Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eric 19-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bosch vaatwasser probleem opgelost!

Naar de winkel geweest in Zoeterwoude en na een kort maar duidelijk verhaal van de verkoper een nieuwe vaatwasser aangeschaft.
Mijn eisen waren dat hij greeploos ingebouwd in de keuken staat,enkel de breedte maat en de bediening boven op de deur waren hier van belang(volgens de verkoper)
Na een keurige bezorging(oude machine kon mee retour) heb ik de machine aangesloten en geplaatst zoals de beschrijving omschreef.
Meteen maar proefgedraaid om het aanrecht leeg te maken,alles werkte prima naar behoren.
Na 2 dagen ook het frontpaneel van de keuken erop gemonteerd en toen kon de deur niet meer volledig geopend worden?
Gebeld met de winkel en aangegeven dat dit een model is dat niet in onze keuken paste i.v.m de hoogte van het aanrecht,maar ik de machine wel al had laten draaien en de verpakking ook al weg was.
Dan kunt u hem gewoon omruilen voor een nieuwe die wel goed past i.v.m de hoogte,deze verkopen wij ook en de "gebruikte" machine nemen wij gewoon retour!
Of u stelt de machine iets lager af op de stelpoten en vult de ruimte boven de machine op met een smal plintje(ruimte was 2,5 cm) en monteert het keukenpaneel en de deur functioneert naar behoren en sluit netjes aan in de keuken.
Zelf heb ik gekozen voor de laatste oplossing maar het aanbod om de machine kosteloos om te ruilen bij ons thuis vond ik wel een groot service punt.
Heb de verkoper de volgende dag terug gebeld met het verhaal dat alles nu goed paste en hem bedankt voor het aanbod wat hij gedaan heeft.
Dit vindt ik gewoon goede service en dat mag ook wel eens vermeld worden.
Voor mij is dit een winkel om terug te komen of aan te bevelen.

Pluspunten

• aanbod om kosteloos om te ruilen.
  • mee denken in oplossingen.

Robert 19-12-2016 Via de website gekocht

LG wasmachine ordernummer BKI575004

Via de website wasmachine gekocht tegen de laagste prijs, makkelijk te bestellen, gelijk bevestiging.
Voordeel is dat je zelf de dag van aflevering kan kiezen, je wordt een halfuur voor aflevering nog gebeld.
prima service. Product 15 december netjes afgeleverd.

Pluspunten

• laagste prijs
  • goede service

Marjolein -- aankoopbon 574609 19-12-2016 In de winkel gekocht

Bosch wasmachine WAW 32642NL

Bemmel en Kroon is makkelijk te bereiken. Je krijgt duidelijke uitleg en er is volop keuze.
Heel fijn dat je een half uur van te voren gebeld wordt hoe laat de machine gebracht wordt.
De oude machine ( Miele ) was loodzwaar , maar de mannen droegen hem zo de trap af en de nieuwe zo weer naar boven. Een hele goede machine voor een hele goede prijs!!

Aankoopbon 574609

Pluspunten

• duidelijke en vriendelijke uitleg
  • Snelle service
  • een hele goede prijs ( "goedkoop")

S.H.Nijenhuis 18-12-2016 Via de website gekocht

Goede prijs - prestatie bij B&K

Bij Bemmel & Kroon krijg je waar voor je geld. Het aanbod is ruim en de prijzen zijn concurrerend. De aflevering is prima geregeld en snel. Verwacht geen verkoper die je "op sleeptouw" neemt. Je zult zelf vragen moeten stellen, vergelijken en keuze maken. Kijk ook op de website, want daarin staat het gehele assortiment.

Pluspunten

• goede prijs-prestatie
  • snelle, zorgvuldige aflevering

Minpunten

• ondersteuning verkoper

Alfred 18-12-2016 Via de website gekocht

Maakt belofte meer dan waar

Goede webshop, duidelijke site, concurrerende prijzen met leuke kortingen. Daarnaast gratis bezorgen (2e etage) en afvoeren van oude apparaat.
Gemak dient de mens ;-)
(BKI573862)

Pluspunten

• Service

Keukenjoop 18-12-2016 In de winkel gekocht

NEFF afzuigkap

Bij mijn kookeiland van vnl NEFF apparatuur zocht ik nog een passende afzuigkap.
De B & K advisuer in de winkel heeft mij uitstekend geholpen in het maken van mijn keuze.

Pluspunten

• Verstand van keukenapparatuur
  • Bereikbaarheid, zowel fysiek als via internet

André 18-12-2016 Via de website gekocht

snel, goed en goekoop

De prijs was gelijk aan enkele andere aanbieders maar alleen bij Bemmel en Kroon was montage gratis. Zelf opgehaald en daarbij nog extra korting ontvangen alsmede het gehele bedrag dat stond voor montage !
Aanbellen en binnen 3 minuten weer vertrokken. Zo efficiënt is de verkoop ingericht

Pluspunten

• prijs
  • vriendelijkheid bij ophalen
  • snelheid bij ophalen

Dennis 18-12-2016 Via de website gekocht

Witgoed topper Bemmel & Kroon

Duidelijke website met voldoende informatie, snel bestelproces en de volgende dag in huis (zelfs op zaterdag!)
BKI575877

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • snelle offerte

Ponton 18-12-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Tevreden over prijs en kwaliteit

Zeer opvallend vond ik het telefoontje van B&K waarin zij meldden dat een door mij bestelde gaskookplaat niet meer leverbaar was. Vergezeld van de suggestie voor een ander, duurder exemplaar uit dezelfde serie. Om niet in tijdsnood te geraken was deze alvast besteld. En uiteraard waren de meerkosten voor B&K

Pluspunten

• deskundig advies, meedenken
  • flexibel in tijdstip van afleveren en monteren

ZTW 574043 als aankoopnummer 18-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Ik weet niet wat hierbij wordt bedoeld

Via kennissen van Bemmel en Kroon gehoord, wij kregen persoonlijk advies, er wordt veel tijd aan de klant besteed, goede voorlichting over apparaten,, correct in afspraak maken voor een deskundige installatie, geen beschadigingen.

Pluspunten

• Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid
  • Aardig personeel

Minpunten

• Kan geen minpunt bedenken

Leo 17-12-2016 Via de website gekocht

ATAG inductie kookplaat

Uitstekende afhandeling vanuit Bemmel en kroon, helaas duurde de levertijd langer dan voorzien Atag kon niet leveren binnen de door B&K aangegeven tijd van 3-5 dagen.

Pluspunten

• Voordelig en goede levering

Minpunten

• Helaas moeten bellen voor levering.

Arie 17-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Titel: prima service
Cijfer: 9

besteld en snel geleverd, keurig afgehandeld.
duidelijke website, goed assortiment en tijdig bericht wanneer geleverd,
en dat ook correct uitgevoerd
Gemak: Uitstekend

Service: Uitstekend

Assortiment: Goed

Cees 17-12-2016 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Miele Koffiemachine + Magnetronoven Ordernummer: DH574522

Geweldige winkel, geweldig personeel, zowel bij de verkoop als bij de aflevering. De prijs van deze apparatuur is de scherpste in dit land. Bemmel en Kroon maakt het mogelijk om toch dat mooie stel apparaten te kunnen kopen tegen die redelijke prijs.
Voor aflevering belt de chauffeur nog even vanuit de auto dat hij er bijna is. Je zit dus niet dat hele tijdvak te wachten.
Ordernummer: DH574522

Pluspunten

• Scherpste prijs
  • Snelle levering
  • Producten in de winkel
  • Klantgerichtheid
  • Ongevraagde extra korting bij twee apparaten

Geert en Inge 17-12-2016 Via de website gekocht

Een gouden kroon waardig!!!!

We leven in een tijdperk waar internet centraal staat. Bemmel en kroon is een bedrijf dat hier zeker en vast aan mee werkt. Service is prioriteit, dat hebben we gemerkt aan de feedback toen we een vraag stelde. Prijzen hoef ik mij niet over uit te wijden... die waren ver weg het goedkoopste van allemaal, een dikke plus daarop!!! We kregen keurig een melding van het geschatte lever uur en ook daar verliep alles vlotjes. De keuze die ze hadden op de webshop was enorm, konden haast niet kiezen ;) .. alles samengevat in 1 zin.
Top winkel met super service waar iedereen heel tevreden mee zal zien als ze de keuze maken om met hun in zee te gaan. een echte aanrader!!!!

groetjes

2 heel tevreden Belgische klanten

Pluspunten

• service
  • keuze
  • transport

Minpunten

• geen!!!

jan 17-12-2016 Via de website gekocht

tevredenheid

eerste keer dat ik hier kom en gelijk zeer tevreden , bestelling ging goed en levering ook , werd steeds op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling.

Pluspunten

• wat moet ik zeggen , alles

Minpunten

• eigenlijk niks

Mandy Vergroesen 17-12-2016 Via de website gekocht

Hele fijne was/droogcombinatie en hele fijne service!

Overzichtelijke website met goede aanbiedingen. Ik kocht mijn wasmachine tijdens Black Friday. Ik wilde het artikel echter pas drie weken later laten leveren, dit was geen probleem. Vriendelijke en behulpzame bezorgers die alles gelijk aansloten en de wasmachine lieten spoelen. Alle rotzooi was weer meegenomen dus ik kon gelijk aan de gang. Een mooie stille was/droger! Ordernummer 341941

Pluspunten

• Levering op maat en vooral netjes op tijd

AC vd Net 17-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel en goede bezorging

alles verliep makkelijk en was voordelig dus besteld,andere dag afgeleverd,geen gezeur alleen maar goed!
Prima personeel!

Pluspunten

• snelle bezorging,
  • goed personeel
  • voordelig

leo 17-12-2016 In de winkel gekocht

koelkast & vriezer bosch

Het is een goede winkel met vriendelijk personeel, Ze nemen de tijd voor je je krijgt eerlijk antwoord op al je vragen . We hebben een koelkast en vriezer besteld Er zaten twee verschillende handgrepen op, xxxx heb gezorgd voor twee dezelfde handgrepen in de kleur rvs nu is het een geheel Dankjewel voor de goede service.

Pluspunten

• Goede service
  • Niet duur

J.Y. Smit 17-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Wederom GEEN teleurstelling

Ik was al bekend met Bemmel&Kroon vandaar opnieuw een aankoop gedaan. Onze dochter gaat de deur uit en wij hebben haar een inductie fornuis met oven gegeven ZTW573304. De verkoop prima en de aflevering en installatie eveneens TOP!!

Pluspunten

• Snel
  • Correct afspraak/aflevering/installatie

Brigitte 17-12-2016 In de winkel gekocht

Geweldig Smeg Fornuis CRQ574921

Ik heb voor van Bemmel en Kroon gekozen omdat de goede recensies hebben en omdat het in de buurt was en we het fornuis echt konden zien ipv via internet kopen. ZEER BELANGRIJK EEN PRODUKT ECHT ZIEN!

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Jammer installatiekosten € 154,00 extra

Stijn D 16-12-2016 Via de website gekocht

Siemens CM636GBS1 gekocht ordnr 342687

In het begin getwijfeld met bestellen omdat de winkel zover weg lag voor mij. Maar dankzij de zeer lage prijs, toch besteld. Het produkt voldeed aan alle verwachtingen.
Nog geen moment spijt van gehad. Prima service,communicatie en vlotte levering . Ik kon tot op de minuut volgen wanneer het produkt geleverd werd.

Pluspunten

• Echt de laagste prijs
  • Vlotte levering aan huis
  • Prima communicatie

Erik 16-12-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle service, deskundig advies en vlotte afhandeling

Door even wat onderzoekswerk te plegen kwamen wij tot de conclusie dat 3 van de 5 apparaten bij Bemmel en Kroon uit voorraad leverbaar waren. Eén van de apparaten die wij oorspronkelijk gekozen hadden was niet beschikbaar, hiervoor werd zeer snel en kundig een alternatief aangeboden van vergelijkbare specificaties. Daardoor konden wij uit eindelijk 4 apparaten bij Bemmel en Kroon bestellen. We kregen echt heel snel een nette offerte aangeboden. Later bleek dat er nog een kleine wijziging in de bestelling moest worden aangebracht, dit bleek met één telefoontje direct opgelost.
De bezorging van onze order (nr. DH573938) was zeer netjes aangekondigd van te voren en vond plaats binnen het afgesproken tijdsvak. Zelfs nog even een telefoontje ontvangen dat ze onderweg waren. De apparatuur werd netjes binnengebracht door vriendelijk personeel.
Al met al een zeer prettige ervaring waardoor ik in de toekomst nieuwe bestellingen bij Bemmel en Kroon als eerste zal overwegen.

Pluspunten

• Vlotte afhandeling
  • Aanpassingen snel geregeld
  • Aantrekkelijke offerte
  • Zeer net geregelde bezorging

Minpunten

• 1 apparaat niet in assortiment, nieuwer model.

BcS 16-12-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel, snelle levering

Mooie prijs, goed product, ziet er goed uit, snelle levering en goede informatie over het tijstip van de levering.

Pluspunten

• Snel

Aeg 16-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Super en zeer overzichtelijk en uiteraard zeer ruime keus, makkelijk afrekenen en afspraak maken.
Dan volgt bezorging goed gepland en op tijd

Pluspunten

• Super afspraken en levering

Karin en Bart 16-12-2016 Via de website gekocht

Super apparaat en service!

Een webwinkel, die een topklasse apparaat, tegen een scherpe prijs mét vertrouwde service zoals vroeger levert, waar vind je dat nog? Bij Bemmel-Kroon dus :-) Alles helemaal top, tot en met het zeer nauwkeurig aangeven wanneer de wasdroger zou komen. De bezorgers waren keurig en hebben het apparaat geplaatst en aangesloten. Kortom, een ware aanrader! (BKI575224)

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Persoonlijke offerte
  • Snelle en duidelijke mailcorrespondentie
  • Straalt vertrouwen uit
  • Top bezorging

Hans te Voert 16-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop stofzuiger Bosch bgl8440

De normale prijs van de stofzuiger was op zichzelf al de laagste die ik heb gevonden, nl € 199. Daar ging nog eens extra € 20 vanaf !!
Daarnaast krijg ik nu nog € 20 terug van Bosch! Per saldo kost de stofzuiger dus € 159 ! (ordernummer 343301)
Bemmel & Kroon biedt altijd de laagste prijs is mijn ervaring. Ook met andere producten! Laatste aankopen: gaskookplaat en vaatwasser

Pluspunten

• gratis bezorging
  • levring uit voorraad

Peter Louwaard 16-12-2016 Via de website gekocht

Samsung WD80J6400 wasdroogautomaat (ordernummer BKI575058)

Overzichtelijke website, vriendelijk personeel.
Hadden daar al eerder een wasmachine gekocht.
Het apparaat dat wij zochten was daar het voordeligst, dus de keuze was snel gemaakt.
Oude wasmachine is gratis meegenomen.

Pluspunten

• snelle levering
  • tussentijds goed geinformeerd

Goisa 16-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Slechte ervaring!Bij aankomst van de leverancier wordt er meegedeeld dat er geen installatie zal gebeuren van de wasmachine en wordt deze (dankzij mijn alertheid) net niet pardoes op de oprit van mijn woning achter gelaten. Na herhaaldelijk aandringen en het wijzen op de afspraken die hieromtrent gemaakt zijn, krijg ik als antwoord dat “wij niet weten hoe men dergelijke machine kan installeren” en daarbovenop de melding “wij hebben geen gereedschap bij”.
Uiteindelijk heb ik mijn eigen materiaal boven gehaald en heb ik zélf de machine aangekoppeld.
Terwijl ik daarmee bezig was, zijn de leveranciers in stilte weggeglipt zonder een woord te zeggen.
Dit is echt geen service!!

Pluspunten

• bereikbaarheid B&K

Minpunten

• installatie niet uitgevoerd zoals overeengekomen

Hulsman m 15-12-2016 Via de website gekocht

Etna diepvrieskast

Vindt het een prima shop goede uitleg .
En zeer goede service .
En zoals in de mail een tijd werd gezegd klopt helemaal waren precies die tijd bij ons aan de deur .
Leuke en nette bezorgers

fernhout 15-12-2016 Via de website gekocht

snelle levering van siemens afzuigkap (ordernummer 575471-1)

ik had eerst mijn order bij bol.com geplaatst. op de dag van levering kreeg ik een e-mail dat ik nog 3 weken moest wachten. Na 2 weken zei bol.com dat ze mijn order geannuleerd hadden. Na een onaangenaam en lang telefoongesprek heb ikop kieskeurig.nl gekeken en zg dat bemmel & kroon die afzuigkapook had, na een kort en plezierig telefoongesprek heb ik de afzuigkap besteld en die werd na 1 dag geleverd.

Pluspunten

• via MyDynaLogic weet je goed het afleveren

Kathleen 15-12-2016 Via de website gekocht

Combi oven siemens

Wij waren op zoek naar een nieuwe oven omdat de onze het begeven had. We kwamen tijdens het vergelijken van prijzen op deze site terecht. We hebben niet lang moeten nadenken! Snelle levering en aan de laagste prijs! Plus dan nog de mogelijkheid om de garantie te verlengen!

Pluspunten

• snelle levering
  • lage prijs
  • uitgebreid gamma om tussen te zoeken
  • mogelijkheid om garantie uit te breiden

Peter 15-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede responce via de mail.

Snelle en goede responce via de mail en prima levering op tijd, tegen de laagste prijs.
Zoals beloofd oude wasdroger meegenomen, evenals de verpakking van de nieuwe.

Pluspunten

• ze doen wat ze beloven
  • snelle levering
  • goede website

Truus Fielemon 15-12-2016 In de winkel gekocht
Hoge Rijndijk Zoeterwoude

Wij zijn heel goed geholpen,hebben met de verkoper gezocht naar wat voor ons het beste was.Er is volop keus,dus zelf kom je er niet zo snel uit en de zaak is mooi overzichtelijk.

Pluspunten

• aandacht voor de klant.
  • Keurige bezorging!

Edwin Coers 14-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden met mijn AEG vaatwasser ordernummer CRQ573927

Na alles vergeleken te hebben bleek Bemmel en Kroon toch ruim de goedkoopste. Had een AEG vaatwasser uitgekozen en kon supersnel geleverd en gemonteerd worden. De montage is uitbesteed aan een gespecialiseerd bedrijf en dat geeft toch meer vertrouwen dat het goed aangesloten wordt.Via de site kon ik niet zelf een bezorgdag uitkiezen. Gebeld met de vestiging Cruquius om de bezorgdag af te spreken. Keurig te woord gestaan en alle afspraken zijn nagekomen. Handig vindt ik ook de bevestigingen van zowel de bestelling als de montagedatum per mail.

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Vriendelijkheid
  • Professionaliteit
  • Goed op de hoogte gehouden

Minpunten

• Op de site kun je niet zelf de bezorgdag kiezen.

V. Tandjoeng 14-12-2016 In de winkel gekocht

Voordelig uit

Voor het zelfde geld kreeg ik zo wie zo gratis bezorging maar óók de extra service (uitpakken en plaatsen/installeren op de plek waar wij het willen, en mee terug nemen van de verpakking's materiaal en de oude vriezer) en garantie verlenging (van 2 naar 5 jaar) wat bij andere officiële dealers bij betaald moest worden. Daar naast ging de telefonische behandeling en bezorging 'n dag daarna, vriendelijk en acuraat

Arjan 14-12-2016 In de winkel gekocht
Zouterwoude rijndijk

Vaatwasser inbouwen

Goeie service en perfecte inbouw monteur, oude machine mee, nieuwe netjes gemonteerd en alle afval materialen direct meegenomen.

Pluspunten

• Inbouw service
  • Assortiment in de winkel

Dennis 14-12-2016 Via de website gekocht

Snel en efficiënt een voordelige wasmachine uit gekozen

Duidelijke site lekker overzichtelijk snelle en praktische filters om te zoeken en te sorteren.
Snel gevonden wat we zochten . Duidelijk e-mailverkeer en snel en correct geleverd
BKI574792

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snelle en correcte levering

Visser 14-12-2016 Via de website gekocht

inbouwkoelkast gekocht

Telefonisch prima te woord gestaan, en de bestelling opgegeven. Zeer scherpe prijs, de volgende werkdag werd ik gebeld door de installateur, en nog een dag later werd de oude koelkast verwijderd en de nieuwe gepaatst. Zeer tevreden!

Sandra 14-12-2016 In de winkel gekocht
Qruquius (Hoofddorp)

Vaatwasser - CRQ574632

Voor deze shop gekozen op aanraden van collega. Werden gelijk vlot en deskundig geholpen. Verkoper had zeer goede kennis van zaken en kon goed de verschillen tussen de vaatwassers duidelijk maken, zodat wij een goede keuze konden maken. Tevens een goede prijs voor dit product en ook nog eens een aantrekkelijke installatie actie. Snelle levering op de afgesproken dag en tijd.

Pluspunten

• Goede kennis over de producten
  • Eerlijk en goed advies
  • Goede prijs in vergelijking tot de concurrenten
  • Goede actie met gratis installatie
  • Snel geholpen

EA van Duijn 14-12-2016 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon Zoeterwoude

Na veel speurwerk,uiteindelijk bij Bemmel&Kroon uitgekomen.Duidelijke overzichtelijke website,en goede prijzen.Telefonisch contact gehad met een vriendelijke behulpvaardige medewerker.Groot voordeel van de winkel is dat je per email bericht krijgt over de bezorgdag en het korte tijdsbestek van 3 uur van het moment van bezorgen en plusminus een half uurtje van tevoren een belletje geven.Kortom prima winkel en goede service.Ik beveel Bemmel&Kroon zeker aan !!

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Vriendelijke mensen,zeer goede service
  • Korte tijdsbestek van bezorgen

Lesley 14-12-2016 Via de website gekocht

Keuken, witgoed en nieuwe wasmachine gekocht

Indertijd een keuken bij Bemmel&Kroon uitgezocht en laten installeren. 2 jaar daarna een nieuw huis met een nieuw te bestellen keuken. Wederom bij Bemmel&Kroon de keuken gekocht en naar tevredenheid laten installeren. Nu ging de wasmachine stuk. Ik wist dat ik een Aeg wilde, en na even googelen bleek dit type machine bij Bemnel&Kroon de voordeligste te zijn. De levering aan huis en 2 trappen op was een gratis service. Ook werd ik van te voren gebeld dat de levering onderweg was. Fijne winkel en sinds 2004 een zeer tevreden klant.

Martijn 14-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Heel fijn om zonder opdringerig personeel het assortiment te kunnen bekijken.
Als je iemand nodig hebt, word je vriendelijk te woord gestaan.
Eenmaal thuis gekomen en een keuze gemaakt te hebben, telefoon gepakt en bestelling gedaan. Binnen 10 minuten was het rond. Fijne service!

Peter 14-12-2016 In de winkel gekocht

Top service

Online shops lopen soms net achter de feiten aan. Dus ik dacht maar even gewoon te bellen. Inderdaad was het apparaat van mijn keuze (vriezer van Bosch) net niet snel leverbaar. Maar een soortgelijk model wel, en die kon ik aanschaffen voor dezelfde prijs (15,- korting dus). Levering was netjes.

Pluspunten

• telefonische ondersteuning snel en adequaat

J. Nierop 14-12-2016 In de winkel gekocht

Altijd prima service

Wij kopen al zo'n 18 jaar bij Bemmel&Kroon, hetzij via de website, hetzij direct in de winkel. Tot nu toe altijd prima service en goed advies gehad. Soms zelfs blind op telefonisch advies een apparaat laten komen. Altijd goed geweest. Wat ons betreft een aanrader en ook zeker niet de duurste.

Inez 13-12-2016 In de winkel gekocht

Duidelijke afspraken

Het kopen van de keuken incl apparatuur is best een klus. Maar met het advies van Bemmel en Kroon kom je tot een keuken die past bij je smaak en je budget. Alle alternatieven worden besproken. Ook de informatie over de plaatsing en de montage verliep goed.

Pluspunten

• veel keus
  • goed advies

Hans en Dicky 13-12-2016 In de winkel gekocht
B&K Forepark, Den Haag

Top Service bij Bemme & Kroon

wij kennen B&K als een leverancier met veel kennis van zaken, uitstekende service en nazorg. Daarom hebben wij onze nieuwe inbouwoven bij B&K gekocht. De verkoper had kennis van zaken en handelde de verkoop efficiënt en helder af. Wij kozen voor het bezorgen, installeren en meenemen van het oude apparaat. De monteur nam gelijk de reparatie van het gasfornuis en een stekkerdoos mee. Tegen een eerlijke meerprijs. Wat ons betreft komen we zeker terug voor een volgende aankoop.

Pluspunten

• Duidelijke informatie
  • Efficiente afhandeling
  • Uitstekende service bij installatie

Minpunten

• n.v.t.

Ralf 13-12-2016 Via de website gekocht

Behulpzaam en betrouwbaar

Wanner iets (koelkast of wasmachine) stuk is, gaan we eerst op de "kieskeurig" website kijken. Soms komen we iets duurder uit, maar vanwege betrouwbaarheid en adequaat service kiezen we Bemmel & Kroon.

Pluspunten

• Snelle reactie
  • Duidelijke website met informatievoorziening

Mook 13-12-2016 Via de website gekocht

Prima service en razendsnelle levering!

Via Kieskeurig bij de webshop v Bemmel&Kroon terechtgekomen voor mn nieuwe wasmachine. Ik kende Bemmel&Kroon niet, maar de wasmachine bleek daar het laagst geprijsd te zijn. En hij zou ook nog eens de volgende dag al geleverd te worden. Ik heb m online besteld, en ik kreeg onmiddellijk na mail met de bevestoging en uitleg over de levering. Ik bleek een foutje te hebben gemaakt mbt de manier v betalen, maar dat werd na n telefoontje naar de klantenservice meteen rechtgezet en ook weer per mail bevestigd.
Eind vd dag hoorde ik al per mail dat ze tussen 14u en 17u zouden komen en de volgende dag kreeg ik om 14.30u n telefoontje dat ze onderweg waren. 2 alleraardigste jongemannen hebben m aangesloten en waren zelfs zo vriendelijk om mijn droger ook weer terug te plaatsen en aan te sluiten.
Kortom: top!

Pluspunten

• Overzichtelijke site met ruim aanbod
  • Geweldige service!

Minpunten

• Ik kan niets bedenken!

Bergenhenegouwen 13-12-2016 In de winkel gekocht
forepark

geweldig

plotseling zaten wij zonder wasmachine, onze dochter zei dan weet ik een geweldige zaak waarmee ik een fantastische ervaring heb en dat is Bemmel Kroon, dan gaan we die bellen. Ik kreeg een uitermate vriendelijke medewerker aan de telefoon die mij een en ander heeft uitgelegd toen was het ei snel gelegd. Binnen twee dagen stond er een nieuwe machine te draaien in de keuken. Kortom wij zijn super tevreden over deze voor ons nieuwe zaak in witgoed. Wij zullen er zeker nog nieuwe aankopen doen.
Harry Bergenhenegouwen

Pluspunten

• goede uitleg
  • snelle bezorging

Minpunten

• een stukje piepschuim op straat laten liggen

Mevr. C. Kronemeijer 13-12-2016 In de winkel gekocht
's-Gravenhage

Vriendelijke deskundige verkoper en zeer groot assortiment

Een super mooie koel-vries combinatie gekocht. In de winkel gaf een vriendelijke verkoper goed, deskundig advies. De koel-vriescombinatie is snel en in perfectie staat geleverd! Ik ben uiterst tevreden en kom zeker binnenkort terug voor een gasfornuis.

Pluspunten

• Goed advies
  • Veel keus
  • Prima prijs