Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maurice 13-07-2017 Via de website gekocht

Maakt het helemaal waar.

Deskundige voorlichting door meedenkende verkoper. Goede prijs. Bezorging volgens afspraak door eigen bezorgdienst die zijn komst vooraf meldde.

Frits Derksen 13-07-2017 Via de website gekocht

Wasdroger w45h200nl op voorraad! Blijkt toch niet leverbaar!

Heb een wasdroger van Siemens besteld (wt45h200nl). Machine blijkt echter niet leverbaar. Kregen een ander (nieuwer) model voor dezelfde prijs. Alhoewel de service prima is, vind ik het niet netjes om op de website te zetten dat de machine op voorraad is. De wasdroger functioneert overigens prima. De bestelling en levering verliep eveneens vlekkeloos.

C.Marinus 13-07-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Fijne winkel

Klantvriendelijk en vakkundig geholpen.
Aantrekkelijke prijs.
Zeer snelle prettige levering,de oude vaatwasser werd zonder problemen mee retour genomen.
Ook het verpakkingsmateriaal van de nieuwe ging mee retour.

Frank Schautteet 13-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte bestelling en levering. Hier zien ze me nog!

De website is overzichtelijk en het bestellen gaat gemakkelijk en vlot. Twee dagen later werd de bestelde dampkap netjes afgeleverd. Ook de koerier waar Bemmel en Kroon mee werkt, Dynalogic, verdient alle lof.
Een aandachtspuntje misschien: een mogelijkheid om te betalen met Paypal zou het handig maken, want nu moest ik tegen meerprijs betalen aan de chauffeur. Gelukkig kon dat met de kaart.

Uitstekend 13-07-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Perfecte service

mooie winkel en erg klantvriendelijk, een uitstekende service gekregen, goede prjjs en ook netjes en op tijd geleverd.

Willem K 13-07-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en goede service.

Veiligkopen.nu had het meest concurrerende aanbod voor de Bosch wasmachine die wij zochten. Dinsdag besteld en donderdag in huis.Voor €9.95 extra werd ie naar zolder gebracht aangesloten en de oude mee retour genomen. Duidelijke e-mails en communicatie omtrent levering.

wil 13-07-2017 Via de website gekocht

vlotte levering

Kwaliteit voor een goede prijs! Bovendien aangesloten bij waarborg thuiswinkelen. We kregen een zeer snelle bevestiging via mail, gaf ons meteen veel vertrouwen in een goede koop.

Marlieke2017 13-07-2017 Via de website gekocht

Goede service en communicatie

Vanuit werk en privé heb ik te maken gehad met Bemmel & Kroon. De communicatie verloopt goed en eventuele vertragingen of problemen worden opgepakt en opgelost. Een mooie "deal" (goede prijs voor meerdere apparaten) en duidelijke afspraken over de levering.

ruud de ruijter 13-07-2017 Via de website gekocht

zeer fijne winkel en goede prijs kwaliteits verhouding

ruime keus en goed en kundig personeel.
De levering was ruim voor de aangegeven tijd zeer top. veel verschillende merken,dus vollop vergelijkings materiaal.

WvE 13-07-2017 Via de website gekocht

Beter dan verwacht

Vaatwasser besteld en kreeg vrij snel een e-mail met melding dat het artikel wat ik gekozen had niet meer geleverd werd. Daarop hadden ze een soortgelijk apparaat uitgekozen en net wat luxer was(zelfde fabrikant enzo) was maar wel dezelfde eigenschappen had. Voor dezelfde prijs gekregen.

Leveren werd door dynalogic gedaan en gaven per e-mail een duidelijke iaanduiding van wanneer ze leveren met een link naar een webpagina waar je kan zien waar de koerier is en hoelang het ongeveer nog duurt voordat ze er zijn.

Koerier zou 15-30 minuten voordat ze komen bellen zoadat je dus nog weet wanneer ongeveer(hoewel ze waren vergeten te bellen)

Product was dus gewijzigt in een wat luxer model en was ook geleverd. Was vrij snel op de hoogte gebracht dat ze dat gewijzigt hadden en dus had ruim tijd om te reageren indien ik de situatie anders wilde.

Pettig was het om te kunnen pinnin bij aflevering

Gompie 13-07-2017 Via de website gekocht

Netjes afgeleverd , wel jammer dat de chauffeur ondanks dat het erbij gezet is in de bestelling dat ze naar beneden konden rijden hiervan niet op de hoogte was en dus moest gaan sjouwen.
Dit was niet nodig geweest en heeft extra tijd gekost voor de chauffeur.

Wim 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima op tijd geleverd en nette bezorging

Goede prijs nette bezorging. Product nog niet gebruikt. Vertrouwen in het merk AEG . Al aangemeld voor de 10 jaar garantie op de motor.

Tevreden koper 13-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prettige winkel

Overzichtelijke winkel met veel keuze en deskundig personeel. Alleen is men wat makkelijke met toezeggingen voor montage. Blijkt in de praktijk vaak anders te zijn. De monteurs worden hier , soms onaangenaam, mee geconfronteerd.

de Ruiter 12-07-2017 Via de website gekocht

super aan alle afspraken gehouden

keurig aan alle afspraken gehouden en precies op tijd geleverd. zijn in alle opzichten goed door Bemmel&kroon op de hoogte gehouden ga zo door super

Huub Paffen 12-07-2017 Via de website gekocht

Super prijs en snelle afhandeling.

Goed snel en lage prijsstelling. Makkelijk te bestellen via de website. Na bestelling snelle reactie en duidelijke mails omtrent afhandeling en bezorging.

M.Z. 12-07-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Goed geholpen, duidelijke uitleg over de verschillende producten. Mooie korting gekregen bij de aankoop van een koelvriescombinatie en een vaatwasser.
De bezorging was ook uitstekend, nette heren die de oude apparaten ook weer afvoerden.

Martin 12-07-2017 In de winkel gekocht

Top!

Vorige vaatwasser onverwachts kapot, pas een paar jaar oud. Zeldzaam defect, wat een financiële pech, wat nu?? Nieuw apparaat gevonden bij Bemmel&Kroon. Heldere uitleg in de winkel, gunstig geprijsd, op voorraad, extra verzekeringsmogelijkheid, binnen twee werkdagen ingebouwd door vakbekwame monteur en in gebruik! Zeer stil en schoon, heel erg blij mee!

Henk A.L. borsboom 12-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijk daardooroverzichterlijk en snel

Overzichtelijk helder en goed gepositioneerd in de markt waardoor prijs kwaliteit naar voren komt. de service is prima en de bezorging was binnen 1 werkdag geregeld met uiterst vriendelijk personeel.

Fam Vermeulen 12-07-2017 Via de website gekocht

Topper onder de electronica zaken!

Uitgebreide informatie over het product; goede vergelijking tussen merken en modellen. Scherpe prijsstelling en snelle levering en tot slot een deskundige inbouwspecialist die het vakkundig plaatst. Precies wat de consument zoekt. Ik ben toch niet gek!

JP 12-07-2017 Via de website gekocht

Prima en Snelle Wasmachine Service

Overzichtelijke shop, duidelijke en snelle communicatie ook als het product niet leverbaar is. Ik kan u allemaal aanbevel om een product af te nemen bij Bemmel en Kroon. Ik zal dit op termijn zeker nog een keer doen.

C. Meeuwis 12-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, goede informatievoorziening!

Snelle bevestiging van de bestelling ontvangen. Supersnel geleverd. Wat ook heel fijn is is dat je bij verzending precies kunt zien waar de vrachtauto rijdt en hoe laat hij bij je thuis is.

M.H. Netelenbos 12-07-2017 Via de website gekocht

Sublieme service

Zeer gebruiksvriendelijke site. Keuze uit een uitgebreid assortiment met heldere informatie. Je weet precies wat je koopt. Het hele koopproces verloopt gemakkelijk, snel en vlekkeloos. Via de mail word je keurig van de voortgang op de hoogte gehouden. Dat voelt veilig en vertrouwd. 'Veiligkopen.nu' maakt zijn naam meer dan waard! Ik ben dik tevreden.

Tineke van Ommeren 12-07-2017 Via de website gekocht

Prima super

Het product wat ik zocht was erg makkelijk te vinden en er was een goede uitleg bij het gekozen artikel.
Bij de vergelijking kwam het zoeken naar het artikel op deze website er goed uit .
Nu geloof ik niet zo hart in het uitdelen van €250 want ik kan nooit terug vinden wie dat geld gewonnen heeft. Wens jullie veel succes en was zeer tevreden , bijzonder over de bezorging die keurig en prima op tijd werd aan gegeven. H.G. Tineke

Otto 12-07-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf, snelle correcte levering en duidelijke site.

Voordelige duidelijke goede shop, snelle correcte levering van de koelkast. De website is duidelijk en prima service.

Johan 12-07-2017 Via de website gekocht

Super Service

De bestelling en levering ging vlot, goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.
Super service.

Ron van Anholt 12-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf. Scherpe prijs, conform planning geleverd

Na op de website de vaatwasser van mijn keuze en prijs te hebben uitgezocht bleek dat er een nieuwer type voor in de plaats ging komen. Direct aanbod gekregen om de nieuwere voor dezelfde prijs te kopen inclusief extra dagkorting. Supergoed geregeld. Aflevering was de hele dag te volgen tot het laatste adres voor ze bij mij kwamen. Geen onnodige uren wachttijd dus!

Maarten 12-07-2017 Via de website gekocht

Goed, betrouwbaar, duidelijk.

Uitstekende webshop, had perongeluk een verkeerd e-mailadres opgegeven. Mailtje erachteraan gestuurd en direct antwoord gekregen. Top. Bestelde product was uit verkocht, prima vervangbaar product gekregen. Top. Had gekozen voor over de 1e drempel bezorging, maar de bezorger zette de wasmachine netjes op zijn eindbestemming neer. Top. Mail contact en track en tracé prima geregeld. Kortom een hele dikke voldoende!

C.Pierik 12-07-2017 Via de website gekocht

goede service

goede website , nieuwer type droger geleverd zonder bijbetaling ( oude type was niet meer leverbaar)

IY 12-07-2017 Via de website gekocht

klasse-uitmuntend-top-helemaal goed

Via de website heb ik een combi-oven besteld en aangegeven dat ik deze op een bepaalde dag geleverd wilde hebben. Mijn order werd meteen in behandeling genomen en binnen enkele minuten had ik al een bevestiging. Mijn bestelde artikel hadden ze niet meer maar ik kreeg voor het zelfde geld een nieuwere model. Ook werd ik netjes op de hoogte gehouden van de levering. Op de dag van levering kreeg ik nog extra mail en sms met een exactere tijdsbestek.

Sila 12-07-2017 Via de website gekocht

Tevreden en steeds terugkerende klant!

Ik heb tot nu toe alleen nog maar via de webshop besteld en ben heel tevreden.
Bezorging en service ook erg vriendelijk en netjes op tijd.
Ik hoop nog lang te kunnen genieten van mijn aankopen bij jullie en tenslotte een tevreden klant te blijven.

Pascal 12-07-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie over bestelproces en levering.

Zeer goede communicatie over de geplaatste bestelling en de daaraan gekoppelde levertijd. Prettige manier om bezorgafspraak te maken. Zeer tevreden over deze firma en haar service👍

Maarten 12-07-2017 Via de website gekocht

Super klantvriendelijk!

Wij hadden per ongeluk een wasmachine besteld die bij levering te breed bleek te zijn. Ik heb toen gebeld met Bemmel & Kroon en werd super vriendelijk en goed geholpen door de medewerker. Hij ging zelfs voor ons kijken welke wasmachines er bij ons wel zouden passen, zodat we daaruit een keuze konden maken.
Absolute aanrader!

Johan Van Peborgh 11-07-2017 Via de website gekocht

Jammer dat ik Bemmel & Kroon niet eerder tegen kwam.

Zeer goed komunicatie van deze verkoopdienst en goederen snel geleverd en zelf kunnen bepalen wanneer de levering plaats vond en inderdaad voordeliger bestaat niet !

Suzanna 11-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product. Wel jammer dat er niet net als bij een bepaalde concurrent 7 jaar garantie wordt aangeboden, daar had ik graag gebruik van gemaakt. Maar daar was de levering pas over 9 dagen en zo lang kon ik niet wachten op mijn wasmachine.

Roy 11-07-2017 In de winkel gekocht
Rijndijk (Hazerwoude)

Geweldig Service

We hadden een koelkast nodig eerst gingen we bij de concurrent daar werden we niet goedgeholpen en hadden ze niet veel keuze we hadden al een type in ons gedachten.
toen zijn we bij Bemmel en Kroon geweest daar hadden ze volop keuze ook de type LG GSJ960PZBV
Amerikaanse koelkast. goede uitleg gekregen gelijke besteld en volgende dag bezorgt.
uitgepakt koelkast na gekeken voor beschadiging en verpakking en oude koelkast mee genomen.

Pronk 11-07-2017 Via de website gekocht

Super afhandeling

Er was een een actie product niet mee gezonden, maar dit is na 1 belletje keurig opgepakt en gecorrigeerd.
Fijne klanten service.

B.C.Vlieland 11-07-2017 Via de website gekocht

Super service tot over de drempel

Een fornuis online besteld bij de firma bemmel en kroon, prima online een bezorgafspraak kunnen treffen, ik ben echt super tevreden ik ben pas geleden in de winkel geweest en ik heb m'n nieuwe winkel gevonden voor in de toekomst als ik nieuwe apparatuur nodig heb, super chique en mooie scherpe prijzen. Jullie zijn een klant rijker!

Harald 11-07-2017 Via de website gekocht

Droger is goed, maar aflevering laat te wensen over

Makkelijk te bestellen en overzichtelijke website en snelle levering, dat zijn de pluspunten.

Het afleveren zelf is echter voor verbetering vatbaar. Mijn bestelling zou, aldus Kroon en Bemmel's "gratis extra service", op de juiste plek in huis geplaatst zodat ik niet zelf hoeft te tillen. Daarnaast zou men de bestelling tevens voor mij uitpakken en zou men het verpakkingsmaterialen weer netjes meenemen. Geen van dit alles is ook uitgevoerd.

Mijn machine staat boven de wasmachine op een plateau, deze heb ik zelf erop moeten tillen. Machine is niet uitgepakt zoals aangegeven, slechts neergezet en niet uitgepakt. Voor ik er erg in had waren beide heren van de levering alweer vertrokken en liggen de verpakkingsmaterialen nu nog hier. Ondanks het feit dat dit een externe partij is, is een nauwkeurige selectie op deze partijen die namens Bemmel en Kroon afleveren hier op z'n plaats!

Anya 11-07-2017 Via de website gekocht

Prettige contacten

Volgens de reviews was deze shop goed. Stond ook bovenaan in de lijst, dus heb ik niet verder gezocht. De prijs was ook oké. De afspraken wat betreft levering verliepen goed en ik werd vlak van tevoren op de hoogte gebracht van het tijdstip van levering.

Coco 11-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service , zelfs na levering defect artikel .

Een zeer betrouwbare winkel, nadat bij levering het artikel kapot bleek te zijn ,werd er na melding hiervan direct een nieuw artikel gebracht en het defecte weer mee genomen. Het betrof een vrieskastje wat ook al flink afgeprijsd was. Een super service dus

Ronald 11-07-2017 Via de website gekocht

Alles tip-top

Overzichtelijke website, zeer concurrentiële prijzen . De extra korting deed het voordeel kantelen naar B&K.
Zeer snelle en duidelijke service.
Niks op aan te merken, of toch : doen !

jong. de jong 11-07-2017 In de winkel gekocht
hoge rijndijk in zoeterwoude

prima en vriendelijk geholpen. prachtige winkel

geweldige keuze in alle prijsklasse. zijn top geholpen door het personeel en door het bedrijf dat de apparatuur heeft geplaatst. klasse

Wouter 11-07-2017 Via de website gekocht

Zeer vlotte levering en snelle service!

Bestellen was zeer vlot, contact per mail heel snel, levering ook zeer snel.
Ik ben zeer tevreden.
Zeker een aanrader!

S 10-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Prima bezorging en goede prijs

Bemmel en kroon goede service en advies. We hadden zelf een eigen onderzoek gedaan bij fff diverse websites. En met deze winkel hadden we reeds eerder ervaringen.

Funs Wessels 10-07-2017 Via de website gekocht

Bij Bemmel & Kroon draait het om de klanttevredenheid.

Ik was eerder niet bekend met Bemmel & Kroon. We waren toe aan een nieuwe vaatwasmachine en gingen online op zoek. Via de Siemens website zijn we vervolgens bij Bemmel & Kroon uitgekomen. Uiteindelijk hebben wegekozen voor Bemmel & Kroon vanwege:
1. Het zeer uitgebreide assortiment, ieder merk en type was er wel te verkrijgen.
2. De zeer concurrerende prijs, die was uitstekend.
2. de zeer goede waardering van deze shop.

De vaatwasmachine die we hebben besteld bleek echter niet meer leverbaar. De opvolger werd daarop voorgesteld. De daarin ontbrekende besteklade werd vervolgens gewoon als extra meegeleverd.
Daarnaast was er op onze bestelde vaatwasmachine een Siemens cashback actie van toepassing. Op de opvolger echter niet. Deze werd door Bemmel & Kroon ook nog eens vergoed.

Dat noem ik nog eens de klant centraal zetten met als gevolg een super tevreden nieuwe klant !!
Bij een volgende gelegenheid zal ik zeker weer aan Bemmel & Kroon denken.

Jacko 10-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

top service. in winkel bij bezorging. Net dat beetje extra..

Bemmel en Kroon vertrouwd adres. Koop indien iets van witgoed/keuken nodig altijd bij hun. Prijstechnisch vaak ook een van de goedkoopste. Hun service is net even wat beter als de concurrenten. Voorbeeld: inbouwkoelkast bij levering toch even op zijn plek zetten terwijl dat niet hoeft en een verkeerde kookplaat qua aansluitwaarde makkelijk omruilen voor een ander. Top

Christel 10-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering maar onjuiste informatie op de site

Een whirlpool koelkast werd aangeboden met gratis garantie uitbreiding van 2 jaar naar 4 jaar mits registratie bij Whirlpool zelf. Dit blijkt (na talloze telefoontjes en vooral veel tijd) enkel mogelijk te zijn voor de Nederlandse klanten. Registratie voor Belgische klanten moet op de site van Whrilpool België gebeuren en hier geldt deze actie niet ; de klant moet zich richten naar de verkoper. De verkoper (Bemmel & Kroon) wenst geen verdere actie te ondernemen en zullen hieraan in de toekomst wat meer aandacht besteden.
Daar kopen de huidige Belgische klanten uiteraard niks mee...... . Jammer toch? Een kleine geste maakt een wereld van verschil !

A.J. Vermeulen 10-07-2017 In de winkel gekocht
Foorpark Leidschendam

Mooie zaak, ruime keuze en prima prijsstelling.

Geweldige bediening, bezorging en plaatsing prima in orde, en er werd netjes gewerkt! En er werd goed geluisterd naar de klant.

Nannie 10-07-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Een geweldig bedrijf!

Goed advies, ruime sortering, prima prijs, zeer klantvriendelijk, komen altijd de afspraken na, denken met je mee en een snelle levering.
Al geruime tijd een trouwe klant en nog nooit problemen gehad.

A. van Rooijen 10-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De voorlichting van onze buitenkeuken was goed. Over de levering moesten we wel weer een belletje aan gedaan worden. De aflevering was prima met vriendelijk personeel.