Prima service van de winkel en van de bezorging. Ben zeer tevreden over de service en uiteraard ook over de gekochte combi-magnetron.

Paul de Haas 28-09-2019

Ten eerste was de website helder en overzichtelijk, met een betrouwbare uitstraling onder meer vanwege de bekende logo's. Bovenal was snel duidelijk dat ik zelf de bezorgdag kon uitkiezen. Daarnaast was de mogelijkheid om bij levering via pin te betalen prettig. De communicatie via email en sms verliep prima. De bezorging was zoals beloofd, inclusief installatie ter plekke met afvoer van verpakkingsmateriaal. De bezorgers waren efficiënt en vriendelijk. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Aart 28-09-2019

100% tevreden over Bemmel@Kroon. Ik kende ze niet maar ze hadden de wasdroger die ik wilde hebben voor een gunstige prijs. De bestelling en betaling was binnen een paar klikken gebeurd en kon zelf de afleverdatum bepalen. Ik kreeg direct een duidelijke bevestigingsmail en hoe het verder zou verlopen mbt de levering. Levering ook geheel volgens afspraak. Op de dag zelf om 8.00 uur een sms waarin het tijdvak van 3 uur stond en een half uur voor de levering een sms hoe laat de aflevering precies zou plaatsvinden. Vriendelijke, bekwame en vlotte heren die de droger kwamen leveren. Uitgepakt, gecontroleerd, op zijn plaats gezet en de oude droger meegenomen. Heeft geen 5 minuten geduurd. Later email van Bemmel@Kroon of alles goed verlopen was. Nee, ik heb geen aandelen in de zaak maar alles was echt geheel naar mijn wens en bij een volgende aanschaf kijk ik toch eerst even op hun site. Trouwens de Bosch warmtepomp wasdroger WTW84563NL doet de eerste keer ook wat tie doen moet.

Hans 28-09-2019

Perfecte service en een zeer snelle en adequate ;levering van een mooi produkt. Overzichtelijke site en dit heeft zeker geholpen bij de keuze.

L. Laven 28-09-2019

Eerlijk, snelle levering en een handige site. Doen wat ze beloven. Zal, wanneer nodig, nog eens gebruik maken van deze winkel.

Roos 28-09-2019

Goede site, mooie apparatuur. De prijzen zijn scherp, ik kon de stofzuiger die ik heb gekocht nergens goedkoper vinden. Supersnelle service, volgende dag al in huis. Fijn ook dat je snel ziet hoe laat de bezorger komt. Kortom, goede webwinkel dus.

Annan 28-09-2019

Goede service, je kunt op een app volgen waar de bezorgers zijn. Top. Niet meer onnodig wachten. Ook nog eens 5 jaar garantie! (extra service)

Frank'69 27-09-2019

Duidelijke webshop, scherpe prijstelling, accurate informatie ook rondom de daadwerkelijke levering.

Cilia 27-09-2019

Koelkast besteld. Kon de volgende dag al geleverd worden. Werd vriendelijk geholpen toen ik telefonisch om informatie vroeg.
Heb ook voor dit type koelkast, voor de prijzen, op internet gekeken, waarbij Bemmel en Kroon als goedkoopste uit de bus kwam.

de Vries 27-09-2019

Bemmel en Kroon is een fijne winkel om zaken mee te doen. Ze zijn open over prijzen en die zijn zeer scherp. We hebben er alle keukenapparaten gekocht voor een mooie totaalprijs en keurig op afspraak geleverd.

John van Veldhoven 27-09-2019

Site! Makkelijk en snel. Even type nummer van mijn product ingevuld en meteen verwijzing naar jullie site met prijs erbij maakt keuze eenvoudig. Dan duidelijk en veilig betalen klaar. Nog beter de snelle levering met track & Trace goed te volgen en heel stipt.
Tevreden consument.

Goede service 27-09-2019

Goede product informatie verkoop team.Mooie overzichtelijke winkel Snelle en correctie levering. Altijd laagste prijs garantie

Sabina 27-09-2019

Voor de 3e keer een huishoudelijk apparaat besteld bij van Bemmel & Kroon. Wederom weer een goede prijs, fijne service en snelle levering. Aardige bezorgers! Een echte aanrader! Volgende keer zeker weer van Bemmel & Kroon

Ruud 27-09-2019

Ondanks dat het dreigde mis te gaan (betalingsbevestiging bij leverancier) werd alles zeer snel opgelost.
Wat een leversnelheid : donderdagavond wasmachine stuk, 21:30 uur een nieuwe besteld en de volgende ochtend om 11.15 geleverd en geplaatst ! Hier kan menig bedrijf niet tegenop.

Mick van der Veen, IACL 27-09-2019

Fantastische witgoed - keukenleverancier, onlangs vervangende kookapparatuur besteld, goed advies, inleving in de situatie en meedenken met de klant, alles netjes op tijd, goed geïnformeerd over de levering, correcte afhandeling en prima samenwerking met extern installatie bureau AJ TEC, zodat alles qua tijden goed in elkaar paste. Ondanks alle service scherpe prijzen, zelfs concurrerend met (echte) “dozen schuivers” op internet! Zeer tevreden.

Tom van der Meijs 27-09-2019

Goede prijs, goede website, goede berichtgeving omtrent levering, goed product, goed verpakt. Kortom, zo hoort het.

Judith 26-09-2019

Wij zochten een bepaald type koel/vriescombinatie van Bosch. Deze was bij Bemmel&Kroon ruim 130 euro goedkoper dan bij andere zogenaamde prijsvechters. Bestellen via de webshop was gemakkelijk en de bezorgdag is zelf te kiezen. Op de bezorgdag zelf krijg je een email met daarin een tijdsvenster van bezorging. Tevens kun je via track en trace de chauffeur volgen zodat je weet wanneer jouw adres aan de beurt is. Een 15 minuten van te voren krijg je ook nog een telefoontje vd chauffeur dat hij in aantocht is. Chauffeur kwam precies op de tijd dat hij aan had gegeven. Ik geef Bemmel&Kroon dan ook een dikke 10! Niet alleen door de prijs maar door het gehele bestel en bezorgproces. Ik zal Bemmel&Kroon zeker aanraden!!

Rob 26-09-2019

De levering van onze vaatwasser was prima in orde. Voldoet geheel aan de verwachtingen!

Paulus 26-09-2019

Prima service, goede communicatie, tijdige levering en professionele installatie

Conny Selen 26-09-2019

Snelle levering, prima service, .Koel-vries combinatie door monteur ingebouwd.Vriendelijke monteur, werkte snel en alles vakkundig ingebouwd en geen rommel achtergelaten.
De vorige keukenmonteur had geen roosters onder en boven geplaatst waardoor de combinatie niet voldoende lucht kreeg.
Ondanks het strakke werkschema heeft de monteur toch tweevroosters ingebouwd.
Prima werk.

Alida 25-09-2019

Wij hebben een wijnkast merk Bosch gekocht bij deze Firma, en zijn uiterst tevreden, in het verleden hebben wij daar ook diverse aankopen gedaan, vandaar de terug keer. Aardig personeel en zeer behulpzaam, al hebben wij deze nu online gekocht en ook deze is keurig afgeleverd op af gesproken datum. Ik beveel zeker deze Bemmel & Kroon aan als u in de toekomst spullen nodig heb

Valk 25-09-2019

Op zoek naar een vrieskast maar we konden niet slagen bij 2 andere winkels toen we ineens langs deze winkel reden. Keurig geholpen en wat was er een reuze keuze, dat hadden we nog nooit gezien. De kast is net afgeleverd en door de vriendelijke bezorgers in de garage neergezet.

Sandra 25-09-2019

Heel erg goede ervaring met Bemmel en Kroon. Ik wilde een koelkast met de deur links, maar kon dat niet aangeven als ik online bestelde. Ik heb de klantenservice gebeld en die vertelde mij, dat ik de winkel kon bellen en dat zij dan een order zouden maken met daarop de vermelding 'deur links' . Zo gedaan en een dag later werd keurig de koelkast bezorgd met de deur al links. Mooi op tijd afgeleverd. Betaald bij de chauffeur, geen probleem. Prima ervaring en prima service, dus!

P van Leemput 25-09-2019

Ene dag besteld, volgende dag geleverd op de exact afgesproken tijd, bezorgtijd via track en trace te volgen. Bezorgers hebben het nieuwe product netjes uitgepakt en geplaatst en daarbij rekening gehouden met eventueel kans op beschadigen van muren, plafond en meubels in de woning, en tevens het oude product meegenomen. Top bezorging!

M. DUITS 25-09-2019

kennis van zaken, geen mooie verkooppraatjes. Binnen 15 minuten was de koop voor elkaar. Ook de aflevering en montage keurig gedaan, alles netjes opgeruimd.Duidelijk aangegeven dat er iets vervangen moest worden, Prima service overall

25-09-2019

Ik was op zoek naar een steel steelstofzuiger, en ik vond de beste deal bij drie afzonderlijke bedrijven. Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat de leveringsvoorwaarden en bezorgopties voor mij het beste leken. Geen spijt van! Was echt keurig verzorgd en netjes op tijd afgegeven bij mijn buren (op mijn verzoek) bij niet thuis. Op zondagavond besteld, en op maandag na mijn werk kon ik hem uitpakken en in gebruik nemen. Blij mee :-)

Bob D 25-09-2019

Enorm assortiment tegen zeer concurrende prijzen en 's avonds besteld de volgende ochtend al geleverd. Top!