Deze score is berekend op basis van 2987 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tina 26-02-2020

Duidelijke shop. Reageren snel en met duidelijke informatie. Super snelle levering.

Wayne 26-02-2020

Goede ouderwets service.Wij zijn meerdere keer terug bij Bemmel en kroon voor deze reden.Vakkundige advies...Top

Tom Hulsman 26-02-2020

Vorig jaar al een uitstekende ervaring met Bemmel en Kroon: toen voor een integrale afwasmachine.
Nu een wasmachine en droger gekocht tegen uitstekende prijs en extra service.
Aflevering was top door twee zeer deskundige en vriendelijke bezorgers.

Bianca en Henk uit Hoofddorp 26-02-2020

Prettige website met goede uitleg bij het gekozen product, in ons geval een vaatwasser. Ook de keuze om bij aflevering te pinnen i.p.v vooraf te betalen is fijn en dat je zelf kunt aangeven wanneer je het produkt geleverd wilt hebben. Na bestelling direct bevestiging ontvangen met daarin de afleverdag en verwachtte aflevertijd. Ook werd duidelijk aangegeven hoe er contact opgenomen kon worden in geval van vragen of klachten en hoe de garante geregeld is, zoals ook op de website duidelijk aangegeven wordt voordat je een bestelling plaatst. Op de dag van levering kregen we keurig regelmatige updates over de aflevertijd, die bijna tot op de minuut waargemaakt werd door 2 keurige, vriendelijk en vooral vrolijke bezorgers. Voor de 1e keer via een website zo'n prijzig apparaat besteld zonder vooral te kijken in de winkel en meteen een zeer goede en prettige ervaring.

Flip 26-02-2020

Vandaag besteld morgen in huis en nog de goedkoopste ook.
Keurig via een tijdvenster op de hoogte gehouden wanneer bezorgd.
Gekozen voor extra service en voor dit geringe (9,95) bedrag werd mijn koelkast uitgepakt enop
de juiste plaats gezet.
Na uitleg werd de rommel meegenomen , prima.

Romke 26-02-2020

Overzichtelijk prettig en fantastische klantenservice (geen wachttijd). Dank jullie wel!

Wim van Hooft 26-02-2020

Ik ben naar Bemmel en Kroon in Zoeterwoude gegaan op grond van eerdere ervaringen en ik ben daarin weer niet teleurgesteld. Prachtige showroom met uitgebreide sortering. Ook kwalitatief goede voorlichting van het personeel en gunstige prijzen. Gaskookplaat en combi-magnetron zijn door het bij Bemmel & Kroon aangesloten bedrijf geplaatst en die nemen nieuwe en oude spullen ook gelijk mee. Voor een klein bedrag mogelijk aanvullende verzekering af te sluiten voor reparaties binnen 5 jaar. Ik beveel Bemmel & Kroon zeker aan anderen aan en ook ik kom hier in de toekomst zeker terug.

Marcel 26-02-2020

Lompe bezorging, schade lossen ze niet op!
Bij levering hadden ze een raam beschadigd en snel vertrokken. Vervolgens nemen ze geen verantwoordelijkheid en laten ze me ermee zitten. "los het maar op met onze vervoerder Dynalogic". Is natuurlijk geen partij voor mij, dat is Bemmel en Kroon, maar goed.. toch contact met Dynalogic opgenomen en die nemen natuurlijk ook geen verantwoordelijkheid. Schade €350. Echt slecht! Bemmel en Kroon en Dynalogic: Niet betrouwbaar.

j 26-02-2020

Eerst gebeld of machine op voorraad was en daarna besteld, paar uurtjes later stond hij zijn eerste wasje al te draaien. Super snel geleverd top dus!!!

G. Hunting 25-02-2020

Scherpe prijzen en snelle levering. Wasmachine ‘s-avonds om plm. 19:00 uur besteld en de volgende dag voor 12:00 uur geleverd. Top.

Loui 25-02-2020

Wij wisten al welke wasmachine het moest worden omdat we er al ervaring mee hadden. Wij hadden een tweede nodig. Het was voor ons het belangrijkste waar we snel en goedkoop terecht konden. Na bestelling was het type niet meer leverbaar en werd de opvolger aangeboden met de zelfde kwaliteiten voor het zelfde geld.
Enig nadeel was dat de distributeur niet kan plannen, 2 à 3 uur later dan de eerste aankondiging via de mail en SMS.

M.Heidevld 25-02-2020

Dit vind ik echt een topbedrijf, ene dag een Bosch droger besteld, volgende dag al geleverd. en je kan precies online zien wanneer ze komen, tot op de minuut nauwkeurig. Ook de medewerkers die de oude hebben meegenomen en de nieuwe netjes geplaatst en aangesloten hebben, waren heel vriendelijk en behulpzaam.
Bemmel&Kroon dikke pluim voor jullie medewerkers

Rovers 25-02-2020

Goed advies snelle service en goede communicatie over bezorging! Zeer tevreden

Chris 25-02-2020

Bestekoop product; vlotte bestellingsmodaliteiten, degelijke en correcte afsprakenregeling en betaling ; en keurige levering op het beloofde moment door vriendelijke personen.

Nabuurs 25-02-2020

Onze tweede aankoop gedaan, levering volgens afspraak. Goede communicatie. Een keer een beroep op garantie gedaan, en dat is goed afgehandeld. Klantvriendelijk bedrijf.

Danyel Hendriks 25-02-2020

Gaat allemaal heel professioneel. Heb een inbouw vaatwasser gekocht.
Wanneer de monteur bij voorbaat denkt dat het niet past, verzinnen ze samen met medewerkers van Bemmel en Kroon een oplossing die werkt. Ik hoefde zelf eigenlijk niet meer te doen, dan te meten en dit door te geven.
Top werk

BHG 25-02-2020

Goede service en deskundig advies, snelle levering.
Volop keus in de showroom

Sonja 24-02-2020

Op vrijdagavond om 21.30 een vaatwasser bestellen, die de volgende middag (zaterdag) in je keuken staat! Dat is handig! Op site misschien handig als de ‘maatopties’ worden gegeven, dus dezelfde vaatwasser ‘laag’ en ‘hoog’ model.

madelief99 24-02-2020

gekozen voor deze shop omdat hij de exquisit magnetron als een van de goedkoopste aanbood. Grote schrik toen het product, anders dan vermeld, nog bij de fabrikant besteld moest. Op mijn mail/ telefoontje hierover klantvriendelijk te woord gestaan en de magnetron is binnen de beloofde levertijd bezorgd. Kortom een positieve ervaring met de service van Bemmel en Kroon.

DG 24-02-2020

De shop is goed. Koelkast ook goed. Maar de service viel me tegen. Heb wel extra ervoor betaald met service maar dat viel me zwaar tegen. Jammer van de extra geld die ik er voor betaald heb.

Pedor 24-02-2020

Prima. Alleen droger werd niet geplaatst en verpakking zou werd niet meegenomen. Dit zou10 euro extra kosten. Conculegas zoals MediaMarkt doen dit wel. Vandaar niet hoger dan een 7.

Lilian 24-02-2020

Wordt vriendelijk geholpen ben echt wel 4x terug geweest bleef twijfelen aan welk merk ik moest nemen.Maar elke weer super vriendelijk geholpen. Hebben echt begrip als je over de aankoop goed wil nadenken.

E.A.Kerkhoven-Suvaal 24-02-2020

Altijd vriendelijke medewerkers die meedenken, goede service en prijzen. Ze doen wat ze beloven.

Roman 24-02-2020

Super net bedrijf. Reageren snel op mailtjes.
Leuk dat je de producten dan ook kunt ophalen en dan een korting ontvangt.
BKI832277, mooie wasdroger en stofzuiger afgehaald. Super snelle afhandeling.

Eva 24-02-2020

Goedkoop, eerlijk en duidelijk. Geen gekke bedragen achteraf welke erbij komen. Duidelijk wat de bedoeling is en welke kosten er voor de klant zijn. Ik vond het belangrijk een goed product te kopen tegen de laatste prijs en goede service,

Monique 24-02-2020

Service is echt bijzonder goed! Nadat wij direct na aanschaf problemen kregen met onze Miele wasmachine en Miele niets voor ons wilde doen, ( service en klantvriendelijkheid is daar absoluut niet aanwezig) heeft Bemmel & Kroon ons echt perfect geholpen. Super bedrijf en ontzettend goede (klanten) service!!! Zeker aan te bevelen.

Radjinder Chhatta 24-02-2020

Kijk uit met Bemmel en Kroon extra service.
Ik heb een inductie fornuis gekocht en als extra optie van 9.95 gekozen voor uitpakken en aansluiten.
Tijdens het bestellen is dat het enige wat je ziet staan.
Bij de bezorging wordt er medegedeeld dat zij geen aansluitingen van fornuizen doen???
Waarom bieden ze dan deze optie aan?
Alleen 9.95 om uit te pakken?
en bij mij binnen te zetten?
En als je het product wilt retourneren dan moet ik 45 euro betalen??
Bestel dan liever bij Cool Bleu.
Daar is alle service inclusief.
En dat te bedenken dat ik voor duizenden euro al besteld heb bij Bemmel en Kroon.
Een pure oplichting van 9.95 euro.
Was altijd tevreden maar ik bestel hier NOOIT meer.
Hallo concurrent. met je betere service en gratis naar binnen brengen, uitpakken en op zijn plaats zetten.

Frank straub 24-02-2020

Top geregeld!
Prima winkel, alles netjes en goede service.
Zaterdag besteld en maandag middag bezorgd, geplaatst en aangesloten.
Zeker een aanrader!

Jeroen 24-02-2020

Prima bedrijf.
Goede prijzen.
Goede service en advies.
Fijne en informatieve website.
Prima keuze aan producten.
Ook handig dat er meteen accessoires bij de producten worden aangegeven (indien van toepassing)

Eddy 24-02-2020

Eindelijk een bedrijf dat snel en correct levert, eerst een bericht met een tijdspanne van 2h en erna een sms we zijn er met een bijna exacte tijd.
Daarna alles netjes volgens afspraak.
Super jullie zijn een voorbeeld van hoe het ook kan!!!

Slingerlandjes 24-02-2020

DH833113: We hadden een nieuwe droger nodig. In de winkel zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Voorwaarden en uitleg ook uitstekend. Levereing snel te doen. Goed op de hoogte gehouden over de tijdstippen. Bezorgers ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Op naar weer een prettig gebruik van de nieuwe Miele drogen via Bemmel & Kroon

Hans 24-02-2020

bij dit bedrijf weet een verkoper goede uit leg over het product te geven
ook op techn. gebied en zij geen dozen schuivers.
en een zeer goede af handeling bij de aan koop

Umans 24-02-2020

Al menig apparaat hier besteld en naar volle tevredenheid , laagste prijs en je word vriendelijk behandeld bij een eventueel probleem.

Sophia 23-02-2020

Het door mij bestelde product was niet meer leverbaar. Bemmel en Kroon bood zonder meerkosten een nieuwer type aan en hield mij prima op de hoogte van de levering. Prima service.

AP.Peroti 23-02-2020

Ik vindt de shop heel fijn als je wat besteld krijg je gelijk een mail terug ,de levering kan je zelf bepalen je factuur alles
krijg je te zien.
De levering van mijn koelkast was ook goed woon wel 3 hoog de heren hadden gelijk een ochtend gymnastiek.
Top.

Marja 23-02-2020

De vriezer gekocht bij deze winkel omdat hij hier het goedkoopste was,
De levering was snel en op de vooraf aangegeven tijd.
Jammer dat de chauffeurs haast hadden en dat ze de vriezer niet uitpakten
en ook niet op de juiste plaats werd neer gezet.
Ook moest er nog extra gevraagd worden om de oude mee terug te nemen.

Anita 23-02-2020

Goede en vlugge communicatie.
Op website stond dat het artikel in voorraad was maar dit bleek niet zo te zijn.
Een weekje moeten wachten maar ondanks correct en vlug antwoord op mijn vragen per mail toch na een week goed geleverd.

Nieki 23-02-2020

Super mooie koelkast , Heel blij mee !
Voor een goeie prijs .
Thuis bezorgd en afgesteld!
Wat goed !

Maartje. 23-02-2020

Zeer snelle levering. Fijn contact met de winkel, ik kreeg snel een goed antwoord op mijn vragen. Ook fijn dat je de winkel kan bezoeken. De wasmachine is snel en vakkundig geplaatst en aangesloten. Kortom, zeer tevreden.

Wayne 23-02-2020

F Murk 22-02-2020

Klantvriendelijkheid,duidelijke webshop/site,snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

M. Schvitz 22-02-2020

Snel vriendelijk en vakkundig te woord gestaan door een medewerker. Bezorging volgens afspraak door vriendelijk personeel.
Zoals het moet zijn.

Charles Hulsebosch, Heemstede 22-02-2020

Zeer klantvriendelijke ontvangst en snelle doorverwijzing naar de juiste medewerker. In dit geval de heer Ricardo Bufalo die exact wist wat wel en niet tot de mogelijkheden van de ddor ons gewenste keuken inclusief de benodigde apparatuur en indeling, plus de juiste kleur- en materiaalkeuze adviseerde. Het installeren van de benodigde leidingen en aansluitingen verliep prima volgens schema alsook het plaatsen en afwerken, het laatste gebeurt i.v.m. Ander werkin het appartement spoedig op afroep. Kortom: tevreden klant!

Jacob 22-02-2020

Een zeer overzichtelijke site, zeer concurrerende prijzen, goede service en de mogelijkheid om zelf je afleveringsdag te bepalen.

Wim 22-02-2020

Prima geleverd als verwacht 👍
Goede informatie over een helder leveringstraject.

Eric 22-02-2020

De goedkoopste met nog een extra kassakorting ook nog, Top!!
ook de bezorgers ben ik dik tevreden over.

Jeannette 22-02-2020

Het artikel wat ik wilde hebben was goedkoper dan elders. Ik had eerder nog nooit wat bij Bemmel en Kroon besteld.
Ze garanderen levering binnen 24 uur. Mijn artikel bleek niet voorradig, iets wat op de site niet direct zichtbaar is maar per mail, na bestelling, wordt verteld. Omdat ik het artikel voor een bepaalde datum nodig had, bleek het met 1 telefoontje gelukkig mogelijk te zijn om het gevraagde toch op tijd te leveren. De service is perfect en er wordt meegedacht. Geweldig hoor.

Karel 22-02-2020

Informatieve site. Snelle en correctie levering. Goede prijs.
Bestelling goed te volgen via track en trace.

M.H 22-02-2020

Een koel/vrieskast gekocht. Al fijn dat al onze 'zoekpunten' beschreven stonden. Ook dat hij in de schuur kon (0 graden C). Zelf een dag gekozen wanneer die geleverd werd. En de levering ook super. Al het verpakkingsmateriaal ging weer mee terug + het oude apparaat. Top service voor een Top prijs!

Henk C. 22-02-2020

Geweldig klantgericht en zeer snelle reacties en niet onbelangrijk de snelle en keurige bezorging. Dit was zeker niet de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb.