Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martijn 27-11-2015 Via de website gekocht

Ik belde voor wat meer info en de bestelling kon toen al direct worden doorgegeven.

Bestelling en levering zeer snel geregeld.

Keus uit veel modellen.

Ik ben erg tevreden met Bemmel en Kroon

rinty1911 27-11-2015 Via de website gekocht

Super goede service, alles top. Snelle levering en zeker de beste prijs. Een voorbeeld.

Zeer goede service, je word van A tot Z op de hoogte gehouden

Enorm veel keuze.

Ik raad iedereen deze winkel aan.

Kan hier niets toevoegen. Alles is perfect verlopen.

peter 27-11-2015 Via de website gekocht

6,5

Goedkoopste prijs via Kieskeurig, mooie site en bestel proces vlot en gemakkelijk

service van Bemel en Kroon was prima, maar van hun bezorgdienst (Dynalogic) niet. Je weet pas op de dag zelf op welk tijdvak van 3 uur ze zullen komen. Chauffeur wilde wasmachine niet retour nemen (vanwege waterdruppels die uit het filter wamen toen hij dat eruit schroefde), moest maar een nieuwe afsprak met kantoor maken en dat kon toen niet. Wel keurig opgelost door Bemmel&Kroon.

Vanwege hun bezorgdienst

C Kortekaas 27-11-2015 In de winkel gekocht

Zeer deskundig geholpen.
Vriendelijke verkopers.

Alles 100% geregeld
Aflevertijd prima, zelfs de chauffeur belde 15 minuten voor levering dat hij er aan kwam.

Voldoende artikelen om te vergelijken.

Prima gemotiveerd personeel correcte afhandelen.
De winkel zag er schoon en opgeruimd uit.

De winkel van Bemmel & Kroon Cruquius is top. Daar kan de concurrent nog wat van leren :-). ordernummer CRQ503774

jwvandegronden 27-11-2015 Via de website gekocht

toegankelijk, snelle offerte

Snelle levering, mede dankzij hun partner Dynalogic. Tot de minuut nauwkeurig: je kunt een dag uitkiezen voor levering, daarna volgt een mail met een dagdeel, een SMS met bevestiging en een bevestiging over he tijdstip waarop het geleverd wordt. Heel fijn!

Ze lijken een voorselectie gedaan te hebben op producten met de beste prijs kwaliteitverhouding, scheelt een hoop werk als je dat eenmaal weet. Niet perse de allergoedkoopste producten, maar wel de producten met de beste prijs kwaliteitverhouding

Fijne winkel waar je op kunt varen

meerdere malen iets besteld, heel fijn

gerard 27-11-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle levering goed te volgen waar het pakket zich bevind hoeft niet de hele dag thuis te zitten

Meer dan voldoende

Vriendelijke mensen

PvdB 27-11-2015 Via de website gekocht

Was op zoek naar een specifiek apparaat van Siemens en zocht op serienummer. Kwam zo naar voren op de website

Belde om te vragen of het apparaat op voorraad was zoals stond op de website. Onze stoomoven was pas ergens in januari leverbaar en kon het dus niet geloven. Stoomoven was op voorraad en kon de volgende dag al geleverd worden.

Nette afwikkeling en goede informatie mbt het bezorgen van het apparaat. Super geregeld allemaal!

Marc 27-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, snelle product opzoeking en eenvoudige ingave.

Correcte en snelle afhandeling

Verschillende voordelen : * beste prijs met andere aanbieders * eenvoudige ingave en opzoeking producten * snelle levering * een echte aanrader

Koos 27-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, prima navigeren en goede omschrijving artikelen

Even gebeld i.v.m. de levertijd en het werd gelijk geregeld.

Divers assortiment in alle prijsklassen; voor elk wat wils. Uitstekende, concurrerende prijzen

Betrouwbare winkel/website die doet wat ze belooft.

PDJ 26-11-2015 Via de website gekocht

Makkelijk vergelijken op site. Bij bellen direct een offerte in de mail. Goed advies ook. Uitendelijk aankoop telefonisch bevestigd en direct bevestigingen in de mail. Op site staat ook in welke showroom het model staat als je wilt kijken.

Zie ook gemak. Monteur in een helder tijdslot. Dus niet zomaar ergens op de dag. Monteur belt een uur vantevoren dat hij er aan komt. Beschermende mat mee bij montage. Oude machine mee, plint op maat gezaagd. Goede uitleg machine. Ook tips wat je wel en beter niet kan doen voor optimale resultaten en levensduur machine.

De modellen op de website zijn niet allemaal leverbaar. De oudere types staan er als lokkertjes met een mooie prijs maar kan je niet geleverd krijgen. Dat doen alle shops trouwens. Wel een goed alternatief geboden. Beter model met mooie korting . Knappe upselling zonder nare bijsmaak.

Goede site, goede medewerkers, prima service. Erg tevreden.

Versteegh 26-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijk in hun afspraken! En levertijden

De service is geweldig!! Ik had een vaatwasser besteld maar het model was niet leverbaar meer!! En toen hebben ze ipv een duurdere gegeven voor de zelfde prijs!! Dat noem ik nou nog eens service! Dus nog bij de deze bedankt Bemmel&Kroon

Je kan alles krijgen! En hebben ze het evt niet dan kunnen ze het voor je bestellen

Gewoon Top! Snel geleverd en ze nemen de oude spullen zonder problemen mee!! En heel vriendelijk personeel !!

BKI502386

Amanda 26-11-2015 Via de website gekocht

Nadat ik mijn keuze had gemaakt werden de papieren gemaild en 2 dagen later stond de nieuwe wasmachine op zijn plek.

Zeer tevreden, mijn volgende aankoop is zeker weer bij Bemmel & Kroon

Ruime keus en goede uitleg

Vriendelijk personeel, goede uitleg

ordernummer ZTW503206

bici 26-11-2015 Via de website gekocht

ging heel gemakelijk en alles was duidelijk

prima service wordt gelijk geregaeerd

top service

Ties 26-11-2015 Via de website gekocht

eenvoudige bestelprocedure en prima berichtgeving

Kan alleen beoordelen vanaf bestelling. After sales is nog niet aan de orde.

Voor de eerste keer bij deze webwinkel besteld. Geen enkel probleem ondervonden. Vooral fantastisch hoe de levering gevolgd kan worden met track en trace.

Deze winkel gekozen voor de lage prijs van het product, en lage afleverkosten. Ondanks deze voordelen toch een uitstekende service.

Karin 26-11-2015 Via de website gekocht

kon ipv via de webshop een telefonische bestelling plaatsen, heel flexibel!

Perfect, snelle service aan de telefoon. Werd gelijk aan mijn wensen voldaan. Geen moeilijk gedoe.

Breed assortiment in webshop en fysieke winkel.

Lang geleden zo tevreden over een winkel geweest. Heb er nu binnen een aantal weken 2 apparaten aangeschaft en zal voor een volgende aankoop zeker weer naar deze winkel gaan.

top service, ook pluim voor de afleverservice!

Ingrid 26-11-2015 Via de website gekocht

Het was de tweede bestelling die ik binnen een aantal weken deed omdat er meerdere apparaten het opgaven. De tweede keer direct bij dit bedrijf gekeken omdat het de eerste keer zo goed bevallen was.

Super goede service!! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

Mijn bestelling was uitverkocht en ik kreeg een nieuw "opvolgmodel" voor dezelfde prijs.... super!!

Geweldige service!!!

Zoltan 26-11-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Website van bemmel&kroon heeft weinig product filter opties. Selectie van producten op basis van functie is erg lastig.

Heel goede service in het winkel in Den Haag. Personeel zeer behulpzaam.

Jij kan alles voor een goede prijs vinden in dit winkel.

Nellie 25-11-2015 Via de website gekocht

OP de website gekocht, goed te vinden, duidelijk uitleg en maten en werking

Door de koude ben ik niet naar de winkel gefietst, de bestelling ging makkelijk op de website

De prijs was voordelig en is erg mooi precies wat ik wilde

Ik ben niet in de winkel geweest, ga ik in het voorjaar doen, minder koud dan in november met de storm en regen van nu. Ik ben dus blij met de webwinkel

pnouwen 25-11-2015 Via de website gekocht

Droger gekocht, werd netjes op de wasmachine geplaatst en de oude werd meegenomen. De mannen waren nog geen 5 minuten binnen en ik kon gelijk aan de slag.

Ik kon vinden wat ik zocht.

Goede ervaring nu. 1x iets besteld en geen problemen gehad. Misschien iets te weinig ervaring om een 8 te geven, maar geen reden voor een ander cijfer...

Dorrie 25-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk in wat ze leveren en makkelijk aan te vinken als je nog meer service wil hebben

Kreeg keurig vrijwel direct een bevestigingsmail en een mail wat ik kon verwachten op de dag van bezorging die ik overigens zelf kon aangeven !

Voldoende keuzes

De levering en plaatsing hebben ze keurig uitgevoerd , kreeg half uur van te voren nog een telefoontje hoe laat ze precies kwamen. Ze moesten de wasmachine en droger in de kelder plaatsen . Oude apparaten meegenomen , die onhandig groot en zwaar waren. De trapleuning hebben ze erafgehaald om alles zonder beschadiging te kunnen doen !

Complimenten voor de bezorgers !!

Marja 25-11-2015 Via de website gekocht

Alweer een tijde geleden bij deze winkel in de Cruquius geweest,om ons over een aantal inbouw apparaten te laten informeren. Via de webshop de vaatwasser, die ik in de winkel bekeken had, gekocht.

We werden daar door een aardige medewerker te woord gestaan en hadden meteen een goed gevoel bij deze winkel.

Ik ga zeker nog meer apparaten bij deze winkel bestellen.

Nicole 25-11-2015 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig te bestellen en nog goedkoper dan andere webwinkels.

Goede service, telefonisch en per email. Snelle response ook.

De koelkast die ik wilde voor ruim 100 euro goedkoper gevonden dan bij bol.com dus een zeer goed assortiment wat heel goed te betalen is.

Hele goede en snelle service en zeker niet duur. Mooie producten geleverd.

Vaker bestellen hier want service is uitstekend

henkiking 25-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Niet direct in de woonplaats maar met de auto goed bereikbaar. Kon rustig rondkijken en werd niet meteen door een verkoper "besprongen".

Netjes ontvangen. Alle vragen konden gesteld worden en als de verkoper het antwoord niet wist zei hij dat ook.
Na de aankkop: Op de bevestiging stond dat er nog betaald moest worden terwijl dat reeds gedaan was. Na een telefoontje werd dit direct geregeld en kreeg ik een mailbevestiging.

ruim assortiment

FranK 25-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met goede zoekmogelijkheden.

Even gebeld of de wasmachine op voorraad was. Dat was hij niet mee, maar ik kreeg het nieuwere model voor dezelfde prijs als de oude.

Genoeg keus.

Prima site en een goede service.

van der Peet 25-11-2015 In de winkel gekocht
filiaal Neckar 24 Den Haag

Ik hoef nooit na te denken waar ik mijn nieuwe apparaat zal kopen. Dat noem ik gemak. Sinds jaar en dag komen mijn apparaten bij Bemmel en Kroon vandaan.

Deskundig, duidelijk en fantastisch snelle levering Echt de volgende dag! Ook de receptioniste verdient dit keer een compliment.

zeer ruime keuze

Zeer tevreden

Leeuw 24-11-2015 Via de website gekocht

Het benaderen via internet is gebruiksvriendelijk

Wasmachine netjes de volgende dag op aangegeven tijd geleverd.

Ruime keuze in het assortiment.

Goede winkel, die goede service leverd.

Een volgend artikel zal ik zeker hier aanschaffen.

Jan 24-11-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Alles staat keurig en netjes uitgestald op merk en prijs

Er wordt met je meegedacht en ook wat voor jou een goede machine is. Er wordt je niets opgedrongen

Een zeer uitgebreide collectie van alle soorten apparatuur is aanwezig en staat overzichtelijk uitgestald

Goede voorlichting en duidelijke uitleg over wat de voor en nadelen van een machine is.

John 24-11-2015 Via de website gekocht

erg overzichtelijke site, bestellen gaat gemakkelijk, je krijgt een email met een persoonlijke aanbieding

snel antwoord per email met de juiste gegevens je kan zelf bepalen wanneer er geleverd gaat worden.

duidelijk aangegeven per groep, je krijgt een email met een persoonlijke aanbieding

absoluut een dikke 9+

Pascal 24-11-2015 Via de website gekocht

Prima website,en het bestelproces was goed en duidelijk

Nadat ik een mail gestuurd had of het product op voorraad was, kreeg ik binnen een kwartier al een reactie terug met alle info. Dus het product voor vier uur besteld en de andere dag werd hij op de afgesproken tijd geleverd,

Was de goedkoopste van alle webshops

Prima webshop

Kimkam 24-11-2015 Via de website gekocht

Met een paar klikken op de knop was de bestelling gedaan.

De droger werd een dag eerder geleverd en helemaal perfect geïnstalleerd.

We kregen zelfs een nieuwere versie dan die we bestelden.

Op alle punten tiptop in orde!

Geen.

Eefke 23-11-2015 Via de website gekocht

Heel overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Heb nog moeten bellen om een specifieke vraag te stellen, zeer aardige jongeman aan de telefoon die zeer behulpzaam was

Wat ik nodig had hadden ze

Super goed en efficiënt

Alle lof

Pedro van Looij 23-11-2015 Via de website gekocht

makkelijk zoeken op de website. erg overzichtelijk.

ik was snel op zoek naar een apparaat. en na telefonisch contact was het snel geregeld en de volgende dag thuisbezorgd.

veel keuze van veel verschillende merken

overzichtelijk, scherp geprijsd, makkelijk om te bestellen

Roelie 23-11-2015 Via de website gekocht

goede website

houden zich aan de levertijd

ruime keuze

in de winkel wordt je uitstekend geholpen en via internet kun je zelf heel goed uit de voeten

keuriggekozen 23-11-2015 Via de website gekocht

Goede product omschrijving, correcte levertijden

duidelijke afspraken en goed nagekomen

correcte service, goede prijzen

sjikkes 22-11-2015 Via de website gekocht

Donderdag online besteld, zaterdag stond de wasdroger al in mijn bijkeuken! :-)

Ik had per ongeluk online de verkeerde betaalmethode geselecteerd. 1 telefoontje en het wer opgelost.

Snelle en correcte service, scherpe prijsstelling.

git68 22-11-2015 Via de website gekocht

Het was zo besteld en de verwachtte leverdatum het kortst vergelijken bij andere leveranciers

prima service met duidelijke verwachtte tijd afspraken via mail en sms, daar word je blij van, want tegenwoordig zit niet graag een hele dag te wachten op een bestelling.

Ruime keus maar ik was alleen op zoek naar een AEG wasmachine waar ik het type al van wist dus niet heel veel gezocht op de site.

Heel de bestelling van het bestellen tot aan de levering is prima verlopen

Volgens mij stond er ook dat we een half uurtje van te voren zouden worden gebeld voordat ze kwamen, dit is niet gebeurt, maar omdat er een tijdafspraak van 3 uur stond voor ik dit niet zo'n probleem.

B. 22-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Ze geven via duidelijkheid over wanneer je je pakket kunt verwachten (tot een tijdspanne van 4 uur) en op de dag zelf wordt je drie kwartier tot half uur van tevoren gebeld zodat je weet dat ze komen. Heel goed! Ook snelle bezorging als het product op voorraad is. Helaas kan je niet zelf een tijd kiezen wanneer de bezorging komt.

Wat koelkasten betreft voldoende keuze.

Prima winkel die doet wat het belooft.

A.A.C. 21-11-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Winkel was goed bereikbaar en ze zijn hun afspraken prima nagekomen.

Assortiment was best goed, we hebben alles goed kunnen bekijken, de prijs was fors, echter er kon wel wat worden onderhandeld

We gaan de volgende keer als we iets nodig hebben uit hun assortiment weer terug naar deze winkel.

Verkoopster gaf goede voorlichting.

atdeblaauw 21-11-2015 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen, volgende dag al bezorgd.

Telefonische vragen worden goed beantwoord.

Ruime keuze.

Snelle levering, prima prijs en goede telefonische ondersteuning

Peter 20-11-2015 Via de website gekocht

Snel geregeld zonder poes pas

Idem, zo als het hoort

Gezocht wat ik wilde

Puck 20-11-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

Goede bediening en beste service

De wasdroger en wasmachine werden op de aangegeven tijd bezorgd en geplaatst. De heren gaven nog advies over de opstelling van de apparaten ivb met de deur openen. De machines zijn keurig geplaatst en de oude apparaten zijn meegenomen. Niets geen afval en goede tips over de machines. Mijn orde nummer is DH 499351

Groot assortiment

Mooingroot en overzichtelijk

Gino 20-11-2015 Via de website gekocht

zoals het hoort te zijn

prima

is goed , kan altijd beter

Alles volgens afspraak . Model niet meer op stock
nieuwer model gekregen voor zelfde prijs ? prima service .Timing levering als afgesproken .

JTeken 20-11-2015 Via de website gekocht

Zowel internet als telefonisch te bestellen, goede telefonische ondersteuning en product uitleg

Goede telefonische ondersteuning bij bestelling, afspraak levering eenvoudig en goed nagekomen. Voormelding van tijdstip bezorging en traceerbaarheid

Goede service, vriendelijk personeel.

Corina 19-11-2015 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag en de oven in Zoeterwoude

Lekker dichtbij

Kreeg een rondleiding en voorbeelden, toen ik zonder afspraak vanalles wilde weten.

Heel veel keuze.

Jane 19-11-2015 Via de website gekocht

Ging echt super easy. Bellen. Bestellen. Mailtje met bevestiging. Mailtje van de vervoerder. Afspraak gemaakt. Netjes op tijd bezorgd en geinstalleerd. Met pin betaald. Echt top !

Wederom zeer tevreden. Eerste keer dat ik hier heb gekocht. Volgende keer graag weer !

Veel keuze op basis van mijn wensen

Goede prijs, prima service, echt n aanrader !!

Ga zo door :-)

Verkuijlen 19-11-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Op basis van een telefoontje met de winkel in Den Haag meteen zaken kunnen doen. Vakkundige uitleg over het te bestellen apparaat.

Prima, prima. Gemaakte afspraak over bestelling, prijs, levering en installatie binnen een half uur na telefonisch contact per e- mail in huis.
Levering aan huis en installatie en betaling volgens afspraak . Monteur heeft nog eens de werking uitgelegd, alles keurig achter gelaten en oude apparatuur mee terug genomen.

Voldoende keus m.b.t. het apparaat wat ik zocht.

Bemmel en Kroon is een zaak waar je met een gerust hart in zee gaan . Nogmaals alle lof voor geleverde diensten en service.

peterdez 19-11-2015 In de winkel gekocht
den haag forepark

mooie overzichtelijke winkel

duidelijke verkopers no nonsens alles snel geregeld bezorg en aansluitkosten moesten we zien als korting dus daar hoefden we niet over te bedelen

keuze genoeg

mooie grote overzichtelijke winkel wat ook nog zeer proper er uit ziet

goede aflevering ruim binnen de gestelde 2 uur die je een dag van te voren gemaild krijgt

Evelyn 19-11-2015 Via de website gekocht

Ze maken het makkelijker dan het is

Denken vooruit, zorgen dat je niet het verkeerde besteld

Bieden geweldige alternatieven wanneer onverhoopt het uitgekozen artikel niet meer leverbaar blijkt te zijn

Eigenlijk een 10 maar onder ze bedenken vast zelf nog wel iets waar ze nog beter in kunnen worden!

Behulpzaam, goed bereikbaar, snelle levering, goed advies ... kortom top.

M.F.H. 19-11-2015 Via de website gekocht

heel gemakkelijk online te bestellen

was een koolfilter vergeten te bestellen en heb gebeld. Werd moeiteloos aan de bestelling toegevoegd.
track en trace service is geweldig!!!!

een probleemloze online bestelling

C. Mannien 19-11-2015 Via de website gekocht

Zeer correcte afhandeling en toelichting mbt levering

Vriendelijk personeel bij aflevering. Ook behulpzaam bij het aansluiten van de apparaten. Netjes en correct

Meestal alles op voorraad. Zoniet wordt je direct gebeld wanneer de levering plaats vind. Ga je daarmee niet accoord dan kun je de aankoop direct anuleren

Zee tevreden over de levering en personeel