Deze score is berekend op basis van 2931 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marjolein 16-08-2019

Ik ben erg tevreden!!! Nadat de oude wasmachine stuk was gegaan wilde ik snel een nieuwe. Bij Bemmel&Kroon vonden we er een die aan alle eisen voldeed en voor een goede prijs. Kort na het bestellen kregen we een email dat deze helaas niet leverbaar was maar dat we voor dezelfde prijs een nieuwer, duurder model kregen. Omdat de wasmachine niet te diep mocht zijn, omdat hij dan niet zou passen, hebben we contact opgenomen met de klantenservice en zijn we in de winkel langs geweest. Door beide medewerkers zeer vriendelijk geholpen. Levering kon al de volgende dag! Deze was prima, je kunt via een app volgen waar ze zijn en krijgt een half uur van tevoren nog een bericht. Wasmachine staat netjes op zijn plek, klaar voor gebruik en de oude is meegenomen.
Topservice dus!

A.kLIJN 16-08-2019

We zijn netjes geholpen en er werd goed naar onze wens geluisterd .
Ook netjes en snel bezorgd en Geïnstalleerde en de kapotte vaatwasser retour meegenomen..
Wij zijn zeer tevreden.

Gera dB 16-08-2019

Ik wilde graag snel een nieuwe wasmachine en na de keus voor het apparaat gemaakt te hebben, bleek Bemmel & Kroon het snelst te kunnen leveren. Niet alleen een belofte, maar ook daadwerkelijk een snelle levering inclusief installatie. Bovendien werd ik per mail goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en het aflevermoment. Bemmel & Kroon weet de verwachting dus ook waar te maken!

Nel de Vries-Vink 16-08-2019

deskundige informatie en heel goed uitleg over de aangeschafte wasmachine.plus en mindere punten uitgelegd ivm ons,tussen verschillende wasmachines.Werd goed op de hoogte gehouden van levering. levering perfect en aardige nette mensen die hem plaatste.

Nel de Vries-Vink 16-08-2019

ordenummer vergeten door te geven:xxxx Goede deskundige uitleg en informatie over verschillende wasmachines ivm onze situatie . De plus/min punten besproken. uiteindelijk samsung type ww8bm642ob gekocht.Levering is perfect werden op de hoogte gehouden hoe laat de levering was.nette en aardige en correcte mensen die de machine leverde.Dus een en al lof.

Jeroen 16-08-2019

Nu voor de tweede keer een huishoudelijk apparaat aangeschaft bij Bemmel & Kroon. Wederom een heldere en correcte communicatie, scherpe prijs en uitstekende service. Wasdroger werd vanmiddag afgeleverd door Dynalogic. Twee nette jongemannen die vooraf uitleggen en bespreken hoe zij de machine naar de juiste verdieping brengen en deze ook aansluiten. Geen gedoe, verpakkingsmaterialen gaan mee retour en alles weer netjes werkend opgeleverd.

Henk 16-08-2019

Overzichtelijke site, snel contact met klantenservice, duidelijke info, goed advies, concurrerende prijs.

Ria van leeuwen 16-08-2019

Prima shop, had een paar jaar eerder al een vaatwasser gekocht en dat was goed bevallen,
ook de snelle levering en de prijs spraken mij wel aan.

har 16-08-2019

Correct, snel en adequaat, daarnaast scherpe prijs, gisteren besteld vandaag geplaatst.

P. Geerts 16-08-2019

Snelle levering van een Whirlpool vaatwasser. Keurig geleverd tot over de drempel en het oude apparaat mee retour genomen. Goede prijs / kwaliteit verhouding!

Cin 16-08-2019

Snelle levering en zeer goede service. De droger van internet was niet meer leverbaar maar kreeg dire t een duurdere zonder bij te betalen

Pieter Ouwerkerk 16-08-2019

De nieuw vaatwasser is netjes afgeleverd, in de winkel werd ik heel nettjes geholpen met een goed advies. De bezorgers belde mij 15 minuten voor aankomst. Het aansluiten door de bezorgers was een fluitje van een cent. Ik raad deze winkel beslist aan omdat het een goed assortiment heeft en prima prijzen.

Anaid 16-08-2019

Snelle en correcte levering, mede dank zij de sms’jes van het transportbedrijf Dynalogic dat op bijna de minuut nauwkeurig voor de deur stond.

Bert Koster 16-08-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe Koel / Vrieskast , puur bij toeval kwam ik terecht bij Bemmel & Kroon .
Aan het eind van de middag gebeld , de volgende dag om ongeveer 13.00 had ik hem in huis ...Dit had ik uiteraard nooit verwacht , sneller kan het niet ...fantastisch 👍👍
Groeten van Bert uit Zwartsluis .

Marjon 15-08-2019

Bestelling geplaatst voor een AEG warmtepomp droger. Vrijwel direct reactie van een verkoper dat de door ons bestelde droger niet op voorraad was en ook niet meer op voorraad zou komen. Ons werd een gelijkwaardig apparaat aangeboden die ook wat duurder was in prijs, voor hetzelfde bedrag als wij de eerste droger hadden besteld.
Zeer snelle en nette service! Een volgende keer bestellen wij graag weer bij Bemmel en Kroon!

Hoekster 15-08-2019

Binnen 24 uur besteld en geleverd. Zeer goed geholpen door verkoper

Armin 15-08-2019

Besteld, heel snel retourmail: volgende dag bezorging. Prima, allemaal heel netjes en betrouwbaar overkomend. Op de dag van bezorging ook keurig netjes bericht met track and trace. Ook keurig netjes binnen die tijd bezorgd. Maar dan: 2 Marokkanen die weigeren de levering over de drempel heen te tillen. (Met Marokkaans accent :” we mogen niet verder brengen. Hier levering”).
De keuken is 3 meter verder, maar dat vertikte meneer de bezorger. “ mogen niet over voordeur”. Dus moest deze oude man zijn dochter optrommelen om de levering over de drempel je sjouwen. Dat lukt gelukkig. In de prijs inbegrepen zat het afvoeren van het oude apparaat. Maar dat vertikten de heren! “ Staat hier om de hoek, 2 meter”. Maar nee: ( met Marokkaans accent : Nee nee, mogen niet over drempel komen”. Dus maar weer dochterlief opgeroepen om oude apparaat te tillen.
Absurd hoe deze 2 de levering deden. Echt ontzettend klantonvriendelijkheid. Vreselijk. Wilden geen centimeter extra zetten. Heb nog nooit zo iets klantonvriendelijks qua levering meegemaakt. Schande.

Lara 15-08-2019

Bemmel & Kroon bood de scherpste prijs voor de wasdroogcombinatie die wij zochten. Nog telefonisch wat vragen gesteld. Ik werd duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Bestelling geplaatst, ontving spoedig bevestiging en factuur. De dag daarna werd de wasmachine bezorgd door 2 zeer vriendelijke mannen die er voor hebben gezorgd dat de wasmachine goed op de toch wat gekke plek werd geplaatst. Oude wasmachine werd kosteloos meegenomen. Samengevat: Aanschaf verliep zeer voorspoedig. Top!

Hr. C.L. Duville 15-08-2019

Wij zijn niet anders dan dik tevreden. We zijn zeer vriendelijk geholpen in de winkel en na het kopen van een koelkast en vaatwasser hadden wij aangegeven dat wij graag de levering de volgende dag na 11.00 uur geleverd wilden hebben. En ook daar hadden zij zich aangehouden.
Ook de chauffeurs waren zeer vriendelijk. Dus voor ons een dikke 10.

AM Brouwer 15-08-2019

Goed advies en duidelijke uitleg. Gratis aansluiten en retour nemen oude machine en petje af voor de mannen die de wasmachine de trap op tilden en de oude mee naar beneden, top service

Daum 15-08-2019

Prima service. Ook het telefonisch contact was prima. Deden hun best het juiste antwoord te kunnen geven

Anouk 15-08-2019

Ik heb via Bemmel&Kroon mijn AEG warmtepompdroger gekocht. Ik heb voor hen gekozen, omdat de droger met een specifiek typenummer via hen het goedkoopst was. Na bestelling op de website kreeg ik meteen een email dat het bestelde typenummer helaas niet leverbaar was, maar dat ik voor hetzelfde bedrag een duurder model kreeg met minstens dezelfde productspecificaties. In eerste instantie was ik hier niet blij mee. Na vergelijking van de verschillende typenummers toch maar de levering laten doorgaan, want de minimale eisen die ik stelde, had het nieuwe typenummer ook. Ik blijf het wel gek vinden dat het typenummer -ondanks dat deze niet meer geleverd kan worden- nog steeds op de website te koop is.
Verder is de website overzichtelijk en duidelijk. Ook wat betreft leveringsvoorwaarden e.d. staat dit helder op de website omschreven.
De levering zelf ging erg snel; de volgende dag werd de wasdroger bezorgd. De levering werd op de aangegeven tijd bezorgd en de plaatsing ging snel. Wel kwamen de bezorgers gehaast over en had ik zo mijn vraagtekens bij de juiste aansluiting (achteraf bleek het grotendeels wel goed te zijn en moest ik alleen de slang zelf inkorten).

martina 15-08-2019

Er werd deskundig meegedacht over de vervanging van een aantal apparaten in ons nieuwe huis. Levering ging snel en volgens de gemaakte afspraken en een onverwacht probleem dat zich voordeed werd snel en efficient opgelost

theo weidema 15-08-2019

Maandagmorgen 12-8-2019 hebben we een Miele Droger besteld. (Filiaal Cruquius)
We kregen Mandy van Rossum aan de telefoon en die wist van Wanten. Leuke vlotte babbel, alsof we bij haar aan de koffietafel zaten. Ze wist precies wat we wilden hebben en ging voor ons aan de slag. Binnen 24 uur stond de droger bij ons op z'n plek! Ongelofelijk het lijkt wel een sprookje.
In het verleden ook altijd goed geholpen bij Bemmel en Kroon. Gezellig hoor daar bij de Cruquius! En nog bedankt Mandy! We hopen dat je de volgende keer de telefoon WEER opneemt!

Anouk 15-08-2019

Ik heb via Bemmel&Kroon mijn AEG warmtepompdroger gekocht. Ik heb voor hen gekozen, omdat de droger die ik wilde hebben via hen het goedkoopst was. De website is overzichtelijk en duidelijk. Ook wat betreft leveringsvoorwaarden e.d. staat dit helder op de website omschreven.
De levering zelf ging erg snel; de volgende dag werd de wasdroger bezorgd. Na bestelling op de website kreeg ik meteen een email dat het bestelde typenummer niet leverbaar was, maar dat ik voor hetzelfde bedrag een duurder model kreeg met minstens dezelfde productspecificaties.
De levering werd op de aangegeven tijd bezorgd en de plaatsing ging snel. Ik zou iedereen dan ook een aankoop bij Bemmel&Kroon aanraden.

Wim van der Valk 15-08-2019

Deskundig advies en snelle levering!!
Doet wat het beloofd!
Vriendelijk personeel.

SuBa 15-08-2019

Ik was op zoek naar een inbouw koel-vries combinatie ter vervanging van de bestaande, echter de afmeting moest zelfde zijn als de oude. Eerst even gecheckt bij Siemens zelf dmv een chat sessie voor een vervanger met zelfde formaat als de oude. Daarna op internet gekeken naar een zaak die ook inbouwen als optie heeft. Bemmel & Kroon was enige met een aannemelijke prijs en met de optie voor het inbouwen en omdat ik al eerder naar tevredenheid aankopen heb gedaan bij Bemmel & Kroon was de keuze snel gemaakt. Één telefoontje en de aankoop was per mail bevestigd en kort daarna ben ik gebeld door de bezorger en tevens de inbouwer van de koel-vriescombinatie. Dag voor levering een mailbevestiging van het tijdstip en op de dag zelf een telefoon van de monteur dat hij binnen een kwartier er zou zijn. Perfect geleverd en netjes ingebouwd. Top! Betrouwbaar aankopen en de afspraken nakomen geeft vertrouwen om in de toekomst zeker weer de aankopen bij Bemmel&Kroon te doen.

Robert 15-08-2019

Ik was op de site terecht gekomen via de consumentenbond en de reviews deden mij besluiten mijn aankoop bij Bemmel en Kroon te doen. Ik werd hierin niet teleurgesteld, de bestelling verliep vlot en de aflevering helaas een dag later dan in eerste instantie aangegeven, maar dat was geen probleem

Anneke Muller 15-08-2019

Goede uitleg en zeer vriendelijk personeel, zowel in de winkel als de bezorgers.

Roos 15-08-2019

Door een vlooienplaag bij terugkomst van vakantie snel een droger nodig om grote hoeveelheid was te kunnen verwerken. Gister besteld, zojuist geleverd. Geweldige service en supersnelle levertijd. Heeft ons enorm geholpen!

Leegstra NVM Makelaardij 15-08-2019

Wij doen al langere tijd zaken met Bemmel & Kroon en zijn zeer tevreden over de scherpe prijzen en de uitstekende service die er verleend wordt. Als er af en toe een probleempje was, werd dit altijd snel en keurig geregeld. Ze geven goede adviezen en zijn zeer oplossingsgericht.

Charlotte 15-08-2019

Levering keurig aangemeld met mailtje een dag van te voren. Op dag van levering tien minuten voor levering bericht dat ze er aan kwamen. Oude machine mee en nwe machine geïnstalleerd . Vriendelijke mensen 👍

Marian 15-08-2019

Geweldig blij met mijn nieuwe wasmaschine en wasdroger van Bosch!
Wat een heerlijke aankoop via de website van Bemmel & Kroon.
Duidelijke informatie en uitleg, supersnelle levering op mijn uitgekozen dag en ook nog melding van de aankomsttijd van de bezorgers.
En de apparaten: Bosch WTR83V01NL en de Bosch WNAT323471.
Daar komt dan ook nog eens de lage prijs voor deze supergoede apparaten bovenop!
Een zeer tevreden koper.

Amir 15-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik vooronderzoek gedaan had, en de vaatwasser die ik gekocht heb leek mij het beste.
Maar zeker niet omdat de verkoper zo behulpzaam was en klantvriendelijk .
Niks werd uitgelegd!
Erg jammer!!
(dames bij de receptie waren zeer vriendelijk)

Rolf Herinckx 15-08-2019

Van begin tot eind professioneel. Zowel telefonisch, via de mail tot de levering inclusief demontage oude en montage nieuwe koel-vrieskast liep allemaal top. Ook de monteur krijgt van ons een pluim. Netjes, correct en service gericht. Bemmel en Kroon beveel ik dan ook van harte aan.

Dhr van Eck 15-08-2019

Prima shop uitstekende nieuwe was machine uit gezocht AEG L6FB86W
goede keuze geen spijt van .
prijs /kwaliteit verhouding is ook prima top..!
kan weer jaren zorgen vrij wassen nu.

Ben 15-08-2019

Snelle levering. Zelfs toen ik na d bestelling nog een vraag had kreeg ik, via de e-mail , meteen antwoord. Goed zo. Ga zo door.

Bert van der \linden 15-08-2019

Dit is een prima shop met dito snelle service.
Ons kantoor is in België waar witgoedapparatuur gemiddeld 10% duurder is dan in NL. Van alle winkels die voor onze vaatwasser genoemd werd was Bemeel en Kroon de enige waar wij een account aan konden maken voor België.
En het mooie was de next day delivery. Locale aanbieders vroegen al gauw 3-5 werkdagen geduld. En dat heb je niet snel met een vaatwasser :) :)
Prima op tijd geleverd. en over de drempel gezet (zoals besteld).
Een minpuntje. De BTW kon niet worden verlegd. Dat zijn we beter gewend

Ray 14-08-2019

's Avonds besteld, 18 uur later netjes afgeleverd en retour apparatuur mee terug genomen. Super!

N. Almering 14-08-2019

Bemmel en Kroon had de goedkoopste prijs. Er was een telefoonnummer dat je kon bellen met vragen. Goed geholpen aan de telefoon. Goed advies gegeven.
Dinsdag besteld en woensdag meteen bezorgd. Een half uur voor dat de bezorgers kwamen hebben zij gebeld en hun bezorging over een half uur aangekondigd. Echt super service. ! Top! Bij aflevering bleek dat ik iets had gekocht wat niet nodig bleek en toen namen de bezorgers het mee terug en het geld werd meteen terug gestort. De oude wasdroger werd meegenomen en de nieuwe boven neergezet en aangesloten. Erg snel en aardige nette bezorgers.

Andre de Wijs 14-08-2019

Bemmel en Kroon is een duidelijke winkel (web shop) met vele interessante aanbiedingen en prijzen, eenvoudig te bereiken verkopers en correcte service.

Esmeralda 14-08-2019

Super goed advies gekregen in de winkel ik had al een idee opgedaan op internet en ze helpen je dan bij je keuze en ze proberen je niet het duurste aan te smeren snelle levering en de dag ook precies op tijd

Hans 14-08-2019

We werden vlot en terzakekundig tewoord gestaan in de winkel. Geen poging om meer te verkopen dan waar we voor kwamen. Levering werd ook gedaan in het tijdvak als de avond ervoor per e-mail gemeld. Alleen de telefonische melding dat over ca een half uur afgeleverd zou worden, ontbrak. De installTie gebeurde op dezelfde zakelijke en vlotte manier als waarmee we in de wonkel geholpen waren. Een winkel nasr mijn hart!

Desiree Hagebeek 14-08-2019

Ik ben erg tevreden over de winkel. Ik werd direct geholpen (door dezelfde verkoper als 14 jaar geleden). Ik werd eerlijk geadviseerd en de wasmachine kon de volgende dag bezorgd worden. Omdat dit mij niet uitkwam kon de machine ook op zaterdag bezorgd worden. Niet door het bedrijf zelf, op zaterdag wordt de bezorging uitbesteedt aan ander bedrijf. Als Bemmel & Kroon het werk op zaterdag aan een ander bedrijf uitbesteed dat was de beoordeling op een 10 uitgekomen. Wat het bezorgingsbedrijf heeft verprutst, heeft Bemmel & Kroon direct verholpen. Ik kreeg een telefoonnummer door waarop ik kan bellen wanneer ik tegen meer dingen aan zou lopen. Het bedrijf heeft snel en accuraat gehandeld en dat heeft een hoop onrust weggehaald.

Desiree Hagebeek

Pieter 14-08-2019

Gemakkelijke online shop ervaring met goede beschrijving van de producten. Correcte communicatie voor en tijdens levering. Ook tevreden van de manier van levering.

Ineke 14-08-2019

aantrekkelijke prijs, snelle communicatie ivm niet leverbaar product en direct een ( duurdere, voor dezelfde prijs) alternatief, snelle levering , en heel blij met de nieuwe wasmachine, want hoe vaak in je leven koop je die!!!!????

Henk 14-08-2019

Pakket op het beloofde tijdstip bezorgd via Dynalogic. Prima bedrijf. Zéér tevreden!

Eva 14-08-2019

De bestelling was super snel geleverd, communicatie keurig, bezorgers bekwaam. En erg blij met het product

N. Schoen 13-08-2019

Duidelijke website en zeer snelle levering! Van begin tot eind is duidelijk hoe de bestelling verloopt. Nette bezorgers waarbij vooraf wordt aangegeven hoelaat ze er zijn.

Wim van der Lee 13-08-2019

Zag er betrouwbaar en goedverzorgd uit. Bedrijf heeft na bestelling alles wat beloofd was in de site , volledig waargemaakt. Volgende keer als er een apparaat stuk gaat, kijk ik eerst bij Bemmel en Kroon.